۰۳ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۰۹۹۵
تعداد نظرات: ۳۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۰۹۹۵
انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۰

علی(ع) حتی خودش را "خط قرمز" ندانست

قابل توجه آقای احمدی نژاد و کابینه اش
عصرایران - در حالی که برخی شواهد و قرائن حکایت از آن دارند که تعدادی از نزدیکان رئیس جمهور با اتهامات سنگین مالی مواجهند و از این رو احتمال دستگیری و محاکمه آنان وجود دارد ، محمود احمدی نژاد بعد از جلسه اخیر هیات دولت بین خبرنگاران رفت و با "خط قرمز" شمردن "کابینه" گفت:
کابینه خط قرمزی است که اگر بخواهند به آنجا دست‌اندازی کنند، دیگر من باید وظیفه‌ی قانونی خود را انجام دهم که این حتما به کشور آسیب وارد می‌شود

در این باره ذکر نکاتی چند حائز اهمیت است:

1- این که یک مدیر از نیروهایش حمایت کند و پشت آنها را در مواقعی که نیاز دارند خالی نگذارد ، یکی از اصول گرانسنگ مدیریتی است ، چه آن که اگر نیرویی ببیند که نزد مدیرش هیچ ارزشی ندارد و آینده اش نامعلوم است ، آن گونه که باید و شاید دل به کار نمی بندد.

از این رو ، اصل حمایت احمدی نژاد از مدیرانش نه تنها اشکالی ندارد بلکه فی نفسه یک رویکرد ارزشمند است. با این حال سه نکته را در این خصوص نباید نادیده گرفت:

الف) حمایت از نیرو ، نباید نامحدود باشد بلکه این حمایت باید در مرزهای قانون صورت گیرد و البته می تواند برخی قصورها - نه تقصیرها - و ناکاستی ها را نیز شامل شود اما هیچ عقل سالمی بر نمی تابد که یک مدیر مثلاً دزد را باید پشتیبانی کرد.
وانگهی این قبیل حمایت ها می تواند زمینه ساز افتادن در مهلکه های بزرگ باشد. اگر فردی بعد از دزدیدن تخم مرغ ، مجازات شود ، هرگز کارش به شتر دزدی نمی رسد.

ب) نیروها نه تنها با حمایت مدیرشان باید از تعرض دیگران مصون بمانند ، بلکه در وهله اول باید از اقدامات ناصواب خود مدیر هم مصون باشند و بدانند که تا زمانی که کارشان را به درستی انجام می دهند ، لااقل با برخوردهای اهانت آمیزی مانند عزل پیامکی و نظایر آن مواجه نمی شوند.

ج) گذشته از این ، اگر قرار است از اعضای کابینه حمایت شود ، این حمایت باید شامل همه شود نه این که منظور از کابینه ، فقط چند نفر "معرف حضور" ، باشد. این چه حمایتی است که رئیس جمهور برای حفظ یک متهم ، حتی مقابل قوه قضائیه هم می ایستد ولی وقتی وزیرش استیضاح می شود و در آستانه برکناری و حذف قرار می گیرد ، برای دفاع از او حتی به مجلس هم نمی رود تا 5 دقیقه حرف بزند؟!

2 - آقای رئیس جمهور محترم در حالی کابینه را خط قرمز خود اعلام کرده که این سخن هیچ مبنای دینی ،قانونی و حقوقی ندارد.

وقتی کار حضرت علی(ع) و آن یهودی - که زره ایشان را غصب کرده بود- به دادگاه کشید ، ایشان هیچ گاه نگفت که من خلیفه مسلمین و جانشین رسول خدا(ص) و رهبر جامعه و نفر اول حکومت هستم و لذا خط قرمز محسوب می شوم و نباید در کنار یک فرد یهود دزد به دادگاه بروم، بلکه با محترم شمردن قانون به دادگاه رفت و اتفاقاً چون شاهد و سندی دال بر مالکیت زره نداشت ، در دادگاه حکومت خودش محکوم هم شد. ( که یهودی سارق بعد از دیدن این عدالت ، اسلام آورد و اعتراف کرد که زره را دزدیده بود.)

زمانی هم یکی از دختران حضرت علی(ع) ، نزد ابورافع (خزانه دار) رفت و برای مراسمی عید قربان ، گردنبندی را از بیت المال امانت گرفت و متعهد شد که سه روزه آن را برگرداند. ابورافع نیز با ضمانت خود گردنبند را به وی داد.
حضرت علی (ع) وقتی گردنبند را بر گردن فرزنش دید ، از او پرسید که از کجا آورده است؟ و وقتی ماجرا را شنید ، به ابورافع فرمود: چرا به اموال مسلمین خیانت می کنی؟!
ابو رافع پاسخ داد: به خدا پناه می برم از این که قصد خیانتی داشته باشم. من این گردنبند را به عاریه مضمونه داده و از اموال خودم ضمانتش کرده ام که اگر سالم برنگشت خودم جبران کنم.

حضرت دستور داد که همین امروز گردنبند به خزانه بازگردد و سپس به دخترش فرمود: اگر گردنبند را به عاریه مضمونه(امانت ضمانت شده) نگرفته بودی ، اولین زن از خاندان بنی هاشم بودی که دستت به جرم سرقت قطع می شد.

امام علی(ع) ، اینجا هم نگفتند که او عضو خانواده من است خط قرمز من محسوب می شود.

حال چگونه رئیس جمهوری که در همه سخنرانی هایش حتماً گریزی هم به عدالت می زند ، وقتی نوبت به اجرای عدالت درباره چند عضو کابینه خودش می رسد ، برخلاف تمام آموزه های دینی ، کابینه را "خط قرمز"ی اعلام می کند که کسی حق ندارد نگاه چپ بدان بیندازد؟!

آنچه در دو حکایت فوق آمد ، نمونه هایی از عدالتمداری از صدر اسلام است که فارغ از خطوط قرمز خودساخته اجرا می شده است.
اما در دنیای امروزی هم بسیار شاهد بوده ایم که فلان رئیس جمهور و نخست وزیر و وزیر و نمانیده مجلس از کره و ژاپن گرفته تا اروپا و آمریکا به دادگاه کشیده و حتی محکوم به برکناری و حبس و جریمه هم شده اند. اگر در آن کشورها اعلام می شد که کابینه خط قرمز است ، آیا می شد مجرمان حکومتی لانه کرده در کابینه ها و مجالس شان را تحت تعقیب قرار داد؟

قانون اساسی خودمان نیز به صراحت بر "برابری همگان در مقابل قانون" تاکید می کند و حتی در اصل 107 از شخص اول کشور هم نام می برد و می گوید:"رهبر در برابر قوانین با سایر افراد کشور مساوی است."

حال در کشوری که حتی رهبر نیز در برابر قانون با دیگر افراد یکسان است ، چگونه می توان چند عضو معدود کابینه را از این قاعده مستثنی کرد و حتی آنها را خط قرمز نامید؟

ادعای عدالتمداری نه در حرف و شعار ، که در آزمون های این چنینی ثابت یا مردود می شود و الا هر کس که می تواند بهتر حرف بزند و سخنرانی کند عادل ترین انسان روی زمین فرض می شود!
 
برچسب ها: حضرت علی ، کابینه ، خط قرمز
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
132
679
این روزها عدالت را نقدن پرداخت می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
آن هم به "برابرتر" ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناصر
Hong Kong
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
1197
492
به قول مصدق نجات وطن عالی ترین و بزرگترین قانون است

در اين اوقات روزي نيست كه در نهاد رياست جمهوري و در بدنه دولت چند نفر را نگيرند!!!!
سوال اينجاست
ايا مي توان با اين شيوه و روش به امور دولت پرداخت؟
قصد بنده طرفداري از شخص يا گروهي نيست

اما قدري هم انصاف داشته باشيم
چرا بدون اينكه اتهامات كسي ثابت شود و دلايل محمكه پسندي در ميان باشد,با ابروي مردم بازي مي شود

چرا بايد محاكمه قبل از اينكه در دادگاه انجام شود توسط روزنامه ها و سايتها و يا توسط افرادي كه تريبون به دستشونه انجام مي شه؟

عدالت حضرت علي(ع) ابعاد زيادي داره كه در نظرگرفتن همه اين ابعاد منجر به تحقق نسبي عدل و عدالت در جامعه مي شود

اگرم نظر مارو منتشر نكني هم عصر ايران دوست داريم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
آقا ناصر به کامنتت منفی دادم، چون می بینم همین پرسش را باید در طول این دوسال و اندی اخیر امثال شما مطرح می کردند و با جدیت مطالبه پاسخ می کردند، اما افسوس، ظاهراً "انصاف" مورد نظر شما هم برای "برابرتر" هاست!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
اخوی گویا شما تازه از خواب زمستونی پا شدی
ناشناس
| Japan |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
جناب اون موقع که ایشون تو منا ظره ها هر چی خواستن گفتن اونم بدون دلیل محکمه پسند یا حد اقل با مدارکه قاطع......جنابعالی چرا این حرفها رو نمی زدین؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
نتواستم خودم را راضی کنم بهت نمره منفی یا مثبت بدهم پس ....
اما اینروزها فقط میدانم دست خدا بالاترین دستهاست
به در رنجه کوفتن کسی مکن انگشت که به در رنجه کوفتنت میکنند مشت.
عدل و عدالت در زمان ما کالائی دست نیافتنی است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
دادگاه هاي پس از انتخابات يادته
باز خدا پدر و مادر ايه الله لاريجاني را بيامرزه كه پخش تلويزيوني آنها را قبل از قطعي شدن حكمشان قطع كرد.
مي شه بگي اونوقت جنابعالي كجا بوديد. عدالت خوبه براي همه نه هر كس كه داراي پست و مقام و زور و زر است برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
جواب سوالتون اینه که : این دولت همون بهتر که کار نکنه ...شما این چند ماه رو بذار کنار ، اون شش سال گذشته به نظرت خیلی اتفاقات درخشانی افتاده؟؟ پروژه های دولتهای قبلی همه دوباره و سه باره افتتاح که نه ایندفعه افتضاح شدن
برادر حسین کم به این و اون اتهام زده و پرونده سازی کرده؟
توی اون مناظره ها کم اراجیف بار این و اون شد؟
بعدم قربون دهنت شما که میفرمائی عدالت، همین الان چندتا مسئول سابق و اسبق دولتهای خاتمی و هاشمی توی زندونن !!؟؟؟

کفر آدمو در میاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
حاج ناصر!
به نظر مياد خودت هم نفهميدي چي نوشتي.
آبروي مجرم چه ربطي به تحقيقات قضايي دارده؟ اينجوري كه هيچكس رو نبايد به دادگاه برد؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
منم با نظر شما موافقم
2 سال اخر رياست جمهوري اقاي هاشمي و اقاي خاتمي هم به همين ترتيب بود
بايد فكري براي اين رويه عجيب كرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
اسم مصدق رو چرا آوردی؟!
یک نفر در کابینه مصدق سراغ داری که دزد باشه؟!
انتظار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
15
474
درکشوری که داعیه اجرای قوانین اسلامی دارد وشرع اسلام برآن حاکم است خط قرمزی دراجرای عدالت وجود ندارد.قانون به نفع مستضعفان ومحرومان باید به بهترین وجه که خارج از دایره عدالت اسلامی نیست باید اجرا شود.دولت هم نباید سنگ اندازی کند....
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
3
332
از عمل کار بر آید به سخنرانی نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
30
498
...در کشورهای اروپایی و حتی آسیایی مثله ژاپن و یا هنگ کن بالاترین مقامها به جرائم بسیار کوچکی مثله رد شدن از چراغ قرمز و یا یک پارتی بازی کوچک به مجازاتهای بزرگی میرسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
آخه اونا خطر دیانت و عاقبت بخیری مردمان را نه در "چند تار موی بانوان" ، بلکه در موارد ریز و درشت ظلم به کشور و ملتشان جستجو می کنند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
19
613
من یه سوال دارم میدونم عصر ایران پخش نمیکنی ما همه میدونیم که احمدی نزاد خیلی وقت اطرافیانش فاسدن پس چرااین چند سال خبری نبود چرا این چند سال از مصونیت اهنی برخوردار بود
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
موافقم! خیلی از این جرایم مربوط به چندین سال پیش است که حتما ا مسوولان از آنها اطلاع داشته اند...
طاها
| Cambodia |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
ساده ای ها!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
دولت هاشمي فاسد دولت خاتمي فاسد دولت احمدي فاسد
كجاي كار مي لنگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
دوست عزيز اين ها هم يك بازيه جديده، تا به اين وسيله و با اين استدلال كه مردم! اگر براي انتخابات مجلس حضور نداشته باشين، جريان انحرافي و اين جور قضايا هدايت مجلس رو به دست مي گيره و اين طور دولت هيچ به اصطلاح مخالفي نداره.
عصر ايران تو هيچ وقت نظر منو پخش نمي كني كه اين هم نشان دهنده خيلي چيزاست!!!
پوریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
روی حرفم با عصر ایران نیست/چون بنظرم عصرایران بسهم خودش همون موقع که حتی انتقاد تابو محسوب میشد کار خودشو کمابیش میکرد
اما درمورد رسانه های خاص که میدونیم کیا و چیا هستن دلیلش این بود که توش نون نبود/همین...
در مورد مجلس و بزرگان هم که به همون حرفای تو دلمون قناعت کنیم بهتره!
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
1
257
اینا همه درست اما کجاست گوش شنوا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
3
359
واقعا تمثیل زیبایی بکار بردید و شجاعت نشان دادید.
رفتار و سیره رسول خدا و امیر مومنان علی(ع) کجا و رفتار بعضی ها کجا
خدایا فاصله از زمین تا کهکشان است
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
1
146
سلام،آخه خدایش ماچه چیزهامون شبیهه کشورهای ذکرشده است که برخوردهامون با مقامات مجرمونم مثل اوناباشه!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
1
271
یعنی بنظرتون ایشون شخصیتی هست که با این حرف و حدیث و نصیحت ها، به صراط اطاعت و خدمت واقعی مشغول بشه و دست از حمایت های مشکوک برداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
مسلما نه .ایشون نشان داده همیشه شمشیر را از رو بسته تا چه زاید زمان
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
319
خوش بود گر محک تجربه آید به میان/تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
پاسخ ها
حافظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
واعظان که این جلوه در محراب و منبر می کنند،چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
371
172
هر چند که من به احمدی نژاد رای ندادم اما هر چی ثانیه ها می گذرن من بیش تر عاشقش می شم .
خبر های خوشی برای من و تو در راه است .....
پاسخ ها
مي مي
| - |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
خبرهاي خوش !!! ؟ باش تا صبح دولتت بدمد !!!
مثلا چي ؟
فعلا بهترين خبر براي 80 مليون ايراني دستگيري جناب...و همدستانش است !!!
عصر ايران عزيز اگه جراتت خيلي زياده اين نظرو بذار . اگه نذاري كه ديگه هيچي !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
تا ببنيم منظورتان از خبر خوش چيست اگر دستگيري وبر اندازي بعضي از آقايان است که هيچ ولي ......
پوریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
منفی دادم ولی بعد از اینکه منظورشو فهمیدم پشیمون شدم
یکم دقیقتر بخونید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
100
234
مولای متقیان خود را با حقیرترین مردم جامعه در برابر قانون یکسان می دانست. آیا ما اینگونه ایم؟ (عصر ایران اگر برات دردسر درست نمی کنه، این ساده ترین ویژگی امام شیعیان را در کشوری که مدعی حکومت شیعی-اسلامی است، سانسورش نکن!)
سروش(کرمانشاه)
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
62
357
منی که به اقای احمدی نژاد رای دادم..منی که از روی صواب خیر خواهانه ستاد انتخاباتی ایشان را مدیریت می کردم!
با چه روئی از گذشته ی خودم دفاع کنم؟ با چه روئی در دنیای سیاست اضهار نظر کنم..؟ اقای احمدی نژاد با چه روئی شما را انقلابی ترین رئیس جمهور ایران بنامم..؟
جواب می خواهم..!
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
سلام ،‌ مگه آدم توي سياس مجاني كار ميكنه؟
اگر صرف نداشته باشه ، شاطر كله‌اش رو توي تنور نميكنه ، يا اينكه اصلا اگر كار سياسي نميدوني ، هيچ وقت دخلات نكن و نون بيار معركه براي هيچ گروهي نباش. شناختن حق و حقيقت به اين آساني ها نيست.
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
با روی بی بصیرتی برادر!!!
اگر بصیرت داشتی و همگان داشتند امروز اوضاع مان این نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
سروش جان ..حالا گذشت شما هم گناهی نداری برادر ولی از دفعه بعد اول فکر کن بسنج بعد واسه همچی آدمائی تبلیغ کن ...
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
نظر من رو بخوای والله ... اول برو سوادت رو درست کن اینقدر اشتباه نداشته باشی بعد بیا خودت رو به جای طرفداران قدیم رئیس جمهور جا بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
خوب حالاداري نتيجه زحماتت وميگيري ديگه.ازاين به بعدوقتي ميخواي كاري انجام بدي اول عقلت وبه كاربنداز
safa
China
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
72
81
Ali khalife bood, hakem ham bood, ghazi ham bood.

aghaye ahmadinejad na rahbari keshvar ro be onvane khalife dare va na reise ghovveye ghazaiye hastesh ke ghazi bashe.
pas lotfan maghlate nakonid.
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
Salam,
Ey BeH ChAsHm, ShOmA DaStOuRbEdId GhOrBaN.
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
52
345
چند سال پیش که رئیس جمهور وقت آمریکا ،کلینتون، را به خاطر جرمی که در جوانی انجام داده بود به دادگاه کشیدند، اخیرا هم که رییس فرانسوی صندوق بین المللی پول را در آمریکا به خاطر شکایت یک خدمتکار بازداشت کردند و حتی دولت فرانسه هم اعتراضی نکرد که مثلا سیاسی کاری است!
پاسخ ها
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
نادر جون میدونی، آخه اونها نه مسلمونن و نه شیعه. تا اونجایی که من دیدم هیچگاه ادعای مدیریت جهان رو هم نداشتن. خلاصه اینکه نمیدونم ما خوشبختیم یا اونها .....
هموطن
Netherlands
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
51
305
متاسفم برای مملکتم ایران عزیز
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
ايضاً . . . .
Memar
Sweden
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
20
72
Darigh ast irani ke viran shod.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
60
26
با اعلام خط قرمز بودن هیات دولت و پوشاندن اتهامات نزدیکان خود برگی دیگر از مصایب ایشان ورق خورد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
104
265
محمود احمدی نژاد بعد از جلسه اخیر هیات دولت بین خبرنگاران رفت و با "خط قرمز" شمردن "کابینه" گفت:
کابینه خط قرمزی است که اگر بخواهند به آنجا دست‌اندازی کنند، دیگر من باید وظیفه‌ی قانونی خود را انجام دهم که این حتما به کشور آسیب وارد می‌شود
!! آخه ايها الناس رئيس جمهور وظيفه اش ضرر زدن به مملكت است آنم به دليل حمايت از يك متهم/مجرم. آقاي احمدي نژاد سوگند خوردي ها اونهم در مقابل چشم ده ها ميليون بيننده. قسم به اسمائ الله و كتاب قرآن خورده اي كه حافظ منافع اين كشور باشي. خدايا چرا كسي نيست خر اين بابا رو بگيره و بپرسه اين سخنان بي معني و فساد آور چيست به زبان مي آوري؟ ما ايرانيها چرا اينقدر بي پناه و تنها و بد بخت شديم؟
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
ایول داداش رضا حرف دلم را خیلی زیبا بیان کردی .فقط خدابه دادما برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
328
115
آقا/خانم عصرایران شما حق ندارید به آقای احمدی نژاد اعتراضی داشته باشید.
شماباید بدانید که ایشان رای 24 میلیون نفر را دارند.!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
بشر جایزالخطاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
عصر ایران یه رسانه است! رسانه هم جنسیت نداره خانم / آقای ناشناس.
اینکه حق اعتراض نداره هم از اون حرفاست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
خودشان معتقد هستند 34 ميليون !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
54
159
خدا جاي حق نشسته .خدا وكيلي آنروز كه ايشان در مناظرات انتخاباتي هر چه ماموريت داشت براي ترور شخصيتهاي نظام بكار برد ولي كسي جلوي ايشان را نگرفت. و حالا خط قرمز براي ما ملت ميكشند ؟ هر جه بكاري همان را درو ميكني داداش جون اين رسم دنياست.
حسن ملك
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
4
70
ابتدا از عصر ايران به خاطر گزارش هاي خوبش تشكر ميكنم.
در باب اين گزارش بايد گفت: بهرام كه گور مي گرفتي همه عمر ديدي كه چگونه بهرام گرفت .
ببين برادر ، خدا جاي حق نشسته است .بالاخره هر دست بدي همون دست ميگيري. به نظر ميرسد احمدي نژاد بايد يك پاكسازي انجام دهد ، هم به گذشته برگردد و در مورد حرفهايي كه زده ( همه ميدانند چي گفته) تجديد نظر كند و هم اكنونش را براي مردم و نظام مشخص كند .
ملك
طلبه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
27
24
سعدی ره: دو صد گفته چو نیم کردار نیست
سید محمد
Ecuador
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
126
124
میدونم که نظر منو چاپ نمکنید
اما به نظر من به نفع احمدی نژاده که قوه قضائیه بیاد و در مورد کابینه هم تفحص کنه و معلوم کنه که کابینه پاکند یا نه
چون آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
33
25
چه مقایسه اس اگر هر کس چند روزی امارت گرفت شرایط علی را پیدا کند که دیگر چه ارزشی دارد . باید کمی انصاف داشته باشید و هر کسی را با امثال خودش بسجنید . این بزرگوارانی که چند صباحی می آیند بسیار زودتر از زمان صدراتشان و حتی گاهی در همان زمان صدراتشان فراموش میشوند ولی علی هر چه زمان میگذرد دست نیافتنی و قیمتی تر میشود . علی تنها علیست و بس و خواهشمند است دیگر هیچکس را با علی مقایسه نکنید .
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
52
236
لازم نیست خلافکار باشی ، اگر یه خلافکار و تو خونه ی خودت قایم کنی ( شما بخون مصونیت سیاسی بهش بدی ) هم شریک جرمی . این و نوشتم قابل توجه اونایی که میگن خود آقای دکتر پاک هستن و ال هستن و بل هستن .
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
دلیل این که علی رغم واقعیت میخواهند حساب احمدی نژاد را از اطرافیانش جدا کنند این است که سر پوشی بر روی اشتباه اولیه خود یعنی انتخاب او بگذارند.
سعيد ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
11
216
يك مطلب خوب به دستم رسيد بد نيست خوانندگان محترم هم ببينند
روزی دروغ به حقیقت گفت : میل داری با هم به دریا برویم و شنا کنیم ؟
حقیقت ساده لوح پذیرفت و گول خورد
آن دو با هم به کنار ساحل رفتند وقتی به ساحل رسیدند حقیقت لباس هایش را درآورد و دروغ حیله گر لباس های او را پوشید و رفت
از آن روز همیشه حقیقت عریان و زشت است اما دروغ در لباس حقیقت با ظاهری آراسته نمایان می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
احسنت و افرین به این نکته بینی .
تایماز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
247
167
عصر ایران کم جنجال به پا کن اول اینکه این عدالت با اون عدالت فرق می کنه دوم اینکه افرادی که در کابینه رییس جمهورند از این اتهامات مادرزادی مبرا هستند سوم در این زمونه عدالت را می شود قیمت گذاری کرد ولی اون موقه نه.............
بهمین خاطر طنش ایجاد نکن بزار مردم زندگی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
يعني چي مادرزادي از اين اتهامات مبرا هستند ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
عصر ایران با مردم کار ینداره این رئیس جمهور هیت که اشوب به پا میکنه دوست عزیز. منفی هایی که گرفتی رو میبینی ؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
امثال این حرفها موجب شده وضع وخیم فعلی به وجود بیاید.چرا نباید مثل اکثر ممالک دنیا در مقابل همان اشتباه ویا قصور اول واکنش نشان داد؟
سیدناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
75
157
دکتر جون ... شما یا نمیدونی خط قرمز چیه یا آدرس کابینه رو عوضی بهت دادن داداش!
مي مي
-
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
1
140
غير قابل انتشار 25 عدد !!!
يعني چي نوشته بودند كه نشد منتشرشون كني عصر ايران عزيز !!!
اينه فرياد عدالت خواهي و افشاگريت ؟؟؟
واقعا كه !!! ولي ما كه ميدونيم حقيقتو نوشتند .
بينام
Germany
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
1
167
زمان رقابت آبروي خيلي ها ريخته شد الان چكار ميشود كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
587
208
هوشیارباشید آقایاحمدی نژاد شجاترین وداناترین ریس جمهوری درایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
اینو نوشتی یکم منفی بخوری بخندی نه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
ديوانه چو ديوانه بيند خوشش آيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
هر افراطی، تفریطی را به دنبال دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
عجب!!
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
آن کس که نداند ونداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
واقعـــــــــــــــــــــــــــــا"؟؟؟
مجمع کارمندان دانشگاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
32
22
خط قرمز حقوق کارمندان نرخ تورم است که خود دولت به آن اهمیتی نداد.
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
1
36
به آقای احمدی نژاد بفرمایید که اگر دمل پشت گردن ندارند سر بالا آورند و به خود ماه بنگرند !!!!
عصر ایران بی عدالتی میکنی در حقم اگه نظرمو نذاری...
دادا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
10
56
شما را به خدا مقایسه نکنید با حضرت علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
51
72
عصر ایران عزیز خواهشمندم این نظر را منتشر کن . به زین. این مکتب از ابداعات و شاهکارهای جناب رئیس جمهور مناظره جالب قبل از انتخابات بود و ایشان آن هنگام که به هاشمی و نزدیکانشان می تاختند بسیار خود را فرا قانون و اصل قانون و مبرا از حساب و کتاب می پنداشتند در حالیکه از تاریخ هیچ نمی دانند یا نمی خواهند درس بگیرند.
هاشمی مگر در این نظام کم شخصی بود و کم قدرتی داشت ؟ وقتی سیاست به او پشت کرد این آقای احمدی نژاد می خواهد همیشه گل سرسبد سیاست باقی بماند!
عجیب است اداره کارها به دست کسانی افتاده که بیشتر از نوک دماغشان را هم نمی توانند ببینند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
139
52
جناب عصر ایران
1- اولاً احمدی نژاد را با ائمه مقایسه نکن
2 - شما دارید اصل موضوع را دور میزنید
احمدی نژاد برخورد با کابینه اش عین قانون را هیچ ایرادی نمیگیرد و خط قرمز نمیداند بلکه برخورد با اعضای کابینه به صورت خودسر و بی قانون را خط قرمز میداند شما دارید سیاسی کاری میکنید عصر ایران عزیز
شری
United States of America
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
5
33
یعنی چه که افراد را مرتب با حضرت علی(ع) و امامان ویاران پیامبر مقایسه میکنید؟ همین قیاسها باعث میشود که امر بر این اشخاص متشبه شود. این آقایان اگر الگویشان واقعأ امامان و صدر اسلام بود وضعیت مردم بخصوص وضعیت معیشتشان به از این بود
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
31
127
احمدی نژاد این خط و نشون را کشیده تا از دستگیری و محاکمه اون چند نفری که قرار است در روزهای آتی دستگیر و محاکمه بشند جلو گیری کنه داره زمان میخره تا بازی را نبازه . اگر بتونه این بازی را ببره شرایط را در مجلس آتی به نفع خودش میکنه و در دوره بعدی ریاست جمهوری هم یاران خودش رئیس جمهور خواهند بود با گذشتن از این مرحله جهت گیری های کلی در مملکت عوض خواهد شد. تا الان هم کم از بودجه مجلس خرج اینکار نکرده و این تنشهای اجتماعی و اقتصادی گاه و بیگاه نیز بدون برنامه ریزی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
31
88
کلا مملکت شعر وسخن هستیم وعمل درکار نیست البته این امر جواب داده است که سالهاست به صورتهای مختلف اجرا می شود
حسني
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
5
79
خدايي پاي معصومين رو وسط نكشيد كجا علي وار كار كرديم كه اين دوميش باشه ! بياييد اينقدر مفت هزينه نكنيم ائمه رو !
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
92
دزد گیر 88 چی جوری کار میکنه ؟ اگر میشه شعاردهندگان به ما آموزشش بدند
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
131
52
هر آمدنی رفتنی دارد... نیاز به این همه تخریب و حوسازی علیه رئیس جمهور نیست... دوسال صبر کنید خواهد رفت... ترسم از ایران بعد از احمدی نژاد بلایی است که بر سر کوفه بعد از علی (ع) آمد است...خدا بدادتان برسد..
محمد
Netherlands
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
5
60
خود كرده را تدبير نيست.....
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
8
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
غیر قابل انتشار: ۵۴
انتشار یافته: ۵۲
اي بابا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
6
كاش ساير مقامات هم تيتر شما را بخوانند خدا وكيلي خوتان به تيتر اعتقاد داريد يا نعوذ بالله بعضي ها علي ترند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
12
عزیزان عصر ایران : داستان زره امیرالمومنین و آن یهودی داستانی بدون منشاء روائی است و هرگز مورد تائید بزرگان شیعه نیست . مجالی نیست تا مطلب را کامل عرض کنم اما بدانید از قرن 6 به بعد این قصه وارد داستانهای ما شده . اصلا صف المال مال امام معصوم است و اگر دقیق شوید نکته ظریف و انحرافی آن این است که : بله میشود امام معصوم علیه السلام را نیز محاکمه و شاید محکوم هم کرد !!! ضمنا هر روز به سایتتان سر میزنم ، نسبتا سایت خوبی است . خسته نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
23
دیگه دیر شده!!!!
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
130
43
خوب منم به احمدي نژاد رأي دادم مگه چيه ؟! اينقدر كار كرده ، خوب يه جاهائيم ديگه كار نكرده . البته هنوز خيلي وقت داره ... بعد هم بايد به ايشون حق بديم شما خودتون اگه تو شطرنج يه مهره خوبتونو ازدست بدين چقدر ناراحت ميشين ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
35
20
سلام این چه وظیفه قانونی(!!!!!!!!!!!!...)است که به کشور اسیب می زند
حامد
United States of America
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
11
30
ببین عصرایران جان . کلا منطق مقایسه زیر سوال رفت با این تیترت . دوستان منظورم رو میفهمین ؟
شهاب3
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
9
1
قیاس شدیدا مع الفارق است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
1
19
ای کاش احمدی نژاد به فکر قدرت نمایی داخلی(با مسئولین و..) نبود چون 2 سال بیشتر به پایان دوره ریاست جمهوری اش نمانده بعد از این 2 سال مردم و رسانه ها چه می گویند.
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
1
77
سرچشمه شاید گرفتن به بیل/چوپر شد نشاید گرفتن به پیل
هموطنان عزيز؛ كسي كه اين بيت شعر را گفته بود اين روزها و روزهاي سخت پيش رو را پيش بيني كرده بود؛ اي كاش بزرگان و مسولين زودتر تدبيري كنند كه خداي نخواسته كار مملكت به "پيل" و "فيل" و اينجور چيزا نيفته
EHSAN
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
1
7
میان ماه من تا ماه گردون تفاوت یا علی تا آسمان است/بجوشد خونت ای سالار و سرور که اینجا مهد اسلام زمان است/همان جایی که ظاهر بی ریا و تمام بطن ما ام الفساد است/بخواب ای یاور مردان بی یار، که دینت گشته ذبح و بی پناه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
1
25
باز هم مجلسی ها بگویند که در شرایط فعلی طرح سوال به صلاح نیست تا این آقا بیشتر پیش بره.بابا یکی باید جلوی اینو بگیره به خدا همه رو نابود میکنه با این کاراش.
مکافات
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
7
همی حمد وسپاس پروردگارمان را که می گوید هیچ عمل خوب و بدی بدون اجر و جزا نمی ماند. مکافات عمل امروز که تازه هیچ است برای اعمال بسیار بدی است که انجام شد. دوستان عزیز موافق و مخالف همه شما معتقدید که دروغ، تهمت و افترا، ریاکاری و تظاهر و... گناهانی بزرگ و نابخشودنی هستند که بخاطر حداقل یک مورد آن در تمام کشورهای صاحب دموکراسی فرد صاحب قدرت عذر خواهی و استعفا می کند اما در ایران مظهر دروغ می ماند غافل از عقوبت الهی. امروز آغاز وعده الهی برای مکافات عمل است و تازه بیماریهایی که دوستان بسیاری از آنها بی اطلاعند و در روح و جانشان تسری یافته است.
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
30
عزیزی که تهدید کردند خط قرمز من کابینه ام است و اگر دست بزنند با مردم حرف خواهم زد خواهشی دارم چون کارها برای خدا انجام می گیرد اگر واقعا" حرفی هست با مردم بزنند بلکه ما مردم بفهمیم چه خبر است که اینقدر دلهره آور و قابل اتکا است .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
3
61
عصر ایران ؛ من تو رو دوست دارم فقط بخاطر حقانیتت ، خواهش میکنم نظر ما هم تأیید کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
245
57
اگر کمی در خواندن خبر دقت می کردید و البته از قوه تفکر هم بهرمند بودید متوجه میشدید منظور احمدی نزاد از این جملات اعتراض به ناحقی های بود که شده و اگر ادامه کند سکوت خودشو می شکنه ایشون مثل خاتمی نیست که با گرفتن مفسدان درون دولت یا قهر کنه یا درخواست ازادیشونو از رهبری کنه
سخنی با مسؤولان : به این نمودارها نگاه کنید و بین "مردم" و " افراطیون" یکی را انتخاب کنید ماجرای نقص فنی قطار در ایستگاه شهید حقانی چه بود؟ کلاهبرداری در قالب پستچی اسامی محصولات غیرمجاز و تقلبی آرایشی اعلام شد خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین‌اجتماعی/ مبلغ جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شد هشدار به مصرف کنندگان، اسامی محصولات غیرمجاز آرایشی نماینده مجلس : طبق بودجه ۱۴۰۴ ، افرادْ با ارزی که خارج از کشور دارند، می‌توانند خودرو وارد کنند گلایه هرمزگانی‌ها از بی توجهی به نیروهای بومی در انتصابات مناطق آزاد گریز از قاتل خاموش فقط با ۸۰۰ هزار تومان چرا قطعنامه علیه ایران صادر شد؟ سناریوهای پیش‌‌‌روی برنامه هسته‌‌‌ای ایران چه خواهد بود؟ وزیر ارتباطات: ر‌فع فیلترینگ در دستور کار دولت است درآمد نجومی متکدیان در مشهد پشه‌ها تزریق واکسن به انسان را بر عهده گرفتند! اسپایک لی رئیس هیئت داوران جشنواره دریای سرخ عربستان شد هزینه حج تمتع سال آینده ۲۵۰ میلیون تومان است
نظرسنجی
موافق مذاکره ایران با دولت ترامپ با هدف تنش زدایی از روابط تهران - واشنگتن هستید؟