فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۸۳۴۷
انتشار: ۰۸:۳۱ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۵

پیشگیری از ابتلا به دیابت با خوردن گردو

عصر ایران
محققان این مطالعه دریافتند گنجاندن گردو در رژیم غذایی موجب بهبود زندگی فرد شده و در پیشگیری از ابتلا فرد به دیابت نقش بسزایی دارد.
یک مطالعه جدید آشکار نموده است که خوردن گردو در روز می تواند منجر به رژیم غذایی بهتر و بهبود عوامل پرخطر بیماری زا در بین افراد مستعد ابتلا به دیابت شود.

طبق مطالعه انجام شده رژیم غذایی حاوی گردو با بهبود عملکرد سلول های خونی مرتبط است. محققان این پژوهش ۱۱۲ فرد را به دو گروه دریافت کننده ۵۶ گرم گردو در روز و گروه پرهیز کامل از مصرف گردو تقسیم کردند.

بعد از گذشت ۳ ماه مجددا وضعیت این شرکت کنندگان که ۳۱ مرد و ۸۱ زن با رده سنی ۲۵ تا ۷۵ سال بود مورد بررسی قرار گرفت. محققان بعد از در نظر گرفتن فاکتورهای تاثیرگذار نظیر سن، مصرف کالری و اسیدهای چرب، و میزان ورزش منظم دریافتند که افزودن گردو به رژیم غذایی روزانه با بهبود کیفیت رژیم غذایی مرتبط است.

محققان این مطالعه دریافتند گنجاندن گردو در رژیم غذایی موجب بهبود زندگی فرد شده و در پیشگیری از ابتلا فرد به دیابت نقش بسزایی دارد.

مغزیجات آجیلی نظیر گردو، مملو از مواد مغذی مهمی همچون چربی ها، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

منبع: مهر
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
حمله به پایگاه آمریکا در اربیل عراق تاریخ به روایت تصویر / ترکش‌های گلوله‌های ضدهوایی در آسمان جبهه غربی جنگ جهانی اول تاثیر شگفت‌آور چای بر سلامتی و افزایش طول عمر! چرا کسی صدای نارین و آیلین را نشنید؟ استنت یا فنر قلب؛ لوله مشبک کوچکی که جان انسان ها را نجات می دهد (+اینفوگرافیک) این هوش مصنوعی با یک کلیک بازی ویدیویی می‌سازد «شیرکو» یکی از ۲۱۳ قربانی؛ مین‌ها هنوز قربانی می‌گیرند حسین شریعتمداری: باید از NPT خارج شویم؛ دارد دیر می شود امروز با خاقانی: آن میانجی هم از میان برخاست پروژه کوارترهورس؛ جانشین هواپیمای مافوق صوت لاکهید بلک برد در راه است داستان جالب کندترین آزمایش جهان سپاه: انهدام محل استقرار جنگنده های F35 و F16 آمریکا در اردن جزئیات حمله بامدادی آمریکا به کرج و پیشوای ورامین نشانه‌هایی که مردان نباید نادیده بگیرند؛ از خستگی تا افت تمرکز مقامات آمریکایی: واشنگتن از طریق قطر به ایران درباره تشدید فشار نظامی پیام داده است