۰۲ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۱۱۲۹
تعداد نظرات: ۴۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۱۱۲۹
انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۰

احمدی‌نژاد: درآمد سرانه در ایران بالاست ؛ کسی هم محتاج نان شب نیست

ما با چين و روسيه در حال همكاري هستيم و انتظار نداريم آنها منافع ملي خود را فداي منافع ما كنند؛ همانطور كه آنها نيز نبايد انتظار داشته باشند تا ما منافع ملي خود را فداي آنها كنيم.
سایت ریاست جمهوری گفت و گوی محمود احمدی نژاد با شبکه جهاني جام جم را این گونه روایت کرد:
رييس‌جمهور لازمه ماندگاري و حضور فعال ملت ايران در صحنه هاي بين المللي را قدرتمند بودن بر پايه علم و پيشرفت دانست و اظهار داشت: تمامي بازي‌ هاي سياسي و توطئه دشمنان به خاطر جلوگيري از پيشرفت ملت ايران است، اما اگر در نقطه مقابل دشمنان در داخل كشور منسجم، همدل و متحد بوده و در راه رسيدن به پيشرفت تلاش كنيم، آنها هرگز نمي‌توانند اقدامي عليه ايران انجام دهند.

دکتر محمود احمدي‌نژاد شنبه شب در گفتگوي زنده تلويزيوني با شبكه جهاني جام‌جم در پاسخ به اين سوال كه ماهيت اصرار ايران براي دستيابي به انرژي هسته‌اي چيست و آيا واقعاً نيازي به انرژي اتمي وجود دارد، گفت: يكي از پاكترين انرژي‌هاي موجود در دنيا انرژي هسته‌اي است كه همه ملت‌ها بايد آن را در اختيار داشته باشند و اين طور نيست كه چند كشور بخواهند دستيابي به اين انرژي را در انحصار خود گرفته و بقيه كشورها از داشتن آن محروم باشند.

رييس‌جمهور با اشاره به اينكه در مسير پيشرفت علمي كشور چهارراه‌هايي وجود دارد كه بايد از آنها عبور كرد، يكي از اين موارد را موضوع دانش هسته‌اي برشمرد و اظهار داشت: يكي از راه‌هاي اصلي پيشرفت علمي، عبور از فناوري‌هاي گوناگون و دستيابي به آنهاست و فناوري هسته‌اي يكي از قله‌هاي پيشرفت و نقطه اوج در فناوري‌هاي موجود در دنيا به شمار مي‌رود.
رييس‌جمهور تصريح كرد: اگر بخواهيم کشوري پيشرفته از لحاظ علمي باشيم، بايد فناوري هسته‌اي را نيز در اختيار داشته باشيم چرا كه دستيابي به فناوري هسته‌اي در حقيقت نتيجه‌گيري از تلاش در علوم گوناگون و در حقيقت مقدمه‌اي براي رسيدن به پيشرفت بالاتر است.

دکتر احمدي‌نژاد با اشاره به كاربردهاي گوناگون انرژي هسته‌اي در پزشكي، كشاورزي، صنعت و توليد نيرو و اينكه هزينه توليد برق از طريق انرژي هسته‌اي يك هشتم توليد برق از طريق نفت است، گفت: متأسفانه قدرت‌هاي فاسدي كه مي‌خواهند در دنيا حاكم بوده و انحصارطلب هستند انرژي هسته‌اي را معادل بمب اتم تعريف كرده‌اند؛ در صورتي كه «بمب» تنها يكي از ده‌ها كاربردي است كه از انرژي هسته‌اي مي‌توان داشت و در حقيقت كاربردي انحرافي و ضدانساني است.

وي اضافه کرد: استفاده از انرژي هسته‌اي به دليل پاك‌تر و سالم‌تر بودن براي بشر مفيدتر است و ايرادهايي كه از سوي قدرت‌طلبان مطرح مي‌شود بيشتر به موضوع سياسي است.
رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا اگر ما از ادامه فعاليت‌هاي هسته‌اي خود دست برداريم غرب از بهانه‌گيري و اعمال فشارها و تهديدات عليه کشورمان دست برمي‌دارند؟ گفت: غربي‌ها كاملاً مي‌دانند كه جمهوري اسلامي ايران در فعاليت‌هاي هسته‌اي خود به دنبال دستيابي به بمب اتم نيست چرا كه امروز بمب اتم ديگر كارآيي نداشته و هيچ‌كس قادر نيست از آن استفاده كند و در حقيقت دوره استفاده از بمب در جهان پايان يافته و اين بمب ها وبال گردن صاحبانشان هستند.

دکتر احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه ملت ايران براي رسيدن به قله‌هاي علمي بايد از فناوري هاي گوناگون از جمله بيوتكنولوژي، نانو تكنولوژي و انرژي هسته‌اي عبور كند، خاطر نشان كرد: اگر كساني بر اين اعتقاد هستند كه ما نبايد به اين فناوري‌ها دسترسي پيدا كنيم، معناي آن اينست كه نبايد در كشور پيشرفت علمي داشته باشيم.

وي تصريح كرد: امروز براي ايران ديگر موضوع هزينه و تهديدات در دستيابي به پيشرفت علمي ما مطرح نيست اگر مي‌خواهيم ماندگار و مستقل باشيم بايد پيشرفت علمي داشته باشيم و اين موضوع در واقع همانند پافشاري بر استقلال كشور است.

رييس‌جمهور در پاسخ به اين سوال كه آيا تحت شرايط فعلي که صحبت از اعمال تحريم‌ها و قطعنامه هاي ديگري عليه كشورمان است، مي‌توانيم پيشرفت داشته باشيم، گفت: تلاش در اين مسير در حقيقت يک نبرد براي ماندگاري است؛ حتي اگر موضوع هسته اي نيز مطرح نبود و ما مي‌خواستيم تنها در حوزه اقتصادي پيشرفت کنيم، در راه رسيدن به اين پيشرفت دچار زحمت، سختي، مانع، رقيب و مخالف مي‌شديم چرا كه امروز شرايط جهان به گونه‌اي است که بسياري تلاش مي‌كنند براي فروش كالاهاي خود اقتصاد و بازار ساير كشورها را نابود كنند.
دکتر احمدي‌نژاد افزود: دشمنان پيشرفت ملت ايران، هر كاري از دستشان بربيايد انجام مي‌دهند و مزاحمت‌هاي زيادي ايجاد مي‌كنند تا مانع پيشرفت كشور شود.

رييس‌جمهور در خصوص تهديدات نظامي كشورهاي غربي از جمله تهديدات رژيم صهيونيستي عليه ايران تصريح كرد: رژيم صهيونيستي آرزو دارد تا عليه جمهوري اسلامي ايران اقدام نظامي انجام دهد اما مي‌داند كه به اجرا رساندن آن موضوعي ساده نيست.

دکتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه ملت ايران اگر بخواهد و در صحنه هاي بين المللي حضوري فعال باشد بايد قدرتمند باشد، پايه قدرت را علم و پيشرفت دانست و اظهار داشت: همه بازي‌ها و توطئه دشمنان به خاطر اينست كه ايران پيشرفت نكند در نقطه مقابل آنان بايد در داخل كشور منسجم و همدل باشيم و در راه رسيدن به پيشرفت تلاش كنيم چرا كه اگر با يكديگر متحد باشيم دشمنان هرگز نمي‌توانند اقدامي عليه ما انجام دهند.

رييس‌جمهور همچنين در پاسخ به سوالي مبني بر موضع آينده جمهوري اسلامي ايران در تعامل با 1+5 و آژانس انرژي اتمي، تصريح كرد: آنها فرصت‌هاي زيادي را در برابر ملت ايران از دست دادند و بي‌دليل در مقابل اين ملت قرار گرفتند. آنها اگر واقعاً دوست ملت ايران بودند حتي اگر نگاه اقتصادي و سياسي هم به اين موضوع داشتند سود بيشتري مي‌بردند چرا كه ايران كشوري بزرگ و با ملتي تمدن‌ساز و مؤثر در دنيا است و هركس تاكنون با ايران دوستي کرده، سود برده است.

دکتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه كساني كه در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي هستند دچار فقدان تحليل درست بوده و مدام براي خود محدوديت ايجاد مي‌كنند، خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي ايران بارها اعلام كرده كه آماده گفتگو و همكاري با آژانس است اما آنها همواره به دنبال موضع تقابل عليه ملت ايران بوده‌اند.
رييس‌جمهور تاكيد كرد: ملت ايران ملتي بزرگ است كه در طول تاريخ و تمدن طولاني خود حوادث گوناگوني را ديده و هميشه از دل اين حوادث در صحنه جهاني باقي مانده و در آينده نيز باقي خواهد ماند.
وي با بيان اينکه درباره نحوه تعامل با آژانس و 1+5 نيز در آينده بايد تدبير كنيم، گفت: آنها از تمامي اهرم‌ها عليه ملت ايران استفاده کرده و در واقع خودشان راه گفتگو با ملت ايران را سخت مي‌كنند.
دکتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا پس از چند دهه سياست‌هاي خصمانه آمريكا عليه ايران زمينه‌اي براي گفتگو با دولت آمريكا وجود دارد، گفت: اينها در حقيقت يك گروه در آمريكا هستند؛ ملت ايران منعي براي گفتگو با هيچ‌كس ندارد و هركس براساس عدالت و احترام به حقوق‌شان جلو بيايد از آن استقبال مي‌كند و در حقيقت اين موارد، زمينه‌هاي تعامل و گفتگو است كه بايد از سوي طرفين پذيرفته شود و گفتگوي يك‌طرفه پاسخگو نخواهد بود.

رييس‌جمهور خاطر نشان كرد: كساني از گفتگو گريزان هستند كه منطقي غير قابل قبول داشته باشند اما ملت ايران منطقي قابل قبول دارد و به همين خاطر تاكنون چندين بار با 1+5 گفتگو و همكاري كرده‌ايم.

دکتر احمدي‌نژاد همچنين درباره اظهارات وزير خارجه آمريكا مبني بر اينكه تا زماني كه ايران مذاكره‌اي بدون پيش‌شرط را نپذيرد آمريكا به اعمال تحريم‌ها عليه اين كشور ادامه خواهد داد، گفت: مذاكره بدون پيش شرط يعني اينكه نتيجه آن مذاكره مشخص نباشد و با انجام تعامل و گفتگو طرفين به نتيجه مشترك و مطلوب برسند. اما اگر كساني بخواهند با نتيجه مشخص كه از قبل تعيين شده وارد گفتگو شوند، قابل قبول نيست.

رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي درباره روابط ايران با چين و روسيه، تصريح كرد: ما با چين و روسيه در حال همكاري هستيم و انتظار نداريم آنها منافع ملي خود را فداي منافع ما كنند؛ همانطور كه آنها نيز نبايد انتظار داشته باشند تا ما منافع ملي خود را فداي آنها كنيم.

دکتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران در موضوعات گوناگون در حال همكاري با چين و روسيه است و ممكن است در جريان اين همكاري ها اتفاق نظر و يا اختلاف‌نظر نيز ميان كشورها وجود داشته باشد، گفت: در نگاهي كلي، سه کشور ايران، روسيه و چين در يك بلوك قرار دارند و اين به معناي آن است كه ما به لحاظ همسايگي و مباني نگاه به صحنه بين‌الملل بايد همكاري بيشتري با يكديگر داشته باشيم. البته همكاري ما با كشورهاي چين و روسيه همكاري صد در صد نيست، اما منطق ما در خصوص اين همكاري هم منطق صفر و صد نيست و با هم در حال همكاري هستيم.

دکتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: ما در اين شبكه گسترده، منافع ملي و بين‌المللي ملت ايران نه به معناي منفعت خود، بلكه آنچه اعتقاد داريم در دنيا عدالت و نظم انساني برقرار باشد را دنبال كرده و جلو مي‌بريم.
رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي مبني بر ارزيابي وي از وضعيت حقوق بشر در جمهوري اسلامي ايران در مقايسه با كشورهاي ديگر جهان خاطر نشان كرد: حقوق بشر موضوعي پايه‌اي است چرا كه جهان براي تأمين حقوق انسان‌ها به پا شده و همه پيامبران براي تأمين اين حقوق مبعوث شدند و همه دولت‌ها بايد به دنبال حقوق مردم و ملت‌ها در سطح جهان باشند و روشن است كه ما نمي‌توانيم استاندارد خاصي در دنيا قرار داده و انتظار داشته باشيم همه از آن تبعيت كنند، چرا كه اين كار مشكلات فراواني را ايجاد مي‌كند کما اينکه همين تفکر مشکلاتي را براي بشر ايجاد کرده است.
دکتر احمدي‌نژاد با طرح اين سوال كه آيا امروز حقوق بشر در همه جاي دنيا به طور واقعي تأمين شده است؟ گفت: در آمريكا روزانه به طور متوسط 30 نفر در درگيري‌ پليس و مردم كشته مي‌شوند. در اروپا هم مردم مشكلات فراواني دارند و اصولاً در همه جاي دنيا مشكل وجود دارد چرا كه هنوز بشر به جايي نرسيده كه مشكلات بشري بطور كامل به اتمام رسيده و همه حقوق بشر تأمين شده است ما نيز بعضاً دچار ضعف‌هايي هستيم اما معناي آن اين نيست تا عده‌اي كه خودشان ضعف‌هاي بسياري در موضوع حقوق بشر دارند بخواهند بر ما ايراد بگيرند؛ اين منطقي اشتباه و غلط است.

دکتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: منطق درست درباره حقوق بشر اين است كه ملت‌ها به تفاهمي جهاني بر مفهوم حقوق بشر برسند حتي بر مصاديق آن نيز با توجه به ويژگي‌هاي مختلف جغرافيايي، فرهنگي و سياسي بايد تفاهم شود و همه كمك كنند تا حقوق بشر واقعي اعمال شود نه اينكه عده‌اي خود را مدعي حقوق بشر بدانند و آن را بهانه‌اي براي فشار به كشورهاي ديگر جهان كنند.
رييس‌جمهور با اشاره به اينكه اگر مدعيان حقوق بشر حقيقتاً به دنبال حقوق انسان‌ها بودند دانشمندان و بزرگان آنها بر روي مصاديق حقوق بشر بررسي كرده و به تفاهم مي‌رسيدند، گفت: آن چيزي كه از آن به عنوان منشور حقوق بشر نام برده مي‌شود، بسيار مبهم بوده و تفسيرهاي مختلفي مي‌توان از آن ارائه كرد.

دکتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه امروز آمريكا كه خود زندان هاي مخفي در اروپا و ساير نقاط جهان دارد و بدون محاكمه مردم را در آنجا زنداني مي كند، با بهانه دفاع از حقوق بشر به وجود زندان ها در ديگر كشورها ايراد مي گيرد، گفت: آمريكا و غربي ها به لحاظ اينكه تاريخي پر از ادعا و دروغ در پرونده خود دارند، اگر معدود ادعاي درستي هم داشته‌ باشند اثري در ملت‌ها نداشته و مردم با آنها مقابله مي‌كنند.

رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي درباره هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار داشت: طرح هدفمند كردن يارانه‌ها اقدام بسيار بزرگ و البته يك بخش از كل طرح تحول اقتصادي بود؛ تغييري در ساختار اقتصادي كشور در حال وقوع است و گام اول آن با هدفمند كردن يارانه‌ها برداشته شده است كه در مقايسه با دهها كشور که اين طرح را انجام داده‌اند، اقدام ايران بسيار موفق و با كمترين تبعات و بيشتر دستاورد مثبت همراه بوده است.

دکتر احمدي‌نژاد با بيان اينکه به واسطه هدفمند كردن يارانه‌ها مصرف سوخت كاملاً تحت كنترل قرار گرفته است و الگوي مصرف در انرژي، معماري و مديريت به سرعت در حال تغيير مي‌باشد و اصولاً نگاه مردم به اقتصاد عوض شده است، تصريح کرد: البته اين بدين معنا نيست كه در طول يك سال مي‌توان به تمام نتايج قابل پيش‌بيني دست پيدا كرد؛ مهم اين است كه اقتصاد كشور در ريل درستي قرار گرفته و هر چقدر در مسير اين ريل جلوتر مي‌رويم، تفاوت‌ها و نتايج مثبت آن بيشتر آشكار خواهد شد.

رييس‌جمهور با اشاره به اينکه در طرح هدفمند كردن يارانه‌ها بيش از 73 ميليون نفر يارانه دريافت كردند و اين بدان معناست كه كسي گرسنه نمي‌ماند و به نان شب محتاج نيست، خاطر نشان كرد: هدفمند كردن يارانه‌ها گام اول در راه ريشه‌كن كردن فقر در كشور است و به فضل الهي با اجراي گام‌هاي بعدي طرح تحول اقتصادي، حتما به جايي خواهيم رسيد كه در كشورمان فقيري وجود نداشته باشد.

دکتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي درباره تئوري‌هاي اقتصادي غربي و اينكه عده‌اي از ايجاد تورم 70 درصدي در كشور به دنبال اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها سخن مي‌گفتند، اظهار داشت: فرمول‌هاي اقتصادي دنيا يك طرفه است و در كشور ما پاسخگو نيست، همچنان كه عده‌اي با استفاده از همين فرمول‌ها كمترين افزايش قيمت‌ به واسطه هدفمند كردن يارانه‌ها را بيش از 70 درصد اعلام مي‌كردند، در حالي كه كل ميزان تورم در پايان سال گذشته 12.8 درصد و اكنون به 19.3 درصد رسيده و روند نزولي هم به خود گرفته و اين روند تا پايان سال و تا تك رقمي شدن نرخ تورم ادامه خواهد داشت.
رييس‌جمهور گفت: در هدفمند كردن يارانه‌ها ملت و دولت در كنار هم موضوع را به خوبي مديريت كردند.
دکتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي درباره حمايت از بخش توليد به دنبال هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار داشت: بايد منظور از كمك دولت به بخش توليد روشن باشد؛ اگر عده‌اي اين موضوع در ذهن‌شان است كه دولت به بخش توليد پول تزريق كند، چنين تصوري اشتباه است و اتفاق نخواهد افتاد. اما دولت از طريق يارانه‌ها و تسهيلات بانكي حمايت از بخش توليد را همچنان در دستور كار خود دارد.

رييس‌جمهور خاطر نشان كرد: امروز مصرف انرژي در بخش توليد به رغم بالا رفتن قيمت انرژي، افزايش يافته است، بطوريكه طي هفت ماهه امسال نسبت به گذشته در تمام توليدات پايه و اساسي كشور افزايش توليد داشتيم و برخلاف تحليل‌هايي كه اعلام مي‌شد در طي 18 ماه پس از هدفمند كردن يارانه‌ها رشد توليد منفي خواهد شد، امروز شاهد رشد مثبت و بالا در بخش توليد هستيم.

دکتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي درباره مشكلات ايرانيان خارج از كشور و نقش شوراي عالي ايرانيان در اين خصوص اظهار داشت: تاسيس شوراي عالي ايرانيان از اقدامات بسيار موفق دولت بود كه ارتباط خوبي با ايرانيان خارج از كشور برقرار كرد؛ منتها مشكلاتي براي اين شورا پيش آمده، اما تعطيل نشده و به فعاليت‌هاي خود ادامه خواهد داد و اميدوارم اقدامات خود را هر چه بيشتر گسترش دهد.
رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي درباره بازگشت ايرانيان خارج از كشور نيز اظهار داشت: هر كدام از ايرانيهايي كه وضعيت اقتصادي مناسبي در خارج از كشور ندارند، بدون ترديد اگر به ايران برگردند زندگي بهتري خواهند داشت.

دکتر احمدي‌نژاد افزود: ايرانيان در هر جاي دنيا كه باشند اگر براي انسانيت كار كنند و واقعاً ايراني باشند به نفع کشور است و به عنوان عقبه فرهنگي و سياسي ايران به شمار مي‌روند.
رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي درباره علت حضور گسترده شركت‌هاي خارجي به ويژه شركت‌هاي اروپايي و آمريكايي برغم تحريم‌هاي برخي دول غربي در ايران، اظهار داشت: ايران كشوري بزرگ و ثروتمند است و بهترين كشور براي سرمايه‌گذاري به‌شمار مي‌رود؛ بي‌ترديد كشوري 75 ميليون نفري با درآمد سرانه‌اي بالا و مردمي كه به دنبال بهترين‌ها هستند، بازار مناسبي براي سرمايه‌گذاري و حضور شركت‌هاي خارجي مي‌باشد.
دکتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوال مجري شبكه جهاني جام‌جم درباره پيشرفت‌هاي علمي جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: ايرانيان در طول تاريخ فهم و تشخيص درستي از علم داشته‌اند و همواره اهتمام ويژه‌اي به كسب علم و دانش داشته و روي آن سرمايه‌گذاري كردند.
رييس‌جمهور گفت: ملت ايران پيشرفت علمي را ستون فقرات پيشرفت کشور مي‌دانند و خوشبختانه سرعت پيشرفت علمي كشورمان افزايش يافته و يازده برابر متوسط جهاني است.
دکتر احمدي‌نژاد افزود: براي تسهيل فعاليت‌هاي علمي در كشور معاونت علمي، فناوري در رياست جمهوري تشكيل شده كه موجب هماهنگي و انسجام فعاليت‌هاي علمي در كشور شده و سلسله اهداف كلان علمي و فناوري نيز براي كشور تعريف شده است؛ البته اين موضوعات به معناي رسيدن به جايگاه مطلوب نيست و بايد همچنان به فعاليت‌هاي خود ادامه دهيم تا به جايگاهي برسيم كه در قله علم و دانش روز جهان قرار بگيريم.
رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي درباره موضوع فرار مغزها از ايران نيز اظهار داشت: فرار مغزها را قبول ندارم چرا كه براساس مطالعاتي كه انجام شده امروز خروج نخبگان و دانشمندان از كشور كاهش يافته و بيشتر شاهد ورود نخبگان به كشور هستيم. البته بديهي است كه عده‌اي براي ادامه تحصيل يا فعاليت‌هاي تحقيقاتي به خارج از كشور سفر مي‌كنند كه ايرادي به آن وارد نيست و نمي‌توان اسم آن را فرار مغزها گذاشت.
رييس جمهور تاکيد کرد: دولت به دنبال آن است كه زمينه تحصيل و فعاليت‌هاي تمامي رشته‌هاي علمي را در كشور فراهم كند اما تا زماني كه به مرجع علمي در جهان تبديل نشده باشيم بالاخره يك عده براي تحصيل دانش روز به خارج سفر مي‌كنند كه البته اين موضوع هم در افق كلان به نفع بشريت و ايران است.

دکتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سؤالي درباره تحولات منطقه و مواضع جمهوري اسلامي ايران در خصوص اين تحولات اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران از نقش و تأثير فرهنگي و سياسي در منطقه و جهان برخوردار است و مواضع روشن و انساني نسبت به تحولات موجود دارد؛ ما آزادي، عدالت، احترام، حق حاكميت ملي را متعلق به همه ملت‌ها مي‌دانيم، ضمن اينكه اصلاحات را هم موضوعي لازم دانسته ولي معتقد‌يم كه دولت‌ها و ملت‌ها بايد آن را با تفاهم و در شرايط دوستانه انجام دهند. دخالت بيگانگان را هم در امور داخلي كشورها ممنوع مي‌دانيم و اين را مي‌توان بهترين و زيباترين موضعي دانست كه ايران در خصوص تحولات منطقه اتخاذ كرده است.

رييس‌جمهور با بيان اينکه غربي‌ها به دنبال آن هستند كه تحولات منطقه را به نفع خود رقم بزنند و در اين راستا از تمام ابزارهاي رسانه‌اي و قدرت و ثروت خود استفاده مي کنند، گفت: بي‌ترديد در اين شرايط جمهوري اسلامي ايران نيز بايد فعال باشد اما تفاوت ما با غربي‌ها اين است كه ايران نمي‌خواهد اين تحولات به نفع ايران رقم بخورد بلكه علاقه‌مند است به نفع ملت‌ها مديريت شود چرا كه معتقديم اگر ملت‌ها آزاد و مستقل باشند برآيند تصميم آنها به نفع ما خواهد بود.
وي افزود: در موضوع سوريه هم معتقديم كه دولت و ملت سوريه بايد با هم و در فضاي تفاهم تصميم بگيرند و بيگانگان حق هيچگونه دخالتي ندارند.
دکتر احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي درباره ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: ديپلماسي ايران بسيار فعال است و غير از رژيم صهيونيستي و دولت آمريكا كه تمام آمريكا را فداي رژيم صهيونيستي كرده است با بقيه كشورها ارتباط دوستانه‌اي داريم.

رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي درباره روابط ايران و انگليس نيز گفت: ملت ايران خاطرات خوبي از انگليس ندارند و سابقه اين كشور در ايران قبل و بعد از انقلاب بد بوده است، منتها جمهوري اسلامي ايران متناسب با رفتار آنها روابط خود را تنظيم مي‌كند.

دکتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: كل مبادلات ايران با انگليس 500 ميليون دلار و با كل اروپا 24 ميليون ميليارد دلار است و اين در حالي است كه كل مبادلات ايران بيش از 190 ميليارد دلار مي‌باشد؛ البته ملت ايران هرگز به دنبال قطع مبادلات خود با ساير كشورها نيست و اصولا‌ً مبادلات را پايه دوستي و همكاري مي‌داند، اما اگر عده‌اي بر قطع مبادلات خود اصرار داشته باشند ما هم اصراري بر حفظ آن نخواهيم داشت چراکه به قدري متقاضي براي معامله با ايران وجود دارد كه نيازي به آنها نيست. البته بايد توجه داشته باشند كسي كه با ملت بزرگ ايران اينگونه برخورد مي‌كند نبايد در آينده متوقع باشد كه چرا ملت ايران به آنها كم‌محلي مي‌كند.

رييس‌جمهور خطاب به سران برخي کشورهاي غربي اظهار داشت:‌ توصيه مي‌كنم ادبيات و نحوه رفتار خود را با ملت ايران اصلاح كنيد و چنين خيال نكنيد كه با توهين به ملت ايران مي‌توانيد نتيجه بگيريد، اينگونه تصور حتماً اشتباه بوده و نتيجه‌اي نخواهد داشت.
دکتر احمدي‌نژاد در پايان اين مصاحبه ايرانيان مقيم خارج از كشور را سفيران ايران دانست و گفت: جامعه بشري از ايرانيان توقع دارد كه ويژگي‌هاي ايراني واقعي يعني پاكي، صداقت، محبت، خدمتگزار بودن و صميميت را داشته باشند.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
274
4176
آقای رئیس منظورتون از نان شب یعنی اینکه این بابا که یارانه گرفته بره یک عدد نان بخره که شب گرسنه نمونه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
`chiye ? mikhasti safine fazai be mardom bedan??
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
په نه په منظورش از نون شب خاویار و بیفتک و استیکه
هموطن
India
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
195
1381
همه چی آرومه، من چقدر خوشبختم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
41
868
تعریف نمائیم فرار مغزها چیست ؟
عده ای برای ادامه تحصیل میروند و بر نمیگردند
ان عده هم که نمیروند امکانات مالی ندارند که بروند
پس نتیجه فرار مغرها بی معنی است
یا اینکه چنین بپنداریم کل کره زمین خاک ایران است پس هر کجا بروند ایران است انوقت فرار نداریم الحق که اگر این شوخی ها نبود از غصه پیر میشدیم.
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
79
2355
آقای رئیس جمهور عزیز ظاهرآ اطلاع ندارید که با این گرانی که براه انداختید ده برابر آن مبلغ را از مردم در می آورید.فقط یک نمونه را عرض می کنم کیک تی تاپ که چند ماه پیش 1000ریال بود اول 1500ریال شد و حالا 2000ریال و....
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
بیسکویت ساقه طلایی از 250 به 500 تومان رسیده است، ماست و شیر هم از 700 تومان به بالای 1000 رسیده اند و ...! ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
تی تاپ چرا میخوری خب !!!!؟؟؟ بیسکوئیت مادر بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
آخه به افزايش كم هم راضي نيستند شيريني تر از 4500 به 6000 تومن رسيده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
تخم مرغ که گران شد ما مرغ خریدیم تا تخم کند .
به صرفه تر است !
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
مسکن تو نارمک نسبت به پارسال متری 100-400 تومن گرون شده !
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
37
1647
کسی به نان شب محتاج نیست!!
آقای رئیس جمهور ، لطفاً تحقیق کرده فرمایش بفرمائید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
رئیس جمهور به احتمال زیاد اخبار رو از مغازه سر کوچه شون می پرسه
sharareh
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
22
904
آقاي رئيس جمهور پول يارانه ها با دلار 1385 تومن و سكه 630 تومن 10 برابرش براتون درآمد داشت بدبختي بين مردم بيداد ميكنه ديگه بسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
26
758
همان ماجرای گوجه دم محل خودشان است!!!!! راست میگویند دوروبر ایشان درآمدها بسیار بالاست. امان از نزدیک بینی مزمن بعد از 6 سال ریاست....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
48
743
ببخشید دوستان من این جمله رو نمیفهمم میشه یکی برام توضیح بده!!!!!!!!!!!
در حالي كه كل ميزان تورم در پايان سال گذشته 12.8 درصد و اكنون به 19.3 درصد رسيده و روند نزولي هم به خود گرفته و اين روند تا پايان سال و تا تك رقمي شدن نرخ تورم ادامه خواهد داشت.
مثل اینکه توی ریاضیات عدد 2 بزرگتر از عدد 9 شده و ما خبر نداریم
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
یعنی ایندفعه براتون زیاد حساب کرده؛ در مصاحبه قبلی که تورم را 6 درصد اعلام کرده بود!!!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
172
268
احتمالا منظور ايشون اطراف ميدونه نارمك.
گل آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
66
586
تازه اراده كنيم نون صادر مي كنيم هوارتا.....بربري سنگك لواش بيا ببر يواش يواش....نون رو به عشق پنير تبريزي و با ياد اون مي خوريمو حالشو مي بريم .... دوستان ونزوئلايي و كنگووييو بوليوي ياييو و جزاير ماراتاساكانو لودوسوشو مي چي پي يو هم مي دونن كه نون مردم ما چه حالي مي ده!!!مي گين نه ازشون بپرسين .
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
46
146
راست میگه اگه باور ندارید یه سر به جردن بزنید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
24
629
یعنی حق ملت ایران با این همه ذخایر طبیعی و خدادای (نفت-گاز-خورشید- باد-چشمه های آب گرم قابل تبدیل به انرزی و معادن عظیم فلزات و.....) واستعدادهای درخشان فقط نان شب می باشد !!!
دریغ از مدیریت صحیح مملکت غنی ایران عزیز .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
از بس مشغله مدیریت حهانی دارند که فرصت مدیریت مملکت را ندارند دیگه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
11
412
واي برحال ما...............سركوچه ما درآمدسرانه زياده
مهدی
Japan
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
4420
1251
بی انصافها،نگاه به وضع خوب خودتان نکنید!بسیاری از خانواده ها با دریافت همین یارانه ها زندگی میکنند و از فقر مطلق نجات یافته اند. بله شما سرمایه دارها ماهی چهل پنجاه تومان برایتان چیزی نیست. وای از شما که چقدر نق میزنید ،ندن میگید آی هوار ندادند بدن میگید کم دادن و...
پاسخ ها
emra
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
بی انصاف ؟ برای منی که جزو همین قشر پایین هستم 40 تومن شما پوله غذای یک ماهم نیست چه برس به چیزاهای دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
دولت با راهکار دیگری نباید می گذاشت کار به اونجایی که تو میگی برسه . نه با نابود کردن کل مملکت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
جالبه !!!
يعني همه اينا كه برا تو منفي گذاشتن سرمايه دارن ؟
مملكت چقدر سرمايه دار داره و ما نميدونستيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
ببخشيد شما تو ايران زندگي ميكنيد؟يه سر به بقال سر كوچه بزنيد
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
داداش ، عزیزم ، می دونی حقت چقدره ؟؟
چند می دن !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
آقا مهدی یعنی با ماهی چهل تومن میشه یه ماه دوام آورد ؟ اگه بشه والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
587
دنیا به کجا میره ما دنبال چی هستیم در این کشور پراز ثروت بیکران خدادادی ، خوشحالی برای نان شب ،فاصله طبقاتی بیخیال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
2
305
خدایا مردم از این همه رفاه !!!!!!!!!!!!
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
6
331
جناب رئیس جمهور گرامی با حلوا حلوا دهان شیرین نمی شود .
نیما
Germany
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
243
...شما همش آمار تهران بزرگ را دارید نه ایران بزرگ را کسی که در جایی که اسمش شهر است و نان شب که چه عرض کنم حتی آب شرب هم نداره ؟؟؟؟ اینجا ایران هست نه تهران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
تو تهران هم حلوا خیرات نمی کنن برادر من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
4
97
درآمد سرانه در ايران بالاست يعني چه؟
چندي پيش مركز آمار اعلام كرد سرانه درآمد 4400 دلار مي باشد. اين يعني بالا؟!!!!
اگر با دلاري 13500 ريال حساب كنيم ميشود ماهي 4950000 ريال
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
دوست عزیز، درآمد سرانه درآمد سالیانه است نه ماهیانه که شما فرمودید!
ناشناس
Netherlands
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
2
400
اگر فقط نان بخورید اونهم فقط شبها ؛ محتاج نخواهید بود . البته جایی هم نباید بریدتا پول بنزین بدید
H
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
708
ظاهرا زندگی کردن مردم در زیر خط فقر برای جناب آقای رییس جمهور خیلی عادی و منصفانه است.
جنای آقای دکتر شروع کردن زندگی برای یک جوان که کارمند سیستم دولتی هم است با حقوق ماهی 500.000 تومان را چگونه آنالیز میفرمایید؟!!
البته دقت بفرمایید که این جوان به جز خوردن نان خالی احتیاج به چیزهای اولیه دیگری در زندگی مثل مسکن و ... هم دارد.
تو را به همان خدایی که قدرت تکلم به شما داده یک مقدار واقع بینانه در مورد مردم و کشور حرف بزنید.
این مردم زیر فشار اقتصادی شانه هایشان خم شده چرا هیچ کس از آقایان نمیبینه ؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
310
یعنی به همین زندگی نباتی خوش باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
2
474
خاوری در کانادا هم به نان شب محتاج نیست،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
207
445
جالب است كه ما با كمونيست ها بيشتر رابطه داريم تا با مسيحيان و اهل كتاب و خداپرستان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
464
زندگي فقط نان شب نيست ...
تحصيل ؛ بهداشت ؛ اميد به آينده ؛ شغل ؛ ازدواج و ...
چند درصد مردم اينارو دارن ؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
330
به چيزايي كه بايد "بديهي" باشه افتخار مي كنيم!!! جالبه نه؟!
من
Germany
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
411
فقط آقای دکتر یه سوال ازتون دارم بعد از گفتن این حرفها شما رو به خدا قسم می دم شب رو راحت می تونین بخوابین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
په نه په
رستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
314
"ما به نان شب محتاج نیستیم" من را به یاد دوران نوجوانیمان انداخت:
در دوران دبیرستان که سخت مشغول کنکور و امتحان نهایی بودیم .معلم خوبی داشتیم ولی مسن که حال تصحیح کردن برگه های امتحانی رانداشت و وقتی برگه ای را تصحیح میکرد و میدید نمره اش به 12 11 رسیده بقیه سوالات را نگاه نمیکرد و پیش خود میگفت این که نمره قبولی گرفته .ولی دریغ و درد که ما دانش آموزان بدنبال نمره 20 19 بودیم .
حالا اقای احمدی نژاد هم همینطور پیش خود میگه مردم که یه تیکه نون میخرند و یه تیکه پتو هم دارد کسی که نمیمیره. ولی دریغ و صد دریغ که نمیدونه مردم ایران لایق بهترین در جهان هستند ، چون هم پول داریم هم ثروت و هم ....
ترقه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
270
راست مي گه ديگه!! ما به نون روز محتاجيم وگرنه شبا كه نه تفريحي هست و نه برنامه اي تو تلويزيون و نه .... همه مي خوابيم و خواب نون و... مي بينيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
18
360
می دونم که نطرمو نمیزاری ولی برای 10000000 نطر میدم!
چرا مردم نون شب ندارند
الآن براتون حساب می کنم!
یه نون لواش 130 تومانه
در ماه 30 شب داریم که میشه 3900 تومان
تازه بقیه یارانه هم می مونه، می تونی پس انداز کنی برای آیندت،
تازشم اگه قانع باشی میتوانی نصف نون امشب بخوری، نصفشو فردا!!
اینجور میشه 1950 تومن
بقیه روز هم نمی خوری چون پورخوری کلا بده!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
386
خدا رو شکر
تشکر میکنیم از ریاست محترم جمهور و کابینه محترم دولت. واقعا الان کسی محتاج نون شب نیست، هر خانواده حداقل یه پراید دارن مجهیز به 30 تا ایربگ و سیستم ترمز ای بی اس دارن، فقط از جناب اقای احمدی نزاد درخواست دارم خواهشا سیاست اینجوری نشه که نان شب بجای یکی بشه دو تا یا مثل مردم پراید هاشون بخان در حد یک ماشینی افغانی ایمن کنن. خواهشا بودجه های اضافی را ببرین به سمت کارهای فرهنگی تا انشا لله روزی برسه که بگیم تو این مملکت کسی بدون سند حرف نمی زند، دروغ نمی گوید، ربا نمی گیرد، رشوه نمی دهد و نمی گیرد و مردم را پپه فرض نمی کند.
باز از زحمات شبانه روزی شما بخاطر نون شب ممنونم
یک استاد دانشگاه با حقوق هنگفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
451
بله !!خیلی ها میتونن نان شب بخرن ولی نمیتونن حتی برا مریضیشون دوا تهیه کنن باید از نان شبشون بگذرن تا بتونن خرج علاجشون کنن!! وباز هم به نان شب محتاجند.
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1671
313
جناب آقای رییس جمهور ! حرف شما را باورداریم و از اینکه هیچ خانواده ای در ایران اسلامی محتاج نان شب نیست ، احساس غرور می کنیم و بر خود
می بالیم و دعاگوی شماییم و هیچ اعتنایی هم به بهای نفت و اختلاس و
فتنه و جریان انحرافی و گرانی سرسام آور و تحریم های جهانی و ... بسیاری دیگر از این مسائل بی اهمیت نمی کنیم و همانگونه که شما در این گفت و گو بر لزوم انسجام و همدلی تاکید کرده اید، ما مردم نیز با تاسی از مسئولان کشور که روح وحدت ، همدلی و انسجام را در میان خود حاکم نموده اند ، این مهم را نصب العین خویش قرار خواهیم داد.
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
قاسم خان، انگار خیلی خان و لرد تشریف دارید که اونهمه درآمد بالای نفتی و اختلاس میلیاردی برات چیزی نیست!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
این کنایه بود یا واقعی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
اي ول به اقا قاسم با اين مثبت انديشي احمدي نژادي{دكتر}
یک پدر کارگر شرکتی شرمنده از خانواده
| India |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
جناب آقای قاسم خان،
لطفا فعل ها را جمع نبند و از طرف خودت نظر بده و واژه "ما" را استفاده نکن.
البته نمیدانم منظورت از ما چیست؟ و آیا نماینده گروه یا چه کسانی هستی که کامنت میذاری.
تفکر وحدت، همدلی و انسجام کمر ملت رو شکسته.
سال هاست که همه ندانم کاری ها و سو مدیریت امثال رییس جمهور را با این شعار غسل میدهند و پاکش می کنند.
آیا عزت و افتخار برای یک رییس جمهور این است که در مقابل میلیون ها بیننده بگوید : کسی در ایران محتاج نان شب نیست.
قبول !! کسی محتاج نان شب نیست.
اما
.
.
هزینه اجاره ماهیانه مسکن؟
هزینه انرژی ( برق، آب ، گاز ، بنزین و...؟)
هزینه تحصیل فرزندان ؟
هزینه بهداشت و تامین اجتماعی؟
هزینه خوراک روزانه؟
آیا با حقوق ماهیانه 550 هزار تومان در شهری مثل تهران با 2 فرزند دانش آموز چگونه میشود زندگی کرد؟
البته دیگر نمیتوان گفت زندگی، بلکه باید بگویم فقط زنده هستیم و نفسی می آید و میرود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
303
اینقد پول نفتی !!توی سفره هامون اومده که نونمون هم بوی نفت گرفته و دیگه از خوردن نان شب صرف نظر می کنیم.پیشکش اختلاص گران!!
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
1633
آقای رئیس جمهور آخرت را هم در نظر بگیرید شما به عنوان رئیس دولت یک کشور چگونه اظهار نظر فرمودید؟ واقعا فکر می کنید کسی به نان شب محتاج نیست؟ با این گرانی که سر به هفت فلک کشیده آیا فکر میکنید مردم کشورتان همه سرمایه دار و پولدارند و هیچ مشکلی ندارند؟ آیا واقعا وضعیت معاش و زندگی دیگر اقشار این جامعه بغیر از اطارافیانتان را نمی بینید یا خودتان را به ندیدن می زنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
414
آقای رئیس جمهور، شما فکر نکن همه مثل مشایی و دورو بریات وضعشون خوبه...

بچه لباس نمیخواد؟..کفش؟..پول تو جیبی؟...

اصلا" یه پدر و مادر نمیخواد که مجبور نباشن صبح تا خود شب واسه همون نون شب که میگی کار کنن؟

زجر میدونید چیه؟...یعنی تو خود جوونی موهات از فکر...فکر...فکر...سفید بشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
284
یک پسر هفده ساله برای کارهای تبلیغاتی من پوستر میچسبونه پدرکارگرش یکسال پیش بدلیل آسم شدید مرحوم شد وبرادر کوچکش (15ساله)دوماه پیش در آتش سوزی خونه سوخت ومرد خودش مونده با یک مادر درمانده ویک برادر (13ساله) ویک زاغه آتش گرفته درخارج شهر.. کلاس سوم دبیرستانه از صبح تا ظهر درس میخونه وبعداز ظهر بجای بازی وتفریح ودرس خواندن مشغول کارهای سخت در سرمای زمستان برای یک لقمه نان هر موقع حرف میزنه دنیایی از غم وخستگی توی وجودشه کل در آمدش در ماه نهایتا150هزار تومن من چی بگم آقای رئیس جمهور که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
یک کم کمکش کن خب
نمی تونی هم آدرس بده ما کمک کنیم
این دولت که دلش برای کسی نسوخته خودمون هم به داد هم نرسیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
168
راست میگه خب. فقط به نان روزشون محتاجن لابد.
ناشناس
Germany
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
220
ما ايرانيها چقدر آدم هاي خوشبختي هستيم،چون رئيس جمهور مثبت انديشي داريم!اما آقاي رئيس جمهور همه چيز با مثبت انديشي حل نميشه.شكم مردم با مثبت انديشي سير نميشه.بله كساني كه پول بيت المال رو بالا مكشند و يه آب هم روش ،به نان شب محتاج نيستند.واقعيت ها را بايد ديد...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
256
کاش رییس جمهور محترم میگفت کی مدیریت جهان و بدست میگیرن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
236
salam
لطفا در يكي از اين گفته گو ها به صورت قرعه كشي چند نفر از افراد همين ملت مرفه رو دعوت كنيد. شايد بخواهند در شبكه ملي كشور از رئيس جمهور به خاطر اين همه فراواني و ارزاني جنس و ارزاق و لبنيات و كرايه تاكسي و هواپيما و وووو تقدر و تشكر كنند
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
350
با 45 هزار تومان بايد يك فقير 90 عدد نان بربري براي هر وعده صبحانه، ناهار و شام خريداري نموده و در چادري كه در كنار جوي آب برپا كرده شب را سر ببرد ضمنا ميتواند نان را در آب همان جوي نرم نمايد تا يك وقت مشكل دندانپزشكي نداشته باشد...
یاسر
Netherlands
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
192
میدونین یاد چی افتادم ؟؟؟؟؟؟؟
گوجه فرنگی شده بود کیلوی 5000 تومان
آقای رئیس جمهور میگفت محل ما که ارزونه
یادتونه؟؟؟؟
توی ایام محرم برا گرسنه های که دیگه تو حرف هم منکرشون میشیم و وجود ندارن دعا کنین
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
278
احمدی‌نژاد: درآمد سرانه در ایران بالاست
ببخشید!!
منظورشون درآمد سران دولت دیگه ؟؟؟
راستی اون3000میلیارد چی شد ؟
سید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
336
بنده روحانی هستم و مراجعه مردمی برای گرفتاریشان بیشتر شده و غیر از شرمندگی و باز شرمندگی جوابی ندارم
و اما ....شاید منظور این بوده
1- شب برنج می خورند
2- برای رژیم غذایی چیزی نمی خورند
3- نان شب را فرمودند و اشاره ای به نان روز نکردند
4-نان چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
5- آب مایع حیات است
6-همه موارد
7- بعضی موارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
8-نظرشون انحرافیه !!ببخشید سوالشون انحرافیه!
یه ناشناس دیگه
Netherlands
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
247
لابد تو محله خودشون کسی به نان شب محتاج نیست،می تونید تحقیق کنید،مدارکش هم موجوده!
...
Japan
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
2573
37
درود بر احمدی نژاد یاور مستضعفان و رهرو راه امام. ما تا عمر داریم دعاگوی ایشانیم چون ما را هم دید در زمانه ای که کسی به ما توجه نمی کرد
میدانم که پخش نمیکنید ولی بدانید احمدینژاد در دل ملت جا داره نه فقط برای یارانه بلکه به دلیل منش امام گونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
واقعا خجالت نمیکشی اینارو میگی؟مردم دارن تو نکبت زندگی میکنن بعد تو تشکرمیکنی؟باید به شعورت شک کرد یا نکنه از دوروبری ها هستی جگر؟
Arya
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
دوست عزیز آماراین سایت که دیگه آماردولتی نیست خودت نظرهای منفی مردم روببین بعدا حساب کن ببین آقای رئیس جمهوربه چنددرصد مردم توجه کرده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
3
960
صدالبته که سران چين و روسيه منافع خود را فدای ما نمی کنند، ولی تاکنون تجربه نشان داد که همكاري با آنها بنفع ما نیست. ایا همکاری با امریکا بجای روس و چین، دست کم زیانش کمتر نیست؟ تهران : حسین
نابینا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
26
375
همه چی داغونه تو چقدر خوشحالی تو که غم نداری حقوق ماهی 500 هزار تومان و اجاره ماهی 600هزار تومان نداری بازار بورس داغونه شاخص 2000واحد در عرض 2ماه پایین اومد سهامدار جز نابود شد کارخانه... منحل شد ... بعلت تحریم تعطیله ... هم بعلت نداشتن پول تعطیله اکثر کارخانه جات نیمه تعطیل هستند ایهاالناس این آقا چی میگه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
329
واي به کشوري که رييس جمهورش از وضع مردمش کاملا بي خبر باشد!!!
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
150
عجب پس روزي 3 نان با 300 تومان شكم رو سير ميكنه و تازه طرف پرخوري كنه 4 نان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
56
خیر باشه...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
203
خب خداراشکر دیگه میتونیم بریم دنیا را مدیریت کنیم!!!!
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
164
دوستان عزيزمان : « چين و روسيه »
يكي مال ما !!!!
صدتا مال شما !!!!
هاشمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
238
رئيس جمهور محترم قرار بود واسطه گري در حقوق كارگران خذف كنيد ولي نگرديد تاكي بايد كارگران به واسطه ها يي بنام پيمانكار باج بدهند
تو را به هركس كه مي پرستي فكري بحال كارگران كن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1459
20
احمدی نژاد، هنوز هم با همه اشتباهاتت قبولت داریم و فکر می کنیم که مخالفان ات با همه بوق و کرناهایی که دارند به پایت نمی رسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
وقتی میگی با همه اشتباهاتت قبولت داریم یعنی ما حامیان رئیس جمهور از سوءمدیریت و آشفتگی سیاسی و فساد اقتصادی و زجر کش شدن مردم لذت میبریم... البته از شما دور از انتظار هم نیست، ولی جای دوری نمیره داداشم ... کسی تقاص نداده نرفته از این دنیا ...وایسا تماشا کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
بابا تو دیگه کی هستی! حتی اون طرفداران دو آتیشه هم فریاد اعتراضشون به جریان انحرافی به اسمان رسیده است!
اسي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
199
اقاي رئيس جمهور احتمالا كشورهاي حوزه خليج فارس روز مد نظر قرار داند تا انجا كه من مي دانم هر روز ما نسبت به روز قبل فقير تر مي شويم بيچاره كارگراني كه شش ماه حقوق نگرفته اند
حمادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
5
295
درود بر رییس جمهور صادق و راستگو از اینکه مشکل نان مردم که چندین قرن گریبانگیر مردم بود رو حل کردین ممنونم من کارمندم بابام هم کارمند بود باور کنین ما همه مشکل نان داشتیم و از وقتی اقای احمدی نژاد اومد سر کار مشکل نانمون حل شد باقی مردم هم مشکل نان ندارند خدا رو شکر . همه چی ارومه من چقد خوشحالم
علی انسانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
240
26
آقای رئیس جمهو خدا قوتتان دهد مردم ایران ارادت خود را به اسلام ومیهن نشان داده اند .از شماهم درخواست میکنم که شعار ها را به عمل تبدیل کنید و مردم از وعدهای شما انتظار دارند شما موقعی بگوئیدکسی محتاج نان شب نیست ، که این یک لقمه نان را مردم با آرامش میل کنند نه با خون دل خوردن و آیند را ظلمانی دیدن ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
داداش مثل اینکه کلا خواب تشریف دارین . این آقای دکتر تقریبا دو سال دیگه بیشتر تشریف ندارن و اون شعارهایی هم که میفرمائین ایشالله به عمل تبدیل بشه مربوط به 7 سال قبله، داداش بیدار شو.
ناشناس
Germany
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
108
اما ما که همه منافعمون رو فدای اونا میکنیم ؟!!!
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
341
65
آقای رئیس جمهور از دید شما نماینده 24 میلیون لیاقت مردم ایران همین است؟
ناشناس
Netherlands
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
307
خبر مربوط به 5/9/90 همين سايت:
مدير روابط‌ عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد از وقوع آتش‌سوزي در يك چادر برزنتي و مرگ دو كارتن خواب خبر داد.
احتمالا" اين دو كارتن خواب براي گرم كردن نون شبشونو ؛ تو چادر آتيش روشن كرده بودن.
واي بر مسئولي كه فقط شعار بلده!!
هادي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
166
آقاي رئيس جمهور:لطفا دستور بفرمائيد در آمد سرانه 99 درصد ملت ايران را از آن طبقه يك درصدي باقيمانده و متمول ، بطور جداگانه محاسبه و به حضرتعالي اعلام كنند تا خداي نخواسته فريب آمار سازي هاي غير واقعي را نخوريد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
221
بالاست یعنی چقدر؟آمریکا که گفتند 45 هزار دلار.فکر کنم ایران 2 هزار دلار هم نشه؟ماشین ،ملک،میوه،گوشت،بنزین ...هم که از آمریکا گرونتره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
235
ایشون انقدر مشغول مدیریت جهان هستن که شرایط مملکت رو درست متوجه نیستن. شاید هم مثل همیشه به ایشان اطلاعات غلط داده اند!
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
158
آقای احمدی نژاد اگر فرموده های شما درست بود می باید مردم کشورهای دیگر شب را می خوابیدند و صبح که از خواب بلند می شدند می دیدند که باز هم ریال ایران گران شده و دولتمردانشان می خواهند با برداشتن صفرهای پولشان برای تورم کلاه شرعی بگذارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
مردمان کشورهای مورد نظر شما به ایران مهاجرت کرده اند.!!!!!
کارتون خواب ها و متکدیان رو ببین ، اونها ایرانی نیستند از سویس و نروژ و کانادا و .... به ایران مهاجرت کردند. !!!!!
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
31
165
جناب آقای رئیس جمهور
کاری به نون شب ندارم ولی از کامنتای مختلف اینطور به نظر میرسه که آمار مخالفین سیاستهای اقتصادی شما خیلی بالا رفته ومردم موافق طرحهای اقتصادی شما نیستن جون کاملا معلومه که اثرات خیلی منفی رو زندگی جماعت گذاشته.خواهشا مرحمت بفرمایید این پرداخت یارانه ها رو بی خیال بشین و آب و برق و گاز و نون و بنزین وغیره رو به قیمت 12 ماه پیش برگردونین.آقا جان ما اگه ترقی و رشد این شکلی نخواهیم کی رو باید ببینیم؟از طلا بودن بسی پشیمان گشتیم عنایتی فرموده و مارا مس گردانید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
69
درآمد سرانه در ایران بالاست ؛ کسی هم محتاج نان شب نیست
یعنی درآمد سرانه ایرانی ها که به حدود 3900 دلار در سال رسیده بالا است !
و جالب اینجا است که این درآمد سرانه تا چند ماه پیش که دلار ارزانتر بود حدود 4400 دلار بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
56
من محتاجم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
140
من بیکارم بی زحمت یه کار لطف کنید، نون شب هم داریم همین دیشب ماست با نون خوردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
تو از تمام مردم سویس ، دانمارک ، هلند ، نروژ ، بلژیک ، اطریش ، کانادا ، ژاپن و ... خوشبخت تر هستی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
101
وقتی خبرنگار طرف مقابل ایشان به جای به چالش کشیدن ایشان با لبخندهای چندش آور به تایید خلافگویی های وی میپردازد ایشان نیز البته ظاهرا به بیان وضعیت اقتصادی سوییس میپردازند و اشتباها از کلمه ایران استفاده میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
125
بابا جون درست ميگه نون اگر هرعدد 500تومان هم كه باشد نان هر شب ضرب در 31روز ماههاي ششماهه اول ميشود هر ماه 15500تومان ، از يارانه دريافتي كم كن باقيمانده 30000تومان اضافه ميايد كه ميتونيد هزينه دكترو دارو معده بكنيد چون هر روز شب شخصي كه فقط نون خالي بخور ه شباهتش كمتر از مردم سومالي نخواهد بود
فدایی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1603
47
زنده باد دکتر احمدی نژاد.... تا کور شود هر آنکه نتواند ديد.. جرات داری چاپ کن ، داداش فکر کردی ما نمی فهميم که داری فقط نظر خس و خاشاک رو چاپ می کنی.. بترس از خدا
پاسخ ها
گرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
آخه اینم شد نظر!! به جای این همه شعار دادن و تهمت زدن، دلیل منطقی خود در توجیه سخنان ایشان را بگویید.
vb
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
76
خوش به حال ما که رئیس جمهورمون از اوضاعمون کاملا باخبر هست.
کمتر پیدا میشه...
همه باید به خاطر وجود مسئولین اگاه مملکتی، سجده شکر بجا بیاریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
98
يكي بدادم برسه شاخ دراوردم
مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
5
191
حضرت علی :
ای مردم حکمرانان شما به اندازه لیاقت شما
هستند
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
169
برایم خیلی جالبه وقتی می بینم رییس جمهور کشور ماهی 45000 تومان را که به هر شهروندی میده درآمدی حساب می کنه که وی را از نان شب بی نیاز می کنه...در حیرتم آقای احمدی نژاد در ایران زندگی می کنند؟!نکند رییس جمهوری که سفرهای استانی اش گوش فلک را پر کرده از ایران خبر ندارد.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
111
کاش احمدی نژاد یه روز به شهر ما می آمد و کودکان پا برهنه ای را که برای درخواست یک وعده غذا در خانه ها پرسه می زنند می دید.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
141
اين چه جور مجرياني هستند كه جرات ندارند يك سوال چالشي از رييس جمهور بپرسند؟ مگر آقاي رييس جمهور نبايد در برابر عملكردش پاسخگو باشد؟ چرا توي اين دو سال توي هيچ مصاحبه اي از آقاي احمدي نژاد نپرسيدند چرا بر خلاف قانون . بودجه حمل و نقل عمومي و مترو را نداده است؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
164
ماست ظرف يك كيلوگرمي پارسال مي خريدم 1100 يا 1200 امسال 700 گرمي اش را مي خريم 1700. آقاي احمدي نژاد . شما تورمش را حساب كنيد و به من بي سواد بگوييد..!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
148
آقاي احمدي نژاد.. شاخص بورس يك مدتي بالا رفت آن هم نه به خاطر شرايط واقعي اقتصاد بلكه به خاطر واگذاريهاي اصل 44 شما و وزرايتان در بوق و كرنا كرديد و جار زديد.. امروز دو هفته است شاخص بورس قرمز است و در حال افت و تا مرز 24000 واحد سقوط كرده است هيچ مسوولي هيچ اظهار نظري نمي كند!؟
يك شركت نفتي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
2
273
ياد خاتمي بخير.. قدرش را خوب ندانستيم.. سالهاي آخر باهاش بد رفتار كرديم.. اون زمان شرايط معيشتي واقتصادي مردم به مراتب خيلي بهتر از حالا بود آن هم با درآمد نفتي خيلي كمتر... تازه آقاي خاتمي يك صدم آقاي احمدي نژاد نيز شعار نداد و وعده و وعيدهاي بزرگ و رنگارنگ نداد .. اما عمل كرد.. فقط يك نمونه از كارهاي ماندگارش براي توليد و صنعت و اشتغال كشور ما قطب صنعت و انرژي كشور عسلويه است كه از سال 84 آرام آرام به ركود و رخوت كشيده شد و نيروهاي شاغلش به يك پنجم كاهش پيدا كرد.
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
156
آقاي احمدي نژاد.. نزديك به يك دهه نرخ ارز تك نرخي بود و بساط دلالي ها و مفتخوريها جمع شده بود اما مدتي است كه دوباره نرخ ارز چند نرخي شده است و بساط دلال بازي و.. راه افتاده.. ظاهرا دولت شما از مديريت نرخ ارز و تك نرخي كردن آن ناتوان است... چه كساني دارند از اين چندنرخي بودن ارز و بازار مكاره و سياه سود مي برند؟!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
2
127
آقاي احمدي نژاد.. خدا پدرتون را بيامرزه.. نان شب فقط بهمون برسونيد اين دو سال باقيمانده رو زنده بمونيم... فقط تو را به خدا يك كاري نكنيد جنگ بشه.. تحريمها رو كه داريم به هر مصيبتي تحمل مي كنيم!!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
134
آقاي احمدي نژاد.. خيلي ممنونم از شما كه با اين همه ثروت ملي و درآمدهاي بي سابقه در تاريخ نفت ايران . محتاج نان شب نيستيم!!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
194
آقاي احمدي نژاد. چرا سازمان مديريت و برنامه را منحل كرديد؟ چون كسي از دخل و خرج دولت آگاه نشود تا دولت هر آماري دلش خواست به خورد مردم مظلوم و بيچاره بدهد؟ مجري به جاي اينكه بپرسد با بالاترين درآمد نفتي تاريخ ايران در اين 6 سال چه كرديد با خنده يك سوالي از شما مي كند كه جوابش را قبلا 1000 بار داده ايد..
عمار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
103
هیچ میدونید چرا من پایان نامه ارشدم را لفت میدم. چون بیرون شغلی نیست(اگر هم باشه مثا آزمون شهرداریها، اونم نهایتا یه نفر می خواد در ضمن اگه شهر خودتون هم نیرو نخواد که 50% سهمیه بومی را هم از دست میدید ضمن اینکه پارتی بازیها حرف اولو تو کشور میزنه) و محل اسکانی هم ندارم ...
و.ب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
90
اقای احمدی نژاد... نون خالی دردی از ما دوا نمی کنه.
ما چند ساله که به برکت دولت شما نتونستیم بریم سر خونه زندگیمون...
شاید هم حق با شما باشه و با همون نونی که شما میگین بشه تو خیابون چادر زد و زندگی کرد.
یاور
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
2
111
ما خیلی مرفه ایم فقط خودمون نمی دونیم
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
116
به خدا از میدان امام حسین شلغم خریدم کیلویی1500 تومان ...
این یعنی چی ؟!
مریم
United States of America
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
222
ماه اردیبهشت برادرم بی کار شد و ماه آبان هم خواهر زاده ام. هرروز یک شرکت جدید تعطیل می شه و به آمار بیکاری اضافه می شه. البته طبیعیه که آقای رییس جمهور خبر نداشته باشه. پسرهای ایشون تو دفتر خودشون مشغول به کار هستند. مثل بقیه مسولان که فقط فکر خودشون هستند و بس. قطعنامه ها هم کاغذ پاره هستند. مثل مدرک دانشگاهی از نظر رییس جمهور. کمر مردم رو می شکنند و با این حرفها هم نمک به زخم می زنند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
2
173
...این گرونیا همه از بالا بودن سرانه است.راستی اینو بیخیال چه خبر از 300000(.......)0000000؟
پیام فضلی‌نژاد: مشکل از صداوسیما نیست، مشکل از مدیریت است کسری بودجه وحشتناک در دولت رئیسی که کتمان می شد مهدی فضائلی نقل قول معاون پزشکیان از رهبری را تایید کرد قطعی برق نباید باعث گرفتار کردن مردم شود / خاموشی ها ارتباطی با قطع مازوت سوزی ندارد احمد خاتمی: به قطعنامه شورای حکام جواب کوبنده بدهید/ این گرانی‌ها به نظام ضربه می‌زنند / بسیجیان، فرشتگان خدا بروی زمین اند انسداد جاده چالوس تا ۱۰ آذر / ترافیک سنگین در هراز محمد نزال عضو ارشد حماس: انتظار نمی‌رود مذاکرات غزه در صورت از سرگیری به نتیجه‌ای برسد می گویند «تحریم مهم نیست!» ؛ از جیب کی مهم نیست؟ (فیلم) درمان بیماری ایدز در کشور رایگان است بازداشت نگهبان سفارت آمریکا در نروژ به اتهام جاسوسی برای ایران و روسیه سردار سلامی: شریان‌ اقتصادی اسرائیل باید از زمین و دریا قطع شود واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به قطعنامه شورای حکام: ملاحظات هسته‌ای را کنار بگذاریم / هرچه تهدیدات بیشتر باشد، بهره مندیمان بیشتر می شود  علی لاریجانی مطرح کرد / اعلام آمادگی ایران برای توافق جدید هسته ای با ترامپ ماشین انسان‌شویی ساخته شد! واژگونی اتوبوس در جاده زاهدان به زابل با ۲۸ حادثه‌دیده و ۴ مصدوم