۰۲ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۵۶۳۲
تعداد نظرات: ۱۰۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۵۶۳۲
انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۳
به بهانه اعلام راه اندازی گشت های ارشاد بدون مجوز رسمی

7 پرسش ساده از دبیرکل محترم انصار حزب الله

اگر برخی بخواهند به خود «انصار حزب الله» تذکر دهند چه؟ آیا گروهی می توانند سراغ خود این افراد بروند و به آنها تذکر بدهند و مثلا بگویند آنجا تند رفتی و آنجا کند، یا تنها خودشان هستند که می توانند به دیگران تذکر بدهند و خود از دریافت تذکر بی نیازند؟!
 عصرایران؛ سروش بامداد - دبیرکل انصار حزب‌الله در گفت ‌وگو با «آریا» با بیان این که «طرح گشت‌های ارشادی انصار حزب‌الله آغاز شده است» از اجرای «تمام‌عیار» این طرح از «هفته آینده» خبر داده و گفته است : نیروهای عملیاتی انصار حزب‌الله برای اجرای این طرح «از خواهران، سه‌هزارنفر و از برادران تقریبا هزارنفر هستند.» 7 پرسش ساده از دبیر کل محترم انصار حزب الله

به گفته آقای محتشم، نیروهای انصارحزب‌الله، کارت‌ شناسایی ندارند، زیرا «ما برای خودمان امتیاز خاصی قایل نیستیم. کارت و این‌ جور چیزها برای کارهای حکومتی است.»

وی در عین حال یادآور شده است: «گرفتن و بردن، کار ما نیست. این مسایل از وظایف حکومتی است. ما تذکر زبانی می‌دهیم اما این تذکر حتما جدی و موثر خواهد بود. بهتر است کار عملیاتی ما آغاز شود تا شما ببینید ما چگونه عمل خواهیم کرد.»

فارغ از واکنش های سریع و صریح وزارت کشور و فرمانداری تهران درباره مجوز نداشتن این اقدامات و بالاتر از آن اظهارات اخیر رییس مجلس شورای اسلامی درانتقاد از رفتارهای تندروانه، این گفتار 7 پرسش ساده را در این باره مطرح می کند:

1- اگر تشکل دومی بخواهد «هزار برادر و سه هزار خواهر» دیگر را به شیوه ای دیگر، روانه کوی و خیابان کند آیا از نظر ایشان مجاز است یانه؟

آیا این کار را تنها در انحصار خود می دانند یا برای دیگران نیز حق مشابهی قائل هستند؟ تصور کنید گروه سومی هم پیدا شود و آن گروه سوم هم بخواهد «هزار برادر و سه هزار خواهر» دیگر را روانه کند ،چه بلبشویی در کشور ایجاد می شود. با توجه به این که هیچ یک هم کارت شناسایی ندارند چگونه می خواهند مسوولیت گروه های دیگر را بر عهده گیرند؟ یا کارت دارند اما کارتی درون تشکیلاتی که قابلیت ارایه و استناد ندارد.

 2- اگر برخی بخواهند به خود «انصار حزب الله» تذکر دهند چه؟ آیا گروهی متشکل از «هزار برادر و سه هزار خواهر» می توانند سراغ خود این افراد بروند و به آنها تذکر بدهند و مثلا بگویند آنجا تند رفتی و آنجا کند، یا تنها خودشان هستند که می توانند به دیگران تذکر بدهند و خود از دریافت تذکر بی نیازند؟!
 
در حالی که عالی ترین مقامات حکومت چنین داعیه ای ندارند دیگران چگونه می توانند چنین ادعایی داشته باشند؟ تصور کنید حین تذکر، یکی هم پیدا شود وبخواهد به خود تذکر دهنده، تذکر دهد. برای چنین سناریویی آمادگی دارند یا شأن خود را اجل می دانند و تنها باید تذکر بدهند نه آن که تذکر بشنوند.

3- چنانچه حین تذکر برخورد فیزیکی رخ دهد و مثلا شوهر یا برادر یا دوست یک خانمِ مورد تذکر، احساس کند فردی مزاحم همسریا خواهر یا دوست او شده و خواسته یا ناخواسته ، احساسی یا عقلانی ناسزایی بگوید یا برخوردی کند این برادران و خواهران چه خواهند کرد؟

«تماشا می کنند»،«واکنش نشان می دهند» یا «به کلانتری مراجعه می کنند»؟ چنانچه «تماشا کنند» و واکنشی نشان ندهند طبعا به مرور سراغ هر که بروند با همین وضعیت رو به رو خواهند شد و اقتدار مورد نظرشان ذوب می شود. چون اگر تذکر گیرندگان می خواستند به صرف سخن، شبیه آنان شوند که تحت تبلیغات شبانه روز صدا و سیما و دوره مدرسه و دانشگاه همرنگ منتقدان خود شده بودند و نیاز به ظهور اینان نبود.

اگر هم «واکنش نشان دهند» عملا از فاز زبانی خارج شده اند و شهر به میدان دعوا و مرافعه بدل می شود، شهری که زمینه های مشاجره و منازعه به اندازه کافی دارد و تاب سوژه های تازه را ندارد.

چنانچه کار بالا بگیرد و مثلا کتک کاری شود و به «کلانتری مراجعه کنند» ماموران نیروی انتظامی چه باید بکنند؟ در حالی که شخص می تواند مدعی شود فرد تذکر دهنده ضابط قضایی نبوده و سر خود مزاحم خانمی شده که مثلا روسری اش افتاده ولی در کلانتری روسری اش را محکم بسته و اتهام ادعایی قابل اثبات نیست.

4- ظاهرا فرض آقای محتشم این است که همه مثل هم می اندیشند یا باید بیندیشند یا مثل هم باید بپوشند و ترجیحا تیره. بنا بر این نتیجه گرفته اند تذکرات شان «جدی و موثر» خواهد بود. اما از دو حال خارج نیست: یا متکی به حمایت های قانونی هستند یا نیستند. اگرهستند چرا بی نام و نشان رسمی فعالیت کنند و اگر نیستند چگونه می خواهند «جدیت و تاثیر» نشان دهند؟ این جدیت را با صدای بلند می خواهند اعمال کنند یا با تهدید؟

5- در حالی که در شرق کشور ما گروهی همچنان داعیه دار «امارت اسلامی» و احیای حکومت طالبان هستند و در غرب سرزمین ما فرقه ای با عنوان «خلافت اسلامی» امنیت منطقه و جهان را به مخاطره انداخته آیا رواست از کسانی با ادعای تقویت «جمهوری اسلامی» رفتارهایی سرزند که به جای آن که ناظر بیرونی را متوجه «جمهوری اسلامی» کند، امارت اسلامی و خلافت اسلامی را فرایاد آورد؟

 6- دایره امر به معروف و نهی از منکر مورد نظر تا کجا گسترده است؟ آیا محدود به پوشش خانم ها و معاشرت های مردم در خیابان است یا می توانند وارد سالن سینما شوند و فیلمی را که دوست ندارند از پرده پایین بکشند یا وارد دانشگاهی تا تجمعی را برهم زنند؟ کنسرت موسیقی هم که جای خود دارد. ایضا فروشگاه های لباس زنانه و احتمالا مدارس دخترانه چون بعضا مشاهده شده است که دختران محصل نیز گاه حین خروج از مدرسه و هنگامی که ترس از کاهش نمره فروکاسته تقید قبلی را ندارند. آیا موتورسواران سراغ این بچه ها هم خواهند رفت یا بازه سنی مشخصی را مشمول عنایات خود قرار می دهند؟!

 7
-
پرسش آخر هم این که پیش تر گمان می رفت سطح فعالیت برخی در آن 8 سال بسیاربالاتر رفته بود و این امور خُرد را وانهاده اند. بر این اساس می توان پرسید این نیروها جدیدند یا همان نیروهای قدیم اند که با پایان دوران 8 ساله و در یک سال گذشته فراغت یافته اند اشتغال به امور گذشته را از سر گیرند؟!
 
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۳۰۱
غیر قابل انتشار: ۱۲۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
12
517
احسنت به آقای بامداد.
آقای محتشم از منظر عقلی و شرعی جواب این 7 پرسش را بدهند.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
11
392
مگر مملکت هرچی به هرکیه؟ آقایان تشریف ببرند کارهای مهم خودشان را برسند این مملکت قانون داره، رهبر بزرگی داره، شما چکاره مردم هستید.بیکارند والله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
811
32
خجالت بکش عصر ایران !
این مهملات چیه بافتی !؟
داعش و طالبان کدومه !؟
نهی از منکر حکم خداست و باید در جامعه ساری و جاری باشه !
اینکه بهانه برای اوباش میتراشی و بهشون راهکار نشون میدی که چون اینا کارت و مجوز ندارن پس حقی هم ندارن و شماها باید مقاومت کنید یعنی چی !!؟
یعنی تو جامعه اسلامی هیچ قید و بند و باید و نبایدی نباشه !؟
خب اگه هرکسی هر کاری که دوست داره باید انجام بده ( من جمله کشف حجاب ) و دیگران هم نباید متعرض بشن پس کسان دیگه ای هم باید حق داشته باشن چون اون طور پوشش با افکار و اعتقاداتشون نمی خونه علیهش قیام کنن !
یه بوم و دو هوا که نمیشه !
تذکر اثر داره هر چند ساده و زبانی پس بیخود آخرتت رو برای دنیای کسانی که حتی برای قانون ( شرع پیشکش ! ) حرمتی قائل نیستن تباه نکن !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
7
428
هزينه اش از كجا مياد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
7
401
آقا اینها همش برای از کار انداختن دولته و گرنه تو اون هشت سال هیچ نیاز به امر به معروف نبود؟ امر به معروف فقط خاص حجابه؟ اگه منم از رفتار آینها خوشم نیاد میتونم مطابق سلیقه خودم اینها رو امر به معروف کنم؟و .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
6
250
لطفاً نظر سنجی بذارین از میزان استقبال عمومی از کار اینها . نه بابا ولش کن البته دیدی یوووووووهوووووو اومدن به شما تذکر بدن !!!!!!!!
خشایار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
6
169
احسنت
برمكي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
5
274
واقعا بايد در برابر اين خودسران افراطي ايستاد و با آنها به لحاظ قانوني و ... برخورد كرد.
ugd
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
6
257
گل گفتی اخوی قربان آدم چیز فهم .ایکاش این آقایان که خیلی برای اسلام دلواپس شدند کمی هم به فکر ربا خواری های کلان بانکی میشدند یا کمی هم در خصوص ثروت از بین رفته مردم تو 8سال گذشته فکر میکردند.یا یک مقداری روی تهمت و افتراء ودروغ ودروغ ودروغ آبروریزی خانواده های مومن در کف 75 میلیونی ایران فکر میکردند.من نمیدانم اسلام همین حجاب است وسایر چیزها اسلام نیست ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
216
ببه نظر من به محض دیدن این دوستان باید به 110 خبر داد و پلیس را برای برخورد با اینان تحت فشار قرار داد.
از لحاظ قانونی هم حق با مردم خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
156
دمت گرم عصر ایران
فرزین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
143
مورد شماره 7 رو خوب اومدی عصری جان
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
108
عالي!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
111
قربون قلمت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
2
117
سروش جان
احسنت
اما ، کی ، این گروه ، به سخن منطقی و عقلی ، واکنش مثبت نشون داده؟!که بخواد این بار دومش باشه...
یکی از احاد جامعه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
7
87
به خدا ما هم دلمان از برخی پوشش ها و تعاملاتی سطح جامعه خون است ولی قانون برای هر چیزی اصلی دارد کار باید در چارچوب قانون و ضابطین آن باشد . نباید از طرق فکری یک گروه اقدام شود
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
3
186
زحمت بکشن جواب سوال منم بدن
شغل این برادران و خواهران چیه دقیقا و گذران روزگارشون تو این تهران گرون از کجاست?!!!
ناشناس
Germany
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
5
186
به قومی مبتلا شدیم که فکر می کنند خدا جز آنها کسی دیگر را هدایت نکرده

ابو علی سینا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
300
10
سوالاتتون پر بود از غرض ورزی بدگمانی!!
دایره امر به معروف و نهی از منکر کاملا در فقه ما مشخص شده و اگر درست عمل شود برای هیچ کسی مزاحمتی پیش نمی آید.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
7
97
جانا سخن از زبان ما میگوئی
ناشناس
Germany
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
5
171
منبع تامین مالی این گروه ها مشخص شودُ اهداف آنها نیز عیان خواهد شد.
بالاخره تشکیلات بدون هزینه که نمیشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
5
109
خیلی دلم می خواد هر چه زودتر پاسخ آقای محتشم را دریافت کنم.
واقعا می خواهم بدانم چه توجیهی می خواهند بیاورند
آیا پاسخ ایشان قلدرمآبانه خواهد بود یا بر اساس خرد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
6
90
اینها نمی دانند این حرکات نتیجه معکوس دارد؟
جدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
98
یک پرسش هم من دارم

فقط فکر بی حجاب ها نباشید.خیلی های دیگر هم نقض قانون میکنند که به چشمتان هم نمی آید.

بهتر نیست یک گروه نه چند هزار نفری فقط چندصد نفر بفرستید آژانس های املاکی که با ترفند خاص اجاره بها را بالا میبرند که کمیسیون خودشان بیشتر شود و مستاجرها بدبخت تر شود
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
63
مورد 7 عالی بود
aomidia
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
6
110
قوه قضائیه کجاست
نیروی انتظامی کجاست
سپاه پاسداران جایش کجاست
مملکت رهبر دارد مجلس دارد دادگاه دارد رئیس جمهور دارد اداره اطلاعات دارد

بیدرو پیکر نیست بیسروسامان نیست
ازرئیس جمهور محترم بعنوان یک ایرانی مسلمان و عامل به احکام اسلام میخواهم چلوی قانون شکنان و گردن کشان را بگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
87
همه سوالاتتان عالی بود مخصوصا سوال هفتم. من منتظر جواب سوال هفتم می مانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
97
واقعا اين گروه بيكار هنوز متوجه نشده اند كه وقتي يك خانمي باتذكر شوهر يابرادر يا دوستش حجابش كامل نشده پس با تذكر يك موتور سوار تو خيابون چيزي تغيير نميكنه؟اين گروه ماهي چقدر حقوق ميگيرن و اين حقوق از كجا تامين ميشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
55
ايراد اين افراد اين است كه همه چيز از يك ديدگاه و يك زاويه نگاه مي كنند و لاغير ؟
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
131
آخه دفعه های قبل که دسته گل به آب داده بودن کارتشون دست مردم افتاده بود برای همین اینبار نمی خوان سوتی بدن ضمن اینکه هرکی هر گندی زد راحت می تونن بزنن زیرش و بگن از ما نبوده.امان ازین خودسری ها .دولت باید برخورد کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
اقای حمیدرضا گل گفتی
ناشناس
Japan
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
47
احسنت بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
48
امید است که بیانات شما تاثیری بر روی این افراد داشته باشد.
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
104
بدون مجوز اجازه یک تجمع صنفی رو به چند کارگر نمی دهند بعد به راحتی چند هزار نفر اجازه دارند هر کاری دلشون می خواد انجام بدند و به هیچکس حساب پس نمی دهند . آیا همه در برابر قانون برابرند؟؟؟ وزارت کشور مسول برخورد با این هاست
رضا ناصری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
5
88
زمان احمدی نژاد کجا بودند؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
39
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
71
متاسفانه انصار در شهری مثل مشهد خوب جولان می دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
3
80
عالی بود برادر.
به این آقایان در خلافت اسلامی به شدت نیاز است. ای کاش بعد از سی و خرده ای سال، فعالیت خود را جهانی کنند و دست از سر مردم بدبخت مملکتمون بر دارند
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
45
عالی، بسیار عالی. متشکرم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
51
آفرين به اين 7 سوال منطقي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
54
مطمئنا دوباره آشوب ها شروع خواهد شد
و مملکت به سمت درگیری مورد نظر انگلیس و آمریکا در این برهه حساس منطقه که به زودی از ابتدای مهرماه جنگ در خاورمیانه شروع می شود می رود
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
49
درود به شرف نویسنده!
0728
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
52
عالی بود... گمون نکنم واضح تر از این بشه جواب این برادران رو داد. دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
5
35
هر دم از اين باد بري ميرسد - تازه تر از تازه تري ميرسد
علی عسک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
38
واقعا مقاله متین و مستدلی بود تشکر عصرایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
5
69
8- مردم خواهند پرسید که هزینه های شما از کجا تامین میشود ؟
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
دقیقا در پست قبلی من این سوال رو داشتم که هزینه 4000 هزار نفر و این سازمان رو کی می دی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
42
تعقل و برنامه ریزی خیلی وقته از کشور رخت بسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
51
و 8 ام اینکه حقوق این عالیجنابان از کجا می خواد تامین بشه؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
38
احسنت
ناشناس
United States of America
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
128
یک پیشنهاد خوب: از آنجایی که بدحجابی و بی حجابی باعث از بین رفتن بنیان خانواده ها می شود لذا برادران حزب الله مانند سایر اقشار جامعه احساس خطر کرده و با تمام قوا جهت حفظ حریم خانواده ها این طور خود را به اب و اتش میزنند لذا از انجایی که اعتیاد به مواد مخدر اگر اثری مخربتر از بدحجابی بر روی خانواده ها نداشته باشد بی شک کمتر هم نیست و از انجایی که همه میدانیم مبادی ورودی مواد مخدر به کشور مرزهای شرقی می باشند این دوستان برای رفع تکلیف به مرزهای شرقی جهت کمک به نیروی انتظامی اعزام گردند
غضنفر
Germany
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
3
29
سوال سوم از همه بهتر بود
البته به نظر من
ناشناس
United States of America
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
72
شماها یا ساده اید یا خود را به سادگی زده اید مگر 4000 نفر را بدون پشتیبانی ..... می توان سازماندهی کرد ؟ اینان همیشه در دولتهای جناح چپی قد علم می کنند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
77
چیزی که خیلی خطرناک است این است که هر کسی می تواند با ظاهر سازی، خود را از انصار حزب ا... جا بزند. چون طبق حرف مسول این سازمان، آنها نه مجوز می خواهند و نه کارت شناسایی خواهند داشت!! آنوقت هر ننه قمری ادعا می کند که از دیدگاه او زنان جامعه بد حجاب هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
57
واقعا باید این متن رو سر در مجتمعی اصلی انصار با آب طلا نوشت
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
46
فقط دوست دارم جواب اين برادران رو بخونم،البته اگه جواب بدن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
42
وقتشه که روحانی جلوی این قانون شکنی ها را بگیره
محبت اله زارع
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
40
سووالای سخت سخت نپرس آقا..
خود خواهرا و برادرا حلش میکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
91
2
نگران شدی طفلک؟
فرهاد
United States of America
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
88
آقا منم یه سوال اضافه کنم.
به برادران انصار باید گفت مگه امر به معروف رو خداوند فقط واسه حجاب واجب کرد؟
دزدی؟
غیبت؟
تهمت؟
و چندین مورد دیگه آیا نیاز به امر به معروف نداره؟
اگه ممکنه ما اول از دروغ شروع کنیم خیلی موثر تره چون کلید تمام گناهانه.
مثلا مجری صدا سیما علنا به مردم دروغ میگه که پخش تصاویر والیبال مشکل داره اونم از فرستنده مبدا.
20:30 رو که دیگه نگو!
جلوی اینارو بگیر
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
4
62
جالبه که امشب وقتی تلوبزیون تصویر مصاحبه با جناب آقای محتشم رو پخش میکرد فقط اسم ایشون رو زیرنویس کرده بود و ظاهرا نمدونستن سمت ایشون چی باید درج بشه! شایدم نمیتونستن درج کنن! شایدم نمیخواستن درج کنن! شایدم نباید درج بشه! شایدم نباید کسی بدونه چیه! شایدم...!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
3
66
من فردا میرم جلوی دخترا رو میگیرم و میگم جز انصار حزب الله هستم.کتکشون میزنم و....اونوقت همین انصار حزب الله چه جوری میخوان ثابت کنن کار اونا نیست؟
جيب واپس
Denmark
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
4
39
مورد آخر واقعا ختم کلام بود. عالي.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
162
9
تذکر لسانی وظیفه هر مسلمانی هست و متشکل شدن برای اون در هیچ کدام از قوانین کشور نیازمند مجوز شناخته نشده. واقعا شما چرا اینقدر با اجرای امر به معروف و نهی از منکر به صورت تذکر لسانی در سطح اجتماع مشکل دارین؟!
مگر در قالب این کار چه اتفاقی قراره بیافته که نیازمند کارت شناسایی باشه یا فعالیت چند تشکل ایجاد بلبشو بکنه؟ هر کی در این زمینه تخلفی کرد به سادگی از طریق محکمه و قانون قابل رسیدگی هست(مثل سایر تخلفات) البته به شرطی که شما تذکر لسانی رو یه وظیفه حکومتی تعریف نکرده باشین.
از طرف دیگه تذکر برای اجرای معروف فقط به این شکل و شمایل نبوده، انواع گروه هایی که به مردم برای حفظ محیط زیست تذکر میدن تو یه ساحت دیگه دارن همین کار رو انجام میدن! شما برای شناخت جزئیات امر به معروف و نهی از منکر باید کتب و فتاوای علما رو بخونید و اول تکلیفتون رو با قبول داشتن یا نداشتن حکم خدا روشن کنین بعد اقدامی که انجام میشه رو با این بحث ها بسنجین اما از مجموعه نکاتی که نوشتین اینطور به نظر میاد که هنوز درک روشن و شفافی از امر به معروف و نهی از منکر ندارین...
یادآوری؛ در صورتی که قانون اساسی رو به عنوان میثاق مشتر ک قبول دارین توجه شما رو به بازخوانی اصل 8 جلب میکنم:
اصل‏ هشتم: در جمهوری‏ اسلامی‏ ایران‏ دعوت‏ به‏ خیر، امر به‏ معروف‏ و نهی‏ از
منکر وظیفه‏ ای‏ است‏ همگانی‏ و متقابل‏ بر عهده‏ مردم‏ نسبت‏ به‏ یکدیگر، دولت‏
نسبت‏ به‏ مردم‏ و مردم‏ نسبت‏ به‏ دولت‏. شرایط و حدود و کیفیت‏ آن‏ را قانون‏
معین‏ می‏ کند. "والمؤمنون‏ و المؤمنات‏ بعضهم‏ اولیاء بعض‏ یأمرون‏ بالمعروف‏ و
ینهون‏ عن‏ المنکر".
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
7
173
چه جالب ، صفحه ی انصار حزب الله تو ویکی پدیا فیلتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
51
خدایا مردم ما رو اهل مطالعه و تحقیق و منطق قرار بده آمین
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
120
5
یعنی مغالطه ازین بی اساس‌تر تا حالا ندیده بودم! یکم خلاقیت به خرج بدید
روزبه
Netherlands
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
41
دروذ بر عصر ایران چقدر بجا نوشتی .واقعیت این است که این رفتارها باید در چهار چوب قانون باشد .البته قانونی که مدافع حقوق واقعی همه ی قشرهای جامعه باشد .
چرا آقایان خود را مسئول همه چیز مردم می دانند.آیا مملکت صاحب ندارد؟ آیا با این رفتار ها در 30 و اندی سال گذشته به کجا رسیده ایم؟
دردهای بسیار قلبمان را فشار می دهد و دم نتوانیم بر آوریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
36
اينكارها جز آشوب وهرج ومرج هيچ نتيجه اي نداره
ودولت روحاني به طور جدي جلوي اينها بايستد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
33
ظاهرا دوباره قراره سرگرم كاراي آقايون حزب ا... شويم ... والا ما به اندازه كافي سرگرم بدبختيامون هستيم .. يهو بگيد بميريد .خلاص
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
4
49
میدونید با همچین اخباری چه فشار عصبی و روحی به من و امثال من وارد میشه ؟

من ۳۰ ساله هستم و از نظر مالی به راحتی قدرت تشکیل خانواده رو دارم، ولی تو کشور ی که هر کی میتونه واسه خودش با اسم دین گروهک درست کنه، نه استرس داشتن همسری به خودم میدم که هر بی سوادی بخواد آزارش بده و نصیحتش کنه نه به وجود آوردن فرزندی که این حسی رو که من دارم تجربه کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
6
31
آنچه که شما عصر ایرانی ها متوجه نمی شوید یا نمی خواهید بفهمید این است: انصار حزب الله مافوق قانون است و بنابراین اقدامات آنها از لحاظ قانونی قابل بازخواست و توبیخ نیست... افتاد؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
32
من اگر خوبم و گر بد تو برو خود را باش که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
144
7
عصر ایران فقط سیاه نمایی می کنی
امیدوارم با نکبت و درد محشور بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
41
مقاله بسيار منطقي و درستي بود.
لازم مي دانم كه بعنوان يك شهروند جمهوري اسلامي اعلام نمايم كه ايجاد اينگونه نيروهاي به اصطلاح پند دهنده به مردم در خيابان هاي شهر، ته تنها تاثير مثبتي در جامعه نخواهد داشت بلكه ايجاد كراهتي عميق در ميان مردم و جوانان از ديدن اشخاصي كه به نوعي دنباله روي داعشي ها و طالباني ها هستند مي گردد. اميدوارم يكي از مقامات مذهبي كه به آينده اين مملكت متعهد مي باشد بتواند جلوي اين خودكامگي ها بگيرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
28
سلام.چرا با اعلام یک شخص مبنی براعزام 4 هزاربرادروخواهرانقلابی به خیابان ها که هنوزاتفاق نیافتاده اینقدرمشوش می شوید.مملکت حداقل اززمان اون 8 سال حساب وکتاب بیشتری داره.مگرمی شود هرکسی که احساس تکلیف کرد وبه ادعای آقایان احساس نگرانی ودلواپسی بهش دست داد بریزد توی خیابون و....ضمناباید به آقایان این نکته را هم یادآوری کرد که درروزهای پایانی تابستان بسرمی بریم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
33
آقايون 8 سال پيش تا حالا کجا بودن؟ يا نکنه تمام بدحجابي ها در همين يک ساله به وجود اومده
علی قلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
124
5
کارخوبی است امربه معروف ونهی ازمنکراست واین مجوزنمیخواهد.آرزوی موفقیت دارم برای همه شان.
شمیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
27
وای به ما و صد افسوس
چقدر شعاربرای مستضعفان دادیم / آخه شکاف طبقاتی چقدر و تاکی /یه نفر فقط ده میلیون خرج توجیبی یک هفته بچشه .ولی یک لیسانس باید صبح تاعصر کا رکنه تاماهی 700هزار تومن بهش بدن .آخه این انصافه/ بقول روحانی به مردم دارین الکی گیر میدین/ راست میگین برین امثال زنجانی رو پیداکنید و امر به معروف ونهی ازمنکر کنید .که چپاول بیت المال مسلمین از تمام فساد عالم واجب تر است
یک شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
20
جانا سخن از زبان ما می گویی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
23
سپاس از آقای بامداد،احتمالا این عملیات از سوی دوستان دلواپس طراحی شده تا دولت رو تحت فشار قرار بده،دولت در مواجهه با این قانون شکنی یا باید نظر مردم رو تامین کنه یا اینارو؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
25
با سلام
بنظر می رسد که این دوستان فراقانونی خود را صاحب دین و دنیا و آخرت ملت می دانند و همه باید مثل آنان فکر کنند و اگر جنین باشد جایگاه قانون و حاکمیت قانون چه میشود که برای هر کاری متولی مشخص شده است امر به معروف ونهی از منکر راباید کسی انجام دهد که بداند حرفش خریدار دارد نه گروهی که مردم آنها را گروه فشار، خودسر، و چماقدار، طالبان و وابسته به گروه سیاسی خاصی می دانند و اینکه این گروه بدانند که نه فقط به اسلام و دین مردم کمک نمی کنند بلکه با التهابی که در اطراف میهن اسلامی بوجود آمده به پیدایش گروه داعش در ایران اسلامی کمک می کنندو باعث هرج و مرج در کشور میشوند
ناشناس
United States of America
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
1
26
دلم واسشون می سوزه .... چه طور می تونن جوابگوی خدا باشن وقتی با این کارای خودسرانه و تندرو این همه از ملت رو از اسلام و اخلاق دور کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
24
8-اين افراد با كدام متر و معيار برخورداري از حجاب و عفاف را اندازه گيري مي كنند و واكنش نشان مي دهند؟ آيا ملاكهاي انتخابي خودسرانه اختيار مي شود و مثلا اگر در محته اي مشكلي از بابت پوشش زنان وجود نداشت(در عرف اجتماعي) براي رفع بيكاري معيارهاي خودرا ارتقا مي بخشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
18
عالییی بود! همیشه عقل و منطق پیروز است...
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
16
احسنت . کاملا قبول دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
25
خدایی حال کردم قربون این قلم شیوا مخصوصاً پرسش اول خیلی عالی بود. خسته نباشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
43
انصاریون ،به اختلاسیون هم تذکری بدهید. بگویید که اختلاس کار بدیه !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
اومدی نسازیی، اتفاقا اون بسیار کار به جایی بوده که 8 سال اقایون رو ساکت نگه داشته بوده .
سعیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
26
ما به آقای روحانی رای دادیم که این چیزها نباشد و لذا از دولت توقع داریم محکم جلوی این آقایون بایستند
ناشناس
Germany
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
21
درود بر شما
پرسش دیگر اینکه : اگر منکر شما برای من معروف باشد یا بلعکس تکلیف چیست؟
فروغ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
39
من به عنوان یک بانوی محجبه با این رفتارها بشدت مخالفم چون اثرات سوء آن بسیار بیشتر است .
حسين
Germany
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
25
فقط و فقط بايد ديد اين ها از چه كسي خط و دستور ميگيرند و بس . خود اين اقاي دبير كل !!! از چه كسي دستور ميگيره و بس .بعد مشخص خواهد شد چه بايد كرد . صددرصد مخالف فعاليت اين ها هستم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
32
اگرامروزجلوی تندروی و افراط برخی ازگروههای تندرو و خود محورگرفته نشود ، چه بساکه فردا، داعش هایی جدید درایران متولد خواهندشد که دیگرقابل کنترل و مهارنباشند .
ناشناس تر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
17
گل گفتی آی گل گفتی ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
33
به سرزمین ارباب ها و رعیت ها خوش آمدید!
كورش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
31
مشكل ما اين است كه اينان فكر ميكنند خداوند فقط آنهارا هدايت كرده است وخودشان دارند اسلام راحفظ ميكند ومردم هيچ كاره اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
کورش جان مگه شما غیر این فکر می کنی ، کی می خواهی به راه راست هدایت شی ؟ اونو تو به من بگوووو
ناشناس
United States of America
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
17
این کشورقانون داردوهمه چیزبایددرچارچوب قانون باشدبنابراین انتظارمردم این است که قوه قضائیه ونیروی انتظامی بانیروهای خودسرکه خواسته یاناخواسته قصدبرهم زدن امنیت کشور رادارندبه شدت برخوردنمایدواینگونه اظهارنظرهاشایسته کسی که درکشورامام زمان زندگی می کندنیست.بازورنمی توان فرهنگ سازی کردفرهنگ سازی نیازبه زمان دارد.این کارنتیجه معکوس خواهدداشت وقطعاً نسل جوان رادرمورد اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین خواهدکرد.رهبرمعظم انقلاب می توانند دریک سخنرانی تذکرشدیدی به این گروه خودسربدهندزیرااقدامات خودسرانه این گروه قطعاً رهبری مقتدرانه ایشان رانیزنشانه رفته است ونتیجه ای جزایجادهرج ومرج وتفرقه به دنبال نخواهدداشت.
ترکزبان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
71
4
مسبب این ادعاها ونگرانیها برای قشر متعهد و ارزشی بی تفاوتی وبلا اثر بودن قوای انتظامی است و این جاست که باید حضرات از خواب خرگوشی بیدار شوند از طرفی هرج ومرج فقط از طرف امرین به معروف است پس این همه لاابالی گری و فساد و تمسخر حکم خدا هرج ومرج نیست انصاف داشته باشید
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
1
36
گل گفتي عصر ايران.اينا زمان احمدي نژاد كجا بودن.يعني تو اين يكساله اينقدر مردم بي بندوبار شدند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
15
لایک
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
26
انصار حزب الله ما منتظر جواب منطقی به سوالات منطقی هستیم موفق باشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
1
41
برای خدا خاطرات چماقداران را زنده نکنید.مردم از ان وضعیت متنفرند.
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
1
52
آقای انصار حزب الله ,آیا تذکر در مورد مفاسد اقتصادی میلیاردی هم جزو فعالیتهای شما هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا اینکه این جور مسایل را اصلا فساد نمیدونید !!!!!!!!!!!
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
5
57
به عنوان یک بچه حزب اللهی از این رفتارها خجالت میکشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
53
با اجازه شما من یک سوال دیگه مپرسم و اون اینکه در حکومت اسلامی و دینی؛ تخریب ربا بالاتر است یا بی حجاب که با بررسی آیات و روایات بر می آید که پروردگار عالم مبارزه با ربا را مقدم تر می شمارد آیا برادران انصار برنامه ای برای ارشاد بانک ها دارند و کسانیکه وام های چند میلیاردی میگیرند و ربا خوار هستند اینان نیازی به ارشاد ندارن و یا برادران انصار دوست دارن ضعیف کشی کنن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
2
80
ببخشید چند تا سوال دیگه جا موند

مثلا آیا فقط لباس و ظاهر ملت است که نیاز به تذکر و نهی از منکر دارد ؟ منکر های دیگر اجتماع مثل رشوه - استفاده از رانت بعضا با نام و ظاهر دینی و ... نیاز به ارشاد ندارد ؟
حمایت هواداران تراکتور از مردم مظلوم فلسطین واکنش علم الهدی به گران شدن خودروها : نکند توطئه نفوذی ها باشد ! ایران خودرو افزایش قیمت ها را اعمال کرد (+قیمت جدید) پیام فضلی‌نژاد: مشکل از صداوسیما نیست، مشکل از مدیریت است کسری بودجه وحشتناک در دولت رئیسی که کتمان می شد مهدی فضائلی نقل قول معاون پزشکیان از رهبری را تایید کرد قطعی برق نباید باعث گرفتار کردن مردم شود / خاموشی ها ارتباطی با قطع مازوت سوزی ندارد احمد خاتمی: به قطعنامه شورای حکام جواب کوبنده بدهید/ این گرانی‌ها به نظام ضربه می‌زنند / بسیجیان، فرشتگان خدا بروی زمین اند انسداد جاده چالوس تا ۱۰ آذر / ترافیک سنگین در هراز محمد نزال عضو ارشد حماس: انتظار نمی‌رود مذاکرات غزه در صورت از سرگیری به نتیجه‌ای برسد می گویند «تحریم مهم نیست!» ؛ از جیب کی مهم نیست؟ (فیلم) درمان بیماری ایدز در کشور رایگان است بازداشت نگهبان سفارت آمریکا در نروژ به اتهام جاسوسی برای ایران و روسیه سردار سلامی: شریان‌ اقتصادی اسرائیل باید از زمین و دریا قطع شود واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به قطعنامه شورای حکام: ملاحظات هسته‌ای را کنار بگذاریم / هرچه تهدیدات بیشتر باشد، بهره مندیمان بیشتر می شود