۰۲ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۴۱۷۱
تعداد نظرات: ۳۵۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۴۱۷۱
انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۳

سخنی با "دلواپس" هایی که دنبال پاره کردن توافق ژنو هستند: خوش به حال تان!

راستی آقایان دلواپس! تا کنون کسی از اعضای خانواده شما به خاطر پیدا نشدن دارو جان خود را از دست داده است؟ حتماً پاسخ شما منفی است و خدا را شکر ؛ اما در جریان باشید که خیلی های دیگر عزادار شده اند و کارشان از دلواپسی هم گذشته است.
عصرایران - روز گذشته جمعی از مخالفان دولت (افرادی مانند کوچک زاده، رسایی،حسینیان،شجونی و ...) با تجمع در محل سابق سفارت آمریکا (معروف به لانه جاسوسی) ، علیه توافق ژنو شعار دادند و با سازشکارانه خواندن آن ، خواستار پاره کردنش شدند. آنها نام تجمع خود را "دلواپسی" گذاشته بودند و می گفتند که دلواپس آنند که با توافق ژنو ، علیه اسلام کودتا شود ، عزت مان از بین برود و مبارزان فلسطینی تنها بمانند و نهایتاً بهائیت در کشور رشد کند!

سخنی با

این که توافق ژنو چگونه می تواند منجر به این همه اتفاقات عجیب و غریب شود به طوری که حتی علیه اسلام هم کودتا صورت بگیرد، مساله ای است که خود مدعیان باید پاسخش را بدهند. عجالتاً ضمن احترام به مخالفان توافق نامه ژنو که دلواپس سانتریفیوژها هستند ، چند کلمه ای با دلواپسان ژنو می گوییم ، هر چند که می دانیم بسیاری، در ورای دلواپسی از توافق ژنو ، عزادار منافعی هستند که با عادی شدن تدریجی روابط ایران با جهان، از دست می دهند.

آقایان دلواپس توافق ژنو که روز تا شب "ژنو ، ژنو" می کنید!
فکر می کنید چند درصد مردم مثل شما می اندیشند و شب و روزشان "ژنو" است؟! باور کنید که مردم ، دلواپسی های بزرگ تری دارند و اکثرشان هر روز خدا، درگیر ایجاد تعادل بین دخل و خرج هایشان هستند و همواره از تورم بازمانده از دولت مورد علاقه تان، عقب ترند.
خیلی هایشان هم دلواپس این هستند که اگر سر سال ، صاحبخانه بر رقم رهن و اجازه بیفزاید ، از کجا بیاورند؟

مردم دلواپس بیکاری جوانان شان هستند. نان آوران زیادی در دورانی که رئیس جمهور محبوب تان مشغول مدیریت جهانی به سبک شاخ و شانه کشیدن برای این و ان بود ، ازکار بیکار شدند؛ چرا ؟ چون کارخانه ها و کارگاه ها یکی پس از دیگری تعطیل شدند و کرور کرور انسان که تا دیروز ، لقمه نانی به دست می آوردند، تبدیل شدند به بیکاران شرمنده زن و بچه.

سخنی با
 دلواپس های عزیز ژنو! سری به بیمارستان ها بزنید و ببینید که بسیاری دلواپس آنند که عزیزانشان به خاطر گران بودن خدمات درمانی از دست نروند. دلواپس پیدا کردن داروهایی هستند که تا قبل از تحریم ها ، در همه داروخانه ها بود و اکنون باید به چند برابر قیمت از دلالان بخرند ، آن هم باشد یا نباشد!
راستی آقایان دلواپس! تا کنون کسی از اعضای خانواده شما به خاطر پیدا نشدن دارو جان خود را از دست داده است؟ حتماً پاسخ شما منفی است و خدا را شکر ؛ اما در جریان باشید که خیلی های دیگر عزادار شده اند و کارشان از دلواپسی هم گذشته است.

مردم دلواپس اعتیادند و از این که می بینند روز به روز سن اعتیاد پایین می آید و هر روز فرزندانی از این ملت ، گرفتار انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی می شوند، سخت نگرانند.

مردم دلواپس امنیت شان هستند وقتی می بینند که زورگیرها از خیابان های تهران تا مرزهای جنوب شرقی کشور ،تهدیدشان می کنند.

مردم دلواپس این هستند که با وضعی که درست شده است ، زنان و دخترانشان مورد آزار بیماران جنسی که در سراسر شهر پراکنده شده اند ، قرار نگیرند.

مردم دلواپس کاهش سطح علمی دانشگاه هایشان هستند و می دانند که با آنچه بر سر دانشگاه ها آمده ، تا چه اندازه سطح علمی اکثر پزشکان و مهندسان و حقوقدانان و سایر فارغ التحصیلان دانشگاهی تنزل می یابد و دودش به چشم مردم می رود.

سخنی با

مردم دلواپس خودروهایی هستند که به چند برابر قیمت جهانی به آنان فروخته می شود و چند برابر خودروهای جهان ، مصرف می کنند و نهایتاً یا آتش می گیرند و یا در تصادفات ، حافظ جان سرنشینان نیستند. مردم دلواپس آنند که اگر بخواهند یک سفر هوایی یک ساعته داشته باشند آیا سالم خواهند رسید یا نه؟

آنها دلواپس ارزش پول ملی شان هستند و نگرانند که اندک سرمایه هایشان با سوء مدیریت مسوولان ، به باد فنا برود کما این که در دورانی که کاسبان تحریم ، یکه تازی می کردند، ظرف چند ماه ، ارزش دارایی های ریالی مردم ، یک سوم شد.

مردم دلواپس سلامت مواد غذایی و حتی آبی که می خورند هستند و می دانند که حتی خیلی از میوه و سبزی هایی که می خورند، آلوده به سموم غیراستانداری هستند که در دراز مدت به انواع سرطان ها مبتلایشان می کند. مردم به شدت ، دلواپس سونامی سرطان ها هستند که هر روز جان عده زیادی را می گیرد.

سخنی با

مردم دلواپس هوایی هستند که شب و روز تنفس می کنند و انواع آلودگی ها و ذرات معلق را وارد ریه هایشان می کنند و نمی دانند این هوای آلوده ، کی و کجا بر زمین شان خواهد زد؟
مردم دلواپس خیلی چیزهای دیگر هستند، آنقدر زیاد که نه این نوشتار و نه هیچ مکتوب دیگری نمی تواند همه شان را احصا کند.

آقایانی که دلواپس ژنو هستید! خوش به حالتان که فقط همین یک دلواپسی را دارید. خدا شما و همه ما را به راه راست هدایت و بین شما و مردم ، قضاوت کند.

*** زمان ارسال کامنت و انتشار نظرات این متن ، به پایان رسیده است.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳۵۷
در انتظار بررسی: ۳۹۹
غیر قابل انتشار: ۲۴۱
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
107
3086
احسنت......درود به شرفت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اقاری روحانی بزن تو برجک شون که اگه یکم کوتاه بیای اینا همه رو تار و مار می کنند
رسول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دلواپس از دست رفتن کرسی هایی هستید که با دشمن ستیزی خیالی کسب کردین
این همه شعار دادین چی شد ؟
باز خوبه از رو نمیرین
شما به مرگ و معاد هم اعتقاد دارین
میدونین تو همین تهران کسانی مثل من هستن که زیر 500 تومن درآمد دارن
یه بار شده برای دلواپسی بیکاری و کاغذبازی اداری سمینار بذارید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اینا دلواپس خودشون و منافعشونن نه مردم بیچاره که حتی داروی سرماخوردگی هم نمیتونین بخرن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
ما دلواپسیم
مثل پدری که دلواپس اسلام و انقلابش و دلواپس آخرتش بچه هاشو گذاشت و رفت جونشو داد تا بچه هاش با دردیتیمی و نداری بزرگ شن ولی عزت و استقلال وطنش خدشه دار نشه

امیدوارم شمایی که دم از شرافت میزنین نظر منو سانسور نکنید
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
تنها سایتی که سخن از زبان توده مردم می گوید عصر ایران است
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دوست ناشناس دلواپس که ادعای تحمل درد یتیمی برای حفظ عزت ایران داری

من با افتخار میگم که فرزرند شهید هستم و از تهران اومدم یکی از مناطق مرزی آذربایجان و برای مردم روستاهای مرزی خدمت میکنم
خیلی مردی پاشو بیا اینجا عزت رو با چشمت ببین و دلواپسی های مردم رو اینجا هم ببین بعد شعار بده حرف های این مقاله رو من هر روز تو چشم پر از اشک این مردم دارم میبینم دغدغه های نان و اب مردم رو ببین بعد شعار بده
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
چرا دلواپسید !!!!!!حضور حامیان سرسخت محمود احمدی نژاد تا افرادی که حتی وی را داری صلاحیت برای انتخابات مجلس هم نمی دانند و حتی حضور یکی از اعضای اصلی ستاد میر حسین موسوی در این همایش گواهی غیر قابل تردید در فراجناجی بودن این تجمع بود.
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
با سلام ، ایکاش اقایون دلواپس ذره ای صداقت داشتند که متاسفانه ندارند. طی دوره دولت نهم و دهم دلواپس ها مشغول استفاده از مناصب و فرصتها بودند و فرصت دلواپسی نداشتند!!!!!!!!فساد در بخش نفت(بابک زنجانی)-فساد 3000 میلیارد تومانی - ارزهای نفتی برای واردات پورشه با دلار1226 تومان و برای داروهای سرطان دلاری 3500 تومان-پرونده بیمه ایران- و هزاران تخلف در دولت تمام قد حمایت شده توسط دلواپسان شرکت کننده در گردهمایی کذایی- اتقوالله حداقل با خدا رو راست باشید و بقول سرور آزداگان جهان امام حسین(ع)،که فرمود اگر دین ندارید آزادمرد باشید
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
درود به شرف نویسنده و درود به شرف هموطن فرزند شهید (میثم ۲۱:۱۹)
بي زبان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
بزرگواران از كجا مي دونيد كه تقسيم كار نكردن برا گرفتن امتياز از دشمنان؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
دلواپسم که بعد از 6 سال درس خواندن در دانشگاههای دولتی و مادر کشور در رشته فنی و مهندسی به دلیل نبود موضوع ، تامین نشدن پول تحقیقات و پژوهش توسط دانشگاه ، نبود امکانات و تجهیزات مخابراتی، متلاشی بودن صنعت در کشور برای گرفتن موضوع و کمک هزینه تحقیقاتی، من و بسیاری از دوستانم و همکلاسی ها به کشور ها و دانشگاه های دیگر می رویم بنده خودم اول ترم اینده دارم میرم دانشگاه Alberta کانادا و هم اتاقیمم داره میره Georgia Tech آمریکا بعیدم می دونم با وضع فعلی کشور برگردیم . فقط محض اطلاع دلواپسان دیگه میگم دانشگاه ما برای انجام پروژه ارشد بنده از دادن 500 هزار تومان عاجز بود دانشگاه Alberta به من 4500 دلار فاند تحقیقاتی داده!!!!
رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
بابا اینا دلواپس جیب مبارک هستند با بود رهبر معظم به اینا چه مربوطه این اینا دوست ندارند مملکت روی خوش ببیند در دولت قبلی همیشه در استرس بودیم اگه خطری مملکت را تهدید بکنه با ندای رهبری در خدمتیم خجالت هم نمیکشند اینا برن پولهای به تارج رفته از بیت المال را پیدا کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2548
119
دوستان عصر ايراني لطفا با شناسنامه خودحرف بزنيد نه از طرف همه مردم . تمام دلواپسي هاي شما هم با كمي عزم و اراده ملي در دولت و ملت در داخل كشور قابل حل است چيزي كه تا به حال نديده ايم . راستي خيلي سخت است اگر خرج حضور برخي هموطنان در تورهاي گردشگريو تفريحي خارجي كه هيچ مستندي در دين و مذهب و انصاف ندارد در راه حل همين مشكلاتي كه فرموديد صرف شود ؟...
پاسخ ها
اصلاح طلب از جلفا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اقای محترم این حرف شما که با كمي عزم و اراده ملي در دولت و ملت در داخل كشور قابل حل است شعاری بیش نیست که ناشی از بی سوادی شما و نا اشنایی شما با سیستم مالی و پولی و علمی و.... جهانی است . امیدوارم بعد از کسب سواد در این حوزه ها لب به سخن بگشایید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اتفاقاً شما درست میگید و من به شما مثبت دادم. اولاً آقای محمدی و سایت وزین عصر ایران زبان گویای توده بزرگی از ملت شریف، سربه راه، عاقل و دوراندیش این مرزوبوم هستند که دلواپسی هایشان همان است که رفت. (صفحه فیسبوک آقای محمدی همین رو میگه ضمناً از اقای محمدی تقاضا داریم یک رفراندوم در این خصوص برگزار کنند تا بقیه هم متوجه بشوند).
ثانیاً نکته ای که شما به درستی به اون اشاره کردید و سفرها و ریخت و پاش ها و اسراف هایی که مردم کشورمون دانسته یا ندانسته انجام میدن نکته ای است که تا 20 سال پیش نبود. زمانی جوانترها پیت نفت بزرگترهای محل رو میبردن و براشون نفت می گرفتند، خریدهاشون رو انجام میدادن، کمک حالشون بودند ولی الان روی صندلی اتوبوس و مترو خودشون رو به خواب میزنند یا حتی بدتر زل میزنن به چشم پیرمرد و پیرزنی که از زور ناتوانی با عصا داره ویبره میزنه ولی بلند نمیشن جاشون رو به اون ها بدن. زمانی این ملت اگر در بستگان یا همسایگان کسی بود که مشکلی داشت از سفر و تفریح و شکم خانواده خودش میزد تا به داد بینوایی دیگر برسند. زمانی در خانواده خود ما پدر و مادر و مادربزرگ خودشون گیلاس تازه در دهان نمی گذاشتند و به ماهم می گفتند از گیلاس باغ کمتر بخورید تا اون هارو در منزل با همکاری بستگان و همسایگان کمپوت کنیم و برای بسیجی ها و رزمنده ها و پاسداران جبهه ها بفرستیم تا گلویی تازه کنند. نمی گم الان این چیزها نیست ولی خیلی خیلی خیلی کمرنگ شده و در تربیت و ساختن این فرهنگ نه حکومت های ظالمانه شاهنشاهی 2500 ساله نقش داشته نه استکبار جهانی. این ماحصل تلاش ها و دلواپسی ها و ندانم کاری های شما دلواپسان گرامی و به خصوص رئیس جمهور مورد تاییدتان بوده است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
جناب نا شناس!
دقت نفرمودید، حاصل همان عزم و اراده ای که توسط دولت مطبوع این دلواپسان - و شاید شما- حاصل شده بود، باعث تمامی دلواپسی های ملت ایران شد!
ما عزم شما را هم دیده ایم!
ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
مازیاد همت می کنیم شما کمتر سمینار بدهید همه بی دینان که رفتنند بجان کسی دوست دارید
شعار ندهید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
میلیارد میلیارد تو این مملکت اختلاس بشه میلیارد میلیارد معوقه بانکی دست چند نفر آدم معلوم الحال باشه بعد مردم از تفریح شون بزنند بدن آقایون مملکت درست کنن!!!!!!!
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
کمی شعور بهتر از بی نهایت شور هست . خدایا پناه به تو از کسانی که فکر می کنند در راه تواند !
ناشناس
| CZECH REPUBLIC |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
واقعا مردم این جماعت تند رو افراطی رو خوب شناختن 8 سال تولید کشور از دست سیاست ها هسته ای اینها نابود شده عده ای زیادی بیکار شدند تورم و گرانی همه زیر سر اینهاست باید محاکمه شوند
دزموند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
فکر کنم یه نگاه به مثبت و منفی های همین نظر شما نشون میده که حرفهای شما چقدر طرفدار داره و عصر ایران از طرف خودش صحبت کرده یا از طرف اکثریت .
منصور نوين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دوست عزيز نگاه به + و _ ها بكن ميفهمي عصر ايران داره از طرف شناسنامه خودش حرف ميزنه يا شناسنامه مردم... چشمات كه سالمه ان شاء الله؟
غریب آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آقای ناشناس!!! من تابحال تور خارجی نرفتم ، ولی از شما میپرسم به شما اصلا چه مربوط که طرف میخاد بره تور گردشگری یا تفریحی یا سیاحتی یا زیارتی.
انصافا این همه "به ظاهر دلواپس" تا هشت ماه پیش کجا تشریف داشتند؟ احساس مسئولیتشان تازه گل کرده؟؟
تابحال صدای شکستن استخوان اقتصاد را شنیدید؟ خیر، نشنیدید. اگر میشنیدید کمی دلواپس میشدید!
صدای خفه شدن گلوی فرهنگ را دیدید؟ خیر، اگر میدید کمی دلواپس می شدید!
صدای تضعیف شدن دین و دینداری را شنیدید؟ خیر، اگر می شنیدید کمی دلواپس می شدید.
واقعیت اینست که یک بام و دو هوا نمی شود....
دولت متبوعتان یا همان دولت مطبوعتان هرچه کرد دم نزدید چون هم کیش بودید...
هوادار سرسخت روحاني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
منفي ها رو ببين آقاي طرفدار جبهه پايداري پس سكوت كن و به دوستان كم سوادتون هم بگيد دورانشون بسر رسيده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
سیر در ارض توصیه شده
جلوی دزدی ها رو بگیریم احتیاجی به این کارا نداریم که مردم رو تو خونه شون نگهداریم
رضا
| ROMANIA |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دوستان دارن میشن خوارج ....مگه رهبر این همه سفارش نمیکنه ...مگه در جریان ریز مذاکرات نیست ...عجبا از این ادما ...مگه شعار انتخابات مشخص نبوده مردمم رای دادن تمام
ناشناس 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
من هیچ کاری به همه حرفات ندارم فقط یک نکته رو به من لطفا بگو
کمی عزم و اراده ملی در دولت و ملت رو برام باز کن و با مثال و دقیق و نکته به نکته یه چهار پنج تا از راهکارها رو بگو
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دوست ناشناس ما ملت بدبختی هستیم که هنوز بعد از این همه بیچارگی و آوارگی که همین یه کم عزم ملی بوجود آورد عده ای مثل شما فکر میکنند.
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
شما ها وقتی میخواهید حر ف بزنید که از طرف همه حرف میزنید.
هادی. مصطفایی
| UNITED STATES |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
با شناسنامه خود؟؟؟؟؟ نه به جای همه ملت؟؟؟؟؟
آقای ناشناس که با شناسنامه خودتون حرف می زنید.. این حرف ها رو زمانی که پشت تریبون عده ای نخبه!!، مخاطبین خود رو ملت فهیم ایران خطاب میکنن و تصمیم میگیرند گفته اید؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
خودت از روی مثبت و منفی که گرفتی اگر توان تجزیه تحلیل داشته باشی میفهمی که در اقلیت که سهل است در قهقرا سیر میکنی هم تو و هم تمام هم پیالگیهایت
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
فقط می گم افراطی و ضد مردم
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آقای ناشناس
عجله نکنید, انتخابات آینده, پاسخ قاطعی به شما و همفکرانتان که از انتخابات گذشته درس نگرفتید, خواهد داد,
مردم از شما و اندیشه و معیارهایتان خسته اند,
نان بازوی خود را بخورید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
برو بابا با پول دولت که نمیرن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
عزیزی که حرف از تور می زنی قضیه گرین کارت یادته؟ چند سال طرف با پول بیت المال و وجوهات شرعی تو آمریکا بوده؟ این برابر چند تا تور میشه؟
هموطن دلواپس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
52
1424
خیلی خوب نوشتید... این آقایان دلواپس! یحتمل دلواپس دور بعدی انتخابات مجلس هستند تا دلواپس برعکس چرخیدن سانتریفیوژها...بعضی ها اسامی بهتری از نماینده مردم بودن برازندشونه!!!

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم...!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
43
1242
احسنت.
باید دید این افراد دلواپس ،واقعا دلواپس اسلام و انقلاب هستند یا منافع خودشان؟راستی دیدید اینها چقدر عالی خود جوش هماهنگ هستند؟..
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
تو عکسها که نگاه میکنیم بعضی از آقایان دلواپس چه لبخند های ملیحی هم به لب دارند! فکر میکنم از دلواپسی زیاد است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
36
849
ای گفتی به این چشم و گوش بستها
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بزرگترین ظلم رو به رهبر همینا کردن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
21
701
این دلنوازان پایداری بگوینداین که دو شهروند در مسافرت به بخشی از کشورشان به گروگان بروند و دوستشان هم مقابل چشمانشان به قتل برسد، مساله ای نیست که بتوان از کنارش با بی اعتنایی گذشت.
در کجای قبای امنیتی شما جای نگرانی ایجاد کردبس است نان فتنه /افترا و تهمت/منافع اقلیت بنام اسلام خوردن/شما که از حضور مردم در روز کارگر وحشت دارید چگونه نام اسلام را به زبان میاورید مگر شما قیم مردم هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
19
775
سوالی دیگر هم از دلواپسان که نگران از دست رفتن منافع مردم هستند این است چگونه در زمانی که پرونده هسته ای در دست شما و دوستانتان بود اجازه کوچکترین نقدی به مدیریتتان را به همین مردم نمدادید چه برسد به سمینار اینچنینی. آقایون دل واپس این 8 سال خیلی نقاب ها از چهره ها پایین آمده و مردم میدانند در پشت این شعار ها چی هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
19
670
گل گفتی درد یک ملت گفتی
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
21
512
ziba bood
ایرانی دلواپس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
18
602
دستت درد نکنه حرف دل میلیونها ایرانی دردمند و خسته از تحریمها تورم بیماری بیکاری و ...... رو گفتی که مظلوم واقع شدند و واقعا ممنون از این متن زیبایی که نوشتید دعا میکنیم یه حق امام زمان، جیره خواران و خائنان به مملکت و مردم به زودی رسوا و روسیاه بشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
17
698
كاش دلواپس هزاران ميليارد تومان پول به يغما رفته ملت توسط عده اي نيز بودند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
19
585
ایوالله.کاش که زالوها کمی وجدان داشتن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
20
798
آقا نمیشه همایش طرفداران توافق ژنو رو دراستادیوم آزادی برگزار کرد .مشت محکمی میشه بردهان کاسبان تحریم ...؟
پاسخ ها
مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
من هستم!
ناشناس
| CZECH REPUBLIC |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
مرگ بر کاسبان تحریم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
البته به نظر نمیاد که دولت محترم در فکر دسته‌بندی میان مردم باشند. ولی باور کنید نخستين مخالفان اين همایش پیشنهادی شخص همین آقايان دلواپس هستند.
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
من دزفول (خوزستان) زندگی میکنم ولی اگه بزارن همچین همایشی باشه با کله میام، نه بخاطر روحانی نه بخاطر جناح سیاسی خاصی فقط بخاطر اینکه مردم از دست تحریما به ستوه اومدن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
خخخخخخخخخخ

فعلا که روحانی رفت دانشگاه از استادا خواست که در طرفداری از ژنو صحبت کنن ولی هیچ کس نکرد چراااا؟ واقعا چرا؟
کاش صدا و سیما یه مناظره تو این مورد راه مینداخت تا شاید شمام متوجه شین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
پیشنهاد عالی عالی بود ایول
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
گل گفتی.منم هستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
19
532
بعضیا بیش تر دلواپس استمرار نمایندگی خودشونن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
923
48
خيلي از همين ها جان عزيزانشان را در جبهه دادند يا خودشان قبل از انقلاب صدمه ديدند تا اسلام عزيز بماند كسي مخالف نيست كه دارو بيايد ولي اين كه دارو بگيري حيثيت خودت را بدهي هرگز هيهات منا الذله
پاسخ ها
مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اگه حیثیت رو داشتی اما دارو نگرفتی چی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
شرمنده میخواستم به این نظر مثبت بدم اشتباهی منفی دادم
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
ببخشید تنها این ها خون شهید نداند که همه خون شهید داده بر این وطن
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
ولی پول مردم را میلیاردی بالا بکشی طوری نیست ...هیهات منا الذله!!!!
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دوست عزیز برای خرید دارو پول لازمه داری بسم الله نداری غلط می کنی با بی ادبی به همه اهل محل از قلدرش تا بچه کوچیکای همسایه ها همه رو چنان آسی می کنی که از 10 تا همسایه نه تاشون باهات دیگه حشر و نشر و رابطه مالیشون رو قطع کنن و تو کاسه چه کنم دستت بگیری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
فکر نمی کنم این همه شهدای این مرز و بوم واسه این جمعیت باشه . خیلی از همین آقایون زمان انقلاب و جنگ حتی وجود هم نداشتند ! به سن و سال ها هم اندکی بنگرید ! ;)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آقای ناشناس شما از رهبری انقلاب بیشتر نگران انقلاب هستید؟ بروید فرمایشات ایشان را دوباره اما با دقت راجع به این مذاکرات بخوانید. متاسفانه آنقدر وقاحت دارید وکه با این همایش می خواهید پیغام دهید که بزرگان نظام متوجه نیستند و ما دلواپس منافع خود،ببخشید منافع انقلاب، هستیم.
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
این بزرگترین خیانت به کشورته که چند کیلو اورانیمم 20% مساوی حیثیتت قرار بدی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آخی عزیزم چقدر ساده ای شما. دلم برای سادگیت سوخت. نازی
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
ای بی خبر از مردم حتما بیکاری و گرسنگی نکشیده ای که این حرف ها را می زنی
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
قربونت شعار نده!!! من از خانواده شهدا هستم. بهترین دوستان و همرزمانم در برابر چشمم شهید شدند. آثار مخرب جنگ بر جسم و روانم باقی مانده اما هرگز حتی از آنچه خیلیها به طور قانونی دریافت نکردند نخواستم. دانشگاه هم بدون سهمیه و از طریق منطقه یک رفتم. پس ارزشها و حیثیت برایم مهم است. و اکنون حیثیت اساسی خودم و ملتم را در این می بینم که زنده، سالم و قوی بمانم و برای ساختن ایران عزیز با هموطنان فهیم خود، همکاری کنم. این آقایانی که الان سنگ اسلام را به سینه می زنند چقدر به جای شعار و شانتاژ برای ارتقای سطح زندگی مردم و موکلینشان تلاش کرده اند؟ کمی منطقی تر و عاقلانه تر فکر و عمل کنیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
تو حیثیتت رو نگه دار برای خودت از جانب دیگران هم صحبت نکن لطفا ، خودتو به ما نچسبون
محمد
| ROMANIA |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یعنی واقعا چجوری این چیزارو بهم ربط دادی؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
شرمنده میخواستم به این نظر منفی بدم اشتباهی مثبت دادم
سعيد رضائي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
17
543
امان از دست تندروها ...
خدا عالمه با اين توافق چقدر منافع بعضی ها بهم مي خوره!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
پس چی .شما فکر کردید هزینه آن پوستری که عکس همه شرکت کنندگان د رهمایش به اصطلاح مردمی که با تعداد 150 نفر تحت عنوان دلواپسیم جرا در خود داده را چه کسی پول میلیونی آن را داده ؟
خائف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
13
450
تصویر آقایان رسائی و حسینیان رو که دیدم ... فقط و فقط دلم برای مرحوم مطهری تنگ شد ، همین!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اگر ایشان تشریف داشتند همین ها اولین نفر بودند که حکم ارتداد ایشان را صادر می کردند.
برادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
15
597
الان چندماه هست خدمت سربازیم تمام شده و از خدمت مشکل حاد کلیوی یادگاری مونده و پول داروهاشو ندارم... در به در دنبال کاری هستم که فقط اسما از مدرک مهندسیم بهره بگیره ولی جز کارگر پیمانکاری با دستمزد 600 و یا راننده تاکسی چیزی نیافتم. توی خونه احساس اضافی بودن می کنم و روم نیست حتی برای خرید لباس از پدرم پول تو جیبی دریافت کنم. آقایان دلواپس چقدر باید بخورید تا سیر بشید ؟ برای چند نسل بعد از خودتون اندوختید ؟ دلواپس آه من و امثال من باشید در اون دنیا گریبانگیر شماست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
والله که هر دل خیلی از جوانها را زدی.*چقدر باید بخورند تا دلواپس نباشند. نمیدانم.*
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
این منفی ها را برادر دلواپسان داده اند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
منم هم تقریبا شرایط شما رو دارم و کاملا درکت میکنم.

واقعا اینها چقدر باید بخورند تا سیر بشن ؟؟؟ ما به ستوه اومدیم و به هزار فرقه راه درست و نادرست افتادیم برای زندگی کردن و زنده موندن اون وقت اینها از عزت و شرف ملی حرف میزنن!! شکم که سیر باشه ادم حرف مفت زیاد میزنه دیگه
عزت خودم و خانوادم لکه دار شد ، اینها دارن عزت ملی رو با یک نوع انرژی بدرد نخور مقایسه میکنن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
847
37
اینایی که الان نوشتی چه ربطی داشت به این همایش ؟! چرا مغلطه می کنید ؟!
الان چرخ سانتریفیوژها از حرکت افتاده ، چرخ زندگی مردم به حرکت افتاده ؟!!!
دلواپسی ما دقیقا اینه ! عزت و منافع ملی را حراج کردند و در عوض هیچ تحریمی هم لغو نشده و تا 20 سال دیگه هم قرار نیست لغو شود !
دلواپسی ایناست !
خودتونو به اون راه نزنید لطفا !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آخه این دوستان دلواپس مشکلات ملت نیستند عزیزم انرژی هسته بخوره تو سرم من دارم ذره ذره اب میشم از شدت تورم گرانی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
واقعا دلواپیست فقط همینه ؟
تا حالا بخاطر به لباس 35 هزار تومنی شرمنده دختر 2 سالت شدی ؟
تا حالا به خاطر نداشتن کار شرمنده زن و بچت شدی ؟
تا حالا شده که شام نداشته باشی بخوری؟
تا حالا شده که 2 روز گرسنه بمونی؟
خدا شاهده من نگرانی برای خودم ندارم ولی دارم جلوی زن و دخترم آب میشم . میفهمی یعنی چی ؟
اون وقت دلواپسی تو فقط اینه ؟!
داود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
شما بخاطر سانتریفیوژهاتون مملكت رو (بهمراه درياچه خزر) داديد به روسيه و چين. مردم تو فلاكتن. اقتصاد خوابيده. فرقي با افغانستان نداريم. چرا برا اينا دلواپس نيستيد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| CZECH REPUBLIC |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بخاطر 4 تا سانتیرفیوژ چرخ کل کارخانه ها کشور از تحریم خوابیده و عده زیادی بیکار شدند شما ها جواب خانواده آنها را می دهید ؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
شما بگو 8 سال مباحثه و جدل جلیلی با 5+1 دقیقا چه عزت و پیشرفتی برای ما داشته ؟
reza
| ROMANIA |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بهتر شدن پیش کش ...اقا بدتر نشه خدا رو شکر میکنیم...جنگ نشه بازم شکر میکنیم ..رهبر مگه نداریم چی میگید
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دسته گلهای 8 ساله دولت خدمتگزارتون یک شبه قابل جمع کردن نیست ،بله ایشون اونقدر ایران را در دنیا منزوی کردند که حالا حالا ها باید کار کنیم ،البته به اسرائیل خدمات بزرگی کردند و خوب در دنیا بزرگش کردند
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
پر واضحه که دلواپسی امثال شما از حرکت افتادن رانتهایی که تا حالا گرفتین.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
علی آقا
عزت یه تعریفی داره عزت یعنی پیش یه جمعی عزیز باشی بهت احترام بذارن تحویلت بگیرن از دیدنت و با تو بودن خوشحال باشن
حالا تو جمع کشورها ایران سالهای گذشته با حرکات مشکوکش و برخی کارهای دیگه عزیز بودنشو پیش خیلیاشون ازدست داده و با مذاکرات می خواد دوباره عزیز بشه و عزتشو برگردونه
اتفاقا مسیری که شما موافقشی برخلاف عزت ملی بود و به انزوای ملی و عراق صدام و لیبی قزافی شدن منجر می شد
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
از منفی هایی که به شما داده اند معلومه که مردم حرف شماها را قبول ندارند
اهوازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
تا بحال شرمنده این شدین که درختر پیش دبستانی شما از شما یک بسته آبرنگ یا مداد رنگی 12 تایی بخواد و شما عزا بگیرید که تو این وانفسای زندگی از کجا هزینه خرید این یک بسته 12 تایی مداد رنگی را بیاورید؟...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
کدام عزت به خطر افتاد وقتی استاد دانشگاه آمریکا به رییس جمهور کشورتان گفت وقتتان تمام است التماس می کرد وان دقیقه عزت را می فهمیدید وقتی با ادبیات لاتهای دروازه غار در تریبون شعار آن ممه را لولو برد سر می داد و فرهنگ و ادب ایران را نابود کرد کجا بودید وقتی به افراد ژنو احمقانه گفتند پول و مخارج این جلسات تواقف را ایران می دهد چرا شما درک نمی کردید اصلا وظیفه ایران نیست تا حالا که پولهای کشور از بلوکه در حال خروج است پول توافق ژنو به عهده کشورهای داوطلب بین الملل است نه ایران عزت یادتان امد اصلا شما معنی عزت را می دانید 8 سال تمام زجر کشیدیم هر بار که آقایان به خارج سفر کردند آبروی از ایران بردند که قرنها برای جبرانش باید تلاش کنیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
داداش این سانتریفیوژ بچرخه همه چی حله واسه شما ؟؟؟؟؟
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
10
367
این آقایون مخصوصاً دست اندرکاران این مراسم دلواپس منافع خود هستند یا منافع ملی؟
دلواپس میلیونها جوان بیکار و مجرد هستند یا دلواپس رانتهای آنچنانی و موقعیتهای ویژه ای که ممکن است با حل مسئله هسته ای، از دست بدهند؟!
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
13
310
درود بر عصر ايران گل گفتي .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
12
393
من هم دلواپس برگشتن احمدی نژادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
25
279
اینارو به حال خودشون رها کنین بابا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
چیو رها کنن عزیزم؟؟

این جماعت هوچی گر به حال خود رها شدند و برای تامین منافع خود، نزدیک بود کشور را وارد جنگ و قحطی کنند.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یادت رفیق ! این جماعت را اگر راحت بگذاری، راحتت نمی گذارند !!!!!
ناشناس
| CZECH REPUBLIC |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
جماعت کاسب تحریم رو باید محاکمه کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
با مهدی موافقم اگه رها کنین کشور رو به قهقرا میبرن
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
9
352
دلواپس اختلاسها و رانتها و رشوه هایی باشند که در 8 سال گذشته اقتصاد مملکتو به قهقرا رسوند...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
فکر کن که پرونده هاشون رو بشه :) منم بودم جای اینا با چنگ و دندون دلواپس میشدم .
هر چی غمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
9
297
این عزیزان مقصر نیستند چون سطح فکرشان تا این حده
ولی باید این دوستان را به زور به بیمارستانها برد سوار تاکسی کرد به پایین شهر ها برد تا درد دل مردم رو بشنوفند اینکه برای کیسه برنج باید میرفتی سر صف اونم بعد جنگ و دعوایی زیاد تا نوبتت میشد انگار قیامت شده بود البته فقط تو ایران و عزیز شما میگفت ما و ملت ما خوبیم این شمایید که ضرر میکنید البته عزیزتتان خبر از کوجه و بازار و شکم گرسنه نداشت تنها شماها را دوروبرش میدید که خوشحال و خندان یه تومانتان 1000تومان شده بود مثل من مستاجر نبود که ارزش 15 میلیون رهنم پولی که براش قرض گرفته بودم از شکم خود بچه هام گرفته بودم تمام طلا و سرمایه م را فروخته بودم بشه 5 میلیون و بزنم تو سر خودم که خدایا سال دیگه برای ودیعه مسکنم چه کنم اعصابم خورد هر روز با عیال سر موضوعی بیخود دعوا ناراحتی سر کار تهدید به اخراج خلاصه سال 89 90 91 مثل سگ زندگی کردیم تا الان یه کوجولو بهتر شده دیگه نگران برنج سیب زمینی گوجه نیستم گران هست ولی هست با این وجود فقط با امید داریم ادامه میدیم و مثل بعضی ها فکر خودکشی نمیزارم سراغم بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
ربطی به سطح فکر نداره بنظر من بیشتر به سطح رفاهشون ربط داره
ناشناس
CANADA
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
7
367
یه سوالی که باید شما پیگیری کنید و جوابش رو مطرح کنید اینه که: آیا مردمی که موافق این دولت هستن هم اجازه دارن به همین راحتی گردهمایی داشته باشن و شعار بدن؟

به طور خاص باید پرسید این افراد مجوز این گردهمایی رو از کجا گرفتن؟ ما هم میتونیم بگیریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اين جماعت نياز به مجوز ندارن از ديوار سفارت بالا ميرن ،كنسرت لغو ميكنن،توخيابون هر كاري خواستند ميكنند،تجمع ميكنند،هر شعاري دلشون خواست ميدن و خلاصه نگران نباش كسي بهشون كاري نداره اينا فراتر از قانون هستند
داريوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
7
238
براشون متاسفم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
7
254
باید مواظب خوارج بود چون آفت دین و ملت وکشور هستند
خســـــــــــــــــــــــــــــــــــــرو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
7
231
سلام ودرود خداوند برشما باد که حق مطلب را ادا کردید.
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
239
سلام آیا زمانی که پیشنها مذاکره با آمریکا ومکاتبه ذلیلانه وبی پاسخ ازسوی آقای احمدی نژاد مطرح شد وعزت وحیثیت ایران وانقلاب اسلامی در معرض خطر وتهدید بود حضرات آقایان نگران ودلواپس نبودند؟ آیا بقول حضرت امام(ره) اینها با پیشرفت وپیروزی اسلام بدست دیگران ناراحت هستند؟ لطفا چند قلم از خدمات وپیشرفتهای واقعی 8 ساله که مورد تائید مردم ودلسوزان واقعی مردم در زمان سلطه خودشان را علی رغم در اختیار داشتن همه ابزار حاکمیت را اعلام فرمایند؟؟؟!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
7
260
این اقایان به ظاهر دلواپس که سر خودشان را مثل کبک توی برف کرده اند یه سر توی کوچه و خیابان بزنن و از مردم بپرسن دلواپس چی هستن والله به قران شما با این کارتون دارین مردم را به جایی میرسونین که از اسلام بیزار میشن نه اینکه اسلام دین بدی باشه نه استغفرالله شما با این کوتاه بینیتون بدش کردین هم شما هم وهابی های جنایتکار کار شما به جایی رسیده که به حرف مقام معظم رهبری هم گوش نمیدین وقتی ایشان موافق مذاکره هستن یه سر به مساجد بزنین و بعد یه سر به قهوه خانه ها بزنید کدامش شلوغ تر هستند هیچ فکر کرده اید چرا روز به روز از جمعیت مساجد کم میشود همش به خاطر طرز فکر های اشتباهه وقتی جوان مملکت ما بلیط کنسرت گرفته بره یه شب توی زندگیش شاد باشه (هرچند با وضعیت الان گرانی فکر نمیکنم هیچ کس غیر از اقایان دلواپس بتونه طعم شادی را بچشه) اما شب قبل از ان یه عده با پلاکارد و پخش کردن شب نامه مانع از اجرای کنسرتی میشن که تمام مجوزهای لازم را گرفته جوان مملکت ما دین گریز میشه مسجد نمیره از اسلام زده میشه البته گفتم مقصر اصلی این جریان هم افراد تندرو هستن افراد به اصطلاح دلواپس شما اگر دلواپس بودین گاز مملکت ما در میدان پارس جنوبی به تاراج نمیرفت و کار به جایی نمیرسید که قطر دوملیونی سه برابر ما گاز استخراج کنه به خاطر چی به خاطر چی به خاطر تحریممممم همان تحریمی که شما انرا کاغذ پاره میخواندین .عصر ایران هرچند میدانم که نظرمو نمیزاری ولی حرف دل خودم و اکثر جوانان کشورمو گفتم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
نترس این مردم تحملشون خیلی بالاست . صد سال هم تحریم باشیم بازم تحمل میکنیم !!!!
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
9
273
آقایون شما نماینده ما نیستید من اصالتم تهرانی هست و نسل در نسل تهرانی هستیم ولی شرمم میاد که شما نماینده تهرانید شرم دارم شرم دارم شرم دارم
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
7
257
اتفاقا شما نگران همین لغو تحریم ها هستید. چون میدونید اگر روحانی بتونه تحریمها رو برداره و وضع مملکت سر سامان بگیره برای همیشه به تاریخ می پیوندید. برای همین که همیشه قبل از مذارات اینجا تو مملکت بلوا بپا میکنید. الان هم که همایش گرفتید تا آخرین زورهاتون بزنید و نذارید روحانی موفق بشه. ولی یادتون باشه عزت خدا میده نه شما ۸ سال احمدی نژاد رو بزرگ کردید آخرش مردم رفتن رای دادن به کسی که هاشمی حمایتش کرده بود.
لطفا پخش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آره عزیزم عزتو خدا میده

خودشمک وعده داده که مقاومت کنین من چنان کمکتون میکنم که نفهمین چه جوری اینجوری شد

آقای روحانیم تحریما رو برداره
البته ایشالله که برداره

اینو یادمون نره که آیه قرآنه که یهود و نصاری دست از سر شما ور نمیدارن تا....
بقیشو میدونین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
8
162
اقا دمت گرم بقول خودت همش نبود ولی بازهم خوب بود هیف که اسلام دست و بال ما رابسته که اگر بخاطر اسلام وشیعه نبود ....
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
این آقا که از قول مااسلام می فرمایند یهود و نصاری دست از سر ما بر نمیدارند

نظرشون اینه که لابد بریم ریشه شونو بکنیم یا بریم یه کره دیگه زندگی کنیم
شما برید دلواپس ژنو باشید براتون بهتره.
جلیلی شما 4 میلیون رای آورد دست از سر اسلام و این مردم بردارید.... این مردم اسلام و عزت خود را بهتر از امثال رسایی و حسینیان و جلیلی می فهمند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
192
اينها نگران منافع جناحي و شخصي خودشونن. به گروه خوني هيچكدومشون نميخوره كه نگران كشور و اسلام باشن اگه بودن پس تو هشت سال گذشته چكار مي كردن؟ لابد مشغول تجارت تحريم بودن! تجارتي كه به قيمت از دست رفتن منافع ملي و هر چه فقير تر شدن مردم عادي شده است.
بايد جلوي چنين افرادي ايستاد بايد اسامي و سوابق اينگونه افراد به مردم اعلام بشه تا بلكه رسوا بشن.
rahim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
9
149
...کجایند مردان و جوانان بی ادعا که گوششون فقط و فقط به دهان رهبر کبیرشون بود تا یه لب تر کند و بروند خرمشهر رو آزاد کنند.کجای شما ولایتی هست که گفته رهبر عظیم خودتون رو نقض میکنید.مگر رهبرمون نگفت که من خودم اعتماد دارم به این تیم هسته ای؟دلواپسان این ملت و نظام زمان جنگ بود و تمام.شماها دلواپسان جیبتون هستید
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
144
...تمام این اقدامات در جهت تخطئه دوران به اصطلاح پاک قبلی است که مملکت را به این روز سیاه نشونده و میخوان با این کار هم از پاسخگویی طفره برن و هم وجهه از دست رفتشون را در افکار عمومی احیا کنند و اگر انصافا رییس جمهور هم بخواد با مماشات با این قضایای بودار برخورد کنه بدا به حال دولت تدبیر وامید و مردمی که بهش رای دادند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
146
جناب عباسی که از کام مرگ جستی!!!کمی به فکر اون دنیات هم باشی بد نیست!!!...
یا مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
352
15
نه اینکه الان با این توافق نامه ترکمنچای 2 همه دلواپسیهای شما حل شده!!

تحریم ها که قرص و محکم سر جاشون هستند

تهدید نظامی هم که از بین نرفته

عزت و شرفمون را هم فروختیم

این حرف شما زمانی درست بود که ما در اثر توافق نامه ژنو مشکلات ذکر شده را نداشتیم. بدبختی این است که همه چیز را دادیم و دلواپیسی ها ذکر شده شما همچنان باقی است!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
حيف اين اسم!
خرابه هاي دولت قبل زمان ميخواد زخم عميق هميشه درمانش سخته و فكر عميق ميخواد ولي امثال شما نميفهمند
لاله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یادت میاد کی باعث همین تحریمها و تهدید نظامی شد برادر آلزایمر؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
عزیزمن. رفع تحریمها و اعتماد سازی از سوی ایران قدم به قدم و مطابق برنامه داره انجام میشه. به عبارتی یه امتیاز میدن یه امتیاز می گیرند. بخشی از پول های ما ازاد شد ما هم اورانیوم 20 درصد(تبدیل به 5 درصد برای سوخت شد) را تبدیل کردیم. حالا مراحل بعد هم قدم به قدم انجام میشه. شما و دوستاتون یا هدف سیاسی دارید یا 6 ماه بدنیا اومدن.
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
این ها همه دست گلهای رییس دولت قبلیتونه که تحریم ها را کاغذ پاره میخوند و حالا باید این دولت تمام وقتشو بزاره برای رفع تحریم به جای اینکه برای آبادانی این سرزمین کار کنه
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اخوی اگر شما اقایون دلواپس اجازه بدین تحریم ها هم برداشته می شن !شما دست از سر ملت بردارید ببینید تو توافق جامع قراره چی بشه؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یا مهدی میگی و حقیقتو وارونه نشون میدی!؟گرمسلمانی از این است که حافظ دارد- وای اگر از پس امروز بود فردایی
پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
از کجا مطمئنین که اگه شماسرکار بودین وضع از این بدتر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
8
200
"دلواپسی" اینها از سر سیریه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
207
mpt يون بي سواد. ! خيلي خودشون رو بزرگ ميپندارن ولي واقعا" در برابر ملت عددي نيستند. فقط براي يك روز راهپيمايي رو آزاد كنند و دو طرف رو بسنجند اين خواست اكثريت ملته فقط يك روز رو ميخوايم بعد همه چيز معلوم ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
هاااااا، این mp3 که گفتی یعنی چه؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
كسي mp3 نگفت جانم.
mpt يون كه گروه معروف و دانشمندي هستند تو اين مملكت نميشناسي!!!!!!!
ی الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
199
آقایان دلواپس - بنده پس از طی 700 کیلومتر ورز پنج شنبه برای عمل سنگ کیسه صفرای مادرم به بیمارستان میلاد تهران آمدم دلواپسهای عزیز در سایه مدیریت جهانیتان مردم حداقل یک ربع فقط تو صف آسانسورهای این بیمارستان بودند - مردمی که عصبانی از همه چیز و همه کس بر سر هم داد می کشیدند و از همه بدتر پزشکانی که توان پاسخگویی به این همه مراجع را نداشتند و خدا شاهده که پزشک معالج ما بیش از ده دقیقه مارا به خاطر مراجعه به ان مرکز و نرفتن به مرکز استان خویش محاکمه کرد دوستان دلواپس شما دلواپس هیچکدام از این مسایلی که گفتید نیستید شما دلواپس از بین رفتن ابرهای تاری هستید که خود بر آسمان زندگی مردم کشیده اید مبادا که این ابرها برهند و آسمان صاف کثافت کاریهایتان را بنامیاندو رانتهایتان از دست برود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
8
207
اصل فتنه اینها هستند و باید سر جایشان نشاند
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
170
کاش یک روز فقط یک روز به جای یک کارگر زندگی میکردین اونوقت میفهمیدین دلواپسی یعنی چی.یکمی هم بخاطر خدا حرف بزنید نه بخاطر منافع جناحیتون.بخدا مرگی هم هست
مستعار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
299
20
در اینکه عصر ایران چشم وکوش بسته طرفداری دولت دکتر روحانی رو میکنه شکی نیست عصر ایران ما هم طرفدار دولت هستیم ولی دلیل نمیشه همه کارهای دولت رو قبو ل داشته باشیم گرچه همیشه ادبیات شما از تمسخر منتقد ومخالف بوده و هست ولی ما از حقوق مسلم کشورمون دست بر نمیداریم و نمیگزاریم عده ای هر چند با بیسواد خواندن ما و تمسخر ما از ن به درمان کنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بي سواد هستيد كه اين حرفها رو ميزنيد زخم عميق به جا مانده از دولت قبل خوب كردنش زمان ميبره
فرزند وطن
| UNITED STATES |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
ای کاش شما تندروها و گوش و چشم بسته ها دست از سر این مردم بیچاره بردارید .
آدم هایی کوته نظر که فقط تا جلوی بینی خودشون می بینن و نمی تونن چیزی جز اونی که خودشون می بینن رو حق بدونن !!
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
حقوق مسلم من پیدا کردن کار٬ خونه با اجاره معقول و ثابت٬ حق انتخاب و دسترسی به اینترنت و فیسبوک و امنیت و ....!!!
یا علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
تا کی این مملکت باید چوب شما بیسوادها را
باید بخورد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اشتباهی مثبت زدم.
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
جناب مستعار! روش رفتاری باند شما سوخته! دوره اصلاحات با همین جوسازیها دولت رو به مسائلی کشاندید که نتوانست کارهای اساسی انجام بده. الان دیگه این حنا رنگ نداره. لطفا شهامت هم داشته باشید و در زیر نقاب حمایت از دولت علیه دولت فعالیت نکنید!
ماهور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
142
بسیار عالی بود درود بر شرف پاک و بی ریایتان که به فکر این مردم هستید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
8
146
روحانی مقتدر بزن تو برجک دلواپسان ضد ملت
ایثارگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
195
سلام
اینجانب حقوق خالص دریافتی ام 445000 تومان می باشد. هفته گذشته بخاطر اینکه در شیراز اسکن هسته ای بیش از وزن 95 کیلو انجام ندادند مجبور شدم به بیمارستان رضوی مشهد مراجعه کنم. بخدا سوگند حدودا مبلغ 1500000 هزارتومان هزینه من و همراهم گردید در صورتی که اگر دستگاه اسکن با وزن بیشتر در شیراز بود با مبلغ 160000 هزارتومان کارم انجام می گرفت. حا لا من مانده ام و اینکه حقوق سه ما و نیم که خرج کرده ام پس چه کسی دلواپس من است.
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آخه آدم بی وجدان، واسه چی به این نظر منفی میدی، حرفه سیاسی زده، فحش داده، بی احترامی کرده، چی گفته؟؟؟؟؟ درده دلشوووووووووووو گفته. دردی که رئیس جمهور محبوبتون واسش درست کرده. همونی که 8 سال همرو به خاک سیاه نشونده.
من مطمئنم اینی که منفی داده نه دین داره نه چیزی از آخرت میدونه، فقط منفعت سیاااااااااسی واسش مهمه.
خدا جوابه این همه بی معرفتی شمارو بده
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
145
چرا به اینها به همین راحتی مجوز میدن!!!!!! بشینن نظرشونو بگن ...من دلواپس این دلواپسیها هستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
3
110
آدم عاقل اول فکر میکنه بعد حرف میزنه اما آدم نادان اول حرف میزنه بعد فکر میکنه خودتان قضاوت کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
154
یه سوال دارم:
آیا وقتی که قطر حق ما رو تو میدان گازی پارس جنوبی میخوره و یا نمیتونیم حقمون رو از دریای خزر از روسیه بگیریم، عزت مملکت ما پایمال نمیشه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
7
126
درود بر نویسنده این مطلب که براستی و به حق نوشتی.درود بر روحانی و لعنت بر جریان انحرافی های دلواپسین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
127
بعضی ها دلواپس منافعی هستند که به خطر افتاده است! دلواپس دلارهایی است که در لوای تحریم به جیب می زنند! دلواپس تک صدایی های هستند که در زمان فشار و تحریم اعمال می کنند. کلاً اینها دلواپسند. دلواپس خاوری و مه آفرید دلواپس ب.ز و ... .
اما دلواپس مردم نیستند. دواپس مملکت نیستند حتی دلواپس نظام و دینی که ادعای آن را دارند نیز نیستند.
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
102
از عکس آخری به شدت می ترسم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
100
این اقایون که دلواپس مردمندخداوکیلی حاضرند ماهی 500هزارتومن حقوق بگیرند ,حاضرندسوارپرایدشوند,حاضرنداگه فرزندشان بیمارشوددربیمارستانهای دولتی اون بستری کنند,تاحالا چه نوع طرحی درمجلس مطرح کرده اندکه به نفع مردم باشد,چراجلوترازرهبری حرکت میکنند مگه خوداقا نفرمودندمذاکرات بایدادامه یابد ,مگه نفرمودندوحدت ملی حفظ کنید چراگوش نمیدید چرابه دولت کمک نمیکنیدتامشکلات مردم حل شود چراچرا
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
108
در مورد آقایان دلواپس ام پی تی باید بگم که: نرود میخ آهنی در سنگ
یعنی اینها توجیه پذیر نیستند.
دلواپسی های اینها وقتی برطرف میشه که کشور را بدی دستشون. شکمشون را هم سیر کنی و بزاری هر کاری که دوست دارند بکنند. اینها دلواپسند که نکند ایران مثل کره شمالی نشود!
adasdasdsds
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
97
درود به شرفت نويسنده عزيز عصر ايران ،
حرف دل ميليونها يعني اكثريت مردم را زدي. اين گروه اقليت فكر كرده اند مملكت ارثيه پدرشان است كه براي همه مردم نسخه مي پيچند. اميدواريم دولت تدبير و اميد بساط اينها را هم جمع كند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
93
جالبه که وقتی مقام رهبری موافق موضوع هستند و از همه خواستن فعلا از دولت حمایت بشه اینا این وسط چی میخوان؟ آیا کار این افراد سرپیچی از خواست رهبر نیست؟ البته همه میدونن که این افراد بیشتر دلواپس از دست دادن سودهای هنگفتی هستند که از تحریم ها تو جیبشون میرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
کی مقام رهبری گفتند حمایت بشه آقا؟؟؟؟
ایشون گفتند این ماجرا فقط ظرفیت فکری مردم رو بالا میبره که اونم ایشالله بعد 4 سال میبینیم

به شرفنم قسم تک تکتون ازین وقفه در آینده پشیمون میشین

آمریکا هیچوقت برادریشو ثابت نکرده که ایندفعه دفعه دومش باشه
این خط-
اینم نشون*
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آقای ناشناس کامنتی
خوابی برادررررر
آمریکایی ها هیچ وقت برداریشون رو ثابت نکردن؟
برداری کدومه؟؟؟ کشور ها بر اساس مناقع شون با بقیه صحبت می کنن ولا غیر، نه عاشق چشم و ابرو ما هستند نه هیچ کشور دیگه ماهم باید باهاشون بر اساس منافع صحبت کنیم بحث دوستی در میون نیست که باید برداری ثابت کنن که!! روسیه و چین هم منافع توی ایران دارن کافی ما تغییر رویکرد بدیم تمام منافع ی که روسیه و چین توی ایران دارن بدیم آمریکا اون وقت می بینی چطور آمریکا میشه دوست و چین و روسیه دشمن
مريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
3
101
عالى نوشتين ساده و مفيد . آخى اين بندگان چقدرهم دلواپسن ! از فرط دلواپسى عينهو دوك لاغر و پريشونن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
90
... و همانا که برای حرف مفت کنتوری نیست ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
105
این ها دلواپس جیب های مبارک خودشان هستند، ولاغیر!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
121
راستی آقایان دلواپس،از احمدی نژاد،مشایی ،رحیمی،خاوری ،زنجانی و..... چه خبر؟اونا کجایند؟نکند اونا دلواپس چیزهای دیگری هستند که شماخبرندارید.سری به آن ها بزنید وخیلی ها را از دلواپسی نجات دهید.پیشنهاد می شود کمی به خودتان بیایید ودلواپس آب ونان مردم باشید.راستی هزینه همایش دلواپس بودن شما را کی پرداخت کرده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
نگرفتی دیگه. خوب این ها که نام بردی (ب.ز! و... ) هم دلواپسانند دیگه!
بیکار ارشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
112
بنده فوق لیسانس مهندسی مکانیک هستم که از وقت فارغ التحصیلی بیکار هستم و با کلی اینور اونور زدن رزومه دادن و کلی مکافات باید منتظر یه تماس این شرکت های کلاه بردار باشم که تازه برم تمنا کنم براشون کار کنم... من به شخصه دلواپس آینده شغلی خودم هستم دلواپس آیندم تو این مملکت هستم دلواپس اینم که چطوری تو روی خونوادم نگاه کنم که هنوزم که هنوزه به این سنم سربارشونم و خرجیمو از اون ها می گیرم من اصلا دلواپس سانتریفیوژ نیستم می خواد بچرخه یا نچرخه من دلواپس خیلی چیزا نیستم ....
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
112
حضرات ظرف هشت سال بیش ازهشتصدمیلیارددلاردرآمدنفت رابه باد دادند واکثریت ملت رازیر فشاراقتصادی له نمودند ...ننگتان بادکه ازروی امت شهید داده وامام شهیدان شرم نمیکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
89
عالی بود.
بعضی ها فقط دنبال منافع و درآمدهای ناشی از تحریمها هستند چون نه شرفشو دارند و نه عرضشو که مثل یک مرد برن و با یک کار مفید درآمد کسب کنن .
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
81
مسببین وضعیت اسفناک اقتصادی فعلی گویا پیام ملت رادربیست وچهارخرداددریافت ننمودندونیازبه گوشمالی دارند وامت باید طی بسیج همگانی پیکرپوسیده تشنگان قدرت را درهم بپیچند تا بیش ازاین درمقابل امت نیستند
دزموند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
78
موضوع اینه که این عده دلواپس مردم ایران هم نیستند پس این مقاله هم مصداق نرود میخ آهنین بر سنگ خواهد بود.
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
69
خدا خيرتان دهد شما حرف دل ما را مي زنيد اميدوارم هيچ وقت فيلتر نشويد.
sepideh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
63
دمت گرممم.
ناشناس
CZECH REPUBLIC
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
85
جوانان کشور از تحریم ها و فشار های اقتصادی و بیکاری وتورم نمی توانند ازدواج کنند بعد آقایان نگران سانتیرفیوژ هایشان هستند !
پاسخ ها
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
نگران سانتیرفیوژها هم نیستند ،همه این ها بهانه است ،میخواهند تحریم ها باشه و این ها بهتر بتوانند کاسبی کنند،رییس دولت قبلی هم که خوب خدمت کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
70
واقعا حرف یک ملت را گفتید. اینا چشمشان را به روی ملت بستند و فقط خودشونو میبینند. آقایان دلواپس این را بدانید ملتی که به روحانی رای دادند همه خواستار توافق اند...
جمشيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
68
ماشاء الله به شعور این نمایندگان
اگر میشه جائزه نوبل به اینها بدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
85
برادران مثلا ارزشی، بیماری قلبی دارم ( که اتفاقا یادگار دوران سربازیمه! )، دندونم چرک داره و چرکش میزنه به قلبم. قلب رو که بی خیال، پول دندون پزشکی ندارم. ۲ماه دیگه اجاره خونه تمم میشه، همین الان قیمت پول پیش همین ۵۰ متریا ۲برابر پارسال شده و اجاره ماهیانه هم ۸۰درصد درآمدمه و نمیتونم اضافش کنم.تازه خدا به داد برسه تیر چه بر سر قیمتا بیاد! شما چی میگین؟ حرفتون چیه؟ من چه گناهی کردم که یه دهه شصتی هستم؟ دلم خوشه فوق لیسانس دارم و ۳تا زبون زنده دنیا رو کامل بلدم!!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
79
دلواپس دلواپس!!! راستی دلواپس چی ؟ببینم چرا دلواپس خیلی چیزها تو همین هفت هشت سال پیش نبودید راستی چرادلواپس کوچیک شدن سفره های مردم نیستید راستی چرادلواپس شرمندگی پدرهایی که شبها دست خالی به خونه میرن نیستید راستی چرا دلواپس رشد بی دینی دربین جوانان نیستیدو........
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
74
عصر ایران فوقالعاده قشنگ نوشتی.. واقعا لذت بردم .. دقیق انچه در ذهن من بود را مکتوب کردید.. شیر مادرتان حلالتان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
66
این دلواپس ها احتمالا مثل من نرفتن 18 میلیون بدن پراید بخرن و روزی که رفتم تحویل بگیرم درب ماشین باز نمی شد و قفلش خراب
عباس مددی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
74
ضمنا مردم دلواپس آن 700 میلیارد دلار فروش نفت در 8 سال صدارت آقایان هستند که دست دوستان خودی افتاده و در اقتصاد مملکت بصورت در غلتان از بخشی به بخش دیگر می رود و اکنون قدرت این را پیدا کرده که در بعضی بخشهای اقتصادی با دولت سرشاخ شود.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
163
17
پناهیان: مذاکراتی که به تقویت رفاه و آسایش مردم منجر نشود، قطعا محکوم به شکست است
ایشان که همان حرف شما را زده اند ، مگر هیچکدام از اینهایی که به این همایش رفتند مریض نداشتند حتما داشته اند ولی کوتاه آمدن از مواضع بدون رسیدن به منافع مثل دومینویی می ماند که تا اخرین قطعه اش خواهد ریخت
پاسخ ها
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اگه می خواست به نتیجه برسه تو اون 8 سال احمدی نژاد با این کارهای شما به نتیجه می رسید ،شماها کاسبان تحریم هستیدو باید اسم همایشتونم می زاشتید همایش کاسبان تحریم
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بله محکوم به شکست است مثل هشت سال گذشته .نه جانم اینها مریض ندارن اینها خود سبب مریضی اند
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اصلا تعریفتون از عزت چیه ؟؟
می دونی دمکراسی یعنی چی ؟؟
می دونی اکثریت مردم یعنی چی ؟؟
خیال نکن مردم نمی فهمن فقط شما می فهمین , به خدا که مردم خیلی باشرف و صبورن که شما رو تاب میارن
ناشناس
| IRAQ |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بس کنید این همه دروغگویی رو دیگه ، هشت سال پدر مملکت رو درآوردید خجالت هم نمی کشید....
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اخه من موندم که الان که این همه مذاکرات صورت گرفته و مثلا قرار بود یه سری چیزایی در مقابل این همه پلمپ بگیریم چی شد ؟؟/
واقعا هیچی .
خبری گذاشتن مبنی بر ازاد شدن تحریم قطعات هواپیما .
چند روز بعدش معلوم شد که قطعات هواپیماهایی که ما بیست سال پیش اون هواپیماها رو دور انداختیم تازه میخان به قیمت گزاف به ما بدن .
پول های ازاد شده هم که هیچی هنوز به مملکت وارد نشده .
چیز دیگه ای هم که نبوده .
ارزونی خاصی هم که مشاهده نشده . تو هیچ جنس و هیچ چیزی . پس کجاش خوب بوده این مذاکرات و این همه بوق و کرنا کردن ها .
طبیعیه که همه ی این تلاشها محکوم به شکست بوده و هست . فقط امیدوارم که این اقایون رویی داشته باشن که به روی من و شما نگاه کنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
3
82
اين آقايون كاسه داغتر از آش هستند نه دلواپس ،بايد مي نوشتند همايش كاسه هاي داغتر از آش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
64
بابا یه دفعه بیان روبرو بشینن مناظره کنن
ببینیم چیچی میگن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
72
تاريخ کساني را که به فکر منافع ملي و آينده اين سرزمين هستن هرگز از ياد نخواهد برد. همان طور که سالهاي سياه دوران احمدي نزاد از ذهنها پاک نخواهد شد. درود بر اعتدال و نفرين بر افراط و افراطي گري
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
85
ای کاش دلواپس امنیت و دزدی هایی که زیاد شده بودید
hadeseh joo
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
83
منم دلواپسم.دلواپس فردای قیامت که نکند خدا هم جوابشان را ندهد که اینچنین تنمان را میلرزانند
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
7
157
قیمت کالاها در هشت سال هفت برابر شد، دلواپس نشدیم، ارزش پول ایران در هشت سال به یک چهارم رسید دلواپس نشدیم، تعداد بیکاران چهار برابر شد اصلا دلواپس نشدیم، صد میلیارد پول نفت گم شد و هفتصد میلیارد به باد رفت کسی دلواپس نشد، سن فحشا به سیزده سال رسید و درصد زیادی از فاحشه ها شدند زنهای شوهردار یکی از این ناموس پرست ها دلواپس نشد، کشور تا پای جنگ رفت و هر جوجه حاکمی در منطقه به ایران و ایرانیت توهین کرد یک نفر از این آقایان دلواپس نشد. وزیر خارجه در قبرس چند ساعت مثل دزدها در فرودگاه بازداشت شد، یک نفر دلواپس نشد، به رئیس جمهور معجزه هزاره سوم در نیویورک گفتند دیکتاتور حقیر کسی دلواپس عزت اسلامی نشد، هشت سال مردم بخاطر هوای آلوده خفه شدند و سن زندگی پائین آمد و طلاق چند برابر شد و این همه خانواده متلاشی شد، یک نفر از این جماعت دلواپس نشدند. حالا که دولت وعده داده دور از چشم شیطان و گوش شیطان کر و زبانش لال احتمالا از این وضع کثافت دربیاید، جماعت کنگره دلواپس ها تشکیل دادند...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
درود بر تو. ممنون که برای حافظه های ضعیف یادآوری کردی. البته یک نکته بود از هزاران.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آفرین ناشناس، خیلی خوب گفتی ولی کم بود باز هم عمق فاجعه بیشتر از اینهایی هست که نوشتی
سعید
| GERMANY |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
درود بر تو ای آزاد اندیش ،
بهترین پاسخی بود برای این کوته فکران جنگ طلب ، آنهایی که نان را در جنگ و خونریزی می دانند و از ذلالت خویش بر نمی گردند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
7
75
من مطالب عصر ایران را کاملا قبول دارم. اما خودم یک دلواپسی دیگر هم دارم. دلواپسم که مبادا جماعت حقه بازی که این همایش را راه انداخته اند همینطور به تخریب و سیاه نمایی مزورانه خودشون ادامه بدن و دولت اعتماد عمومی رو از دست بده. از دوستانی که با جناب رئیس جمهور ارتباط دارند می خواهم از ایشان خواسته شود آبروی نداشته این جماعت نهروان را پیش ملت ببرند. خواهش می کنم به ایشان بگوئید کم از بد اخلاقی هایی که احمدی نژاد به ناحق استفاده می کرد ایشان در جای حق مورد استفاده قرار دهند.
شاهين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
84
تو را بخدا تعداد كامنت ها را نگاه كنيد متنشان را بخونيد أشك مردم را در أوردن خجالت نميكشن پول بيت المال را غارت كردن ناراحتن أوضاع عادي بشه بسه بسه بسه مردم له شدن مريض شدن دارن ميميرن اگر مسلمان نيستيد ذره اي وجدان داشته باشيد
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
174
10
اینهمه سوال که پرسیدید رو اول از دولت و خودتان بپرسید . بعد از حدود یک سال کلید روحانی هیچ قفلی رو باز نکرد ، قیمت دلار خدا رو شکر شده دوهزار و چهارصد ، تورم مشکلش حل شد ، تحریم ها رفع شد ، مشکل دارو حل شد ، تو رو به خدا بسه اینهمه دروغ به مردم گفتید . به جای طلبکاری یه بارم این سوالات رو از دوستان آمرکاییتون بپرسید ، ما هر روز برای توافق در ژنو دعا می کنیم ولی هیچ خبری نیست فقط هر چی بوده عقب نشینی بوده ، یه موضوع خیالی درست کردید به اسم کسانی که از تحریم سود می برند بعد به جای پاسخگویی می زنیدش تو سر منتقدین . البته این حرفا به معنی تایید صد درصدی آقایون منتقدین هم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAQ |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یه دیوانه سنگی رو تو چاهی انداخته که حالا حالا صد تا عاقل نمی تونن درش بیارن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
قفل چشاتو باز کنی قفل های باز شده را می بینی.
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دوست عزیز نظرات شما بکلی رد است و گرنه اینهمه نظر منفی نمی گرفتید که قابل عبرت برای افراطیون است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
والا فکر نکنم بشه گند کاریای هشت ساله رو یک ساله جبران کرد!!!با اجازتون اگه دولت قبل ادامه دار میشد الان دلار میزد به 5 تومن!!!همین که اضافه نشده یعنی خیلییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یادت با شه حل مشکل زمان زیادی می برد
اون هم این مشکلات فعلی
شاهین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
خدایی مشکلات اقتصادی که دولت قبل ایجاد کرد یکساله قابل حله من اصلا کاری به روحانی ندارم بشم رای ندادم ولی خودتان قضاوت کنید دولت قبل چه به سر اقتصاد این مملکت اورد
ناصر هشترودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
3
91
خدایا صبرم بده .خدایا ببین کی ها برای کشور ما ومردم ما تصمیم میگیرند .مردم به نان شب محتاجند عین خیالشان نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
63
اعوذ بالله من الشیاطین الرجیم
محمد حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
83
عصر ايران حرف دل ما را زد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
زنده باد عصر ایران
حامد
UNITED STATES
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
204
8
من متن رو کامل خوندم مطالب عوام فریبی هست کسی بدش نمیاد تحریم نشه با جامعه جهانی رابطه داشته باشه و .........اما آیا درست هست 28 امتیاز بدیم 8 امتیاز بگیریم؟؟چرا مردم رو دارید فریب میدید. مردم ما هنوز هم حاضر هستند یک تکه نان رو 75 میلیون نفری بخورند اما باج به هیچ کشوری ندهند.شما که ادعات داره همه جارو پاره می کنه چرا متن قرارداد رو مخفی کردین؟؟؟؟؟چرا اجازه خرج پولی که مثلا به حسابتون امده رو ندارید؟ چرا بعد توافق 3بار تهدید به جنگ و 18 بار تحریم شدیم ؟؟؟؟چرا با توافق شیب ملایم قیمت ها 75% شد؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
الکی میگی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
مردم ما هنوز هم حاضر هستند یک تکه نان رو 75 میلیون نفری بخورند اما باج به هیچ کشوری ندهند.

اولا از طرف خودت حرف بزن نه از طرف مردم !
دوم : شما ها اصلا به روسیه و چین باج نمی دهید !!!!
ramin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
حامدجون فعلاشمافریفته حرف اقایون شدی !بخون: 1- متن تفاهم نامه باید مخفی بمونه و رسانه ای نشه . این موضوع , یکی از بندهای قرارداد مورد نظر شماست. متن کاملش هم رهبری میدونن و از اون اگاه هستن 2- مگه تو نماینده 75میلیون هستی که میگی یک تکه نون رو باهم میخورین توی همین 75 تا حداقل 30تاش مخالف این نظر شمایند3- شما دنیاو اقتصاد دنیا رو از دریچه چشم رییس جمهورقبلی میبینید که در جواب گرونیها میگفت بقالی کوچه ما ارزون میده بیاین اونجابخرین , اثرات گامهای شایسته دولت قبلی تا چندین سال ادامه داره! برو قدری مطالعه کن بعد بیا عزیزجون بعدجور جو گیر شدی
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یاد بگیر از طرف مردم حرف نزن. خجالت هم خوب چیزیه والا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
قیمت ها 75 درصد شد ؟ :)) منظورتون قیمت سوخته دیگه ؟ هوم ؟ سوخت گرون شد نه گرونی 75 درصد یه بی سواد مثل من بخونه فکر می کنه الان شیر 3000 تومنی رو باید 5250 بخره . شما که حتی تفسیر هم نمی تونین درست انجام بدین خودتون رو بیشتر از این زیر سوال نبرید ! لدفا ! اگه الان 3 بار تهدید شدیم یادم نرفته که 3 سال تهدید شدم :). اگه الان 18 بار تحریم شدم عطف به ما سبق تحریم های دوره قبل یادم نرفته که تمام کشور توی تحریم فرو رفته . آروم باش و با داد و فریاد نمیشه حرف زور و دروغ تو کله مردم کرد دوست من :)
سید حسینی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
حالت خوبه؟ کجا زندگی میکنی؟ با احمدی نژاد و بقایی رفتی اونور آب و دیگه نیومدی؟ آره؟؟؟؟؟
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
به خدا دروغ می گوید معلومه که وضع تان خوب است و هیچ وقت هم تکه نان نمی خورید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
من یکی که حاضر نیستم نونم و با تو قسمت کنم!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
ولی ما به تمام دنیا باج می دهیم آنهم برای شعار مرگ بر امریکا ژاپنی ها و کره ایها در عمل امریکا را ضربه فنی کرده اند ما فقط شعار داده ایم این شعار باعث شده منافع ما در خلیج فارس دریای خزر بشدت بخطر بیفتد باج فراوان به روسیه و چین بدهیم کشورهای ذره بینی امارات، قطر، آذربایجان، ترکمنستان به ما زور بگویند نهایت اینکه تمام دنیا و افراطی های داخل از این شعار عبث سود ببرند ولی مردم رنج بکشند و منافع آنها به تاراج برود،
ناصر هشترودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
6
118
با همت اقای ظریف و تیم دیپلماسی وانتخابات اینده برای همیشه دلواپس قدرت خواهید ماند.
بیدار شو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
100
5
شما که این همه خودتو جای بیماران و نداران و ال و بل گذاشتی چند ثانیه ای هم خودتو جای یه جانباز واقعی این مرز و بوم بزار(نمیگم شهید که یه وقت جسارت نشه).
هموطن خوبم که بیماری.نویسنده این مطلب که رنج کشیده ای.برادر و خواهری که اعصابت خرابه ،یه کسایی تو همین نزدیکیا سالهاست که دارن فقط پلک میزنن،قطع نخاعی هایی که جونشون رو گذاشتن برا حفظ آبروی این کشور!!غیرتت کجا رفته که اومدن تو خونه ات در نیروگاه رو پلمپ کردن ورفتن.
یعنی تو از یه قطع نخاعی بیشتر درد میکشی.بیشتر اعصابت خورده؟!
اگه دین ندارین آزاده باشید............
محمدکاظم وافی مسجدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
223
11
دوست عزیز
اینقدر احساسی نباشید لطفا
مثلا زمان آقای هاشمی و خاتمی مشکل دارو و بیکاری و ... نداشتیم؟
سطحی نگر نباشیم.
از قضا دولتمردان میلیاردر یازدهم بیشتر از درد مردم بیخبرند تا احمدی نژاد مظلوم ساده زیست و دولتمردان و دوستدارانش(البته استثنا هم دارد)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAQ |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
نخیر مسلم است که هر گز مشکلات دارو وبیکاری به شدت امروز نداشتیم. فراموش نکنید که تازه کلی درآمد پس از آنها داشته ایم و رشد اقتصادی منفی بدست آورده ایم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بازم تویی؟
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
فعلا که شما احساسی شدی .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
اين همه بلا سر احمدي نژاد را پايداري ها آوردند كه مجبور شدند همه را از دولت بيرون كنند ( بذرپاش ، لنكراني ، فتاح ، محصولي و... ) مداح هاي مشهور كشور و...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
الحق که گل گفتی

من موندم این کاربران بیشمار خودشون بی ربطی مطالبو میفهمن و اینجوری نظر میدن یا نمیفهمن
اگه میفهمن که بدا به حال ما
اگرم نمیفهن که بازم بدا به حال ما

یه وقتایی ازین که مردممون اینقدر عقلشون به دهن دیگرانه حالم به هم میخوره
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یا به چشمه جوشان احمدی وصلی یا تو این مملکت زندگی نمی کنی برادر محمد ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آقای محمد کاظم تمام بدبختی های من و امثال من از همین دلواپسی های الکیه برای گرفتن دارو باید نصف حقوقم را میدادم اگه پیدا میشد برات دعا نمیکنم که مثل ما بیمار بشی و هزاران بدبختی که از همین گروه دلواپسیون بهش مبتلا بشی ولی دعات میکنم تا انشالله انسان باشی و بفهمی هموطنات در اون دوران چی کشیدند
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بس کنید که دیگه حالمون از ساده زیستیتون به هم میخوره.
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بحث ساده زیستی ایشان نیست(احمدی نژاد) بلکه صحبت از عدم مدیریت و درایت صحیح ایشان بود که مملکت را به این سمت و سو پیش برد و حالا این عده به جای اینکه به فکر ترمیم زخمهای گذشته باشند فریاد وااسلاما سر میدهند .و مطمئن باشید این به نفع کشور نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
احمدی نژاد مظلوم ساده زیست!!!!(آخ گفتی دلم کباب شد واسش،بیچاره....)
پاسخ به شما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بابک زنجانی و ... دیگران چکاره بودند؟ پول بیت المال را غارت کردند. آن وقت می گویید: احمدی نژاد ساده زیست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
نداشتیم نداشتیم نداشتیم این قدر سطحی نگر نباش. سرطان نگرفتی ام اس نگرفتی که بفهمی مردم چی میکشن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
سید محمد خاتمی کشور رو با تورم۱۱درصد تحویل داد دکتر روحانی با ۴۳درصد تحویل گرفت! سواد داری بفهمی؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
45
درود بر شیر حلالی که خوردی...

یاشاسین عصر ایران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
45
بخواهیم یا نخواهیم این 4 میلیون هم در کشور وجود دارند و نمیشود و نباید کسی را به زور ساکت کرد. اما به شرطی که نمایندگان 18 میلیون هم ساکت نبوده و پاسخ دندان شکنی به آن ها بدهند.همانند مردمی که پای صندوق های رأی پاسخشان را دادند اکنون نوبت دولتمردان است. تا انتخابات مجلس هم زمانی نیست یک بار دیگر پاسخشان را خواهیم داد.
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
43
دلپواسی منم به خاطر همین گرونی های دارو الان 10 ماه زیر خاکه...
دیگه روز پدر باید با یه شاخه گل برم سر خاک بابام
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
34
احسنت. تحلیل بسیار جالب و زیبا و در عین حال بسیار تأثر برانگیز بود.
واقعا چرا این حضرات افراطی دلواپس این موضوعات مهم و حیاتی نیستند؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
93
3
چقدر تحریم ها ورداشته شد!
نماینده ما رو کابه سازمان ملل راه ندادند!
غنی سازی رو که کاهش دادند!
روز به روز که تحریم جدید میکنند!
ساختمان بنیاد علوی رو که از ما گرفتند!
قیمت خودرو روز به روز داره زیاد میشه!
اونوقت شما از درد مردم میگویید.
در یک کلام این دولت جز ذلت برای ما چیزی نداشته.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
همش میراث دولت احمدی نژاد بوده
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
36
مقاله بسیار زیبایی بود
ممنون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
42
چرادرطول هشت سال دل وابس نبودی مملکت شخم زدند دلوبس نبودی حالا که توافق هسته داره به جائی می رسه دلوابسی خدائی دلوابس چی هستی اینکه دیگه حرفهایتان خریدار نداره یا نه اگرتوافق زنوه به سرانجام برسه سودهای کلان شما بدست نیاد چون بیشترین سود شماها از تخریم می برید
عليعسگرخبازي مقد م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
34
وقتي مقام معظم رهبري اجازه مذاكرات دادند اينها چرا كاسه داغتر از اش شدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
32
بسيار بسيار عالي بود. احسنت
ramin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
33
اینقدر نگید دولتمردهاباید ندیدپدید و ندار و بی چیز و ساده زیست باشن, برعکس دولتمرد باید اونقدر وضعش خوب باشه که به فکر دزدی نباشه , وقتی چهارتا پولدار و چهارتا فقیر میبینه پولداره رو دزد نکنه و برای بی پوله هم زندگی خوب بخواد , نه اینکه یه عالمه گداگشنه دور و بر خودش جمع کنه و پست و مقام بهشون بده اونا هم چون ندیدن فکر میکنن همه چی خوبه ! توی این همه کشور تو دنیا کدومشون دولتمرداش ساده زیست هستن!؟!؟ راستی من یک کارمندم فکر نکنین که مرفه ام .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
33
منم دلواپس اینم که می تونم خونه داشته باشم ماشین شاسی بلند آمریکایی کی ؟؟؟
یا اصلا محافظ و ...
حالا راستی انرژی هسته ای داریم پس چرا سوخت این همه گرون تر داره می شه
ملت ما باید جور این ما م تیوانیم ها رو بکشند گرانی بیکاری اعتیاد و ...
راستی یادم رفت اسلام در خطره
عربستان چه خبر ؟؟
و دیگر حرفی ندارم ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یادت رفت بگی گوشی آیفون ۵ اس هم دارن این آقای....
somaye
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
36
دین و ایمون مردمو به باد دادن از زمین و زمان هم طلب کار هستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
27
حضرت عباس به حوالشون حال کردم جانا سخن از زبان ما می گویی
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
31
ماهم دلواپسيم ، دلواپسه اينكه اين آقايون اون دنيا چه بلايي ميخواد بر سرشون بياد و چجوري ميخوان جوابگو باشن !
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
33
من هم دلواپسم دلواپس شرمندگی پیش خانواده دلواپس نان شب دلواپس دوا و دکتر و آقایان تهران نشین دلواپس پست هایی که شاید دیگر برایشان تنگ است. زنده باشی عصرایران .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
79
5
عصر ایران
کم کم دارم برات نگران میشم

بدجوری داری طرفداری این دولتو میکنی اونم الکی

مطمئن باش گندایی که تو این دولت زده میشه اگه بیشتر از قبلیا نباشه کمتر نیست

برا این که مخاطبتو از دست ندی میگم
وگرنه به من چه ؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
42
آقای روحانی عزیز: لطفا در مقابل دلالان تحریم و تاجران جان و مال مردم کوتاه نیایید. این از خدا بی خبر ها می خوان به بهانه آمریکا، مردم رو بندازن تو دهن روسیه و چین. من کارمند یک شرکت نفتی هستم متاسفانه توی چند سال گذشته به شدت صنعت نفت ضربه این حماقت های به ظاهر کورکورانه اما کاملا عمدی رو خورده. هزینه تعمیر و نگهداری کارخانه های نفتی و گازی به شدت بالاست اما توی این چند سال شرکت هایی تامین کننده قطعات نفت و گاز شدند که نه کسی میدونه چجوری سبز شدند و چه کسانی پشت پرده این شرکت ها هستند. شرکت هایی که به بهانه تحریم قطعه 3000 دلاری رو 24000 دلار به شرکت فروختند و این یک نمونه از هزاران نمونه خرید های عجیب صنعت نفت و گاز در این چند ساله بوده. واقعا به نظرتون چه کسانی مخالف رفع تحریم هستند؟؟؟ چه کسانی مخالف توافق هسته ای هستند؟؟؟ ولی وقتی این جماعت حرف از عزت و منافع ملی می زنند آدم حالت تهوع بهش دست می ده.
به امید ایرانی آزاد و قدرتمند ما نخواهیم گذاشت این قماش به اهداف ویرانگرایانه خود دست پیدا کنند. یا علی
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
35
الان وضع جامعه ما رو ببینید چه فاجعه ایه. جوونی و عمر دخترها و پسرهای خوب و پاک میهنم داره تباه میشه.همه افسرده هستند بدون هیچگونه امیدی به آینده . اونا اینا می خوان که ما افسرده باشیم. ما تو حسرت یه ذره امید بمونیم.آدمایی الان می بینم که از لحاظ شخصیت و منش در سطح بسیار نازلی هستند ولی طی هشت سال احمدی نژاد به کجاها که نرسیدند و دارم منی که کلی زحمت کشیدم برا درس خوندنم با دیده نحقیر نگاه می کنند که به زعم اونا ما جوونای پاک و زحمت کش بی عرضه ایم و اونا با عرضه. متاسفم برا خودم و جوونیم
واقعیت روز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
37
این آقایون حق دارن این همه دست پاچه بشن - برخلاف اینکه خیلی ها می گن اینها پیام 24 خرداد را نشنیدن من می گم خیلی هم خوب شنیدن. اینها می دونن که تاریخ مصرفشون تموم شده . دوره ای که یک سری بی سواد برای یک ملت تصمیم می گرفتند. اینها می دونن هرچه بگذرد بی اعتبار تر می شن و ضربه ی نهایی رو وقتی می خورن که انتخابات مجلس آینده برگزار بشن. پس دوستان حق بدید دلواپس باشن و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
46
ما دلواپس
جوانان بیکار مجرد
2-سن بالای ازدواج
3-اقتصاد ضعیف
4-منابع به یغما رفته
5-آمار بالای طلاق
6-بزرگترین نرخ تورم
7آمار بالای اعتیاد و.....
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
37
من دلواپس آینده دوتا بچه ام هستم با حقوق کارمندی پراید زیر پامو فروختم به همراه مقداری پس انداز وارد بازار بورسی کردم که ازش تبلیغ میکردند حالا بعد از 9 ماه چیزی جز ضرر و شرمندگی در برابر فرزندانم ندارم به گونه ای که پسر 3 ساله بنده میگه بابا اینهمه دعا کردی میبینی خدا بهمون ماشین نمیده. برو ماشینمونو پس بگیر.آقایون دلواپس شما بگید پول ماشین سواری بچه هامو چه کسی میخواد برگردونه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
این فقط یکی از گندهای این دولته . تازه کم کم رو میشن . منتظر بقیه اش هم باشید
اجازه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
30
من میگم گناه دارن ،اجازه بدین هرچی می خوان داد بزنن شاید یاد بگیرن به دیگران هم اجازه بدن حرف بزنن ! یک کلاس آموزشی باکلاس
Mihamdoost
AUSTRIA
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
27
In Aghayane Delvapas baraye Modava be Amrika miravand
معین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
32
همایش دلواپسان قدرت...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
33
درود بر شرفت، چقد این حرفا تو گلوم مونده بود، دارم بال در میارم که یکجا همه حرفامو دیدم
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
31
به نظر مد رسد اینها بیشتر دلواپس محرومیت از دلارهای افسانه ای ناشی از دور زدن تحریم ها باشند. اگر امثال بابک ها به زندان نمی افتادند و درامدهای باداورده افسانه ای ایشان ادامه می یافت دلواپسی نداشتند که هیچ خیلی هم خوشحال بودند.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
33
دردو بر عصر ایران..... از بهترین مطالبی بود که تا حالا خونده بودم...... آقایان دلواپس... شمایی که دادو فریاد میکنید که میخواید تو صدا و سیما حرفتون رو بزنید... ماهم از خدامونه که بیاید حرفاتون بزنید ولی یکی هم باشه که مثل عصر ایران جوابتون بده ببینیم حق با کیه و عقل کدوم تفکر رو انتخاب میکنه
شناسنامه دار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
72
3
احتمالا از نظر نویسنده با امضای توافق نامه و سر خم کردن در برابر ابرقدرتها و بوسیدن دست اونها تمام مشکلات طرح شده حل میشه!
همونطور که برای مردم خیلی از کشورهای دنیا که کدخدا بودن آمریکا رو پذیرفتن!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
برو ببین شناسنامه ات سر جاشه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
نه این که زمان دولت قبلی خیلی اقا بودیم...
صابری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
39
این جماعت تندرو مثل رسایی و حسینیان تا جونای ما را از اسلام بیرون نکنند و ذهن آنان را از دین بیزار نکنند دست بردار نیستند. نکنه اینا در باطن برای از بین بردن اسلام عمل می کنند.
عباس یالقیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
33
اینها دلواپس این هستند که با رفع تحریمها نانشان آجر شود
مینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
31
اینها دلواپس موقعیت فعلی خود در مجلس و نهادهای حکومتی هستند انشالله در انتخابات اینده به حسابشان خواهیم رسید
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
25
دمت گرم رفیق. واقعا حرفات جای تحسین داره. درود بر شرفت
یاردبستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
29
در روزگاری که شعور جرم است آنانکه می فهمند عذاب می کشند و انها که نمی فهمند عذاب می دهند.دوستان مواظب باشید به درماندگی آموخته شده مبتلایمان نکنند. و مشکلاتمان ودردهایمان در حد پیام نباشد ونماند.
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
29
درود بر شما ، الحق که درد دل ما را گفته اید. از شما تشکر می کنم
از عصر ایران هم برای این نوشته متشکرم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
34
اقایون منافعشان به خطر افتاده
راه افتادن به اعتراض
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
40
اینا فکر کردن مردم به کسی بدهکارند؟ دیگه چی میخوان از جون ما؟
مردم دیگه چقدر هزینه کنند؟ جنگ شد جوان دادیم مدیرت بلد نبودند تاوانش را دادیم.نمیفهمیدند و دهانشون را باز میکردند و دشمن تراشی میکردن ما هزینه اش را دادیم دیگه تا کی باید بشینیم صبر کنیم؟
انقلاب برای مردمه نه مردم برای انقلاب!
عابر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
30
عند الله و عندالرسول دلواپس جیب خودشون هستند یا مردم و منافع ملی و اسلام به اعتقاد من بیشتر جیب خودشون و ثروت هنگفتی که داره از دست میره ا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
34
اسم همایش اشتباه شده . نام درست همایش این است: نگران منافع خودمان هستیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
32
مردم به قدر کفایت نظر دادن دستشان درد نکند همه موافق توافق هستند فقط میخواهم بدانم این دلواپسها از کی مجوز گرفتند برای هم همه کردن پس چرا به مردم در دوران خودتان مجوز اظهار نظر نمیدادید
جیش دلواپس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
37
سالها کارنامه درخشان از ساخت سی دی برای همه غیر از خواجه حافظ تا پرتاب همه چیز از جمله مهر - تعطیل کردن مراکز فساد از جمله کارخانه ها تبدیل شعار کهنه نه شرقی نه غربی به نه غربی نه غربی
تبدیل پول ملی به مواد ارگانیک جهت استفاده در امور کشاورزی بسط و گسترش آزادی بیان برای خودشان و آزادی قبل از بیان برای دیگران
تبدیل کردن خرید ارزهای خارجی از دلار تا منات و افغانی به پر سود ترین تجارت زن و مرد و بچه و کارخونه دار و خونه دار در وال استریت سبزه میدان - فروش نفت بصورت حساب دفتری به تجار معتبر که یک چشم بند داشتند و روی سربرگهای شرکتشان عکس جمجمه انسان کامل بود - حذف دروغ از گناهان کبیره - تبدیل فریاد به منطق از طریق تکرار فریاد - تبدیل فرزندان نسل اولی های انقلاب نظیر مطهری به افراد قابل تعقیب - متحد کردن اسراییل اروپا و آمریکا و کشورهای عربی با تمام کشورهای شرق آسیا بر علیه ایران تا اطلاع ثانوی طوری که باعث تعطیلی ناتو نظامی شد .
دلواپسند مبادا این وحدت کلمه ای که در غرب بوجود آمده از بین برود مراکز فساد از جمله کارخانه ها دومرتبه شروع کنند و قشر محترم کارگر که در حال استراحت در سایه دیوار است مجبور شود به سرکار برود و جان بکند .
دلواپسند
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
29
ضمنا دلواپسها باید بدانند که اگر طرز فکر احمدی نژاد ادامه داشت آن تورم بالا تو این مدت دلار را 4 یا 5 هزار تومان کرده بود. روحانی همین که تا حدی جلو افزای تورم را گرفته خودش هنر است
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
40
ملت ایران هم دلواپس هستند دلواپس سلفی ها و تکفیری های فرقه پایداری که از تکفیری های سوریه به مراتب خطرناکترند خدایا ملت ایران را از شر این سلفی های فرقه پایداری حفظ بفرما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
28
جانا سخن از زبان ما میگویی! هموطنان دلواپس خوب است بدانید بنده بعلت نایاب شدن یک قطره خاص گوش قریب یکسال است که از شدت خارش گوش حتی یک ساعت هم استراحت ندارم. وجدان و انصاف حکم میکند به اندازه سر سوزن هم دلواپس من، خانواده ام و امثال ماها باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
29
حالا باید دید آقایون دلواپس معنی دلواپسی رو فهمیدن یا نه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
33
اينها نگران انند كه بلايى را كه به سر اسلام آورده اند روز به روز دامن خودشان را بگيرد، بنابراين از حالا دارند با فرار به جلو مى خواهند مسئوليت خودشان در قبال اسلام و مردم را به دوش ديگران بيندازند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
34
عشقمی عصر ایران.
یعنی واقعا از طرف مردم صحبت میکنی
ناشناس
ITALY
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
19
CHEGHADR PORROEI MIKHAHAD KE HANOOZ INGHADR HARF BEZANAND INHAA KE SHADIDAN AZ AHMADINEJAT VA DOLATASH HEMAYAT KARDAND.
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
32
عصر ایران متشکرم از اینکه همیشه جانب حق را گرفته ای و سخن از زبان عامه مردم می گویی. این دلواپس ها ,دلواپس زد و بند های خودشان هستند و اینکه از آب گل آلود ماهی می گیرند.
دلواپس
ICELAND
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
50
والا همینکه "دلواپس" رو "دلواپص" یا "دلواپث" و یا دلواپسط" ننوشتن جای شکرش باقیه,دیده شده NPT رو MPT نوشتن آخه,
یه بنده خدایی حتی تفاوت ایمیل و ریمل را نمی دانست ,قاضی مملکت بود طرف
دلواپسیشون تو مجرای تنفسی ام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
33
تازه شرایط ایده آل را بوجود آورده بودند و فروش نفت را بدون نظارت مجلس از طریق فروشندگان با بصیرت مثل بابک داشتند میفروختند که شیخ حسن اومد و بازی را به هم زد مردم هم بهش رای دادند .البته تا همین حد هم سماورشون رامیتونند با اسکناس روشن کنند اونهایشون که تو فروش نفت بودند گنده هاشون
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
37
احسنت ، احسنت و آفرین به این انشاه ،درد دل اکثر ایرانیها رابیان کردیید امیدوارم در انتخابات مجلس ملت ازاین خواب غفلت بیدار شن و به کسانی رای دهند که لااقل به فکر منافع عمومی ومصالح ملی مملکتشان باشند این افراد برای ملت شناخته شده اند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
12
با سلام چقدر از دلواپسی هایی که شما گفتید در دولت راستگویان حل شده است
منطقی
-
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
18
باور کنید اینا که هی میگن مقاومت صداشون از جای گرم درمیاد،تو مذاکره باید یه امتیازاتی داد بجاش یه امتیازاتی گرفت و همچنین باید به شرایطه خودمون هم نگاه کنیم،واقعا اوضاع اقتصادی و... تو این مملکت خوبه؟انصافا خوبه؟چرا واقع بین نیستیم!!چرا بعضیا میگن تحریم اصلا و ابدا تاثیر نداشته!!واقعا جای تعجب داره!باور کنید استرس و نگرانی از آینده ما جوونا رو داغون کرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
23
چه چهره های آشنایی هستند این حضرات دلواپس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
53
3
سلام
دمتون گرم خیلی تو سفسته کردن استاد هستید
نه اینکه الان بعد دولت تدبیر و امید و توافق نامه ژنو دارو ارزان شده مردم از بیکاری درآمدند همه چی خوبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
17
واقعا دلواپسی اقایان توافق ژنو است یا موفقیت دولت روحانی؟اگرنگرانی از توافق ژنو هستند که رهبری ازمذاکرات حمایت کردند این اقایان هم که مدعی ذوب در ولایت هستندواگر بهانه است کمی هم به منافع ملت بیندیشند وحد اقل چهارسال اول دولت را تحمل کنندکه دولت بتواندمشکلات مردم را حل کند واگر دولت موفق نبودقطعا مردم بهترین تصمیم گیرنده اندولی اکثر مردم میدانند درد این اقایان چیز دیگری است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
27
یک میلیون مثبت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
25
اي كاش اجازه مي دادند يك رفراندوم برگزار شود تا حد اقل وزن اين دلواپسان را درجامعه بدانيم
تبریزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
20
از این آقایان نه چندان محترم خواهشمندیم آبروی شهدای مارا اینگونه لگد مال نکنند - بالباس وچرچم خودشان به میدان بیایند- همینها بودند که دل علی (ع) را به درد آوردند-
آقایان قبر وقیامت چیز شوخی برداری نیست
حامد
UNITED KINGDOM
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
25
دوستان دلواپس ، لطفا شما که می توانید مجوز یک تجمع برای موافقان توافق را هم بگیرید .
با این قوم تا به کجا باید رفت
جانباز 70 درصد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
44
من یک جانباز 70 درصد هستم.و یک پای خود را از دست داده ام.
آقایانی که دلواپس فلسطین هستند بدانند که امثال من بودند که این کشور را ساختیم و اکنون شما بر کرسی مجلس نشسته اید، آیا دلواپس داروهای من و امثال من نیستید؟ من از طرف تمامی دوستان جانباز و شهیدم از سیاستهای این گروه که همه ملت ایران را در طول این 8 سال آزردند بیزارم و هیچکدام را حلال نمیکنم و از سیاستهای آشتی جویانه روحانی حمایت میکنیم
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
34
عزیزان دلواپس :
شما دلواپس روزهای طلایی خودتان هستید نه دلواپس توافق ژنو و هسته ای . شما دلواپس بابک زنجانی و م .ر و م.ا.ن و قاضی مرتضوی هستید که برایتان کارت هدیه بفرستد و شما را از دلواپسی دربیاورد . عزیزان دلواپس : لطفا بروید دلواپسی هایتان را برای کسانی بگویید که باورتان کنند . شما 8 سال گذشته دلواپسی دانتان کار نمی کرد !!؟؟؟
محمد حسین ایران مهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
21
احسنت و خدا بیامرزی بر کسی که حقیقت گ‌ درد دل مردم گو است خدا پدر و مادرت را ییامورزد گل گفتی گل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
23
آقای نویسنده دستمریزاد اگه پولای توحساب این آقایون تو حساب هر کسی بود دلواپس می شد
این آقایون میدونن کرایه خونه یعنی چی ؟
میدونن شرمنده زن و بچه شدن یعنی چی؟
به خدا من همین حالا لنگ 2 میلیون تومنم اینا اصلا میفهمن که ماها مردم کف جامعه چی میگیم؟
از خدا میخوام اینا رو هم مثل بقیه مردم دلواپس خرج و دخلشون کنه.
آنکه شیران را کند روبه مزاج احتیاج است احتیاج
محمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
22
درود بر شما....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
26
مردم با درک احمدی نژاد به عوام فریبی واکسینه شده اند این حضرات دلواپس رانت هایی هستند که از دست می دهند . این جماعت با این اطوار مطرود تر خواهتد شد . چرا نمی فهمند ؟ چرا ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
26
،مرگ بر اروپا، مرگ بر کاترین ،درود بر تحریم،درود بر غنی سازی،درود بر سانتروفیوژ
خب، حالا که بابک نیست پول منو کی میده،دلواپس پولم هستم چیکار کنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
26
آقایان دلواپس روز قیامتی هم هست اما مطمئنم شما اصلا اعتقاد ندارید. نمی دانم چرا با شماها برخورد نمیشه و شرتون را از سر این مردم و مملکت کم نمی کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
135
5
مرگ بر سایت ضد انقلابی عصر ایرن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
ذهن بیمار امثال تو پر از چیزی است که یزودی تو و امثال تو را در می یابد . نثار تو باد آن که برای دیگران می خواهی .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
وا! مگه تو خیابون و تظاهراتی؟!!

راحت بشین بخون نظرتو بده دیگه، ای عزیز هوچی گر. به قول رئیس جمهور عزیزمون ای بی سواد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بی خیال بابا.
فرض کن عصر ایران هم نباشه جای خالیش را چی پر می کنه؟؟
خبرگزاری های دیگه حرفاشون تکرارییه فقط عصر ایران حرفهای تازه داره .
اگرچه من با بعضی موضع گیریهاش مخالفم اما طرفدار حرفهای تازه هستم .
مواضع نو و تازه همیشه قابل تحسین و سازنده است .
عصر ایران ما را مجبور به فکر کردن می کنه و این عالییه. و ما مختاریم به همون نتیجه ای برسیم که که عصر ایران می خواد یا نتیجه ای که خودمون دوست داریم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
چیه سایت به نفع مردم داره کارشو انجام میده شده ضد انقلابی .....نخیر ضد انقلابی کسیه که بعد 8 سال پیداشون شده شدن دلواپس نظام
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
عصر ایران بعضی وقتها به منافع شما بد میپیچه نه؟
حق داری . نونتون آجر میشه
درود بر عصر ایران
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
49
6
سلام اول از همه بگم که من نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب.ولی اونچیزی که از نگاه اول بر می آد اینکه شما بدون توجه به اینکه منتقدان توافق ژنو به کجای توافق انتقاد دارند سریع برچسب افراطی بهشون می زنید و با لیست کردن مشکلات کشور بصورت غیر مستقیم همه مشکلات کشور رو منوط به توافق ژنو دونستید در حالیکه خیلی از مشکلات به بی تدبیری دولت احمدی نژاد بر میگرده نه توافق هسته ای
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
20
حقا که از زبون ما گفتی، و درد و دل ما رو گفتی، متاسفم این جور افراد همچین طرز تفکری دارن، این ها درد مردم رو ندارن وگرنه این همه مشکل به این مساله گیر نمیدادن
پوریا
UNITED STATES
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
24
حرف بسیار درست و سنجیده ای بود
این گونه افراد قشری هستند که به نام اسلام و حفظ و بقای آن دست به هر کاری خواهند زد
اگر حتی یک روز مسائل و امور کشور به آنان واگذار شود چنان عقاید خویش را بر دیگران تحمیل خواهند کرد که دیگر جایی برای نظر و نظرخواهی وجود نخواهد داشت
اگر کمی فقط کمی به اوضاع مردم و به طور کلی به اوضاع جامعه بنگرند خواهند دید که‌ ‌‌‌‌دغدغه های اصلی و اسا‍سی مردم چنین مسائلی نیست
در کل ذات انسان اجتماعی است و نمیشود با سایر افراد و کشور ها رابطه نداشته باشد حال ما نیز باید به تناسب شرایط کشور خود این ارتباط را با کشورهایی بیشتر و در مقابل با کشورهایی محدودتر کنیم
تمامی این مسائل نیازمند درک ، فهم و علم بالایی است و افرادی که مسئولیت اجرای این عوامل را دارند نیز حتما باید دارای علم بالایی در چنین مسائلی باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را ارائه دهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
30
کسی نیامده این اجتماع رو بهم بزنه یا اینکه وزارت کشور بهشون مجوز تجمع نده؟؟؟
یا علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
28
من این را قبلا" گفته ام و الان هم می گویم و بعدا" هم خواهم گفت که : مسلمین همیشه گرفتار افکار منجمدالافکاری همانند افکار ابو موسی اشعری بوده اند ، اینها دلواپس دنیای خود و نفس اماره خود هستند اگر درد دین و دین داری دارند بروند چاره ائی برای رفع تبعیض و بی عدالتی بیاندیشند و اگر درد دین و دین داری دارند بروند ( به اصطلاح خودشان ) به صف مبارزان فلسطینی بپیوندد .
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
30
جقدر دلم ميخواد يكي از اين اقايان دلوابس رو با دستان خودم خفه كنم .
من دو سال بيش با كلي سرمايه يه شركت توليد روغن كنجد راه اندازي كردم . اون موقع هر كيلو كنجد دو هزار و بانصد تومان بود . در مدت سه ماه شد كيلويي هفت هزار تومان . حتي تا ده هزار تومان هم رسيد . هنوز محصولم رو نفروخته بودم كه قيمت مواد اوليه ميرفت بالا . در نهايت در شركت رو خيلي محترمانه بستم .
بهستان پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
26
کاش یه نظر سنجی واقعی می شد تا دلواپسان اصلی معلوم می شدند.
خاطر جمع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
27
همش از شکم سیریه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
49
4
سلام
عصرایران برام جالبه که شما چقدر بی منطق دفاع می کنید
یه سوال چرا از بقیه شرکت کنندگان مثل رییس سابق سازمان انرژی اتمی نامی نبردید؟
ما همه دلواپسیم که دولتی سازشکار بر سر اقتصاد ملی چه خواهد آورد؟ دیروز هسته ای را بهانه ای برای اینکه صدایمان به جایی برسد گیر آوردیم
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
9
20
این حرکت دلواپسی ها یعنی اهانت آشکار به رهبر معظم انقلاب ، زیرا که اولا" این اقدام بر خلاف انسجام ملی است و ثانیا" اینکه بر خلاف نظرات رهبر معظم ، در آن تجمع مطالبی عنوان و مطرح شده است و ثالثا" اینکه یعنی تشخیص ما بیش از تشخیص رهبر و درد دین داری ما بیش از درد دین داری رهبر انقلاب است ، به هموطنان دلواپس توصیه می کنم که دلواپس اعمال و کردار خود باشید زیرا که قرآن می فرماید کل نفس بما کسبت رهینه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
29
ممنون ازت عصر ایران
نا دلواپس
GERMANY
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
45
من دلواپس نیستم. چون نه حقوقم کمه . نه پول درمان کلان می دم. نه از سفرهای تفریحی ام کم میشه.نه از چند شغله بودن هنوز سیر شدم . نه به یارانه احتیاج دارم و نه این که از فربهی ام کاسته شده و.......راستی من یک نماینده مجلس از نوع پایداری هستم. انرژی هسته ای حق مسلم ماست
صداقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
32
این دلواپسان اگر صداقت دارند بگویند چند نفر از جوانان تحصیل کرده شان از فرط بیکاری سربار خانواده و سربار جامعه هستند ؟ اینها منافعشان و اندک دین بظاهرشان در انجام همین اعمال و حرکات است .
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
34
درود به شما عصر ایرانی ها
سعید شمیرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
36
عزیزان دلواپس
گروهبان یکم جمشید دانایی فر هستم لطفا کمی هم دلواپس من و امثال من باشید.
با تشکر
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
39
دولت سر سوزن به خودش نگرانی راه نده مردم مثل شیر همیشه آماده هستن و هیچ اعتنایی به این حرفای خاله زنکی نمیدهند روحانی محکم و استوار حمایتت می کنیم
رهسپار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
66
3
الان با بستن توافق ژنو شما دلواپسی ندارید؟ همه این مواردی که نام بردید حل می شود؟ چه کسی گفته که اینان دلواپس این موارد نیستن؟ همیشه عادت دارید تو بوق و کرنا کنید به فکر مردم هستید اما تا الان که نزدیک به یکسال شده هیچ امیدی به ما نرسید....هیچ چیزی حل نشد....فقط کلید کلید کردن همین.....تا اومدیم حرف زدیم زدن تو دهنمون گفتن بی سوادیم...بی قانونیم..........شناسنامه نداریم....تو دولت قبل اگه بودیم بدتر از اینا شما میگفتین.......با اون سبد کالاتون....تدبیرتون هم دیدیم باسوادها!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
33
متوجه نشدیم که چرا بخشی از این دلواپس ها هفته گذشته با افتخاراعلام کرده بودند که مذاکرات با امریکا از دولت گذشته شروع شده و این هفته نگران نتایج توافق ژنو هستند؟البته در اینکه چهره ها ی شناخته شده این گروه عمیقا دلواپس هستند شکی نیست اما این دلواپسی برای زجر مردم از کمبود دارو، آلودگی هوا،گرانی کمر شکن،بیکاری،ارتشاء و فساد نیست بلکه نگران کاهش بحران در کشورند که زایشگاه درآمد های نامشروع و مناصب عصبی و قدرت سیاسی است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
47
من دلواپس. وقایع ناشی از 5 ماه حقوق عقب افتاده هستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
96
8
برو داداش. توافق؟ چه توافقی؟ مگر با روباه ها و گرگ ها می توان توافق نمود؟ مگر این انگلیسی ها تو جنوب ایران 9 ملیون نفر رو با گرسنگی نکشتند؟ وا حیرتا از شما.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
9 میلیون نفر ....چی رو در چی ضرب کردی توهم
محمد
ROMANIA
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
56
واقعا یکی به من بگه چرا این جماعت فکر میکنن همه میراث انقلاب مال اینهاست.چرا این جماعت فکر میکنن تنها مسلمون هایی هستند که تو این کشور زندگی میکنند!!!
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
3
39
سلام بر نگارنده عصر ایران
که درد دل همه ایرانیان را به صورت این دلواپس ها زدید
این ها نگران جیب شان هستند و همگی بر ضد رهبرشان حرکت می کنند
که همیشه در سخنرانی ها (رهبری) دفاع از دیپلمات های جمهوری اسلامی کردند و همواره دفاع از تیم دیپلماسی می کنند
باشد که خداوند عالمیان انرژی منفی این کوته فکران را به خودشان برگرداند
آمین
من الله توفیق
حمیدع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
41
این همه نظر نشان دهنده این است که مردم دلواپسیشان چیست اما به این اقایان ظاهرا دلواپس عرض کنم که
هر فریادی ویا هر سکوتی بدون درایت وبینش واقعی وعمیق جهالت است وبس
اگر پیرو ولایتید چرا از اقا جلوتر می روید مگر مکرر اقا نگفتند که از دولت ومذاکره کنندگان باید حمایت کنیم
دقیقا دانسته یا ندانسته اب به اسیاب دشمن می ریزید
جواب رسول خدا را چه خواهید داد
فکر می کنید دینداری یعنی با همه چی جنگیدن
تاریخ اسلام را یک بار خوب بخوانید
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
3
38
عصر ايران تنها و تنها بفكر مردم هست واقع هميشه مقالات از متن جامع خبر داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
79
آقای دلواپس
چرا؟
دلواپس مکتب ایرانی نبودی !
دلواپس هاله نور نبودی !
دلواپس 10 روز خانه نشینی نبودی !
دلواپس بغل کردن ان زن ونزولایی پسر مرده نبودی !
دلواپس مهر های پرتاب شده در قم نبودی !
چرا موقعیکه سه هزار میلیارد را بردند دلواپس نبودی!
چرا موقعیکه آقای بگم بگم مملکت به لبه پرتگاه برد دلواپس نبودی!
چرا؟...........
دلواپس!
پرویز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
73
6
عزت ایران با هیچ چیز قابل مقایسه و قابل معامله نیست. نه با مادیات و نه با هر آنچه فکر کنید. حتی با شکم گرسنه خوابیدن و با بی پولی عزیز از دست دادن (که من می دانم) بر حفظ عزت و کرامت مان ارزش دارد. امید که کشور عزیزمان با درایت و تیزهوشی ما! عزت داشته باشد و برای بهره مندی از مادیات و حفظ ظواهر عزتمان لکه دار نگردد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
41
اگه الان دوران ریاست دولت احمدی نژاد بود عمرا به عصر ایران اجازه میدادن که این نظرات رو منتشر کنه خودتون بهتر میدونید
مجنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
54
آنقدر اظهار دلواپسی کنید تا دلواپسی دانتان پاره شود.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
45
چنان از دست این دلواپسها عصبانی ام که هر جا دستم بهشون برسه خفه شون میکنم.
اینها زبون ادم نمیفهمن باید جناب روحانی این جرثومه های بیسوادی و حماقت رو سرکوب کنه.
دارایی
UNITED STATES
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
34
درود بر شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
60
دلوا پسند. دلواپس از دست دادن رانت های نجومی. دلواپس لو رفتن حیف و میل های بی حسابشان. دلواپس املاک و اموال و اتومبیلهای پرشه و مازروتی. دلواپس از حسابررسی های احتمالی به حسابهای بانکی صدها ملیاردی و در نهایت پاسخگویی در اینده نزدیک.
سعید
UNITED STATES
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
69
عصر ایران... من دانشجوی ساکن آمریکام... پارسال اومدم اینجا... اینجا مفاهیمی مثل تورم و بحران واسه مردم تعریف نشده. خریدن خونه واسه هر کسی که کار داشته باشه کاملا ممکنه. نرخ بیکاری حدود ۶ درصده. تورم اعلامی دولت زیر یک درصده. اخلاقیات هم در حد اعلایی وجود داره. خلاصه بگم عصر ایران.. ما کمبود دولت مرد نداریم... مردم ما واقعا لیاقت زندگی بهتر رو دارن. تا کی باید با توهم استکبار ستیزی بها بدیم و درآمد اون رو به جیب زنجانی ها و خاوری ها و حامیانشون بریزیم... عصر ایران... حرف دل من و خوانواده ام و تمامی دوستان و فامیلم رو زدی. ممنون ام ازت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
3
42
تحليل بسيار دقيق و صحيحي ارائه كرديد. اگر كسي اندك شعور و وجداني داشته باشد بدرستي ميفهمد كه درد اين جماعت نه منافع ملي است و نه اسلام و نه ارزشها. بلكه اينها ناراحت از دست دادن مناصب نون و آبدارشون هستند. بعلاوه از دست دادن افكار عمومي كه در آينده با شفافيت و صراحت بيشتري به اينها ميفهمانند كه ديگر حنايشان رنگي ندارد و از چشم مردم افتاده اند.
رزمنده دفاع مقدس
NETHERLANDS
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
3
56
عصرایران دستتدردنکندواقعاحواب دندان شکن خوبی ارئه نمودید واین اقایان که مسلمادردوره اینده محلس جایی ندارند اگرواقعا مسلمانند باخواندن مشت نمونه خروارنظرامخاطبین شماباید عرق جبین خودراپاک کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
90
10
بیشتر شبیه تاکسی بود تا مقاله
علی حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
131
6
aشما مزدورها (عصر ایران)به قول دکتر احمدی نژاد که ملکه عذابنونه آب بریزید اونجاتو
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
واقعا شما طرفدارهای این آقا چرا اینقدر بی ادب و بی تربیت هستید. بابا کجای اسلام گفته در حرف زدن عفت کلام نداشته باشید.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
56
جانا سخن از زبان ماه می گویی.
عیسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
69
دلواپس اجر شدن نانشان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
نکته مهم همینه!!!!!!!!!!
کوچکترین مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
2
93
امام علی می فرمایند از دری که فقر بیاید از درب دیگر ایمان می رود
حداقل دلواپس ایمان مردم باشید
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
2
42
بایداز این دلواپسان...پرسید چرا در زمان دولت قبلی که اینهمه بلا برسر مردم آمد نگران نبودند.
مهدی زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
3
37
باید از برگزاری چنین همایشهایی استقبال کرد و ان را به فال نیک گرفت، چرا که دیدگاه‌های طرفین را شفاف تر می کنه. باید مردم بدانند که هر کدوم دلواپس چی هستند. نان مردم یا سانتریفوژ؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
5
39
به این گروه قلیل باید گفت نگران و دلواپس نباشید چون در انتخابات آتی مجلس کسی به آن دو سه نفر منفی باف رای نخواهد داد.
علی
-
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
4
38
نرود میخ آهنی در سنگ....
نرود میخ آهنگی در دلواپسان...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
5
48
آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید در قم گفت: مردم باید شرایط را تحمل کنند و صبر کنیم تا خرابی های هشت سال گذشته جبران شود.
عابر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
5
52
باسلام وقتی که روزی برسد ببنیم اتم هست ولی دیگرمردمی نیستند یااگرهستندبیمارویا معتادویا..... آن وقت نتیجه این دلواپسی امروز خود راچگونه توجیه میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
دمت گرم. برین دلواپس این همه فساد اخلاقی باشین که از بی پولی داره رخ می ده.
دل گنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
1
8
دلواپس دلواپسی های شما هستیم
دل گنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
1
11
دلواپس دلواپسی های شما هستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
1
14
کاش اسامی ایشان را برای مردم می نوشتید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
15
5
اصلا دلواپسا راست میگن .چرا نوشتهای من چاپ نمیشه
سمیرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
2
23
درود....
ولی چه فایده همه ی ما این چیزا رو میدونیم یکی باید عمل کنه
زنجان / ۱۰ مصدوم در تصادف دو پراید پوتین : تصمیم گرفتیم تولید انبوه موشک‌های بالستیک مافوق صوت را آغاز کنیم / هیچ سامانه ای در جهان قادر به رهگیری این موشک نیست تهاتر کره شمالی با روسیه ؛ نفت و موشک در ازای سرباز استرالیا به وزیر سابق اسرائیل ویزا نداد آلمان : موضع ما در قبال اسرائیل تغییری نکرده/ به صادرات تسلیحات ادامه می‌دهیم قیمت جدید و نهایی محصولات سایپا در آذر 1403 اعلام شد (+جدول کامل) بیانیه دفتر آیت الله سیستانی در پی حمله تروریستی به مسافران پاراچنار پاکستان دلار آزاد از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد! سرهنگ علی محمدی معاون اجرایی پلیس راهور فراجا شد شهیندخت مولاوردی: خشونت علیه زنان طبقه اجتماعی نمی‌شناسد / زمانی که ما در دولت بودیم اعلام شد که بالای ۷۰ درصد از جامعه دارای درجاتی از اختلالات روانی هستند وزیر خارجه عراق : تهدیدهای آشکاری از سوی اسرائیل علیه ما وجود دارد قتل در پارک قیطریه بخاطر متلک رئیس مرکز تحقیقات ایدز : بیمار ایدزی هم می‌تواند ازدواج کند و بچه‌دار شود تخلیه برخی مدارس اصفهان به‌دلیل فرونشست چرا شلوغ‌کاریِ خیابانی علیه فدراسیون فوتبال و قلعه‌نویی نمی‌گیرد؟!