۰۷ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۸۴۲۷
تعداد نظرات: ۱۰۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۲۴-۰۸-۱۳۹۸
کد ۶۹۸۴۲۷
انتشار: ۱۳:۴۲ - ۲۴-۰۸-۱۳۹۸
12 نکته به بهانۀ گره در کار صعود به جام جهانی در آغاز راه

منتقدان کی روش! حالا راضی هستید؟

حالا آیا رضایت منتقدان کی‌روش فراهم آمده که به خاطر صعود نکردن در خود جام جهانی انتقاد می کردند؟

عصر ایران؛ امیر حَسَن خدیر- تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست در مقابل بحرین، دیروز به عراق هم باخت؛ یکی از دیگری تلخ‌تر.  آن هم درحالی که عراقی‌ها به دلایل امنیتی امکان میزبانی نداشتند.

حالا ما با دست‌پُختِ آقای ویلموتس در گروه مقدماتی جام جهانی در جایگاه سوم هستیم و آرزوی صعود از این گروه را باید داشته باشیم و خوب است منتقدان کی روش دوباره نطق کنند و دست به مقایسه بزنند.

نه آن که ندانم فوتبال، برد و باخت دارد و هر مربی یا بازیکن روز بد هم دارد. نه آن که کار، تمام شده باشد و ازحالا باید در حسرت جام جهانی قطر و در همسایگی‌مان باشیم که بازی‌های دیگر هم هست و راه اگرچه سنگلاخ شده اما هنوز بسته نیست.

روی سخن این یادداشت اما با منتقدان کارلوس کی‌روش است که به هر بهانه‌ای او را سرزنش می‌کردند. سرزنش به خاطر سیستم دفاعی. به دلیل فشار به فدراسیون برای این که تیم را مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشد و البته به خاطر پاره‌ای حسادت‌ها.

شاید هم باخت به بحرین و عراق پس از نباختن‌های کی‌روش به آسیایی‌ها، تنبیه کائنات از قدرناشناسی‌ها باشد.

منتقدان کی روش!  حالا راضی هستید؟

جدای این، بگذارید چند نکته را مرور کنیم:

1. کی‌روش می‌گفت تیم را باید دست‌کم 10 روز در اختیار داشته باشم. اینجا، اروپا نیست که تیم با سه روز به هماهنگی می‌رسد.آقای ویلموتس اما اروپایی رفتار کرد و سه روز را کافی دانست و میوۀ آن را هم چید و چه میوۀ تلخی! منتقدان کی‌روش بگویند حق با کی بود؟!

منتقدان کی روش!  حالا راضی هستید؟

کاتانچ سرمربی عراق تیم را دو هفته در اختیار داشت. چون لیگ عراق را دیده است. لیگ اگر لیگ باشد و بدن‌سازی‌‌ها درست، چند روز کافی است ولی وقتی نیست کار با سه روز و یک هفته به سامان نمی‌رسد.

2. کی‌روش وقتی رفتار مسعود شجاعی را درمقابل کره دید تنها یک بازی او را از ابتدا در میدان گذاشت و در غالب بازی‌ها بازیکن تعویضی بود.

بازیکنان تکنیکی به لحاط روحی و روانی آدم‌های تنهایی هستند و کمتر با سیاست کلی تیم هماهنگ می‌شوند و معمولا وقتی کار گره می‌خورد و تکنیک بیش از تاکتیک به کار می‌آید به میدان فرستاده می‌شوند.

از ویلموتس انتظار نداریم سابقۀ مسعود شجاعی و قابلیت او برای اخراج را بداند اما دستیار ایرانی که می‌دانست. آقای وحید هاشمیان! این نکته را نباید به رییس خود گوش‌زد می‌کردی؟

3. قبل از بازی ویلموتس گفت: باخت، باعث حذف ما نمی‌شود. در حالی که مساوی هم نتیجۀ خوبی بود. اما در تعویض سوم، به جای دفاع وسط، مهاجم آورد. به جای مجید حسینی،کاوه رضایی را.

4. کارلوس کی‌روش به برند خود احترام می‌گذاشت وحتی یک جلسۀ تمرینی را هم تعطیل نمی‌کرد. اگر اعتراضی داشت بیان می‌کرد اما بعد از جلسۀ تمرینی یا بعد از بُرد یا در مصاحبۀ مطبوعاتی یا با توییت.

وقتی از ایران رفت نیز هنوز طلب داشت اما این آقا در آستانۀ بازی‌یی تا این حد مهم چه کرد؟

5. جواد خیابانی برای آن که حامیان کی‌روش بر ویلموتس خُرده نگیرند در جریان گزارش بازی گفت: تیم کی‌روش هم در هیچ بازی، عراق را شکست نداد.

او فراموش کرده یا خود را به فراموشی زده اما قبل از شروع جام ملت‌های آسیا در استرالیا در بازی دوستانه عراق را یک به صفر بردیم. درست است. دوستانه بود. اما قابل ذکر بود.

در یک چهارم هم ده نفره شدیم و بازی سه سه مساوی تمام شد و اگر باختیم در ضربات پنالتی بود.

6. در بازی مقابل بحرین و عراق دیدیم بازیکنان ما چگونه خیسِ عرق شده بودند و همین قطعا در توان آنان تأثیر داشت. حالا بهتر مشخص می‌شود که حساسیت کی‌روش بر پیراهن تیم از چه رو بوده است.

7. از کی‌روش انتقاد می‌شد که نگاه او به بازیکنان شاغل در لیگ داخلی نیست. حال آن که انتقاد او به نوع بدن‌سازی، ساعات خواب و روش تغذیه بود و اتفاقا اگر بازیکن از اروپا می‌آورد در لیگ خودمان ستاره شده بود که رفته بود و در آنجا مشکلات بدن‌سازی و تغذیه هم رفع شده و آنها را جذب می‌کرد. نه این که به لیگ داخل و پرورش یافتگان آن بی اعتنا باشد.

8. از رییس پیسین فدراسیون – علی کفاشیان – انتقاد می‌شد که چرا مرد پرتغالی را این قدر قبول دارد و به حرف های او گوش می‌کند؟ پاسخ داده بود: به دو دلیل: چون حرف‌های او درست است و اگر با او تمدید کنیم چشم بسته به جام جهانی 2022 هم می‌رویم.

از منتقدان کی‌روش که به حامیان او و در واقع حامیان پیش رفتِ فوتبال ایران، انگ کی‌روش پرستی می زدند می‌توان پرسید کدام بهتر است؟ عمل کردن به سخنانی برای پیش‌رفت و موفقیت یا انگ‌زنی؟

9. جواد خیابانی از ابتدای بازی در آرزوی اخراج یکی از بازیکنان عراق بود! اما بازیکن که بی دلیل اخراج نمی‌شود. خطای فاحشی باید انجام دهد تا کارت قرمز یا دومین کارت زرد را دریافت کند و اخراج شود و این کار را روی هم‌تیمی که انجام نمی‌دهد. آیا او منتظر مصدومیت بازیکن خودی بود تا یک عراقی اخراج شود؟

هر چند که از قضا سرکنگبین، صفرا فزود و آن که اخراج شد بازیکن ما بود؛ مسعود شجاعی و به قول جواد خیابانی که خیلی با بچه ها صمیمی و ندار است: مسعود!

10. بد نیست از دو منتقد پرگوی کی‌روش یاد کنیم. جناب محمد مایلی کهن و جناب حسن روشن.
مگر نمی‌گفتند از ایران برود بیکار و بازنشسته می‌شود؟ وقتی هم با تیمی بالاتر از ایران قرارداد می‌بندد اما به الجزایر می‌بازد نطق شان باز، باز می‌شود و می گویند دیدید باخت؟!

حال آن که به الجزایرِ قهرمان آفریقا باخت و با تیمی بدون ستاره‌هایی چون خامس و کوادرادو و فالکائو.

منتقدان کی روش!  حالا راضی هستید؟

11. ویلموتس را که کم جُنب و جوش، کنار زمین می‌ایستد جنتلمن می‌دانند ولی به جای او بازیکن ناچار به اعتراض می‌شود.

کی‌روش اما خود اعتراض می‌کرد و در یکی از مهم‌ترین و تاریخی‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال ایران در مقابل پرتغال، یک پنالتی بادآورده برای ما آورد. او خود را یکی از بازیکنان می‌دانست.

12. کی‌روش به خاطر تیم ملی و برانکو برای پرسپولیس با هم مشاجره داشتند و در این میان جواد خیابانی گریه می‌کرد!

وقت گریه اما حالاست که برای صعود از گروه‌مان در مقدماتی و نه خودجام جهانی کاسۀ «چه کنم» به دست گرفته‌ایم.

سوء تفاهم نشود! ستایش کی‌روش از سرِ فردپرستی نیست. برای آن است که قدرشناس باشیم و میدان را به کسانی نسپاریم که با انگ دلال می‌خواهند جایی برای خودشان باز کنند.

به قول آنتونی رابینز: تفاوت است که تفاوت می‌آورد!

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۲۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
223
18
بحث ما این است که اگر اختیارات کی رشو به ایرانی جماعت داده می شد ان فرد هم موفق می شد ...نه این که کیروش بد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
کیروش اختیاراتش را با توانمندیهای خودش و نتایج خوب از سیستم ضعیف موجود گرفت.آیا در ایرانی جماعتها چنین جسارتی را می بینی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
حاجی مایلی کهن که اصرار داشت هر .... میتونه تیم ملی را تو چهار تا تیم ، چهارم کنه !
حالا جواب بده تیم ملی میره جام جهانی تا چهارم بشه !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
اشتباه مثبت دادم.
کاملا منفی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
كيروش هم جام ملتهاي آسيا با شكست 3 بر صفر مقابل ژاپن فرار را بر قرار ترجيح داد. اين دلال موزامبيكي كلي دلار از كشور تحريم شده ما برداشت و رفت
ناشناس
Italy
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
15
148
خیلی زیبا و دقیق بود. ممنون.
حیف که فوتبال ما هم عین بقیه ارگان های کشورمون توش همه خودشون رو متخصص می دونن
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
شما بفرمایید نتیجه هشت سال حضور دلال موزامبیکی چی بود فقط صعود به جام جهانی! باخت خفیف مقابل ارژانتین و پرتغال! حذف با اقتدار از جام ملتها! خب اینا که با ایرانی ها هم به دست میومد. شما از جریان لباس ال اشپورت بفهم که اون چه جانوری بود...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
دلال ها نمی‌تونستند زمان کی روش بازنکن درپیتی مثل همین بازیکن برزیلی که قالب پرس پولیس کردند قالب تیم ملی کنند ناراحتی شون برای همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
فعلا بفهم که با جام جهانی به وداع نزدیکیم .درود بر کیروش قهرمان با سوادو دانش فوتبالی و داشتن قدرت تشخیص
ناشناس
Canada
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
6
94
همه نکاتتون درست و بجا بود. اما ما پریم از این حسرت ها و چه کنم چه کنم ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
86
8
آره راضی هستیم...
ناشناس
Germany
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
5
127
دقیقا. بعد از باخت به ژاپن، جواد خیابانی و مجری همکارش هرچی به دهنشون رسید گفتن هرچی هم نتونستن، بغض کردن...
متاسفانه با ویلموتس به جایی نمیرسیم. تمام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
9
119
و یک قیاس واقعا مسخره منتقدان کیروش این است که می گویند کیروش هم به لبنان باخت ولی یادشان رفته کیروش چه تیمی را تحویل گرفت ،کجای رنکینگ آیا بود و چه به سرش آمده بود که حتی مجبور شد تمام دنیا را به دنبال یک هافبک و مهاجم بگردد.نه این تیم که اون نتایج را در جام جهانی بدست آورد.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
9
140
خلایق هر چه لایق ، کی روش از سر امثال تاج و خیابانی زیاد بود . قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری .فردوسی پور بود که قدر کی روش رو میشناخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
کاملا و کاملا موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
102
9
این دسته مقالات فقط از سر شکم سیری و بی خطر بودنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
4
51
افرین
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
9
39
آقای خدیر من نفهمیدم شما یک نویسنده قهار ساسی هستید یا یک نویسنده قهار ورزشی! اما هر چه هستید مطالب را خوب و عالی بررسی می‌کنید. لذت بردم.
ما برای نخبه کشی خلق شدیم. فرق ما با دیگر مردم پیشرفته در تفاوت ما است. من حرف میزنم پس هستم. اصلاً هم به واقعی بودن و درست بودن نیست. باید حرف بزنیم یکی از مربیانی که تیمش نتیجه نمی‌گرفت و از کار بر کنار شده بود در تلویزیون آورده بودند و در مورد اشکال کار خوزمارینیو و اینکه اگر این کار رو می‌کرد بهتر بودصحبت می‌کرد. حالا مالی کهن و روشن هم از همین مردم هستند.
عصر ایران نویسنده مورد نظر شما مهرداد خدیر است. نویسنده این مطلب، امیر حسن خدیر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
داداچ بهروز اشتباه میزنی!!
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
3
89
این تازه اولشه.صبر کنید ببینید عاقبت پس زدن یک مربی خوب از این هم بدتره.کیروش جدا از مربی یک روان شناس ماهر بود.این را همه بازیکنان تیم ملی میگفتند.ولی تو بازی بحرین و عراق باز هم تیم ما از لحاظ روانی از هم پاشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
2
43
سلام
ممنون. عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
عالی بود مطلب عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
98
6
همچنانکه بخاطر حسادت به احمدی نژاد حاضر نیستی از روحانی انتقاد کنی اینم بخاطر حسادت به ویلتموس از کی روشی حمایت می کنی که چرت هم نمی ارزید، اگر ویلموتس بدرد نمی خوره دلیل بر این نمیشه که کی روش خوب بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
50
اين دوتا از نظر فني كارنامه و ديسيپلين قابل مقايسه نيستند
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
8
26
منتقدان كيروش الزاما طرفدار ويلموتس نيستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
2
73
بسیار عالی بود.
در طول بازی اینقدر این جواد! حرفهای بی ربط می گفت که صدای تلویزیون رو بستم از بس رو اعصاب بود!
تیم بی هدف و سرگردان و ترسو بود و بازیکنان بی روحیه بودند، دریغ از شهامت و جنگجویی تیمی که کی روش ساخته بود که مقابل اسپانیا و پرتغال مثل شوالیه ها می جنگیدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
74
8
اینو یادت رفت بنویسی که کی‌روش پرستان میگفتن چنان تیمی ساخته که تا سالها قهرمان است !!!!؟؟؟؟(البته کدوم قهرمانی جواب با شما)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خراب کردن خیلی آسونتر از ساختنه، کیروش ساخت و ایتها خرابش کردند دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
یه خونه رو میشه چند روزه خراب کرد
ولی چند سال طول میکشه جاش یکی بهتر ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
این تیم اون بود کلی تغییرات داشت در ضمن یک پورشه رو پنچر کن بعد بگو چرا راه نمیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خوب ما ایرانی جماعت راحت بلدیم خراب کنیم اما کیروش ایرانی نبود و جنم ساختن درش زنده بود نه جنم خرابکاری و فقط حرف زدن
ناشناس
Belgium
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
18
1
در نکته شماره ده،دو بار -باز- نوشتن کمی سنگین نیست؟مخصوصا وقتیکه با-می بازد- قبلی ترکیب شده؟
عصر ایران نوعی واج آرایی است. می بازد، باز و باز.
در اولی باز بخشی است از کلمۀ می بازد. دومی باز به معنی «دوباره» است و باز سومی به معنی گشوده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
3
33
آفرین گل گفتی .امان از دست مایلی کهن, قلعه نویی ,خداداد و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
14
0
تو بمیری این امیرحَسَن همون مهرداد نیست ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
58
8
مگر ما با کیروش قرداد مادام العمر داشتیم که حالا رفته عده ای مقصر اند؟ مگر قرار نبود اقای کیروش به فوتبال ما چیزی اضافه کند پس کو؟ بازیکنان که همان ها هستندبه غیر از محبی، فدراسیون و مدیران هم که همان ها هستند پس مشکل کجاست؟ یعنی اینقدر ویلتموس بر روی تیم تاثیر داشته که با چهار بازی بازیکنان، دوران طلایی!!! کیروش را فراموش کرده اند؟ مگر زمان کیروش در همه بازی ها برنده بودیم؟ تمام هم و غم طرفداران کیروش شکست ناپذیری در اسیا بوده و هست ولی مگر سایر تیم ها نشسته اند و نباید پیشرفت کنند تا ما رکورد بزنیم. باز طرفداران کیروش خواهند گفت ما دو دوره متوالی به جام جهانی رفتیم،خب دستاوردش چه بوده؟ بازیکن بی مسئولیت و خودخواه، فدراسیون بی پول و فقیر، مدیرانی ناکارامد و نا اشنا با فوتبال، باشگاه هایی بی دروپیکر و بدهکار به همه جا و بازیکنانی شاغل در ایران با حقوقی میلیاردی اما فاقد تاثیر گذاری در بازی های بزرگ. که سالهست در فوتبالمان داریم و از مربی به مربی بعد به ارث می رسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
بازیکن بی مسیولیت و خودخواه فدراسیون فقیر و....با حضور اون باید ببینین چرا این تاتیر گذاری ضعیفتر شده بود
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
کیروش مربی ایران بود و با توجه به امکانات بهترین عملکرد رو داشت
یه جوری کامنت میزارید که انگار کیروش
اساسنامه و سیستم فوتبال ایران رو که طراحی کرده
ناشناس
Germany
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
6
62
ستایش کی‌روش از سرِ فردپرستی نیست. برای آن است که قدرشناس باشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
6
47
نمیشه کی روش رو برگردوند؟
محمد
Canada
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
58
8
کی روش که یه مدال هم کسب نکرد، حالا برانکو با هت تریک قهرمانی لیگ و نائب قهرمانی آسیا رو چرا کشیدین پایین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
برو بابا! انگار ندیدیم که برانکو هم با حمایت همه جانبه دولت، وزارت ورزش و فدراسیون و حمایت رسانه های پرشمار طرفدار پرسپولیس سه قهرمانی آورد! باورتون شده که برانکو در حد کیروش بود؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
استوک کعبی روی صورت فیگو با سر مربیگری بلانکو ایوانگویج هیچ وقت فراموش شدنی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
6
55
آقای خدیر دستمریزاد جریانی بود که کی روش و ۹۰ بسته شود و میثاقی ها بیایند این است لابی ها ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
6
57
کیروش مرد بود . حالا حالا ها مونده قدرشو بدونیم

باور کنید یک تیم متوسط لیگ می رفت جلوی عراق بهتر بازی می کرد به عنوان قوتبالیست میگم . دوبازی واقعا خجالت کشیدم از روش بازی و مهرچینی ... نویسنده کلامت حقه ولی کو گوش شنوا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
کی روش واقعا به معنای واقع مرد بود با سواد و دانش بالای فوتبال که متکی بر حرف زنی و وراجی نبود که با حرف خودش و بچه هاش رو بزرگ کنه به پرچم این کشور وفادار بود به عنوان یه مربی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
5
49
واقعا تفاوت است که تفاوت می‌آورد، کی روش برای فوتبال ایران یک مربی استثنایی بود که هرگز دوباره نصیب ایران نمیشه.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
1
30
بحث کی روش و غیر ان‌ نیست! مشکل مثل بقیه جاهای کشور مشکل نبود مدیریت است!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
نبود مدیریت داریم این مدیریت کجا هست آخه باید بگردیم پیداش کنیم احتمالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
1
31
تیم کی روش شاید دفاعی بازی میکرد ولی اینطوری هم بد نمی باخت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
64
7
لعنت خدا بر شما.
کی روش این همه این با تکبر و روابط پشت پرده بودجه ورزش کشور رو چاپید باز هم اینجوری ازش حمایت می کنید؟ اصلا چرا یک مربی ایرانی نباید صدر تیم ملی باشه؟ ما با کی روش به چی رسیدیم؟ بهترین نتایج تاریخ تیم ملی با کدوم مربی ها بوده؟ ایرانی یا خارجی؟
همه این تیترهای کی روشی نشون میده که فساد فوتبال توی رسانه ها هم نفوذ کرده. من که شکی ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
مربی ایرانی فقط منم منم داره و فیس و افاده قابلیت عملی در حد صفر چون لابلای نزاعهای درون گروهی قرار میگیره
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اگه قرار باشه تو اون همه سال که کیروش مربی بود ده نفر رو تو مجموعه فوتبال نام ببریم که وظیفه اش رو درست و کامل انجام می داد یکیش کیروشه

احتمالا شما از عدد و رقم هایی که تو فوتبال جابجا میشه خبر نداری
و همچنین جایگاه ادما تو فوتبال

یک مربی تو اون سطح نام ببر که حاضر باشه با حقوقی که شماها توقع دارین کار کنه اونم تو ایران
جند سال پیش قرار بود با کلمناه قرارداد ببندن درخواست مالی ایشون با اینکه پول کمی نبود حل شده بود ولی اون حاضر نبود تو ایران زندگی کنه و می گفت به عنوان مربی پروازی میام
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
9
14
اینکه ما دائم مشکلات را به مربی ها برمیگردانیم اشتباه محض است. ایراد جای دیگر است. بازیکنان ایران هنوز اصول اولیه فوتبال را نمی دانند. تعارف نیست واقعا نمی دانند اصولی از قبیل
1 اصول ضربه زدن به توپ بطوریکه با کمترین فاصله گیری بتوان با قدرت به توپ ضربه زد.و سرعت دادن به توپ با ضربه مناسب.
2.بازیکنان ایرانی ذاتا با توپ زیاد حرکت میکنند. بجای روانه کردن توپ ثانیه های زیادی توپ را حمل میکنند و خود انرژی خود را تحلیل میدهند.
3.بازیکنان ایرانی با پاس تک ضرب و سریع با یکدیگر غریبه اند و اصلا آنرا اجرا نمیکنند.و دائم به قول معروف برای ادا و به رخ کشیدن تکنیک خود با توپ پر میروند.
4. قدرت پیشبینی مسیر توپ در آینده را ندارند و دائم این توپ است که آنها را دنبال خود میکشد. پیش بینی وضعیت احتمالی آینده توپ بخصوص برای مهاجمین و دفاع از ضروریات است.
پس میبینیم بهترین مربی ها هم در تیم ناموفق هستند.لحظات. ارسال توپ های هوایی و کرنر ها افتضاح است توپ با ارتفاع زیاد و بسیار با تاخیر به زمین برمیگردد بخاطر همین تیم های رقیب به راحتی در مورد آن توپ زمان تصمیم گیری دارند و عملا. به این گونه ارسال ها ارسال های تهی گویند.
بنابر این تا اصول اولیه فوتبال در نزد بازیکنان نهادینه نشود درب روی همین پاشنه میچرخد. البته میدانم غرور بازیکنان تیم ملی هرگز این گفته ها را بر نمی تابد.و خود بزرگ بینی آنها افت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
علاوه بر آن از ری باندها استفاده نمی شود موقع ارسال از جناحین یا ارسال کرنر همه عین گله گوسفند وسط جمع می شوند در حالیکه لازم ات یکنفر برای توپهای برگشت پشت محوطه 18 آماده زدن شوتهای سنگین باشد همچنین یک نفر کوتاه قامت در سمت ارسالها قرار گیرد تا در ارسالهای با ارتفاع کم مفید واقع شود همانند گلهایی که از مکزیک در بازی دوسنانه در امریکا خوردیم و یک نفر نیز در سمت مقابل کرنرها باشد تا از توپهایی که از همه عبور کرد و به سمت مقابل رفت استفاده کند، اگر تیم حریف پرس را از جلوی دروازه ما شروع می کند بهتره که در دروازه بان توپ را روی دروازه حریف بفرستد و .......
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
امتاسفانه خیلی از مردم و عوام متوجه نیستن که به عنوان متال آموزی که اصول اولیه ریاضی رو نمیدونه ، حتی اگر بهترین دبیران خصوصی روهم براش بگیرید باز هم نتیجه ای نداره.فوتبال این کشور زیرساخت مناسب نداره نه آکادمی ، نه فوتبال پایه و .. شما ببین چرا وضعیت فوتبال جوانان اونطوریه؟دلیلش همینه که عرض کردم.حالا شما برو بهترین مربی جهان رو بیار مطمئن باشید هیچ نتیجه ای در پی نداره.همون هزینه رو میشه برای گسترش مدارس فوتبال و کشف و پرورش استعدادها و ساخت ورزشگاه های مدرن و... اختصاص داد بعدش ببینید فوتبال خودش درست میشه یا نه.دیگه این کارایی که ما داریم انجام میدیم هم عربا 10 سال کنار گذاشتن و ما تازه جا گذاشتیم جای پای اونها.خوبه که آگاهی مردم رو بالا ببریم و با بخت به آرژانتین به سقف آرزوهامون نرسیم.
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
32
8
اشتباه بودن کار ویلموتس دلیل درست بودن کار کی روش نیست.
ناشناس
Germany
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
32
3
کیروش آمریکایی اعدام باید گردد.
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
2
35
وای ازدست افرادی مثل خیابانی وقتی یاد نمایش هاش در جام ملتها می افتم گریم میگیره که صدا و سیما جای نمایش های شخصی اقایان شده
حسن
Canada
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
43
5
حیف پول مملکت که به این و آن کی روش می دهند. الان اگر همین قلعه نوعی مربی تیم ملی بود به این وضع نمی افتادیم.

حیف که مردمی که باید بفمهند نمی فهمند.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
4
28
تروخدا از امید روانخواه هم یاد بکنید. کسی که هیییییییچ رقمه کی روش رو قبول نداشت و بردارو نسبت میداد به بازیکنان خوبی ک خودمون داریم و باخت رو نسبت میداد به خود کی روش.

سلاااام امید روانخواه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
36
8
آقا جان چرا ایننقدر جو میدین؟؟؟؟
مگه با کی روش این شرایط رو تجربه نکردیم؟
باخت به لبنان و تساوی با سوریه رو مگه با کی روش نداشتیم؟
کی روش همش روزهای خوش نبوده که!

صبر داشته باشین بذارین تعداد بازی های مربی بشه 10 تا بعد شمشیر قضاوت رو بردارین!
ویلموتس رو از سر کوچه پیدا نکردن که! سرمربی سابق بلژیک بوده و اتفاقا صاحب سبک و دارای روحیات چوانگراییه!

طبق معمول ایرانی ها میخواین زحمت نکشیده و صبر نکرده درو کنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
4
22
رفتار کی روش در مدیریت تیم ایران باید ارزیابی و انالیز گردد و مربی برای تیم ملی انتخاب شود که همین ویژگی‌ها را داشته باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
3
23
هر چند کی روش بداخلاقی های داشت اما چه از منظر روانشناسی تیم و چه از منظر آشنایی با فرهنگ ایرانی و چه از منظر سیستم مورد نیاز برای یک تیم آسیایی چون ایران و ... اقدامات و رفتارهای به جا و مناسبی داشت و فردی مشابه او باید سرمربی تیم ملی گردد.
ناشناس
United States of America
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
5
34
کی روش در مقابل پرچمی که در لوای آن دستمزد میگرفت غیرت داشت جنم داشت و سواد فوتبالی داشت اما وا اسفا از منتقدینش که هیچکدام را ........!!!!!!
ناشناس
Canada
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
6
26
عجب قلمی. حرف حق جواب نداره. بازیمون دفاعی بود ولی باخت نمیدادیم.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
2
23
بیشتر از بازی و باخت بد تیم ملی گزارش بد خیابانی روی اعصابمان بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
14
در کل حقمون همین بود. از نحوه دادن پول مربی تا امکانات و هماهنگی ها و محل مسابقه و غیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
22
از اول معلوم بود کلاس این دو نفر یکی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
1
17
ما همه چیمون به همه چیمون میاد بحرین نیم وجبی عراق دربه داغون با قدرت اول آسیا چه کرد دمشون گرم حقمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
4
19
کاملا با این متن موافقم
فقط باید از این نوع متنها بیشتر نوشت تا اونهایی که از سر جهل یا منافعشان با یک رویه درست (کی روش) مخافت میکردند , پاسخگو باشند و مردم بیشتر اونها رو بشناسند.
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
5
16
عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
16
عالی بود و مخصوصا جواد خیابانی رو خوب اومدین
محمد تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
2
22
ستایش کی‌روش از سرِ فردپرستی نیست. برای آن است که قدرشناس باشیم و میدان را به کسانی نسپاریم که با انگ دلال می‌خواهند جایی برای خودشان باز کنند.
عالی بود اومده بودم بگم چرا شفاف نمیگید که چه کسانی از تخریب کیروش منتفع میشوند همان کسانی که درظاهر ادعای ایرانی بودن و مسلمان بودن رو یدک میکشند و هیچ ارزشی برای ایران مسلمان قائل نیستند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
12
احسنت کامل
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
5
18
مردان قرمز دوست وطنی باعث فرار کی روش شدند
امیررضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
2
15
جانا سخن از زبان ما می گویی
شیر مادر حلالت امیر حَسَن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
14
کیروش با تمام کاستی هایی که به او نسبت میدادند مربی خوبی بود و از خود کارنامه قابل قبولی بجا گذاشت اما به هر دلیلی رفت و بازگشتش هم در شرایط کنونی ممکن نیست، اما آنچه باید دانست این لیگ و مربیان پایه آن هستند که بازیکن تربیت میکنند و مربی تیم ملی فقط مهره چینی کرده و طبق تفکرات خود آنها را بکار خواهد گرفت و در صورت استفاده بهینه از آنها نتایج مطلوب را خواهد گرفت ،پس اشکال اولیه و اساسی ما را در لیگ و پایه خودمان باید جستجو کرد،اشکال دوم از ناحیه مسئولان در انتخاب مربی تیم ملی است که هیچوقت برنامه درست و مدونی در این زمینه نداشته و همیشه خدا آنرا بصورت آنی و باری بهرجهت اداره و تصمیم گیری کرده اند ،اشکال سوم از ناحیه نحوه انتخاب مربی تیم ملی است که بعلت ساختار باند بازی و رفیق و دوست بازی حاکم بر آن مانع از انتخاب مربی مناسب و بدردبخور شده است و هر کجا هم اتفاق میمونی افتاده باید بحساب قضا و قدر گذاشت و نه انتخاب صحیح آقایون در فدراسیون ،چهارمین اشکال آنکه در صورت انتخاب درست مربی عدم بستن قرارداد درست و محکم چه از حیث مبلغ و نحوه پرداخت ،چه از بابت مرخصی و یا حضور در تمرینات و چه از لحاظ اختیار در انتخاب دستیار و کمک مربی است که ماموریت مربی را با اشکال و یا سوتفاهم روبرو خواهد کرد،اشکال پنجم هم عدم اعطای زمان کافی به مربی در پیاده کردن تفکرات خود و تقاضای نتیجه مطلوب درکمترین ز
بی نام
Germany
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
18
جنگدگی تیم در مقابل عراق را مقایسه کنید با جنگدگی تیم در مقابل پرتقال !! همه داشتند در مقابل عراق راه می رفتند . کی روش چه روحی در آن تیم دمیده بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
22
ما با کیروش نگران بودیم که چرا در جام جهانی با اسپانیا مساوی نکردیم و امروز نگرانیم چرا با عراق مساوی نکردیم
مشکل شاید از ویلموتس نباشد ولی تنها کسی که دولت و فدراسیون و تیم ملی و بقیه دست اندرکاران فوتبال را همراه خود میکرد کیرش بود چون شناخته بود که اگر انتظار 70 درصد از تیم ملی دارد باید 170 درصد به بقیه عوامل فشار بیاورد
کی رش حرفه ای بود و ناز و نوازش نمیکرد محکم انچه میدانست درست است را با فشار حداکثری میخواست تا بدست اورد
ایشالا این دو باخت برای اقای ویلموتس هم درسی بشه که بیشتر تحقیق و بررسی کنه و راهی درست چه در زمین مسابقه و چه در بیرون پیدا کنه تا به جایی برسیم
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
23
تفاوت را مقایسه کنید که در جام جهانی حسرت خوردیم چرا صعود نکردیم یعنی عدم صعود ما فقط به بغل پای طارمی بستگی داشت که نتونست درست بزنه ..... حالا هم حسرت میخوریم توی مقدماتی به بحرین و عراق باختیم و ممکنه صعود نکنیم .... اونجا با قهرمان جهان اسپانیا , قهرمان اروپا پرتغال و قهرمان آفریقا یعنی مراکش همگروه بودیم اینجا با عراق متشنج و بحرین و کامبوج همگروهیم ... اونجا مراکش را بردیم اینجا کامبوج را اونجا با پرتغال مساوی کردیم اینجا به بحرین باختیم اونجا با یک گل اتفاقی به اسپانیا باختیم اینجا عراق خارج از کشور خودش ما را میبره ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
2
24
به نظرم الان باید تیم رو بدن به مایلی و روشن و خیابانی . بگن شما که بلدین بیاین تیم رو ببرین بالا . اگه هم بلد نیستین ببندین !
حالا فرقی نداره کیروش باشه یا ویلموتس . باید قبول کنیم کاریزمای کیروش خیلی زیاد بود و در موافع لازم سر بازیکن داد و بیداد میکرد ولی ویلموتس با همه نرم صحبت میکنه فک کرده اینجا اروپاست . اینجا به بازیکن رو بدی سوارت میشه آقای ویلموتس . امیدوارم اینو تا حالا فهمیده باشه .
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
2
10
تحسین می کنم عصر ایران را برای نقد و نظر و تحلیل هایش بی آن که هر آن چه نقد شده همه را یک سره درست و قابل دفاع بدانیم. اما نشان از برگ های زرین دارد.
وقتی کی روش برای کشور ما می جنگید. ما صدای منتقدان کی روش بلند تر می شد. صبح ها برنامه «سلام صبح بخیر» را از رادیو گوش می دادم گزارش گر ورزشی می آمد صحبت می کرد.
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
23
یه شب توی یه مهمونی صحبت تیم ملی شد.
یکی از جمع به کیروش فحش میداد که فوتبال ما با این مربی فوتبال نیست. جواب دادم که مگه قبل از کیروش برزیل بودیم؟
یکی دیگه بدوبیراه میگفت که اتوبوسی بازی میکنیم. گفتم از واقع بینی و سواد این مربیه که همچین تاکتیکی رو انتخاب کرده و اتفاقاً هم جواب هم داده.
یه خانمی از باخت در برابر پرتقال و آرژانتین ناراحت بود. اصرار میکرد بردن تیم های آسیایی که افتخار نیست. این مربی اصلاً به درد نمیخوره. واسم عجیب بود چطور یادشون نیست ما یه زمانی مالدیو رو میبردیم ذوق مرگ میشدیم. حد آرزوهامون بردن همین تیم های عربی بود. حالا همین مربی سطح توقعمون رو تا اندازه بردن پرتقال بالا برده بود.
کیروش باج نمیداد. بله قربان گوی مدیرها نبود. دیسیپلین و پرستیژ داشت. حرفای احساسی، پوچ و عوام فریبانه نمیزد. روی اصول پافشاری میکرد. متعهد، جدی و مقتدر بود. توی کارش واقعاً جدی بود.
یه دکتری میگفت هرچی بلد بوده دیگه به ما یاد داده. وقتشه که بره. گفتم آقای دکتر از کی تا حالا ما یاد گرفتیم که این باره دوم باشه؟
حداقل برای خودش خوب شد وگرنه باید هر روز با افاضات خیابانی و مایلی کهن و قلعه نویی پوک میشد
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
1
7
امان از دست دلال ها
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
12
اينكه بخواهيم كيروش و ويلموتسو با هم مقايسه كنيم مثل مقايسه بنز با پرايده. اما متاسفانه فدراسيون پول بنزو داده پرايد خريده. وقتي بنده تركيب تيم ملي رو ديدم تعجب كردم، و ميدونستم تيم ملي مي بازه چون آقاي ويلموتس از چيدمان بسيار ضعيفي برخوردار بود. بيرانوند بسيار ضعيعت در بازي هاي حساس روحيه نداره و گل هاي عجيبي مي خوره بازي با ژاپن عراق و بحرين مقصر اصلي باخت بود چرا از بهترين دروازبان كشور دروازبان تيم سپاهان استفاده نمي كنن در دفاع رامين رضائيان در حمله خوبه ولي در دفاع ضعيف عمل ميكنه، آيا واقعا كنعاني زادگان در حد فيكس شدن در تيم مليست بازيكني كه آن اشتباه وحشتناك را مقابل ژاپن انجام داد . در خط هافبك چرا مسعود شجايي خداحافظي نميكنه، جاي عزت الهي حتي نا آماده خاليه،چرا حاج صفي و دژاگه نيستن، چرا قلي زاده آماده بازي نميكنه وريا غفوري آماده!!!! سامان قدوس چرا به تيم ملي دعوت نمي شود اين نشان ميده تيم آقاي ويلموتس جاي بازيكنان آماده نيست، و بنظرم آقاي هاشميان مشاوره هاي غلطي به سرمربي ميده يا شايد آقاي ويلموتس اختيار لازم را ندارد. تيمي كه نتواند از تمام ظرفيت هايش استفاده كند بايد ببازد
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
16
1
مردم نان شب ندارند بخورند چرا ما باید پول مملکت را بدیم به کیروش و امثال آن
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
1
9
دربحث کی روش منتقدان فقط مبلغ قرارداد را می دیدند نه توان فنی ودانش کی روش را وازحسادت می سوختند. کلا این جماعت با هر کس که برتر وبهتر از خودشان باشد مشکل دارند .بعضی ها هم حساسیت باشگاهی را به تیم ملی ترجیح دادند و یکی از بهترین وبا دانش ترین مربیان تاریخ تیم ملی را از تیم ملی دور کردند. حالا دعا کنید به جام ملتهای چین صعود کنیم. جام جهانی پیش کش .
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
8
با سلام
ضمن تشکر از نکاتی که یاد آور شدید به نظرم یک نکته رو از قلم انداختید وآن این هست :
کیروش از روز اول متوجه این نکته شد که با یک گروه ظاهرا حرفه ای و متخصص در کار خود روبرو نیست وصد رحمت به فوتبال آماتور . اگر برای اعتبار خودش و موفقیتش ارزش قائل هست باید خیلی از کارهایی در یک فوتبال حرفه ای جزء وظایف سرمربی نیست را خود انجام دهد وبرای بدست آوردنش بجنگد . اما آقای ویلموتس دقیقا وظایف تعریف شده در قرارداد حرفه ای رو انجام می دهد و هیچ جنگی رو برای انجام اموراتی که در حوزه کاری وی نیست و باید فدراسیون انجام دهد آغاز نخواهد کرد .
:
میانالی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
5
8
هواداران تیم پیروزی که از تیم اونا اقای کیروش بازیکن به تیم ملی دعوت نمی کرد همش بر علیه کیروش انتقاد می کردن حالا خودتون قضاوت کنید اقای خیابانیها چه بلایی به سر تیم ملی ما آوردین، الان وقت گریه شماست نه اون موقع و قطع یقین هم به دور بعد صعود نخواهید کرد
AMD
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
13
4
نتایج ضعیف تیم ملی در حال حاضر دلیل بر خوب بودن آقای کیروش نیست جناب خدیر!متاسفانه همچین تاخت و تاز کردید که انگار شمام سهمی داشتید تو روابط ناسالم زد و بندی آن دوران!
با کیروش هم به جای خاصی نرسیدیم.کیروش همون کاری رو کرد که مربیان ایرانی و خارجی قبل از اون کرده بودند و البته با ترس بیشتر!
تیم کیروش رو توی جام جهانی دیدیم.یه تیم بزدل و ترسو با یازده تا دروازه بان!ما در جام جهانی بازی نکردیم،فوتبال بازی نکردیم و چپیدیم توی دروازه که گل نخوریم.یادتونه اینفانتینو در گوش مهدوی کیا چی گفت؟!
این چه بازی‌ایه آخه؟!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
حالا امسال کلا نمیریم جام جهانی خیال امثال شما راحت بجای چپیدن تو دروازه با تیم و مربی جدیدتون میچپید رو مبل جلو تلویزیون با تخمه عراق و.. بقیه تیم هارو تو جام تماشا میفرمایید !!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
3
11
بعد از جام ملت های آسیا که کیروش رفت منتظر این روز ها بودم کی روش شخصیت به تیم داده بود خوب گفتی حالا منتقدان کجا هستن؟
saba
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
3
8
کاش فهم مردمم بیشتر میشد حیف توی این روزگارم
ممنون از گزارش عالی تون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
3
11
کاش میشد کیروش ایرانی تر از خیلی ها برگرده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
6
11
همچین میگن با کیروش به نتیجه خاصی نرسدیم انگار یادشون رفته با چه بدبختی و شانسی شانسی میرفتیم جام جهانی !!!! در حالی که با کیروش جام جهانی برامون فقط 1 پله کوچیک بود اونم با اسانسور !!!!!
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
12
2
ضمنا ما با همین کیروش 2015 به عراق باختیم و پارسال هم به زور مساوی کردیم.مقدماتی جام جهانی به ازبکستان هم باختیم و هیچ وقت با عربستان و بخرین هم بازی نکردیم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
عزیز من، تو همین مطلب توضیح دادن که به عراق در پنالت باختیم و پنالت حساب نیست تو آمارا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
7
من چهل ساله که ادعا دارم فوتبال و میفهمم و خوب نقد میکنم ولی تا حالا همچین نقدی زیبا و جامع راجع به موضوعی نخوندم.امکانش هست ایشون را(گویا اقای امیر حسن خدیر) معرفی کنید و ایا اینکه ایشون تو شبکه های اجتماعی نیز پست میگزارن.
عصر ایران آقای امیر حسن خدیر مانند برادر به صورت حرفه ای به روزنامه نگاری اشتغال ندارد اما هر گاه دربارۀ فوتبال خصوصا اطلاعات تاریخی دست به قلم و در واقع دست به کی بورد شوند استقبال و منتشر می کنیم.
پيمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
13
اون كساني كه زمان مربيگري كيروش از سيستم دفاعي تيم ملي انتقاد ميكردن حالا تحويل بگيرن! آقاي خياباني يا امثال ايشون يا با اين هم ادعا تواناييهاي فوتبال مملكتشون رو كه بر گرفته از ليگ آماتور و پر حاشيه داخليمون هست نميشناسند يا ناراحت مبارزه يك تنه كيروش با دلالي گرياشون بودن كه تو تلويزيون بغض ميكردن و گريه! دست بردارين از سر فوتبال اين مملكت
مهی
Canada
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
11
0
تیم ملی فعلی از کیروش به ارث رسیده و اگه با هم افراد ادامه بدیم حذف از جام جهانی و صعود به رده های پایین آسیا در انتظارمان خواهد بود بدنه تیم ملی باید عو ض شود حتی‌بیرانوند
اعتراض جمعی از هنرمندان به ستاد بزرگداشت «فروغ و سهراب» نتا S چینی و تحمل 7.7 تن فشار؛ آلمانی ها و آمریکایی ها کجایید؟! (+فیلم) عملیات استشهادی در غزه / حماس : یکی از نیرو‌های مقاومت خود را در میان نیرو‌های اسرائیلی منفجر کرد آقای جلیلی! اگر «عمق راهبردی» توقف قانون حجاب را درک کنید متوجه می‌شوید چه معنایی دارد ثبت لحظه حضور پلنگ ایرانی با توله‌اش در جنگل‌های گیلان (فیلم) مدودف : جنگ بین روسیه و آمریکا، اتمی خواهد بود عراقچی وارد پکن شد شمار کشته‌های حمله هوایی پاکستان به افغانستان به ۵۰ تن رسید جذاب و قدرتمند؛ رولزرویس کولینان منصوری با قیمت ۴۰ میلیارد تومان معرفی شد(+عکس) یک روز پس از مشاهده در آسمان، پوستر سیاسی جنگنده نسل ششم چینی ها آمد(عکس) داستان آشنایی پیمان قاسم‌خانی با همسرش و آرزوی بزرگ او (فیلم) روش‌های هک Wi-Fi و تقویت امنیت شبکه بحران سیاسی کره جنوبی ؛ کار رئیس‌جمهور موقت هم به استیضاح کشید حضور صدها بابانوئل در مترو مسکو (فیلم) فرمانده سپاه بوشهر : دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی، زنان را هدف قرار داده است