۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۴
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۸:۳۹
کد خبر ۷۷۱۸۰۳
تعداد نظرات: ۷۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۱۸۰۳
انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۹

90 دقیقه گفت‌وگو/ با کُری خواندن فوتبالی مسئولین کشور موافق هستید؟

در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز می‌خواهیم در مورد هواداری سیاسیون از تیم‌های ورزشی با هم گفت‌وگو کنیم.

عصرایران- کری‌خوانی آذری جهرمی برای استقلالی‌های بعد از قهرمانی نیم فصل پرسپولیس، حسابی و سروصدا کرده است. استقلالی‌ها می‌گویند، وزیر جوان کابینه روحانی باید از آنها عذرخواهی کند اما وزیر ارتباطات می‌گوید عذرخواهی نمی‌کند و او هم مانند دیگران هوادار فوتبال است و کری‌خواندن را بخشی از این هواداری می‌داند.

در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز می‌خواهیم در مورد هواداری سیاسیون از تیم‌های ورزشی با هم گفت‌وگو کنیم.

1-با کری خواندن فوتبالی مسئولین کشور موافق هستید؟

2-می‌دانید روسای جمهور ایران طرفدار کدام تیم‌ها بودند؟

3-شما برای دیگران کری می‌خوانید؟

4- آیا حدی برای کری خوانی قائل هستید؟

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 10:30 تا 12:00، نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

 

 

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۲۹
غیر قابل انتشار: ۶
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
92
69
موافق نیستم زیرا علاوه بر شخصیت حقیقی، یک شخصیت حقوقی هم دارند
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
اما شخصیت حقوقی نمیتواند کاملا جایگزین شخصیت حقیقی شود.
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
امور شخصی ربطی به شخصیت حقوقی ندارد
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
مگر وزیر مانند بقیه مردم در صف نان می ایستد و بقیه مسایل بیرون از خانه مثل مردم عادی است که حالا این مورد بخواهد مثل مردم عادی باشد، همه یا هیچ.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
85
69
بابا مسعود به عنوان یک مسئول می تواند برای استقلالی ها کری بخواند و لا غیر
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
84
74
مسئول اگر به فکر کار کردن و اهل کار کردن باشد وقتی برای این کارها ندارد علی‌الخصوص که جایگاهی در حد وزارت داشته باشد. والسلام
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
احسنت، واقعا یک وزیر انقدر وقت خالی دارد که کری بخواند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
62
101
بله اونا هم ادم هستن و یکسری علایق دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
علایقشون را برای خودشون نگه دارند ما علاقه ای به علاقه شون نداریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
61
69
هر کسی میتونه هوادار هر تیمی باشه ولی اظهار نظر برخی افراد که مناصب بالا و مهمی دارند بخاطر ایجاد حساسیت در جامعه زیاد جالب نیست. حداقل میتونست فقط خوشحالی خودشو به عنوان یه پرسپولیسی ابراز کنه . کری خوندن اشتباه بود. البته به نظر بنده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
اتفاقا کری خوانی مودبانه از جانب مسئول و غیر مسئول فرقی نداره
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
33
80
سلام
چه اشکالی دارد
ما برای انها جایگاه مقدسی درست کردیم که فکر میگنیم با این کارها به ان جایگاه لطمه میخورد آنها هم انسانی هستند مثل بقیه
چطور در کشورهای دیگر اگر ببینیم مسئولی کارهایی مثل مردم عادی انجام میدهد در بوغ وکرنا میکنییم همین کارها باعث شده بعضی از مسئولین فکر کنند که با گرفتن جایگاهی خودشان مقدس شدن و دیگر فردی حق اعتراض به او را ندارد
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
جایگاه وزیر مقدس نیست از حیث حقوقی مسئله دار است بخصوص در حد وزیر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
بله ما هم قبول داریم در کشور های دیگه مسئولین کارهای معمولی انجام میدهند اما در تمام شئون زندگی آیا وزیر ما با دوچرخه به محل کار خود میرود و یا در صف نان و روغن ، .. می ایستد که به خواهد مثل مردم معمولی کری بخواند
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
70
22
حق تیم های شهرستانی به خصوص تراکتور رو نخورن هر چی خواستن بگن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
که تا حالا حق سرخهای تبریز را به نفع سرخ آبی های تهران و زرد های اصفهان خورده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
15
49
متاسفانه ورود سیاست به ورزش فساد زاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
13
48
چون هواس مردم را از گرانی ها دور می کنه موافق نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
حواس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
44
اگر به عنوان یک شخص و فارغ از مسئولیت خود موضع بگیرد نه تنها هیچ اشکالی ندارد بلکه بسیار خوب است و مردم نیز مسئولین را از جنس خود خواهند دانست . اما متاسفانه در ایران ما مردمان اخلاق بدی داریم که در ادارات وقتی می فهمیم رئیسمان از چیزی خوشش می آید با پول بیت المال یا آن چیز را تهیه می کنیم یا به آن واحد مثلا اینجا تیم ورزشی کمک می کنیم واینجا مساله پیدا می شود . اگر مسئول محترم هر نظر شخصی داشت و ارایه کرد و با متملقان نیز به شدت برخورد کرد ،باید به عنوان یک نکته مثبت به آن نگاه کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
29
42
چرا ما اینقدر باید بخیل باشیم که فکر کنیم که کسی که مسئول شد، نباید دیگر هیچکاری،غیر از مسئولیتش انجام دهد؟؟ اتفاقا اینطوری یک نزدیکی بین عموم جامعه با مسئولین بوجود میاد بشرطی که همه رعایت ادب و شئونات یکدیگر را بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
همینجوریش هم تا حالا همین مسئولین ورزش از وزیر گرفته تا فدراسیون و مسئولین لیگ و داورها و دلالها حق خیلی از تیمها را خورده اند.
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
22
33
بله، صد در صد موافقم
مردم گلایه می کنند که فاصله مردم و مسئولین دارای شکاف عمیقی است و در فضای مجازی فیلم و عکس فلان مسئول فلان کشور خارجی را به یکدیگر ارسال می کنند که ببینید طرف چقدر مردمی است و آن را تبلیغ می کنند. حالا یک وزیری پیدا شده که بنده خدا با کبر و غرور رفتار نکرده و به مانند دیگر مردم عمل کرده. واکنش آقایان این است که، آقای وزیر چرا چین بر ابرو نداری و برای ما قیافه نمیگیری و از موضع بالا به پایین با ما رفتار نمیکنی. تو عین ما نیستی و از طبقه ی دیگری هستی. شما در طبقات اعیانی کشتی تایتانیک هستی و ما در طبقات زیرین. چرا شکاف ایجاد شده را به هم میزنی. تو حق نداری حتی لبخند بزنی. متکبر باش و احساس شخصیت مضاعف و کاذب کن.

برادر اینجا جمهوری است. یعنی حکومت مردم بر مردم و وزیر جوان کابینه یکی از مردم است. لطفا فرعون سازی را بگذارید کنار. یک وزیر خاکی و از جنس مردم هم پیدا شد را اینگونه تخریب نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
فقط تو همین زمینه مردمی شد چرا مثل بقیه مردم با مترو و اتبوس و بدن محافظ سرکار نمی رود فقظ تو کری خوانی مردمی میشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
کبر و غرور چیه
در فوتبالی که از پول دولت اداره میشه جای این کارها نیست
ناشناس
Hong Kong
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
20
25
آنجلا مرکل در ساعات غیر کاری اش به خرید می رود. درست مثل بقیه. بقیه دنیا هم همین طور است. مگر مسولین مملکتی به میهمانی نمی روند؟
همه انسان ها لحظات شخصی هم برای خود دارند.
در لحظات شخصی کری خوانی چه ایرادی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
اگر بقیه رفتارهای مسئولین نیز مانند مردم عادی باشد ، مانند : تو صف خرید بودن ، عدم استفاده از رانت در موارد خاص مانند خرید خودرو ، حضور در ورزشگاهها ( البته بصورت مردم عادی)، استفاده از مکان های تفریحی عادی و عمومی نه اختصاصی و.. بدیهی است اینگونه اظهارنظرهای آنان نیز حساسیت ایجاد نخواهد کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
فوتبال ایران دولتی است
جای این روشنفکر بازیها نیست
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
20
12
1) موافق نیستم. البته اگر فقط فوتبالی باشه خیلی بد نیست ولی بطور کلی چون کری خوندن توسط افراد مشهور دارای گستره وسیعی هست باعث غلبه بیشتر احساسات بر تعقل در جامعه میشه.
2) دو دوره اخیر فکر می کنم استقلالی بودند.
3) گاهی اوقات. اگر بدونم طرف مقابل جنبه اش رو دارد. معمولا شروع کننده کری هم نیستم.
4) -توهین نشود -در شرایط خیلی سخت که فشار عصبی زیاد روی طرف مقابل هست کری خونده نشود -مسائل غیر فوتبالی وارد کری نشود مثل نژاد و قومیت و فرهنگ -غیرت ملی خدشه دار نشود
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
30
به نظر من هر شخصیت حقیقی یا حقوقی حق داره طرفدار هر تیمی باشد و کری خوانی کند اما به شرطی که از امتیاز حقوقی خود به نفع و یا ضرر هیچ تیمی استفاده نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
استفاده نکند؟؟
صد در صد استفاده می‌کنه
فوتبال ایران دولتیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
9
12
چون فوتبال دولتی است فقط مسولین حق کری خواندن دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
اگر باشگاه ها دولتی نباشند و وزارت ورزش در انتخاب مدیران و تخصیص بودجه دخالتی نداشته باشد این اظهار نظرها حساسیت زا نیست.
حسین عجم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
10
12
وزیر و وکیل و....هم مثل همه انسانها هستند،و کری خوانی در ورزش بین طرفداران یک کار عادی و لذت بخش است و نوعی تفریح سالم البته با رعایت ادب و اخلاق و احترام،آقای وزیر هم از این قاعده مستثنی نیست ومن فکر میکنم این حرکت آقای جهرمی نوعی فرهنگ سازی است که یک مسوول هم می تواند طرفدار یک تیم ورزشی باشد و کری هم بخواند ودر عین حال در جایگاه کاری به همه سلایق در چارچوب وظایف حوزه وزارتش عادلانه خدمت نماید.من ازاین حرکت و صداقت خیلی خوشم آمد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
16
بله چون این بندگان خدا به وظایف خودشون که بدرستی عمل نمی کنند و عموما مشغول کار دیگری اند لذا عرصه فوتبال هم جای خوبی برای وقت گذرانی ایشان است چراکه نه؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
8
11
سلام
تو این شرایط گل و بلبل مملکت اصلا موافق نیستم
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
9
8
سلام
به نظر من همه حق دارند در مورد فوتبال نظر دهند چرا که فوتبال سیاسی نیست.
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
12
این سطح فوتبال. این کارنامه و عمل کرد.این بودجه مصرفی ازبیت المال .این بازیکنان.واین فدراسیون فاسد... ارزش کری خوانی ندارند!
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
7
4
1- بله موافقم.اوناه مثل بقیه هستند
2-نه
3-بله
4-بله.نباید به تیم ،بازیکنان و هواداران اونها توهین کرد.کری خوندن حال میده و بخش شیرین فوتبال هست.
ونزوئلا
Germany
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
9
چون اکثر تیم ها دولتی هستن ‌ اظهار نظر افراد مناسب به دولت کار عاقلانه ای نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
11
3
بالاخره مسئولین هم انسان هستن و باید قائل باشیم که اونا هم حق دارن طرفدار یک شخص هنرمند یا یک باشگاه ورزشی باشن نمیشه که محدود کنیم و دلیلی هم وجود نداره که اینکارو بکنیم.
مسعود ترابی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
6
به نظر من کری خوندن در ذات هیچ مشکلی نداره، شاید حتی باعث جذابیت هم باشه

چیزی که خیلی خیلی مهمه اینه که به تیم یا هوادارای مقابل توهینی نشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
10
فوتبال جای خیلی خوبی برای دیده شدن هست. به نظرم وزیر جوان بیشتر سودای دیده شدن دارد تا اصل موضوع.
ضمن اینکه این موضوع میتونه سرپوشی باشه به مشکلات وزارت خونه متبوعش.
در کل وقتی فوتبال کاملا دولتی هست اظهار نظر ایشون موجب میشه بقیه تیم ها و هواداران احساس کنن دولت نظر مساعد روی تیم خاص داره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
7
3
مسئول هم آدمیه مثل من و شما ، از آنها بت نسازیم ، یا آنها پیش خودشان از خود بت نسازند .
هرکس حق داره از زندگیش لذت ببره اون می تونه مثل ما ها کری بخونه
خواهند نشوند رسوا همرنگ جماعت شن البته تو همه زمینه ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
6
مشکلات کم داریم مسئولین بی خیال هم روش به به
محسن فلاح
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
10
با تقدیم احترام خدمت هکی باید عرض کنم که کری خواندن در کشورهایی مثل آلمان که تحت هیچ شرایطی یک مسول مملکتی نمیتواند از پست و مقامش به نفع تیم مورد علاقه اش بهر ببرد اشکالی ندارد ولی در ایران وقتی به طور واضحی به تک تیم خاص توجه ویژه می شود کری خوانی مسولین آنهم به نفع تیم خاص فقط درد و رنج سایرین را زیاد میکند و گرنه کیست که نداند تنها خروجی وزارت ورزش در این چهار سال قهرمانی های تیم خاص است و بس.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
8
نه اصلا مناسب نیست
آرش
United Kingdom
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
4
1-با کری خواندن فوتبالی مسئولین کشور موافق هستید؟
تا جایی که حرمت‌ها حفظ شود و از قالب شوخی خارج نشود و حساسیت بیش از حد ایجاد نکند، بله.

2-می‌دانید روسای جمهور ایران طرفدار کدام تیم‌ها بودند؟
بله، معجزه هزاره سوم آبی هستند، روحانی ولی قرمزه.

3-شما برای دیگران کری می‌خوانید؟
بله، تقریبا زیاد :)

4- آیا حدی برای کری خوانی قائل هستید؟
خیلی زیاد رعایت می‌کنم. کُری رو در حد شوخی دوستانه می‌دونم و حتی گاهی با دوستان رقیب همراهی می‌کنم برای خنده بیشتر. ولی در کل به هیچ وجه توی کُری توهین نمی‌کنم و بیشتر از یه حدی رقیبم رو هدف قرار نمی‌دم. ولی کُری‌خون قهاری هستم :))
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
10
چیزی به انتهای این دولت نمونده بابا مسعود وداداش جهرمی باهم به تاریخ میپیوندند در زمان هیتلر هم در آلمان یه تیم هشت سال قهرمان شد ولی بعدش هیچی نشد آقای وزیر کری عیبی نداره شما کارهاتو درست انجام بده نه اینکه دائما توی توییتری باشی که خودت فیلتر کردی وما نتونیم بریم
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
2
از نشر نظرات غالب کاملا مشخصه نگارنده این مطلب به سمت آبی ها غش کرده.
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
3
الان بیشتر نگران کرونا و مشکلات اقتصادیم هستم تا اینکه بخوام به کری خوانی مسئولین راجب کیسه و لنگ فکر کنم
آقا محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
6
انقدی بدبختی و گرفتاری داریم که این مسئله اصلا توش گُمه و بی اهمیته... واقعا الان دغدغه کشور و هشتاد میلیون جمعیت فوتبال و کُری خوندنه؟
بله دیگه مشکل دیگه ای نیست الحمدلله
همه چیزو حل کردیم فقط مونده این یک مورد
میثم پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
0
بلی
خیر
بلی
بلی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
0
موافقم.البته من تعجب می کنم چرا مجلس انقلابی در قانون انتخابات این رو ممنوع نکرده.به هرحال شاید این وزیر جلوی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری قد علم کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
5
هر كسي به فراخور موقعيتش بايد اظهار نظر كنه، اين كار وزير جوان بيشتر شبيه بچه بازي ميمونه. ايشان بايد در موقعيت ديگري جواني كنند ، الان وقتش نيست.
bardia
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
3
1- در زمانه ای که این همه فشار تورم گرانی تحریم و فیلتریگ هست جایی برای کری خوانی مسوول نمی ماند. چون جواب کری این میشه که تو همون کار خودتو بکن به تیمه دیگران کاری نداشته باش.
2- وزرای دولت فعلی دیگه حمایت کردن مادی معنوی پولی از تیم پرسپولیس بهشون مزه نمیده. کار به جایی رسیده که فخر حیف میلی که کردند و بی عدالتی که کردند را هم می فروشند. بابا مسعود هم اگر کری نمی خواند به خاطر این که دیگه خیلی ضایع می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
7
ایشون دنبال مطح شدن برای رای جمع کردن هستن نه کری فوتبال، دو طرف حواسشون باشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
9
اولا كه كامنت آقاي وزير كري نبود!! متلك بود به تيم استقلال و هوادراش
دوم اينكه اين رفتار دور از شان يك وزيره
سوم اينكه ايشان در موقعيتي هستند كه توجهات و حساسيت بيشتري نسبت به كامنت ها يشان وجود داره و طيف وسيعتري كامنت ايشان را مشاهده ميكنند.
در آخر اينكه الان جاي اينكارها نيست.
و اينكه مردم اونقدر بدبختي دارن كه اين توش گمه.....
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
2
مزه فوتبال و هر ورزش دیگری به همین کری خواندنه. افرد معروف و سیاسیون هم میتوانند در این وادی وارد بشوند به شرطی که در تصمیماتشون درمورد مسائل عمومی ورزش تاثیر نگذارد. ما برای لذت بردن از زندگی که ورزش بخشی از اونه باید تحمل شوخی و انتقاد و ....را خیلی بالاتر از اینی که هست ببریم. و اظهار نظر آدما رو توهین به هوادارا تلقی نکنیم ماشاا... طرفدارا خودشون اصل توهین هستند و نیاز به جانبداری از طرف کسی ندارن.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
5
همانطوری که مرحوم میناوند گفت با این همه مشکلات که مردم دارن , دیگه کری خواندن برای بچه هاست .
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
1
کسانی که میگن وزیر به کارش برسه و در مورد فوتبال نظر نده خودشان هم حتما شغلی دارن. اگر اینجور باشه هیچکس از ما و شما حق نداره کری بخونه.

به نظرم در آینده مسئولان دیگه هم کم کم اضافه میشن و مثل هنرمندان که الان کری خوانی و حتی تیم دارن بقیه نمایندگان و وزیران هم برن تیم تشکیل بدن و حتی برن استادیوم فوتبال ببینن. مسئولین استقلالی هم کری بخونن
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
8
من مخالفم! مخصوصا وقتی این همه شایعه در خصوص پشتیبانی دولت از تیم پرسپولیس وجود داره این نحو کری خوندن فقط باعث آزار استقلالی ها میشه.
کلا معتقدم هر نوع کری خوانی که باعث آزار هواداران دو طرف شود مردود است
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
3
موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
2
وقتی هوادار بودن تیم ها بلحاظ قانونی منعی ندارد اظهار نظر در موردش بلا اثر است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
3
وقتی هوادار بودن تیم ها بلحاظ قانونی منعی ندارد اظهار نظر در موردش بلا اثر است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
2
آره ، چرا که نه
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
3
مسیله این است که آیا مسیولین کار دیگری ندارند که وقت خود را صرف وبگردی در فضای مجازی می کنند؟ ای کاش مسیولین در مورد مطالبات مردمی نیز همین قدر حاضر جواب و آماده پاسخ گویی بودند. مردم وقتی می بینند هیچ اداره ای پاسخگوی آنها نیست و وزرا در حال وبگردی هستند سرخورده می شوند. شما کار مردم را اول راه بینداز بعد هرچقدر می خواهی در فضای مجازی با بقیه جر و بحث کن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
4
فوتبال ایران یه فوتبال دولتی که از پول دولت و بیت المال ارتزاق می‌کنه. کری خواندن یه مقام دولتی در این شرایط اوج عدم درک مفهوم اون نسبت به موقعیت و جایگاهش هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
2
سلام
چون طرفداری،آن هم تعصبی یک مسئول دولتی، باعث فساد می شود موافق نیستم.
ناصر
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
2
دوستان عزیز

1-بلی
2-نه
3-بلی
4- نه به شرطی که توهین نشه

ضمنا قرار نیست همه برن صف نونوایی که مثل هم بشن .

مگه اونا آدم نیستن . الکی بهونه نیارین
شما موقعی میتونید ادعا کنین متمدن هستید که با علائق همدیگه احترام بذاریم
کری بخونیم ولی توهین نکنیم.
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
5
1
موافق کری خوانی مودبانه مسئولین هستم. چه اشکالی داره وزرا ، نمایندگان مجلس و بقیه مسئولین خیلی شفاف اعلام کنن طرفدار کدام تیم هستن
سوسان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
6
رئیس جمهوری که به خاطر یک تیم به اردوغان رو انداخت چی حسابش میکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
4
این کری خوندن را عادل فردوسی پور تو برنامه اش تبلیغ میکرد و الان شده قوز بالا قوز در فوتبال دولتی بیمار و فساد ایران
محمد رضا بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
7
با سلام
به نظر بنده آقای آذری جهرمی به عنوان شخص آقای آذری جهرمی و یک شهروند ایرانی طرفدار فوتبال حق اظهار نظر فوتبالی دارند ولیکن در جایگاه حقوقی وزیر ارتباطات اصلا مسائل فوتبالی به ایشون ربطی نداشته و نباید اظهار نظر رسمی میکردند و موقعیت شخصیت حقوقی خودشون رو حفظ می کردند، البته این اتفاق به نظرم اولین بار هست که یکی از مسئولین کشور این مدلی موضع گیری فوتبالی دارند که به نظرم این برمیگرده به جوانی آقای جهرمی و شور جوانی وگرنه شاید خیلی از مسئولین مملکت هم بالاخره طرفدار تیم خاصی باشند و یا تمایل به تیم خاصی داشته باشند ولیکن با توجه به پختگی شون هیچ وقت اعلام نظر رسمی نمیکنند.
mjs
United Arab Emirates
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
6
3
موافقم. باید فرهنگ سازی بشه ک اینقدر کوته فکر نباشیم و همدیگرو تو مضیقه قرار ندیم. خیلی سریع گارد نگیریم و با مسائل راحت کناربیایم.
تا جائیکه توهین نشه مشکلی نیس .وقتی هم توهین شد دیگ وزیر و وکیل مهم نیس.
بلیط هواپیما فلای تودی
مستاجر، اول صاحبخانه خود و پسر او را کشت ،بعد هم خودش را تحریف مضحک شعر فردوسی در کتیبه های مترو چگونه بدون کلاس ، زبان انگلیسی را روان صحبت کنیم ؟ کیفرخواست مسئولان بیمارستان نگاه به دلیل نابینا شدن ۹ بیمار ساعت دیواری! من عزیزم رفته، تو چرا بیداری؟ با صدای محسن چاوشی (mp3) ۱۸ میلیون یورو برای شکار CO₂ و تولید نانولوله‌کربنی کندن لاله واژگون در ترکیه تا ۱۵۰۰۰ دلار جریمه دارد/ در ایران ۹۰ هکتار مراتع میانکاله را برای ساخت پتروشیمی واگذار می‌شود میوه‌هایی که بیشترین میزان آهن را دارند آمریکا چندین بار صنعاء و مارب را بمباران کرد گفت‌وگوی وزیران خارجه عراق و آمریکا ترکيه آماده سرمایه گذاری وسیع در ایران می شود ردیابی تولد فضا و زمان با حسگرهای کوانتومی چهاربعدی جدید ممکن می‌شود امروز با حافظ: زیرِ شمشیرِ غمش رقص‌کُنان باید رفت نگاهی به میزان سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی به تفکیک کشور؛ ایالات متحده در صدر(+اینفوگرافی) دارچین می‌تواند بر متابولیسم دارو در بدن تاثیر بگذارد