۲۲ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۱۰۰۶
تعداد نظرات: ۸۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۹-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۹۱۰۰۶
انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۹-۰۵-۱۴۰۳
یادداشت صریح فرزند یک شهید درباره توهین نماینده مجلس به مرزهای ایران: اولش فکر کردم استفراغ پسمانده های رجوی است

تقصیر شومنی چون "ثابتی" نیست، بزرگترهای به اصطلاح اصولگرایش مقصّر هستند

تقصیر شومنی چون
من و امثال من، داغ یتیمی نکشیدیم که امثال ثابتی، رو به مرزهای این سرزمین آروغ جناحی بزنند و فکر کنند که چون پشت نقاب حزب اللهی گری پنهان شده اند از خشم انقلابی فرزندان شهدا که هنوز وفادار به خون پدرانشان هستند، مصون می مانند.

 عصر ایران - 1 . پدرم که به جبهه می رفت نگفت مرگ بر این مرزی که با فلانی ها هموطن هستیم. فلانی هایی که آن روزها خودشان را مجاهدین خلق می نامیدند و خلق، آنان را منافق خطاب می کرد؛ پدرم ایران را دوست می داشت.

پدرم وقتی مجروح شد و هنگامی که دوباره به جبهه برگشت و شیمیایی شد، باز هم  نگفت مرگ بر این مرزی که برای حفظش، حتی نمی توانم درست نفس بکشم و درست صحبت کنم؛ پدرم ایران را دوست می داشت.

وقتی هم بعد از سال ها رنج تنگی نفس و سرفه هایی که هر روز امانش را می برید و اشک بر چشمانش می آورد، تمام کرد و به شهادت رسید، ما نیز نگفتیم مرگ بر این مرزی که به خاطرش پدرمان را از دست دادیم؛ ما نیز ایران را دوست می داریم.

امیر حسین ثابتی
دیروز که دیدم امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس شورای اسلامی وقیحانه توئیت کرده که مرگ بر مرزی که عراقچی و ظریف در آن به دنیا آمده اند، ابتدا باور نکردم و گفتم شاید از آن توئیت های فیکی باشد که پسمانده های رجوی در شبکه های اجتماعی استفراغش کرده اند اما پرس و جو که کردم دنیا دور سرم چرخید: وای خدای من! چگونه یک ایرانی  می تواند به مرزهای میهن اش مرگ بفرستد! آن هم کسی که خود را نماینده مردم همین سرزمین می داند!

اشک ریختم، واقعاً اشک ریختم، مخصوصاً وقتی چشمم به آخرین عکس پدرم افتاد که روی تخت دراز کشیده بود و با چشمان بی رمقش به دوربین و به همه ما بازماندگان ایران چشم دوخته بود.
چه کردیم ما با ایران و با میراث شهیدان؟! پدرم آن سوی اشک هایم جا ماند... .

2. تقصیر شومنی چون ثابتی نیست که بالاترین هنرش مجری گری تلویزیون و سفر به قطر بود برای دیدن بازی های جام جهانی؛ تقصیر بزرگترهای "به اصطلاح اصولگرا"یش هست که جوان خام و هدرگویی چون او را در غیاب مردم توی لیست گذاشتند و  در کم رمق ترین انتخابات تاریخ پارلمانی جمهوری اسلامی با رأیی نازل به مجلس فرستادند تا امر بر او مشتبه شود که آنقدر بزرگ شده که می تواند بر مرزهایی مرگ بگوید که پدر من و 230 هزار تن دیگر چون او برای حفظش جان شان را از دست دادند و الان به جای آن که نزد خانواده هایشان باشند یا در کرسی های مجلس برای ملت بجنگند، زیر خروارها خاک سرد مدفون شده اند و لابد تا کنون آن زیر چیزی جز استخوان از آنان باقی نمانده است.

نوشتم "به اصطلاح اصولگرا" چون پدر من هم تا وقتی، نفس های نیم بندش می آمد، اصولگرا بود ولی هیچ شباهتی بین او امثال ثابتی و رسایی و نبویان و کوچک زاده و نظایر این قوم نبود؛ یا پدر شهید من اصولگرا نبود یا این ها اصولگرا نیستند.

امیرحسین ثابتی
3. اگر تاریخ ما را مذمت کند که در زمان شما نماینده ای بود که معنای مرز را نمی فهمید و می گفت مرگ بر مرز و معیاری که من و عراقچی را آشنا بداند و افغان های عضو فاطیمون را غریبه، ما چیزی جز شرمساری نخواهیم داشت.

عراقچی و امثال او چون پدر من در آن 8 سالی که ثابتی هنوز یه دنیا نیامده بود، برای همین مرزی که این جوان خام برایش آرزوی مرگ دارد، جنگیدند و چه می دانند متولدین و بزرگ شدگان بعد از جنگ که سرب داغ و دود باروت و بوی خون چیست؟ و خدا را شکر که نمی دانند و ای کاش هیچگاه هم ندانند و تجربه اش نکنند. ولی حق ندارند این گونه بی شرمانه درباره مرزی که برای نگهداشت وجب به وجب اش 800 هزار نفر از مردان و زنان این سرزمین شهید و مجروح و جانباز و اسیر شده اند، حرف مفت بزنند و بعد با پر رویی تمام، ادعای اصولگرایی و وطن دوستی و انقلابی گری کنند.
راستی اگر ایشان قائل به مرز نیست، چرا نمی رود در افغانستان کار کند؟

شهدای دفاع مقدس
4. عراقچی در پاسخ به ثابتی گفت: من نمی‌گویم مرگ بر وطنی که هموطنم عراقچی است. من می‌گویم جانم فدای وطنی که فردی منتقد، ولایت‌پذیری مجلس را هم زیر سوال می‌برد.
عراقچی دیپلمات است و لابد پاسخش هم دیپلماتیک است اما من فرزند شهید هستم و همانند پدرم و رهبرم، انقلابی ام و اصولگرای واقعی و نه از این قلابی های تازه به دوران رسیده.
پس من نمی توانم مانند عراقچی پاسخ دیپلماتیک به این فرد هتاک بدهم و به صراحت می گویم: مرگ بر کسی که به این وطن خیانت کند، چه در مجلس باشد و با ریش و یقه بسته به مرزهای این سرزمین فحاشی کند و چه در دولت و هر جای دیگر.
من و امثال من، داغ یتیمی نکشیدیم که امثال ثابتی، رو به مرزهای این سرزمین آروغ جناحی بزنند و فکر کنند که چون پشت نقاب حزب اللهی گری پنهان شده اند از خشم انقلابی فرزندان شهدا که هنوز وفادار به خون پدرانشان هستند، مصون می مانند.

5. اگر این مرز که نماینده اش بدان مرگ می گوید به برکت خون شهیدان نمانده بود، این 290 کرسی پارلمان هم وجود خارجی نداشت که امثال ثابتی روی صندلی های سبز و نرم آن لم بدهند. کرسی هایی که برای هر کدام شان 793 مدافع مرزهای ایران شهید شده اند. کاش کسی که به مرزهای این کشور مرگ نثار می کند، لااقل این اندازه شعور داشته باشد و بفهمد که روی خون 793 شهید نشسته است نه روی چرم و چوب و فلزهایی به نام صندلی.

تقصیر شومنی چون
6. می خواستم نام خودم و پدر شهیدم را هم بنویسم اما یاد توصیه همیشگی و وصیت او افتادم که گفته بود حق ندارید از نام من کوچک ترین استفاده ای بکنید. ما حتی از سهیمه کنکور نیز استفاده نکردیم و خود او نیز تا وقتی زنده بود، از مزایای جانبازی بهره نبرد. بنابراین با امضای محفوظ فرزند یکی از 230 هزار شهید برایتان می فرستم و امیدوارم منتشر کنید.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۲۹۲
غیر قابل انتشار: ۱۰۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
17
378
کاش همه اینا رو بدیم به افغانستان، به جایش افغان بگیریم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
21
479
درود بر نویسنده عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
12
474
برای اولین بار در تاریخ جهان یک نماینده مجلس گفته مرگ بر مرزهای کشورم و این ننگ به نام ثابتی ثبت شده و اگه مجلسی ها نمی خوان به اسم اونا هم ثبت بشه باید از این نماینده هتاک اعلام برائت کنند و خواهان استعفای او شوند. واقعا سرشون سوت نکشید وقتی دیدند همکارشون به وطنشون توهین به این بزرگی کرد؟ واقعا چطور می خوان 4 سال باهاش رو در رو بشن؟
وااااااااااااااااای خدا! مگه می شه آخه؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
13
392
درود به شرفت، چقدر عمیق و کامل پاسخ دادی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
12
430
به نظرم شورای نگهبان باید به دلیل عدم وفاداری آقای ثابتی به سوگند نمایندگی و پایبندی به قانون اساسی و جمهوریت اسلامی اعتبارنامه ایشون رو باطل کند
پاسخ ها
چکو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
" اگر قراربود از شام خبری باشد،اول شب می بود". شورای نگهبان ،اگر میخواست باین "مبانی عمیق وطن پرستی" ، برای احراز شرایط نمایندگی ،ورود کند ، بوقتش عمل میکرد.افسوس...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
12
310
آفرین بر این فرزند برومند ایران با مرز پر گوهرش!
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
10
333
صد درصد با نویسنده موافقم و امیدوارم از این هتاکی به راحتی نگذرند
hmg
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
8
289
احسنت عالی بود،درود بر نویسنده شجاع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
10
325
اگر کشور و مجلس و قوه قضائیه و ... صاحبی داشته باشه باید رد صلاحیت بشه
عظیمی رزمنده وایثارگر دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
10
286
اینان در مجلس با این نوع گفتار فقط کمک به موساد وسرخوردگی نسل جدید را رقم می زتتذ هیهات که دوستانی از بنده در جبهه جلوی چشمم تکه تکه شدند وحالا این بشر اینگونه صحبت میکند والله قسم اینها نماینده ما نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
12
330
سلام و عرض ادب.
آقای ثابتی یکی از نمایندگان تفکر خطرناکی به نام جبهه پایداری هست که سودای ریاست جمهوری این مرز و بوم رو در سر داشتند.
با این توییت مشخص شد که این لفراد چه تفکراتی دارند و چه نقشه های شومی در سر برای این کهن مرز و بوم دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
قابل توجه جلیلیست ها
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
12
295
هر روز که می گذرد بیشتر مطمئن می شوم که باز کردن مرز به روی میلیون ها نفر از اتباع همسایه شرقی عمدی بوده است .
هرچند خوشبختانه چرخ گردون طوری چرخید که آن دولت ادامه نیافت و امیدواریم دولت جدید بتواند این تهاجم را خاتمه داده و کشور را به شرایط عادی برگرداند.
هرچند دیپورت کردن این میلیون ها نفر که از قضا حمایت های خاص را هم پشت سر خود می بینند ، ارزشش از پیروزی بر دشمن بعثی کمتر نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
10
336
آقای ثابتی
ایرانی بودن لیاقت میخواد
سید تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
7
256
خداوند بزرگ ، پدرت را بیامرزد...عجب نوشته ای بود از دیار شیر مردان تاریخ که به قلم شیرمردی ( شیرزنی) از سرزمین مادری نوشتید...شیرمادر و نان پدر حلالت دلاور..افتخارمان هم سرزمینی با شما فرزندان شهید هست که خائنین تاب دیدنشان را ندارند.
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
7
197
ما با هر غریبه ای بیرون این مرز وبوم غریبه ایم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
6
203
متاسفانه افرادی تریبون دارند که هر آنچه دلشان می خواهد بدون تفکر بگویند
...... دیگران از جانشان مایه گذاشتند تا افراد امثال ثابتی از مزایای قدرت بهره ببرند و بی تدبیر توهین کنند ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
10
276
به نام خدا و با سلام.
من هم فرزند شهید جنگ 8 ساله هستم. پدرم در عملیات کربلای 4 در دیماه سال 1365 شهید شده است. باور کنید تک تک جملات نویسنده را با تمام وجودم می فهمم و درک می کنم. من هم با تمام صراحت اعلام می کنم «مرگ بر خائنین به این مرزوبوم و خائنین به مردم مظلوم کشورم ایران».
رسوایی این نواصولگرایان هنوز مانده، این یک گوشه از عقاید خطرناک و شوم این قبیله است. از رسانه هایی همچون عصر ایران بابت اطلاع رسانی و هوشیاری اش، سپاسگزارم.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
5
211
درود و رحمت الهی بر پدر شهیدت و همه درگذشتگان در راه وطن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
7
192
درود بر شرافت تو و پدرت و این کشور به داشتن شما می بالد .
دور نیست نابودی نفوذی ها
محمد اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
5
211
درود بر شرفت فرزند عزیز ،،، شاید پدر شهیدت در ثامن الائمه آبادان و یا خرمشهر و یا فتح المبین و یا ،،،،،، همرزم من حقیر جانباز بوده باشد ،، اما فرقی نمی کند ما وطن دوستان و مردم دوستان و اسلام دوستان و با تعصب ترین مردم دوران این سرزمین بودیم که احساس وظیفه کردیم و با امر امام تنها سرزمین شیعه به جنگ صدامیان رفتیم و........ کاش مرده بودم و نمی دیدم این به اصطلاح نمایندگانی را که در غیاب اکثریت و با نقاب انقلابی گری به مجلس رفتند تا اینگونه دل مردم را به درد آورند این آدم و امثال ایشان به عنوان ماموریت بفرستید در همان افغانستان زندگی کنند ،،، تا عبرت شود برایشان . الان تقریبا یک هشتم جمعیت ایران افغانی شده ، با نرخ زاد و ولد وحشتناک شان تا چند سال دیگر وطن ما را اشغال می کنند !!!!!!! بیشتر یارانه مردم مانند آب برق گاز نان بنزین مدرسه و... مصرف می کنند و باز هم طلبکارند!!!!! ؟؟؟ به خدا بیشتر وقتها نان هم نمی گذارند به ایرانی جماعت برسد ... آقایان ثابتی و رسایی و کوچک زاده و..... مهمانی دیگر بس است با دوستان افغانی تان به افغانستان بروید و دست از سر مردم بردارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
203
توهین به وطن یعنی توهین به حکومت جمهوری اسلامی و مردمانش. آقای مدعی العموم کجا تشریف دارید!!!!؟؟؟؟؟۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
209
من و امثال من، داغ یتیمی نکشیدیم که امثال ثابتی، رو به مرزهای این سرزمین آروغ جناحی بزنند... .
خیلی جمله سنگینی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
154
درود خداوند بر پدر شما که چه مجاهدانانه نبرد کرد و سرانجام رستگار شد روحشان شاد و قرین آرامش. ملت قدرشناس ایران تا ابد قدران زحمات شهدا هستند و درود خداوند بر پسرش که با صراحت تمام این نواصولگرا را تأدیب نمود. خدا شاهده هنگام خواندن پست وزین شما خصوصا آنجایی که پدر شما خواسته بود که هیج جا از نام بزرگوارش استفاده ای نشود، حلقه های اشک از چشمان من سرازیر شد. شاد و مانا باشید....والعاقبته للمتقین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
142
اگر بتوانیم کاری کنیم که تا اندازه ای ،مطبوعات و فضای مجازی و در آینده ای نه چندان دور صدا و سیما بازتاب دهنده افکار عمومی باشد،مطمئن باشید امثال ثابتی و اربابانش کلا از صحنه سیاست و فرهنگ این سرزمین حذف خواهند شد.
تنها راه چاره برای عبور از بحران کنونی کشور را،ایجاد فضایی برای سخن گفتن مخالفان می دانم تا بدون خشونت و درگیری ،عیار طرفین سنجیده شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
164
طرف زیر سایه شورای نگهبان و ماجراهای رد و تایید صلاحیتشون میره مجلس و رسما اعلام میکنه، من مرزبندی این کشور رو قبول ندارم!!!!!
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
6
172
درود به نویسنده متن.هشتک اخراج ثابتی فعال شود
احمد بیات
Sweden
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
23
72
سلام .
با اظهار تحسین به سلیقه نگارنده مقاله ، نظرم اینه که به مزخرفات این ... اهمیت ندین . او پس از چند سال متوجه اشتباه خودش میشه و مثل خیلی از اصلاح طلبان که زمانی ، تند رو ترین اصولگراها بودند ، اصلاح میشه ....
سلامت و شاداب باشین .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
20
82
مقصر مردم هستند که با عدم مشارکت در انتخابات مجلس و دولت و دیگر انتخابات اجازه ورود این افراد رو میدهند، درسته مردم مشکلات فراوانی اعم از اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی دارند
نتیجه اش میشه این
گرچه هدف این گروه هم با این تخریب ها، و بی حرمتی ها، همان مشارکت پایین است جهت بر پایی حکومت خودشان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
151
مرگ بر نفوذی های بی شرف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
5
131
واقعا جای تاسفه که هیچ قانونی وجود نداره که بزنه تو دهن چنین افرادی، روسری دختران این مملکت مهمه ولی یک نماینده مجلس اینقدر گستاخ و وقیحه که بطور علنی برای این خاک لعن بفرسته و وای بر کسانی که جلوی این افراد نگیرند. گرچه ثابتی درحدی نیست که نفوذی باشه ولی کاش مراقب این هایی باشند که قراره تصمیمات بگیرند و قانون بنویسند. رو در رویی مردم و حکومت ب نفع هیچ کسی نیست
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
5
121
حرف حق ولی کو گوش شنوا در حاکمیت. این بنیادگراهایی که سر خطشون به موساد میرسه آخر سر ایران رو به باد میدن.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
5
103
امثال این فرد فقط حراف و رجز خوانند ، مگر ما جبهه های جنگ کم داریم که ثابتی ها بروند و ثابت کنند مرد عمل هستند و باورمند و معتقد به شعارهایشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
111
هرکس این متن را بخونه به نویسنداش آفرین میگه و مرزهایش افتخار میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
7
97
پسر عزیزم من جای شما بودم یک روز صبح به جلوی مجلس میرفتم و همانجا یقه اش را میگرفتم و به معذرت خواهی وادارش میکردم.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
112
روح پدر شهیدت شاد هم برای جان فشانی در راه وطن و هم برای تربیت چنین فرزند آزاده ای
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
1
94
خدا رحمت کنه همه شهدای انقلاب و جنگ رو و خدا سلامتی بده به بازماندگان شهدا که هر از چند گاهی یک تودهنی توی دهن یاوه گویان میزنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
90
درود برشهیدان همیشه جاوید ایران عزیزم یادونامشان ماندگار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
106
من هم برای دفاع از وطنم در جبهه جنگ سختی ها کشیدم و هیچوقت فکر نمی کردم کسی آنقدر گستاخ و بی شرم باشد که به مرزهای کشور عزیزمان ایران، مرگ بفرستد. چرا مجلس در مقابل این توهین شنیع به خاک میهنمان ساکت است؟؟؟؟؟
omid
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
2
112
ما که مثلا از خانواده ایثارگران هستیم و توی این 45 سال انواع بدبختی را با پوست و استخوان چشیده ایم،مثل این ... حتی توی تنهایی مان جرات نداریم یک کلمه بدوبیراه به کشور بگیم.به مسئولین بی لیاقت فحش میدیم ولی به این خاک پرگهر ابدا.وقتی یه آدم ...با حداقل رای بره مجلس و بقول حداد پاجوش هم باشه چه انتظاری میشه داشت.قریب به اتفاق نماینده ها این دوره با کمترین رای وارد این مجلس شده اند.که اینم از نتیجه نماینده غیر واقعی ملت ایرانه
ناشناس
Germany
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
2
131
سلام
یه سئوال: عدم التزام به تمامیت ارضی کشور ایا باعث عدم‌صلاحیت نماینده نمیشه؟ مشتاقم بدونم شورای نگهبان دفعه‌ی بعد این اقا رو احراز صلاحیت می‌کنه یا نه؟
ناشناس
Australia
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
118
برادر، بعضی ها سال‌هاست که با خون پدر شما و همرزمانش، دکان کاسبی زده‌ان و کسی هم صداش در نمیاد!
استاد تمام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
171
19
شما اگه شو من نیستی، جواب سوالای جلیلی نه، ثابتی نه، منو بده:

۱- چرا تعهدات طرفین در برجام همزمان نبودند؟ (ایران زودتر)

۲- چرا هم جنس نبودند؟ تعهدات ما سخت (روی زمین) و برگشت ناپذیر (مگر با لحاظ چند سال زمان)، تعهدات طرف مقابل نرم و برگشت پذیر (در یک لحظه و با یک امضا)

۳- چرا برجام تضمین ماندگاری برای طرف مقابل نداشت؟ بدون کمترین هزینه از آن خارج شد (هزینه ی او همان جوهر خودکاری بود که صرف امضای خروج کرد)

۴- چه مرجعی برای راستی آزمایی انجام تعهدات طرف مقابل پیش بینی شده بود؟ چه میزان از تعهدات خود و برای چه مدت انجام دادند؟ (انجام ۱۰۰ درصدی!! تعهدات ایران، ۱۵ بار توسط IAEA تایید شد)

۵- چرا تحریم چرخه دلار باقی ماند؟

۶- چرا تعهدات ایران دقیق و مشخص و تعهدات طرف مقابل کلی و مبهم بود؟ قابل Quantify کردن نبود؟ (مثلا فلان مقدار میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی)

اگر دنبال تریبون یک طرفه هستید که هیچ، و اگر نیستید، انتظار میره این سوال ها رو چاپ کنید و دال مرکزی صحبت ثابتی را به جاده خاکی نکشانید
عصر ایران

سلام
جواب سوالات شما و دوستان همفکر شما بارها داده شده است، چه توسط تیم مذاکرات و چه در برخی رسانه ها از جمله همین عصرایران ولی جسارتاً بنای شنیدن و توجه ندارید وهمیشه نقطه سر خط هستید چون نمی خواهید واقعیت را بپذیرید و مرغ تان یک پا دارد.
موفق باشید

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
استاد تمام وقت عزیز! از شما بعیده که مفهوم بحث را درک نکرده باشی! بحث بر سر مرزهای وطنه نه برجام که در موردش عقده کشایی کردی. از استاد تمام وقتی مانند شما ، شاگردانی چون ثابتی برون تراوند!
سید علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
برجام بد بود؟ چرا شهید رئیسی در طول ۳ سال ریاست جمهوری از آن خارج نشد؟ مختصر مفید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
دمت گرم استاد تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
8
61
برادرم با کلمه کلمه نوشته ات برای مظلومیت وطن و وقاحت عده ای انقلابی نما اشک ریختم
درد سطر سطر جملاتت تا عمق استخوانم را سوزاند
چه بگویم ؟! چه می توان گفت از وقاحت عده ای انقلابی نما که با تمام توان کمر به نابودی و تخریب فرزندان راستین ایران بسته اند و تتمه اش هم برای میهن مرگ آرزو می کنند!!!
این جماعت نادان و شاید هم نفوذی هرگز از خود پرسیده اند که اگر وطن نبود الان اواره کدام سرزمین بود؟!!!!!
پرواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
159
12
سلام

۱. تلاش می کنید حاشیه سازی کنید ، امیدوارم پیام من را هم منتشر کنید

۲. آقای ثابتی از کلمه اشتباه «مرز» استفاده کردند تا راه را برای غرض ورزی عده ای باز کنند کار ایشان خطا بود و شما هم تکمیل کننده آن خطا

۳. کلمه مرز را همراه با کلمه معیار آوردند، منظور ایشان مرزبندی هست، نه اینکه توهین به مرزهای کشور کنند که هیچ ابلهی چنین نمی کند که نماینده مجلس کند، منظورشان لعنت به تفکری که قایل به مرزبندی های اعتباری بین دو کشورهست به گونه ای که بخواهد دو فرهنگ را از هم جدا و بیگانه حساب کند، یا افرادی با فرهنگ ضد هم را با همدیگر خودی حساب کند که این سخن درستی هست چرا که امور اعتباری این چنینی اصالتی ندارند که ملاک و مرزبندی فکری و فرهنگی ایجاد کنند
اما اسامی که ایشان آورده ، بعضی شان مثل روحانی که به رییس جمهور قبلی اش احمدی نژاد پیوست و واقعا خراب کرد رسوا هست ولی بعضی دیگر رسوایی شان مورد تردید هست و بعضی هنوز رسوایی شان آشکار نشده که آقای ثابتی اینجا سخنش قابل دفاع نیست و اگر سخنش ایجاد انشقاق کند قیامت باید جوابگو باشد
عصر ایران

سلام
طرف از ایرانی ها و افغان ها و مرز و سرزمین صحبت کرده و به صراحت به آنهایی اشاره کرده که در ایران متولد شده اند و کسانی که چند کیلومتر آن طرف تر (در افغانستان) به دنیا آمده اند؛ خودش هم توجیه نکرده ، حالا شما توجیه و تفسیر می کنید که منظورش مرز فکری و فرهنگی بوده و این بوده و آن نبوده؟ ما هم فارسی بلدیم برادر یا خواهرعزیز.
ضمنا به شما که از بخش آخر فرمایش تان بر می آید معتقد به آخرت هستید، متواضعانه توصیه می کنیم آخرت خودتان را خرج دنیای دیگران نکنید.
برقرار باشید

بیننده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
5
70
ایرادکار اونجاست که نماینده مجلس که نماینده تعدادی زیادی از مردم ماست رو با چه متر ومعیاری تایید میکنند این اقا چه کار شاخصی کرده بجز تاختن به شخصیتهای مهم وبزرگ که برای خراب کردنشون نیاز به یک فرد... بود حالا میفهمی کی کجا نشسته چرا نشسته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
5
76
والله نمی دانیم در این مملکت چگونه حرف بزنیم.
سنگ را بسته و گرگان را آزاد نهاده اند.
چنان به ظفرقندی خرده می گیرند که تو گفته ای انتخابات مهندسی شده بود که کسی نگوید این ثابتی که مرز ایران را قبول ندارد و نه حکومت را شده نماینده اش.
عزیزان دل در انتخابات مجلس حدود 60تا 70درصد شرکت نکرده اند؟!؟!!؟!
یکی نمی پرسد چراااااا

نه ایا چون بر عقیده ظفرقندی بودند؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
79
ای کاش یک قانون درستی داشتیم که آقای ثابتی بخاطر بی احترامیش به هویت ایران از کار دولتی خلع میشد.
چه نماینده مفیدی میتونه باشه کسی که برای کشورش احترام قائل نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
65
سلام . وطن یعنی مادر و همه هستی انسان . این مثلا نماینده مجلس که سخنانش از شمشیر آخته دشمنان هم تیزتر و برنده تر بود ، معنی وطن را نفهمیده و ...، مقامات باید بررسی کنند که چگونه دکترای علوم سیاسی گرفته و تایید صلاحیت شده و نماینده مجلس شده و ... وای بر ایران ما ، وای بر فردای ما با چنین... خداوندا به فریاد رس واین سرزمین را از وجود این اهریمنان به ظاهر دیندار و همچون کوفیان پاک گردان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
از ایشون یه امتحان از درسهای علوم سیاسی بگیرید تا مشخص شود چند مرده حلاجه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
178
14
درود بر ثابتی نماینده انقلابی و مومن. مهم انسان بودن و تقواست و گرنه به قول دکتر ثابتی ، ظریف و زیبا کلام و عراقچی هم ایرانی هستند
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
84
7
برجام مرده زاییده شده احتیاج به تشریح جنازه ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
1
41
چرا مسئولين مربوطه ساده به اين موضوع نگاه مي كنند ايشان با هر عقبه اي و هر ظاهر سازي مذهبي و ديني دانسته به ايران ضربه مي زند اينكه مرزهاي جمهوري اسلامي ايران بي اهميت و كمك اهميت جلوه مي دهد نشان آشكار نفوذ و خدمت به دشمن و تحت هيچ توجيه ديني و مذهبي و تندروي پذيرفته نيست هرچند خود تندروي مي تواند دليل نفوذ باشد
تمام سخنان اين شخص آگاهانه و حساب شده است بايد به شدت زير ذره بين دستگاههاي امنيتي اطلاعاتي باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
2
44
ما که انقلاب و جنگ و جان فشانیهای جوانان عزیز و مومن را در آن دوران دیدیم متاسفم که امروز چه کسانی ادعای انقلابی گری دارند . واقعا چه گفتار و رفتار نفرت انگیزی از اینها شاهد هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
62
شورای نگهبان باید پاسخگو باشد که صلاحیت امثال این رو تایید می کنه و بسیاری از بزرگان کشور رو رد صلاحیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
2
51
این حرف ها چه فایده ای دارد؟ آنها که باید بشوند نمی شوند، اگر می شنیدند امروز ثابتی در دادگاه بود نه در مجلس
لعنت خدا بر هر کسی که به خون شهدا خیانت می کند و برای مملکتش مرگ می خواهد، این آدم فقط مستحق محاکمه است نه نطق در مجلس
مسعود البرزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
48
والله، از حضور این گونه افراد در مجلس کشوری که برجسته ترین و شایسته ترین های استعدادها و شایستگی های آن خانه نشین و یا از کشور مهاجرت کرده اند، احساس شرم و ننگ سنگینی بر وجودم، به عنوان یک هیات علمی دانشگاه دولتی، مستولی مشود.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
58
شرمسارم از اینکه ثابتی هم وطن من و نماینده مجلس کشور من است
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
2
48
من هم با خواندن دلنوشتهء فرزند شهید والا مقام اشکهایم جاری شد زیرا در دیاری زندگی می کنم که در جای جایش شهید گمنام خفته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
53
اگر مجلس یک مجلس واقعی بود اعتیار نامه ایشان رو باطل و در نتیجه از مجلس اخراج میشد چرا که به ملت و وطن خودش توهین کرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
6
64
ثایتی جان خیلی ناراحتی برو چند کیلومتر آنطرف تر تا آخر عمرت همونجا بمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
5
48
چرا هیچکس شورای نگهبان را ملامت نمی کند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
29
من هم نمی گویم مرگ بر سرزمینی که سی سال برای فرزندانش زحمت کشیدم ماهی یک سوم خط فقر حقوق می گیرم
درود بر وطنم دینم و اسلامم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
5
50
بی دلیل نبود که ظریف عزیز می گفت اگر در انتخابات شرکت نکنید شنبه یک مشت خشک مغز در پاستور خواهند بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
32
این ها درکی از مرز و وطن ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
33
عزیز بسیار زیبا نوشتی.ما ۱۶ سالمون بود که جبهه بودیم .خدایا خودت گواهی که بیشترش خط مقدم.الان بالای ۵۰ سال سن داریم .خاک پای این ملت و ایرانیم .نه منتی بر سر کسی داریم و نه طلبکاریم .هرچه بوده وظیفه بوده و عشق به این وطن .این را از این جهت عرض کردم اگر یاوه گویی مثل امثال ثابتی هست از یاران پدر شهیدت گوشه و کنار این مرز و بوم کم نیستن که ابرومند زندگی می کنن .حساب اونهایی که کیسه دوختن جدا اونها شب عملیات که میشد غیب می شدن...نگران نباش نباش ایران بزرگتر از این حرف هاست که مرزهایش در ذهن منجمد امثال ثابتی نمی گنجد .امثال ثابتی یک روکش هستن
مغز متفکر این جماعت جایی دیگر است
یک رزمنده بسیجی،آزاده وجانباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
12
باسلام تمنادارد عین سخنان این آقای نماینده را در پایین همین نظر این حقیر قرار دهید چون می خواهم اصل خبرراازشمابشنوم وبعدش قضاوت کنم چون خداوکیلی هنوز نمی دانم چه گفته است؟
عصر ایران

با سلام
تصویر توئیت شان در متن هست.
موفق باشید

میرزا علی یار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
33
خشم و عصبانیت دارد استخوانهایم را در هم می فشرد . کشور به دست چه کسانی افتاده است . خدایا صبر و آرامشی عطا کن . دیگر هیچ
سعید سهیلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
32
باید گریست به حال مملکتی که نماینده مجلسش به جای پاسداری از مرز و بوم کشورش فریاد مرگ بر حدود و ثغورش را سر می دهد و نه در اعتبارنامه اش خدشه ای وارد می شود نه دادستانش وجدان درد می گیرد
در هر وجب از خاک این مرز و بوم خون دلاوری ریخته شده تا هیچ دشمنی چه داخلی چه خارجی چرات چپ نگاه کردن به آن را نداشته باشد
نمیدانم باید منتظر برخورد مدعی العموم بود یا حوزه عملکرد این عزیزان صرفا به محدوده حجاب خلاصه می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
2
26
این خاک هزارن سال خون داده تا در بدترین نقطه ی جغرافیایی زمین بعنوان قدیمی ترین تمدن بشری زنده بماند و نفس بکشد ! بعد از هزاران سال در مجلس و نه مجامع ضد ایرانی بلکه در مجلس این کشور به تمامیت آن توهین میکنند ! در تاریخ این کشور سابقه نداشته و نخواهد داشت !
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
29
درود به شرف این فرزند که نشان از پدرش دارد رییس مجلس وظیفه دارد وباید کسی که به ایران و ایرانی و خاک ایران توهین میکند را به مراجع ذیصلاح معرفی کند
محمدعلی محمدی م.ریحان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
4
40
شورای نگهبان و نمایندگان مجلس اعتبارنامه ثابتی را دوباره بررسی کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
80
10
درود بر ثابتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
85
11
دمت گرم ثابتی وقتی اسهال طلبان برآشفته می‌شوند یعنی جای درستی رو زدی
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
3
39
خدایا شر خائنین به مملکت و جاسوسان دشمنان ایران رابه خودشان برگردان و این مملکت را با فرزندان سلحشور خودش که سالیان سال در حفظ آن چه در دوران حکومت جمهوری اسلامی و چه در جنگهای قبلی جان خود رو فدای این کشور کرده اندحفظ بفرما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
4
39
مرزهای هر کشوری هویت آن کشور است
ایشون به ۲۳۰ هزار شهید راه وطن اهانت کرد
سزایش به قول خودشون انقلابی نماها اینست که ازطرف نهاد های مسئول از درجه ی اعتبار ساقط شوند تا درس عبرتی برای هتاکان به مرز وبوم سرزمین مان شود.