۰۳ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۹۰۰۹
تعداد نظرات: ۷۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۹۰۰۹
انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۳

«کافه گفت و گو»/ عملکرد تیم ملی فوتبال در استرالیا

با راهیابی استرالیا و کره جنوبی به فینال رقابت های جام ملت های آسیا تکلیف مسابقات به زودی روشن می شود اما همچنان بحث داغ محافل ،عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در این دور از مسابقات است.
با راهیابی استرالیا و کره جنوبی به فینال رقابت های جام ملت های آسیا تکلیف مسابقات به زودی روشن می شود اما همچنان بحث داغ محافل ،عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در این دور از مسابقات است.

تیم ایران دور اول را با موفقیت پشت سر گذاشت و در بازی های دور دوم به سد عراق خورد و در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کرد هرچند داور در آن بازی خاص تاثیر گذاشت اما اینک علاوه بر داور انگشت اتهام به طرف خیلی ها نشانه رفته است از کادر فنی گرفته تا فدراسیون و حتی برخی بازیکنان.

«کافه گفت و گو»/ عملکرد تیم ملی فوتبال در استرالیا

همه شما مسابقات را دیده اید و نقد ها و واکنش ها به آن را هم شنیده اید .

- به نظر شما عملکرد تیم ملی فوتبال در استرالیا چگونه بود؟

- آیا از کادر فنی تیم ملی و به خصوص کارلوس کی روش رضایت دارید؟

- عملکرد بازیکنان را چطور دیدید؟

- نقش فدراسیون فوتبال را در این نتایج چطور ارزیابی می کنید؟

در کافه امروز تا ساعت 14 به تبادل نظر درباره مسابقات جام ملت های آسیا می پردازیم و پذیرای دیدگاه ها و نقدهای منصفانه شما هستیم.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۴۶
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
78
260
خيلي خوب بود اين تيم و به نظرم خيلي هم خوب نتيجه گرفت عملكرد كي روش با اين بضاعت براي تيم مناسب بود تيم منظمي كه انسجامش رو خوب حفظ كرد اما به خاطر ضعف مديريتي و نداشتن يك كرسي در AFC و اشتباه فاحش پودلاي و داور كه انگار منتظر چنين صحنه اي بود از دور مسابقات كنار رفت وگرنه عراق حريف ايران نبود.
به هر حال باختيم و تموم شد بهتر بدنبال برنامه ريزي صحيح براي تيم ملي و اميد و عيره باشيم و حتي برنامه ريزي براي بدست اوردن يك جايگاه مناسب تو كنفدراسيون آسيا تا ديگه شاهد داوري هاي اينچنيني نباشيم
پاسخ ها
داور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
کجاش خوب بود چهار پیش هم همینطوری حذف شدیم با همین تدارکات البته سرمربی تیم ملی 2.5 میلیون دلار نگرفت این بلا سرش اوردن که خودش استعفا داد قلعه نوعی بود البته جلوی کره جنوبی باخت به هر حال عادت کردیم به این نتایج
بهنام
| Germany |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
من نظرم اینه که اصلا داوری رو باید گذاشت کتار. آوردن بازیکنان جوان خوبه، ولی انتظار من یکی بیشتر اینها بود. آیا جلوی عراق،با 10 نفره شدن، کل تیم باید به هم بریزه و نشه جمعش کرد؟ من نمی گم بد بودیم. ولی میگم که بهتر از اینها می تونیم باشیم.
سرطان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
اگه بجاي كي روش يه ...13 سال كنار فرگوسن بود بيشتر ياد مي گرفت.
ايران عقب مونده و توي تحريمه و ليگ نداره . آقاي خود بزرگ بين! با تيم پرتغال و رونالدو چه نتيجه اي گرفتي ؟
ايران زمين نداره با ثروتمند ترين باشگاه دنيا ، رئال مادريد چه نتيجه اي گرفتي ؟ چرا بيرونت كردن ؟
هيچ باشگاهي اين همه پول بهت نميده اگرم بده بايد روزي دو جلسه تمرين بدي و هفته اي يكبار مسابقه بدي و كلي سرو كله بزني با بازيكنان و اصحاب رسانه ، خلاصه بايد زحمت بكشي . چه جايي بهتر از ايران با اين پولهاي مفت و مجاني. بخور و بخواب توي هتل و تماشاي مسابقه توي تهران و خميازه كشيدن و سفر خارجي و مرخصي و نهايتا چند تا اردوي افريقايي و اروپايي واسه تفريح و جهانگردي!و تغيير آب و هوا . خوب جاييه ايران نه! بعد با يه سيستم من دراوردي 9-1-1 با قابليت تبديل به سيستم 10-0-1 بري توي چار تيم چهارم بشي و توي آسيا هم بري از امارات تعريف كني بگي كه من بازي كني مثل عمر عبد الرحمان ندارم و اخرشم به عراق ببازي بعد برگردي واسه ايران شرط بزاري خب جاييه ايران نه! خوش بحال تو و فردوسي پور و كفاشيان و گزارشگراي فوتبال . بيچاره اونايي كه مرعوب چنان جويي شدن كه حتا جرات اعتراض هم ندارن .. . باش قهرمان بزرگ! باش فاتح آسيا و قلبهاي ايراني، باش. تو نباشي كي باشه!؟ خوب جاييه ايران نه!!؟
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
تا خوب چی باشه اینکه ساعت ها دفاع کردیم وکمین کردیم تا یهوویی گل بزنیم ببریم شد استراتژی ما سالهاست که اینجوری بازی میکنیم بازیهای اسیایی 90 پکن را بیاد بیاوریم معلومه که یه ادم فرصت طلبی مثل کی روش کلی پول به جیب میزنه من معتقدم برای درست شدن ،فوتبال بهتره فراموش بشه بره نمیدونم 5 سال 10 سال دیگه با افکار صحیح بستر سازی بشه تا شاید با مدیریت صحیح ورزشی درست بشه این موضوع به کی روش مربوط نیست که خوب بوده یا بد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
52
196
به نظر من کارلوس کیروش به دلیل یافتن بازیکن های خوب و با استعداد و جوان کردن تیم ملی عملکرد مناسبی داشته و اگر وزرات ورزش و مربیان داخلی اجازه بدهند به احتمال زیاد تیم خوبی را در آینده خواهیم داشت
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
46
159
بسمه تعالی
1- عملکردشان عالی بود، جنگجویانه و مشتاق بردن حتی تا آخرین دقیقه، چیزی که در فوتبال ایران مدتهاست گم شده...
2- کادر فنی عامل اصلی تزریق روحیه جاهطلبانه و مشتاق بردن بود و عالی کار کردند.
3- بازیکنان هم عالی بودند فقط قسمت نبود صعود کنیم ، همین.
4- در تدارک بازیهای تدارکاتی ضعیف عمل کرد.
پاسخ ها
جنگجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
البته در مقابل عراق شانس اوردن جلوی ژاپن یا استرالیا 10 نفره نشدن به هر حال این نتایج برای ایرانی ها عادی شده مثل چهار سال قبل و خودشون به هر شکلی قانع می کنن
پویا
Germany
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
32
88
به نظر من و البته خیلی از مردم کشورمون همانطوری که در نظرسنجی ها و استقبالشون از تیم ملی نشون دادند عملکرد بازیکنها و کادر فنی بسیار مطلوب و قابل قبول بوده: ما بر خلاف سالهای گذشته یک تیم ملی بدون حاشیه و منسجم داشتیم که همین انسجام باعث جذب هواداران و حمایت اونها شد. همچنین برای اولین بار در تاریخ یک تیم ملی بدون قرمز و آبی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان داشتیم که عملکرد فوق العاده ی بازیکنان جوانش نشون می ده حضورشون بسیار حساب شده و فنی بوده. به همه ی اینها باید عملکرد خوب خط دفاعی و هماهنگی بی سابقه ی خط میانی با مهجمان رو اضافه کرد که تلفیقش با فرصت طلبی مهجمان جوان و تکنیکی باعث استفادهی صد درصدی از موقعیتهامون شد.
اما در نهایت نمی شه از عملکرد به شدت ضعیف فدراسیون و بی کفایتی های شخص آقای کفاشیان راحت گذشت. مطمئن باشید که اگر این تیم چند بازی خوب تدارکاتی داشت و یا ما در کنفدراسیون آسیا صاحب یک کرسی بودیم انقدر راحت حقمون در مورد داوری ها و یا دوپینگ بازیکن عراقی خورده نمی شد.
تیم ملی با کیروش آینده ی مثبتی خواهد داشت، فقط و فقط اگر مدیریت فوتبال ما به دست یک مدیر ورزشی با پرستیژ مثل همه ی کشورهای صاحب فوتبال دنیا باشه.
سينا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
30
99
درسته كه نتايج اون چيزي كه انتظار داشتيم نبود.ولي اين تيم منظم ترين و منسجم ترين تيم ملي هست كه تاحالا ديدم.و مطمئنم تا چند سال ديگر خيلي بهتر هم ميشود.چون اصلأ درگير حاشيه نميشه و تاكتيكي بازي ميكنه
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
15
46
سلام.
در جواب سوال اول باید بگم که با توجه به پیشرفت فوتبال در میان کشورهای آسیایی و مراحل آماده سازی که تیم های همگروه ایران مثل قطر ، امارات و بحرین انجام داده بودند و هزینه های بالایی که چند برابر هزینه های ما بود انجام داده بودند من از عملکرد تیم ملی کشورم راضی هستم. در دور بعد هم همه شاهد بودند که ایران در مقابل تا قبل از اخراج پولادی واقعا متفاوت بود و خیلی بهتر بازی کرد تا اینکه اون اتفاق افتاد.در کل میشه گفت عملکرد تیم ملی قابل قبول بود با اینکه حذف در این مرحله ناراحت کننده بود.
در جواب سوال دوم هم این مطلب رو باید بگم که کارلوس کیروش در کارهای دفاعی فوق العاده عمل میکنه ، زمانیکه در منچستر هم بود منچستر در کارهای دفاعی عالی بود در خصوص قدرت تهاجمی تیم هم اینو باید بگم که ابزار کافی برای این کار وجود نداره و نمیشه انتظار خیلی بالایی از تیم ملی داشت. بطور کلی در جواب سوال دوم عملکرد خوب بود.
بازیکنان تیم ملی به غیر از بازی آخر عملکرد خوبی داشتند مخصوصا در خط دفاع و سردار آزمون در خط حمله. در بازی آخر تیم خوب داشت بازی میکرد تا اخراج اتفاق افتاد ، من نمیدونم چرا واقعا اینقدر شیرازه تیم از هم پاشید تا جایی که ما هم گل مساوی رو خوردیم و هم گل دوم رو.
در جواب سوال آخر هم باید بگم که فوتبال نیاز به آدمهایی داره که فوتبال رو بفهمند ... مدیران غیرفوتبالی به این ورزش صدمه میزنند و این مسئله در این چند سال اخیر خودش رو نشون داده.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
21
55
به نظرم عملکرد تیم جوان ملی، خیلی عالی بود. همچنین عملکرد کارلوس کی روش در جذب بازیکن خیلی خوب و بدون تعصب و عرقیت باشگاهی بوده است؛ که البته این طبیعی هم هست.
قبول کنیم که ادامه ی همکاری کی روش با فوتبال ایران، به نفع همه است.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
11
45
از همه بهتر مهرداد پولادی بود . مخصوصا با اون گلی که به سربازی زد.!
واقعا ایشان چه اهمیتی داشت که اینقدر رویش سرمایه گذاری کردند و کاری کرد که در سایر رشته ها که امید مدال آوری داشته باشیم نیز نظام وظیفه به سربازان ورزشکار اجازه خروج ندهد
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
65
56
تيمي كه فقط دفاع ميكنه چه جاي بحثي داره؟؟
به خدا قسم آدم از ديدن فوتبال ژاپن و استراليا و يا همين امارات لذت ميبره. حتي اگه ببازن هم كيفيت بازيشون تسكين دهنده ناراحتي ميشه.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
61
35
دوباره بعضی از دوستان زود قضاوت میکنند ایا امارات برای ما اراژانتین بود با اون بازی تدافعی یا بحرین برای ما نیجریه بود ماتو 3تابازی اول خیلی بد بازی کردیم این واقعیت فوتبال ما نبود ولی کیروش از ما خواست که ایگونه بازی کنیم در بازی با عراق ما هرموقع میخواستیم به عراق میتوانستیم گل بزنیم ما با عراق غیرتی بازی میکردیم وهرموقع میخواستن گل میزدن بچه های ما من از موقعی که کیروش به فوتبال ما امده فقط بازی تدافعی وخوش شانسی برای ما اورده دوستان یادشان نرود ما چگونه با کمک داورها به جام جهانی صعود کردیم درصورتی که حق ازبکستان بود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
83
40
به نظر من خیلی بد کار کردن و اون نتیجه حاصل دعای 70میلیلون جمعیت بود.
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
53
57
چقدر ما ايراني ها آدمهاي احساسي و جوگيري هستيم.
توروخدا يه كم كيفيت بازي تيم ما رو با تيمهايي مثل ژاپن و كره و امارات و حتي ازبكستان مقايسه كنين بعد بگين تيم ما خوب بوده.
به هيچ عنوان فوتبال باكيفيتي ارائه نميديم. فقط از روي غيرت و تعصب نتيجه ميگيريم.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
33
27
ضمن تایید عملکرد خوب تیم ملی و آقای کیروش ،بایستی یک سرپرست قوی وحرفه ای وآگاه به فوتبال روی نیمکت تیم ملی باشد .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
19
38
عملکرد تیم ملی نسبت به بضاعتش خوب بود.
مهمترین دلیل ضعف تیم ملی ما توی این سال ها برمیگرده به ضعف لیگ.
لیگی که توی اون به بازیکنان جوان فرصت داده نشه و فقط یک عده بازیکن مشخص هر سال توی اون جا به جا بشن بازدهش میشه همین تیم ملی. باز خدا پدر کیروش رو بیامرزه که به چند تا جوون فرصت داد که اکثرشون هم به خوبی درخشیدن.
لیگی که آلوده باشه و پول توش حرف اول رو بزنه همین تیم ملی هم از سرش زیاده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
21
38
با سلام
عملکرد تیم با توجه به امکانات و بازی های تدارکاتی، خوب بود.
تیم با برنامه بازی میکرد.
اگر به کی روش فرصت بدیم قطعاً در آینده نتیجه خوبی میگیریم.
ناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
7
28
مقصر شکست مدیریت تیم ملی میباشد.شماتیم فوتسال روببینید درمقابل تیمهای جهانی عرض اندام میکند.ولی فوتبال متاسفانه بااین همه هزینه خوب مدیریت نمیشود.
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
18
44
سلام
دوستان من از بازيهاي تيم ملي فقط بازي با عراق رو کامل ديدم ولذا مشاهداتم فقط از اين بازيه:
1- تيمي که هر موقع اراده ميکنه و با 10 بازيکن به گل ميرسه اين تيم کجاش شبيه تيم دفاعيه ؟
2- در تاکتيکهاي فوتبال مگه نه اينکه اول بايد گل نخورد بعد گل زد ، نمونش هم بازي برزيل - آلمان در جام جهاني.
3- وقتي کي روش با 4 سال موندن تو ايران نظم و ديسيپلين رو به اين زيبايي پياده مي‌کنه فکرش رو بکنين اگه به اندازه‌ي مربياي وطني اينجا باشه چه ميکنه!
و نهايتاً بياين يکبار هم که شده به يه آدم سالم و کاربلد اجازه بديم کارش رو به اتمام برسونه.
پاسخ ها
ماهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
آقاي شهرام
خوبه خودت ميگي فقط بازي با عراق رو ديدي و اينجوري داري از بازي تيم ملي دفاع ميكني!
بله قبول دارم تنها بازي متوسط تيم ملي بازي با عراق بود ولي شما برو بازي تيم ملي با امارات و قطر و حتي بحرين رو ببين بعد بيا بگو خوب بازي كرديم.
در ضمن، شما كه بازي آلمان و برزيل رو مثال زدي بگو ببينم آلمان كي دفاعي بازي كرد؟؟
نتيجه بازي يادته؟؟ نكنه فكر ميكني برزيل 7-1 برده؟!
ramin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
سلام ماهان
مثل اینکه فراموش کردی که همین بحرین مانع ار صعود تیم ملی به جام جهانی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
آقا ماهان سلام
منظور من از بازي برزيل - آلمان بازي هجومي برزيل بود بدون دفاع مطمئن که نتيجه رو ديديم و در نتيجه سيستم کي‌روش تآييد ميشه.
رحيمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
10
19
اگر تكليف آقاي كفاشيان وكادر فني فوتبال كشور روشن بشه خيلي از مشكلات فوتبال ما حل خواهد شد و اين موضوع هيچ ارتباتي به مربي گري آقاي كارلوس كيروش نداره بدليل اينكه ايشون كارش رو حرف اي انجام مي ده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
12
19
دست همه بچه هادرد نکنه که خیلی زحمت کشیدن و با فکر بازی کردن. بهتره ما از والیبال یه پند بگیریم و برای مربیان بزرگ فرصت بدیم تا تیم رو در دورانی بلند مدت آماده کنن مثل آقای ولاسکو که دیدید ایران رو چطور مطرح کرد در عرصه والیبال. البته فرصتی که به آقای کیروش داده میشه باید همراه با تجهیزات مورد نیاز باشه مثل زمین خوب که متاسفانه با این مشکل مواجه هستیم. امیدوارم مثل عرب ها عمل نکنیم که با نتیجه نگرفتن سریع مربی رو عوض کنیم و وقت تلف کنیم چون الان هیچ کس به اندازه کیروش شناخت روی ایران نداره و از طرفی خیلی هم سرشناسه.

با آرزوی موفقیت برای تیم های ملی در هر عرصه ای.

PLEASE STAY WITH US QUEIROZ!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
29
11
تیم لیدر و طراحی در وسط میدان کم داشت اگه بازیکنی مثل جباری بود الان تو فینال بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
آقای جباری رفت به کشور حوزه خلیج فارس عقبه اش را گم کرد. و در بدترین شرایط به تیم ملی پشت کرد. باز از همچنین بازیکنی باید انتظار داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
11
27
اولین بار بود که بعد از باخت مثل همیشه ناراحت شدم ولی سرخورده نشدم.این تیم انگار روح داره...
مهمان
Netherlands
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
10
20
عملکرد خوبی داشتند..
کی روش هم تمام تلاش خودش را می کند
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
21
بنظرم یک نکته خیلی خیلی مهم که چرا باوجود انواع مربیان وطنی و خارجی باوجود بهترین شرایطها و بازیکنها مثلا زمانی که ما مثلث دایی باقری عزیزی را داشتیم وعابدزاده را در دروازه وچه الان با مربی مثل کیروش و ... 40 ساله که ناموفق هستیم این است که ذات ما ایرانی ها بصورت افراطی احساسی است یعنی خیلی سریع جو گیر میشویم وتا به خودمان بیاییم کا از کار گذشته مثلا همان زمان که انمثلث طلایی بود درحالی که اول 3-0 عربستان را برده بودیم در یک بازی احساسی در1/4 به همان عربستان باختیم ! و در این جام بعدازاخراج ناعادلانه تا وقت اضافه درشوک اخراج عصبی بودیم و غر می زدیم! این یعنی احساس ما شدیدا برعملکرد ما تاثیر می گذارد فکرنکنم کسی بتواند این مشکل را به این اسانی حل کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
8
15
با سلام و تشکر از اینکه بدین مسئله می پردازید
به نظر بنده در بررسی عملکردها باید براساس واقعیت ها اظهار نطر کرد نه ایده ال ها
1-با توجه به وضعیت اماده سازی تیم ملی و در محدودیت بودن از نظر تدارکات و بازی دارکاتی تیم ملی عملکرد قابل قبول بود

2-بله عملکرد کادر تیم ملی مطلوب بود و مهمترین کار او فرصت دادن به جوان ها و تزریق روح تیم بودن به تیم ملی بدون وجود ستاره های پوشالی است

3-نقش بازیکن ها اکثرن خوب بودند بخصوص انکه بدون وجود ستاره های پوشالی تیم بودن را به نمایش گذاشتند.هرچند انتقاداتی هست اما و ضعیت کلی فوتبال ما همین است تا وقتی که لیگ ما و فوتبال ما همین است انتظاره بیشتری نمیتوان داشت

4-نقش فدراسیون از نظر مدیریتی و سازماندهی ضعیف است و تقصیر اصلی به گردن انهاست که برنامه اماده سازی مدنطر کادر فنی را در اختیارشان نگذاشتند
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
9
17
خیلیا میگن این نتایجی که کی روش گرفت تو جام جهانی و جام ملتها افرادی مثل قلعه نویی و غیره هم میتونسن بگیرن و اینجوری کی روش رو میکوبن.....اما میخوام برای این افراد ی مثال بزنم....تیم ملی والیبال تو مسابقات لیگ جهانی دفعه اول با ولاسکو درسته حذف شد اما اینقد خوب بازی کرد که همه راضی بودن بعدتر هم دیدیم که دوره بعدی تیم ملی بهتر کار کرد ...باید به کی روش فرصت داد و انشالا روز به روز بهتر تیم بهتر میشه....البته یک انتقاد کوچیک خودم از کی روش دارم اونم اینه که یکم باید با ترس کمتری تیمو جلوی حریفا بفرسته خدایی به عراق هر وقت فشار آوردیم گل زدیم اگه تو کل بازی اینجور بودیم میتونسیم راحت ببریم....ولی در کل موافق کی روش و عملکرد تیم ملی هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
مثال بازی آخر با عراق زدی برای اثبات ترس کیروش . خدایی تیم کیروش فرصت کرد که فشار بیاره ؟ همون نیم ساعت اول داور پولادی رو اخراج کرد و تیم ده نفره شد. تو همون نیم ساعت هم که ما یک هیچ جلو بودیم! نکنه انتظار داشتی با ده نفر سراسر حمله کنن ؟! ژاپن با یازده نفر جلو امارات نتونست 120 دقیقه و مثل ما حذف شد ولی از مربیشون پشتیبانی کردند. اصول اولیه انتقاد کردن را بیاموزیم بعد انتقاد کنیم لطفاً!.
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
اولا فقط منظور بنده در این بازی نبود دوست عزیز....ضمنا مطمئن باشید ده نفره هم اگه به لاک دفاعی فرو نمیرفتیم عراقو حذف میکردیم انصافا عراق تیم نبود ایران تو اون بازی به خودش باخت.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
18
12
سلام من از بازی تیم ایران خوشم نمیاد چون دفاعیه .و فکرم نمیکنم تغییری با کی روش در سبک بازی ایران بوجود بیاد .جام ملتها نقاط ضعف و مثبت داشت که به نظرم ضعفش بیشتر بود .فوتبال ما مدیر دلسوز نداره.
ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
12
12
با سلام
بسیار راضی هستم
دست همشون درد نکنه
یک فوتبال زیبا را بعد از سالها ازشون دیدم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
10
به نظر من تا فوتبال پایه درست نشه همیشه همین آش و همین کاسه..ایران تو فوتبال پایه استعداد زیاد داره فقط کافی مثه والیبال بهشون رسید..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
6
11
تیم ما یک تیم بی ستاره ولی منسجم و متحد بود.به خدا قسم توبازی باعراق اون هم با نا داوری و 10نفره بازی کردن بچه ها هرگز احساس بازنده رو نداشتم و غیرت و تعصب ملی پوشان باعث شد به ایرانی بودن و به این تیم افتخارکنم.دم همشون گرم و این که بدونین ما اون بازی رونباختیم و اگه زدوبندها نبود الان مافینالیست بودیم
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
4
7
اگر دوستان کمی به حرفهای کارشناسان هم دقت کرده باشند همیشه برد ها در تاریخ ثبت می شود نه خوب بازی کردن . اما با شرایطی که کشور ما در تحریم هست و حتی تا الان پول(پاداش) جام جهانی به ایران به دلیل تحریم ها پرداخت نشده و همچنین مشکل بازی های تدارکاتی که همین مسئله تحریم ها باعثش بود نمی شود از تیم ملی توقع بازی خوب و هماهنگ داشت . تازه اگر اون اتفاقات بازی عراق هم اتفاق نمی افتدا شک نکنید کره تیمی نبود که بتواند جلوی تیم ملی ما قد راست کنه پس شک نکنید الان بجای کره ما در فینال بودیم . از این بابت من نمره قبولی به تیم ملی میدم . البته به فدارسیون کفاشیان نمره صفر هم نمی دم و همچنین آقای پولادی که باعث باخت ایران مقابل عراق شد . این وظیفه خط حمله ما بود که جلو بکشه نه پولادی و باعث اون خطای احمقانه بشه . بضاعت تیم ملی هم به همین اندازه بود در این شرایط .
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
3
3
تيم خوبي بود انتخاب بازيكن جوان و يك تيم فوق العاده خو ب داوري نقش بسزاي در باخت تيم داشت بچه ها خوب بودن و همچنين كادر فني
من ديشب برنامه آسيا 2015 ديدم متوجه نشدم چرا اقاي نبي اينجوري حرف ميزد سوال من اينه واقعا با تيم هاي درجه 3 و 4 آفريقا بازي دوستانه خوب ميشه معرفي كرد ؟
واقعا محل تمرين تيم ملي در سيدني جاي خوب بود ؟
واقعا عدم تكميل پروند دوپينگ بازيكن عراق چه كسي بايد جواب بشه
و خيلي از حرف ها و سوال هاي ديگه
آقاي نبي مشخص نبود ميخواست بگه كه با توان و هماهنگ مشغول هم همكاري با تيم ملي بوده يا ..........
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
4
2
عملکردتیم عالی بود .بازیگنان بسیارخوب عملکردداشتند .کادرفنی درکارش موفق بود این فدراسیونی کهایران داردبی برنامه والله بختگی بدون برناه خاص بدردنمی خورد برودبهتراست
علی
Lebanon
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
6
با توجه به نتایج و عملکرد تیم در ادوار مختلف،مشکل ما بازیکن یا مربی نیست، بلکه نیاز هست که جهت جهانی شدن از ابزارهای آن نیز بهره ببریم که این امر مستلزم استفاده از مستشار در امر مدیریت و برنامه ریزی میباشد و در کنار آن آموزش نیروی جوان د ر کنار این مستشاران باشیم.
جزي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
1
به نظر من فوتبال مث واليبال بشه يا اين كه واليبال مث فوتبال بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
3
5
عملکرد تیم ملی فوتبال همیشه اینگونه بوده است
حال مربی قلعه نویی باشد یا گواردیولا
چند ساله تو جام ملت ها حداکثر تا نیمه نهایی رفتیم؟
تو جام جهانی مگه غیر از مقام چهارم تو گروه چهار تیمی کار دیگه ای هم کردیم؟
ناشناس
Germany
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
3
5
به نظر من وقتی با این امکانات، با این تدارکات ،با این مدیریت هر دمبیلی که حتی تیمی مثل فلسطین هم بازی تدارکاتی خود را لغو می کند وقتی یکی مثل کیروش تیمی را اینچنین آماده کرده واقعا باید دستش را بوسید. من از بازهای تیم ملی لذت بردم. و هیچ وقت ندیده بودم تیم ملی اینطو.ر بازی کنه. تنها ایراد سردرگمی پس از دریافت اولین گل بود که آنهم باید با بازیهای تدارکاتی بیشتر حل می شد. ...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
6
به نظرم تنها تفاوت وجود نظم در تیم و مربی محوری بجای بازیکن محوری است والا در دوره قبل هم تیم در همین مرحله حذف شد. دلایل حذف مشابه هست اگر دو دوره پیش جلوی کره حذف شدیم این بار جلوی عراقی که با کلی مشکلات سیاسی و تروریستی مواجه است. فتاوت دیگه اینه که قطبی و قلعه و نوعی چند ماه سرمربی تیم بودند در حالی که کیروش چند ساله که سرمربی هست. اگر دفعات پیش تمام مشکلات را به گردن مربیان انداختیم اینبار دیوار کوتاهی بنام داور و منتقدان داخلی را هم اضافه کرده ایم. در حالی که مشکل اصلی این فوتبال عدم سازماندهی، مدیریت و وجود برنامه است که همیشه دلیل اصلی است ولی به راحتی در سایه مسائل حاشیه ای همیشه گم می شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
7
اگر فکر کنیم تو جام ملتها خوب بودیم، خودمون رو گول زدیم. به نظر من اگر با رفتن کی روش یه مربی خوب خارجی بیاد خوبه، ولی اگر مربی ایرانی بیارن همون کی روش بمونه بهتره، چون بعضی از مربی های ایرانی سلامت کاری ندارن و بعضی هم به لحاظ فنی سطحشون پایینه در ضمن فدراسیون فوق العاده ضعیفه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
10
اقا فوتبال ما ضعیف شده ... یه استادیوم با استاندارد های جهانی نداریم ... میگن تیم ملی دفاعی بازی میکنه ... والا زورشون نمیرسه خب ... تو لیگ خدائیش شما بیشتر از سه تا پاس میبینین ... مگه چهار سال پیش 120 دقیقه جلو کره دفاع نکردیم ... تمام بازی های ده سال اخیر ما جلو کره دفاعی بوده و حالا جلو تیم های عربی هم دفاع میکنیم ... اقا ضعیف شدیم ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
3
5
به نظر بنده فوتبال ما فاقد فاکتور های اساسی برای قهرمانی مجدد در آسیاست. این فاکتورها می تواند شامل زیر ساخت ها, عدم حرفه ای بودن و برنامه نامنظم لیگ و بسیاری از عوامل دیگر باشد. و لذا شاید هیچ شخص و نهادی را نتوان در این مقطع به طور مشخص مسئول شکست تیم ملی دانست.
اما بنده به شخصه از موج حمایتی که از آقای کیروش به راه افناده بسیار منعجبم و در این باره مسائلی را عرض می کنم.
همانطور که همه میدانند معرفی آقای کیروش به فوتبال به دستیاری سر الکس فرگوسن مربوط می شوذ. و نتایج درخشانی که این مربی با تیم منچستر یونایتد در دهه 90 و سال های ابتدایی سده حاضر گرفت نام کیروش را هم در دنیای فوتبال بر سر زبان ها انداخت.
بر اثر این آوازه تیم رئال مادرید در مقطعی ایشان را به عنوان سر مربی انتخاب کرد که به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد نا موفق ایشان این همکاری حتی یک فصل هم دوام نیاورد.
ایشان در سال 2010 نیز مربی تیم ملی فوتبال پرتغال بودند که قطعا علاقه مندان به فوتبال بازی های ملال آور و نتایج ضعیف آن تیم را به یاد دارند. بنا براین ایشان هیچگاه به عنوان سر مربی کارنامه موفقی نداشته اند.
حضور ایشان در ایران هم با نتایجی نظیر باخت به لبنان برای اولین بار و باخت به اوزبکستان عجین بوده و حتی در بازی هایی نیز که پیروز شدیم نظیر پیروزی های سه گانه مقابل کره جنوبی هیچگاه زیبا بازی نکرده و تیم برتر تبودیم واغلب با خوش شانسی و یا اتفاقات فوتبالی پیروز شدیم.
در عرصه اخلاقی نیز ایشان نشان داده اند که کاملا از تعریف و تمجید خوشنود می شوند و به هیچ وجه حنبه انتقاد ندارند و تنی چند از باریکنان موفق و مطرح را به همین دلیل و نه به دلایل فنی از تیم کنار گذاشته اند.
با این توضیحات به نظر من ایشان کمکی به پیشرفت فوتبال در ایران نکرده اند و ادامه حضور ایشان نیز نمی تواند گره گشا باشد.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
4
4
سلام، باید نقاط ضعف و قوت رو با هم دید.
تیم ایران الان داره منظم و بی حاشیه و واقعا مثل یم تیم بازی می کنه اما دفاعی بازی کردنش اصلا خوشایند نیست و بازی زیبایی ارایه نمیده در عوض دیگه مثل قبل در مقابل تیم های عربی استرس باخت نداریم، اگه یادتون باشه بازی با همین بحرین و قطر هم یک زمانی برامون ترس از باخت داشت الان لااقل خیالمون راحته که احتمال باختمون ناچیزه. اما موضوع مهمتره اینه که اگه کیروش بره چه اتفاقی برای تیم ملی میفته؟
اگه قرار باشه کیروش بره و بجاش یک مربی داخلی و یا یک مربی درجه دو خارجی بیاد شخصا با رفتن کیروش به شدت مخالفم
پاسخ ها
HUMAN
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
ایمان عزیز
تیم ایران منظم و بی حاشیه است قبول.
اما ما همچنان ترس از باخت به امارات و قطر را داشتیم. بازی امارات افتضاح بودیم. همینطورکه در دو دوره گذشته مقابل کره افتضاح بودیم. ما زیبا بازی نمیکردیم نتیجه گرا هم نبودیم چون تیم دفاعی باید ضد حمله بلد باشه که تقریبا نداشتیم
ایرانی
-
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
3
7
تیم ایران بدترین بازیها را از نظر تماشاگر پسندی انجام داد چه جام جهانی چه جام آسیا،همه بازیها طرف مقابل 60تا70 درصد مالکیت توپ را داشتند اینکه همش دفاع کنیم تا یه توپ خدایی بره توگل حریف نشد فوتبال اون هم مقابل عربهایی که ما اونها را به راحتی می بردیم من به این فوتبال اصلا افتخار نمی کنم بانی اش هم فقط مربی تیم است که تیم را دفاعی می بندد
ادیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
6
3
تیم خیلی خوب بود

کی روش عالی

کفاشیان باید برود
سعید1
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
5
به نظر من فوتبال علاوه بر اینکه یک علم به حساب میاد معلول حوادث و روانشانسی و نبوغ بازیکنان است. ما باید قبول کنیم از وقتی که آقای کیروش سر مربی شده بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند اما ما همیشه بد بازی میکنیم و هیچ وقت بازی ما تماشاگر پسند نیست و به اصطلاح نتیجه گرا شدیم. اگر از تدارکات و بضاعت صحبت میشه یادمون باشه ما به عراق جنگ زده باختیم!!!!
جابران میاندوآب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
6
2
سلام با مقایسه با هزینه بالای تیم های تورنمنت وهزینه ای که ما کرده بودیم متوانم به جرعت بگویم که قوی ترین تیم تاریخ فوتبال ایران بود وبر خلاف نظر بعضی ها ما در میدان نباختیم بلکه به تیم داوری بازنده شدیم والا حالا مسابقه نهائی را بجای کره ایران بازی میکر د تشکر از کادر فنی علی الخصوص کی روش و غیرت ومردانگی توانمردان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران
human
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
6
3
1-عملکرد تیم ملی اصلا خوب نبوده.
2- سالهای گذاشته هم به طور مفتضحانه در مقابل کره باختیم و حذف شدیم یعنی تفصیر کیروش نیست
3- سبک بازی کیروش نه زیبا است نه نتیجه گرایانه. و هیچ ربطی به یونان نداره. چون هیچ برنامه ای برای ضدحمله نداشتیم.
4- کیروش از نظر مدیریت خیلی هم خوب بوده ولی از لحاظ فنی چیز خاصی اضافه نکرده به تیم
5- کیروش قطعا مربی شایسته ای است اما برای ما کارایی خاصی ندارد چون درست به کار گرفته نشده در ایران
6- واقع بین باشیم:کیروش مربی بزرگی است اما بزرگترین مربیان دنیا هم عملکرد خیلی بد هم داشته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
2
قبل از بازی روانشناسان وکارشناسان باید به حساسیت بازی میبایست بازیکنان توجیه میکردن ،بابسترهای این بازی اشنا می شدن خلاصه به نظر من باخت تیم به علت توجیه نشدن مهرداد فولادی قبل از بازی بوده در صورتی که قبل از بازی پزشک روانشناس در کنار کارشناسان باید به صورت تک تک بازیکنان انالیز ووضعیتشان را برسی وانها را از عواقب حرکتشان آگاه سازند و...........
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
2
6
هر مربی دیگه ای هم چنین نتیجه ای می گرفت. جالبیش اینه که قشنگم بازی نکردیم!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
2
عملكردتيم ملي دردفاع وخط حمله به خاطرجوانگرايي عالي بودبه نظرمن مشكل اصلي خط مياني بوده كه يك بازيكن خلاقي نداشتيم ونكونام وتيموريان هم به دليل سن بالا عملكردخوبي نداشتند.
نقاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
3
1
نیمه اول بازی با عراق خوب و قابل قبول بود ولی بچه ها در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و اگر بازیهای دو نیمه در وقت اضافه را در بازی نیمه دوم ارائه می کردند حتما بازی را ما برده بودیم و این فکر می کنم به ارنج مربی بر می گردد و اینکه او به خاطر مسائل حاشیه ای ( سخنان قلعه نوئی و درخشان و غیره ) عمدا تیم را رهبری درست نکرد تا نشان دهد که اوست که تصمیم می گیرد و عمل می کند و بقیه حق حرف زدن ندارند . آری برادر اینچنین است .
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
2
0
بنظر حقیر عملکرد بچه گانه پولادی موجب گردید داور استرالیایی فکر کند پولادی قصد فریب داورراداشته فلذا بی محابا کارت زرد دوم را بدون انکه بیادداشته باشد به اوکارت اول راداده از جیب خود بیرون اورد که این امر نهایتا موجب حذف ایران گردید برهمین اساس میتوان عملکرد پولادی را بد و عملکرد سایر بازیکنان را خوب دانست.
انصاف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
2
1
با سلام و احترام به همه نظرها
نکته مهم این هست که همواره به یاد داشته باشیم :
...
امروز تیم ملی ما با هدایت یک مربی دانا با اینکه باخته اما همچنان تیمی افتخار آمیز و شایسته احترام هست. پس باید با حمایت خود از کادر فنی و تیم ملی از گذشته سکویی برای موفقیت آنها در آینده بسازیم.
قیصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
1
فدراسیون احتیاج به یک خانه تکانی دارد کفاشیان باید عوض شود عملکردش دراین چند سال مشخص است کی روش باید حفظ شود واز او باید درتمام رده های تیمی استفاده کردد وجوانانی امثال آزمون درایران زیادند که این استعدادها باید کشف شوند تیمهای لیگ هم مقصرند چون اصلا بهایی به بازیکنان جوان نمی دهند امثال قلعه نوعی ودرخشان فقط نتیجه گرا هستند وپرمدعا اتنقاد آنها به کیروش منصفانه نیست چون لیگ ما چند سالی است روی بازیکنان جوان وپایه سرمایه گزاری نمی کنند فقط آماده خور شدند وبااین وضعیت هیچگاه ما نمی توانیم درفوتبال پیشرفت کنیم تماشاگران هم به خاطر بازی ضعیف تیمها از استادیوم دوری می کنند چون بازی زیبا نمی بینند آنوقت مربیان لیگبرتر می گویند تیم ملی ضعیف بازی می کند آقایان اول خودتان رانقد کنید بازیکنی که فقط درروز 2ساعت تمرین کند نتیجه اش این می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
3
4
عملکرد تیم ملی در استرالیا نسبت به سایر تیم ها اصلا خوب نبود اما اگر عملکرد این تیم را با آن چه قبل از آمدن کیروش بوده مقایسه کنیم خواهیم دید این تیم چقدر تغییر کرده و این همان دلیلی است که باعث شده مردم از کیروش راضی باشند و همچنین تیم ملی با لیگ درب داغون ما بسیار متفاوت است و متفاوت فوتبال بازی می کند و با توجه به شرایط فدراسیون و اردوهای آماده سازی و بازی های تدارکاتی به نسبت تیم های دیگر قاره تیم ملی بسیار خوب بوده و خوب بازی کرده.
چنانکه قطر و عمارات و حتی بحرین را با آن همه دبدبه و کبکبه حذف کرد اما جالب اینجا بود که قول این کار را پیش از این نداده بود و این یعنی رفتاری برخلاف ایرانی ها که آنها همیشه قول هایی می دهند و به نصف آن هم عمل نمی کنند و این نیز دلیل دیگری برای محبوبیت کیروش است.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
4
4
افتضاح بود .هفت متر دروازه میزنن به اسمون و تیر دروازه
کلمه افتضاح مناسب ترین عبارت برای عملکردشان است
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
6
هر مربی دیگه ای هم چنین نتیجه ای می گرفت. جالبیش اینه که قشنگم بازی نکردیم!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
4
1
با سلام و احترام
به نظرم مردم حمایت از کادر فنی و تیم ملی را خیلی خوب نشان دادند.
این آقایان محترم منتقد خصوصاً غیر فوتبالی هایی که در فدراسیون هستند هم اگر خیلی واسه پول مربیگری کیروش حرص میخورند و به فکر منافع ملی افتادند، لطفاً خودشان را از دنیای فوتبال جدا کنند زیرا با بودن یا نبودن این بزرگواران هیچ اتفاق خوب و بدی نمی افته فقط در بودجه فدراسیون صرفه جویی میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
6
0
عالي بود.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
4
11
با سلام خدمت همگی دوستان
من نمیدونم چرا ی تعدادی از ما ایرانیا دوس داریم همیشه سر حرف خودمون وایستسیم حتی وقتی حرفمون اشتباهه!!!
اکثر ما بازیای جام جهانی و جام ملت هارو دیدیم
خداییش انصاف رو رعایت کنید بگین تو جام جهانی کدو تیم از ما بدتر بازی کرد!؟
بعد جام جهانی ی صدارو بلند کردیم که ما جلو ارژانتین خوب بازی کردیم!اره اقا در این شکی نیست اما جلو نیجریه و بوسنی چطور بازی کردیم؟؟
عملکرد ی تیم رو در یک تورنومنت با ی بازی نمیسنجن بلکه با جمع بندی میسنجن
تو جام ملت ها هم که ماشالا گل کاشتیم!!
جلو تیم های عربی همونطوری بازی کردیم ک جلو ارژانتین دفاع میکردیم حالا نمیدونم تیم های عربی قوی تر از ارژانتین هستن یا چیز دیگه ای دخیله!!!
در جواب دوستانی ک میگن بضاعت همین بوده و ... درود بر شرف و غیرت ایرانیتون، عراقی که لیگ نداره بضاعتش از ما بیشتره پس!!!
ی عده میگن مقصر داور بود، مگه چلسی سه سال پیش تو نیمه نهایی چمپیونز جلو بارسا ده نفره نشد اما بازی رو برد؟؟
من موندم وقتی امیر قلعه نوعی میاد رو ایستگاهی گل میزنه همه بهش اعتراض میکنن که تاکتیک دیگه ای نداره اونوقت همون اقایون طرفدار مطلق اقای کیروش با همین تکنیک اند!!!
البته از کیروشی که با پرتقال و منچستر و رئال دفاعی بازی کرده توقعی بیش از این نیست!!!البته حتما اونا هم بضاعتشون کم بوده دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من اعتقاد دارم هر نتیجه ای ک گرفتیم رو غیرت و تعصب بچه ها بده و بس اخه هر چی میچرخم تو این فوتبال تاکتیکی نمیبینم جز بکش زیرش!!!
فدراسیون محترم فوتبال هم که ماشالا بجای اینکه پولارو خرج ایران و ایرانیان و زیر ساخت ها کنه میاد میریزه تو شکم ی اجنبی که اخرش بگه لیگ ایران و فوتبال ایران و .... به درد نمیخورن و خروجی ندارن و ... یکی هم نیست بگه اقای محترم!!غیر از دژاگه و قوچان نژاد سایر اعضای ترکیب تیمتن از دل همین لیگ و فوتبال ب قول شما ب درد نخور بیرون اومدن
خداییش برای این پولا بیت المال باید سخت پاسخ بدین
در نهایت هم قرار شده با توجه ب حمایت مردم کیروش بمونه و چیزی نمیشه گفت جز اینکه" گفتا ز چ نالیم که از ماست که بر ماست"
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
5
3
با سلام تیم ملی ومربیش فدای دارن چون باغیرت بازی کردن خوشگل این چی ما ایرانی ها یاد گرفتیم تقصیر به گردن کسی دیگر می اندزیم این همه وقت مربی ایرانی داشتیم توانست نوک حمله به این خوبی درست کنه من شخصا از این مربی دانا تشکر وسپاس فروان را دارم
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
5
7
تیم ملی ایران در این چند دوره :
با برانکو 2004 :
باخت به چین در پنالتی و کسب مقام سومی
با قلعه نویی 2007 :
باخت به کره در پنالتی و حذف
با قطبی 2011 :
باخت به کره در وقت اضافه و حذف
با کیروش در 2014 :
باخت به عراق در پنالتی و حذف

اگر از نگاه آمار و ارقام نگاه کنیم ما سالهاست درحال درجا زدن و درجازدنیم ، همیشه همونی هستیم که بودیم ، برابر با همه تیمهای درجه دوم آسیا ، نه پیشرفتی و نه پسرفتی
نه ایران قلعه نویی دوست داشتنی بود نه ایران قطبی
هر دو مربی ایرانی یک فوتبال متوسط به نمایش گذاشتن که هردو با اقبال و شانس تا مرحله یک چهارم دوام آوردن
اما ایران برانکو و ایران کیروش تمایزات دیگری داشت:
هردو دوست داشتنی و قابل احترام برای آسیا و مردم ایران
هردو فوتبالی به نمایش گذاشتن که تا سالهای سال در خاطر همه ایرانیان باقی میماند
کیروش ایرانی تر از برانکو بود ، او رگ خواب ایرانیها را بسیار خوب پیدا کرد و با احساسات ایرانیها بسیار خوب تاخت. کیروش به مانند فرگوسن برای منچستری ها با عواطف آدمی طوری بازی میکند که حتی به هنگام باخت ، به هنگام لرزش دستهای فرگوسن در فینال 2011 شما یک اسطوره را روی نیمکت میبینید و باور دارید که تیم او شایسته هر حمایتی است.
نتایج همه مربیان یکی است ، عملکرد همه روسای فدراسیون ها (دادکان و کفاشیان) فارغ از هر مساله سیاسی برابر با هم ، اما تنها ارزشهای انسانی تیمهاست که قابل بررسی است.
تیم کیروش فارغ از هر مساله و نقدی ، تیم بود ؛ و این تیم بودن بعد از سالها رکود فوتبال ملی یک غنیمت است ، غنیمتی از میراث فرگوسن کبیر
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
2
4
بضاعت تیم ملی با برنامه های تدارکاتی نداشتش بیشتر از این نمیتونست باشه.اولی با تمام احترامی که ّبه آقای کیروش دارم ولی ایشون بعد از اخراج پولادی نبایست تا اون حد عکس العمل منفی نشون میداد و عصبانی میشد تا جائیکه بازیکنان هم با اعصابی خرد و عدم تمرکز کافی در نیمه دوم قافیه رو به عراق واگذار کردن. از یک مربی بین المللی انتظار داشتم با اداره بازی و روحیه دادن مضاعف بازی رو برای عراقی ها سخت بکنه.
ناشناس
Sweden
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
9
10
کیروش بهترین نتیجه رو گرفت .
بعضیا تیم کیروش رو با تیم قلعه نوعی مقایسه می کنن
مقایسه شون باطله چون تیم قلعه نوعی اصلا خوب بازی نمی کرد

ما به داور باختیم . پولادی شاید بهترین بازیکن خط دفاعیمون بود که اخراج شد


مطمئنا می رفتیم بالا کره رو می تونستیم حذف کنیم چون قبلا 3 بار این کار رو کردیم
ولی قلعه نوعی با شانس بازی رو برد پنالتی و باخت

یادمون که رفته

بجای کوبیدن کیروش باید این فوتبال مافیایی رو درست کنید . 150 میلیون دلار هر سال داره خسارت وارد میشه به کشور کسی صداش در نمیاد ! کیروش 2 میلیون دلار پول می گیره واویلاشون رفته هوا !

مردم که دراز گوش نیستن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
7
8
کی روش عالی بود چون مربی سالاری و بازیکن سالاری را در نطفه خفه نمود وحالا کسانی که قبلا حتی فرصت داشتن در تیم ملی مربی کنند و کارنامه درخشانی نداشته اند هیاهو به پا کردند
۳۷ کشور شانس صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست دادند باز شدن پنجره جدید برای بازیکنان دو تابعیتی در بسکتبال ایران ثبت نام انتخابات شورای شهر از ۲۲ اسفند رونمایی از ۸۵ فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۵ رئیس‌جمهور فیلیپین از سوی معاونش تهدید به ترور شد معرفی برندگان مهمترین جشنواره فیلم مستند سینمای جهان ایدفا شگفتی بزرگ گل‌گهر در تبریز / رویای سه‌گانه تراکتور نقش بر آب شد جدال بر سر پرداخت حق ماموریت خارجی؛ نمایندگان خواهان پرداخت ریالی شدند جزئیات حراج سکه‌های طلا: فرصت خرید از پنجم آذرماه پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه (اینفوگرافیک) دهنوی نماینده مجلس: دولت باید مجددا لوایح پالرمو و سی اف تی را به مجلس ارائه دهد آیا زباله‌های ساری به تهران می‌آید؟ شهرداری تهران پاسخ می‌دهد کیهان کلهر ۶۱ ساله شد / مردی که با موسیقی حرف می‌زند اردوغان: دادگاه بین‌المللی علیه اسرائیل را حمایت می‌کنیم رقابت تازه کمدی‌سازها با آغاز پیش‌فروش «۷۰سی» بهرام افشاری
نظرسنجی
موافق مذاکره ایران با دولت ترامپ با هدف تنش زدایی از روابط تهران - واشنگتن هستید؟