۰۷ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد ۲۱۶۰۵۹

آودوکیچ بی کلاس!

آسمیر آودوکیچ در بازی با الاتحاد عامل حذف شدن تیمش نبود ولی نشان داد که دروازه بان طراز اولی هم نیست.
عصر ایران ورزشی، اهورا جهانیان - آسمیر آودوکیچ، دروازه بان پرسپولیس، اگر چه در بازی با الاتحاد عامل حذف شدن تیمش نبود، ولی به خوبی نشان داد که دروازه بان طراز اولی هم نیست.

فارغ از دفع توپ نه چندان جالب آودوکیچ در صحنه ای که منجر به گل سوم الاتحاد شد، عکس العمل های وی در لحظه گل اول و دوم الاتحاد، فاش تر از آفتاب نشان داد که این دروازه بان کلاس بالایی ندارد.



کافی است یکبار دیگر عکس العمل ناشیانه و حساب نشده آودوکیچ را در مواجهه با پنالتی زن الاتحاد عربستان نگاه کنیم تا دریابیم کلاس دروازه بانی آودوکیچ چقدر پایین است!

آسمیر آودوکیچ حتی بر روی گل دوم پرسپولیس هم تقریباً همان عکس العمل ناشیانه و تماشاگرانه اش در صحنه گل اول را تکرار کرد. هر چند که او مقصر دریافت گل دوم نبود، ولی این بحث نه درباره مقصر گل های دریافتی پرسپولیس، بلکه درباره سبک دروازه بانی و طرز و طراز واکنش های آودوکیچ است.

آودوکیچ حتی فیزیک بدنی مناسبی هم ندارد. نیز به نظر نمی رسد که اعتماد به نفس بالایی داشته باشد و در لحظات بحرانی بتواند به مدافعان متزلزل شده در زیر فشار حملات حریف، روحیه دهد.

حضور دروازه بان های خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران آزاد شده است اما آسمیر آودوکیچ مشکل پرسپولیس در درون دروازه را حل نخواهد کرد.

اگر رویانیان با دل بستن به آودوکیچ دروازه بان مطمئنی را جذب نکند، سرخپوشان پرسپولیس در فصل بعد هم در بسیاری از بازی ها باید سه چهار بار توپ را از پشت خط دروازه شان بیرون بکشند و به میانه زمین ببرند تا بازی را از نو شروع کنند!




ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
15
271
بروبابا اگر نبود 10 گل میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
دوست عزیز اگه نبود پرسپولیس به تعداد موقعیت گل تیم مقابل تو هر بازی گل میخورد
مهدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
دقیقا!
با همه اینا کلی به رحمتی شرف داره بخدا
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
اگه نبود تو هربازی 7یا8تاگل میخورد لنگی های بدبخت دلم براتون میسوزه
رضا ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
ایول راست گفتی. رحمتی همش اداست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
فقط روی پنالتی بی کلاس بازی درآورد . حتی یک دروازبان نونهال هم بهتر عکس العمل نشان میداد. اما در بقیه بازی و بازی های انصافا عملکرد قابل قبولی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
استقلایا بدبخت برین اون رحمتی کفتر گیرتون رو جمع کنین به امید 1 دقیقه 12 گل از ایمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
17
258
حالا درسته که پرسپولیس باخته ولی دلیل نمی شه هر مطلب مزخرفی به دستتون رسید و چاپ کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
15
205
چیه کدوم گلر رو می خاین به تیم بدین هدف تون دلالی که نیست ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
منم می خواستم همینو بگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
9
153
باید از شما یاد بگیرد کلاس را
مهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
6
160
پيتر چك و نوير هم اگه چند ماه كنار معمار زاده تمرين كنن، بهتر از اين آودوكيچ از آب در نميان..!
امروز سالگرد پرواز عقابِ آسياست.. براي شادي روحش فاتحه اي بفرستيم و براي سلامتي بقيه ستاره هاي درون دروازه ي ايران مخصوصاً عابد زاده دعا كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
عقاب آسيا لقب احمد رضا ي عزيز دله
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
4
122
واقعا حيف عصر ايران كه قسمت ورزشيش اين ضعيف.مقاله هاي ضعيف، تحليل هاي ضعيف.فقط شده محل كري خوني طرفدارهاي تيما و محل توهين به همين ديگه.متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
4
114
مدافعان بايد توپ برگشتي را دفع كنند كه نمي كردند.چون اين بنده خدا خارجيه بايد اشتباهات امثال شيث رو اينجوري كمرنگ كني؟ ازت نا اميد شدم
عصر ایران این یادداشت مربوط به ضعف آودکیچ بود. درباره شیث رضایی به اندازه کافی نوشته ایم و نقاط ضعف او به عنوان یک مدافع، محرز است
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
عصر ایران جان، بنده دروازه بان فوتسال هستم...
به وضوح میتونم بگم آودوکیچ هیچگونه اشتباهی نداشت... مگر در دفع توپ گل سوم که اونم به دلیل کات و قدرت ضربه در حد دروازه بانای درجه 1 دنیا بود دفع به سمت کرنر و...
آودوکیچ به جرات میتونم بگم یکی از بهترین دروازه بانهای بعد از عابدزاده در تاریخ پرسپولیس است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
باز همون مدافع از خيلي مدافعين ديگه بهتره
متاسفانه همه همينطوري حرف ميزنن ... مثلا اين آقاي پولادي كه با اينهمه سر و صدا گرفتن ، نديدين سر گل دوم چقدر مسخره عمل كرد... انگار داره توي پارك قدم ميزنه .... باز همون شيث سر شرف داره به خيلي ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
آودوکیچ هیچ تقصیری روی گلها نداشت
در صحنه گل سوم بازیکن الاتحاد ضربه خیلی محکم و دقیقی به توپ زد که خیلی به تیر دروازه نزدیک بود. آودوکیچ بنده خدا دیگه داشت با کله میرفت تو تیر دروازه به نظر شما تو این شرایط چطوری دروازه بان توپو بفرسته به کرنر.
دفع توپ برگشتی وظیفه مدافعان دست و پا چلفتی و بی عرضه پرسپولیس بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
9
123
چرند نگو عصر ايران عزيز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
5
103
تحلیل ها در حد صفر ...
حیف عصر ایران...
ناشناس
Sweden
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
3
92
چی می گی بابا مثل اینکه اصلا بازیو ندیدی!!!!
ناشناس
Netherlands
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
2
76
نقاط ضعف چیه؟؟؟ اگه نبود معلوم نبود چی می خواد بشه؟؟
عليرضاق
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
102
11
به نظر من عصر ايران تحليلش بجا و درسته اما چون ما ايراني ها احساساتي هستيم نميتوانيم قبول كنيم بذ عليه تيممون صحبت بشه لطفا از روي تعصب نظر ندين واقعا دروازه بان پرسپوليس يه دروازه بان معموليه حتي شايد ضعيف تر از حامد لك جوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
من استقلالیم. اما مقاله در کل چرت و به نظر هدف دار میاد. تا یکی رو یواش یواش بزرگ کنن به پرسپولیس بندازن فصل بعدی.
PES
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
12
88
اگه نبود که سوراخ سوراخ بودیم از رحمتی که بهتره
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است....
برتری رحمتی بر این یارو آن قدر زیاد است که نیاز به گفتن نیست...!!!
PES
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
هههههههه ببین داداش گل این اقا نصف رحمتی هم پول نگرفته ولی از جون مایه گذاشت
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
3
73
ميدونم چاپ نميكني ولي گل اول كه پنالتي بود پنجاه پنجاه نكرد،گل دوم رو از داخل شش قدم زد سومم كه خورد به تيرك برگشت.حال اين كجاش بي كلاسيه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
به تیرک نخورد ، بنده خدا خودش توپو کشید بیرون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
1
69
یه مثالی هست که میگن تو شهر کورها یه چشم پادشاهه!
جناب عصر ایران عزیز : انتظار داری با میثاق معمارزاده یا حسین هوشیار بازی می کردیم ، بعد میدونی چه آبروریزی می شد؟! بابا پیتر چک و نویر یکی دوتا بیشتر نیستند تو دنیا ! مثلا تو ایران الان به طور مشخص کدوم دروازه بانیه که 100% نه 80% با کلاس جهانی مطابقت داشته باشه ؟ نه عزیز من ! آودوکیچ دیروز هم مثل بقیه بازیکن ها روحیه جنگندگی نداشت ! کاملا معلوم بود که تمام بازیکن ها از لحاظ روحی تو وضعیت خوبی نبودند ! ازلحاظ فیزیکی هم انصافا عربها از ما بهتر بودند! تمام نبردها به سود اونها بود تازه اگه هم نبود خطا به نفع اونها بود ! عصر ایران عزیز ! فوتبال ما روند نزولی شدیدی رو تجربه خواهد کرد ، چون هیچ پشتوانه ای برای فردا و فرداها نداریم ! پرسپولیس و استقلال اصلا برای چی باید پیروز بشوند؟ کدوم زمین اختصاصی ، کدوم امکانات درجه یک ، کدوم برنامه ریزی صحیح ، کدوم مدیریت پایه ای رو داریم که بخوایم ادعا کنیم ؟ بله دیشب پرسپولیس باخت ! باختی که نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای کل فوتبال ما یه زنگ بود ! باشد که صدای این زنگ جایی در مکانی هرچند بی اثر شنیده شود !
آقا سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
4
70
عصر ایران بیشتر از این خودتو با این به اصطلاح یادداشت ضایع نکن،خودت این یادداشتو پاکش کن،ما هم فراموش می کنیم همچین مطلبی رو اینجا خوندیم.
محمدرضا
Poland
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
2
65
جالبه . نمیدونم با چه هدفی این مقاله رو نوشتی عصر ایران . پیشنهاد میکنم رئیس شما بره دروازه پرسپولیس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
5
66
دیگه بخش ورزشی عصر ایران
داری زیاده روی میکنه

انصافا از خیلی از دروازه بان های ایرانی بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
از خیلی از یا از همه ی؟ هیچ دروازه بان ایرانی نصف اون هم نیست
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
رحمتی بیاری بیرون هیشکی مثل این نیس
ناشناس
Canada
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
2
54
بابا یکی به ما بگه ایننویسنده چی زده معلومه اصلا حالش خوب نیست . توهم زده شدید . معلوم نیست این نویسنده عزیز تا حالا رفته تو دوازه بایسته ببینه اندازه اش چقدره . یه کم انصاف داشته باشین این بنده خدا حداقل چندتا شوت رو گرفت که امثال میثاق فقط بلدن مثل مرغ دنبال اون توپ ها بدوند وشاهد ورود توپ بهدروازه باشند . در مورد گل سوم بخدا اگه یه گلر ایرانی بتونه اونجوری شیرجه بره و توپ و در بیاره . پنالتی هم ایشون رفت روی پای راستش که دید طرف زده چپش حالا باید مثل گلرهای اوسگل میخوابید تا شما بهش بگی با کلاس . دوست عزیز لطفا ساغیت و عوض کن جنسش اصلا خوب نیست . حیف توئه هدر میریا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
50
6
فقط شهاب کردان به درد دروازه پرسپولیس میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
45
اگه به گل سوم دقت کنید میفهمید که بابا آودوکیچ موشک که نیست که یک بار دفع کنه بعد دوباره خودش توپ رو جمع کنه -گل دوم هم تقصیر دفاع بود آودوکیچ باید چیکار کنه وقتی یک مهاجم 2 متر باهاش فاصله داره و یک دروازه 2در 7 رو نگه داره-گل اول هم پنالتی بود واشتباه داوری که آودوکیچ یک ضد حال خورد-یک دروازه بان خوب میتونه توپ هارو دفع کنه ولی دفاع هم باید یه کاری بکنه دیگه فقط دروازه بان که نیست
علی
Germany
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
45
یه نگاه به دروازبانیش تو بازی های قبل بندازی عصر ایران این حرف دربارش نمی زنین.اگه آودکیچ تو دروازه نبود تو بازی با الهلال پرسپولیس 6تایی هم بیشتر شده بود
ناشناس
Seychelles
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
40
تو خوبی؟
این همه واکنش خوب داشته هم با تعصب و جدیت بازی می کنه چیزی که این روزا خیلی از بازیکنای پرسپولیسی نداشتن
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
1
45
اگه بدونم چرا اینقدر دارین خوب های پرسپولیس رو میکوبین خیلی خوب میشه ..یا میگید علی کریمی بده ...یا میگید دنیزلی اخراج بشه ...نمیدونم هدفتون چی هست ..عزیز من اگه همین آودوکیچ نبود ،پرسپولیس 6-0 از الهلا میخورد ..اگر بازم دیشب نبود بیشتر از 5تا از الاتحاد میخوردیم ..لطفا در مطالبتون بیشتر تامل کنید
عصر ایران عصر ایران ورزشی، به هیچ تیمی سرسپردگی ندارد و از هر کسی که قابل انتقاد باشد، انتقاد می کند. از علی کریمی انتقاد کردیم به دلیل رفتارهای غیرحرفه ای اش. از دنیزلی هم انتقاد کردیم به دلیل غیبت بیش از حدش در تمرینات تیم پرسپولیس
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
واقعا فقط این مشکلات در پرسپولیس.کاملا با میثم موافقم.عصرایران ورزشی واقعا ضعیف. خجالت بکشید.فقط دنبال تیترهای جنجالی هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
من موندم الان همین نظر تا این لحظه 26 رای + و 0 رای منفی داره! اونوقت هنوز این آقایی که با رنگ آبی کامنت می نویسه یه کوچولو در مغرضانه و غیر منصفانه بودن این تحلیل شک نمی کنه! الله اکبر!!!
عصر ایران نویسنده این یادداشت اصلا جناب آسمیر آودوکیچ را نمی شناسد. بنابراین غرضی نسبت به او ندارد. مغرض کسانی ستند که به بهانه دفاع از آودکیچ، به مهدی رحمتی توهین می کنند. شما که انصاف دارید، کلاهتان را قاضی کنید: آیا در این یادداشت از رحمتی دفاع شده است؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
65
هرچی عصرایران توی بخش سیاسی تحلیلهای خوبی داره در بخش ورزشی افتضاحه. این اولین تحلیل ناشیانه شما نیست و اخرینش هم نخواهد بود . آودکیچ چند موقعیت مسلم گل رو گرفت و اشتباه محرز مدافعان روی همه گلها معلوم بود . ضربه ایستگاهی رو دفع کرده اونوقت مهاجم حریف بدون اینکه هیچ مزاحمی در چند متریش باشه گل زده مقصر آودکیچه. همین شماها هستین که باعث میشین امثال معمارزاده پول بگیرن و توهم برشون داره. این حرفاباید از دهان یه دلال در بیاد نه یک کارشناس
عصر ایران دوستان عزیزی که منتقد این یادداشت هستند، ظاهراً به نکته اصلی آن توجه نکرده اند. مدعای نویسنده یادداشت این نیست که آودوکیچ گلر ضعیفی است. مدعای اصلی این است که آودوکیچ دروازه بان خوش استیلی نیست و قدرت رهبری چندانی در قبال خط دفاعی اش ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
عصر ایران چرا قبول نمی کنی که این تحلیل بسیار ضعیف، دور از انصاف و غیر کارشناسانه بود؟ بازم داری توجیه می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
هر چقدر به خدا به بخش سیاسی تون علاقه دارم، این بخش مزخرف می نویسه
کاشکی فقط کپی پیست می کردید و یادداشت تحلیلی نمی گذاشتید بنویسند آقای محمدی عزیز
واقعا خواسته بگه ما هم اره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
تحلیلهای شما بسیار ضعیف و دارای نمود مغرضانه است
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
اتفاقا قدرت رهبری دفاع خیلی خوبی هم داره...
شما یه بار بازی های از اول تا به اینجای آسیا + کل بازیهای فصل رو ببینید...
دفاع پرسپولیس در آسیا به مراتب بهتر حاضر شده است
شما یه دفاع سطح اوت رو نمیتونید از این بهتر کنید
ناشناس
| - |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
برو بابا عصر ایران.تورو خدا تو مسائل ورزشی نقد نکنین.هیچی بارتون نیست.اینو بارها ثابت کردین
علی مازندران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
دوستان عزیزی که منتقد این یادداشت هستند، ظاهراً به نکته اصلی آن توجه نکرده اند. مدعای نویسنده یادداشت این نیست که آودوکیچ گلر ضعیفی است. مدعای اصلی این است که آودوکیچ دروازه بان خوش استیلی نیست و قدرت رهبری چندانی در قبال خط دفاعی اش ندارد


دوست عزیز شما هم ظاهرا نمی خوای بگیری؟؟!!!
کلیه این دوستان می خوان به شما اینو بگن که قلم آبی تو واسه تیم عزیزت مصرف کن و تو کاری که بهت مرتبط نیست ....؟ ....؟
قبلا مطلبی راجع به عادل فردوسی پور هم نوشته بودی که همینطوری سنگ رو یخت کردن . بسه دیگه از رو برو نمی خوای متوجه بشی کمتر از دیگران نسبت به فوتبال و مسائل حول و حوشش سر در میاری ؟
عصر ایران مطمئن باشید در صفحات ورزشی و غیرورزشی هیچ سایتی، نظرات انتقادی خوانندگان، در این حجم و با این ادبیات منتشر نمی شود. پس به جای خشمگین شدن و نفرت ورزیدن بابت آودوکیچ، بهتر است کمی هم به آزادی بیان موجود در این صفحه بنگرید! می توانید نظات انتقادی تند و تیزتان را در سایر سایت ها نیز مرقوم بفرمایید تا ببینید آیا آنجا نیز نظرات شما این قدر با تساهل و تسامح منتشر می شود؟ موفق باشید دوست عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
1
53
دروازه بان خوبی خداییش با اینکه استقلالی هستم از تمامی دروازه بانهای ایرانی بهتری در ثانی جهت توپ رو دیر تشخیص داد داشت بر میگشت
هفت خان رستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
12
36
ای کاش عصر ایران روزنامه بود تا ازش به عنوان کاغذ توالت استفاده کنم.اگه عرضه داری بچاپ که میدونم نداری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
مودب باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
ای کاش
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
تو محل شما به جای دستمال کاغذی از روزنامه استفاده میکنن ؟ آخه دهمین ادبیات یود که افتضاح بازی با داماشو ....
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
با اینکه تحلیل عصر ایران رو در باره دروازه بان پرسپولیس نمی پسندم
اما از بی نزاکتی و بی ادبی شما هموطن عزیز بیشتر آزرده شدم
کمی رعایت ادب خوب است
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
لطفا ادب رو رعایت کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
40
عصر ایران بهتر است در نظرات خود بیشتر دقت کنی اگه این دروازبان نبود که جلو اهلال و الاتحاد شش تایی می شدیم.بهتره هر چرت و پرتی را خواهشا تو سایتتون نذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
منم به نوبه خودم خواهش میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
راست میگه عصری جون.حتما" انتظار داری کاسیاس و نویر و پیترچک رو بیارن تو لیگ درپیت ایران.اگه شما پولشو داری بسم ا... بابا همین بنده خدا هم کلی شرف داره به دروازه بان های پر ادعای ایرانی.حیف اون پولی که خرج این گلرهای .... میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
37
مطمئن باشید هرکی این مطلبو نوشته داره از یه جایی پول میگیره. یا از دلالها یا از دروازه بانها. شک نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
شک نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
1
43
واقعا چرا اینقدر تحلیلهای ورزشی شما ضعیف و آبکیه؟! آودوکیچ اگه نبود در بازیهای گروهی بجای عنوان بهترین خط دفاع ، بدترین خط دفاع گروه رو داشتیم! اگه نبود تمام شوتها و موقعیتهای حریف گل میشد. شما بجای این لوس بازیها و چرت و پرتها بهتره فکری به حال ارتقای سطح کیفی تحلیلهاتون باشید.
اینقدر هم مردم رو گلابی فرض نکنید. همه قدرت تحلیل دارن و بازیکن خوب رو از بد تشخیص میدن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
1
21
با خواندن این متن ، وجهه سایت عصر ایران به شدت در نظرم پایین آمد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
20
اتفاقا خیلی هم خوش استیله و قدرت هماهنگ کردن دفاعش رو هم داره. مشکل از مدفعاس.
ناشناس
Netherlands
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
21
اگر آودوکیج نبود الان به جای پرسپولیس با آبکش طرف بودیم
پاسخ ها
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
الانشم با تشخیصش با آبکش مشکله
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
4
10
آفرين عصر ايران چقدر فكر كردي تا اينو فهميدي ؟
عباس
Japan
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
3
24
این بیچاره کافی یک گل بخوره تا معاندان شروع به لفاظی کنند اما رحمتی هر چی گل میخوره یا خستگی یا مربی و... بهانه میشه
انصاف هم خوب چیزیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
2
27
توروخدا درست تحلیل کنید اگر نمی تونید اصلا مجبور نیستید چیزی بنویسید مردم خودشان سره را از ناسره تشخیص میدن اون از مطلب تحت عنوان (یوپ هاینکس اشتباه کرد )اینم تحت عنوان اودوکیچ نمی دونم چی چی ؟یه منفی به مطلب هاینکس دادم بادمجان دور قاب چینهای سایت تون منو اولا بی ادبانه و دوما گستاخانه وغیره محکوم کردن (البته اصلا اهمیتی نمی دم )سوالم اینه که اودوکیچ روی ضربه پنالتی وگل دوم باید چطوری عمل می کرد ؟واگر نبود بنظر تون پرسپولیس چند تا دیگه میخورد ؟...بازهم ممنون.
عصر ایران این متن نظر شما درباره نوشته ما در خصوص یوپ هاینکس است: "برو بابا با اون تحلیلت. اگر اشتباه کرد توی وقت اضافه تیمش صاحب ضربه پنالتی نمیشد!کودن. " به نظر شما این نظر مودبانه و متکی بر اخلاق نقد است؟ اما درباره سوالتان، آودوکیچ بر روی گل اول و دوم مقصر نبود و اصلاً در این یادداشت به این موضوع پرداخته نشده است. ما صرفاً با توجه به شیوه واکنش آودکیچ در لحظه به ثمر رسیدن گل اول و دوم، که شبیه واکنش نشان دادن مدافع یا هافبکی بود که در بازی فوتسال، از فرط بی دروازه بانی تیم، در دروازه تیمش قرار گرفته است، گفتیم آودوکیچ گلر خوش استیلی نیست و واکنش هایش واکنش های یک دروازه بان کلاس بالا نیست. البته طرفداران پرسپولیس حق دارند که فکر کنند آودوکیچ گلر خیلی خوبی است. از بس که حقیقی و معمارزاده در طول این فصل عملکردشان ضعیف بود، پرسپولیسی ها الان فکر می کنند دروازه بان کاملاً متوسطی مثل آودوکیچ، دروازه بان خیلی خوبی است! ولی واقعاً این گونه نیست 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
دوست عزیز عصر ایران
آیا فکر می کنید دروازبانهای با کلاس بالا با این پولهایی که در ایران پرداخت می شود به ایران می ایند
لطف کنید دست تو جیب کنید تا کاسیاس و امثالهم بیان ایران دروازه بانی کنن
همین هم برامون زیادیه
بهترین دروازه بان خارجی که تا حالا به ایران اومده از دروازه بانهای درجه سه اروپا هم پائین تر بوده
مطمئن باشید دروازه بان درجه یک و با کلاس بالا به ایران نخواهد امد
ناشناس
| - |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
بشین عصر ایران.بشین.لا اله الا الله.رو اعصابم راه نرو.تو چی میدونی از دروازه بانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
عصرایران میدونی اشکال تو چیه؟ اینه که بجای تحلیل کردن واقعیات دنبال یه نقطه ضعف کوچیک میگردی که به خیالت مطالبت متفاوت باشه !
نظر شخصی من اینه که آودوکیچ برای پنالتی احتمال چیپ داد و حرکت نکرد. روی گل دومم هم حرکت سریع و فاصله نزدیک بود و امکان شیرجه زدن هم نداشت !
حالا سوال من اینه که اگه از این دو صحنه بگذریم در این 7 بازی که آودوکیچ بازی کرده کدوم حرکت بی کلاسی ازش دیدی که استدلال و مبنای تو برای این تحلیل بوده؟! صادقانه هیچ چی ! پس قبول کن آبکی قلم میزنی دیگه چون استدلال تو همین 2 صحنه بوده !
باز هم میگم غیر از این دو صحنه که من حرفت رو قبول ندارم ، آودوکیچ توپهایی رو گرفته که رحمتی هم مشابه همین عکس العملها رو ازش دیدیم. به نظر شما عکس العملهای رحمتی خیلی شاهکارتر از آودوکیچ بوده؟! اگه نه پس چرا این شده بی کلاس ولی رحمتی شده بهترین دروازه بان ایران؟!!!
ضمنا هواداران پرسپولیس اینقدر بدبخت نشدن که تو اینجوری بهمون توهین کنی و بگی از بس معمارزاده دیدن الان فکر میکنن آودوکیچ طلاست !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
2
برید بابا با این مقاله نوشتنتون.. تا حالا تو عمرت پات به توپ خورده.. میدونی وقتی موقع پنالتی یه جهتو در نظر میگیری بعد خلافش میزنن یه واکنش طبیعیه که وسط راه میخوای برگردی اما دیگه دیره...
بهترین دروازبان تو تیم های ایرانیه....
علیرضا
Germany
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
4
همش دارید توجیه می کنید!! اولین مطلب ضعیفتون نبوده ظاهرا با این رویه آخریش هم نخواهد بود.

لطفا به نظرات کاربران احترام بذارید. واقعا باید یه فکری به حال بخش ورزشی بکنید.
علی
Qatar
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
4
عصر ایران انصاف داشته باش..اودوکیچ اگه نبود یه ابروریزی بزرگ در اسیا رقم میخورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
3
گلر فقط گلر اروپایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
2
روی گل دوم تنها کسی که مقصر نبود دروازه بان بود
ناشناس
Australia
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
4
1
عصر ايران يه دونه اي عاشقتم...
ناشناس
Japan
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
2
سلام . عصر ایران عزیز لطفا کارشناس ورزشی خود را تغییر دهید. واقعا قسمت ورزشیتون خیلی شوته! تحلیل های ضعیف. دروازه بان بی کلاس؟؟؟؟؟ چه متنی هست ارائه دادید؟؟ من که نفهمیدم این تحلیل بود؟؟ انتقاد بود؟؟ خبر بود؟؟ چی بود؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
2
من نمی دونم تحلیل های ورزشی این سایت کاره کیه! خیلی ضعیفه واقعا بعضی مطالبش خنده داره! مادر بزرگ من هم گاها از این مطالب خنده اش می گیره
ناشناس
Sri Lanka
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
4
اولا کسی انتظار نداره پنالتی مهار بشه، ثانیا آودوکیچ قصد داشت به سمت راست شیرجه بزنه ولی در حین شیرجه متوجه شد توپ به سمت چپ رفته و شیرجه اش رو کامل نکرد و این برای هر دروازه بانی پیش میاد
ناشناس
Sri Lanka
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
3
در گل آخر اگرچه می تونست بهتر دفع کنه اما دقت کنید که هیچ مدافعی به سمت دروازه حرکت نکرد، بازیکنان در دقایق آخر بی انگیزه بودن و به راحتی گذاشتن مهاجم اتحاد گل بزنه، در گل دوم خدایی خودت بگو از فاصله 5 قدمی چه واکنشی می تونست نشون بده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
2
عصر ايران عزيز ميدونم نظرم را نمايش نميدي در كل برا خودت ميگم تحليلهاي ورزشيت خيلي افتضاحه برا از دست نرفتن اعتبار سايتت يا تحليلگرات رو عوض كن يا قسمت ورزشيت رو تعطيل كن.دوستت دارم
ناشناس
Switzerland
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
4
نوسنده محترم، به نظرم با نظراتی که کاربرا دادن بهتره یکم به خودتون بیاید و این خبر رو از خروجی حذف کنید تا عده ی دیگه ای از طرفدارای فوتبال رو "به هم نریزید"
دیگه چیزی که ما با چشممون دیدیم رو انکار نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
3
بابا پرسپولیس که نمیتونه نویر یا پتر چک را بیاره بذاره تو گلش
ناشناس
Switzerland
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
5
الان که متن رو کامل خوندم حاضرم رو قرآن بزنم که از یه جایی خط میگیری نویسنده ی محترم. به خدا دنیای دیگه هم هست.

من که یه عمره دارم فوتبال می بینم دروازه بانی به صلابت آودوکیچ ندیدم. فکر نمیکنم چیزی از دروازه بان های بزرگ جهان کم داشته باشه. در ضمن ما درسته دروازه بانی معمارزاده خستمون کرد ولی کور که نیستیم بازی های تیم های بزرگ جهان رو هم می بینیم. لطفا از توهین کردن دست بردارید.

اون قدر ناراحتم از این نوشتتون که فقط دوست دارم تو چشماتون نگاه کنم و ببینم خدا چی خلق کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
8
بوی دلالی میاد از این یادداشت.
سعید
United States of America
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
6
ببین عصر ایران عزیز! وقتی وارد اینترنت می شم اولین سایتی که باز می کنم عصر ایران هستش. بنابراین از سر دلسوزی می نویسم. اعتباری که در دنیای پررقابت امروز با زحمت و ذره ذره جمع کردین به خاطر چند تا نوشته غیرکارشناسانه ، جانبدارانه و غیرقابل دفاع ورزشی نابود نکتید. حالا دیگه با خودتونه که "خواه پند گیرید، خواه ملال"

مثلا در همین نوشته شاهکارتون ابتدا طرف رو در سطرسطر نوشته تون کوبیدید و جالبه در پاسخ کامنتها با چند قدم عقب نشینی اون رو دروازه بانی متوسط بیان کردید. حالا میزان متوسط بودن آسمیر رو در مقایسه با چه کسانی بدست آوردید؟ پیتر چک، نویر، بوفون، الیور کان یا دینوزوف؟ نکنه انتظار دارین همچین دروازه بان هایی بیان در لیگ ایران بازی کنن...

بنابراین فکر نکنید من به عنوان یک طرفدار پرسپولیس از پشت کوه اومدم و فقط به دلیل بازی ضعیف دروازه بانهای دیگر در مورد آسمیر قضاوت می کنم. من آسمیر رو واقعی می بینم نه آنجور که شما بیان کردید و نه یک خدای دروازه بانی!
taha
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
5
خیلی دوس دارم اون احمقی که این مطلبو نوشته ببینم تا یه مشت دو صورتش بزنم
taha
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
4
عصر ایران تو بیشتر میفهمی یا عابدزاده یا علی دایی.ما طرفدارا پرسپولیس میگیم عابدزادهی جدید ماست بعد تو.چرا نمیگید دقیقی 1 چه توپی از فاصله دو متری گرفت.دو تا شوت فوق محکم زدن که با تسلط ویه ضرب گرفت رو گل سوم فک کنم بوفونم کاری نمیتونست کنه ضربه به این سختیو برگشت داد گل دوومم شاید کل اعضای این سایت تو دروازه بودن بازم گل مشد.در مورد دنیزلی که چرت نوشته بودیم جرات دارین یه بار دیگه از این چرتا بنویسید ببینید چه میکنم سر سایتتون
taha
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
4
واکنش رحمتی روی گل های بازی با سپاهانو چرا انالیز نکردید؟ها؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
3
من یه پیشنهادی براتون دارم... البته از روی خیرخواهی... شما با خبرگذاری هواداران استقلال ملحق شید شاید بیننده تون هم بیاد بالاتر

من نمی دونم چه رسمیه این عصرایران داره هر کی که 6 دونگ طرفدارای پرسپولیس قبولش دارن مثل دنیزلی، اودوکیچ، کریمی نقدای خنده دار می کنه... البته امیدوارم این نظرم مثل سه چهارتا نظری که تو بخش های نقد دنیزلی دادم گم نشه تو انبار عصرایران
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
5
احنمالا مولف این مقاله موقع بازی خواب بوده وبازیو نصف نیمه دیده! اخه اگه این بدبخت نبود که تیم بیشتر گل میخورد
زورتون به این بی زبون رسیده!!
به نظر هواداران فهیم از کل دروازه بانهای ضعیف ایرانی حداقل بهتره
با خودمومن مقایسه کنیم نه با اروپا آقای مولف!!!
خیلی مغرضانه نوشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
3
حالتون خوبه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اميد تفتي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
4
شما كه اين مطلب را در مورد آودوكيچ 85000دلاري نوشتي، يه مطلب در مورد مانوئل نوير 50ميليون يورويي و عملكردش تو فينال جام حذفي و اروپا هم بنويس ببينيم چي ميگي
نصیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
4
آودوکیچ اصلا پنالتی گیر نیست قبول ولی تو 6 تا بازی قبلی مگه چه اشباه بدی داشت که میگین متوسط؟
با الهلال بازی رفت 1 ضربه آزاد گل خورد که رفت کنج دروازه...
با الشباب که از رو نقطه پنالتی گل خورد بازی الغرافه توپ تو فاصله 1 متریش کشیده شد به سر پولادی ارتفاع گرفت بازم رفت کنج چیکار باید می کرد؟
بازی برگشت با الهلال که همه کار کرد از تک به تک گرفتن تا شوت های از راه دور رو گلم که چیکار می تونست بکنه؟؟
یه بازی الشباب بود که ضربه آزاد تقصیر دفاع و دروازه بان با هم بود.
میمونه بازی الاتحاد که عکس العمل نشون می داد رو گل اول یا دوم فرقی نداشت فقط شاید صحنه گل قشنگ تر میشد...
اگه آودوکیچ کاملا متوسط پس خیلی از دروازه بانای لیگمون الان زیر متوسطن که تو لیگ دارن بازی میکنن...
شما کل گیرت اینه که آره ما میدونیم اگرم عکس العملم نشون میداد گل میشد ولی چون تو پنالتی فهمید جهتو اشتباه رفته خواست برگرده یا تو گل دوم یه عکس العمل الکی نشول نداد تا دل شما خوش بشه میشه کاملا متوسط خیلی جالب واقعاااا....
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
1
5
چرا ایننقدر شر ور تلاوت میکنید؟؟منظورتون از دروازبان متوسط چیه؟آره در قیاس با بهترین دروازبانان دنیا یک دروازبان متوسط به حساب میاد.صحبت شما کاملا نسبی هست ولی در قیاس با رحمتی پرمدعاو امثالهم که کاری جز ورد خوندن تو زمین بازی بلد نیست دروازبان فوق العاده ای حساب میشه.

تو صحنه ی پنالتی هم وقتی فهمید تشخیصش اشتباه هست دیگه شیرجه نرفت. تو خیلی از بازی های اروپایی دقیقا مشابه این صحنه رو دیدم.
فصل بعد به همه ثابت میشه و مشخص هممیشه این آودوکیچ چند مرده حلاجه. فقط اگه دوزار شرف و انسانیت داشته باشه باید یاوه گویی ها و لجن پراکنی ها و توهینی که به شعور مردم کردی استفراغت بگیره!!

از یه طرف میگه مدعای نویسنده یادداشت این نیست که آودوکیچ گلر ضعیفی است.بعد از طرف دیگه میگه اگه آودوکیچ فصل بعد گلر پرسپولیس باشه باید 3 یا 4 توپ از داخل دروزاه بیرون بیاره تا بازیو از نو شروع بکنه....
دوست عزیز این هم بدون رویانیان اونقدر مثل شما ((احمق)) نیست که با وجود اینکه یبهترین دروازبان لیگ ایران تو تیمش هست بیاد سهمیه سوزی بکنه و دروازبان میخره اما احتمال 90 درصد از سهمیه زیر 23 سال استفاده میکنه
عصر ایران اینکه آودوکیچ گلر ضعیفی است یا نه، بحث دیگری است. ما در این یادداشت به این موضع نپرداختیم. بررسی این موضوع نیازمند مجالی یگر است. بنابراین وقتی می گوییم مدعای این یادداشت این نیست که آودوکیچ گلر ضعیفی است، این جمله منطقاً دال بر این نیست که آودوکیچ دروازه بان خوبی است. این جمله، حدود و ثغور  موضوع بحث را روشن می کند. همین و بس
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
3
بهتره یه مروری به واکنشهای این دروتزه بان در بازی های قبلی مخصوصا بازی قبلی پرسپولیس بکنید ببینید اگه نبود چند تا میخورد
اشکان
Netherlands
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
5
... سوختید آسمیر داره همه رو میذاره تو جیبش ؟؟

اره دیگه مهدی رحمتی دیگه نمیتونه 1 میلیارد بگیره !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
گل گفتی. با این قانون مسخره ممنوعیت دروازه بان خارجی گلرهای پرادعای داخلی رو خیلی خیلی پررو کردیم.حالا دیگه هرگلر درپیتی کمتر از سقف قرارداد رو قبول نداره.حالا از این به بعد رو نیمکت بشینن یه کمی دروازه بانی ببینن یاد بگیرن.واکنشهای خنده دار میثاق تو بازی تراکتور و هوشیار تو بازی فجر هنوز جلوی چشممه.
سعید
United States of America
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
4
خدا خیرت بده اگه نظری ندی کسی بهت میگه لالی؟ میدونم چاپ نمیکنی اما خدایی نویسندتون کیه؟! چی میگین
حسین
Netherlands
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
3
دوستان اسن سایت یک سایت دلالیه واسه انداختن یه گلر به پرسولیس. وگرنه تو همین بازی اگه آسمیر نبود اول بازی 3تا میخوردیم
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
6
من اصلا نمیگم آدکوویچ خوبه یا بد و اصلا هنوز هم معلوم نیست،ولی فقط این و میشه راحت فهمید کسی که این مقاله رو نوشته اصلا از فوتبال سر در نمیاره،دلیل هایی که آورده برای ضعف آدکوویچ کاملا غیر منطقی و بچه گانه است.
1-آخه کدوم کارشناس از رو ضربه پنالتی میاد دروازبان و آنالیز کنه؟!!اونم فقط تو یکی دو تا پنالتی؟؟
2-درسته دروازبان باید توپ رو به جای مطمئن دفع کنه،ولی تو گل سوم اون ضربه یجوری زده شد که آسمیر توپ و از تو دروازه کشید بیرون،همین که نذاشت توپ مستقیم گل بشه کار خودشو انجام داد.
3-بعدشم شاید آسمیر اصلا دروازه بان خوبی نباشه ولی حداقل تو این 7 بازی که برای پرسپولیس بازی کرد تو هیچ گلی مقصر نبود(گلی هم که از الشباب خورد به دلیل تغییر مسیر و ندیدن توپ بود،بیشتر اتفاق بد).یا بهتر بگم اگرم بد باشه حداقل تا حالا سوتی و آتویی دست منتقدا نداده،و نویسنده این مطلب کاملا مشخصه یا از روی دشمنی و یا از روی بیکاری و کمبود سوژه ای مطلب خنده دارو نوشته.
علی پرسپولیسی
Canada
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
6
عصر ایران بهتر نبود علنا میگفتید خواهشا فلان دروازه بان رو بگیرید که یه چیزیم تو جیب ما بره؟! آسمیر یعد از احمدرضا بهترین گلر تاریخ لیگ ایرانه.
Ideen
United States of America
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
10
همين آسمير اگه بازى الهلال تو گل نبود مى تونى يه سر انگشتى حساب كنى چندتا گل مى خورديم ؟
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
11
عصر ایران جان من یه نظر داشتم...
نمیشه همینطور که واسه نظراتون مثبت منفی میذارید، واسه اصل خبر هم بذارید؟؟؟؟
حمید
Germany
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
1
14
کاملا از گل دومی که رحمتی برابر ذوب اهن اصفهان خورد معلومه دروازبان یک تیم ملی ایران در چه کلاسی قرار داره . و اینکه اشاره جالب ایمون زاید مبنی بر اینکه دروازبان تیم ملی ما مهدی رحمتی هستش که در 10 دقیقه 3 گل دریافت میکنه . کاملا معلومه که مهدی رحمتی در کلاس بالایی قرار داره .
محمود امینیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
18
علت باخت پرسپولیس فقط شیث بود . یه پنالتی داد و یه پاس گل به بازیکن حریف .
peyman
Canada
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
1
19
تابلو دلالی تو اینترنتم اومده . بالاخره باید یه سودی کنند دیگه ......................
ناشناس
Switzerland
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
6
عصر ایران خیلی وقته از چشم افتادی
آسمیر اسپـــایـــدر رو عشقهههه
نصیر
United States of America
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
4
قبل اینکه من نظر بدم غیر قابل انتشارا 1 بود بعد اینکه من نظرمو فرستادم کلی جمله های مردم اومد ولی مال من نیمد اما غیر قابل انتشارا هنوز 1 مونده قضیه چیه؟؟
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
6
از همین کل کلای زیر هر کامنت توسط سایت محترم و احتمالا نویسنده مشخصه سطح بخش ورزشی این سایت چقدره
هرکی ندونه فکر میکنه کانون هواداران استقلال مطالب ورزشیتونو مینویسه
خیلی تابلوئین!!
دنیزلی باید بره
کریمی مهره قابل اتکایی نیست(این یکی خیلی خنده دار بود!!)
آسمیر دروازه بان بی کلاسیه
فردا هم حتما آرش برهانی از ایمون زاید بهتره!!!!!
حمید جوون
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
5
عصر ایران جوون قبووول کن اولا شما استقلالی هستی در این شک نکن چون همش در مورد پرسپولیس می نویسی چرا دو تا مطلب راجع به قلعه نوعی ننوشتی که دو تا تیم رو داره میپیچونه؟بازم قبول کن تحلیل های ورزشی شما خیلی ابکی تر از تحلیل های دیگست قسمت طنزش که دیگه بدتر ازهمه جا.به نظر من تحلیل های شما رو یکی مثل من که بینندست داره انجام میده نه یه کارشناس و یکی که اینکاره باشه چون تحلیل کارشناسانه با تحلیل احساسی فرق داره
یه نکته دیگه شما انتظار داری پرسپولیس بره کاسیاس یا بوفون رو بیاره؟خوب معلومه در حد کلاس جهانی نیست ولی از ایرانی ها خیلی بهتره
والدز رو نگاه کنید؟به نظرتون دروازه بان خوبیه؟ نه.پس نقش دفاع مهمه.
حرف اخر تیتر شما اصلا جالب نبود شما می خواستی انتقاد کنی درست ولی نوشتی بی کلاس اصلا درست نیست.ناراحتی من بیشتر از تیتر بود که توهین امیز بود
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
6
1
دقیقا به هدف زدید افرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
6
تحلیل ضعیفی است چون اصلاً مبتای مقایسه درستی نداره شما آودوکیچ رو با کی مقایسه می کنید؟ با پیتر چک ؟ اگه اینجوریه بله حرفی برای گفتن نداره ولی نسبت به در.ازه بانهای وطنی و لیگ خودمون عملکرد قابل قبولی داشته
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
3
ولی خدائیش اهورا قبول کن خیلی رو مخی!!!!
هیمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
3
عصر ایران جانه هر کی که دوست داری تفصیر نکن
بابا تو باغ نیستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
0
2
معلوم نیست کدوم دروازبان بهشون پول داده که اینو بنویسن؟
PES
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
0
3
در جواب دوستمون بگم که این گلر نصف رحمتی هم پول نگرفته ولی از دل و جون مایه گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
0
3
عصر ایران دیگه واقعا شورشو درآوردی. هر چقدر توی مسائل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی خوب مطلب مینویسی ولی توی مطالب ورزشی ضعیف عمل میکنی. اگه ندونم دارم عصر ایران رو میخونم فکر میکردم دارم سایت استقلالو مرور میکنم.
اینقدر مغرضانه به پرسپولیس نگاه نکن
با ریزش کاربر مواجه میشی ها!!
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
0
6
پرسپولیس اگه اودوکیچ رو نداشت بازی با الهلال 6تا گل میخورد شما که میگید اودوکیچ بده از اون معمارزاده و هوشیار بهتره حداقل مثل این دو تا پت و مت دستاش تو بازی نمیلرزه از رحمتی هم بهتره.باور کنید شهاب گردان بهتر از این رحمتی ولی پارتی رحمتی کلفته تو تیم ملی دیگه
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
3
عصر ایران مثل اینکه یادت رفته رحمتی چندصدیار از این کارها کرده.مطمئنا اون بازی با کره و گل پارک به رحمتی رو یادتون هست.
علی - مازندران
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
1
1
نویسنده محترم واقعا برات متاسفم
این هم نظر بر خلاف حرفای شما و این همه نظر که مطمئنم توانایی چاپش رو نداشتید...
اگه کمی شرم و حیا داشتید این مطلب رو حذف می کردید و برای همیشه از نوشتن مطالب ورزشی دست می کشیدید ...
اما حیف امثال شما به این طور حرفا و توهین ها عادت کردید . همین عادت های شماست که خون جماعت ورزشی رو به جوش میاره و اون فحشا رو به رفیعی میده.
اگه بهت فحش دادن بدون خودت مقصری....
نخست وزیر عراق : نظام اسد از عراق درخواست مداخله نظامی نکرده بود تاریخ مصرف مردم فریبی با عناوینی مانند "تجمع امت حزب الله" تمام شده است / همه می دانند که قصه پول و قدرت است نه غصه دین و انقلاب! یمن : فرودگاه بن‌گوریون را با موشک مافوق صوت هدف گرفتیم اعتراض جمعی از هنرمندان به ستاد بزرگداشت «فروغ و سهراب» نتا S چینی و تحمل 7.7 تن فشار؛ آلمانی ها و آمریکایی ها کجایید؟! (+فیلم) عملیات استشهادی در غزه / حماس : یکی از نیرو‌های مقاومت خود را در میان نیرو‌های اسرائیلی منفجر کرد آقای جلیلی! اگر «عمق راهبردی» توقف قانون حجاب را درک کنید متوجه می‌شوید چه معنایی دارد ثبت لحظه حضور پلنگ ایرانی با توله‌اش در جنگل‌های گیلان (فیلم) مدودف : جنگ بین روسیه و آمریکا، اتمی خواهد بود عراقچی وارد پکن شد شمار کشته‌های حمله هوایی پاکستان به افغانستان به ۵۰ تن رسید جذاب و قدرتمند؛ رولزرویس کولینان منصوری با قیمت ۴۰ میلیارد تومان معرفی شد(+عکس) یک روز پس از مشاهده در آسمان، پوستر سیاسی جنگنده نسل ششم چینی ها آمد(عکس) داستان آشنایی پیمان قاسم‌خانی با همسرش و آرزوی بزرگ او (فیلم) روش‌های هک Wi-Fi و تقویت امنیت شبکه