فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰-۱۲-۱۳۸۷
کد ۶۶۲۳۰
انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰-۱۲-۱۳۸۷

کاهش ابتلا به سرطان با مصرف آجيل


ایسنا: خوردن غذاهاي حاوي ويتامين E از جمله آجيل و روغن زيتون باعث كاهش خطر ابتلا به سرطان مي‌شود.

محققان مركز سرطان‌شناسي در اورلاندوي فلوريدا به اين نتيجه دست يافتند كه غذاهايي مانند آجيل و روغن زيتون مي‌تواند ابتلا به سرطان مثانه را در انسان به نصف تقليل دهد.

محققان اين مركز همچنين گفتند؛ مصرف ويتامين E نقش مؤثري در كاهش حمله‌هاي قلبي دارد اما هنوز از نظر علمي نتوانستند مدارك قابل استنادي را در اين خصوص ارائه كنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تصویری از «نورالسلطنه» دختر مظفرالدین شاه قاجار حمله آمریکا به چند نقطه ایران / حملات ایران به پایگاه های آمریکا در اردن، کویت و بحرین ۵ نکته حرفه‌ای برای رانندگی با خودروی دنده دستی در ترافیک شهری جزئیات حملات بامداد پنجشنبه به برخی مناطق ایران یافته شگفت‌انگیز درباره آگاهی سفری به هشت بهشت طبیعی در یک روستا در آسمان‌آباد چرداول(+عکس) کشورهایی که بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی را انجام می‌دهند (+ اینفوگرافیک) آیا می‌توان بدون خوابیدن به مزایای خواب دست یافت؟ مطالعه روی موش‌ها پاسخ می‌دهد سفر به ایران قدیم؛ «زنی که عاشق رحمت شد و از او زحمت دید»(عکس) تیک‌تاک یک ساعت مخفی در دل کهکشان / ردیابی فرکانس‌های ناشناخته از میلیاردها سال نوری دورتر دور موتور متوسط هواپیما چقدر است؟ / مقایسه با دور موتور خودرو آقای دکتر سیمایی، در رقم نخوردن این فاجعه علمی به دانشجویان کمک کنید شدیدترین نرخ تورم‌های جهان در سال ۲۰۲۶ + ایران در رتبه سوم واکنش سردار آزمون به حواشی عدم دعوت به تیم ملی هشدار سفیر ایران به آمریکا: تهدید و ارعاب نتیجه معکوس دارد