۱۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۰۵۰۴
تعداد نظرات: ۱۳۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۰۵۰۴
انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۸

90 دقیقه گفت‌وگو/ با رفتن ویلموتس و بازگشت برانکو به تیم ملی موافق هستید؟

در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز در مورد تیم ملی و سرمربی آن با هم حرف می‌زنیم. زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 11:00 تا 12:30، نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

عصرایران- آنگونه که از شواهد پیداست، ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی به پایان خط خود رسیده است و فدراسیون فوتبال به دنبال قطع همکاری با او و انتخاب سرمربی جدیدی است.

باخت به تیم‌های بحرین و عراق و مسائل مالی، مهم‌ترین دلایل اختلاف فدراسیون فوتبال و ویلموتس است.

در این میان رسانه‌های ورزشی خبر از بازگشت برانکو به تیم ملی می‌دهند. برانکویی که به واسطه حضور در پرسپولیس، شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد.

در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز در مورد تیم ملی و سرمربی آن با هم حرف می‌زنیم.

ویلموتس برانکو

  1.  با رفتن ویلموتس و بازگشت برانکو موافق هستید؟
  2.  به نظر شما اعتماد دوباره به ویلموتس می‌تواند به تیم ملی کمک کند؟
  3.  دلیل اُفت تیم ملی بعد از رفتن کی‌روش چیست؟
  4.  در مورد سپردن سکان تیم ملی به یک مربی ایرانی چه نظری دارید؟

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 11:00 تا 12:30، نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

__________________________

بیشتر بخوانید:

سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست رسمی ویلموتس برای فسخ قرارداد/ او باید تا خرداد بماند

چلنگر: برانکو گفت دوست دارد سرمربی تیم ملی شود

سرمربی تیم ملی: وضعی غیرقابل تحملی برای من و دستیارانم ایجاد شده

برچسب ها: تیم ملی ، ویلموتس ، برانکو
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۳۵
در انتظار بررسی: ۸۳
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
98
82
به نظرم با وضعیت بی پولی ما برانکو بهتره
پاسخ ها
نقي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
خداوكيلي كي روش خيلي خيلي سر تر از اينها بود. مفتي مفتي از دستش داديم. خب حالا بروند با كي روش مذاكره كنند كه بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
هیچکدام به درد نمیخورند
ناشناس
Malaysia
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
28
96
خیر، تا این جابجایی باز کلی پول خورده میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
23
281
به نظر من تعطیل کردن تیم ملی فوتبال بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
موافقم
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
48
156
برانکو هم خیلی بدرد نمیخوره. ولی ظاهرا از ویلموتس کاراییش بهتره برای تیم ملی ایران .
فقط خدابیامرز کیروش.
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
کاملا درست میفرمایید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
39
77
به هیچ وجه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
40
154
کی روش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
73
170
نشان داده میشه که برانکو برای اینکه جایگزین کیروش بشه
به تخریب کیروش روی آورده بود
برانکو در حد تیم ملی نیست
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
152
103
بله به نظر بنده بهترین فرد برای مربیگری در مقطع فعلی آقای برانکو است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
21
92
به نظر می رسد با توجه به وضعیت موجود ارزی کشور و انتقال پول با همه مربیان خارجی به مشکل می خوریم . حتی با برانکو . پس باید این مسئله حل شود و تا رفع تحریم ها مربی ایرانی بهتر است بکارگیری شود علی رغم این که شاید دانش متناسب با فوتبال روز دنیا را نداشته باشد.
محسن فهمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
36
96
چاره ای نداریم تو این مرحله به نظرم برانکو و بیارن ولی برانکو چندسال پیش با بهترین تیم تاریخ ایران نتیجه خوبی نگرفت الان با این تیم پولکی و بی هدف میخواد چیکار کنه. فوقش ببره جام جهانی و باز تو همون مرحله اول حذف بشیم. اشتباه بزرگی کرد فدراسیون فوتبال که کی‌روش رو از دست داد. دقیقا همون اشتباهی که فدراسیون والیبال در از دست دادن ولاسکو کرد. ما ایرانی ها عادت کردیم همیشه اشتباهات تکراری بکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
مگه کی‌روش کاری فراتر از اینی که شما میگی کرد؟
۲ بار بردمون جام جهانی اما توی جام بهتر از برانکو نتیجه نگرفت
جام ملت‌ها هم که به ممد مایلی کهن هم نرسید
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
اگه دقت کنید نتیجه گیری تیم ملی شده مثل زمان قبل از کیروش که رفتن به جام جهانی بدون اما و اگر امکان نداشت فراموشی داریم که رفتم به جام جهان بدون اما و اگر آرزوی ما بود
محسن فهمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
درسته کی‌روش برد جام جهانی ولی ما بازی های خیلی خوبی کردیم و اگر حذف شدیمم با غرور بود ولی تو دوره برانکو اصلا حضور خوبی تو جام جهانی نداشتیم.
ناشناس
Netherlands
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
139
ویلموتس اگه واسه ما آب نداشت واسه دلالان و فدراسیون نون که داشت
ننه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
42
109
تیم را بدهند دست علی دایی
در این بی پولی عادت کردند پول مردم را هدر دهند
پاسخ ها
کارشناس سابق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
من جای علی دایی بودم در این اوضاع کار رو قبول نمی کردم.
کلا آدم راست و درست توی این فوتبال و مملکت بدرد نمی خوره خودش هم خیلی اذیت میشه .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
111
41
با سلام با اومدن کی‌روش تا حدودی اخلاق از تیم رفت و همچنین با توجه به حاشیه ها حمایت مردم هم از تیم ملی کم شد برانکو اهل حاشیه نیست و تا حدودی در ایران محبوبه از لحاظ فنی هم قابل قبوله در کل نظرم مثبته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
5
62
وقتی مسولین دارن از بیت المال خرج میکنن بهتره به این فکر کنن که اون زباله گرد هم تو اون پول سهم داره اینجوری شاید تصمیم های بهتری گرفتن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
17
95
زیر آب کیروش روزدن تااین شد...حقتونه...
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
4
83
درد فوتبال ایران مربی نیست. درد فوتبال چسبیده‌های به صندلی فوتبال هست.
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
30
55
به نظرم در شرایط فعلی یک مربی داخلی مثل علی دایی مناسب تر است هم بخاطر مشکلات مالی و هم بدلیل زمان کمی که مونده
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
28
35
به نظرم در شرایط فعلی یک مربی داخلی مثل علی دایی مناسب تر است هم بخاطر مشکلات مالی و هم بدلیل زمان کمی که مونده
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
9
73
عملکرد و رفتار آقای ویلموتس قبل و بعد از بازی عراق مشخصا منفيه با همه فشارهای اقتصادی که به دوش اين مردم هست معطل نمودن و مشروط نمودن ادامه کار پس از پرداخت به ايشون تو اين شرايط تحريم مردم بسيار ناجوانمردانه است.

ولی از اون طرف برانکو هم خیلی حرفه ای حداقل دوبار پشت تيم ملی ايران يا تيم های ايرانی رو خالی کرده و بدون اينکه بياد ايران پاسخگو باشه يا مسائل مالياتی اش رو انجام بده بعد از جام جهانی برنگشت و همينطور پشت پرسپوليس رو هم خالی کرد و بهانه قرارداد آورد.

به نظرم در اين چند دهه مسئول پذيرترين، سازگارترين و موفق ترين مربی تيم ملی همون کی روش بود که تحملش نکردن
حسن انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
18
48
بعد از کیروش ..انتخاب برانکو ...برگشتن به سالهاییه که هیچ برنامه مشخصی برای تیم ملی نداشتیم
ولی در حال حاضر شاید برانکو بهترین گزینه ممکن باشه
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
18
13
نه اصلا وقتش نیست بنظرم باید حمایت بشه و کمکهای ویلموتس عوض بشه بهتره چون اونا هستن که بازیهای لیگ رو میبینن و بهتره که رنگی نگاه نکنن و همه جوانب و تیمها رو بسنجن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
62
سلام متاسفانه افرادی که با اومدن کیروش دلالیشون تعطیل شده بود باعث رفتن کیروش شدن و امروز تو این وضع قرار داریم...کجا هستن اون آقایونی که گریه میکردن و هرروز یه مصاحبه میدادنند بیرون...آقای برانکو یکبار سرمربی بوده و فکر نکنم بتونن کاری از پیش ببرن...خداحافظ جام جهانی قطر
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
16
9
موافقم
پاسخ ها
کارشناس سابق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
مخالفم!
سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
56
11
به نظرم نباید ریسک کرد و باید برانکو را آورد.
Hossein
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
14
38
تو این موقیعت تحریمها و کمبود ارزی ، به نظرم بهترین گزینه یک مربی خوب ایرانی نظیرعلی دایی یآفشین قطبی و یا امیر قلعه نویی می باشد. کیروش عالی بود اما الان به نظرم سه گزینه ذکرشده بهتر هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
54
16
تیم ملی به نظم برانکو نیاز داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
17
40
کاش یحیی رو بذارند.
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
15
54
با رفتن ویلموتس 100درصد موافقم ولی با اومدن برانکو نه چون برگشت به عقبه و هیچ مربی (حتی خود برانکو ) هم نمیتونه افتخاراتش با پرسپولیس رو تکرار کنه یه اتفاق بود که تموم شد و نباید برانکو رو مربی بزرگی بدونیم . علی دایی بهترین انتخاب
توپ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
48
10
فعلا چاره ای جز برانکو نیست
مصطفی دلپیرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
30
8
با توجه به اینکه پرده بین فدارسیون و ویلموتس افتاده بهتره که بره و بهترین گزینه موجود برانکو بدلیل اینکه با شرایط و جو موجود در ایران کاملا اشنا هستش
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
10
17
من هنوز نمیفهمم چرا روزانه باید اینهمه پول به یه نفر دارد بخاطر سرمربیگری، اونم از جیب مردم. اصلن فوتبال تعطیل بشه چی میشه؟ مثل بنزین یکم اعتراض میکنن بعدش تموم. البته من به فوتبال علاقه دارم اما وقتی میبینم فقط هزینه بر و فساد خیزه، خب نباشه اصلن. اما حالا که مجبوریم بین برانکو و ویلموتس، برانکو بنظرم بهتر میتونه نتیجه بده با توجه ب شناختش، اما همین برانکو قبلن هم سرمربی تیم ملی بوده ها. کلا دور باطله.
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
6
47
سلام.آقا مگه همین برانکو نبود که کیروش رو فراری داد...آخه ایچ و پیچ مربی هستند،با اون سابقه اش تو تیم ملی..از پس آنگولا هم بر نیومدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
4
36
دل مایلی کهن نشکنه یه وقت
سید مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
41
برانکو هرچی داشته قبلا تو تیم ملی و پرسپولیس رو کرده. تو آخرین تجربه اش تو عربستان هم که موفق نبود. ضمناً فراموش نکنیم چطوری از ایران رفت. هر دو بار. هم تیم ملی و هم پرسپولیس. چه دوئی هست که به سه نرسه!
بنظرم آوردن برانکو برای تیم ملی فایده ای نداره. رفتن ویلموتس هم دردی رو دوا نمیکنه. ولی اگه قراره ویلموتس اخراج بشه، بهتره یه مربی داخلی بشه سرمربی تیم ملی. چون هم هزینه اش پایین تره، هم مشکلات نقل و انتقال نداریم. هم با این وضعیت مملکت، انتظار چندانی هم از تیم ملی نمیره. پس چزا هزینه گزاف خرجش کنیم و بعد ناراحت عدم نتیجه گیری باشیم؟
قلعه نوعی یا مایلی کهن یا علی دایی بنظرم بهتر جواب بدن تا مربی خارجی دم دستی آوردن!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
7
3
بله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
خیر!
مسعود مختاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
12
14
با سلام و احترام.
به نظر من انتخاب آقای ویلموتس از ابتدا درست نبود. قواعد کاری مربی گری در ایران استانداردهای خاص خود و کاملا متفاوتی را دارد. از آنجایی که مثل اکثر مقولات ایرانی، در فوتبال ایرانی هم دچار توسعه ی نامتوازن شده ایم، یک مربی برای پیشبرد اهداف خود باید مدیر، مسئول تدارکات و حتی سرپرست تیم هم باشد. آنچه عیار مربی را نشان می دهد، ابتدا نتایج تیم و سپس کیفیت بازی آن است.
ویلموتس برای فوتبال ما ساخته نشده است.
برانکو از حیث شناخت فوتبال ایران و ساختار آن و نیز بازیکنان چندین قدم از هر مربی خارجی جلوتر است. در مجموع در قیاس ویلموتس و برانکو، برانکو را برای تیم ملی مناسب تر میدانم.
اما به نظر من زمان اعتماد به مربیان ایرانی هم رسیده است؛ آنها شاید بتوانند بهتر از برانکو تیم را بازسازی کنند.
علی دایی، یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی می توانند گزینه نهایی تیم ملی باشند.
اگر من تاج بودم، در انتخاب قلعه نویی تردید نمی کردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
22
15
کی‌روش بهترین مربی بود
ولی برنمی‌گرده و الان برانکو بهترین گزینه در دسترسه
سیروس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
33
6
برانکو علاوه بر دانش مربیگری حرفه ای و امتحانی که در ایران پس داده توانایی تزریق روحیه و شهامت رو به تیم داره که نمود عینی اون رو در ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس و میل به پیروزی بمدت ۴ سال در پرسپولیس انجام داد،روحیه و انگیزه و اعتماد بنفس کلید رفتن به دور بعدی جام جهانی است.
بچه اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
5
21
الان آسانترین کار دنیا انتقاد از ویلموتس هست!
ولی من بعنوان کسی که شدیدا طرفدار کی روش بود از همانموقع میگفتم بعد از رفتن کی روش تازه میشویم همان تیمی که قبلاً بودیم؛ یعنی آرزوی صعوی به جام جهانی با اما و اگر!!
با رفتن ویلموتس موافقم؛
برانکو گزینه ایدآل نیست ولی خیرالموجودین است؛
با احترام به مربیان هموطن انتخاب مربی داخلی را به صلاح نمی دانم
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
6
21
سلام.
اگه قرار بود برانکو بشه سرمربی پس این قرارداد ویلتموس چی بود؟
برانکو با تخریب و دست اندازی در کار تیم ملی میخواست به هدفش که تیم ملی بود برسه که تقریبا رسید.
امثال برانکو به درد فوتبال ایران نمیخورن همونطور که امثال ویلتموس مشکلی حل نمیکنن.
این فوتبال برنامه ۵ ساله از پایه میخواد و آموزش.با استخدام یه تیم مربیگری حرفه ای و پایبند به عهد و پیمان.و اعتماد به مربی های داخلی جوان و با سواد.
بهترین گزینه فعلا دایی هستش.
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
32
با سلام
1- با رفتن ویلموتس موافقم ولی آمدن برانکو موافق نیستم .
2- اعتماد به ویلموتس اشتباه هست و ماندنش هیچ کمکی به فوتبال ایران نخواهد کرد .
3- یکی از دلایل موفقیت کی روش با تیم ملی این بود که کی روش متوجه گردید اگر می خواهد آبرو اعتبارش از بین نرود باید همه کارها را خودش انجام ده حتی اگر شده با روش قلدری و به اصطلاح ما دروازه غاری . یعنی اگر بنشیند تا همه بر اساس وظایف سازمانی کارها رو پیش ببرند کلاهش پس معرکه هست و به همین دلیل با شیوه ای که دیدیم کارهایش را پیش می برد وبه هر روشی دست می زدتا بتواند خواسته ونظر خود را به کرسی بنشاند . اما آقای ویلموتس بر اساس شرح وظایفش عمل میکند و اگر کاری در شرح وظایفش نیست ورود نمی کنند.برای همین هم لنگ می زند . حداقل نمی داند که اینجا اروپا نیست برای موفقیت باید همه کارها رو خودش انجام دهدوگرنه همین روز خواهد افتاد .
4- در هرحال احتمال صعود به دور بعد مقدماتی جام جهانی ضعیف هست . وایران جایی در مسابقات قطر نخواهد داشت .با توجه به این برای یک بار هم شده به مربی ایرانی مانند گلمحمدی ، دایی ، قلعه نوعی و.....اطمینان کنیم و فرصت کافی حداقل یک دوره 4 ساله تیم را به مربی ایرانی ببسپاریم.
طوفان سرخ آسیا
Germany
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
22
8
فدراسیون مثل یه روباه برانکو را از دست پرسپولیس بیرون آورد الانم می خواد بزارتش تیم ملی / با برگشتن برانکو به پرسپولیس موافقم
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
9
سلام
اولا مشکل اصلی در فوتبال ما فدراسیون هست نه مربی
بی درایتی و این کاره نبودن فدراسیون فوتبال به فوتبال ما ضربه زده
ثانیا اگر یادتان باشد برانکو در زمان حضورش در تیم ملی ، تنش های زیادی را بین بازیکنان ایجاد کرد و باز هم اگر یادتان باشد بعد از جام جهانی ایران هم نیامد و همین رفتار را هم با پرسپولیس انجام داد
ولی چه کنیم که فعلا باید گزینه انتخابیمان باشد تا در این برهه از زمان از گروهمان صعود کنیم و بعد به جام جهانی برویم از این مربی استفاده کنیم
ولی بنظرم باید روی استراماچونی هم فکر کنیم
برای بعد از جام جهانی قطر حتما او را به تیم ملی نزدیک کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
7
24
اخرین جملات کیروش این بود:از بحرین می ترسیدید....را میگفت ۷ ۸ سال پیش میترسیدیم.بحرین شده بود گربه سیاه ما!!زمان کیروش از پرتغال و اسپانیا نمیترسیدیم که ۵ تا گل بخوریم ازشون...چقدر خوب بود کیروش...کره جنوبی رو نباخت بهش این مرد...کل آسیا ازمون میترسیدن...کره میترسید!!!!...روزنامه های کره بعد از باخت مقابل عراق تیتر زدن:کجاست تیم ترسناک آسیا...یکی از بازیکن های منچسترِفرگوسن میگفت بعد از اینکه کیروش از تیم رفت هم ما تیم ها رو میبردیم ولی هیچ وقت اون تیم منظم قبلی نشدیم!!!
کفاشیان گفت قبل رفتن کیروش که اگر بمونه جام جهانی قطر صد در صده....من میگم کیروشم وضعش خوب نیست ما هم خوب نیستیم...بریم بگیم پاشو بیا دوباره...با اعصاب ملت هم بازی نکنیم...نگیم زشته دوباره بریم بگیم بیا‌...پرسپولیسی ها هم بی منطق نباشن که من میگم هیچ کدومشونم نیستن...بالاخره بازیکن پرسپولیس بخواد بره جام جهانی فوتبال بازی کنه دیده بشه باید اولش بره جام جهانی یا نه؟؟؟؟الان وضع تیم ملی بده ولی دیر نیست...بترسیم از وقتی که دیگه دیر بشه...باید زود تصمیم گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
کره ژاپن پرتغال اسپانیا و حتی همین بحرینو عراق از بازی کسل کننده و ضد فوتبال تیم ملی می گفتن
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
7
14
لطفا در گذشته زندگی نکنیم. کی روش مربی خوبی بود ولی دیگه رفته و برنمیگرده. در گذشته ماندن دردی دوا نمیکنه. الان زمان فکر کردن به آینده س. برانکو مربی خوبیه. مربی کرواسی در جام جهانی هم خوبه.
اما کاش نیم نگاهی هم به مربیان داخلی داشته باشیم. امیر قلعه نویی و علی دایی یا حتب گل محمدی الان با تجربه تر شدن. ده سال پیش مربیگری تیم ملی برای اونها زود بود. ولی الان با دستیاران قوی بین المللی میتونن تاثیرگذار باشن. فراموش نکنیم که تحریم ها کار با مربیان خارجی رو سخت کرده. دلار به شدت بالا رفته. انتقال پول سخت شده. هر مرلی خارجی بیاد ناخواسته درگیر حاشیه های زیادی خواهد شد.

با حضور برانکو هم موافق هستم. چون سازماندهی دفاعی تیم رو خوب بلده و همچنین تیم هاش خوب حمله میکنن. با فرهنگ و مردم و شرایط اقتصادی ایران هم سازگاری بیشتری داره.
کمال الدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
4
7
اگر آقای ویلموتس قبول کنه ۶ ماه ایران باشه و عقب موندگیهارو جبران کنه خودش بمونه خیلی بهتره ولی اگه میخواد به دلیل شرایط کشورمون مربی به اصطلاح پروازی باشه، جانشین کردن مربی مثل برانکو که کاملا بازیکنای ایران و هم چنین شرایط کار در کشورمون رو میشناسه کار بهتریه، در مجموع با شرایط فعلی، حذف شدمون قطعیه‌ چون عراق فوق العاده تیم خوب و منسجمی شده و شکست دادنش کار دشواریه.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
3
بستگی به مفاد قرارداد ویلموتس دارد که همچنان برای مردم که نامحرم هستند، مشخص نیست. فسخ قرارداد = پرداخت ۱۰/۵ میلیون
والا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
6
3
بله 100 درصد
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
13
برانکو به هیچ وجه انتخاب اصولی و منطقی نیست مشکل تیم ملی فنی نیست بلکه روحی روانیست پس تا انتخاب یک مربی طراز اول بهتراست برای عبور از این مرحله یک مربی داخلی به کار گمارده شود
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
14
حسن و حسین فرقی نداره..فوتبال ایران بیماره..به نظر من این پولا باید خرج پایه ها بشه و برای تیم بزرگسال یه مربی ایرونی بزارن..بعد که پایه ها ثمر داد نتیجه خوبی خواهیم گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
احسنت حق با شماست ولی در عمل نمیشه این کار رو انجام داد. به دلیل و دلایلها!
سعید
Germany
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
4
21
ویلموتس بره ولی کیروش بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
25
گور پدر فوتبال تو این وضعیت!
فقط تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
6
8
با سلام
به نظر من 1. موافقم - به دلیل حضور چند ساله برانکو در ایران و آشنایی با سبک بازی بازیکنان ایرانی در تمام تیم های لیگ داخلی و خارجی
2. با این سبک مربی گری پروازی نمی شود اعتماد کرد زیرا از نظر من با توجه به اینکه ویلموتس علاقه ای به حضور مستمر در ایران ندارد این موضوع باعث عدم آگاهی از وضعیت و کارایی بازیکنان در لیگ ایران و صدمه زدن به تیم ملی می شود.
3. از نظر من کی روش مربی با تجربه و کاربلدی بود و می توانست با همکاری فدراسیون فوتبال هنوز مربی تیم ملی باقی بماند. آمدن مربی جدید که هیچ آشنای با تیم ملی ایران ندارد به زمان زیادی برای هماهنگی کادر فنی با بازیکنان دارد، که ما این زمان را نداریم.
4. از نظر من تنها مربی داخلی که این قابلیت را دارد آقای گل محمدی می باشد که در کنار وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا می توانند تیم کادر فنی قدرتمندی را برای تیم ملی ایران بسازند.
4.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
17
اقا اصلا مگه کسی به حرفها و نظرات ما اعتنا می کنه که ما اینجا نظر میدیم هرکسی حق دلالی بیشتری بده همون میشه مربی
عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
10
من فکر می کنم با این جوی که علیه ویلموتس به وجود اومده (و البته تا حدود زیادی هم بجاست) حتی اگه فسخ نکنه و بمونه، دیگه مردم بهش اعتماد ندارن و بازیکنا همازش حرف شنوی ندارن، پس کار ویلوتس تموم شده...
مَثَل برانکو هم آزموده را آزمودن خطاست...
پس با وضع اقتصادی کشور فکر می کنم باید به یکی از مربی های وطنی (مثل یحیی گل محمدی) اعتماد کنیم...
کارشناس سابق
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
10
پول های ملت نهایتا یک جایی خورده خواهد شد و به ایشان نخواهد رسید فلذا این یک قلم خوشحالی فوتبالی رو از ملت نگیرید.
اولش میخواستم بگم با این اوضاع بی پولی در مملکت هر گزینه ای که ارزونتر تموم میشه انتخاب کنید حتی مربی درجه چندم ایرانی ولی کمی فکر کردم و بعدش پشیمون شدم گفتم فکر کن تو تصمیم گیر بودی چیکار میکردی؟ این ملت چیز زیادی برای دلخوشی نداره و چقدر خوشحال شدند اون موقع که تو جام جهانی برابر تیم های قدر کم نمی آوردند پس پول رو از هر کجا شده جور کن و بهترین مربی و بهترین بازکن ها و بهترین تدارکات و بهترین مسابقات آمادگی رو فراهم کن و دل ملت غمدیده رو خوشحال کن. این پول هدر نرفته بلکه صرف خوشحالی مردم شده دقیقا چیزی که به اون نیاز دارند.
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
2
بدترین مشکل ویلموتس عدم شناخت روانی از خلق و خوی بازیکناست و نبود دیسپلین گروهی است چیزی که کی روش و برانکو درش استادن. اعتماد به ویلموتس در دراز مدت و به شرط فراهم کردن مفاد قرارداد راه معقول تری به نظر میرسه .
از نظر مربی ایرانی ما فقط یحیی داریم که بعید بنظر میرسه تو این شرایط تیم ملی رو تحویل بگیره
طرفدار تیم ملی فوتبال
United States of America
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
4
با توجه به اتفاقات با فسخ قرارداد ویلموتس موافقم، چون انگیزه لازم برای او و بازیکنان دیگه وجود نداره،
تو همه کشورهای جهان در این حالت همین کار رو انجام میدهند تا انگیزه جدید ایجاد کنند.
اما با توجه به اوضاع ارزی کشور با مربی خارجی حتی برانکو موافق نیست چون با او هم به مشکل پرداخت میخوریم و دور باطل خواهد بود.
با مربی های ایرانی که یکبار امتحان شده مثل علی دایی، قلعه نوعی، افشین قطبی،... موافق نیستم،
اما با مربی جوان مثل یحیی گل محمدی که بی حاشیه و با پرستیژ مربی گیری است موافقم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
18
این فوتبال پر از کثیفی و مافیا را تعطیل کنید لطفا!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
6
خیر
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
5
باید بمونه. برانکو حداکثر خودشو نشون داده که قهرمانی داخلی بوده. تو جام جهانی هم کاری نکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
8
ویلموتس باید بره، هر چه زودتر هم بهتر، ولی برانکو گزینه خوبی نیست. برانکو هر کاری میتونسته برای فوتبال ما کرده و در بهترین حالت با برانکو به جام جهانی صعود میکنیم و اونجا مثل 2006 زنگ تفریح میشیم. یک سری مشکلات جدی دیگه مثل قرارداد خوب نبستن، نداشتن برنامه طولانی مدت، نداشتن کمپهای مناسب و سرمایه گذاری نکردن رو تیمهای پایه و امید هم هست که ربطی به مربی نداره و بیشتر به فدراسیون و مسئوین مربوط میشه.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
14
به نظرمن انتخاب برانکو اشتباه....فقط فقط باید تاج ودارودستش برند وافراد دلسوز بیاند ....حام جهانی هم واسه ما تموم شده...خداحافظ قطر....
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
6
به نظر من این یک سیاست و ولخرجی بود که برانکو بیاد مربی بشه ولی نتایج برانکو در جام‌جهانی های قبلی نشان از کارنامه اوست ولی هرچی باشه الان هم‌تجربش بیشتر شده و هم از ویلموتس به مراتب بهتره ولی باز هم در حد تیم باشگاهیه و یک مربی ایرانی مثل علی دایی به مراتب بهتر از مربی های خارجیه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
10
مربی خارجی فقط برای پول کار می کند در این مقطع بهتر است مربی داخلی آورده شود و بهترین فرد علی دایی است
پاسخ ها
کارشناس سابق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
باهات موافقم فقط اگه علی دایی قبول کنه خوبه!
من جاش بودم قبول نمی کردم داره راحت زندگی خودشو میکنه و به کاراش میرسه و با اون اعصاب ضعیف و اراده قوی که اون داره این دفعه ممکنه با توجه به بالاتر بودن سنش مریض هم بشه. کسی که از فوتبال یا هر زحمت و شغل به پول میرسه یک مدت هم باید بزاره برای خرج کردنش مثل علی کریمی که جمع کرد رفت یک مدت تو آرامش زندگی کنه.
علی آقا اگه خوندی یک نه در 3 ثانیه بگو و 3 سال زندگی خودتو بخر و حق مشاوره منو فراموش نکن اگه تونستی پیدام کنی (ضمنا تا حالا منو ندیدی)
باريس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
3
آقاي ويلموتس کاريزماي لازم جهت اداره تيم ملي ايران را ندارد شايد براي تيم هاي اروپايي خوب باشد ولي برای فرهنگ فوتبالي ما جوابگو نيست. تيم ملي فوتبال با اين وضعيت نياز به يک شوک دارد که يقينا تعويض مربي مي تواند باشد و از انجايي که آقاي برانکو به فوتبال ايران شناخت دارد گزينه مناسب ميتواند باشد ولي تامين مسائل مالي اردو هاي منظم و بازي هاي تدارکاتي بايد محقق گردد در غير اين صورت هر مربي هم اگر بياوريم نتيجه نخواهيم گرفت .
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
6
با سلام خدمت همه
ایراد فوتبال ما آقای ویلموتس، برانکو و .... نیست. اینا همه ابزار هستن.ایراد اساسی فوتبال ما اون فدراسیون نشین ها هستن که فوتبال ما رو به این وضع درآوردن.
فوتبال ما حتی در زمان کیروش هم خیلی از آسیا عقب بود. کیروش فقط یکی از ابزارهای پیشرفت فوتبال ما بود.
ما در مدیریت همه زمینه ها بخصوص فوتبال عقب هستیم.ما خیلی راحت از قطر عربستان امارات و آسیای شرقی عقبیم.پیشرفت نداریم.ما برنامه ریزی نداریم. ما اول مشکل مدیریت داریم.با این وضع نه برانکو که گواردیولا و کلوپ هم نمیتونن برای دراز مدت فوتبال ما رو رو به رشد بیارن.
بهروز
Sweden
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
11
آوردن برانکو یعنی هدر دادن پول و وقت
این آقا قبلا امتحان خودش رو پس داده
البته برا کسایی که از دلالی نون میخورن مربی گوش به فرمانی مثل برانکو گزینه خوبیه
هنوز داستان چند سال قبل و موضعگیری های مغرضانه بر علیه کی روش رو فراموش نکردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
1
ویلموتس بهتره بشرطیکه بازیهای تدارکاتی هر چه زودتر برگزار بشه
وگرنه برانکو بهترین گزینه است. منتهی برخی شرایط مثل بازی های خوب تدارکاتی از طریق سفارتهای مختلف ایران در دنیا بایستی فراهم بشه.

ویلموتس بهتره
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
5
به نطر من جابجا کردن مربی صورت مسئله رو پاک کردن هستش این تیم از پایه مشکل داره نه از مربی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
9
خیر.. باعث هدر رفتن چند میلیون دلار میشه ..حالا یه جام جهانیه نمیریم دیگه آسمون به زمین نمیرسه که.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
5
خوبی عصر ایران؟ اصلا صفدر خان بشه مربی. از جیب مردم خبر دارین؟ کجا داری میری؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
7
2
باسلام و احترام، با حضور آقای برانکو در تیم ملی موافقم به چند دلیل: 1- شناخت کافی از بازیکنان ایرانی 2- آشنایی کامل با فرهنگ ایران 3- انگیزه صعود به مدارج بالا 4- سطح دانش بالا (بعد از مرحوم ایویچ از سطح معلومات بالایی برخوردار است)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
11
به هیچ عنوان . ایوانکویچ کلی رفیق رسانه ای داره و انتخابش بازگشت به عقبه . + خیلی برای تیم ملی کیروش مشکل ایجاد کرد و نباید جایزه اش همون چیزی باشه که میخواست
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
9
یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه‌س و برانکو به همون دلیل که رفت نباید برگرده. ویلموتس یعنی هزینه بدون بهره. گزینه داخلی با این وضعیت اسفبار اقتصادی کشور، بهترین انتخاب است.
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
3
11
ما به مربی های مثل کیروش یا استراماچونی نیاز داریم نه امثال برانکو که خنثی هستن
کسی که برای تیمش بجنگه
مربی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
2
با سلام
با تجربه ای که من دارم الان تیم یه شوک میخواد و اون هم تعویض مربی هست ، که در وضعیت حال حاضر تیم ملی باید یه فردی بیاد که از بازیکنان و تیم درک فنی خوبی داشته باشه با مربی ایرانی موافق نیستم ولی با برانکو موافقم،فقط اشکالی که وجود داره اینه که برانکو با چند تا از بچه های تیم مشکل شخصی داره ، مثل آزمون ، رضائیان ، طارمی ،که به نظر من باید این مسائل رو باید بزاره کنار چون الان تیم نیاز به کمک مبرم داره
م ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
3
جواب سوال ها به ترتیب:
۱. با رفتن ویلموتس موافق هستم، در حال حاضر هم برانکو گزینه ی مطمئنی برای صعود است اما پیشرفتی در زمینه فوتبالی نخواهیم کرد و فقط میتوانیم با برانکو نتیجه بگیریم.
۲. خیر، ویلموتس با توئیتهایش و رفتارش پلها را پشت خود خراب کرده و دیگر قابل اعتماد نیست
۳. مشکل تیم ملی بعد از کیروش این است که اگر قبول کنیم که تیم ملی با کیروش موفق بوده ( که به نظر من بوده) باید راهش ادامه پیدا میکرد، به هر حال با کیروش تیم ملی هویت و سبکی پیدا کرد، فلسفه ای داشت... اما ما این روند را با دیگری ادامه ندادیم و فردی با سبک و فلسفه جدید وارد فوتبال ملی کردیم. معلوم است که بعد از ۸ سال فوتبال "کیروشی" خو گرفتن به سبک جدید سخت است، مشکلی که الان پرسپولیس هم دارد، و تیم های مطرح مانند منچستر و آرسنال از آن رنج میبرند. شاید اگر بعد از کیروش نکونام به همراه مارکار آقاجانیان فلسفه ایشان را ادامه میدادند بهتر بود.
۴. در حال حاضر مربی ایرانی خیلی ریسکی است و بعید میدانم فدراسیون این ریسک را کند. اما اگر میخواهیم "کیروشی" بازی کنیم نکونام و آقاجانیان بهترین گزینه ها هستند. بازیکنان از نکونام حساب خواهند برد.
سوال اصلی این است آیا ایران باید کیروشی بازی کند؟ یا دنبال فلسفه ی جدید هستیم؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
11
5
اینقدر کیروش، کیروش نکنید لطفا. دنیا دنیا پول گرفت ولی امان از حتی یکبار قهرمانی. دوبار رفتیم جام جهانی. بار اولش هم که خون به جگر شدیم. تنها دستاوردش اول بودن ایران تو رتبه بندی آسیا بود. البته نتیجه اش هم این شد که در سید ۲ قرار بگیریم و با اسپانیا و پرتغال همگروه و حذف بشیم. کدوم دستاورد؟ کیروش اگر مربی خوبی بود چند نفر جایگزین برای بعد خودش درست می کرد و زیرساخت برای آینده ایجاد می کرد.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
8
بعد از جام جهاني كه بهترين نتيجه مون با برانكو مساوي با انگولا بود و وقتي برگشتيم اقاي حاج رضايي يه جمله خيلي قشنگ گفت جام جهاني دانشگاه بود و ما با يه معلم ابتدايي رفتف بوديم واسه درس هاي سخت دانشگاه
توي دو دوره ي كه كيروش سر مربي بود ما تا دقيقه نود بازي سوم اميد داشتيم ولي توي باقي دوره ها همون بازي اول معلوم بود حذف شديم
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
3
14
کیروش
کیروش
کیروش
افتاااد؟
کیروش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
11
اون زمان که دنبال کنار زدن کیروش بودند این روزها رو میدیدم
خب متاسفانه توهم زدن که کیروش آدم به درد نخوریه و هر چی دارن از خودشونه، الان هم خیابانی گریه نمیکنه
انتقاد هم که هیچ
یه مشت حیوان صفت به دنبال منافع شخصی منافع ملی رو نابود کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
11
فقط مربی داخلی خوبه با توجه به شرایط فعلی علی دایی خوبه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
7
6
با آمدن برانکو ایوانکوویچ موافق هستم،
چون به دلیل حضور چندین ساله فوتبال ایران با ساختار، منابع و چالش های آن آشنایی داره،
ضمنا کارنامه خوبی هم در پرسپولیس داشته و امتحان خودش رو پس داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
4
با توجه به وضعيت معيشتي مردم بهتراست فعلا بابت مربي و دستياران هر ورزشي در كشور ارز كشور را هزينه نكنيم.خيليها در كشور محتاج هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
1
با توجه به رفتار فدراسیون و فضای ایجاد شده فکر نمی کنم ویلموتس بتونه کار کنه، یه مربی باید آرامش داشته باشه با این حاشیه ها امکان ادامه کار برای مربی نمیمونه. مقصر اصلی در فوتبال فدراسیون هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
8
مربی داخلی بهتر از برانکو داریم
Farhad
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
4
فقط سرهنگ علیفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
8
درود
خیر موافق نیستم
برانکو در پرسپولیس موفق بود اما در تیم ملی خیلی موفق نبود و برای مربی تیم ملی ایران مناسب نیست
تیم ملی ایران امثال کی‌روش را می خواهد که علاوه بربرنامه داشتن در مقابل دخالت ها چغر بایستد
علاوه بر این تیم ملی باید جوان گرایی کند تا مجددا جان بگیرد
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
4
4
مطمنا تو این شرایط هر مربی دیگه بیاد نمیتونه فوتبال عراق و بحرینو انالیز کنه و برنده بیاد بیرون از طرفی بازیکنا ایرانیو نمیشناسه تا اون موقع و باز باید با لیست فدراسیون اردو برپا کنه.. پس یه مربی در قامت برانکو که هم دانششو داره و هم میشه ایرانی حسابش کرد بهترین گزینس..اگرچه این ضررو باید اقای تاج و ساکت از جیبشون بدن چون بهترین گزینه برای تیم ملی اقای ویلموتس بیکار نبود بلکه میلیچ و رنارد بودن.
ناشناس
Netherlands
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
1
به جای همه این حرفا چرا یکی نمیره مسولان نالایق فدراسیون فوتبال رو سین جین کنه که اصلا چرا همچی نونی رو گذاشتن توی دامن ملت. چرا نمیان جواب بی فکری ها و تصمیمات غلطشون رو بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
5
با سلام
با این وضعیت بی پولی بهترین گزینه رفتن ویلتموس و جایگزینی یک مربی ایرانی است
برانکو دیگر به درد فوتبال ایران نمیخورد اون فقط به فکر دلالی و دریافت طلب خود از پرسپولیس هست
کباراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
4
علیییی دایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
معلومه که خیر.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
3
در این اوضاع بد اقتصادی هیچ توجیهی برای هزینه کردن برای تیم ملی فوتبال که هیچ عایدی برای مردم نداره خوب نیست. مگر مربیان ایرانی همچون هاشمیان و مهدوی کیا نمیتوانند تیم ایران رو مدیریت کنند؟
هزینه فسخ قرارداد ویلموتس رو باید این فدراسیون بدهد.
h
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
4
2
مربي داخلي (به ترتيب): گل محمدي، قلعه نويي، علي دايي و يا حتي مايلي كهن!
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
10
فقط کی روش
با کی روش از دست اعراب و بقیه راحت بودیم
اما عملکرد بقیه مربیان یعنی عصبی کردن مردم ایران
سهند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
5
با رفتن ویلموتس موافقم چون مشخصه تاکتیک خاصی نداره و حتی نمیتونه از بازیکنا بازی بگیره ولی برانکو هم بدرد تیم ملی نمیخوره من خودم پرسپولیسیم برانکو در سطح تیم ملی نیست اشتباه بزرگیه بخوای از کیروش به برانکو برسی . مربی وطنی هم سواد و علم روز فوتبال رو نداره
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
5
خیررررررررررر 100% مخالفم
همه چیزمون شده سعی و خطا
بی نهایت عجولیم و کلا صورت مسئله رو داریم پاک میکنیم نمیگیم این مربی قبلا امتحانشو پس داده و فدراسیون تو نتیجه نگرفتنمون تیممون مقصره
تاج که اصلا بویی از شفافیت و صداقت نبرده با این کارش میخواد از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنه...
واقعا همه چیزمون باید به هم بیاد
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
5
7
علی دایی رو بیارید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
4
هرچی ما بگیم و هرچی کارشناسا بگن نمیشه باز یکی جدید از لپ لپ میاد بیرون و گند میزنه به همه چی و جام جهانی پر . بعدشم که معلومه این جناب جدید با شکایت پولشو از حلقوم بیت المال میکشه بیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
3
7
استراماچونی رو بزارن
ناشناس
Germany
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
11
کیروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
6
برانکو فقط در ایران در حد تیم های لیگ و بس.
دیدین که در بازیهای اسیایی با پرسپولیس جلو حریف ها، حرفی برای گفتن نداشت!!
فوتبال ما الان دیگه فوتبال ده سال پیش نیست که امثال برانکو و مایلی کهن و.. بخوان در حد و حدودش باشن
ماحمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
3
بهترین تصمیم میتونه تعطیلی تیم ملی فوتبال باشه. به جای هزینه برای تیم فوتبال بزرگسالان، بایستی برای تیم امید و جوانان مرد و زن هزینه کرد. حداقل دو سال تعطیلی برای فوتبال خوبه تا کارایی هم فدراسیون و هم بازیکنان بهتر بشه
ناشناس
Germany
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
7
اگه قراره پولش از بیت المال داده بشه مربی ایرانی و اگه از جیب تاج داده میشه فرقی نمیکنه کی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
8
خیر
ویلموتس البته مربی خوبی نیست و باید بره
اما برانکو هم سطح بالایی نداره و فراموش نکنیم چه گندی در جام جهانی 2006 زد جوری که فردوسی پور هم گفت: شاید بهتر بگبم خداحافظ جام جهانی و خداحافظ آقای برانکو..
اونقدر افتضاح کار کرد که بعد از جام جهانی حاضر به اومدن به ایران و پاسخگویی هم نشد‌! حالا دوباره بریم بیاریمش که چی بشه؟ دوباره گند بزنه و نیاد ایران پاسخ بده؟‌‌‌!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
کاملا درسته
فقط کیروش جلوی این "نامادری" فوتبال وایمساد و ازادانه حرفشو میزد
ویلموتس مربی خوبی نبود و نیست ولی بهتر از برانکو هست.
یا ویلموتس نره یا اگه میره در سطح کیروش بریم مربی بیاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
3
2
آره قربونش.
ع.پ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
3
در شرايط كمبود مالى و مضايق ارزى استخدام مربى خارجى نشانه بارز اسراف و نبود درايت است. به نظر من حال كه مقدار زيادى از دستمزد مارك ويلموتس پرداخت شده و اگر قرار باشد قراداد را فسخ كنند بايد جريمه بپردازند دراينصورت بهتر است تا پايان قرارداد ادامه بدهند و سپس از مربى داخلى استفاده كنند
ح ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
2
خیر مربی بزرگ برای تیم ملی
برانکو برای پرسپولیس :)
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
8
2
بهتره نیاد!! چون از الان باند رسانه ای کیروش تو خبرگزاری های همسایه و جماعت کیروش پرست که تا دیروز با ژست وطن پرستی به دیگران تهمت میزدن تخریبو شروع کردن و اجازه نفس کشیدن به تیم ملیو نمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
5
3
با توجه به فرصت کم و بازی های حساس پیش رو ، و با توجه به شناخت برانکو از تیم های باشگاهی و بازیکنان ایرانی و اینکه چندین سال همکاری با تیم های ایرانی داشته قطعا میتونه بهتر از ویلموتس باشه ، ولی این یک برنامه کوتاه مدت میتونه باشه ، برای بلند مدت باید یک مربی متعصب مثل کیروش پیدا کنن.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
3
8
بنظر بهترین فرد برای تیم ملی مایلی کهن است با دست یاری فریاد شیران نتنها به جام جهانی میرویم بلکه در جام جهانی هم جز چهار تیم اول میشویم ومردم هم دیگر نگران تیم ملی نیسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
8
3
ذر این برهه بهترین مربی پروفسوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
9
خداحافظ جام جهانی 2006 و خداحافظ آقای برانکو..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
3
9
یحیی گل محمدی قلعه نویی دایی همه مربی های خوبی هستند و نیازی به مربی خارجی نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
2
هررررررررگز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
8
در شرایطی کشور بااین همه مشکل انتقال ارز به حساب مربی خارجی روبرو است چه اصراری بر ورود مربی خارجی است . بسیاری از نیازهای اولیه واساسی مردم ازطریق تولیدات داخلی یا مرتفع می شود یا اینکه در محدودیت باقی می ماند . چرا مشابه بقیه نیاز های کشور با این موضوع برخورد نمی شود چرا فکر مکنند که فقط فوتبال یا ورزش بین الملی آبروی ایران است ازابتدا هم نباید سراغ مربی خارجی می رفتند یک محاسبه سرانگشتی حکایت از مبلغ بالغ بر صد میلیارد تومان هزینه آقای ویلموتس وهمکارانش است .فکر نمی کنند این پول گزافی است.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
14
نت منو وصل کنن هرکاری خواستن بکنن.. این فوتبال هیچ آینده ای تو ایران نداره حتی با گواردیولا :))
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
7
مشکل برانکو و یلموتس نیست
فوتبال ما برای سرپا ماندن به پول نیاز داره که ما نداریم ، بنابراین باتوجه به شرایط اقتصادی و تحریم بودن همان بهتر که تعطیل کنیم این فوتبال را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
4
17
از لحاظ فنی وسطح دانش و ... استراماچونی نشان داده خیلی از برانکو و ... سرتر است
نظرسنجی
پیش بینی شما از برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ؟