۰۲ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۹۰۱۹
تعداد نظرات: ۳۷۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۸-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۹۰۱۹
انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۸-۱۲-۱۳۸۹

منصور ارضی و فحش جدیدی با عنوان «ملعون یهودی صفت»

برادر عزيز! پدر عزيز! آقاي حاج منصور ارضي! کجاي ديني که من و شما مدعي پيروي اش هستيم به ما اجازه مي دهد که يک مسلمان را "ملعون يهودي صفت" بناميم؟
عصرايران - گويا مدت هاست که عده اي فراموش کرده اند که بدون فحاشي و تهمت زدن و انگ چسباندن هم مي شود حرف زد.
آقاي منصور ارضي ، مداح اهل بيت (ع) است و قاعدتاً بايد بيش از بقيه به سيره و سلوک خاندان رسول الله (ص) واقف باشد و عمل نمايد ، کما اين که در منابر خود نيز سال هاست که در باب فضائل اخلاقي ائمه اطهار(ع) و خاصه حضرت اباعبدالله الحسين(ع) سخن مي گويد و "پامنبري" هايش را بدان دعوت مي نمايد.منصور ارضی

با اين حال ، ايشان گاهي اوقات عنان سخن از کف مي دهد و در منبري که بايد به احترام  آل الله ، بر فراز آن به نيکي و ادب سخن گفته شود ، حرف هايي بر زبان مي آورند که نياز است من باب نهي از منکر هم که شده ، تذکري به اين برادر ديني داده شود.

آن طور که رسانه ها خبر داده اند ، جناب منصور ارضي در مراسم ديروز زيارت عاشوراي حسينيه صنف لباس فروش تهران انتقاداتي را نسبت به آقاي اسفنديار رحيم مشايي بيان داشته است که البته في نفسه مشکلي نيست و آقاي ارضي هم به عنوان يک شهروند ، حق دارد آزادانه مسائل کشور را به نقد بکشد و از مسوولان انتقاد نمايد. تاکيد هم مي کنيم که هر کس منصور ارضي يا ديگري را از بيان انتقاد منع نمايد ، برخلاف تعاليم دين و نص صريح قانون اساسي عمل کرده است.

از اين رو ، وارد فاز اصل انتقادات ايشان به آقاي مشايي نمي شويم ، بلکه دردمندانه اين نقد را مطرح مي کنيم که « برادر عزيز! پدر عزيز! آقاي حاج منصور ارضي! کجاي ديني که من و شما مدعي پيروي اش هستيم به ما اجازه مي دهد که يک مسلمان را "ملعون يهودي صفت" بناميم؟ البته از اين که شما دين يهود - به عنوان يکي از اديان رسمي کشور - را نيز به عنوان فحش مطرح کرده ايد مي گذريم ولي انصاف دهيد که مسلمان ، نبايد مسلمان ديگري را با چنين ادبياتي خطاب کند.

اصلاً گيريم که رحيم مشايي خطا و خلافي کرده است و شما هم مستنداتش را داريد ، چرا به جاي پيگيري قانوني موضوع منبر مداحي اهل بيت عصمت و طهارت (ع) را به فحاشي آلوده مي کنيد؟

بدانيد که اين جايگاه (مداحي اهل بيت"ع" ) ملک اختصاصي شما نيست که هر گونه رفتاري که خواستيد با آن بکنيد و به جاي آن که مطابق متن زيارت عاشورا ، در جلسه قرائت اين زيارت ، دشمنان اهل بيت (ع) را لعن کنيد ، يک مسلمان را ملعون يهودي زاده خطاب کنيد.»

دغدغه اين نوشتار ، نه دفاع از اين فرد و آن شخص ، که نگرانی از نهادینه شدن بی اخلاقی در جامعه است و این که جامعه ما دارد به سمتی می رود که همه ما به راحتی بتوانیم به همدیگر فحش بدهیم و احساس گناه و عذاب وجدان هم نداشته باشیم.این نقد را هم نه از باب مهم بودن آقای ارضی ، که از بابت اهمیت جایگاه و "تریبون مقدس"ی که این سخنان در آن به کار رفته بیان می کنیم.

یادمان نرود که اخلاق ، شیرازه نظام اجتماعی است و نقش آن در جامعه ، همان نقش سیمان است در بنای خانه و نقش نخ تسبیح است در نگاهداری و به هم پیوستگی دانه های تسبیح. از این رو ، روند کنونی جامعه در حرکت به سمت اخلاق گریزی را باید به عنوان خطری استراتژیک برای جامعه ایران دانست و هشدار حاضر را کاملاً جدی گرفت.

نکته نگران کننده اینجاست که جامعه هم آرام آرام و بی آنکه خود متوجه شود ، در برابر این قبیل فحاشی ها و بی اخلاقی ها ، بی تفاوت می شود و این ، زنگ خطر بزرگی است.

جامعه و رسانه هایش باید در برابر بی اخلاقی ، فارغ از گرایش های سیاسی ، حساس باشند و اخلاق را خط قرمز مشترک خود بدانند ؛ بی اخلاقی ، از سوی هر کس که باشد ، محکوم است ، کما این که عصرایران ، در ماه های بعد از انتخابات ، هم پیامک سازی های موهن علیه احمدی نژاد را محکوم کرد ، هم در قبال فحاشی به فائزه هاشمی واکنش نشان داد و هم مطلب حاضر را می نگارد به امید آن که فرزندان مان در آینده ای زندگی کنند که از تریبون هایش ، صدای فحاشی و  توهین و اهانت به گوش نرسد ... فرزندان مان را که دوست داریم،نداریم؟!

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳۷۲
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۹۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
75
559
اشتباه نفرماييد.به اين مي گن مكتب حاج منصور!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
این دیگر چه نطری است
1
| Russian Federation |
۱۷:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
زنده باد حاج منصور ارضی مداح با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
جواب ما رو چرا نمیذارید
بر منکر منصور ارضی لعنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
29
215
مثل اینکه سر شما هم به تنتان زیای کرده ها. با کسانی در میافتید که نه قوه قضائیه نه دولت و نه هیچکس دیگر نمیتواند به آنها بگوید بالای چشمتان ابرو؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
19
225
من هرگزبه خانواده ام اجازه نمی دهم که پای منبراین آقایان بنشینندچون بدآموزی دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
12
206
يعني واقعا شما از اين شخص غير از اين اتظار داريد؟
روح اله شمس آبادي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
10
145
اين هم يك بدعت جديد ديگر است كه بعضي از كج فهمان اسلام ناب محمدي (ص) در دين مي گذارند.
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
9
152
فعلا" كه اين آقايان فكر مي كنند اصل اسلام آن چيزي است كه آنان فكر مي كنند و مي گويند و هر كس هم كه خلاف آنان بگويد ، ملعون و محارب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
11
132
خانه از پاي بست ويران است

خواجه در فكر ترميم نقش ايوان است

اين دوستان عزيز ميخواهند الگو هم باشند؛
با اين الگوها واي به حال ما و نسل جديد كه پاي اين منبر مينشينند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
7
90
واي به حالت وقتي ميخواي از پل صراط رد بشي
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
10
124
خداوند به اقای ارضی ادب اسلامی عنایت فرماید البته فهاشی ایشان مسبوق به سابقه است یادتان باشد چند سال پیش فایزه هاشمی را.......خطاب کردند اگر انروز با ایشان برخورد میشد حال زبان به هتاکی باز نمیکردند ضمن اینکه ایشان برای مداحی ومداحین اباعبدالله که جانم فدای مظلومیتش شود حرمتی باقی نگذاشتند
ناشناس
Austria
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
7
96
با تشکر از نقد منصفانه شما. به خدا با این وضعیت جوانان هر روز از دین دورتر می شوند.
رذ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
10
86
بايد واقعيت را دانست اين است نتيجه سالها مداحي و نتيجه اي غير از ين اگر در بر داشت تعجب انگيز بود . افرادي كه روزي خود را در بسط خرافات ميبينند . اي كاش بجاي مداحي كمي درس اخلاق ميدانست . اي كاش كسي به مداح بزرگ ميگفت درست آن نيست كه ايشان ميگويد . به اميد روزي كه سياهي ها كنار رود و دكان اين رمالان هم براي هميشه بسته شود.
يك موي آن اروپايي كه دروغ نميگوييد به تمام سالهاي اين مردان كوچك و خفيف ميارزد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
12
53
ایشون متاسفانه از اون ور بوم دارن می افتن!

من طرفدار رهبر،طرفدار احمدی نژاد،ولایت مدار اگر پاش بیوفته اقای ارضی جلوی شما و امثال شما می ایستم،خودسری هم حدی دارد.
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
9
64
تیشه ای که اینگونه افکار و گفتار به ریشه اسلام ناب محمدی ص می زند بخدا که فحشاء و . . . نمی زند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
8
66
به نظر من اون قسمت که دین یهود را به عنوان فحش استفاده کرده بدتر از اونه که تو منبر خواسته باشه فحش بده. ان شاالله که اون دنیا بتونه از این کارش دفاع کنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
5
22
ان شاء خداوند خودش نسب به اين مسائل قضاوت خواهد كرديد امثال اين افراد نيز عاقبت به خير شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
7
53
وقتی هر کسی به خودش اجازه دخالت به هر موضوعی رو بدون داشتن سواد لازم میده همین میشه دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
6
34
بی تربیت تقصیر این مشاعیم است که یه جواب دندون شکن به این ... نمی ده ادبیاتشان شده فحش دادن .
رویا
Netherlands
۱۶:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
7
87
به عنوان یک یهودی میگم آقای محترم مگه یهودی با شما چی کار کرده که در فحشهاتون دین را وسط می کشین؟
حسین حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
7
57
سخنی حضرت آقای جوادی آملی دارند به اینکه وقتی مردم دین خود را از مداحان بگیرند نه از عالمان وضعیت همین است .
البته مداخان وعالمان همه یکجور نیستند
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
5
48
آدمهاي ضعيف النفس فحش مي دهند و اين آقا هم از اينان مستثني نيست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
6
50
دلی که حسین (ع) در آن باشد به این کلمات زبانش نمی چرخد
متاسفانه اسلام پوستین وارونه ای شده است بر تن آقایان که فقط روزی حرام از آن کسب می کنند
rezahasani
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
11
32
اقاي مشايي چرا رفع اتهام نميكني
چرا شكايت نميكني تا برخي بخود
اجازه هرگونه فحاشي ندهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
81
9
حاج منصور حیفه که اینجوری رفتار کنه. واقعا حیفه. انشاء الله که ایشان اون حرف رو نزده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
حاج منصورررررررررررررر ؟! واقعا با اینهمه تهمت و افترا حج قبوله ؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
5
45
مسلمان-یهودی -همه بنده خدا هستند چه دلیلی هست که این حاجی با خدا روی منبری که باید از روی آن مردم را هدایت کرد .هم فحش میدهد و هم به پیروان یکی از ادیان خدا بی احترامی کند .حال از ایشان سوالی دارم .حاج آقا شما وقتی میروید روی منبر غیر از هدایت خلق خدا به راه راست مگر وظیفه ای دیگر هم دارید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
2
21
خوبه يكي بياد به حاج منصور بگه
حاج منصور عسل
خوب اينكارا بده ديگه
من گفتم شما نگين ديگه
بابا نگو
ااااه
felfel29@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
17
6
با توجه به فضاي مناسب ايجاد شده ضروريست رسانه هاي متعهد با استفاده از آيات و روايات روشنگري بيش از پيش داشته باشند تا ريشه اين اعمال خلاف شرع از جهره جامعه اسلامي زدوده شده تا هم دوستان ناآگاه هدايت شوندوهم دشمنان اسلام از دستاويز قراردادن اين مسائل و بدنام كردن حاميان واقعي اسلام مايوس شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
7
29
به روزگاري كه با نوحه هاي ايشان گريه مي كردم متاسفم. ايشان بايد از امام حسين مددي بخواهد كه شايد از اين منجلاب به در آيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
4
36
آدماي از اين دست هميشه بودن و هستن اما درد اصلي اينجاست كه يه سري ميرن پاي صحبت همچين آدمي ميشينن !
خودم
United States of America
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
4
24
ممنون از قلم زیبای نگارنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
6
32
واقعا براي اين مردم دلمان ميسوزد كه جايي رسيده يك مداح كه كارش مشخص است پايش ازگليمش دراز ميكند وناسزا ميگويد آخر توقيوم اين مردم هستي چه كاره اي كه به فحاشي ميكني به شحصيتهاي مملكت تو چطور نام مبارك انبيا مياوري تولياقت نام بردن اين اشخاص نداري چونكه مردم اين مملكت عقل هستند وحوب وبد تشخيص ميدهند واحتياج به تو آدم بيسواد ندارند امثال منصورارضي
هموطن
Denmark
۱۷:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
4
21
من از شاهکارهای این اقای ( مداح ) زیاد خوانده بودم ولی عکسش را تا حال ندیده بودم .
احتمالا شما اعجاز این میکروفن را نمی دانید ؛ چون هر کسی که آنرا در دست میگیرد خودش را فراموش کرده و نمیداند که کی هست و چه می گوید با آن حال و هوای مخاطبین جو گیر شده و نمیتواند خودش را همانند مسیر رودخانه به جریان آب نسپارد .
اشکال از ایشان نیست ؛ از مخترع این میکروفن هست .بنابراین شما هم هر حرف حق و بجائی را که دارید به مخترع میکروفن بگوئید نه به ایشان شاید کارساز باشد .
ضمنا من هنوز معنی ملعون را هم نمیدانم !!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
6
22
واقعا فكر مي كنيد منظور ارضي اينقدر مهم و تاثير گذار هست كه صحبتهاي ايشان را تكرار كنيد اگر رسانه ها اين سخنان بي شرمانه را منعكس نكنند پامنبري هاي ايشان آنقدر ها نيستند كه اين صحبتها در جامعه اشائه پيدا كند من فكر مي كنم بيان كردن اين حرفها خود انگيزه اي است براي مطرح شدن البته با چتر حمايتي كه امثال ايشان دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
3
15
سلام، هرچند عصر ایران را قبول ندارم اما الحق این مطالب، اخلاق گرایی است.
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
48
11
برادر عزیز یا نمی دونی فحش چیه یا نمی دونی به چی میگن فحاشی! لعن که جزو فحاشی نیست عزیز من اگه بود و گناه بود در زیارت عاشورا که نقل از معصوم است خطاب به کسانی که در دورانی پیشنماز مردم بوده اند که داده نمی شد.
مجید
United States of America
۱۸:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
2
18
دیگه هرچی داد بزنیم و اعتراض کنیم فایده نداره...من که نا امید شدم از این وضعیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
4
15
عصر ایران ممنون از جوابیه و نقد مطلب از شما که به حق گفته اید ولی این نکته را هم بدانید که این بار اول نیست از ایشان اینجور الفاظ میشنویم بهتر است که زیاد محل ندهید و سایت وزینتان را با این مطالب پر نکنید چـــرا که اینگونه افراد فقط یک مداح معمولی هستند نباید زیاد به حرفها و فحشهایشان دقت کنید چون فکر میکنند با ابنجور سخنان میتونند در دل مردم باشند که متاسفانه خیلی دیر شده و مردم خود خوب و بدها را تشخیص میدهند. متشکرم از اینکه مطلب مرا چاپ میکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
3
33
وقتی پیر و بزرگ مداحان اهل بیت اینجوری هتاکی میکنه ( سابقا این آقا با تاکید و قسم ، سید محمد خاتمی را ... زاده نامیده بود) شاگردان و پامنبریهایش چه ها که نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
1
18
شما مثل اینکه کلاً با ایشون آشنایی ندارید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
1
16
اين از درك ضعيف حاجي در امور ديني نشات ميگيرد ناراحت نشويد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
1
14
اشتباه نفرمائید جامعه در برابر این قبیل فحاشی ها و بی اخلاقی ها ، بی تفاوت نیست به موقع جواب محکمی به بی دینی ها خواهد داد
نقاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
8
28
32 سال است که در تمامی اجنماعاتمان و بخصوص در نمازهای جماعتمان مرتبا شعار می دهیم مرگ بر این و آن خوب معلوم است که دیگر این قضیه به نوعی در وجودمان نهادینه شده است آیا این طور نیست ؟؟؟!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
1
24
همین رفتارهاست که کلیساهای خانگی بر قرار می شه و عرفانهای کیهانی و کهکشانی نمود پیدا می کنه و جوان رو ازدین منزجر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
3
7
سلام
برادران عزیزم از شما بخاطر دفاع از حریم اخلاق قدر دانی می کنم

اگر آن ... و اون ... براحتی توهین می کنند و فحش می دهند و آخرش هم به این فحش های خود مباهات می کنند. ریشه اش همین بی تقوایی بر منبر رسول خدا صلوات الله علیه است. این آقا و امثالهم نسخه تجویز می کنند آن بیماران مکتب ایشان نیز مو به مو عمل می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
1
16
الهم اشف کل مریض
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
1
12
آفرین عصر ایران
عبدالمنطقم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
3
11
باسلام میبخشید دعاها وزیارت رفتنها و خواندنها بهنظر میرسد عادت شده کاری به محتوا و کفتار و کردار دعاها ناریم ما قران را میخوانیم مخالفش حرف میزنیم مگر نفرموده مسخره نکنید .لقب بد به کسی ندهید دروغ نگوئید با تبختر روی زمین راه نروید لغوی دیدید با کرامت از ان بگذرید ناس را ببخشید کاظمینالغیض باشید وووو البته به مومنین فرموده اند کسی که به اخرت ایمان داشته باشد واز یوم تبلالسائر بترسد چنین کارهائی نمیکند مگر پیرو امامان کفر باشد مجاهدین فی سبیل الطاغوت باشد وگر نه میشود کسی بداند سقف خانه اش دارد میاید پائین وهمانجا بنشیند و فار نکند چرا از شیطان فرار نمیکنند مگر چشم وکوش و دل مسئول نیشتندکه هر چه دلشان میخواهد میگویند هر کس حرفی خلاف رای انها بگوید امریکائیست اسرائیلیست منافق است ضد نظام است خطبه منافقین نهجالبلاغه را مگر نخوانده اند بقران بر گردید و توبه کنید که روز رستاخیز نزدیک است و سخت
ناشناس
India
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
4
20
واعظان چون جلوه بر محراب و منبر میکنند/ چون به خلوت میروند خود کار دیگر میکنند
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
3
32
بیچاره یهودی ها .بنازم به ادبیات اقای خاتمی ایشانبه هیچ عنوان حاضر نمیشوند به هیچ کس کوچکترین بی ادبی بکنند
. اما در این چهار پنج ساله ا خیر بد جوری این طرز حرف زدنها باب شده است .که البته کوچکترین و حقیرترینشان همین بنده خدا ارضیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
1
16
خدا شفاش بده ایشالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
77
5
سايت آشغالي داريد منتظريد كه يه نفر يه چيزي بگه زمين وزمان رو به بدوزيد ...حالم از اين سايتتون بهم ميخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
خود آزاری داری حالت به هم می خوره میای؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
ای هموطن... همین یه نفر یه نفر یه نفر با هم این اسلام،مملکت،اخلاق را نابود میکنن. اگر این فرد یک ادم معمولی بود مشکلی نبود. ولی...ولی این افراد خود را تابع و فدایی امام و رهبر می دانند و وقتی اینچنین حرف هایی از انها شنیده می شود ادم به همه کس و همه چیز مشکوک می شود. البته ایشان دفعه اولشان نیست که ... واقعا برای اینجور افراد مدعی همه چیز متاسفم که ابرویی برای اسلام،امام،شهیدان،بسیجیان،رهبر و ایران نگذاشته اند...متاسف...
ناشناس
Canada
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
0
18
توهین به ادیان توجیدی ضمن اینکه گناهی بزرگ است باعث می گردد طرفداران افراطی آنها نیز به دین ما توهین کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
0
9
واقعا اینها چه کسانی هستند که اینقدر میدان دارند برای که اخلاق و نجابت دینی را قربانی مطامع و یا افکار غلط خود کند؟
ناشناس
United States of America
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
14
4
مثل اینکه تو هم ملعون یهودی صفت شدیا :D
ه ه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
2
21
آقا چرا باید به هم وطنان مان و دیگر مردم جهان که یهودی هستند توهین شود و ما هم از آن بگذریم مگر اینکه "موسی" را توهین کرده اند ، شما به خاطر یک گروه نژاد پرست در بین یک قوم همه را خراب می کنید مگر اینکه "اینشتن" یهودیزاده بود ، "مندلسون" یهودی زاده بود ، "ایستراخ ،هایفتز، هاروویتز و ... یهودی زاده بودند ، این افراد که من با حافظه بد خود به یاد می آورم کم انسان هستند و این فرد بی علم و بی دین انسان کامل است که بی ادبی می کنند ، پروردگار به داد ما کفر گویان برسد ، انسانیت در شعور و رفتار انسان هاست ( به خاطر خدا ثبت کنید.)
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
2
26
راستی از کی نوحه خوانها شده اند سیاستمدار؟
ناشناس
Bulgaria
۲۲:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
2
25
لابد جناب حاج منصور عرضی! با این فحش احساس قرب الهی هم دارند!!!
فرهمند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
2
27
وقتی ایشون انقدر ازادی عمل دارند تا به جای پرداختن به اطرافیان مساله دار خود دایما به فحاشی به دیگران میپردازد و کسی هم متعرض او نمیشود چه باید کرد حساب حاج منصور با کرام الکاتبین است با این کارهایی که میکند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
1
7
اگر دینداری بامعرفت شناخی نباشد ، تکیه برتعصب خشک جز این نتیجه نمی دهد .
جلال
Germany
۲۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
0
21
مداح اهل بیت ! واقعا چه عبارت بی معنی برای ایشان وچه ظلمی بر اهل بیت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
2
23
اقای شجونی هم در اردکان اقای رحیم مشایی را گوساله خطاب کرد این نشان دهنده افول اخلاق در بین واعظان است
فرانک
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
45
2
عصری جان توهم کم نذاشتی.هر جور دلت می خواد داری بار حاجی میکنی...
حالا یه اشتباهی کرده . تو چرا داری همون اشتباه رو تکرار می کنی....
خیلی هم شیطونی جیگر....
مواظب خودت باش .....
ناشناس
Sweden
۰۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
3
49
حاجی ارضی عزیز من یهودی هستم و هر چه دنبال صفت خاصی‌ در خود گشتم آن را پیدا نکردم غیر از اینکه ما هم یکی‌ از کتب خدا را دنبال می‌کنیم و در مجلس نیز نماینده داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
من به عنوان یه مسلمان از شما هموطن یهودی معذرت می خوام. بعضی حرفا رو نباید جدی گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
من به عنوان یک مسلمان خواهش می کنم در ذهنتان مسلمانانی مانند این آقا را از اسلام تفکیک نمایید. اینان آبرویی برای اسلام باقی نگذاشته اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
4
مثل یکم آزادی بیان زیادیشون شده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
30
2
و آقاي ارضي هم به عنوان يک شهروند ، حق دارد آزادانه مسائل کشور را به نقد بکشد و از مسوولان انتقاد نمايد. تاکيد هم مي کنيم که هر کس منصور ارضي يا ديگري را از بيان انتقاد منع نمايد ، برخلاف تعاليم دين و نص صريح قانون اساسي عمل کرده است.؟!
aman
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
9
اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی
بر آورند غلامان او درخت از بیخ
همین! روشنه؟
عبد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
45
3
خیلی خوب حالا تو چرا عنان رو از کف دادی و داغ کردی. اولا که هر کسی تو گور خودش می خوابه و جوابگوی اعمال خودشه
دوما تو اگه نهی از منکر کنی ، اینقدر مظاهر فساد الان توی جامعه ما رواج پیدا کرده که تو اگر خبر گزاری رو بکنی ستاد امر به معروف و نهی از منکر درآمدت بیشتر از الان خواهد شد تازه اونم با زبان تند و تیزی که داری
سوما نیازی نبود که دین یهود رو هم به عنوان دین رسمی کشور معرفی کنی که بخواهی یک چیزی رو اینقد بزرگش کنی
چهارما منبر آل الله همیشه مکان روشن سازی و آگاه سازی مردم نسبت به افراد و وقایع بود و هست ...
خلاصه کاسه داغتر از آش شدی داداش یه کم فیتیله رو بکش پائین
بای
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
2
21
من سالها حداقل سالی یک مرتبه هم شده هزار کیلومتر می امدم تهران تا در دعای کمیل حاج منصور در شهر ری شرکت نمایم ولی از آن زمان که شروع به این حرفها کرد حتی وقتی صدای آن از تلویزیون هم پخش مشود آن را خاموش می کنم خدایا ما را به خودمان وا مگذار
رضا باقری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
42
4
اولا بالاخره ملعون یهودی صفت یا یهودی زاده ثانیابه عنوان مثال مگر حدیث پیامبر را نشنیده اید که فرمودند یهودیان امت من کسانی هستند که صدای اذان مسجدرامی شنوند ولی به جماعت (یامسجد) نمیروند ، پس یهودیان حتما نکوهش شده اند ثالثا کجای دین آمده اگر به کسی گفتی یهودی به اوفحش داده ای پس حالا که شما لقب یهودی بودن را فحش میدانید خود شما اول کسی هستیدکه به یهودیان توهین کرده اید ( لطفا مثل جندین بار گذشته سلیقه ای گلچین ننمائید و اعلام نظرات را درج کننید)
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
2
8
افراد به مرور زمان هویت و ذات اصلی خود را بروز می دهند
ناشناس
Netherlands
۰۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
31
1
با سلام
والله عمل بعضي ها از صد تا فحش دادن به مردم بدتره حالا شما هم بريد پا منبر حاج منصور استفاده كنيد ، هم خبر تون رو تهيه كنيد ، بهتر نبود از باب نهي از منكر برادر خبر نگار اخر منبر به خود حاجي تذكر مي داد ؟ شايد خود حاجي قانعش مي كرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
21
با سلام, بنده سالیان سال پامنبری ایشان بودم و در نهایت به دلیل همین نوع رفتارهای زشت ایشان و شاگردانشان عطای آن را به لغایش بخشیدم . راستش را بخواهید این آقا و شاگردانش بار اولشان نیست که اینگونه صحبت میکنند و در شرایط مختلف از توهین به بسیاری از مسئولین وقت خودداری نکردند. از ایشان بپرسید سال 76 در مسجد شهدا نازی آباد با امام جماعت مسجد چگونه برخورد کردند.
ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
15
واقعا همه افراد جامعه حق دارند مثل اين آقا انتقاد كنند و مشكلي برايشان پيش نيايد ؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
19
همین افراد جوانان را از اسلام جدا کرده اند.
حبیب زاده
Pakistan
۰۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
32
1
هرچند که شما از آقای ارضی انتقاد میکنید کی هستید و کجا بودید نمی دانم ولی برگردید به تمام سخنان او درمورد هرکس انتقاد کرد بعد ازگذشت جند سال پی به ماهیت اصلی آن شخص بردید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
7
در کشوری که گاهی خواص و افراد روشنفکر هم توهین را ادبیات بر حق خود تلقی می فرمایند از دیگران چه انتظاری میرود این دقیقا همان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
4
18
عجب نونی داره این فحش دهی!!!
مزه نکرده به دهنتون واسه همینه که گیر میدین به این آقا!
مگه نمی دونین که خیلیا از این راه به خیلی چیزا رسیدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
13
احسنت به شما با این تذکر بجایتان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
23
ایشان سالهاست( از قبل از ریاست جمهوری آقای خاتمی ) در منابر اهل بیت رویه فحاشی را پیشه کرده اند.و ابائی هم از آن ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
17
همین افراد جوانان را از اسلام جدا کرده اند.نه صیهونیستها.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
15
چرا به این فرد اجازه داده میشود منبر برود...باید به جرم فحاشی دادگاهی شود
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
16
کاش این آدم روضه خوان امام حسین ع نبود !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
29
2
وقتی انسان از موضوعی به شدت ناراحته ، وقتی حرکاتی رو می بینه که از اعماق وجود اونو عصبانی می کنه ، واقعا مز مزه کزدن حرفها کار سختیه ، من اگر جای ایشون بودم فکر کنم بدترین از این به زبانم میومد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
19
كار مملكت به كجا رسيده كه يه مداح معمولي هم تو سياسيت نظر ميده قديم مداحا فقط مراسم عزاداري رو گرم مي كردن و پولشونو مي گرفتن اما حالا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
2
13
این نکته ای بود که چندوقت پیش یکی از مراجع به آن تذکر دادن به بقیه مراجع اعلام نمودن که مراجع نباید میدان را خالی کنند تا میدان به دست مداحانی بیافتد و هرچه خواستند بگویند وهر چه خواستند بکن مانند پاکستان . این آقا که جای خود دارد که خیلی وقت است فقط فقط از مداحی اهل بیت فقط نام آن را یدک می کشد امیدوارم خدا ایشان را هدایت بفرمایید و دامان خود را هرچه زودتر از این آلودگی ها دنیوی پاک کند. انشاء الله
محمد رضا
Germany
۰۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
10
عجب صبري خدا دارد
اگر من جاي او بودم
همين بهتر كه او خود جاي خود بنشسته و تاب تماشاي تمام زشت كاريهاي اين مخلوق را دارد
وگرنه من بجاي او بودم
يكنفس كي عادلانه سازشي با جاهل وفرزانه مي كردم
عجب صبري خدا دارد!
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
19
يادشت بخير كوچيك كه بوديم تلويزيون ، ماهواره و اينترنت كه نداشتيم گهگاهي از طريق دوستان نوارهاي كاست افراد منبري زمان گذشته را گوش مي كرديم تنها چيزي كه از ان نوارها به ياد دارم خوش بياني و ادب سخنران بوده كسي به كسي توهين نمي كرد.منبري حكم اعدام صادر نمي كرد. مداح بودجه تصويب نمي كرد.هر كس جاي خودش بود. نمي دانم با اين اوضاع به كجا مي رويم هيچ كس توي اين مملكت تاريخ انقضاء بيش از 8 سال ندارد بعضي ها به 6 سال هم نمي رسند كه از طريق همين منبرها غير قابل مصرف مي شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
15
وا مصییبتا به این جامعه و به این فرهنگ !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
3
24
یهودی ها چه گناهی کردن که بایستی اینجوری مظلوم باشن؟ اگر یک یهودی بگه "ملعون مسلمان صفت" چه اتفاقی میافته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
17
اگر وقتی ایشان واژه فا...هاشمی را بکارذبرد حد می خورد امروز فیلم توهین به دخترهاشمی پخش نمیشد که راحت بگوید فا... وجن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
17
نقد بسيار زيبايي كرديد .متاسفانه تا اين نوع آدم ها از امنيت آهنين برخوردار هسنتد و كسي جرات برخورد نداره همين وضعيت اسفار ادامه خواهد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
2
شما به دل نگير
ناشناس
-
۱۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
7
به اين كه اشخاص مهم كشور فحاشي و تهمت ميزنند ميگن غرب زدگي . نه به لباسي كه امروز جوانان ميپوشند
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
17
3
دمش گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
31
3
عصر ایران خودتو خراب نکن با این نوع خبرا
بنده ناچیز خدا
United States of America
۱۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
18
7
بنام انکه گل را رنگ و بو داد و باسلام

برادر و یا خواهر نویسنده عزیز این متن، شما آمدی ایرو را درست کنی چشم را هم کور کردی! مگر نه اینکه یهودیان پیروان موسی کلیم الله (ع) و اهل کتاب می باشند و خدواند متعال بارها در قرآن مجید از شما و من مسلمان خواسته که با ایشان با ملاطفت و احترام برخورد کنیم؟ مگر یهودی بنده خدا و اهل کتاب نیست که یهودی بودن مذموم و زشت باشد؟
إِنَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ هَادُواْ وَالصَّابِؤُونَ وَالنَّصَارَى مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وعَمِلَ صَالِحًا فَلاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ
المائده ﴿۶۹﴾
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
مثل این که متن رو درست نخوندی ؛ خود نویسنده در متن به این موضوع هم اعتراض کرده است.
ناشناس
Netherlands
۱۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
12
خدمت حاج منصور بفرمایید این جور توهین ها ممکن است نتیجه معکوس بدهد.
ناصري
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
2
16
حاج منصور بتاز كه خوب ميتازي. چيزي كه عوض داره گله نداره . شرايط جامعه به سمت فحاشي پيش رفته . حتي نمايندگان مجلس هم بجاي قانونگذاري راه ميفتن تو مجلس شعار مرگ ميدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
4
4
حالا شاید اسفندیار از نظر اقایان دشمن امام حسین بود و مشمول این لعن گردد
الهم لعن علی اسفندیار المشائی فی کل الیوم الی یوم القیامه و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
3
14
ابتدای بی اخلاقی همان باصطلاح مناظره های گذایی بود که رئیس محترم دولت بدون هیچ ابایی یاران انقلاب را به باد تهمت و افترا گرفت و کسی نبود که...
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
16
سلام
ميشه بفرماييد ايشون سطح سوادشون چقدره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
5
1
ايكاش نسبت به همه بد اخلاقي ها اينگونه ناراحت مي شديم و تذكر ميداديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
13
یکی بگه این آقا چی کارس تو این مملکت که در مورد همه چی نظر میده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
7
زباغ رعيت گرملک خوردسيبي برآورندغلامان درخت ازبيخ!
ورشيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
2
9
شايسته است صنف لباس فروش نسبت به اين موارد حساسيت نشان دهدالبته اگر برايشان اهميت دارد.اين آقا سالهاست كه صداي زيبا و مداحي وعزاداري معصومين را با الفاظ ركيك آلوده مي كند.از ابتدا علي رغم ادعاي غليظ ولايت مداري آقاي هاشمي وخانواده اش را با لعن وفحش هاي حيثيتي خطاب مي كردند ازانتخابات سال 76 ه آقاي خاتمي وعده ي بسياري به اين افراد اضافه شده وهرروز هم بيشتر مي شوند .يادم مي آيد سال 76 وقتي به آقاي خاتمي توهين كردند بسياري از خانم ها با ناراحتي جلسه ايشان را ترك كردند وسيل آقايان كه درحال ترك مجلس بودند نيز مي شد مشاهده كنيم.عدهي زيادي هم كه جلسه را ترك نكردند آخر مجلس اعتراض مي كردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
8
مگر ما مسلمانان مدعی نیستیم که دینمان به ما عفت در کلام، کظم غیظ، بردباری و سعه صدر را یاد می دهد پس چطور این خصایص را در بزرگان سیاسی و بعضا دینی این مملکت نمی بینیم؟!
اگر شما بر حقید، چرا توهین می کنید، از علی نیاموختید؟ از حسین دشت کربلا در تنهایی و مظلومی نیاموختید؟ که عفت در کلام داشته باشید.!
ای وای ای وای که شما به معنی واقعی کلمه در این چند سال اخیر با این نوع ادبیات فقط آبروی دین را می برید و بس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
13
روايت است در آخر زمان اسم دين پيامبر فقط نامش مي ماند و از قرآن فقط كتابش
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
59
4
بنده بيش از 12 سال است كه پاي منبر حاج منصور نشستم و امسال شما و مشايي كه دستون تو يك كاسه است لعنت كرديم. هر چي مي گه درست ميگه. از اين به بعد هم نام ايشان را حاج منصور ارضي ذكر كنيد نه منصور ارزي . پسر خالت كه نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
ببند
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
نه منصور ارزی پسر خاله مانیست (خدا را شکر)ولی همه متدینین برده اون وشما مریدانشون هستن که هر جور دوست داشتید خطابشون کنید(البته منظورم مشائی نبود چون اون هم یکی هست مثل شما ها)
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
3
30
من هیچ وقت رغبت نداشتم پای منبر مداح یا سخنرانی بنشینم که صدها هزار تومن بابت هر جلسه ای پول به جیب می زنند و ادعای محب اهل بیت رو هم دارند.... اینها دین فروشانی هستند که وصف حالشان در تاریخ آمده است...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
26
4
شما که دم از سیره معصوم می زنید خودتان اول عمل کنید.
در ابتدای مقاله نوشتید رسانه های دیگر خبر دادند و هیچ منبعی هم معرفی نکردید که مستقیم مراجعه کنیم. انسان نباید بر اساس شنیده ها در مورد کسی قضاوت کند.
دو حدیث از معصومین:
از نشانه های منافق همین بس که چیزی را که شنیده و خودش ندیده است برای دیگران نقل کند.
فاصله میان جهنم و بهشت فاصله گوش و چشم است. (یعنی تا خودت ندیدی بازگو نکن)
پس اول شما به سیره اهل بیت عمل کنید و بعد نصیحت کنید تا شاید نصیحتتان موثر افتد.
هاني
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
39
4
اگر مسلمانيد و از مسلماني حرف ميزنيد شما رو قسم ميدم به حضرت عباس كه اين پيام رو تو سايت منعكس كنيد. اولا حاج منصور ارضي نه منصور ارضي. دوما من سالهاست حاج آقا رو مي شناسم و هر چي ميگه درست ميگه دست شما هم تو دست اون مشايي ملعون است كه ازش حمايت ميكنيد مثل فحاشي به به دختر هاشمي كه ناراحتتون كرده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
10
اين تعابير براي عابران كوچه و بازار هم زشت است و براي يك مداح اهل بيت ، بسيار بسيار زشت تر و همانطور كه بر تك تك افراد جامعه ، نهي از منكر واجب است در مورد ايشان نيز در وحله اول تذكر و در صورت لزوم تحريم جلسات مداحي ايشان براي مدتي بر تك تك افراد واجب است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
5
7
من شخصا مرید رحیم مشایی هستم
آقایان اگر اینجوری خودنمایی نکنند که دیگه اینقدر پامنبری ندارند
اگر مرد هستید فقط یک بار ببینید رحیم مشایی چطور جواب منتقدینش رامیدهد؟ اصلا جوابی میدهد؟ تا حالا کسی پرخاش و فحاشی او را دیده؟؟؟؟؟
ناشناس
Spain
۱۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
2
8
آب در هاون ميكوبيد
اينها هر كاري دلشان بخواهد ميكنند و هيچ كس هم حريفشان نيست.
عبدالله
Netherlands
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
19
با وجود امثالي مانند اقاي ارضي نيازي به توطئه صهيونيستها وجود ندارد خداوند نسل هتاكان را كم خواهد كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
3
1
به احترام اقا سيد الشهدا و يار و انصار با وفايش وبه عنوان دوستدار مداحان مخلص همچون حاج منصور ارضي از محضرشان استدعا مي كنم خيلي مواظب باشند كه اسم انها غير از محضر حضرت سيدالشهدا ع نباشد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
2
5
متاسفانه از نظر اخلاقی هر روز به قهقرا می رویم.ایشان هم یکی از آن گروههای خود سر هستند هیچ منطقی به غیر از فحش و تهمت نمی شناسند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
1
21
برادرم ايشان و مداحان ديگر مدتهاست كه به هر كس كه كوچكترين اعتراضي كند ميتازند و انگ ميزنند و فحاشي ميكنند!؟تا حالا كجا بوديد؟
البته بنده هم با شما موافقم كه هر شهروندي حق اعتراض دارد ، نه فقط عده اي كه فراتر از قانون هستند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
5
2
حاج منصور !! حرفای آقا رو امروز 5 شنبه حتما شنیدی .مواظب باش مورد غضب خداوندی قرار نگیری
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
0
اخه خوش مروت , چرا نظرمونو نشون نمیدین. حتما باید رسانه ای ویا مسئول باشیم. مگه ما دل نداریم. چرا مارو نمیبینید؟ مگه جاتونو تنگ میکنیم ووو بهر حال, دل شکستن هنر نمیباشد.. خاوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
4
0
من با کلیت این مطلب موافقم. ولی این جمله شما واقعاً برایم جالب و عجیب است. "آقاي ارضي هم به عنوان يک شهروند ، حق دارد آزادانه مسائل کشور را به نقد بکشد و از مسوولان انتقاد نمايد"
شما خودتان به این گفته خودتان ایمان دارید؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
4
6
حاج منصور ارضی اگر مسلمان واقعی است با بیانات امروز مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای باید هرچه سریعتر از آن فرد عذرخواهی وحلالیت بطلبد
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
9
4
اقای مشایی سعه صدرش ما را اذیت میکند به نظر من دیگر مشایی نباید در برابر این ادم های اقتدارگرا و فحاش و تخریب گر سکوت کند مشایی چرا حرف نمیزند من نمیدانم و مرا خسته کرده .اقای مشایی جواب این ادم ها را بده
همرزمان شهيد همت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
6
4
نتيجه اي اينجور منبرها اين خواهد شد!!توجه كنيد!!!!!!!!!!!!!!!!!
واکنش شدید آیت الله وحید به کوتاهی مسوولان در قبال ترویج مسیحیت: آمار جوانان مسیحی شده قمی را هم می دانم
بعد از پایان درس ، چند طلبه انگشت شمار که دچار سوء تفاهم شده بودنداعتراضاتی را نسبت به ایشان داشتند و این در حالی بود که ماجرا ، صرفاً ناظر به ترویج مسیحیت در کشور بوده است و نه مسائل سیاسی داخلی و نظایر آن.
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
22
3
با حرف شما موافقم اما به نظر من مشکلاتی اینجنین که در جامعه پیش می آید ناشی از بعضی عقده ها از بعضی از خواص دنبا طلب است مثلا در قضیه ی خانم هاشمی در شهر ری من ضمن محکوم کردن این اقدام زشت و غیر اسلامی معتقدم اگر از روز اول آقازاده ها نیز به مانند مردم تلقی می شدند شاهد این عقده ها نبودیم با تشکر از نصیحت اسلامیتان به آقا منصور عزیز
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
3
5
شما میفرمایید "فحش" کلمه لعن با فحش تفاوت دارد.
مگر تمامی کسانی که در روز عاشورا آن جنایات هولناک را انجام دادند مسلمان نبودند؟
اکثر آن ملعونین (لعن زیارت عاشورا به آل) حتی نماز شب میخواندند.
پاسخ ها
سید مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
خنده آمد خلق را از این قیاس.اگه مذهبی باشی می دونی که زیارت عاشورا کلام معصومه نه چنین شخص ...اگه بخواهیم این جور استدلال کنیم هر کس به هر دلیلی می تونه به مسلمونی توهین کنه چون این موضوع مسبوق به سابقه هست واقعا که...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
1
1
باور كنيد خيلي از جواناني كه دين گريز شده اند از سخنان چنين مداحاني است كه دين را به دنيا فروخته اند
سید منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
1
0
حاااجیییییییییییییییییییییییییییییی
طرز تهیه قیمه لاپلوی مجلسی به روش یک آشپز باتجربه (فیلم) نوشیدنی‌های گازدار رژیمی، سالم هستند یا ناسالم؟ انتصاب در وزارت میراث فرهنگی ؛ سعید خال مدیرکل پشتیبانی و رفاه شد پزشکیان: زمانی که ما دانشجو بودیم بحث حجاب و بی‌حجاب مطرح نبود تمام دعوا سر نحوه حل مشکلات مردم بود (فیلم) پروین، از آتش سوزی تا زندگی دوباره / معلولیت این زن را خانه‌نشین نکرد! (فیلم) زمین‌تخت‌گرای مشهور پس از مشاهده خورشید نیمه‌شب در جنوبگان، کروی‌بودن زمین را پذیرفت ترامپ برای تصرف مجدد کانال پاناما دندان تیز کرد! قتل یک شهروند روس در ایران ؛ بیانیه سفارت روسیه فاطمه راکعی، معاون زنان ستاد انتخاباتی پزشکیان: امروز مسئله زنان ایران نه حجاب اجباری و نه «برهنگی» است/ زنان فرهیخته مسلمان به اجباری بودن حجاب نه گفته‌اند (فیلم) سه‌شنبه؛ بررسی افزایش قیمت ارز در جلسه غیر علنی مجلس با همتی و فرزین لحظه عجیب بیرون آوردن ماهی زنده از شکم ماهی مرده (فیلم) شروط مجلس برای انتشار دلایل ردصلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها گزارش بی بی سی درباره مقایسه فرح پهلوی و اسما اسد / همسر بشار نمی خواهد سرنوشت تلخ همتای ایرانی اش تکرار شود اسرائیل در جستجوی بقایای جاسوسی که ۶۰ سال پیش در سوریه اعدام شد؛ الی کوهن کیست؟(+عکس) ماجرای «هتل کارلتون»/ تخریب و بازسازی این بنا ممنوع است