فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۱۵-۰۹-۱۳۸۷
کد ۵۸۷۶۷
انتشار: ۲۰:۳۲ - ۱۵-۰۹-۱۳۸۷

افراد چاق بیشتر لبنیات مصرف کنند

عصر ایران
پیش از این نیز بررسی ها سودمندی مصرف لبنیات را در کمک به حفظ تناسب اندام نشان داده بود.
وجود مقدار کافی لبنیات در برنامه غذایی افراد چاق به کاهش وزن آنان کمک می کند.

به گزارش شبکه خبر، جدیدترین شماره نشریه پزشکی تغذیه و متابولیسم نوشت: افراد چاقی که در برنامه غذایی روزانه خود به میزان کافی لبنیات مصرف می کنند ، در برنامه های کاهش وزن از دیگران موفق ترند.

نتیجه بررسی چندین ماهه پژوهشگران درباره 338 مرد چاق نشان می دهد ، افرادی که در برنامه غذایی روزانه خود به میزان کافی لبنیات مصرف می کنند، درمجموع کالری دریافتی کمتری در مقایسه با دیگران دارند و در کم کردن وزن خود موفق ترند.

پیش از این نیز بررسی ها سودمندی مصرف لبنیات را  در کمک به حفظ تناسب اندام نشان داده بود.

ارسال به دوستان
قیمت جهانی نفت امروز ۲۱ خرداد سخنگوی نیرو‌های مسلح: خسارت سنگین به آمریکا زدیم/ برگ‌های خود را در صورت لزوم، رو خواهیم کرد افزایش قیمت جهانی طلا و نقره مصدومیت ۳ نفر در استان تهران در پی حملات شب گذشته وزارت خارجه ایران: مسئولیت آتش‌افروزی برعهده آمریکاست بیانیه ستاد حقوق بشر در محکومیت محاصره دریایی ایران معجزه اقتصادی کریم خان زند: مالیات اندک، رونق بازار و بهبود معیشت ادعای دوباره وزیر خارجه لبنان علیه ایران حادثه دریایی نزدیک سواحل عمان ادعای ترامپ: مقامات ایران مستقیم با من صحبت کردند و خواستند حملات متوقف شود/ مقام ایرانی: تکذیب می شود ؛ دروغ است کشته شدن 3 ملوان هندی در حمله آمریکا فرمانده قرارگاه خاتم‌: به هرگونه تهدید پاسخ دردناک و پشیمان‌کننده می‌دهیم کنایه تاکر کارلسون به ترامپ : اگر 38 بار خبر از توافق بدهید اما محقق نشود، یعنی اهل معامله نیستید پزشکیان: تنها راه مقابله پایدار با فساد، حکمرانی داده‌محور است فعال شدن آژیر هشدار در شمال اسرائیل