۰۳ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۲۷۹۹
تعداد نظرات: ۱۰۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۰۵-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۲۷۹۹
انتشار: ۲۲:۳۴ - ۰۵-۰۴-۱۳۹۴

تجهیزات لهستانی ها برای مبارزه با صدای زیاد استادیوم آزادی(عکس)

تماشاگران لهستانی که برای دیدن بازی ایران به استادیوم آمده بودند. برای اینکه بامشکل مواجه نشوند گوشگیر و هدفن با خودشان آورده بودند تا گوششان از صدای کر کننده درد نگیرد.
عصرایران - تماشاگران لهستانی که برای دیدن بازی ایران به استادیوم آمده بودند. برای اینکه بامشکل مواجه نشوند گوشگیر و هدفن با خودشان آورده بودند تا گوششان از صدای کر کننده درد نگیرد.

تجهیزات لهستانی ها برای مبارزه با صدای زیاد استادیوم آزادی(عکس)


تجهیزات لهستانی ها برای مبارزه با صدای زیاد استادیوم آزادی(عکس)

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۲۷
غیر قابل انتشار: ۴۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
683
720
اين يعني غيراستاندارد !!!!! بايد مثل بقيه كشورها باشيم
پاسخ ها
خلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
استاندارد رو قوانین تعیین می کنه عزیز دل برادر
کاسه داغتر از آش نشید
باید از این جو استفاده کرد اتفاقن و این یه امتیازه
شما هم که لایک زدید لطفن فکر کنید کمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
چه مسخره
تو آفریقای جنوبی که از وو وو زلا استفاده میکردن استاندارد بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
باید از امکانات میزبانی به نحو احسنت استفاده کنیم، البته نباید به ضرر خودمون بشه. مثلا گزارشگر میگفت کواچ داد میزنه و بچه ها نمی شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
برو بابا
خیلی هم خوب کاری کردند
زنده باد ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
اینقدر نباید ضعیف النفس باشیم که حتی در تشویق تیم هم بخوایم از دیگران الگو بگیریم. وظیفه طرفدار حمایت موثر از تیمه کاری که مردم در سالن ازادی به خوبی انجام میدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
برو ببین ژاپن چجوری قهرمان المپیک شده اقای اسناندارد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
چه ربطی به استاندارد داره؟!!!
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
چی میگی؟؟؟؟
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
شما مثل اینکه جام جهانی آفریقای جنوبی را ندیده اید!
فیفا اتفاقا در آن بازی ها از آن سرو صداهای وحشتناک حمایت کرد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
يعنی ما به گوش خودمون هم رحم نمی کنيم.
مثل ساير موارد زندگی که به خودمون رحم نمی کنيم چه برسد به هموطن و همنوع و ساير کشورها.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
استاد می‌شه یه توضیح در مورد استاندارد و موارد غیر استاندارد بدید ؟ درواقع توضیح بدید که چی غیر استاندارده ؟
ناشناس
| Australia |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
بقیه کشور ها هم استادیوم ورزشی همینه ، وقتی اقلیت محض باشی توی استادیوم و همه در حال داد و فریاد باشن. ممکنه دوست نداشته باشی بشنوی ... :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
غیراستاندارد نیست!این بروز احساس مردمیه که فکر میکنن منزوی شدن قکر میکنن شایدم درست نباشه!همین افرادی که سروصدا میکنن به بهترین شکل هم پذیرایی میکنن تا مهمان خاطره ی خوبی داشته باشه.
ناشناس
| Japan |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
شما کارشناس اداره استانداردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
خودت غیر استانداردی. چقدر توی سر خودمون می زنی؟ باید افتخار کنی همچین تماشاچیایی داریم. خودم بازی دیروز رو استادیوم بودم. فوق العاده بود
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
چاردیواری اختیاری... نمیخوان نیان..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
آحه چررررا واسه همه چی باید اظهار نظر کنیم؟؟؟؟
شما چند تا استادیوم رو بررسی کردی دیدی این یکی غیر استاندارده؟ یا نوع تشویق غیر استاندارده؟؟؟ این تشویق و ورزشگاهش اگه توی پاریس بود به به و چه چه شماها بالا بود که مسئولین یاد بگیرن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
جک میگیا
ناشناس
| Australia |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
برو بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
کاملا موافقم. رفتار غیر انسانی. باید فدراسیون جهانی والیبال قانونی تصویب کنه که صدا از یک حد بیشتر نباشد.
رفتار تماشاگران اصلا صحیح نبود مخصوصا اون قسمتی که مربی اونها اعتراض داشت و داشت زمین را ترک می کرد.
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
حالا اگر عربا تو ورزشگاهاشون این صداها رو ایجاد کنند می شن و عقب افتاده ولی ایرانیا می شن تماشاگران پر شور و حرارت. خنده داره
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
آخه این چه کار مسخره ای که ما باید این همه سر و صدا ایجاد کنیم که اونا نتونند سرویس بزنند .اگه راست می گید درست بازی کنید از این کارهای ناجوانمردانه هم دست بردارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
دوست داری نیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
نمی دونم چرا همیشه مرغ همسایه غاز تشریف داره جناب استاندارد !!!!
هوشنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
واقعا..هر چه بر خود نمیپسندی بر دیگران هم مپسند..آیا واقعا اونها هم وقتی میزبانن همین کارهارو میکنن..فقط وجدانن قضاوت کنید..فقط شعار تمدن کهن و یدک نکشیم
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
3
51
گرچه به تماشاگرامون افتخار میکنم ولی امیدوارم بازيکنامون خارج از خونه هم خوب بازي کنن تا اینجور نباشه که بخاطر سر و صدای زیاد حریف رو ببریم ، بلکه با قدرت بازيکنا و البته حمایت تماشاگران ، همیشه برنده باشيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
45
30
وافعا غیر قابل تحمله. یعنی چی ؟
درست تشویق کنید مثل همه جای دنیا.منکه صدای تلویزیون رو می بندم .
ناشناس
Iraq
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
6
62
زنای خارجی بیان ایرانی نیاد
زشته بخدا
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
42
23
من که از تلویزیون نگاه میکردم عصبی شدم از این همه صدا..واقعا این چه وضعه
ناشناس
Netherlands
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
28
حالا از صدای زیاد که البته خوب نیست بگذریم ، چه نفسی دارن که یکسره بوق میزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
14
29
بیماری بعضی جوامع افراط گری و یا تفریط گری است .خوشی و آزار رسانی به غیر به نام ابراز احساسات و تشویق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
13
31
هدف از ورزش فقط نتیجه گیری نیست. باید از دیدنش هم لذت ببیریم. ولی با اون صدای کر کننده نمیشه از بازی لذت برد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
14
27
نمیشه ما هم مثل بقیه آدم ها رفتار کنیم؟؟؟
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
12
27
جالبه از تلویزیون هم که میبینی سرسام میگیری وای به حال داخل سالن خدایا شفا بده ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
13
کلا بعصيا انگار اگه حرف نزنن میگن لال تشریف دارن.کلا دنیا رو سیاه و سفید ميبينن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
25
116
در تشویق کردن استاندارد نداریم. عربا بلندگو میارن آفریقایها ووزلا و کشورهای دیگه هم لوازم خودشون
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
والا لهستان که بچه ها رفته بودن از بلند گوی سالن برای تشویق استفاده می کردن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
عباس آقا خود لهستان هم دقت میکردی از همون بلندگو استفاده کردند. چقدر خوددشمن بین هستند بعضیا.
ناشناس
Germany
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
12
104
چرا موقعی که ایران عقب بود تماشاچیا ساکت میشدند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
14
ما اصولا رفتار معتدل ومعقول را ياد نگرفته ايم همه چيز بايد مايه اى از منطق تعقل واعتدال داشته باشد مؤدبانه تعريف رفتار تماشاچيان ايرانى در سالن ان است كه رفتارى غير استاندارد بود خبر نگاران ومجريان صدا وسيما هم جو گير مى شوند يك مرد مى خواست كه با عباراتى صميممانه اما با ممتوايى انتقادى از تماشاگران مى خواست ارام تر باشند اين امر البته براى ان كه حاشيه ايجاد نكند هنر مى خواهد ومعلومات و گرنه نفت بر اتش احساسات عامه ريختن كه هنر نيست
يادمان باشد قرار بود صدا وسيما دانشگاه باشد يعنى به مردم به ويژه توده هاى جوان احساساتى رفتار خردمندانه ومعقول بياموزد
به نظر شما اين درست بود وضعيتى ايجاد كنيم كه داور ومربى وبازيكن حرف هم را از ازدححامصدا نشنوند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
111
42
حرف مفت نزن،،،،،،،،غيرت ايراني يعني همين
پاسخ ها
احمد 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
آقای غیرت کسی مجبورت کرده نظر بدی که این همه منفی بگیری اونهایی هم که بهت مثبت دادن مثل خودت غیرتی اند
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
البته رعایت ادب در صحبت کردن هم خیلی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
6
62
خود ایرانی ها ضد ضربه ان؟
پاسخ ها
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
اره ما ایرانی ها تو خیلی چیزا ضد ضربه ایم :)
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
182
28
شما چقدر خود باخته اید.حالم از شما بهم می خورد. باید مثل لهستان و ایتالیا و .. باشیم که دختران بدبخت را عریان برای رقص به میدان می آورند؟ آیا صدای شما درآمد؟یا آن موقع شما هم جزء معترضین به پخش نامناسب والیبال بودید؟ بیدار شوید ای کج فکرها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
کسی فهمید این چی گفت؟؟؟/
مستضعف ژنتيكي
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
7
109
اونوقت اين زنهاي خارجي اومدن حرام نيست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
12
48
این یعنی متفاوت بودن.
تماشاگر پرهیجان.
یعنی سرمایه بازی خانگی تیم والیبال.
اگر دقت کنید تماشاچیان هنگام بازی ایران ساکت هستند و آرامش انتقال می دهند و در زمان بازی تیم حریف پر سر و صدا و استرس ایجاد می کنند. این یعنی هماهنگی کامل،
پاسخ ها
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
خیلی مسخرس وقتی این صدا در حدیه که باعث آزار گوش می شه و درد آوره دیگه بهش نمی شه گفت تشویق. در ضمن اونجا یه سالن سر بسته اس یه صدای شیپور کلی اونجا می پیچه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
5
5
جوانمردانگی فقط تو داخل زمین نیست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
ها. جوانمردی لابد تحریماست. مردمو عقده ای کردند، بذار بدونند که اینا هم منتظر فرصتند تا یه روز به هر نحوی جبران کنند. نه اون تحریما آزار نیست. آزار متمدانه توسط متوحشین قرن 21.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
27
22
جوانمردانگی فقط تو داخل زمین نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
37
8
این یعنی یه جور توهین به تماشاگران ایرانی و بازیکنان
پس باید ما هم تور لهستان این کارو می کردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
91
59
سر و صدای تماشاچیان خجالت آوره وقتی توپ دست حریف است با سر و صدای زیاد می خواهند تمرکز آنها را بر هم بزنند این جوانمردانه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
شيطون معلومه طرف ايران نيستيا من بودم لنگه دمپايي هم مي آوردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
درود بر حرف حق .
namo
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
87
39
پيروزي در يك مسابقه به چه قيمت !؟
ميخواهيم افتخار كسب كنيم آن هم با آبروريزي !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
8
30
جالبه که به نظر ما صدا خیلی هم کمه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
خخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
15
51
آزادی جهنم حریفان

زنده باد ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
11
41
بردمان را باید مدیون هیاهوی تماشاچیان باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
5
29
اون خانوما ایرانین عایا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
عایا؟؟؟
یه سر به اکابر بزن تا یاد بگیری "آیا" رو بنویسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
17
43
تشویق با وسایلی که آزار دهنده هستند باید ممنوع شود .آلودگی صوتی مسابقات والیبال شبیه جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی شده که همه را آزار می داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
البته اونجا فضای باز بود اینجا داخل یه سالن سر بسته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
13
49
این تماشاچی ها اصلا"خوب تشویق نمی کنن!فقط بوق میزنن و موقع پاس دادن می گن 1 2 3 !!این چه مدل تشویق کردنه؟؟؟یه کم ذوق آخه
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
ایران چاره ای جز سر و صدا نداشت. بازیهای منظم را باید با بی نظمی به هم زد که این هم یک شگرد است. یه سر به ترمودینامیک بزنید همیشه بی نظمی نمیتونه اثر بد داشته باشه. اما 1 2 3 رو قبول دارم شاید باعث شه تمرکز رو پاسهای سرعتی کم شه با اون ریتمش.
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
43
33
ما بردیم ولی به کمک ابزار تولید صدا وبا هزینه به اندازه خدشه دار شدن فرهنگی حد اقل در نظر بینندگان این مسابقات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
32
36
در عین خوشحالی جلوی تلویزیون سر درد گرفتم... حتما باید شورشو در بیاریم...این تشویق تیم خودی نیست تخریب غیر حرفه ای تیم حریفه. تعجب می کنم اجازه میدن این بوقها وارد استادیوم بشه
hosein
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
28
33
جیـــــــــــــــــــغ زدن و داد و بیداد و هــــــــــــــــــــیا هو معنیش تشویق نمیشه
البته این طور موارد شاخصه کشورهای جهان سومه
شما حساب کن این همه جمعیت وسط اروپا با میانگین تحصیلی لیسانس یا بالاتر بود آیا به این شیوه تشویق میکردند
موارد اینچنینی رو تو کشورهای امریکای جنوبی مثل برزیل و آرژانتین میشه مشاهده کرد که تعریفشون مشخصه
شخصا اعتقاد دارم که تشویق منظم و یکصدا و البته آهنگین باید باشه نه باکومبایی و کلکته ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
یه عده به ظاهر روشن فکر می خوان از همه چیز ایراد بگیرن هی بگن ما جهان سویم، ما بدیم و ... . کلا پایه و اساس تحلیلت اشتباست حسین آقا. تو همون کشورهای اروپایی که تماشاگراشون خیلی خوبن ینجور تشویقا رو میشه دید. در ضمن همین تماشاگرای خوب جهان اولی که می گی سالی چندبار درگیری خیابانی بعد از تموم شدن بازی ها دارن !!!!!
من نمی گم ما خوبیم ولی خدایش بد بد نیستیم. هر چیزی میشه چشم و گوشمون رو می بندیم و می گیم جهان سومیم و بی فرهنگ !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
31
44
من که از این بوق ها خجالت میکشیدم،چرا ما مثل بقیه دنیا نیستیم؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
صدای انفجار تو خاورمیانه توسط آمریکاییا باعث خجالت اونا نیست. جالبه.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
27
30
از ورود اين شيپور ها به داخل بايد جلوگيري شود واقعا براي كشور اسلامي اينجور مردم ازاري( نه تشويق) زشت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
کاملا یک حرکت ناجوانمردانه است
فاطمه
| Netherlands |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
چرا شما به همه چیز ایراد میگیرید متاسفم براتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
12
24
مردم ما هم همه چيز خودمان را بد مي بينند،
ميزباني يعني استفاده از شرايط
زمين نيوكمپ بارسلونا را طوري ساخته اند كه جو بازي و صداي تماشاگران روي تيم مقابل اثر بگذاريد. خوب ما هم از شرايط خود بايد استفاده بهينه كنيم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
8
16
چرا هر نظری که یه جورایی کار ایرانی ها رو زیر سوال می بره و تاییدش نمی کنه مثبت هاش بیشتر از منفی هاشه؟حداقل تو این یه مورد باید گفت که سالن های والیبال تو کشورهای صاحب والیبال همینجوریه.مثلا ایتالیا مجبور شد تو یه زمین تنیس بازی رو برگزار کنه به خاطر ازدحام جمعیت و یا تماشاگرای خود همین لهستان رو یادتون نیست؟
پاسخ ها
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
تماشگران خوده لهستان یکار کردن اونوقت؟؟؟ اونا فقط به صورت منظم و مرتب تیم خودشون تشویق می کردند و موقعه ای که حمله با تیم ما بود بوق و سوت و و هووو نمی کشیدند.
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
سلام
آخه یه مقداری کاربران عصر ایران اعتماد به نفس شون بیش از حد بالاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
18
23
باید متوجه باشیم دنیا دارد رفتار و فرهنگ ما را نظاره می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
17
28
منم صدای تلویزیون رو خاموش میکنم وفقط نگاه میکنم واقعا اعصاب ادم اذیت میشه وای به حال گوش واعصاب اونهایی که تو استادیوم هستن
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
من تا حالا فکر می کردم صدای تلویزیون رو فقط میشه کم و زیاد کرد!!!صدا رو چجوری خاموش می کنی؟
ناشناس
Armenia
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
7
26
اولا که در تمام استادیوم های ورزشی دنیا قانونی وجود داره که کودکان زیر 12 سال بدون گوشی های صدا گیر حق ورود به ورزشگاه رو ندارن. دوما در خود ایران هم خیلی ها در استادیوم های مسقف گوشی میزارن گوششون!!! ربطی به لهستانی و ایرانی و غیر ایرانی نداره!!!!
حسن
United States of America
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
2
12
اونوقت لهستانی که تو بازی خودشون دور زمین رو کاملا با رقاصه ها پر میکنن
استاندارد عمل کردن ؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
14
22
غیر استاندارد نیست .... جا های دیگه غیر استاندارده ... اونا هم اینجوری بیان و تماشا کنن...جدا اگه این تماشاگرا نبودن سه بازی اخیرو بتخته بودیم ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
2
4
من به خاطر سر و صداهای زیاد تماشاچی ها اصلا نتونستم بازی رو نگاه کنم آخه ما چه گناهی کردیم سردرد گرفتیم درست و حسابی تشویق کنید این بوق و شیپور چی بود می زدید نمی تونید مثل دیگرون باشید؟ کلا ما باید همیشه متفاوت باشیم تو هر زمینه ای.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
2
3
ایرانیها خیلی زود احساساتی میشن جایی هم که احساسات میاید عقل میرود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
تماشاگر عاقل فعلا همون بهتر که از تلویزیون تماشا کنه والیبال رو. تماشاگر احساسی الان بیشتر به کار والیبال میاد پس لطفا عاقلا فعلا که تیم نیاز به برد داره صندلیها رو اشغال نکنند. اگر قرار بود با موضوع دفاع مقدس هم عاقلانه برخورد بشه شاید قافیه رو خیلی وقت پیش باخته بودیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
3
با بازي با آمريكا كه اكثرا ايراني بودند و هياهوي آنچناني نبود.
در بازي با لهستان هم خبري از بوق و كرنا نبود . اما هماهنگ بودند و پرچم يا كاغذ بالا مي آوردند.
اما در ايران واقعا بوق و... كر كننده هست. حتي داورها هم صداي همديگر را نمي شنيدند.....
در واقع ما بردمون را بيشتر با بوق و كرنا مي بريم چون اعصاب طرف را داغون مي كنيم....
ناشناس
Netherlands
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
3
این به اون در که تو لهستان استادیوم چه خبر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
2
1
دوستانی که به سر و صدا و تشویق تماشاگران ایرانی معترضن و اون رو غیر استاندارد! میدونن، بازیهای رفت در لهستان رو ندیدن؟
ناشناس
Germany
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
2
تماشاگرا غیر حرفه ای و کاملا احساسی اند. موقعی که ایران عقب بود، خشکشون زده بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
3
زرزر کردن در فضای باز اشکالی نداره ولی تو سالت سرپوشیده خیلی بده لااقل برای گوش خودمان . مهمان بیچاره که جای خود .
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
3
این نشان از فرهنگ ما داره که به گوش خودمون هم رحم نمیکنیم و فکر میکنیم بردن به هر قیمتی....لطفا نگین ژاپن بدتره و افریقای جنوبی صدای تماشاچیا بیشتره.فضای استادیوم فوتبال خیلی متفاوته.یه مشت عقده ای فکر میکنن با بوق تریلی خالی میشن دیگه
نوین
Netherlands
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
5
ورود بانوان خارجی یا دارای پاسپورت خارجی آزاد آزاد آزاد اما ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه کشور خودشون ممنوع ممنوع ممنوع!!!!!!!!
این یعنی نهایت توهین به ایرانیان.
آیا اگر تو خارج هم مانع ورود زنان هموطنمون به این بازیها بشن وزارت خارجه ساکت میشینه یا شدیدا اعتراض میکنه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
3
ببخشید کسانی که با صدای زیاد مشکل دارند اصلا پخش زنده نگاه نکند چون اصل تشویق کدن تیم خود این است که تمرکز تیم حریف را برهم بزنند وگرنه بود و نبود تماشاچی مهم نیست
behnam
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
5
فقط باید لیدر بوق داشته باشه نه اینکه هرکسی بیاد واسه خودش بوق بزنه...
اگر فقط لیدر بوق داشته باشه و بقیه تماشاگرا هماهنگ با لیدر تشویق کنن تأثیرش بیشتره...
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
وقتی همه مردم تو ایران خودشون رو تو هر قضیه صاحبنظر میدونند پس ما یه لیدر تو ورزش هم نباید داشته باشیم. با این اوصاف هرکس باید یک لیدر باشه برا خودش تا بتونه صداشو به جایی برسونه. دیگ به دیگ میگه رویت سیاه. شما خودت در مورد اقتصاد، سیاست، مساله خانما، مساله هسته ای، ورزش، علم، فرهنگ اینا صاحب نظر نیستی؟ هستی دیگه برادر من . پس بیاید به افتخار همین که کل علوم رو در خود داریم چند تا بوقِ سرحال بزنیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
0
بابا اینقدر این مطلب رو تو بوق و کرنا نکنید. پس فردا میگن ایران به دلیل صدای زیاد!!! از میزبانی محروم
ناشناس
Germany
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
2
2
ببینید تماشاگرهای آمریکایی ، لهستانی یا روسی چه مدلی تشویق می کردن؟ این چه وضعشه، در ضمن بیش از ظرفیت استادیوم تماشاگر تو بود، درس عبرت نمیگیریم دیگه میخوان مثل بازیه ایران ژاپن تو فوتبال یه فاجعه به بار بیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
7
من تو استادیوم بودم به نظر این سرو صدا نشاندهنده ویژگی فرهنگی ما نیست و ما رو بد جلوه میده اگر صرفا تشویق با صدای بلند بود بازم جای دفاع داشت ولی تنها صوت و جیغ و شیپور خیلی زیبنده نیست همه یک صدا ایران رو تشویق کنند و داد بزنند اشکالی نداره
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
2
مرغ همسایه غازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
2
واقعا که. آدم باید خودشو جای بقیه بزاره. اونا وقتی مارو تو تلویزیون میبینن چه فکری در مورد ما میکن. نمیگن اینا...
اهرام باستانی «فراعنۀ سیاه»؛ هرم‌های متفاوتی که مصری نیستند(+عکس) چرا ⁧ قطعی برق⁩ داریم؟ جولانی: حوادثی در ۱۴۰۰ سال قبل روی داد ارتباط آن با اهل شام چیست؟ (فیلم) فواید و خواص گیاه تاج خروس شگفت انگیز است + روش مصرف نفوذی یا شبکه نیابتی؟ ۲ کشته بر اثر سقوط جرثقیل تاور کرین در کرمانشاه تله‌پورت کوانتومی چیست؟ لحظه به رگبار بستن مناره یک مسجد در حال اذان توسط نظامیان اسرائیلی - غزه (فیلم) یک زن دارای تابعیت ترکیه در دولت جدید سوریه سمت گرفت جزییات تکان‌ دهنده از مرگ یک زن در مرکز نگهداری از معلولان تشکر ترامپ از ایلان ماسک به خاطر کمک به پیروزی در انتخابات (فیلم) بازداشت 3 نفر به دلیل آلودگی ۱۷۰ هکتار زمین کشاورزی در لرستان آتش گرفتن چادر‌های آوارگان بر اثر بمباران غرب خان یونس در جنوب نوار غزه توسط اسرائیل (فیلم) تکذیب روایتی از دیدار پزشکیان و رهبری با موضوع حجاب پست معنا دار خبرگزاری آناتولی ترکیه : در 22 روز اتفاق افتاد، 2 رئیس و 2 وزیر! (عکس)