۰۳ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۴۶۲۲
تعداد نظرات: ۴۴۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۵-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۴۶۲۲
انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۵-۰۹-۱۳۹۱

زورگیری چهار موتورسوار با قمه در تهران (+عکس و فیلم)

سارقان با تهدید قمه، مالباخته را مجبور می‌کنند تا کیف و کت خودش را تحویل بدهد، اما او مقاومت می‌کند و یکی از زورگیرها پس از گرفتن اموال مرد، با وارد آوردن ناگهانی یک ضربه قمه، صورت او را مضروب می‌کند تا زمین‌گیر شود و نتواند تعقیب‌شان کند.

عصر ایران - انتشار یک فیلم به موضوعی جدید برای بحث در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان تبدیل شده است.

این ویدئو که توسط دوربین امنیتی یک ساختمان ضبط شده، وقوع یک زورگیری در پایتخت را ثبت کرده است. در این تصاویر مشاهده می‌شود که چهار زورگیر با دو موتورسیکلت سبک در هنگام روز و مقابل چشمان شهروندان به یک مرد حمله می‌کنند تا به او دستبرد بزنند.

سارقان با تهدید قمه، مالباخته را مجبور می‌کنند تا کیف و کت خودش را تحویل بدهد، اما او مقاومت می‌کند و یکی از زورگیرها پس از گرفتن اموال مرد، با وارد آوردن ناگهانی یک ضربه قمه، صورت او را مضروب می‌کند تا زمین‌گیر شود و نتواند تعقیب‌شان کند، سپس هر چهار سارق از صحنه وقوع جرم می‌گریزند.





با این وجود که خودروهای عبوری شاهد این صحنه هستند، اما یکی از موتورسوارها که ماسک به چهره دارد، آنها را با لگد و فریاد تهدید می‌کند تا از آنجا دور شوند. از سوی دیگر دو مرد که از ساختمان روبه‌رو خارج شده‌اند، از فاصله 7 متری به تماشای صحنه زورگیری می‌ایستند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند و حتی با فریاد بقیه را خبر نمی‌کنند... .

این که چه شده است که زورگیران در روز روشن ، به خود جرأت می دهند مردم را چنین غارت کنند ، موضوعی است که نمی توان از کنار آن با بی اعتنایی گذشت.

 

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴۴۸
در انتظار بررسی: ۷۷۱
غیر قابل انتشار: ۵۲۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
240
3265
میدونم مطلبمو حذف میکنید، ولی بدونید که مردم ...ی که میگن همین ماهائیم! وقتی به لحاظ اخلاقی واقعا لازم باشه در صحنه باشیم همینطوری بی خیال از کنار همه چیز میگذریم.
پاسخ ها
آقای عصبانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
چرند نگو ...
تو جراتشو نداری نگو دیگران جرات ندارن
یک عده این طوری هستند که اگر حتی به ....شون تجاوز هم بشه جیک نمیزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
احسنت
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
صدا و سیما نشون داد البته یه صحنه خشونت آمیز که یه زن تو اروپا ضربه میخوره. نمیگم اونو نشون ندن ولی اینم بگن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
4 تاشون رو اعدام کنند
229
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
وقتي خود پليس كه اسلحه داره جلو نمي ره چه توقعي از مردم داري
خودم به واقع شاهد صحنه هايي بودم كه پليس جلو نرفته
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
دوست عزيز صحنه دردناكي است ولي اگر من هم در آنجا بودم.نمي رفتم.تنها كاري كه مي كردم با پليس تماس مي گرفتم.همين.اين كه چهار نفر تصميم مي گيرند به اين شكل دزدي كنند يكي به خاطر ضعف نيروي انتظامي و كلانتري منطقه مورد نظر است و ديگري ضعف مالباخته.مطمئن باشيد اين چهار سارق بي محابا چنين كاري نمي كنند.حتما از محتويات اين كيف مطلع هستند.واطلاع از محتويات اين كيف تنها از طريق مالباخته امكان پذير است.يا در بانك يا در خيابان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
پلیس امنیت اجتماعی غوغا میکنه همه جا آرومه ما همه خوشبختیم
FR
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
با اينكه مطمئنم كه چاپ نمي كنيد حرفم رو مي زنم. چطور پليس مي گرده و نويسنده يك وبلاگ كه كل خوانندگان 6 نفر در ماه بوده رو پيدا مي كنند ولي اون وقت توان برخورد با اين وحشي ها رو ندارند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
مثبت میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
مردانگی کم شده....
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
راستی فیلم من مادر هستم اکران شد!!!!؟.... انصار حزب الله کجان....!!؟؟؟
رضا
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
تا جایی که امکان داره باید از ضرر جانی دوری کرد مردم و بی خودی شیر نکن . حاضری یک خط 10 سانتی رو صورتتو با چقدر پول عوض کنی ؟
حسین rg3750
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
956
2519
شما خودت بودی میرفتی جلو که اینجا نسخه می پیچی!!!!!
مگه جونشونو از سر راه اوردن که 4 تا جانی که شیشه زدن اومدن تفریح!
پاسخ ها
احمد
| United States of America |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
والا تا جایی که من میبینم بیشتر ازیک نفر داره از اونجا جمع می شه.همه با هم بیشتر از 4 نفر می شدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
احسنت.داداش الان آخرو زمونه!!
نزنی می زنن. مردونگی مرد....
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
چرا منفی میدی؟
تاحالا همچین صحنه ای از نزدیک دیدی که منفی میدی؟
دور گود نشستن و گفتن لنگش کن خیلی آسونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
راست میگه دیگه مطمئنا تاحالا کسی براتون چاقو نکشیده که اینقدر راحت نسخه میپیچید. البته فراموش نشه وقتی پلیس وظیفه اصلیش رو متمرکز میکنه روی تار موی دخترها اونوقته که یه مشت زورگیر دور میگیرن چون میدونن پلیس ممکلت دنبال کارهای بیخطره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
مطئن باش برا تفریح نیومدن
مایه دار هایی مثل تو که خون مردم رو توشیشه می کنن این جوری حرف میزنند
همون از اونا بدم میاد هم از امثال تو
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
بنی ادم اعضای یک پیکرند که در افرینش زیک گوهرند(البته به جز ترسوها)
ناشناس
| Poland |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
شما خود سست عنصرت رو با بقیه مقایسه نکن لطفا
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
عزیزم امروز برای او و فردا برای تو اتفاق می افته
علی.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
پس وقتی به خودت با قمه حمله کردن، انتظار کمک نداشته باش.
به این میگن سقوط ارزش ها در یک جامعه. نشانه هاش تو ر فتار مردم کاملا معلومه. ...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
داداش ناامنی می گن به این اگر هم شیشه زدن پلیس کجاست؟
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
افرین حرف حساب میزنی.والا هر کی بود جلو نمیرفت
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
اگه جای این مرد، پدر و مادر خودت بودن هم این حرف و میزدی....
متاسفم واسه جماعتی که طرز فکرشون اینه.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
میشه با ماشین به موتورشون زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
مضاف بر اینکه اگر درگیر شویم و زورگیران آسیب ببینند تازه اول ماجراست
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
در تایید حسین
تازه فرض بر این که بریم جلو و برای دفاع از خود یک ضربه به طرف بزنیم
بعد دادگاهی می شیم و مجرم
(رفیقم دزد رفته خونش با چوب زده سر دزده حالا باید دیه بده! که چرا دزد و زدی به قول دوستم که مملکت و دزدا می چرخونن و باید هم از دزدها حمایت کنند)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
آخه مرد ناحسابی. اگه خودتو خفت کرده بودند که از نوزادهای تو بیمارستانم کمک میخواستی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
اگر شما در موقعیت آن فردی بودی که مورد تعرض و سرقت قرار گرفته است از مردم چه انتظاری داشتی ؟ چه بر سر جوانمردی و انسانیت آمده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
دفعه بعد مال تورو می رن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
اینا شیشه نزدن بیا تفریح.دارن دزدی می کنن من خودم چند مورد از همکارها و دستان شنیدم که گیر این ها افتادن.
اصلا ربطی به شیشه و تفریح نداره همش به خاظر فقره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
نه عزیزم جونمونو سفت بچسبیم بعد زیر لحاف تحویل جناب عزرائیل بدیم ؟؟
اگه همین اتفاق تو یه کشور خارجی میافتاد چند ساعت تحلیل و خبر و تفسیر ازش تو تلویزیون پخش می شد ؟؟
رحمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
سلام دوستان. این کارها تاثیر لقمه حرام پدر و مادر است که همچین جوان هایی را تحویل جامعه میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
واقعا من خودم بودم جلو نمیرفتم ولی ما اینطور نبودیم. دینمون هم اینطور نمیگه انسانیت هم اینطور حکم نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
شیشه زدن اومدن تفریح؟؟؟!!!!!!!!!!
شما آزمایشگاهی جایی کار میکنی که از توی دوربین تشخیص میدی شیشه زدن!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
من شخصا نمی دونم اگه اونجا بودم چیکار می کردم ولی "فقط" تماشا نمی کردم... اما قطعا اگر سی چهل سال پیش بود مردم از کنار این مسائل با تماشا نمی گذشتند...
علی
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
همین دوستانی که ادعادارن. توی اون موقیعت بااون کارد وشمشیر مطمئنا تماشگربودن.ضمنا با قوانین ما اگربادزدی توی خونه خودت درگیر بشی واتفاقی براش بیافته باید ازدیه گرفته تا ...جواب بدی.حال تو بخون حدیث این مجمل....
حسین rg3750
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
درود به شرف عصری جون که به ما لطف داره.

خدایی چندتاتون اون نیمچه-کارد-چاقو-شمشیر قداره رو گرفتین دستتون یا بهتون زدن؟

بابا درست نگاه کن طرف مقاومت نکرد بازم آخرش یه ضربه زدن ناکارش کردن.

اینا معمولا تو کارشون ریسک نمیکنن-احساس بیاد وسط کار خراب میشه.تو تلویزیون همه این آدمها رو خوب و آدم سالم جلوه میدن!اصلا آدم!!

کسی که به حقوق فردی و شهروندی تجاوز میکنه از دایره انسان خارج شده.

یکی گفت من مایه دارم!؟
بخدا کارگرم

یکی گفت خودت بودی چی؟
خودمو خیس میکردم
peyman
| United States of America |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
از عابر پیاده توقعی نیست که بتونه کاری بکنه، ولی اون ماشینا میتونستن و باید با ماشین میزدن حداقل به یکیشون، می افتاد زمین اونوقت میشد گرفتشون، واقعا اون بی ... که قمه میکشه رو باید ... ... ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
چرا همه چیو ربط میدین به شیشه و این چیزا؟ این عین واقعیت یک دزدی با نیت قبلی تو روز روشن هست! والسلام
ناشناس
Kazakhstan
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
135
632
مردم گشنه هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
ظاهرشون نشون نمیداد گشنه باشن.
کلاس شیشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
از هندیا که گشنه تر نیستن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
10
503
درواقع باید به بدبختی خودمان بگرییم که به چه روزی افتاده ایم وکسی بفکرمردم نیست وهمه چیزنمایشی ومضحک وشعاری شده ودنگ قوانین جهانی وکشور ها شده ایم.
مردمردانه حذفش نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
درسته بايد به حال ايران امروز گريست
حميدرضا
United States of America
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
31
536
اينا رو بايد سر و ته دار زد! من تا الان فكر ميكردم اعدام چيز بديه اما الان به نظرم بايد اين آدما رو تكه تكه كرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
اخه مشکل اینه که اینها رو اعدام نمیکنن نهایتش شیش ماه حبسه بازم ولشون مینن اون اعدامیها کسایه دیگه ای هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
7
664
داداش من مردم چه اقدامی انجام بدند؟ ... میبینی که دستش قمست، چاقوی ماست بری نیست! مثلا مردم برن چی کار کنن؟ جدا کنن؟
بعدم متاسفانه قوانین ایران دستو پا گیره ... فرض کنید اصلا مردم وارد شدند و با این دزدا گلاویز شدند! طرف که باکش نیست قمه رو فرو میکنه در میره .... ولی اگر یک وقت خون از دماغ آقا دزده بیاد، میاد تمام دیه اش رو هم تمام و کمال از حلقوم طرف میکشه بیرون و متاسفانه قانون هم همین دزدا رو حمایت میکنه چون در نود و نه درصد مواقع متاسفانه فقط به این نگاه میکنن که کی آسیب دیده و به هر حال دیه رو هم که همیشه باید یکی به اون یکی بده! اگر قوانین سفت و محکم بود و اگر قوانین به نفع قربانی بود کمتر کسی جرات میکرد اینجور در روز روشن زورگیری کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
بهترین قانون رو عربستان داره برای قطع دست دزدها که اگر یک لیوان وسط خیابان بگذاری 4 روز دیگه بری سراغش همون جاست !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
237
93
توی روز روشن جلوی چشم مردم با یه قمه؟ باور کردنش سخته!
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
11
190
با احترام به نظر دوستان باید عرض کنم تا زمانیکه قانون به کار گیری سلاح توسط پلیس اصلاح نشود و با مخلان نظم و امنیت به طور پیوسته مبارزه نشود ما شاهد بروز چنین حوادث ناگواری خواهیم بود .نیروی انتظامی نباید منتظر کشف باند اراذل اوباش باشد بلکه با دلالت اشخاص حقیقی و حقوقی سریعا باید اقدام کند البته قصد من خدای نکرده کم جلوه دادن زحمات این نیرو نیست بلکه در راستای حمایت از این عزیزان میباشد تا دیگر شاهد صحنه دلخراش اینچنین یا سعادت اباد نشویم امیدوارم مردم نیز با رعایت احتیاط و منطبق با هشدارهای پلیس اقدام به حمل اوراق بهادار نمایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
8
547
در شان ملت ایران نیست که نیروی انتظامی وقت بگذارد و دنبال مسائل بی اهمیتی مثل این باشد.
حامد 24
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
140
همچین اتفاقی مدتی قبل حدود یک ساعت بعد از غروب روبروی کوی دانشگاه برای من اتفاق افتاد .
بعد از گرفتن موبایل، کیف پول رو خواستند که با فریاد من مجبور به فرار شدند .
جالب این که بلافاصله بنده رفتم کیسوک پلیس نزدیک محل (تقاطع کارگر شمالی و جلال آل احمد - روبروی مرکز قلب)، حتی یک سرباز حضور نداشت که گزارش و شکایت را بنویسم .
از آن شب به بعد در حد امکان لوازم زیاد حمل نمی کنم و از ماشین رو و خیابان های پر ترددتر گذر می کنم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
231
298
اولا مردم سریع باید با 110 تماس بگیرن. ثانیا اگر قوه قضاییه همین چهار نفر و یا امثالهم را پس از دستگیری در سریعترین زمان ممکن محاکمه و به اعدام محکوم کند و حکم نیز سریعا در ملا عام اجراشود آنوقت شاهد این قبیل موارد نیستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
سریع با 110 تماس بگیرن که چی شه دقیقا؟!
ایرانه ها!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
مقام دوم اعدام در دنیا رو داریم... به چی رسیدیم !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
235
جلو نروند دادو بیداد که میتونن بکنند. نمیتونن؟
دانشجوی دانشگاه شریف
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
304
بابا این چیزا واسه ما تکراری شده
اطراف خوابگاه های دانشگاه شریف ده ها بار از دانشجویان زورگیری شده و هیچ کس به این مساله رسیدگی نمیکند
جالب این جاست که پلیس برای حفاظت از این منطفه و ارسال گشت ماهیانه ده میلیون تومان از دانشگاه طلب کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
دقیقا، هم نزدیک دانشگاه و هم خوابگاه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
فقط شریف نیست که ما هم تو تربیت مدرس همین مشکل رو داریم. فقطم لپ تاپ میبرن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
229
من و امثال من شدیم ماست...خودمون خبر نداریم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
4
598
گشت ارشاد بیاد ارشادشون کنه خب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
72
21
آره می رفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
جدي؟؟؟
عباس گیوه چی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
130
هفته گذشته ماجرای اسمال شرخر رو برای یکی از برادران تعریف کردم گفت دارید سیاه نمایی می کنید.این هم سندش.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
635
وامصیبتا.
اگر این صحنه در غرب بود حالا خوراک صدا وسیما بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
23
93
حسین آقا
شهیدان ما هم جونشونو از سر راه نیاورده بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
اونا واسه وطن جنگیدن. احمق کسی (غیر از پلیس که وظیفشه) که بره جلو واسه مثلا کیف پول
ناشناس
Germany
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
314
شک نکنید از کنار این موضوع هم با بی اعتنایی خواهیم گذشت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
33
208
باید اعدامشون کنند
ناشناس
Netherlands
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
244
وقتی سارقان میدونن پلیس عملا کاری نمیکنه مسلمه که در روز روشن دست به چنین اقداماتی میزنند
من ماشینم رو فک پلاک کردم پلیس میگه ما نمیتونیم بگیریمش مگر اینکه خلاف کنه یکسال میگذره اما کاری نکردند میگن اگه خودت آدرس داری برو دنبالش میگم من اگه آدرس داشتم که سراغ شکایت نمیامدم این پلیس ماست آفرین بر این غرور آفرینان
علی
Canada
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
5
195
دخالت از طرف عابرین در آنجا امری ضروری است. علاوه بر اینکه این دخالت وجهه اخلاقی دارد اما مساله ای مهمتر در میان است: امنیت خودمان. اگر شهروندان در چنیین موقعیت هایی دخالت نکنند و زورگیران احساس امنیت کنند نفر بعدی ممکن است که خود ما یا برادرمان یا خواهرمان باشد پس دخالت من در آنجا نه برای دیگری که برای تامین امنیت خودم می باشد تا زورگیران به این باور نرسند که از طرف سایر شهروندان امنیت دارند. البته امکان صدمه دیدن را من انکار نمی کنم اما این هزینه ای است که ما برای داشتن امنیت باید پرداخت نماییم. از طرف دیگر و در نگاهی اجتماعی متمئنا نهادهای حکومتی نیز در ایجاد چنیین وضعیت هایی مسولند و باید پاسخگو باشند نهادهایی همچون دولت که با به وجود نیاوردن شرایط مناسب اقتصادی باعث افزایش جرم و جنایت می شوند و یا پلیس که برخورد با این عوامل را باید شدت بخشد و قوه قضاییه که باید راهکارهایی قانونی و سریع مجازات این افراد را شدت و سرعت بخشد.
پاسخ ها
بردیا
| United States of America |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
علی جان اگر از امری آگاهی نداری کامنت نذار.اگر مردم دخالت کرده و در این امر یکی از مجرمین مصدوم می شد پلیس امنیت اجتماعی 1001 دلیل بر جانی بودن بنده خدایی که در پی حمایت آمده اراعه می کنه و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
84
قوانین ضعیف برای جرایم در همه موارد موجب گستاخ شدن عده ای در ارتکاب جرم است.
خالی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
600
نیرو انتظامی هم در حال گشت ارشاد بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
لابد گشت ارشاد مهم تر از جون مردم
سعید
Belgium
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
4
149
حرف زدن آسان است. عمل کردن نه.
این چهار نفر که به صورت مرد جوان قمه می‌زنند، نمی‌توانند به آن دو نفری که فاسله‌شان را هم تا حادثه اندازه گرفته‌اید قمه بزنند؟ و اگر فرض کنیم یکی از ماشین‌های گذری بزند به آنها و همه‌شان را ناکار کند، آیا نمی‌دانی فردا مجبور است توی دادگاه به همه دیه بدهد؟
تا جایی که یادمان است حفظ امنیت در شهر به عهدهٔ ماشین‌های عبوری و در و همسایه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
آفرین بالاخره یکی منطقی حرف زد. وظیفه ی شهروند عادی ایستادن در مقابل قمه برای حفظ کیف پول سایرین نیست
ciavash
United States of America
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
203
میدونید چرا هیچ کس جرات نمیکنه با دزدها درگیر بشه؟فقط به خاطر ضعف قانون هست و بس به فرض مثال یکی از این عابران میومد و یه مشت به یکی از این دزدها میزد و دماغش میشکست اون دزد میتونه از اون عابر شکایت کنه و غرامت دیه دماغش رو بگیره و اون عابر باید تا قرون آخر دیه رو پرداخت کنه حالا فرض کن آقا دزده این وسط به هر دلیلی افتاد و مرد خانواده دزد میتونند درخواست قصاص کنند و قانون هم طرف دزد رو میگیره حتی خود پلیس هم جرات ضرب و جرح دزد رو نداره حتی در حد کوفتگی و سیاهی چه برسد شلیک گلوله چون آقا دزده میتونه خیلی حق به جانب از جناب پلیس درخواست دیه بکنه
بیکار
Germany
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
3
354
نیروی انتظامی به جای اینکه هر روز مردم رو تو خیابون واسه لباساشون نگه داره بره دنبال اینجور زورگیرا من جایی بودم که هر شب زورگیری میشد ولی با اینکه ده بار اطلاع دادیم کسی پیگیری نکرد
پاسخ ها
سلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
احتمالا میترسند بندگان خدا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
29
90
مردم غیور و فهیم که میگن همینهایی هستند که راحت از کنارش گذشتند. به خدا تو اروپاشم اینجوری نیست که اینقدر مردم بی تفاوت باشند. برای خودمون متأسفم
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
3
198
میدونم پیاممو منتشر نمی کنید ولی ای کاش گشت ارشاد اینجا بود! و کمی هم این اقایون دزد رو ارشاد می کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
195
جامعه از لحاظ اخلاقی در مرحله انحطاطه
کسری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
7
237
وا مصیبتا این بود اسلام واقعا جای تاسف داره مردم هم که خودم باشیم وقتی چاقو یا اسلحه میبینیم تنمون میلرزه که کاری بکنی اینها همش از گرسنگی و بیکاری است تحویل بگیرید مسولین ایران ببینید چه بروز مردم اوردین ای کاش فقط یکمی مرد پیدا بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
220
انحطاط فرهنگی شیوع فساد تا این حد نوبره . کجای دنیا اینقدر فساد داره دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
5
212
آقای محترم!
کجای دنیا حفظ امنیت و برخورد با مجرمین بر عهده مردم عادی است؟
اگر خود شما بودی میرفتی جلوی ۴ تا آدم کش چاقو به دست؟ این وظیفه سیستم امنیتی و پلیس کشور هستش که فضا و جو رو برای اینجور افراد نا امن کنه که به خودشون اجازه ندن که تو روز روشن این کارو بکنن. و البته اسونترین کار برای پلیس، گرفتن جووناس به جرم بد حجابی و اینطور چیزا. در حالی‌ که مجرمین روز به روز قلدر تر میشن. به قول معروف عمرا چاپش کنی‌ آقای عصر ایران!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
228
همین هفته در منطقه پونک دوست بنده را که سوار یک خودروی پراید سرقتی به عنوان تاکسی میشود و با قمه یکی از راکبان تهدید و مجبور میشود لپ تاب و تبلت، انگشتر و ... را به ارزش سه میلیون تحویل داده و پس از سرقت در وسط اتوبان یادگار پیاده کنند. به نظر بنده این اقدام سازمان یافته است و نشان دهنده ضعف نیروی پلیس و مدیریت امنیتی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
4
307
نیروی انتظامی تو این مملکت چه میکنه
پاسخ ها
سلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
خیلی بی انصافی . این همه گشت ارشاد رو نمی بینی
amir
Germany
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
181
آفرین عصر ایران ، تو تهران خیلی‌ زور گیری زیاد شده ولی‌ پلیس انگار که نه انگار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
و ایضا سیمای محترم هم به پخش تعرضات در خارج از کشور می پردازد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
17
215
اینارو باید اعدام کرد شرارت هم حدی داره مگه ما از صبح تا شب جون نمیکنیم اینا چشونه که خرجشون رو از ملت میخوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
195
اگر پلیس هم اونجا بود فقط تماشا میکرد پس چه انتظاری از مردم عادی میشه داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
23
38
منم بودم نمیرفتم جلو....
ساناز عاطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
393
16
من می خوام به این آقایون زورگیر بگم این کارها کار بدی هست شما باید مترقی باشید و رفتار متمدنانه داشته باشید خوب نیست که آدم به خاطر پول با کسی دعوا کند به هر حال امیدوار به این رفتار اشتباهشان کمی بیشتر فکر کنن
مرسی از توچه تان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
ساناز خانوم فکر میکنی آقایون زورگیر اینجا رو میخونن؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
می خواین تو دفتر مشقشون 10 بار بنویسند دزدی کاری زشتیه؟
ناشناس
| Russian Federation |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
اینقدر هم خشن نباید واکنش نشان داد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
چقدر خشن!!!
ک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
ساناز خانم شما درست گفتی.
ولی این آدما کارشون از این حرفها گذشته عزیزم.
فکر کنم نوجوان هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
واقعا کشتی اونا رو ساناز خانوم...نکنید...یخروده با عاطفه باهاشون برخورد کنید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
دل شونو رو نشکنی یه وقت ساناز خانم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
بله بله!!!!100%!!!!
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
بدی بدی بدی بدی
زور گیر بی تربیت لوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
19
527
ما ایرانیا کلاً همیشه نگاه میکنیم... خیلیم خوب نگاه میکنیم...
زورگیری و تجاوز باشه... اعدام باشه... گرونی باشه... هرچی باشه فقط نگاه میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
تورو خدا عصرایران اینو چاپ کن.
چند سال پیش تو اراک داشتن یه طلا فروشی و میزدن که یهو صدتا ادم ریختن تو طلا فروشی و سارقا رو که قمه داشتن به حدمرگ کتک زدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
اگر دست جمعی میریختن سرشون کتکشون میزدن به فرض محال که میتونستن شکایتم کنن هیچ کسو نمیتونستن متهم کنن در ضمن هرجا که عابر بانکه دوربین مدار بسته هم هست پس مطمینا بعدا اگر فیلم بازبینی میشد همه چی روشن بود .
عدالت گستر مهر پرور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
هیش کی مث ما نمیتونه نگاه کنه....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
145
210
فقط قطع دست. دمت عربستان گرم.
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
324
22
به نظر من که انتقام شخصی است
ناشناس
Russian Federation
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
36
55
بعدش بعضی ها میگن چرا ناجا با اینگونه ارازل بد برخورد می کنه. در تمام دنیا هر جایی که امنیت هست با اجرای قانون و قاطعیت امنیت برقرار شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
4
96
دیه زورگیرها را کی میده اگر مردم بزنشون!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
تازه اگر به جرم زدنشون زندانی نشی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
55
346
شهروند عادی چه غلطی کنه ؟؟......باز هم بگید آمریکا نمی فهمه(قانون حمل اسلحه)........شما نمی فهمید ..........اگر کشته بشه شما خرج زن و بچه اش را می دی(تو این مملکت اوناهی که رسما برای امنیت و شرف کشور هزینه دادن به غلط کردن انداختنشون شما دیگه حساب بقیه را بکن)
پاسخ ها
كورش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
خوشم اومد از جرت حرف زدنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
35
51
فقط اعدام هر 4 نفر رذل . برای پلیس شناسایی این اراذل کاری نداره . شهروندان منتظر اعتام خبر اعدام در ملا عام می باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
6
267
تو مملكتي كه بيكاري روز با روز زياد ميشه و مسئولينش بي تفاوت هستن اين كارا بعيد نيست تازه اين خوبشه
(ميدونم منتشر نميكني)
sara
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
200
هر روز بیشتر از دیروز از ایرانی بودنم شرمنده وخجالتزده میشوم. خدایا این فاجعه است. همین چند روز پیش سر چهارراهی در شهرک غرب مسافر یک مسافرکش شحصی که وسط چهارراه زده بود روی ترمز تا او را سوار کند و اینکارش منجر به بوق زدن من شد از ماشین پیاده و سمت ماشین من حمله ور شد و با لگد زدن به ماشینم شروع به داد و بیداد کرد ......داریم برمیگردیم به دوران بربریت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
85
آخی ماسک هم گذاشتن تا آلودگی کمتری از هوای تهران ببینند و در آرامش و امنیت کامل اقدام به زورگیری کنن
سید مهدی صالحیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
143
کاش نظرمومینوشتید/دوتامسأله هست اولآمن برای دستگیریشون نذر کردم دومآ اگرکسی دخالت میکرد بیچاره بودشایدم کارش بزندان هم کشیده میشد.مشابهش سرم امده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
61
344
بردارهای ارزشی که همیشه به دنبال حرکت های خودجوش از دیوار سفارت می رند بالا روزها تو خیابون ها بچرخند که این زورگیرها اینقدر راحت نباشد- بالاخره پای آبروی نظام وسطه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
D:
حسین به نشاط
| Romania |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
آقا عالی بود خیلی خندیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
3
76
آقا من مادر هستم مهمه ها!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
6
42
بقیه رو نمیدونم ولی خودمو میدونم اگه بودم مطمئنا جلو نمیرفتم.
علتشم واقعا نمبدونم چیه ولی واقعا هر روز میبینم نسبت به همه اتفاقات اطرفم بی تفاوتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
این از عوارض بی غیرتی و نگاه کردن زیاد به ماهواره هست
سید مهدی صالحیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
32
63
برادران نیروی انتظامی ترابه امام حسین دستگیرشون کنید داغون شداعصابم
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
355
من وداداشم یک بار رفتیم جلو اینارو بگیریم ،هم کتک خوردیم هم پلیس به ما گفت مگه شما محتسب هستید.به شما چه ربطی داشت؟قاضی هم گفت شما خجالت نکشیدی با تحصیلات دانشگاهی خودتو با این ته فیلتریاکردی یکی.اما من از کارم پشیمان نیستم.چون آدم باید فکر کنه شاید یه روزی برای خودش یا عزیزانش این اتفاق بیفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
190
نیروی انتظامی کجایی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
235
آخر امنیت هست مملکت

آخر بیپولی و گشنگی به این جا ها میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
255
شهر در امن و امان است، آسوده باشید!!!!!!!!!
یک ماه پیش این موضوع وسط میدون نوبنیاد برای دوست من اتفاق افتاد. بعد از کلی رفت و آمد به کلانتری، آخر هم هیچ نتیجه ی نشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
این «شهر در امن و امان است» رو خوب اومدی!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجتبی
United States of America
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
4
154
نمی دونم واقعا عجب مردم بی خیالی هسند نامردا اگر دوتاشون هم میامدن کمک اون بنده خدا ،میتونستند نجاتش بدن واقعا اف بر این مردم و لعنت خدا بر اون آشغالهای بی همه چیز
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
946
اوضاع خرابه...
وقتی که فقر زیاد میشه وقوع این اتفاقات بدیهی میشه...

2 چیز در این ویدیو بسیار ناراحت کننده است :

1- خونسردی مثال زدنی، آسودگی خیال و کارکشته بودن و دزدان عزیز در روز روشن که نشان از چند صدمی دزدیشان و تجربه بالایشان است

2-ضربه زدن با قمه به صورت مالباخته خیلی راحت و عادی و قدم زنان حرکت کردن ، بدون هیچ عجله ای صحنه جنایت را ترک کردن که این هم نشان از شناخت دزد از مردم و پلیس می باشد...
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
57
یعنی خدا وکیلی شما نمی دانید که مردم چرا اینجوری شدن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
45
پلیس برای دستگیری آنها تا به حال چه کرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
29
211
حسین آقا متاسفانه روحیه حمیت و کمک به همنوع در مردم کمرنگ شده اگر دقت کنید هیچکدوم از رهگذرها وحشت نکردند معلومه زورگیرها هم آنچنان خشن و حرفه ای نیستند اتفاقاً خیلی هم اظطراب دارند شاید اگر ماشینهای عبوری یک دخالت نصفه نیمه هم کرده بودند و عابران حتی فریاد هم میزدند زورگیرها موفق نمیشدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
شاید هم زورگیران مال همون محل باشند و به این دلیل مردم ازشون بیشتر می ترسند و حتی فریاد هم نزدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
احتمالا زورگیر محلی هستند.ومردم ترس دارند.
Aria
Germany
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
4
260
بسیاری از ما ایرانی ها اگه این صحنه رو می دیدیم بی اعتنا از کنارش می گذشیم. از جمله خود من شاید. البته اینکه چرا و به چه دلیل جامعه ما اینقدر سرد و بی روح شده جا بحث فراوان داره. به هر حال به نظر من این قوانین هستن که باید جلو وقوع اینگونه جرائم و یا هر جرم دیگه رو بگیرند. نمیتوان از مردم توقع زیادی داشت. قانون باید مثل کشورهای اروپایی با منطق و مقتضیات روزه جامعه نوشته بشه فارغ از هر نوع مصلحتی چه سیاسی چه اسلامی. مجری آن هم باید مستقل و با اقتدار و مستلزم به پاسخگویی برای هرگونه اقدامی تنها بر اساس ضوایط معیین شده باشد.
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
281
اگر با صدا وسیمای میلی باشه
میگه این زورگیری تو لندن یا لوس انجلس بوده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
49
92
باید وسایلشو می داد که ضربه نخوره.
هر کسی هم بود نمی رفت جلو . خدایی نکرده واسه زور گیرا اتفاقی بیوفته باید دیه داد. مگه مغز آدم رو خر گاز گرفته که بره جلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
17
95
خیلی خیلی نامرد بودن.این جور آدمارو باید اعدام کرد
ناشناس
Netherlands
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
109
این فقط یه دونه از هزار تایی هست که هر روز داره اتفاق می افته!
با انواع روش ابتکاری این روزا خفت گیری می کنن.
خدا رو شکر همه هم می بینیم و می شنویم و سعی می کنیم خودمونو بزنیم نشنیدن............
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
221
18
پلیس که نمیتونه برای هر نفر یک پلیس مراقب قرار بده . وقتی هوا الوده است و دولت مهرورز هم که تعطیل اعلام فرمودند این اقا باید حرف گوش کند از منزل بیرون نرود . یارانه که اعلام شد . بحمدالله تعطیلی هم که هست اگر ملت روز هائی که تعطیل اعلام میشود اطاعت امر کرده و در خانه بمانند این اتفاق هم نخواهد افتاد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
یعنی مردم نرن خرید روزانه رو هم انجام بدن؟ یه دفعه بگو شهر تحت کنترل دزداست دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
72
از یکی از همکاران درسال 80 اول صبح یکی از روزهای پاییزی در ترمینال غرب و از دیگری حدود ساعت 8 صبح در سال 86 در خیابان طالقانی تهران زورگیری شد. بندگان خدا پس از از دست دادن کیف و کاپشنشان حتی نتوانستند شکایت کنند. کیف قاپی در مقابل درب دانشگاه تهران (عصر روز جمعه) را من خود به چشم خود دیده ام.
به نظر میرسه با افزایش بی کاری، فقر، اعتیاد، فشار اقتصادی این مسئله روز به روز تشدید میشه. امابا وجود از دست رفتن امنیت اجتماعی عزیزان نماینده در مجلس به فکر تغییر قانون انتخابات هستند. آقایان با این مسئله (که حل آن وابسته به حل سایر مشکلات جوانان است) برخورد ریشه ائی کنید و از منافع شخصی و سیاسی خود دست بردارید. ما که گفتیم، یه روز میرسه که دیگه دیر میشه ها!!!!!!!!!!!!
hosein
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
26
25
خدا لعنتشان کند و خدا کند هرچه زودتر دستگیر وبه سزای عمل های ننگینشان برسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
2
131
کنترل این مساله به عهده نیروی انتظامی هست نه به عهده مردم. چون اونها مجهز هستن و میتونن به راحتی کنترل کنن. ضمنا برای برقراری امینیت شهر حقوق میگیرن. حالا چرا عملیاتیش نمیکنن الله اعلم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
پس اگر یه موقع دیدی تو خیابون ریختن رو سرت دارن تا حد مرگ میزننت و مردم د ارن با گوشی فیلم میگیرن توقع نداشته باش کسی بیاد جلو
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
بابا جون مگه تو سعادت آباد پلیس نبود
چه تاجی به سرمون زد ؟
یک ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
235
این اتفاق بدون استثنا هر روز در بندر عباس اتفاق می افته.
با این که از بندر عباس 120 کیلومتر فاصله دارم اما بیش از 10 نفر را می شناسم که توسط زور گیر ها لخت شده اند.
پول- موبایل و هر چیز با ارزشی را ازشان دزدیده اند.
و حتی یکی را هم زخمی کرده اند.
و اینقدر پر رو شده اند که قربانی را اواخر شب می گیرند و به عابر بانک برده و او را وادار به گرفتن 200 تومن پول می کنند و در مواردی قربانی را تا 12 شب نگه داشته تا باز بتوانند 200 تومان دیگر از او بگیرند.
گفتم بدون استثنا هر روز این اتفاق می افتد و روی حرفم تاکید می کنم.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
:(((((((((((((((
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
17
44
DOSTAN YANI NEMISHOD BA MASHINESHON BEZANAN BEONA
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
بعد دیه اونا رو شما میدادی؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
به خدا میشد / آقا تصادف کردم زدم به موتور بیمه هم دارم قدر دانی پلیس رو هم نمیخوام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
239
پلیس کلاهش رو بالاتر بگذارد با این امنیتشون.
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
3
109
مردمی که تو فقر و فلاکت دارن دست وپا میزنن برای سیر کردن شکم بهتر از این نمیشن الان حذف میکنید
بهنود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
163
جای تأسف است که در سالهای اخیر همه ما به یک نوع بی تفاوتی اجتماعی مبتلا شده ایم . در این صحنه هریک از ما می توانستیم جای اون بیچاره باشیم که هیچکس به دادش نرسید . اما در جاهای دیگر چنان رگ دگرخواهی مان بالا می زند که بیا و ببین ! برای خودمان متأسفم که به چنین روزی افتاده ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
145
چشم نیروی انتظامی روشن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
هر روز صدها مورد از این اتفاقات در شهر میوفته ولی خب مثل این ثبت نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
34
واقعاً متاسفم برای عدم اجرای قانون برای این اشخاص برای مردم به خاطر این همه بی تفاوتی نگاه کنید بعد از زدن قمه چقدر آرام سوار موتور میشه فکر کنم اگه تا خونه اش پیاده رفته با این خونسردی باید این ارازل اعدام بشن تا جامعه روی آرامش رو ببینه
جوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
9
80
چراجلوی فروش سلاح سردرونمیگیرن مگه به غیرازدعواودرگیری ازش استفاده دیگه ای هم میکنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
154
خوش به حال نیروی انتظامی و خوش به حال مردم ! هیچ از خوتون پرسیده اید که چرا علی رغم برخورد با اشرار و زورگیران و با داشتن بالاترین نرخ در اعدام و زندانی کردن چرا باز هم این صحنه ها را حتی در روز روشن هم می بینیم ؟ فقط یک جواب دارد مرگ اخلاق و انسانیت و تولد خودخواهی و تنفر . جامعه ما هر روز از اخلاق دور و دورتر می شود . اخلاق در قلب و مغز با عشق می روید و پا می گیرد ، اخلاق با اجبار فقط محکوم به مرگ است چون قوه تشخیص کاملا از بین می رود.
مال باخته
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
23
حتما اگه بگیرنشون که روز روشن اومدن بیرون قانون ما کشکه که ریسکشو می پذیرن... واقعا مجازات سخت تر باید کرد که از این برنامه ها نباشه ...پلیس هم باید اینا رو دستگیرو مجازات کنه زودتر وگرنه تایید می شه کم کاری در این زمینه هارو که اینا جرات کردن انجام بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
23
راست میگه دیگه، حفظ امنیت مردم وظیف حاکمیته و راه اون هم ایجاد اشتغال و زندگی مناسب برای همه مردم. تا کار به اینجاها نکشه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
37
هیچوقت برای ارتقا فرهنگ مردم برنامه ای نداشتیم و نتیجه اش هم شده این : افزایش روزافزون فساد و زورگیری و قتل . اگه یکم توی صداوسیما که فراگیر ترین رسانه در ایران است به جای پرداختن بیش از حد و افراطی به قتل توی مدارس امریکا و بحران و بیکاری توی اروپا و .... برنامه هایی برای افزایش آگاهی و فرهنگ مردممون داشتیم به این روز نمی افتادیم .
حالا که دیگه با توجه به اوضاع اقتصادی بد کشورمون اینگونه جرم و جنایت ها بیشتر هم خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
3
340
چرا شلوغش میکنین آب بازی که نکردن!! فقط یه زورگیری ساده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
نیش یه زنبور زیاد درد نداره، شاید مهم هم نباشه؛ اما وقتی با یه لونه زنبور و کلی زنبور طرفی حتما به چالش کشیده میشی و کشته میشی :) این مرگ جامعس که مثل سرطان داره همه جامعه رو توی هر قشری میگیره عزیزم :) همین یه زور گیری ساده !
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
5
45
این وحشی هارو با 5 گلوله هم نمیشه از پا درآورد
تنها راهش اینه که دستگیر و فورا اعدام بشن تا گند اونا پاک بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
100
افتخار بسیار بزرگی هستش که نصیب پلیس شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
65
عصر ایران عزیز، همه ما از این صحنه ها تو خیابون دیدیم، به صورت زنده ... امنیت یعنی این!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
5
51
هر سال شب 21 ماه رمضان ماشینهای محله ما را دزدا خالی می کنن اما کلانتری هیچ کاری نمی کنه این قضیه هر سال داره تکرار میشه
افشين
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
6
255
اين فيلم را تكثير كنيد تا اونهايي كه هلي برد مي كنند تا چهار تا ديش مردم را جمع كنند و اونهايي كه سر چهاراهها به مانتوهاي دختر بچه ها گير مي دند، به خودشون بيشتر ببالند.
عصر ايران، اگه جرات چاپ نداري، درشو تخته كن يا تو هم برو قمه دستت بگير.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
17
249
گراني فساد رشوه فحشا عدم امنيت بيكاري از بين رفتن اعتماد بين مردم ومسئولين و...... همه نتيجه هاي بارز دولت هشتم ونهم. البته سونامي همه موارد در راه است خداوند از مسببين اين شرايط وكساني كه از اين دولت خيانتكار حمايت كردند نخواهد گذشت ومطمىن باشيد در همين دنيا عواقب آن را خواهند ديد.
شجاع باشيد و چاپ كنيد و مثبت هارا شمارش كنيد
parsa
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
38
متاسفانه زورگیری و کیف قاپی اخیرا خیلی زیاد شده و کسی رسیدگی نمیکنه
اضافه بار شناختی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
29
اکثر مردم به دلیل حجم بالای مسائل زندگی
فرصتی برای اضافه کردن یک مشکل برای خود ندارند-رفتارکمک رسانی دربین ناظران کم شده میدان کاج که وحشتناک تر بود زیادی نظاره می کردنداگرکسی هم مداخله کنه با دست خالی به جنگ قمه بدستانی باید بروند که هیچ چیزارزشمندی برای ازدست دادن ندارندیا بایستی حداقل اسحله داشت و پای آنها شلیک کنی
ناشناس
Canada
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
13
30
اون ماشین دارهاش که می تونستن با قفل کردن در و شیشه ماشین چند تا ضربه به موتورهاشون بزنن تا بیفتن زمین در برن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
مواردی قبلی که این کار رو کردند محکوم به پرداخت دیه شده اند ! اونهم چندین میلیون. یکیش رو خودم می شناسم که زده بود به کیف قاپ و کلی تو دردسر افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
19
واقعا آدم نمیدونه چی بگه
البته این مسائل عوامل ریشه ای داره مثل بیکاری و ...ولی هیچکدوم اینها توجیهی واسه این کارا نیست واقعا آدم متاسف میشه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
122
نیروی محترم انتظامی لطفا کلاهتان را بالاتر بگذارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
59
برادر پارسال پلیس با اسلحه تو سعادت آباد وایساد تماشا کرد ، اونوقت دبا دست خالی حمله کنند؟
سعیدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
148
تحلیل من اینکه این مساله چند بعدی و چند عاملیه
1- از بین رفتن اخلاقیات در جامعه مخصوصا تو سال های اخیر
2- بیکاری و اعتیاد فزاینده در بین نسل جوان
و نداشتن شغل و آینده برای تامین نیازهای اولیه
3- عدم برخورد قاطع با معضلات اساسی توسط پلیس و پرداختن به مسائل حاشیه ای مثل گشت ارشاد
4- اجرای قانون بصورت مقطعی و شعاری مثل تظارت بر موتور سوارها بدون کلاه کاسکت و گواهینامه
و............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
101
یه همچین اتفاقی برا من هم افتاد جلوی پارک هنرمندان و کسی کمک نکرد و همه چیزمو دزدیدن حرومزاده ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
54
واقعا برا این مملکت متاسفم.شهر که نا امن شد قرباغه هم هفت تیر می کشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
51
"این که چه شده است که زورگیران در روز روشن ، به خود جرأت می دهند مردم را چنین غارت کنند ، موضوعی است که نمی توان از کنار آن با بی اعتنایی گذشت."
همه ما جواب این موضوع رو میدونیم ولی سرمون رو کردیم تو برف - کجاست اون نیروی انتظامی - کجاست اون اقتدار - وضعیت اقتصادی و بیکاری - بی تفاوت شدن مردم چون به اونها هم بی تفاوتی شده ............................
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
20
چند روزی نیست که داستان اسماعیل شرخر رو خونده ام. کاش می شد با افزایش شدید جرائم در بحثی ازاد عملکرد بد پلیس را به نقد میکشید. یادمان نرفته نمایش غیر اصولی و غیر حرفه ای پلیس با برخی از مجرمان رو.
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
29
هنوز خيلي مونده به اين فرهنگ برسيم كه بايد بريم جلو! هر وقت به اين فرهنگ برسيم مي‌بينيم كه ديگه تنها نيستيم،
هميشه پشت همديگه رو با همين ترس خالي كرديم، ترسي كه خيلي وقته تنها رفيق ما شده!
و البته حق داريم، چون همه مي‌ترسيم و مي‌دونيم اگر بريم جلو، تنها هستيم!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
112
يه همچين صحنه اي رو يكسال پيش واسه من و برادرم رقم زدن!4نفر با 2 تا موتور...خوشبختانه ما متواري شديم، ولي در حين فرار بازوي چپ برادرم رو با قمه زدن.اينجور افراد معمولا از قبل آدم رو زير نظر دارن،مثلا وقتي از بانك بيرون ميائيد و ميدونن كه پولي همراهتون هست از فرصت استفاده ميكنن و تو يه جاي خلوت همچين بلائي رو سرتون ميارن!!!واقعا بايد تاسف خورد از اينكه اينهمه از نيروهاي پليس وقت و انرژيشون صرف كارهايي غير از امنيت مردم ميشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
52
161
آقا مگه نمیبینی شمشیرو دستش.چهارتا حیوون که هرکدوم یه قمه دستشونه رو باید مردم جمع کنن ؟ اگر هم دستگیر بشن چند روز بعدش آزادن.خانه از پایبست ویران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
حتی کاپشن طرف را هم به زور در میارن می برن که اگه چیزی توش بود بردارند و از دستشون نره... کاملا حساب شده و بدون واهمه انگار دارن خرما پخش می کنند
ناشناس
India
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
7
154
مدیریت جهانی ام آرزوست.
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
140
9
خیلی تاسف بارداره اگه واقعی باشه اما آدم شک میکنه 4 نفر افتادن دنبال این بدبخت کمی فکر کنیم... داستان قدری پیچیده است تو که میدونی!
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
27
شاید کسی نمی رفت جلو ولی می تونستند داد بزنن هوار کنن که اون 4 نفر بترسن...ولی برای من اینا مهم نیست.این که امر زور گیری یک امر عادی تلقی می شه (به نطر من) خیلی تاسف باره
جوادي
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
5
28
چهارتاشونو كه همونجا آويزون كنيد خيلي بهتر ميشه. درس عبرت بايد بشه.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
125
من بودم تحریک می شدم کمک کنم چون ما آدمیم انسانیم ! و بنی ادم .... و حداقل وسوسه میشدم با ماشینم به زنم به یکیشون تا گیر بیفتند این نامردا...
مطمئنم من که فول تحصیل کرده و ادم مثبت این کشورم این فکر به ذهنم میرسه بقیه هم همین طور ، حالا چرا کسی کمک نمیکنه برمیگرده به ضعف قوانین(حمایت بیشتر از دزد نسبت ضارب دزد)، در کنار مشکلات و گرفتاری های زندگی
با اینکه جیگر همه میسوززه از این اتفاقات که داره روز به روز زیاد میشه ولی متاسفانه کسی دیگه کمک نمیکنه، خدابخیر کنه اگه جانی ها این حقیقت تلخ رو باورکنند. او نوقت از این امنیت شکننده فقط اسمش میمونه
مسئولان مجلسیان بیدار شوید توروبخدا وضع خرابه!!!!این کارا داره فرهنگ و عادت میشه ها!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
13
امیدوارم جوری تلافیشو سرشون دربیارن تا عمردارن از این..................
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
19
واقعا جای تاسف داره .امنیت در حد عالی .مردم همیشه در صحنه ناظر .اتفاق خیلی بدی هست که در هر روز ممکنه واسه هممون پیش بیاد. بهتر به جای گشت ارشاد یه کم ایستگاه های پلیس و گشت هارو تو مناطقی که این اتفاقات بیشتر رخ میده بیشتر کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
14
اگه هر زورگیر و قمه کشی رو که پلیس می گیره عینهو یگ باهاشون برخورد کنند و و اون طرح های ضربتی دستگیری اراذل و اوباش مقطعی نباشه و تو تمام ایام سال باشه دیگه کسی به خودش جرات نمیده همچین کارایی بکنه. از بس شل برخورد کردن که اینجوری شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
50
آخه وقتی تو سعادت آباد جلوی پلیس مملکت آدم می کشن پلیس نگاه می کنه شما چه توقعی از شهروند عادی دارید؟؟؟مشکل جای دیگه است
ناشناس
Netherlands
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
6
155
نيروي انتظامي فعلا مسائل مهمتري مثل جمع آوري نوچه هاي جمشيد بسم الله و همينطور دختر و پسرهاي جوون داره ، من خودم شاهد بودم دوتا موتور سوار چجوري يك دختر جوون رو توي خيابون جلوي چشم چقدر آدم به زور سوار موتور كردن و دزديدن ، مردم وقتي ميبينن پليس كاري نمي كنه ميترسن خودشون اقدام كنن ، اگر يكي از همين جاني ها با قمه بزنه بكشتشون كي مي خواد جوابگو باشه؟، آقاي رادان مي خواد جوابگوي خانوادش باشه كه همش حرف از امنيت ميزنه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
87
اگه یکی از اون ماشین دارا من بودم، همشون رو زیر می گرفتم . ! وقتی این دفه اینقدر راحت میزارن میرن دفه بعدی بدتر می کنند اما اگه بدونن مردم بی خیال نیستن از این غلط ها نمی کنند. خونم به جوش میاد نفرت تمام وجودم رو میگیره وقتی صحنه های اینجوری رو می بینم و مطمئنم اگه همچین صحنه ای ببینم بی کار نمیشینم !
پاسخ ها
ciavash
| United States of America |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
و بعد از زیر گرفتن آقا دزده یه شب رو که میری بازداشتگاه بعد با سند آزاد میشی بعد از مدتی احضار به دادگاه میشی و محکوم به پرداخت دیه و آقا دزده جلو روت یه لبخند دلنشینی میزنه و بای بای میکنه و میره و تو هم پشت دستت رو داغ میکنی که دیگه دخالت نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
یه بوق هم نزدند!!!!!!!
سعید
United States of America
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
23
خیلی دردناک و ترسناک بوده این حادثه.این جور زور گیری ها برای هر کس دیگری در هر جای دیگر کشور ممکن است اتفاق بیافتد.نیروی انتظامی و پلیس باید با اقتدار عوامل این زورگیری وحشتناک را شناسایی و دستگیر کند و به اشد مجازات برساند تا درس عبرتی شود برای دیگر ارازل و اوباش.
با این وضعیت اقتصادی به وجود آمده در کشور و آمار بالای بیکاری باید منتظر افزایش این اخبار دردناک بود.خدا خودش به این مردم مظلوم رحم کنه.من به شخصه برای روزهای تلخ پیش رو برای مردم ایران خیلی نگرانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
7
21
...خدا رحم کنه، چی داریم میشیم ما...!؟!؟
گرگانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
261
قابل توجه جناب آقای سردار احمدی مقدم: بجای اینکه یه وبلاگ نویس رو دستگیر کنید که توی بازداشتگاه بمیره یا دیشهای مردم رو جمع کنید فکری بحال این ارازل اوباش کنید
آریا
Singapore
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
132
من نمونه ای از از این موارد که مربوط میشه به ربایش یک پسر بچه رو به عینه دیدم.وقتی که یه مرد داشت ی پسر حدودا 8 یا 9 ساله رو تهدید میکرد که بندازتش توی ماشین و ببرتش اونم گوشه ای از پارک که اتفاقا تعدادی از خونواده ها اونجا بودن و این قضیه رو میدیدن و هیچ واکنشی نشون نمیدادن که من هم مات و مبهوت از بی غیرتی مردم به تنهایی رفتم طرف اون مرد و با وجود اینکه خواست در ابتدا ظاهر سازی کنه که پدرشه و بعد که از پسره سوال کردم آیا راست میگه گفت نه منو تهدید کرد ولی با این وجود محکم ایستادم توی روش،فورا فرار کرد و رفت.

بیان این خاطره صرفا برای این بود که بگم من هم شاهد این قضایا بودم و در چنین مواردی اگر همه با هم بشن اون شخص یا اشخاص خاطی جرئتی رو نخواهند داشت.

از طرفی ضعف دستگاههای مربوطه هم باعث میشه کسی خودشو به دردسر نندازه چراکه دوراز تصور نیست که به بهانه های مختلف جای مجرم و قربانی عوض بشه و حمایتی در این رابطه صورت نمیگیره.

ناگفته نمونه که اگر ما در چنین شرایطی واکنش نشون ندیم نباید انتظار داشته باشیم که در موارد مشابه که برای خود یا خونوادمون رخ میده کسی کاری کنه و این مصل حلقه های متصل به همه که جامعه مارو تشکیل میده.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
79
کلاً هرچی میشه همه فقط نگاه می کنند!

از مسئولین نیرو انتظامی به خاطر ایجاد امنیت و دلهره برای مجرمان متشکریم!!!
morteza
Germany
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
28
نمیدانم مطلب من چاپ میشود یا نه٠وقتی فشار اقتصادی بر مردم فشار میاورد باید منتظر چنین عواقبی بود٠متاسفانه مردم ما دیگر جرات دخالت ندارند چون معلوم نیست اینها چه کسانی هستند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
177
حقیقت تلخه...وقتی بزرگترین دغدغه پلیس میشه جمع کردن دیش ماهواره...اراذل و اوباش هم با خیال راحت زورگیری میکنن
ناشناس
United States of America
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
145
آقا عیب ! امنیت جانی که مهم نیست! الان اولویت امنیت اخلاقیه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
223
اگر در ایرا مثل آمریکا حمل اسلحه آزاد بود کشور ما 10 میلیون نفر هم جمعیت نداشت.
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
4
81
باید با ماشین زیرشان میگرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
18
ببينيم نمايندگان يا دولت چكار ميكنند
داریوش راد
Germany
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
76
به امید اینکه توی همین سایت خبر دستگیری این اراذل و اوباش زده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
76
با این گرونیا اوضاع بدتر هم میشه
م س
Germany
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
36
واقعا جای بسی تاسف است که روزانه از این اخبار می شنویم و هنوز هم مسئولین بی تفاوت از کناز آن می گذرند . جالب تر اینکه بعد از دستگیری عده ی کثیری از این افراد که دزد مال و ناموس مردمند در اخبار منی خوانیم که شرور سابقه داری دست به این جنایت زده و آنوقت است که این سوال پرسیده شودکه چرا در مملکت ما مجازات متناسب با جرم نیست که این افراد همچنان به رفتارهای گستاخانه خود ادامه می دهند . ضمن اینکه مثل آب خوردن قمه را به سمت هر کسی نشانه می روند و اینجاست که عابرین نظاره گر فقط به نظاره می نشینند . این رفتارها جای بسی تامل دارد!!!!!!!!!!
ناشناس
Italy
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
2
agar ghanoon dar raabeteh baa mobaarezeh baa mavadde mokhadder behtar amal nakonad va in arzel raa jame' nakonad mardom niz be selaahai mojjahaz khahand shod va dar in dargirihaa faje'hai soorat khahad gereft.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
6
دلت خوشه ها!!
ایران من
Germany
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
50
وقتی در شهر قانون نباشه و قانون برای بی قانونی وضع شده باشه از کسی انتظار نباید داشت! با بزرگتری خلافکار های این کشور چکار کردند که با اینها بکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تمدن
Australia
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
102
در یک کشور مردم مالیات میدهند تا دولت امنیت را برقرار کند شغل ایجاد کند و.... اگر دزدان قمه کشی کنند و مردم هم برای حمایت از مظلوم قمه کشی کنند نتیجه اش هرج و مرج میشود...بدون قمه هم که نمیشود قمه کش را فراری داد...
ناشناس
United States of America
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
173
برادرای عصر ایران شما هم نظر مارو حذف کن، طوری هم نیست، اما این فیلم را نشون اونایی بده که با چوبو چماق میزنن تو سرو مغز مردم، بعدشم من کاملا با این حرف مخالفم که مردم باید تو این صحنه وارد عمل می‌شدن، پس ما پول نفت و مالیات را برای چی‌ میدیم به پلیس برای همیم موقع ها.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
164
شیشه.....فقرمالی....فقرایمانی.....فقرتربیت صحیح .....فقر فرهنگی.......فراموش شدن کمک به همنوع
اینا داره تو کوچه های شهر ما بیداد میکنه و خودشو با قتل زورگیری و تجاوز نشون میده
اونوقت آفایون 7سال به دنبال مدیریت جهان بودن
کسی نیست بپرسه پس کو نتیجه؟
بگذریم بازدید از اوین به خاطر آقای جوانفکر واجب تره تا اصلاح این مشکلات!!!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
9
وقتی که متولی بخش عمومی جامعه از شعار دوری کنه، حالا وقت اون می رسه که کارها و وظایف خودش رو به درستی بانجام برسونه، حفظ امینت، رفع آلودگی هوا، رشد اقتصادی و همه اونایی که همه می دونیم و شعارهای فعلی جایی بین اونها ندارد. خیلی واضح نمی نویسم تا بشه منتشرش کرد. اما وقتی با دنیا دیالوگ کنیم نه مقابله شعاری، یه کم حوصله، تخصص و انگیزه می خواد تا کارهای درست بانجام برسند. بنابراین ترجیح به همون شعارزدگی و ... هاست تا نوبت کار جدی نرسد.
lمهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
163
لباس شخصی ها؟ عوامل خودسر؟ لباس شخصیها؟ زورگیر؟ فقر اجتماعی؟ فقر اقتصادی؟ فقر سیاسی؟ جدا نکن درهمه.
خوش نام
United States of America
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
14
3
حسین ؛ همین امثال شما که اینقدر ملاحظه جونتون می کنید باعث می شید که این به قول خودتان شیشه زن ها،درحاشیه امن قرار بگیرند وعوض اینکه با کمک هم ریشه کنشان کنید به آنها فرصت می دهید که آنقدر میدون بگیرند تا اینکه بالاخره یکروز هم به خودتان حمله کنند .آنوقت است که: داد وفریاد برآری که مسلمانی نیست!!!!
رضا
Italy
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
31
اقداماتی که آن دو مرد تماشاچی باید انجام می دادند رو میشه لیست کنید ؟
بعدا بنا به کدام بند های قانونی در مقابل شکایت زورگیرها می تونند از خودشون در دادگاه دفاع کنند ؟
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
62
مسئولين صدا وسيما چرا وقتي يك نفر در امريكا يا غرب مورد كوچكترين تعرض قذرار مي گيرد سريعا ان را پوشش خبري مي دهند ولي چرا وقتي در كشور خودمان در روز روشن خفت گيري مي كنند هيچ گونه اخبار راي منعكس نمي كنند ويا هيچ سازمان ويا نهادي حتي مجلس از مسئولين نيروي انتظامي بازخواست نمي كنند چرا بي امنيتي شهرهاي بزرگ را فرا گرفته است چرا كسي واكنش نشان نمي دهد
elias
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
14
بله راست میگه درگیر شدن افراد عادی با این آدمها حماقته محضه باید بدون اینکه بفهمند کنار واستی و به صورت نا محسوس تا محل اختفا شون تعقیب شون کنی وقتی هم پیدا کردی به پلیس خبر بدی البته اگه بخوای کمک کنی واسه کمک که لازم نیست حتماً در گیر بشی که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
8
35
واقعا متاسفم ؛ اگر 2 تا از اين جوون هاي كثافت را جلوي همه قطع دست مي كردند ؛ ديگه كسي جرات نمي كرد در روز روشن اينطور دزدي كند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
قطع دست مجازات دزدي است. زورگيري فرق ميكند، شايد محارب باشد. نميدانم قانون چيست.
دانشجوی حقوق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
جرم ایشان محاربه است و مجازاتش به صلیب کشیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
74
وقتی نیروی های پلیس به جای تامین امنیت دنبال درست کردن روسری مردم باشن .نتیجش می شه این.
احمد
Germany
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
3
32
آقاي ناشناس مردم چكار ميكردن؟ ميرفتن با قمه و چاقو با اونا درگير ميشدن؟ وظيفه نيروي انتظامي اين وسط چيه؟ اگه قراره مردم كاري بكنن و نيروي انتظامي استراحت بكنه خوب جمع كنن پليس رو، به مردم بگن خودتون از خودتون مراقبت كنين.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
91
این نمای اصلی الان ایران ماست . نتیجه شعار دادن ، ریا کاری ، تظاهر ، دروغ و .... این شده . از ماست که بر ماست . ( بعید می دونم مطلب منو بذاری عصر ایران )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
27
جرا به هم دیگه میپرین قربون امنیت و برم مسئولین جواب بدهن
حسین
Germany
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
91
قسمت بعدی این سریال کی پخش خواهد شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
از این سریالها زیاده و ادامه داره اما فرکانس اون فرق میکنه و بعضی هاش قابل روئیته و اگه این تصویر هم توسط دوربین امنیتی گرفته نمیشد انگار چنین اتفاقی نیفتاده و فوقش 20 نفری که از اونجا گذشتند و صحنه را دیدند متوجه نا امنی و نابودی اخلاقیات میشدند و از نظر دیگران همه جا امن و آروم تلقی میشد
مصطفی
-
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
13
74
وقتی کسی میدونه حریف این آدما نمیشه منطقی نیست دخالت کنه چون اونا هر کاری میکنن که کارشون انجام بشه. فقط باید به پلیس خبر داد که متاسفانه بارها خودم دیدم که پلیس به صورت عمد در انتهای صحنه حاضر میشه زمانی که دیگه همه کارها انجام شده و اونا فقط میان جمع و جورش میکنن. شاید پلیس هم فکر میکنه برای چی بخاطر چندرغاز حقوق باید جونش رو بخطر بندازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
البته پلیس برای همین جور کارها حقوق میگیره و هم مسلح به سلاح گرم است و وظیفه پلیسه حتی اگه جونش به خطر بیفته که احتمال خطر برای پلیس بسیار کمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
26
آقا بجای پریدن بهم ، از مسئولین بخصوص نیروی انتظامی بخواهید که امنیت شهروندان رو تامین کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
95
45
نیروی انتظامی تشکر تشکر!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
نیروی انتظامی خسته نباشید!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
8
113
اتفاقا کار عاقلانه اینه که عکس العملی نشون نداد و فقط به پلیس خبر داد یا به صورتی تاخیر ایجاد کرد که پلیس برسه همین دخالت کردن عواقب خطرناکی داره بیخود برا مردم نسخه نپیچید چه بسا کسی بره جلو باعث کشته شدنه خودش یا مالباخته بشه اونوقت چی شما که احساسات مردم را جریحه دار میکنید جوابگو میشید بجای نسخه پیچیدن راهکار برخود با این موضوعات رو به مردم آموزش بدید
پاسخ ها
aka
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
پس داداش اگه همچين اتفاقي برا خودت يا يكي از اعضاي خانواده ات افتاد ديگه انتظار كمك از مردم نداشته باشي ها به مردم چ
milad
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
35
اگه كسي باهاشون درگير بشه و بهشون آسيبي برسه پليس اولين كس رو كه مي گيره همون شخصي هست كه خواسته كمك كنه، چون مردم تجربه دارن پس كاري نمي كنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
27
البته داشتن انتظار از مردم برای کمک به هم نوع انتظار به جایی است ولی قضاوت با رویکرد انصاق این است که شرایط را هم باید در نظر گرفت چرا که شاهد و یا شاهدان یک نزاع و درگیری به ندرت می توانند در آن لحظه و در آن زمان کم برنامه ریزی شده خیر و شر را از هم تشخیص دهد. متاسفانه این روزها زورگیری حتی در روز روشن به یک حرفه بدل شده است و باید ریشه یابی شود که متولی آن نامین کننده امنیت اجتماعی یعنی نیروی انتظامی است. بهتر است به جای گله مندی از مردم ! جویای عملکرد این سازمان در این مقوله شویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
25
جای خالی امنیت در مملکت ما به وضوح پیداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
45
این مساله و هزاران مسالهای از این قبیل که هر روز در جامعه اتفاق میفتد جرم و مهم نیستند. مهم اینه که یه وقت خدای ناکرده دختر و پسر ها یه مقدار پوشش نامناسب داشته باشن و پلیس جامعه در انواع اکیپهای موتوری و ماشینی فقط باید به آنها رسیدگی کنن.

حالا هی چاپ نکن!!
ساده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
59
"ایران امن ترین کشور دنیا است" اسنادش هم موجوده
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
34
بلاخره اینا دوست و همسایه هایی دارن که با همین لباس دیده باشنشون باید تصویرشون تو تلویزیون پخش بشه با توجه به هیکل و لباس توسط در و همسایه حتما شناسایی میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
90
حالااگر اين موضوع در آمريكا و اروپا اتفاق ميفتاد به تيتر اول اخبار صدا و سيما تبديل ميشد يك روز گفتگوي ويژه خبري شبكه دو با موضوع سقوط و انحطاط ارزشهاي اخلاقي در غرب به آن اختصاص ميافت و الي ماشاءاله..اتنسان وحشت ميكند در اين كشور با لباس تميز و كيف بدست راه برود در خيابان
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
93
دو ؛سه ماه پیش دقیقا همچین اتفاقی برای یکی از همکاران من هم افتاد.
اگه نخواهم سرتون رو درد بیارم با تعقیب یکی از شهروندان محل اختفای دزدها رو به کلانتری وآگاهی اطلاع دادیم.فکر میکنید چی شد؟ خدا شاهده که چند روز این بنده های خدا رو بردن وآوردن که شما از کجا فهمیدید دزدها کدوم منطقه هستند.
وقتی آقای احمدی مقدم با وجود صدها وهزار فیلم وعکس که نشون میداد نیروی محترمی که معلوم نیست انتضامی هستن یا لباس این بنده های خدا رو به تن کردن با مردم چیکار که نکردن ولی ایشون فرمودند نه همچین چیزی واقعیت نداره وبچه های ما مظلومانه کتک خوردند ...اینم میشه نتیجش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
5
55
هر سه راننده می تونستن با ماشین شون با یک عقب جلو کردن موتورها را زمین گیر کنند. و با پلیس ارتباط برقرار کنند ولی اینجا ایران است اون موقع ماشین شون باید می رفت صافکاری، کی می خواست پول صافکاری رو بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
4
59
حسين آقا اگه خودت جاي مضروب بودي ويا اينهمه آدم كه شاهد قضيه بودند خودشونو جاي اون بدبخت ميذاشتند همين نظرو داشتند؟ آيا نميتونستند با چوب و قفل فرمان و راهبندان جلوي اين جانيها را بگيرند؟ پس غيرت و نوعدوستي كه داشتيم چي شد؟ اگه 20 يا 40 سال پيش اين اتفاق ميفتاد مردم همين بي تفاوتي را داشتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
اونموقع غیرت بود الان دوره بی غیرتی و خود خواهیه
دخو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
65
0
مرغ همسایه غاز است!
ناشناس
-
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
8
53
بي غيرت شديم برادر من، همين چند سال پيش بود كه كسي به خاطر همين غيرت جرات نداشت به يه دختر متلك بگه يا چپ نگاه كنه، يا جوان 15 ساله با نارنجك جلوي تانك مي رفت يا خودشو به ميدون مين مي زد. خدا رحم كنه.
ناشناس
Germany
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
13
5
اگه پلیس کنترول کافی داشت که وسایل نقلییه ای را که پلاک ناخانا دارند را توقیف کند شاید این جرائم کمتر میشد یا حداقل به دستگیری مجرمین کمک میکرد و اگر قوه قضاییه با سرعت و بدون فوت وقت حدود الهی را در این موارد اجرا میکرد کمتر کسی جرئت این کارها را پیدا میکرد
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
47
دقت کردند اونیکه نفر آخر< که قمه دستشه با چه آرامشی میر سوار موتور میشه؟فکر میکنید دلیلش چیه؟
اردبیلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
27
برادر گرامی وقتی صحبت از اجتماع و جامعه است می گوییم غرب در منجلاب فردگرایی گرفتار شده و ما آدمهای اجتماعی هستیم. حال چطور در برابر چنین جنایتی فردی نگاه می کنیم. جا داشت افرادی که از آنجا می گذشتند یا ایستاده و شاهد ماجرا بودند جمع می شدند و به کمک آن شهروند می رفتند. اینطوری سارقان نیز از ترس (مردم) و نه تک تک افراد متواری می شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
36
چشم اقایان روشن که دزدها وجانیها اینقدردر این مملکت امنیت دارندومردم عادی باید دروحشت ناامنی بسوزند.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
23
بله. اون رهگذرها هیچ کاری واقعا نمی تونستن بکنن چون اونا هم 4 تا بودن هم این که قمه داشتن و هم این که اینجور مواقع آدم ها فرصت لازم برای فکر کردن و تصمیم گیری و دخالت رو ندارن

تنها راه مقابله با این مسایل به غیر از کارهای فرهنگی، مجهز کردن معابر به دوربین های مداربسته و امنیتی است
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
3
48
وقتي مواد مخدر، بيكاري، فساد، فحشا، رشوه خواري و اختلاف طبقاتي توي جامعه بيداد ميكنه انتظار ديگه اي داريد؟ متاسفانه مسئولين ما گويا توي خواب خرگوشين و حل مشكلات كشورهاي ديگه براشون اهميت بيشتري داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
29
پس این غیرت ایرونی که میگن کوووووووووووووووووو!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
47
اینان مردمی هستند که دل و جرات آنها را گرفته اند .
مردمی که با کوپن بزرگ بشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
97
شاید نظریه من را ثبت نکنید ولی مسئولان بادیدن چنین صحنه های وایجاد چنین امنیتی باید به خود افتخار کنند امروز سکوت کنید فردا نوبت زن و بچه خودتان است که در دام چنین افرادی گرفتار آیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
زن و بچه اونا بادیگارد دارن
ناشناس
Germany
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
51
همه جای دنیا وظیفه حفظ امنیت به عهده پلیس است که می بایست علی القاعده در همه جا حضور داشته باشد.
فکر نمی کنید بهتر باشد بجای خرده گرفتن به رفتار مردم عادی و بی دفاع، جای نیروهای امنیتی را در این مقال خالی کنید؟
امیر
Azerbaijan
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
184
نیروی انتظامی بجای اینکه جوان مردم را به جرم وبلاگ نویسی سالم تحویل بگیره جنازه تحویل بدهد برود این افراد کثیف را از جامعه جمع کند
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
173
با سلام
امیدوارم مسوولان محترم نیروی انتظامی بخوانند:
آنچه از این فیلم و فیلم های مشابه برمی آید، عملکرد بدون استرس و راحت باجگیران و دزدان در سطح شهر تهران است. روزهای اداری تشریف ببرید جلوی متروی ولی عصر، چهار الی شش خودرو کاملا مجهز به همراه حدود 20 نفر نیرو، مواظب هستند تا مبادا دختری یک سانت مانتوش کوتاه باشد با چنان و چنان.
در همین لحظه در کوچه های مجاور و در محله های مختلف افراد شرور به راحتی در حال رسیدگی به امور مردمی هستند که خسته از سر کار و گرفتاری در حال بازگشت به خانه طعمه نابکاران شده اند.
اگر اینست اقتدار نیروهای انتظامی و نظامی، وای بر حال مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
5
جالبه که اینجا مجبورم به هردو نظر مثبت بدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
14
واقعا در این شرایط چکار باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
28
یا همه همزمان باید کمک کنند یا هیچ کس چون زورگیرها وقتی ببینند همه بهشون حمله کردند بلافاصله فرار می کنند اما اگه یکی دو نفر جلو بیاد خیلی راحت بهش چاقو می زنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
20
گل و بلبل !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
25
69
حکم زورگیر ( قطاع الطریق ) در اسلام اعدام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
زور گیر . قطاع الطریق (عربی ) سارق . راهزن و همه اینها به معنای دزد می باشد که اینجا دزد در روز روشن و با جسارت تمام قمه بدست و 4 نفره دزدی می کنند. بهتره بریم سر اصل مطلب و با کلمات بازی نکنیم و اینو بذاریم برای اونائی که اسم هلی کوپتر را گذاشتند " چرخبال " و بعد عوضش کردند و گذاشتند " بالگرد "
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
75
این الان اگه تو آمریکا بود!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
قسمت و تقدیر قربانی این بود که گرفتار 4 نفر قمه کش بشه و تو پیشونیش اینو نوشته....
حالا دیدی مشکل چطوری حل شد. اعتراضی هست؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
پخش ساعت به ساعت!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
114
به جای اینکه اینقدر نیروهاشون و وقتشونو هدربدن واسه گشت امنیت اخلاقی که به مردم عادی گیر بدن، یه گشت امنیت جانی بزارن که مردم کمی احساس آرامش بکنن.
عصر ایران...
این نظر رو منتشر کن خواهشاً...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
25
نیروی انتظامی باید جذبه داشته باشد
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
71
مملکته داریـــم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
29
مردم همیشه در صحنه را دیدم . خوبه که برای چند روز سوژه برای حرف زدن دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
190
فکر کن من اونجا بودم،با 4 تا قمه به دست و اراذل چی کار میتونستم بکنم؟فرض کن قمه رو از دستشون گرفتمو یکیشونم زخمی کردم،بعدش باید برم دادگاه جواب پس بدم،مگه غیر از اینه؟
اون امت حزب اللهی که با یه تار مو بیرون بودن یه دختر خونشون به جوش میاد تو این صحنه ها کجان؟؟؟
بعد از نماز جمعه بیان راهپیمایی واسه اعتراض به تهدید جون شهروندان توسط خلافکارا...
مگه جون انسان بالاترین و بزرگترین نعمت خدا بر روی زمین نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
بالاترین نعمت شعور است.
برخورد با اراذل سر جای خودش برخورد با قیافه های بذک و مبتذل هم سرجاش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
49
24
فتو شاپه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
ههههههههه
اگر میتونستند منکر میشدند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
سرت رو زیر برف کردی ؟
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
16
21
ياد ان دوران مردانگي بخير
د خيلي بي غيرتن اونايي كه ايستادن و نگاه كردند متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
یعنی شما اگه بودی با چهار تا قمه کش درگیر می شدی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
اون همه ماشین رد شدند!!!!!!!یه بوق نتوستند بزنن.!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
داداش مگه عروسيه بوق بزنن ! ميخواي بگم يه قر هم بدن برات .
تلخک
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
44
آقایان مسئولین در برابر مشکلات بیکاری، تورم شدید، و هزاران مشکل اقتصادی همواره امنیت جامعه را سرکوفت مردم می زدند. این هم گوشه ای از امنیت کشور آنهم در روز روشن و در پایتخت!!!!! دیگر مردم به چه دلخوش کنند؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
329
حالا چیزی نشده اینقدر شلوغش کردید. مگه روسری شون عقب رفته یا دیش ماهواره دارند که پلیس باید رسیدگی کنه؟ برادارن نیروی انتظامی کار های مهم تری دارند
پاسخ ها
ciavash
| United States of America |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
آب بازی هم که نکردند وبلاگ نویس هم که نیستند
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
31
واقعا درد آوره....
اين موارد روز به روز داره بيشتر ميشه.. لااقل اگه اين آقا وسيله محافظتي داشت ميتونست از خودش دفاع كنه و اين اراذل و اوباش رو از خودش دور كنه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
نه آقا مرتضی قبلا بیشتر بود ولی الان رسانه ای تر شده و فرهنگ مردم بالاتر رفته و انتظار دارند دیگه این چیزا نباشه.
من حدود 15 سال پیش یادمه تو میدون محله مان (یکی از شهرهای خوزستان) چند تا لات بی سرو پا ایستاده بودند و هر کی رد می شد یه گیری بهش می دادند و همه می ترسیدند.
چندین بار هم درگیری با قمه و شمشیر و ... رو از نزدیک وسط خیابون دیدم بدون اینکه پلیس دخالت کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
4
60
اینها همه مونتازه! با حضور نیروهای همیشه در صحنه و فداکار نیروی انتظامی، مگه میشه از این اتفاقات بیفته؟! این ها همه توطئه دشمنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
این حرف رو نزن دوست عزیز!
پرسنل نیروی انتظامی زحمت زیادی برای امنیت می کشند. بالاخره تعداد افراد نیروی انتظامی اونقدری نیست که تو هر کوچه ای حضور داشته باشند.
گرفتار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
93
به نظر بنده این وظیفه نیروی انتظامی است که امنیت مملکت رو تأمین کنه نه مردم به خاطر اینکه اگر کسی از مردم جلو بره و اتفاقی برای خودش یا حتی برای اون جانی ها بیفته در هر دو صورت هم باید جوابگو باشه، متأسفانه در روزگاری به سر می بریم که گرفتاری ها حتی اجازه فکر کردن به این مداخله ها رو هم نمی دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
35
واقعه ميدان كاج را در ذهن متبادر كنيد. مگر مردم پليس هستند؟ قطعا افرادي با پليس تماس گرفته اند ولي پليس طبق معمول پس از اتمام ماجرا مي رسد. البته اينها معلول هستند و علت چيز ديگري است. وقتي مشكلات اقتصادي گلوي جامعه را بفشارد و جوان يا مرد خانواده براي زندگي-تفريح و... پولي نداشته باشد و كمي هم ضعف اعتقادي داشته باشد دست به هركاري مي زند واقعا دست به هركاري مي زند!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
172
تا به امروز که نظرات بنده حقیر حذف شده اما با دیدن این صحنه ها نمی توان سکوت کرد.
متاسفانه در کشور ما کار به جایی رسیده که افراد شرور به راحتی به خود اجازه می دهند تا هر طور که دلشان می خواهد رفتار کنند. به لحاط آسیب شناسی اجتماعی و یا حتی جامعه شناسی وقوع چنین مواردی باعث از بین رفتن اعتماد هموطنان به نیروی انتظامی و احساس نا امنی در جامعه می شود که آثار سوء ناشی از این نا امنی بسیار می تواند برای جامعه خطر آفرین باشد.( مثلا دوستم با دیدن این صحنه ها به من گفت: حالا اگه یه جنبش اعتراضی صلح آمیز بود، نیروی انتظامی با توپ و تانک به مقابله و سرکوب می آمد ولی این افراد شرور آزادانه... اصلا از کجا معلوم که همین افراد شرور نباشند که در جنبشها مردم را به باد کتک می گیرند)!!!!
امیدوارم دیگر شاهد چنین صحهنه هایی نباشیم تا چنین شائبه ها یی نیز به وجود نیاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
ايم برادران خود جوش اين جور مواقع کجا تشريف دارن
sohrab
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
29
تهران شهر قانون
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
110
دزدی با قمه و اختلاس بدون قمه مگه فرقی داره ؟؟البته عادت ماست با این جرایم با شدت بر خورد کنیم و اختلاسهای میلیاردی را زیر سبیلی ردش کنیم برن حال کنن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
48
اينها نتيجه تورم سرسام آور اجراي نادرست هدفمندي يارانه ها فقر و بي كفايتي هاست.
ناشناس
Poland
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
30
اونایی که باید باشن و کاری بکنن ، براش پولم میگیرن نیستن از مردمی که تو کار خودشون موندن چه انتظاری دارید؟!!!
،هر وقت تو همین عصر ایران گفتن همین 4نفر دستگیر شدن مردم میفهمن که اگه برن کمک کسی و اتفاقی براشون بی افته حقشون ضایع نمیشه میرن کمک ولی افسوس که ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
45
جرم همه جا اتفاق می افته، مهم نحوه برخورد با مجرمه،چه از طرف مردم و جه از طرف پلیس.
شاید اون ادمایی که نگاه می کردن نمی تونستن برن جلو، ولی شاید می تونستن حداقل زنگ بزنن به پلیس و یا از مردم کمک بخوان.

حالا باید دید برخورد پلیس چیه، مطمئناً اگه این چهار نفر بجای زورگیری تو هموم محل شعار می دادن همین الان همشون دستگیر شده بودن. ولی امنیت اجتماعی از اولویتهای پلیس محترم نیست. اینه که جای سوال داره.
واقعا پلیس تا الان کاری کرده؟
اگه کرده باید بیاد و به همه مردم توضیح بده و به شدت با این مساله به خاطر نظامم که شده برخورد کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
37
باید از ریشه مسئله را حل کرد نه اینکه رهگذر دخالت کند . مگر مملکت امنیت نداره ؟ مگر مامور نداره ؟
...
علی اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
3
30
نمی خواست برن جلو که زخمی بشن حداقل 2 تا ماشین راه فرارشان را سد می کردن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
22
حداقل به قول نوشته های مطلب می تونستن که داد و فریاد کنن،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
18
31
مملکت اسلامی یعنی اینکه بی عدالتی رو ببینی و ساکت بمانی . فکر می کنم حداقل کاری که می شد کرد با ماشین به آنها زد ،که نکردند .ان شاالله که دزد هارو دستگیر کنند و خبرش رو بزنین توی سایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
با ماشين بزنند بعد هم بروند ديه بدهند و بروند زندان! حرفت منطقي نيست برادر
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
آقا اثبات کن عمدی زدم . هول شدم پام رفت رو گاز
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
264
عمرا اینو منعکس نمیکنی. نیروی انتظامی جرات برخورد با اینارو نداره . تاکید میکنم جرات برخورد نداره نه اینکه نمیتونه . نمیخواد . جمع کردن دیش و برخورد با پسر و دخترای بدحجاب راحت تره و بی دردسر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
اصل مطلب را گفتید.+++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
31
ماجرای مسلح شدن مردم امریکا هم از همین قضایا شروع شد. یعنی با بودن اسلحه در دست مردم کار زور گیری برای دزدان بسیار هزینه بر شده. امیدوارم که شرایط امنیتی به آنجا نرسد.
ناشناس
Germany
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
8
بالاخره نمیشه هم که دست روی دست گذاشت . اگه خودمون میبوددیم چه توقعی میداشتیم.
مرداويج
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
66
بالا غيرتا كامنته مارو بزار:
پليس كه زورش به اينا نميرسه فقط زورشون به زنا ميرسه !!!
از گشته ارشاد كم كنن و بجاي سرباز از پليس تو خيابونا استفاده كنن يا اگه نشد از بسيج كمك بگيرن.
شايد حل بشه
محمد رضا مردانیان
United States of America
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
23
39
این فیلم بی فرهنگی مردم ما را نشان می دهدکه حتئ به هم نوع خودشان کمک نمی کنند!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
27
مسولین که به فکر نباشن اینا براشون شب و روز نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
37
75
اگر این زورگیرها را بجای زندان انداختن و بعد هم آزاد کردن حتی بدون محاکمه هر چه زودتر در محل و جلوی چشم مال باخته و مردم گردن بزنند دیگر کسی جرات چنین کارهائی را بخود راه نمیدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
چی میگی اقا؟؟!!
کمی ریزبین باش
مهدی بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
193
دوستان عزیز . مالباخته ای که الان معلوم نیست در چه حالی هستی شما فکر میکنید که پلیس امنیت کارش این هست که امنیت تهران واین مردم رو تامین کنه نه هرگز کار پلیس امنیت این هست که اگر تابلوی مغازه ای انگلیس باشد کلا مغازه را پلمپ کنند اگر ماهواره داشه باشی با رافل پایین بیایند واعمال قانون کنند ومشکلاتی بزرگی به این شکل ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
112
10
دین که نباشه همین میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
105
تو مملكتي كه بيكاري روز با روز زياد ميشه و مسئولينش بي تفاوت هستن اين كارا بعيد نيست تازه اين خوبشه
(ميدونم منتشر نميكني)
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
52
وضعیت امنیت خیلی بد شده لب تاب من رو تو ساعت چها و نیم عصر تو بلوار کشاورز با تهدید قمه و چاقو گرفتند تازه خیابون هم پر بود از آدم .....وقتی چاقو یا قمه دست کسی باشه دیگه بقیه جرات نمیکنند بیاند جلو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
105
اگر مراجع قضايي و انتظامي غيرت داشته باشند اجازه نخواهند داد كه اين افراد گستاخ كه هر روز بر تعدادشان در جاهاي مختلف كشور افرايش مي يابد به راحتي اب خوردن به اعمال خود ادامه دهند . اعمالي كه در تگزاس امريكا رنگ باخته و تاريخ مصرف اين اعمال گذشته است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
45
تازه می بینی خدای نکرده یه اتفاق واسه آقا دزده می افته تو رو می فرستن زندان که بتوچه مگه مملکت صاحب نداره، پلیس نداره.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
59
درگيري با اشرار وظيفه مردم عادي نيست مگه مملكت باغ وحشه بايد اين را از نيروي انتظامي طلب كنيد و نيروي انتظامي پاسخگو است
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
152
الان می ره آگاهی بهش می گن بروخدارروشکرکن که زنده ای !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
یک شیرینی هم باید براشون بخره که تازه زنده مونده و فقط زخمی شده!!!!
جاسم
| Singapore |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
همین حرف رو یک ماه پیش در آگاهی به همسر بنده گفتند.
عجم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
49
كجاين آقايان ببينند بيكاري واعتياد چه به روز مردم آورده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
38
اگر قانون اجازه دهد که زیر گرفتن سارقان در این مواقع با ماشین منعی ندارد قضیه حل بود
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
83
چشم بینا و نافذ نیروی خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی روشنتر و بینا تر و نافذ تر... چطور یک وبلاگ نویس رو میتونن پیدا کنن اما این جانی ها رو نمی تونن؟!؟!؟!
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
13
31
خداییش اونا که ماشین داشتن می تونستن 1 حرکتی بکنن
من بودم می کوبیدم به اون 2تا موتورها و این باعث می شد که بقیه هم شجاع بشن و بیان جلو!!!!
البته ریسکش بالا بود :))
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
55
امنیت امنیت که میگین.اینه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
29
واقعا متاسفممممم دیگه هیچ جا نمی شه احساس امنیت کرد
ناشناس آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
52
این نشون دهنده اینه که پلیس ابهت و جذبشو از دست داده و مجرمان میدون که پلیس حالا حالا نمیاد
یک خبرنگا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
9
24
آقای احمدی مقدم ببینند
اگر قانون مجازات اسلامی اجرا بشه ...
عاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
52
گذشت اون زمان که مردم عبوری خیلی کارا می کردن.الان تنها کاری که باید کرد اینه که تو مسیرهای خلوت نرفت. چیز مهمی تو کیفت نذاری که وقتی ریختن سرت تقدیمشون کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
6
49
تگزاس شده دیگه
کم کم باید به فکر تهیه اسلحه برای دفاع از خود باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
تگزاس الان یا تگزاس 300 سال پیش؟
نصراله امين
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
72
از ديدن صحنه دلخراش ظلم به يك هم وطن دلم به درد آمد پسر بنده نيز ده ماه پيش دچار زور گيري در خيابان طالقاني شد و موبايلش را گرفتند البته مقاومت ننمود و سالم ماند متاسفانه وقتي پليس به وظيفه واقعي خود به درستي عمل نكند و بيشتر نيروي خود را مشغول ساير موارد نمايد بايد شاهد موارد مشابه بيشتري در آينده باشيم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
51
متاسفانه امنیت جامعه خیلی اوضاعش خراب شده بخصوص تهران
تو همین هفته گذشته من چند مورد خفت کردن رو از مردم شنیدم یکی استاد خودمون که در روز روشن در ونک خفت اش کرده بودن
چاره ایی باید اندیشید !!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
53
88
قسم میخورم اگه اونجا بودم جلوشونو میگرفتم. ادم یه بار به دنیا میاد یه بار هم میمیره.
مگه جوون مردم چه گناهی کرده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
4 تا ادم وحشی قمه بدست و تو هم تنها. اینقدر فیلم هندی نبین داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
همه چیز به خودمون برمیگرده.هردست دادیم از همون دست میگیریم
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
تو مَردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
101
من خودم تو اهواز یه بار جلو چشمم 4 نفره ریختن رو رفیقم که گوشی شو بدزدن
رفتم کمک یه نفرشون با چاقو اومد سمتم نزدیک بود شکمم سفره بشه
تنها کاری که تونستیم بکنیم این بود که داد و فریاد کنیم که خدا رو شکر اونا هم در رفتن
کار خاصی از کسی که دست خالیه بر نمیاد
پاسخ ها
وحید
| Germany |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
تو اهواز پدر بیچاره من دم در خونه بود که دزد جیب پیراهنشو کند و برد! خونه شون کمپلو هست.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
ما شهرک دانشگاه بودیم اون موقع
فقط 2 کوچه با پاسگاه فاصله داشت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
35
همین بلا رو سر رفیق من هم تو خیابان دوم نیرو هوایی اوردندو شدیدا مجروحش کردند
ناشناس
Netherlands
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
227
وقتی انرژی و امکانات پلیس که از بیت المال تامین میشود ، صرف بالا رفتن از پشت بام ها و جمع آوری دیش های ماهواره و... میشود، آیا وضعیت بهتری میتوان انتظار داشت؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
37
اگر مطمئن بوديم كه قانون حمايت ميكنه و حتي خسارتهاي واردشده مثلا به ماشينمون را جبران ميكنه، براي ماشينها كار سختي نبود كه راه موتورها را ببندند و حتي آنها را زير بگيرند...
ولي افسوس...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
شاید دزدها بچه همون محل بودند و از ترس انتقام گیری اون چند نفر هیچ دخالتی نکردند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
256
اونهايي كه صبح تا شب با دم زدن از خون شهدا كاسبي مي كنن، بيان ببينن چه جور خون شهدا ثمر داده و مملكت امنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
60
تعجب میکنم آخه چرا اون دو نفر موبایلاشونو درنیاوردن که فیلم بگیرن و شب توی مهمونیها نشون بدن!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
38
سلام . اگر اين بنده خدا در درگيري با زورگيران يكي از آنها را مجروح يا مي كشت آيا الان به جرم قتل يا ضرب و جرح دادگاهي نمي شد؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
179
اینا که مهم نیست مهم بحث امنیت اخلاقی جامعس ، لباس و موی مردمه، مهمونیهای خصوصی مردمه. برادران جان بر کف نیروی انتظامی می بایست در آنجاها حضور پر شور داشته باشند.
عصر ایرن می دونم حذفش می کنی اما باز هم نوشتم.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
خداییش فکر نمی کردم چاپش کنید. سپاس از عصر ایرن
شهاب
United States of America
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
48
همه این زورگیرها و سارقین مسلح سابقه دارند عین ماری میمونن که میرن زندان افعی میشن میان بیرون می افتن به جون مردم دوباره دستگیر میشن بعد از ۲ سال دوباره آزادشون میکنن دوباره می افتن به جون مردم
تیمور
Russian Federation
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
7
27
به نظر شما نیروی انتظامی پس از دستگیری این مجرمین باید ، با رعایت ادب و احترام حقوق شهروندی (عدم زدن دستبند، چشم بند ، بی احترامی و...) برخورد نماید و در جایی بنام تنبل خانه شاه عباسی(زندان) با دادن خورد وخوراک خوب پذیرایی نماید. برای همین است که زندانهای ما بازدارندگی ندارند!!!!
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
97
فكر كرديد چي كارشون مي كنن 2 ماه پيش اين اتفاق براي من و پسر عموم افتاد 2 موتوري 4 نفر ساعت 7 شب نوي قيطريه به ما حمله كردنبا قمه و چاقو كوله هاي لپ تاب و موبايل و هرچي داشتيم بردن وقتي رفتيم كلانتري گفتن برو خدا را شكر كن كه خودتون سالم ايد .امنيت يعني همين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
72
با تشکر از نیروی انتظامی ! که با طرحهای امنیت اجتماعی از تکرار این اتفاقات جلوگیری میکند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
192
من از مسئولین مملکت کمال تشکر را دارم که این امنیت را به ما دادند و الان تنها مشکل کشور بی حجابی هست و دیگر مشکلی نداریم و همه در رفاه و امنیت شغلی و مالی و جانی هستیم
باید به حال خود گریه کنیم
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
118
به نظرم قدرت زورگير ها و شرور ها از پليس بيشتر باشد كه پليس نمي تواند مقابله كند ،
بعد هم چرا از پليس انتظار نمي رود جلوي اينكارها را بگيرد بجاي انتظار از مردم رهگذر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
74
قابل توجه نیروی انتظامی
هومن
Netherlands
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
62
تازه این اولشه ...
هومن
Netherlands
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
3
79
تازه این اولشه ...
بهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
39
دلیل اینرفتارها روباید پیدا کرد به خدا تماما ازفقروبیکاری هتش باید واسه عاقبت این رفتارها گریه کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
121
حاصل بیکاری،تورم و ازدیاد جمعیت و نبود امنیت نتیجه ای بهتر از این را حاصل نیست......
این نمونه کوچکی از صدها واقع شده در طول روز می باشد
ابراهيم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
128
وقتي ترس نباشه همين ميشه ديگه! اينارو بايد بفرستن تو معدن واسه كار اجباري تا ابد الدهر...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
52
اتفاقا باید این رفتارها را تحلیل کرد.اینگونه اتفاقات در کشور ما کاملا عادی شده است. حتما برای اطرافیان شما نیز این اتفاق افتاده اگر برای خودتان نیافتاده باشد. مردم از گرسنگی به دزدی از هم روی آورده اند و جالب است که محدوده غبرت مردم تا محدوده شخصی خود تعریف شده،یعنی اگر به همسایه اش حمله شود هیچگونه اقدامی نمی کنند. البته با دیدن این موضوع باید نگران جنگ ایران با متجاوز خارجی شد.واقعا اگر خدایی نکرده جنگ شود چه کسی برای دفاع از کشور خواهد رفت؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
5
26
باید توسط پلیس شناسائی بشن ودر محل به بدترین وضع وبه عنوان مفصد فی العرض محاکمه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
مفسد فی الارض
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
142
شايد باورتون نشه اما هفته قبل در كلانتري گاندي بودم افسر كلانتري گفت: 86 مورد زورگيري در يك هفته فقط در اينجا ثبت شده...

به خدا وضع امنيتي تهران داره بدجوري خراب ميشه مسوولان بايد فوري يك فكري بكنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
62
پلیس امنیت اجتماعی ..
hamid
France
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
163
دوستان فيلم رو با دقت نگاه كنيد
اونجائي كه پسره قمه به دست ميخواد برگرده سوار موتور بشه ميزنه به صورت اون بنده خدا،
ببينيد چقدر راحت و با خونسردي ميره سوار موتور ميشه انگار نه اگار كه چه غلطي داره ميكنه!!! اينش حرص منو درمياره
دزدم دزداي قديم به خدا
دسته دزد بودن ولي شرف داشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
115
اين اتفاق تو هر كشور ديگري رخ ميداد تلويزيون ايران صدبار نشون ميداد.
هموطن
Netherlands
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
332
35
به نظر من باید از بسیج در این زمینه کمک گرفته بشه .

اونوقت خواهید دید که اوضاع بهتر خواهد شد.چون بسیجی شجاعت داره و حاضره جونش رو هم در راهی که بهش اعتقاد داره بده.

البته واقعا برای خودمون هم متاسفم که می گذاریم همچنین زورگیری هایی در حضور ما انجام بشه و برای قانون هم متاسفم که دست مردم رو برای برخورد با این ارازل باز نمی گذارد.

اگر کسانی که اونجا بودند از حمایت قانون از خودشان مطمئن بودند آیا باز هم نظاره گر بودند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
من هم کاملا موافق استفاده از بسیج هستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
69
61
مردمي كه ديدند و كاري نكردند به نظرم كار درستي كردند.
1-وقتي كه پليس در وقوع همچنين جرايمي نظاره گر است كه به نظرم من با توجه به حقوقي كه مي گيرند حق دارند از مردم عادي چه كاري بر مي ايد.
2- آيا فردي دخالت مي كرد و كشته يا زخمي مي شد كس پاسخگو مي شد.
3- آيا فردي با چوب يكي از آنها مي زد فردا چه امنيت جاني دارد كه با اون برخورد نكند و از كجا معلوم كه در مراجع قضائي هم محكوم به پرداخت ديه و زنداني نمي شد.
3- بهتر نيست بجاي اين كه همديگر بي غيرتي و ترسو بودن محكوم كني از مديران ارشد نيروي انتظامي و مراجع تصميم گيرنده خواسته بشه تا به وضع مالي و معشيتي رفاهي نيروي خدوم انتظامي رسيده شود تا آنها جهت ارائه عملكرد خود به برخورد با اين ارازل و اوباش به دو دانشجو و پسر و دخترهاي خيابان ها گير ندهند و ....
حسین
Switzerland
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
52
طبق قانون هم اگه دخالت کنن و دزدها رو بزنن دزدا میتونن ازشون شکایت کنن اتفاقی که واسه خودم افتاد و 4.5 میلیون دیه دماغ یارو رو دادم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
20
190
حساب کنید که با سه هزار میلیارد تومان برای چند نفر میشه امکان ازدواج، کار و تفریحات فراهم کرد تا نیفتن دنبال مال و جان و ناموس مردم.
پاسخ ها
محمد خسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
خیلی تفکرات جالبی دارید .
تا وقتی که چنین تفکراتی در بین افراد جامعه وجود داشته باشه وضعیت از این بهتر که نمیشه هیچ بدتر هم میشه.

یعنی هر کس نتونست ازدواج کنه و کار هم گیر نیاورد باید بیوفته دنبال جان و ناموس مردم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
ریشه همه ی این مشکلات در نهایت به مشکلات اقتصادی بر میگرده کاملا صحیحه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
39
سلام به همه شما که نظر دادید وشما که میخونید .واقعا جای نظر یکی از این مسولین واین وکلای ملت واین حافظان امنیت خالی نیست؟ کجاییند وچه نظری برای این دارند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
3
194
اصلا مهم نيست. براي نيروي انتظامي و آقايان. 4 خط نوشته در يك وبلاگ بي نام و نشان كه 50 نفر هم در كل ايران آن را نمي خوانند خيلي مهمتر است!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
24
با سلام
چند ماه قیل در براز جان دو نفر با سلاح کلاش به یک متور سوار حمله کرده و پس از شلیک به موتور سوار با همان موتور قصد فرار داشتند که مردم به طرف آنها حمله می کنند و آنها هم تمام تیر ها را بر سر مردم خالی می کنند ولی بالاخره مردم آنها را می گیرند.
خواهشمند است جهت مقایسه درج شود خواهشا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
402
انصار حزب الله به عملکرد نیروی انتظامی اعتراضی نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
دوستان انصار در تدارك اعتراض به فيلم هاي بعدي هستند فعلا سرشون شلوغه!
سعید
New Zealand
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
10
20
من موندم چرا یکی از اون ماشینا که داره می بیته طرف قمه داره با ماشین نزده لهش کنه؛ نکنه اینم ترس داشت؟ با ماشین می زد به موتوراشون که نتونن در رن شاید بالاخره یه کمکی می رسید؟ ایراد از خودمونم هست
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
اگه اون یارو رو ول میکردن و راننده رو خفت , چی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
123
کلاْ دزدی خیلی خیلی زیاد شده انواع مختلفش, دزدی ماشین که دیگه کاملاْ عادی شده و نیروی انتظامی هم هیچ کاری نمیکنه بابتش, تو محله ما تا سال بیش واقعاْ دزدی ماشین بی معنی بود ولی الان هفته ای نیست که نبینیم که یه ماشین رو دزد زده واقعاْ دیگه کسی جرات نداره ماشینش رو تو خیابون بزاره.
محسن
United States of America
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
302
حدود 1 ماه پیش حدود ساعت 1 ظهر در خیابان ولیعصر مقابل سینما آفریقا یک موتوری با 2 سرنشین کیف یک خانم جوان چادری را که در حال عبور از خیابان بود ربودند وقتی این خانم کیف را کشید ومقاومت کرد با خشونتی وحشیانه با تیغ موکت بری دست این خانم را بریدند وکیف را برداشته و فرار کردند این در حالی بود که کمی پایین تر گشت ارشاد با یک الگانس و یک ون وحدود 8 مامور حضور داشتند وقتی خود من به انها مراجعه کردم گفتند با 110 تماس بگیرید به ما مربوط نمی شود!!! باورتان می شود!!!؟

این وضعیت موجود نباید اسباب شرم مسولان امنیتی وانتظامی کشور باشد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
10
42
چرا اجازه فروش گاز اشک آور برای مردم با مجور نمی دن که مردم تو این شرایط 2 تا گاز اشک اور داشته باشن یک کمکی می تونن بکنن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
خوب دزدا هم ازش استفاده میکنن آی کیو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
واسه دکترا و طلا فروشها مدتیه که با مجوز گاز اشک آور میدن که لااقل از پلیس خبری نیست خودشون کمی از خودشون دفاع کنند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
چه خبره !!! گاز اشک آور !!
اسپری فلفل که ریخته همه جا
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
50
نكته تاسف انگيز ماجرا عبور بي تفاوت ماشينها و مردم از كنار اين حادثس دقت كنيد جر تاكسي سبز رنگ بقيه حتي سرعتشونو هم كم نكردن نمي دونم بايد بهشون حق داد يا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
137
سلام. من یه وکیل دادگستری هستم. متاسفانه به جهت ضعف قانون در این موارد معمولاً کسی جرات نمی کنه جلو بره. چون هر اتفاقی برای این زورگیر ها بیفته باید در دادسرا پاسخگو باشید و به دنبال شاهد و دلیل که چرا جلوشون وایسادین و اونا رو مضروب کردین. این چیزیه که بارها شاهد بودم.پرونده هایی رو دارم که موکلام دزدی رو با سابقه کیفری سرقت فاوان نصف شب توی کارگارگاهشون دستگیر کردن و دزده موقع فرار افتاده و مصدوم شده. متاسفانه موکلام مجبور به پرداخت دیه به سارق شدن.
fazi
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
23
88
اقا گیرم من برم جلو با همون قمه چهارتاشنو بزنم بعد بلیس میاد من میگیره که چرا اینارو زدی. عزیز من مشکل از بی قانون کشور تجربه داشتم که میگم
مددکار اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
52
27
همه چی آرومه!!!
مشکلی وجود نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
بسه دیگه شوخی . مسخره . انگار نه انگار که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
60
10
اگه من بودم جوری ی ی چکش میزدم جووووری چکشش میزدم که.....
فکر بکر
Canada
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
4
6
باید با پرتاب سنگ و... راننده موتور را ...
هموطن
United States of America
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
22
چیزی نمیشه گفت اگه خودمونو به جای اون بنده خدا بزاریم معلوم نبود چه کاری میکردیم فقط باید از خودمون بپرسیم که چرا این اتفاقات روز به روز داره زیادتر میشه یکی از دوستان من رو که طلا فروش بوده تعقیب میکنن در خونش چاقو رو میزارن روی گلوش دوباره برمیگردوننش مغازه تا سرقت رو انجام بدن ولی با تیز بازی بنده خدا موقع فرار کردا گلوشو پاره میکنن 2 میل مونده بو تا به شاهرگش برسه 45 تا هم بخیه میخوره واقعا باید چی گفت ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
17
46
یه معتاد زورگیر باچاقو به من حمله کرد ولی بچه های دانشگاه گرفتن طناب پیچش کردن بردن کلانتری
کلانتری ادرس خونمونو به خونواده دزده داده بود که بیان دم خونمون رضایت بگیرن!!!!!!!
...
ناشناس
Canada
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
36
20
من چند سال پیش همین بلا سر همسرم اومد داخل عینک فروش ...گ نزدیک میدان ونگ سارق خیلی خونسرد وارد شد و خانمم رو هل داد و کیف رو برداشت.
دم در هم رفیقش با موتور منتظر بود اونهم ساعت 11 صبح خودتون تجسم کنین چه جمعیتی میدان ونک هست ولی خیلی راحت راهش رو گرفت و رفت و کسی هم جلوی اونها رو نگرفت.

من اونجا نبودم ولی خانمم تعریف می کرد حتی پلیس داخل میدان ونک بخودش زحمت اینکه دنبالشون بره هم نداشت

من احساس می کردم چرا مرد کمک نکردند ولی بعد با خودم گفتم دو نفر که توی اون شلوغی به خودشون چرات حمله داخل مغازه با اون همه جمعیت رو می دن از جونشون گذشتند و بهتره واقعا توی این مواقع درگیر نشد چون برای اون دزدهای بیشرف تنها چیزی که ارزش نداره جون مردمه
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
66
29
اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام

اعدام هم کمشونه
ارزد
Germany
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
7
نظرهمه درست وقابل تامل است
ناشناس
United States of America
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
51
بله عزیزم،. بهتر است نیروی محترم انتظامی در جلوی توچال، پاساژ ها ، فروشگاه ها ، کوه ها و تمام جاهایی که دختران و پسران تردد دارند پست و نیرو اعزام کند . امنیت مهم نیست فقط پی و لباس و پوشش را عشق است ...

به کجا رسیدیم خدا
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
6
1
اوه اوه !!!

جدی میگی!!!!!!!!!
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
15
18
من یک کردم به شرفم قسم اگه اونجا بودم نمیذاشتم با اون مرد اونجوری رفتار بشه البته یه ذره عرضه و یه ذره جسارت میخواست که قطعا اطرافیان اون مرد نداشتن
مشگین شهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
67
15
فقط اعدام اعدام اعدام والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
این همه ساله داریم اعدام میکنیم پس چرا چیزی درست نمیشه؟؟
سعید
Germany
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
4
8
سلام...خداییش خودت جراتشو داری بری جلو....پشت میز نشستی نمیبینی بیرون چ خبره.... یارو تو روز روشن میاد قمه دستشه عربده کشی میکنه.......بعدش از مردم بی گناه توقع داری بی خیال زن و بچه و زندگیشون بشن برن جلو یه قمه هم بخورن.....توقعات بی جایی داری........این زور گیرا رو باید دار زد...

حرف این دوست وکیلمونم قبول دارم...یکی از اشناهامون دزد تو خونش میگیره دزده هم بهشون حمله میکنه با مه اشنامون با چوب دستی سرشو میشکنه...دزده خسارت میگیره و این وسط این اشنای بدبختمون گناه کار شناخته میشه.... ارزو میکرد کاش دزدی میکرد دردش کمتر بود تا این جریان...
سید احمد
Germany
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
19
اوضاع از اون چیزی که فکر میکردم بد تر شده
ANGRY
India
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
15
مرگ بر زورگیران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
33
دوووووشواری !!!!!!!
خیلی هم عالیه !
یکه ایران !
شما این دزد به من نشان بده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
خيلي Like!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
1
8
نباید به این قضیه ساده نگاه کرد و با فیلم قضاوت کرد بلکه باید ریشه ای نگاه شود من دو نکته رو عرض میکنم:
اول ریشه این دزدی اونم تو روز روش چیه؟! فقر و بیکاری! متأسفانه الان این دو مقوله تو جامعه ایران داره بیداد می کنه - فقر و بیکاری جوانان= دزدی
دوم به نظر ضعف قانون و قدرت پلیس در ایرانه! اگه پلیس ما تواناییشو داشته باشه کسی جرأت نمی کنه تو روزه رشن دزدی کنه و اینکه اگه قانون قوی وجود داشته باشه کسی از ترس عواقب دخالت کردنش اونجوری وا نمی ایسته نگاه کنه
پس نباید بحث کینم اونا کمک نکردن پس بی غیرتن بلکه مسیله اینه که چیکار کنیم این قبیل اتفاقا نیوفته اگر هم افتاد مردم از ترس عواقبش بتوانند دخالت کنن
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
5
34
من اگه اونجا بودم به ولله که میرفتم جلو من همیشه توماشینم چوب میخ دار وتبر برای این مواقع دارم در ضمن تجربه اونم داشتم پدرشون رودر میاوردم یا با ماشینم به اونها می زدم وظیف است نه چیز دیگه هرچی می خواد بشه یک دفعه یک خانم را ازداخل ماشین یک نامرد اوردم بیرون به مردم درس خوبی دادم.
پاسخ ها
فوق مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
کاش شهامت تو رو داشتم، متاسفانه دست خودم نیست تا کسی دادوبیداد میکنه خودمو خیس میکنم
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
3
46
سلام
در حدود 6 سال پیش یه خانومرو تو امیر آباد دیدم که داشت فریاد میکشید. یه موتوری روهم دیدم که داشت از همون مسیر میومد. فهمیدم که کیفشو زده. ماهم که اونوقت آرتیست بودیم! خلاصه با رنو مون رفتیم درتعقیب دزدان! سر تقاطع جلال گرفتمشون و با ماشینم زدم به موتوره . هر دوتاشون پرت شدن تو جوب (شانس اوردم که ضربه مغزی نشدن) خلاصه راننده که سالم تر بود سریع گم شد ولی ترکش تا وسط بلوار رفت یهو برگشت که چاقو دراره بعد چون مردم رو که منتظر تاکسی بودن رو دید فرار کرد. خانومه با یه تاکسی اومد و کیفشو گرفت و کلی تشکر کرد و گفت که همه مدارک زندگیشو تو کیقش گذاشته بود بعلاوه مقدار زیادی پول . خلاصه ما 2 ساعت زیر بارون موندیم تا از کانتری اومدن و رفتیم باهاشون اونجا. متاسفانه برخورد مناسبی با ما نشد حتی افسر نگهبان سرم دادکشید. اما یه سروان اونجا بود که شمارمو گرفت و چند ماه بعد زنگ زد گفت موتوره صاحاب داشته و تونستیم دزدارو دستگیر کنیم و خیلی خوشحالم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
دستت درد نکنه، اگه چند نفر مثل شما اونجا بودند دیگه از این اتفاقا نمی افتاد.
ناشناس
United States of America
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
1
43
دو سال پیش تو همچین روز هایی تو یکی از شهرهای جنوبی دو نفر با چماق به قسط سرقت ماشین و موبایل و کیف پول به من حمله کردن که بنده کیف پول ، سوئچ ماشین و موبایلم رو به حیاط ساختمان مجاور پرت کردم ، هرچی هم داد و بیداد کردم کسی جلو نیومد. انگشت ها و دنده های شکسته و کبودی های زیاد برام موند. وقتی که پلیس بعد از 20 دقیقه امد به من می گه ندیدی از کدوم طرف رفتن ؟ نتونستی بزنیشون؟ فردا صبح بیا یک شکایتی بکن بد نیست !!!!!!!!!! قانون ناجا کشه ما رو
تبریز
Germany
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
56
ما که تو مملکت همچین چیزی نداریم!فتوشاپه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انها مال امریکاست
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
19
21
پس چرا وقتی سال 100 نفر از این اشغال ها رو اعدام می کنند ..تلویزیون های خارجی میان از حکم اعدام توی ایران ایراد می گیرن؟؟؟اعدام واسه اینها کمترین مجازاته!!!!از این دزدی اگر چیزی در بیاد 2 میلیون تومان هست ...ولی اون بد بخت باید تا آخر عمر بار روحی این اتفاق رو حمل کنه!!!همین طور تماشاگر های عزیز....
سارق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
14
3
خدا لعنت کنه...هر چه کرد رفیق ناباب کرد
کیهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
54
من خودم یکبار در کرج ازم سرقت موبایل شد با موتور. موبایل نوکیا 6720 بود. جرئت نداشتم چیزی بگم چون گفتم الآن بطری اسید همراشونه. اونوقت بیا و درستش کن. گفتم مال دنیا ارزش این حرف رو نداره. اونا مسلح و من بی پناه. انصافا" جو تهران و کرج خیلی آلوده شده. توی خاک سفید - تهران یکی از هم دانشگاهیامونو با قمه زدن سرش 20 بخیه خورد. هر چی پولم داشتن از دستش ربودن بنده خدا. هر چی حکم اعدام واسه حامل قمه هم صادر کردن انگاری جواب نمیده. حساب کن وقتی توی کرج روح ا... داداشی با اون هیکل و عظمت رو با ضربات چاقو به قتل میرسونن وای به حال آدمهای بی پناهی مثه ما....
امیر علی
Germany
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
8
31
اون ماشین های عبوری نمی تونستند حداقل بزنند به موتورشون ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
اونوقت دزدها میتونن دیه بگیرند
امیر علی
Germany
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
25
مطمئن باشید این دزدان برای سایر دوستان شان نیز شاهکارشان را تعریف کرده اند و دوستان شان هم هوس این کار ها را خواهند کرد هم برای پولش و هم برای خود نمایی بین خودشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
1
20
با این وضع اقتصادی متاسفانه این مشکلات روزبه روز بیشتر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
14
34
فتو شاپه
دوربین مخفیه
در تهران اصلا زور گیری نداریم
ماموران از شدت نبود جرم در حال تعدیل هستند
عصر ایران هم که این پیام را نمی گذارد
ناشناس
United States of America
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
41
وقتی قانون مملکت ما میگه که اگر دزد اومد تو خونت حق نداری بزنیش و اگر بزنیش مجرمی!دیگه کسی تو خیابون چطور جرات میکنه به آقایون محترم دزد بگه بالای چشت ابرو.
ناشناس
Canada
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
2
61
یک نظر میدم که عمرا چاپ بشه:اگر پانزده سال پیش که اولین زور گیریها در کشور اونهم در شب و جای خلوت اتفاق میافتاد مسئولین زحمتکش که خداییش از جان مایه میزارن و فقط به فکر خدمت گذاری به مردم هستند این قضیه را هم مثل ده هزار قضیه دیگر بیخیال نمیشدند.امروز پدیده عادی به نام زور گیری-خفت گیری-تجاوز به زنان-آدم ربایی-گرانی-اعتیاد-بیکاری و سه هزار میلیارد مورد دیگه نداشتیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
3
32
متاسفم برای نیروی انتظامی که نسبت به پلاک موتورسواران بی تفاوت هستند و همیشه مقطعی هست کاراشون بجز گشت ارشاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
1
11
غیر قابل انتشار رو داشته باش.
سعيد
Japan
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
24
12
با دورود به تمام دوستان صحنه خيلي بدي بود ولي من يك بار به جشم خود ديدم يك بيك موتوري سه تا تلويزين ليدي حمل ميكرد در ميدان معلم يافت آباد ودو تا موتوري به أون حمله كردن ودوتا إز تلويزين ها را بردن ولي خود من داخل ماشين شوكه شده بودم و هيج كاري نتونستم انجام بدم در أن لحظه إز كسي كاري بر نمياد. ولي خدا كنه اين فيلم را خود دولت مردان ما هم ببينند
علی
Netherlands
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
7
36
تبریک به نیروی انتظامی
بردیا
United States of America
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
4
158
اگر نیروی انتظامی توان برخورد با اراذل و اوباش را نداره و فقط زورش به دیش و ماهواره و حجاب می رسه به مردم اجازه حمل سلاح بده تا خود از خودشان دفاع کنند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
2
42
یاد اون گروهبانی افتادم که دنبال دزد پاهاش رو از دست داد.
یکی از دوستان می گفت باید در جا تو صحنه کشتشون و فرار کرد چون اصلاح پذیر هم نیستن با این شرایط اقتصادی و اجتماعی و نحوه برخورد ضعیف قوانین با متعرضین، دارم به حرف دوستم جدی تر فکر می کنم،
محمد پورعبدالله از اهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
5
85
عصر ایران، منتظر خبر دستگیری اینا می مونم از همین خبرگزاری. انشالله به این زودی
سعید
United States of America
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
8
30
من نظرها را که خواندم متوجه شدم که بعضی از عزیزان هموطن مخالف برخورد شدید و قاطع(اعدام کمترین مجازات چنین افرادی باید باشد) با این جانیان که به راحتی به جان ومال و ناموس مردم دست درازی می کنند هستند!!!
سوال من از افرادی که مخالف اعدام چنین افرادی هستند این است که اگر این اتفاق برای شما و یا یکی از اعضا خانواد ه اتان می افتاد باز هم همین نظر را داشتید؟؟؟
حالا می دانم که خیلی ها می گویند باید جامعه از ریشه درست شود و اقتصاد درست شود و......بنده خودم هم کاملا" با این صحبت ها موافقم و جای بحث آن زیاد است که اینجا مجالش نیست.اما دوست من,هموطن من اگر با چنین افرادی برخورد قاطع نشود فردا یکی از همین ها می آید و جلوی خود ما و یا خانواده ما را می گیرد.نباید هیچکدام از اینها احساس امنیت داشته باشند.
محمد رضا
Netherlands
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
11
56
خوب از مردم بی دفاع کاری بر نمیاد . فرضا اگر کسی با یکی از اون سارقا درگیر بشه و سارق اسیب ببینه قانون طرف سارق رو میگیره نه توی عادی
افشین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
65
67
اونایی که اونجا بودند و کاری نکردند یک حیوان بودند اگر آدم بودند یک کاری می کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
2
39
من فکر کردم دارم نشنال جئو گرافیک می بینم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
25
132
از ماست که بر ماست ....
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
2
20
چی میشه گفت
خفت شده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
4
79
چندوقت پیش برا من و پسر عموم همچین اتفاقی افتاد به اداره آگاهی هم مراجعه کردیم گفتن خدارو شکر کنید که زنده هستین به همین راحتی لب تاب کار بر باد رفت هنوز داریم قسطشو میدیم ...
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
2
76
اطراف خوابگاههای دانشگاه خواجه نصیر تقریبا هر هفته یکی رو خفت می کنن- هر چی هم به پلیس- دانشگاه گفتیم- انگار نه انگار...
لاله
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
2
126
خود 20 و 30 يه بار نشون داد پسره داشت از خروجي بزرگراه مي آمد بالا با چاقو مي زدنش كه كيفشو بده اين صحنه ها براي پليس عادي شده ارزش برخورد نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
0
3
واقعا که یه نگاه به کشورای دیگه بندازید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
2
فرهنك نداريم
#videojsscript