۱۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۰۹۶۲
تعداد نظرات: ۲۲۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۸-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۰۹۶۲
انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۸-۰۴-۱۳۹۱

آقایان! این قدر دنیا را به ما نخندانید

آقایان مسوول! این را بفهمید که مردم ، عاقل و بالغ و صاحب قدرت تشخیص هستند و نیازی نیست آنها را صغیرانی بدانید که اگر در کنار جنس مخالف قرار بگیرند عنان اختیار از کف می دهند و بدمستی می کنند ولو آن که با همسر خود ، در دو صندلی کنار هم در یک سالن کنسرت باشند!
عصرایران ؛ جعفر محمدی - گویا بر روحیه ملوک الطوایفی برخی از مسوولان وطنی نقطه پایانی وجود ندارد و از همین روست که یک قانون واحد در نقاط مختلف کشور به گونه های مختلف و باب میل مقامات محلی و گروه های فشار اجرا می شود و در این میان ، بیچاره مردم!

نمونه اش را می توان در خصوص برگزاری کنسرت های موسیقی دید:

- در برخی شهرها ، کنسرت های موسیقی بدون هیچ مشکل خاصی و با اخذ مجوزهای لازم از سوی مسوولان ( ارشاد ، ناجا و ... ) برگزار می شود و مردم ساعت یا ساعاتی را به خوشی سپری می کنند و تجدید روحیه ای می کنند.

کنسرت

- در همین شهرها ، ممکن است یک روز شما با یک لباس به کنسرت بروید و کسی هم مانع تان نشود ولی فردای همان روز اگر با همان لباس دم در کنسرت باشید ، ممکن است سر از "ون" پلیس درآورید و دوباره در یک کنسرت دیگر با همان لباس ، بی هیچ مشکلی حاضر شوید.

- در برخی شهرها مسوولان مجوز کنسرت را می دهند و متولیان برنامه هم که هفت خان مراحل قانونی را طی کرده اند ، کلی هزینه برای تمرین و آماده سازی ، سالن ، تبلیغات ، ایاب و ذهاب ، بلیط فروشی و .... می کنند و درست در ساعتی که قرار است کنسرت اجرا شود ، ناگهان سر و کله یک عده جوان کاسه داغ تر از آش پیدا می شود که "الا و بلا نمی گذاریم در شهر ما کنسرت برگزار شود و ارزش ها به باد رود!"

لغو کنسرت سراج در کرمانشاه
گروه ... در کرمانشاه با مسدود کردن درهای محل اجرای کنسرت سراج مانع از برگزاری آن شد

هیچ کدام از مسوولان هم که خودشان به گروه برگزار کننده کنسرت مجوز داده اند ، متعرض این قانون شکنانی که آبروی اسلام و ایران و ارزش ها را می برند ، نمی شوند و نمی گویند شما چه کاره هستید که خود را فراتر از قانون می دانید و هر  کاری که خواستید می کنید؟!

نمونه اش را اخیراً در بوشهر و قبل از آن در کرمانشاه دیدیم که طی آن گروه فشار با مسدود کردن درهای سالن محل کنسرت ، مردم را به داخل راه ندادند ، کنسرتی که قرار بود سید حسام الدین سراج برگزار کند.

لغو کنسرت در بوشهر
در بوشهر هم گروه فشار با تجمع مقابل محل برگزاری کنسرت ، آن را لغو کرد

- در شهری دیگر ، ممکن است مجوز بدهند و گروه فشار هم آن اطراف آفتابی نشود اما میل مسؤولان شهر این گونه باشد که بگویند باید تفکیک جنسیتی شود و آقایان این طرف سالن بنشینند و خانم ها آن طرف تر!
این ، آخرین ورژن شاهکارهای آقایان است! خبرش را که مال همین دیروز است بخوانید:

" فرماندار شهرستان «نور» لغو كنسرت احسان خواجه اميري را به‌دليل الزام تفكيك آقايان و خانم‌ها تاييد كرد.
به گزارش ایسنا، عبدالقدیر مشایخی اظهارداشت: کنسرت احسان خواجه امیری مقرر شده طبق مجوز دريافتي 8 و 9 تيرماه امسال در شهرستان نور برگزار شود.
وی ادامه داد: قرار بود این کنسرت به صورت خانوادگی برگزار شود که اداره ارشاد اسلامی شهرستان نور براساس قانون ابلاغ شده اعلام کرد بايد در کنسرت زن و مرد تفکیک شوند. "

واقعاً چه باید گفت به این گونه طرز فکر؟! تا کی باید عده ای خود را صاحب اختیار مردم بدانند و به خود اجازه دهند هر تصمیمی که "دلشان بخواهد" بر این مردم تحمیل کنند؟

آیا این تصمیم توهین آشکار به مردمی نیست که می خواستند به همراه خانواده هایشان در آن کنسرت مجوز دار شرکت کنند؟ آقایان واقعاً چه فکر می کنند؟ آیا اگر یک مرد مثلاً 40 ساله به همراه زن و بچه اش به سالن کنسرت برود و ساعتی را در کنار خانواده باشد ، اتفاق ناگواری رخ می دهد؟ آن هم در یک سالن عمومی و در مقابل دیدگان ماموران و دوربین ها ؟!
بله ! ممکن است کسی تخلفی هم بکند ، کما این که در خیابان هم چنین امکانی وجود دارد و قاعدتاً با آن یک فرد احتمالی هم باید برخورد قانونی شود ولی کسی حق ندارد مردم را از حقوق قانونی خودشان محروم کند و هر روز عرصه را بر عموم تنگ تر کند.

فرماندار گفته است: قرار بود این کنسرت به صورت خانوادگی برگزار شود که اداره ارشاد اسلامی شهرستان نور براساس قانون ابلاغ شده اعلام کرد بايد در کنسرت زن و مرد تفکیک شوند."
باید پرسید کدام قانون؟ چرا در تهران و بسیاری از جاهای دیگر خانواده ها در سالن های سینما ، تئاتر و کنسرت در کنار هم می نشینند و قانونی هم نقض نمی شود ولی چون فلان مسوول در شهرستان نور دلش خواسته ، باید اعضای خانواده از هم جدا شوند و بعد هم اسم این را بگذارند "قانون ابلاغ شده" !
حالا که این طور است یک باره یک "قانون ابلاغ شده" هم کشف نمایند که پارک ها و خیابان ها و پیاده رو ها هم تفکیک جنسیتی شوند!

البته این نگاه اتهام آمیز به مردم تنها در شهرستان نور اتفاق نیفتاده است. همین دیروز از شیراز خبر رسید که مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان هم مشمول تفکیک جنسیتی شده و به دوبخش صبح و عصر تقسیم شده است. گویی دانشجویانی که چهار سال در کنار هم درس خوانده اند اگر در روز پایان تحصیل شان هم در سالن دانشگاه با هم بودند ، اتفاق بدی می افتاد!

مراسم فارغ التحصیلی
تفکیک جنسیتی در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه شیراز

آقایان مسوول! این را بفهمید که مردم ، عاقل و بالغ و صاحب قدرت تشخیص هستند و نیازی نیست آنها را صغیرانی بدانید که اگر در کنار جنس مخالف قرار بگیرند عنان اختیار از کف می دهند و بدمستی می کنند ولو آن که با همسر خود ، در دو صندلی کنار هم در یک سالن کنسرت باشند!
آقایان ! این قدر دنیا را به ما نخندانید!

- و اما در برخی شهرها ، برگزاری کنسرت که اساساً گناه کبیره است و مردم و مخصوصاً جوانانی که کمترین امکانات تفریحی را دارند ، حداکثر کاری که می توانند بکنند این است که حسرت به دل بمانند!

این همه تفاوت در نحوه اجرا ، آن هم در باره موسیقی در کشور ، آیا نشانه آن نیست که قانون ، حداکثر می تواند تبصره ای بر امیال شخصی مسوولان باشد؟ و این "بحران" ، مردم شهرستان ها را بسیار بیش از پایتخت نشینان می آزارد و رنجی عمیق بر آنان تحمیل می کند.
از مسوولان کشوری انتظار می رود در این قبیل موارد ، مسوولان تحت امر خود را بازخواست کنند و مثلاً در همین مورد اخیر ، وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرماندار و رییس ارشاد نور توضیح بخواهند که با چه مجوزی و بر اساس کدام قانون ، دستور به جدایی اعضای خانواده ها داده اند و اگر جواب قانع کننده ای نداشته باشند ، آنان را بی هیچ ملاحظه ای عزل کنند تا بقیه بدانند که انچه مهم است ، فقط قانون است و میل این شخص و سلیقه آن یکی دیگر!
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۲۵
در انتظار بررسی: ۷۱۱
غیر قابل انتشار: ۲۴۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
1018
9192
به کجا داریم می رویم به طرف طالبانیسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
والا صد رحمت به طالبان
dovoud
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
این گروهها از یک منبع مطمئن پشتیبانی می شوند مگر کسی تو این کشور می تواند سر خود کارهای اینچنینی انجام دهد جالبه از این به بعد هرکسی خواست کنسرت بدهد از آین آقایان مجوز بگیرد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
کاملا خود جوش
ناشناس
| - |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
صد رحمت به طالبان!همین روزهاست که طالبان بیانیه دهد و این اقدامات را محکوم کند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
ایرانیها ثابت کردند که ظرفیت آزادی زیادی رو ندارن
دایلرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
مثلا کرمانشاه شهر پهلواناست
وقتی میبینید حق با شماست یعنی نمی تونید بگیرید اینا رو خوردوخمیر کنید درو هم بشکنید
پهلووان چی به سرت اومده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اگر شما اجرای نصوص صریح اسلامی را طالبانیسم میدونید آره خوبه که میریم به طرف طالبانیسم...
محسن
| United States of America |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
آقای نویسنده عزیز

بی زحمت شما ما را نخندانید

حریم بین زن و مرد را خداوند متعال تعیین کرده

یا مسلمان هستید و قران را قبول دارید یا ندارید

اگر ندارید که حرفی نیست

ولی اگر قبول دارید بی زحمت ، زحمت خواندن قران را به خودتان بدهید

در ضمن با عرض معذرت این همه فساد اخلاقی ، و این همه خیانتهائیکه همفکران شما پشت سر هم ازش فیلم می سازند ، از کجا شروع شد

عزیز

با تحلیل های آبکی تون ما رو نخندانید

یه کمی به غرب در 50 سال گذشته نگاه کنید و غرب امروز را نگاه کنید

چطور به این مرحله رسیدند
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
منم بگم یا اینکه خودت ملتفت شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
متاسفانه فقط به دنبال پاک کردن مظاهر هستیم اینکه در زیرپوست شهر چه اتفاقاتی می افتد را نمی خواهیم قبول کنیم.
کافی است گشتی در اتاقهای چت اینترنتی بیزنیم تا ببینیم تفکیکی که آقایان به راه انداخته اند چه بلایی بر سر جوانان ما اورده این
ایمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
حقیقتی را باید در مورد وضع حجاب و شرایط بد حاکم در کشور پذیرفت که بسیار وضع فساد در زیر پوسین کشور به سمت بی بند و باری می رود

تفکیک جنسیتی یک پیشنهاد خوب است البته با آماده کردن زیر ساختها و روشن کردن دلایل و دادن آمارهای حقیقی درباره فساد به مردم تا بدانند چقدر جامعه ما نیازمند این موضوع است.
بنده دانشجو هستم و کاملا اهمیتش را در دانشگاه لمس میکنم.
جامعه داره تقسیم بندی میشه
عده ای که فقط دنبال کسب علوم دینی هستند و خودشون رو در دنیای خودشون حبس کردند و نه کمکی به این مملکت میکنند و نه سنگی را جا به جا میکنند.
عده ای دیگر اصلا به هیچی اعتقاد ندارند و شمشیر را از رو بسته اند و کاملاً دین را منکر شده و بصورت تئوری و عملی به نقض آن می پردازند.
بنده نظرم مابین است
من نظرم اینه که باید برای بد حجابی فکری کرد و فکری ریشه ای در این مورد داشت.
هر چند گروهی که بعنوان گروه فشار جوانه زده اند و به سرعت رشد کرده اند بخاطر تبعیض نژادی قوانین ما است.
این گروه تاثیر مخربی که دارند کمتر از بد حجابی نیست
من قبول دارم ریشه بد حجابی باید زده بشود اما همزمان باید ریشه این گروه خشکانده شود که خودشون رو یک قانون نانوشته و عرف عقلایی جامعه می دانند
دین در یک مملکت نباید به گونه ای باشد که حادثه زمان علی(ع) و گروه تند رو ها را مجدد آغاز کند و بگذارد یک عده دوباره قرآن سر نیزه بزنند و برای خودشون شعبه ای از محکمه راه بیندازند و هر کسی که دلشان خواست را مجازات کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
307
2907
نخندانید چیه؟ دوباره حقو توحش ازمون می خوان!
هر کسی از ظن خود شد یار من. اونی که فکرش خرابه همه رو خراب می بینه!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
20239
2111
بیخودی شلوغش نکن.
اکثریت قاطع ملت موافق همین برخوردها هستن.
برای اثباتش هم رجوع کنید به اکثریت مطلق مجلس که متعلق به جناح راسته که همین نوع تفکرات رو دارن.
این سندرم خود ملت بینی، واقعا مشکلی شده برای نظام! که مشابهش رو در برخورد با گشت ارشاد می بینیم.
در حالیکه قاطبه ملت راضی هستن، روشنفکر نماها با ادعای نمایندگی کل ملت، باهاش مخالفت می کنن.
اکثریت بودن این تفکر ناب، در انتحابات سال 92 هم قطعا اثبات خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
پس چرا باخانوادت تو یه خونه زندکی میکنی...بلند شو مادرتو خواهزتو ببریه خونه دیگه.. تو هم تو یه خونه زندگی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
از تعداد منفیا معلومه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
خيلي جالبه كسي كه خودش مبتلا به سندرم خود ملت بينيه داره از سندرم خود ملت بيني و اينكه واقعا مشكل ساز شده صحبت ميكنه. برادر من اكثريتي كه گفتي از امتيازهايي كه به نظرت دادن معلومه برو فكري به حال سندرم خودت بكن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اکثریت یعنی اینکه 94 درصد کسائی که نظر تو رو دیدن با تو مخالفن.اکثریت قاطع ملت یعنی این
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
آقای قاطبه
منفی هاتو بشمار
سهيل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
نوچ ! همين كه ما ميگيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
تعداد راي منفي رو ببين و خجالت بكش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
چطوری آقا مهدی خود ملت بین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
ميمردي نظر نميدادي؟
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
از ماست كه بر ماست
ايران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
آقا مهدي عزيز، اگه خوب چشمات رو باز كني و يه نگاه به منفي ها بكني، اون وقت خيلي مسائل برات روشن ميشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اکثریت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
آقا مهدی: سندرم خود ملت بینی را شما دارید
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
بابا قاطبه
بابا همه چی تموم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اکثریت قاطع رو می تونی از منفیات ملاحظه بنمویی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اگه عقل داشتی اینطور مطلب نمینوشتی
مونا
| Netherlands |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
برادر مهدی اگر اکثریت مجلس جناح راست است دقت کن نمایندگان صلاحیت شده همه جناح راست بودند !!!!!! اگر جناح های دیگر هم در این رقابت به طور مساوی یا نه حداقل یکی حضور داشت حرف شما صحیح بود!!!!
دلیلی بیار که مردم قانع شن برادر!!!!!
آیلار
| Ecuador |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اکثریت رو از تعداد منفی ها در می یابیم
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
آقا شما شک داری به خودت ملت رو جمع نبند!این کارها یعنی افراط در دین
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
متاسفم برات
mosa5097@yahoo.com
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اگه صدرد مردم در انتخابات شرکت می کردند حق با تو بود ولی الان تو نمی تونای از طرف همه مردم ایران صحبت کنی و تصمیم بگیری پس خاموش اوضاع اینجور که شما فکر مکنید نیست مردم واقعا خسته شده اند فقط کافی چشم و گوشهایت را باز کنی و خودت رابه نشنیدن و ندیدن نزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
عزیزم غیر از جناح راست کس دیگه ای رو تایید صلاحیت نکردن! تازه خیلی از جناح راستی ها رو هم تایید صلاحیت نکردن!
یکی از خوشگلاش تایید صلاحیت نکردن حاج آقا علوی، رئیس قبلی عقیدتی سیاسی ارتشه!
واقعا تو ایران زندگی میکنی یا خیلی شوخ طبعی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اشتباهی مثبت دادم
mohsen
| Germany |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
ی نگاهی به تعداد طرف دارات بندازی همه چیو میفهمی مگه اینکه خودتو زده باشی به خواب که دیگه هیچ جوره نمی شه بیدارت کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
ذهن شما بیماره بهتره به یه پزشک مراجعه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
عزیز من با توجه به اینکه اکثریت قاطع تایید صلاحیت شدگان از جناح راست بودن انتظار داشتی اکثریت انتخاب شدگان از جناح چپ باشن؟؟؟؟
بعضی وقتا یکم فکرم کنین بد نیستا
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
انصافا" خودت تعداد منفی ها رو ببین واقعا" که...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
واقعا که شما اکثریتید!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
من خودم رو زدم به خواب؟ ذهن من بیماره؟! من فکر نمی کنم!! جل الخالق!
شماها که خیلی منطق دارید و فکر میکنید، بفرمایید که سال 88 کی رییس دولت شد؟ میرحسین که مخالف این تفکرات بود یا احمدی نژاد که صاحبان همین تفکر نماد بارز حامیانش بودن؟؟
تو مجلس هم به فرض که اصلاحاتیا رد صلاحیت نمی شدن. واقعا رای می آوردن؟؟ اصلا کسی که در چنین انتحاباتی میره رای میده که همه کاندیداها از یک جناح و تفکر هستن، اصل رای دادنش یعنی من موافق همین ها و همین تفکراتم. واقعا غیر از اینه؟!
می گید من اشتباه می کنم و شماها راست می گید! قبول!
یکسال صبر کنید ببینید کی رییس دولت بعده. یک روشنفکر نمای اصلاح طلب یا یک اصولگرای متعهد به ارزشهای انقلاب و ملت!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
بخواب بابا
khoram
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
جیگر جان اکثریت قاطع ات هم که دیدیم
يه منفي ديگه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
دمت گرم خدايي ركورد منفي تو عصر ايران رو تركوندي. عجب اكثريت قاطعي روتو كم كردن.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
متاسفانه همین آدمها هستند که با این تفکر محدود و متحجرانه دارن تیشه به ریشه اسلام می زنند
ناشناس
| India |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
این آقا مهدی رکورد منفی هارو در عصر ایران شکست.
ولی مطمئن باشید اونقدر متحجر است که حقیقت رو نبینه.
چون عمدا خودش رو زده به خواب و هیچ کسی نمیتونه بیدارش کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
ایشون هم دچار سندرم منفی گیری هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
من تا حالا ندیده بودم تعداد منفی های یه نفر این همه بشه . از طرف خس و خاشاک !!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
بابت شکستن رکورد منفی بت تبریک می گم !
اکثریت مجلسی که بالاترین رایش تو تهران به یک میلیون هم نرسید نشان اکثریت نیست
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
میدونی اسم بیماری که بهش مبتلا هستی چیه؟ ((توهم))
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
رکورد منفی رو زدی برادر خود جوش... باور کن این شما و دوستان شما هستند که سندرم خود ملت بینی دارید
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
قاطبه های عزیز منفی بکوبند ...
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
رکورد اکثریت مطلق منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
این آمارتون منو کشته. مجلسی که با 200 هزار رای بیای بشی نماینده که دیگه اینهمه ادعا نداره. شلوغ کرئن بیخودی نیست. شما چشاتو باز کن و و فکرت رو آزاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
فکر کنم رکورد منفی های عصر ایران شکست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند
اقلیت
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
بابا اکثریت
مصی
| Germany |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
والا تا چوب دست شما باشه باید اکثریتم شما باشین... خجالت بکشین... امثال شما هسین مارو به اینجا کشوندین ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
سعدی فرماید:
اگر چه نزد خردمند خامشی ادب است
به وقت مصلحت آن به که در سخن کوشی
دو چیز طیره عقل است دم فروبستن
به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی
طیره = سبکی ، خفت
برادر عزیز بهتر بود ساکت می‌موندی آقا مهدی خود ملت بین
Arash
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
آقا مهدی شما اول خودتو درست حسابی معرفی کن ببینیم نماینده و یا مسول کجایی که از اکثریت فاطع صحبت میکنی ؟ اصلا اگر هم اکثریت مردم این کشور چنین چیز بخوان هم مگه شماها کی هستین که به خودتون اجازه میدین دماغتونو تو هر کاری فرو کنین ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
ببخشید من با این حرفای دوستان کاری ندارم ولی شخص دکتر احمدی نژاد نظرشون اینه که تفکیک جنسیتی نشه و حتی ورزشگاه ها هم خانوم ها بتونن برن.
اصلا قضیه لغو کنسرت تفکیک جنسیتی نبوده ونیست.از هفته قبل ده تا کنسرت لغو شده هرکدوم به یک دلیل.اینا هم خواستن یه دلیلی آورده باشن.فقط همین.
همینقدر بگم...قضیه چیز دیگه ای.
این مطلب هم بدون نگاه عمیق و درست نوشته شده.
انصار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
ما برادران هروقت تشخیص بدیم عصر ایران رو که سهل است ایران روهم با خاک یکسان میکنیم.
ناشناس
| Canada |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
آقا مهدی بزرگترین گناه تهمت به قرآنه.بهتره بگردی بببینی آیا قران یک آیه راجع به اجبار به فرائض دینی داره یا نه؟
مارال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
خیلی مسخره است که نطراتو با مثبت و منفیشون می سنجید این واسه افرادی که کم آوردن نمی دونن چی بگن!
من 100درصد با مهدی موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
داداش جون من بگو چی میزنی همچین توهمی بت میده؟یه نخودشم به ما بده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
به روح اعتقاد داری مهدی جون؟
ناشناس
Germany
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
274
2787
ذهنی که مشکل داره و سالم نیست همه رو همونجوری میبینه هر روز فساد و خرابی بدتر از قبل میشه با این کاراشون......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
چه ربطی به چپ و راست داره این موضوع . یعنی هر کی راستیه با این امل بازیها موافقه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
235
1574
از 2 سال پیش توی دانشگاه صنعتی اصفهان هم همین کار رو برای جشن فارغ التحصیلی کردن که یادمه ساله ما یعنی همون سال اول بچه ها جشن رو تحریم کردند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
همین الانم خیلی از کلاسها توی دانشگاه صنعتی اصفهان زوج فرده (شنبه خانمها یکشنبه آقایان ...)
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
خوب حالا دیگه ... تو دیگه سوء استفاده نکن.
خوب شاید بعضی از دوستان جشن فارغ التحصیلی رو با پارتی و عروسی اشتباه گرفتن.
مارال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
کلا هدفتون مشخص شد..
مثلا باهم باشه چه تفاوت خاصی برای شما داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
185
1519
یعنی پلیس نمیتونه با اینا برخورد کنه؟ اینا رو نمیشه گرفت؟؟...
پاسخ ها
گروه فشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
قوی تر از پلیس هم نمیتونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
مثل اینکه تورو جو گرفته گروه فشار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اينا مثله گشتاپو هستند پليس هم پيششون كاره اي نيست !!! پليس رو هم ميفرستن كهريزك !!!!
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
نعوذبالله اینا از طرف خدا اومدن. پلیس چیکارس اصلا. پلیس باید بره تو کلانتری بشینه برا دادن یه گواهی ترخیص 50 هزار تومن پول بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
253
2636
ممنون از این مقالتون اما این اقایون فکر مکنند که همه مردم مثل خودشان هستند که یک جنس مخالف میبینند اب از لبو لوچئشان سرازیز میشود !!
پاسخ ها
مخاطب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
دقیقا. چند روز پیش نقدی خواندم بر یک تئاتری که شخصا دیده بودم...آقایی که نقد نوشته بود فقط از دیدگاه جنس مخالف آن را دیده بود و ابدا به هبچ چبز دبگر در تئاتر نگاه نکرده بود و در عین حال انتقاد هم کرده بود. برایش در کامنت نوشتم که بابا جان این نمایشی که تو دیدی را بنده هم دیدم و اصلا موضوع آن نبود. خلاصه این افراد مخصوصا اگر جوان هستند باید ازدواج کنند وگرنه با این دیدگاه قطعا به متجاوزان مبدل خواهند شد!
مارال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
حالا نیست که نمیشه!!
ناشناس
Netherlands
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
82
675
ایران شده یک جزیره فرهنگی، متاسفانه خیلی از کسایی که تو ایران زندگی می کنن اینو درک نمی کنند.
گروه فشار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
2266
430
دممون گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
دمتون جیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
فقط یه دستمال یزدی کم دارید که داد بزنید نفس کش!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
می خواستم بدم منفی اشتباه دستم رفت رومثبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
تو اون نظر قبلیت که منفی خوردی،دیگه دلم سوخت چیزی بت بگم، ولی مثل اینکه با سنگ پا سازی قزوین،قرارداد داری تو رو !
داداش،کار شما،کار شعبون استخونیاییه که تو هزاردستان نسل مادید، شعبون بی مخ‌های نوین که آبروی دین پاک اسلام رو بااین افراط و تفریطها بردید، خیلی وجود دارید،برید پاستور،به گرونی‌ها شکایت کنید ، که صدهزار برابر این امل بازیهای ضدفرهنگی،مقابله باگرانی و فساد اقتصادی درقرآنی که حتی در عمل هم بهش پایبند نیستید،پرداخته شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
201
1105
آخرین باری که تو یزد کنسرت برگزار شد 5 سال پیش بود که سالن کوچیک بود و دوروز سهم ارگان ها و یکروز مردم بود.بعد از اون دیگه هیچی,اون سال 5 سالن سینما داشتیم ولی الان 2تا.یه سینمای 5 سالنه هم داشتیم که الان 2 تاش فعاله!تازه فقط فیلمهای سفارشی,باور کنین جدایی نادر ازسیمین رو اینجا اکران نکردن!!!!یه پارک داشتیم که کمی باغ وحش بود.اونم فقط درختاش مونده!!!این وضع فرهنگ و تفریح ماست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
دوست من، من هم كاملا با مطلب بالا موافقم ولي شما هم داريد اطلاع نادرست به بقيه ميديد. همين پارسال كنسرت سالار عقيلي توي يزد برگزار شد و در مورد جدايي نادر از سيمين هم كه گفتيد من با اينكه يزدي نيستم ولي در سفري كه به يزد داشتم در سينما تك صفاييه اين فيلم رو ديدم پس در يزد هم اكران شد.
tala
| Ecuador |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
بیا تهران زندگی کن
sam
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
ناشناس عزیز!
اونجایی که شما رفتید احتمالا یزد نبوده.آخه یزد سینما تکش کجا بود.اصلا تو صفائیه یزد ما سینما نداریم!
ناشناس
Antigua and Barbuda
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
137
783
اهالی نور برن خداروشکر کنن که تو همین کنسرت تفکیک شده هم میتونن شرکت کنن.ما مشهدی ها چی بگیم که واسه کنسرت(که شاید صدسال یه بار یه خواننده حال کنه بیاد مشهد)باید بریم چناران(65کیلومتری مشهد)تازه همونم لغو میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
176
775
ممنون آقای محمدی
دیگه این قدر دل مرده شدیم که فقط با خوندن چنین متنی میتونیم افسوس بخوریم
رضا
Japan
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
162
1219
باید دنیا به ما بخندد ولی ما باید به حال خود گریه کنیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
118
815
متاسفانه عادت ما ایرانیها این است که فقط تا نوک دماغمان را می بینیم. به جای اینکه با برگزاری اینگونه مراسم سبب تخلیه انرژی جواناننمان شویم وباگسترده تر کردن چتر حمایتمان همه آآحاد جامعه را پوشش دهیم و وحدت بیشتر بوجود آوریم با این برخوردها مطمئن باشید ناخواسته به دشمنشنمان کمک میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
بی بی سی شاد کن به اینا میکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
106
586
اين اقدامات نتيجه غيرپاسخگو بودن مسئولان است. وقتي مي‌بينند كه لازم نيست پاسخي بدهند هركاري كه دلشان تأكيد مي‌كنم، دلشان مي‌خواهد انجام مي‌دهند. اينها از فرهنگ ما ناشي مي‌شود كه هميشه و در همه جا بايد عقايدمان را به زيردستان تحميل كنيم. در خانواده خودمان،‌ وجود فرزند،‌ اين نعمت الهي باعث شده كه ما لقب پدر يا مادر را كسب كنيم ولي همين كه اين لقب را دريافت كرديم شروع مي‌كنيم به تحكم و دستور دادن و تحميل عقايدمان به همان فرزند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
118
303
کو گوش شنوا...
ناشناس
Netherlands
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
160
491
اونایی که دارن میرن خارج بهترین کنسرتهای خارجی و داخلی....اونایی هم که ندارن،رسانه ملی!
ناشناس
Netherlands
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
110
547
من نمی دونم چرا دولت می خواهد تو همه زمینه ها اعمال سیاست کنه؟! از عمیق ترین دونفره های مردم گرفته تا مدیریت جهانی!! بابا مگه با دو دست چندتا هندونه می شه ورداشت؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
نتیجه را همین حالا میشود دید
Mehran
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
118
615
از تحلیلی که انجام داده اید متشکرم، امیدوارم روزی برسد که در این کشور حداقل آزادی های مدنی برای مردمی که برای رسدن به آن انقلاب و جنگ 8 ساله را به جان خریدند برقرار شود.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
132
559
همانگونه که ما امروز در مورد بی لیاقتی قاجار و سرسپردگی پهلوی نظر می دهیم، انشااله 50 سال دیگر، کسی ما را به کوته فکری و انجماد فکری متهم نکند.
ناشناس
Italy
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
173
1418
دیگه خدا وکلی خسته شدیم از این همه توهین ، بابا این گروه های تندرو بدونند که صبر ملت هم حدی خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
مطمئني ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
مردم بدخت نه یه تفریح درستی دارن نه میزارن برن کنسرت اینها هم برا افسرده کردن مردم کمر همتو بستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
217
645
دنیا را به ما میخندانند و خودمان را میگریانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
207
1125
خلایق هرچه لایق!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
واقعا
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
209
583
به یزدان که گر ما خرد داشتیم ، کجا این سرانجام بد داشتیم
روز به روز بیشتر داریم به تحجر نزدیک میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
158
412
همین رفتار ها باعث شده مردم یه نفر بچه خواننده اونور آب کنسرت میزاره سیل جمعیت از کشور خارج میشه اونوقت به سراج سنتی خوان اجازه نمیدن همین ها باعث میشند یه سری عقده ای بشند برن خارج تو مسابقه رقص شرکت کنند به ریشه همه بخندند باعث میشند مردم فیلم عروسیشون هم برا ماهواره بفرستند جدیداً دیدید که دیگه موقعه تعطیلی هیچ ماشین مدل بالایی تو جاده شمال نیست فکر میکنید چرا چون تا تعطیل میشند یا علی ترکیه ، دوبی ، نخجوان اینها همش خودزنیه چرا حضور مردم در سینماها کم شده بخاطر خودسریه ست مردم میگن میشینیم خونه ماهواره نگاه میکنیم فیلمهای روز دنیا و ایران رو میبینیم توهینی هم بهمون نمیشه حالا شما برید کنسرت بهم بزنید
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
بنا به اظهارات امیر احمدی مقدم اسفاده از ماهواره در ایران پنجاه درصد کم شده!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
209
561
آدم با همسر یا خواهر مادر خودش هم نمیتونه یه جا بشینه. به خدا اگه میتونستن میومدن تو خونه های مردم هم قانون وضع میکردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
دقیقا یک همچین نفری رو تو خدمت می شناختم که به من می گفت به همسرش اجازه نمیده جلو دامادهاش بی چادر باشه
Arash
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
یواش یواش، این کار هم انجام میشه، مگه همین الان اگر شما عروسی داشته باشی نمیان و مزاحمت نمیشن ؟ اگر تولد باشه چی ؟ اضلا یک نیست به اینا بگه آقا من نمیحوام برم بهشت مگه بهشت رفتن هم زوریه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
168
249
ای عرش کبریایی چیه توی سرت
کی با ما راه میایی جون مادرت...
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
161
371
بز دلانی کز هراس ابتر شدند از بسیجی ها بسیجی تر شدند
ععععع
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
162
243
نشستن اقايان با همسرانشان در خانه حرام است ؟وباید تفکیک وجدا از هم زندگی کنن؟
اصفانیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
156
469
سلام
یادتونه طرح تفکیک جنسیت در دانشگاه را مطرح کردند؟و میکنند؟ اردیبهشت ماه امسال دانشگاه علمی کاربردی در اصفهان کنکور گرفت که بر اساس اولویتهای انتخابی بچه ها مجبور بودند اولویتهایی را بزنند که دانشگاه مربوطه فقط سهمیه آقا یا خانم داشت مثلا وادحد شماره 25فقط آقا و واحد 26 فقط خانم ؛سیاستشون را در لفافه دارند اجرا میکنند. ن یه سوال دارم از کسانی که این طرحهها را مطرح میکنند؟؟؟؟
اونم اینکه مگه توی خانواده شما خواهر و برادراتون چطوری با هم رفتار میکنند که این طرز تفکر را دارید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
من خودم دانشجو گرافیک هستم در بیشتر کلاس ها فقط من پسر هستم وا ما باقی هم دختر هستند و دانشگاه هم نمیتونه تفکیک کنه اگر می خواین تغییر رشته بدین بیاین گرافیک چون تا اوجایی که میدونم تعداد دانشجویان پسر گرافیک در تمامی دانشگاه های کشور کم هست و نمی تونن تفکیک کنن
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
157
357
کجای کارو دیدید من از روزی می ترسم که زن و دختر مردم رو تو صندق عقب ماشین جا بدن مبادا ارزش ها به باد برن
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
159
321
همه اینها برای اینکه مردم گرانی و تورم و منزوی شدن ایران تو دنیا رو فراموش کنن.وگرنه کسی که دوست داره میره کنسرت کسی هم که دوست نداره میتونه نره لزومی نداره وقتی من از چیزی خوشم نمیاد مردم رو مجبور کنم که اونا هم خوششون نیاد. اینجا هیچ وقت درست نمیشه.جهان سومه دیگه
ناشناس
Germany
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
159
522
همه چی آرومه!
این از وضع اجتماعی
وضع اقتصادیمون هم که مشخصه
وضع سیاست خارجمون هم که گفتن نداره!!
بعد هی بیاین بگین مملکت امام زمان!
اینه واقعا؟؟؟؟؟
ناشناس
France
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
156
411
بنظر من مشکل از اونجاست که هر وقت به اسم اسلام اجازه ی کاری داده شود با تندروی هایی که میکنند کار را به جایی میرسانند که مردم زده شوند. خواهش میکنم از تاریخ درس بگیرید این اولین بار نیست که دین در یه جامعه حاکم شده ببینید اونها چه کردند که مردم زده شدند آیا شما همان کار را نمیکنید؟
میثاق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
202
157
آقایان واقعا چرا اینقد مفت و مسلم ناراضی تراشی میکنید ؟؟!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
nazanin
| New Zealand |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
moft va mosalam nist.... be gheimate asabo ravano abero has
شهروند به تمام معنی واقعی
Netherlands
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
132
353
شانس آوردیم این تفکیک جنسیتی تو خانواده اجرا نشده،شایدم نوبتش نرسیده،احتمالا نظارت به اتاق خواب هم بکشه،به هر حال امنیت لازمه!!بعله شما مخالفید؟البته که نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
112
215
یعنی هیچ کس در این مملکت نیست که بتواند جلوی این حرکت ها را بگیرد؟ هیچ کس؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
205
349
تا چند وقت دیگه خوانندگان داخلی هم باید برن اون ور مرز تو عراق و ترکیه و افغانستان و پاکستان و ... کنسرت بذارن،
آقایان مسئول، آقایان سیاستمداران فرهنگی، لطفا ذهن خود را درست کنید، من به شخصه مالیاتی که به زور از من میگیرید را حرامتان میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
177
385
مرسی از این تحلیل خوبتون..ولی واقعا مشکلات داره روز به روز بیشتر میشه و کسی هم به قانون عمل نمیکنه...
نمونه اش در اصفهان چند بیمارستان هست که فقط تنها با چادر شما را به بیمارستان راه خواهند داد... مگر فقط حجاب داشتن با چادر هست ؟! آیا در قانون اساسی ما حجاب با چادر اجبار شده ؟! باور بفرمایید هر کدام از این بیمارستان ها هم 4 نفر خانم استخدام کردن شبانه روز هستن تا فقط چادری ها را راه دهند...
واقعا چرا ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
107
244
چون نیک نظر کرد، پر خویش در آن دید
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
920
226
دقت کردین وقتی منفی میزنین یدونه اضافه میشه ولی مثبت میزنین 3 و 4 تا اضافه میشه. عصر ایرانم داره لایی میکشه. حالا مردی این نظر رو بزار
عصر ایران با سلام
چند بار این نکته را توضیح دادیم و مجدداً عرض می کنیم که هر گاه شما رأی بدهید ، آرای همان کامنت" رفرش " می شوند. بدین ترتیب ، شما آرای دیگر کاربران را هم که در فاصله زمانی بین باز کردن صفحه و رای دادن شما ، اضافه شده را می بینید. اگر در این فاصله زمانی ، کامنت هایی با اقبال (+) مواجه شوند ، اتفاقی که فرمودید می افتد.
موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
مرسی از اینکه پاسخ دادین. داشتم فکر میکردم دارین تعصبی عمل میکنین ولی جوابتون روشنم کرد. ایشالا همینطور هست که شما میگید.
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
170
520
آخه وقتی میگن حقوق مردم ایران رعایت نمیشه همه شمشیر می بندد میگن ایران آزاد ترین کشور دنیاست
اون وقت نمی شه با زن خودت بری کنسرت .
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
162
323
عصر ايران اين چندمين باره كه داري تذكر ميدي،ولي بدبختانه گوش شنوايي نيست.
ولي خسته نشو،تنها صداي اين روزهاي مردم..
کبیری
Canada
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
215
536
طالبان با پیرهن و شلوار..!
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
155
414
در همین مسابقات فوتبال اروپا، گاهی تصاویری از دست برادران در می رود و حضور خانوادگی مردم شاد در کنار هم را می بینیم، متوجه می شویم که تفکرهای بدبینانه ای، مانند غرب وحشی یا اروپای بدبخت مقروض، چقدر نادرست اند.
ناشناس
Netherlands
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
162
345
آقا اصلا من دوست دارم با خانوادم تفریح کنم برم کنسرت سینما چرا این حقو از می که با خانوادم هستم میگیرد؟؟؟؟ پس من کجا حق خوشگذرانی سالم در کنار خانوادم دارم؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اینهمه همسایه مسلمون داریم که شکر خدا بدون ویزا میتونی بری با خانواده ی عزیزت بدونه هیچ دغدغه ای کنسرت ببینی و خوش بگذرونی.یه کم واقع بین باشید جان من!!!!
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
تنها جایی که میمونه خونتونه...حالا تو تهرانم که داخل ماشین دیگه حریم شخصی نیست
ناشناس
Germany
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
163
348
به خدا مردم خسته شدند از این همه ندانم کاری!!!!
ناشناس
Germany
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
110
674
اگر دولت نمی خواهد یا نمی تواند جلوی این متحجرین و معتدین به حقوق ملت بگیرد مردم این کار را خواهند کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
161
469
اگر امروز جلوی این خودسرها و تندروها را نگیریم فردا ایران مانند پاکستان خواهد شد و امنیت در تمام نقاط از بین خواهد رفت. نباید گذاشت این افراد قانون را به هر شکل زیر پا بگذارند .( در ضمن این افراد تندرو اکثرا خود را دوستدار نظام و اسلام می دانند و این مردم را دلسرد تر خواهد کرد)
پرنیانان
Australia
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
710
214
من می خواستم بگم بعضی وقتا بعضی از کارها ممکنه عجیب به نظر برسه و با منطق درست نباشه ولی واقعا از یه سری بلا هایی جلوگیری می کنه ... من اینو نوشتم به خاطر اون تیکه از نوشته تون که " دانشجویانی که چهار سال در کنار هم درس خوانده اند اگر در روز پایان تحصیل شان هم در سالن دانشگاه با هم بودند ، اتفاق بدی می افتاد! " من می خوام بگم آره بعضی وقتها آدما بی منطق عمل می کنند و روز آخر همه اون چهار سال رو خراب می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
نه مثل اینکه عادت شده بی جنبگی یه عده اقلیت رو به پای همه ی مردم نوشتن!

مثل اینه که بگی یه عده هستند چاقوکشی می کنند پس اجازه ندیم بقیه ی مردم هم از چاقو استفاده کنند!!!!!!!!!!!!!
فروغ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
شما به خودت نگاه نکن اخوی همه مثل شما نیستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
134
226
جعفرجان! هذیان میگویی!!!!!!!!!!؟ اون فرماندار رو به جای عزل کردن تشویق و ارتقاء هم میدن!!!!!!!؟...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
140
395
اگه راست می گن جلوی این همه فساد و دزدی رو بگیرن که مردم به خاک سیاه داره می کشه
چند وقت دیگه باید مهندسامون برن افغانستان پادویی!!
ناشناس
Germany
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
159
358
اینا هنوز نفهمیدن الانسان حریص علی ما منع!ادم رو از هرچی منع کنی حریص تر می شه واین علت وضع فعلی جامعه ماست که با کارهای اینها بدتر هم خواهد شد.تجاوز و ناپاکی و هرزگی محصول طرز تفکر آقایونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
آخ که گل گفتی جلو هر چی رو بگیر مطمعا باش 100برابر بد تر میشه
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
161
321
موضوع خنديدن ديگران نيست چرا كه به غيرازاين موضوع دلايل ديگري براي خنديدن به ملت ايران ايجادشده مهمترازاون ناديده گرفتن حق وحقوق قانوني يك ملت توسط نهادهايي از حكومت ميباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
159
269
به گروههاي تند رو كاري ندارم فقط اين رو ميدونم هر چه فشارها به مردم بيشتر بشه ازون طرف جرم و جنايت و تجاوز بيشتر ميشه خداوند همه ما رو عاقبت بخير كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
160
319
حق مردمی که اجازه میدن این گروههای تندرو به راحتی تجمع کنند و به شعور ملت توهین کنند همینه ...واقعا تاسف باره
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
وقتشه که مردم حساب این متحجران را کف دستشان بگذارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
171
299
وای , صدرحمت به طالبان !
عاقل
Australia
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
109
253
بابا مسئولان می فهمند ما نمی فهمیم تمام.ما نمی فهمیم که مسئوالان می فهمند.پس اونها می فهمند که ما نمی فهمیم .فهمیدین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
140
248
عزيزم مثل اينكه خوابي
طرح تفكيك جنسيتي در برخي پاركهاي شهر قم مدتهاست كه اجرا شده
نمونه اش پارك دورشهر قم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
208
336
شما را بخدا قسم ميدهم مطلب مرا بنويسيد:
در تمام سالهاي قبل از انقلاب و حتي بعد از انقلاب مهمترين عامل گرايش جوانان به دين اين كلام بزرگان و تئوريسين هاي دين بود "دين اسلام به تمام نيازهاي جوانان پاسخ ميدهد و مذهب تشييع مذهبي پويا و به روز و مطابق نيازهاي جامعه مي باشد" الان ببينيد عملا به هيچ يك از خواسته هاي مردم و بويژه جوانان پاسخ نمي دهند.فرداي روز تاكسي ها ، هواپيماها ، سينماها ، دانشگاهها ، پياده رو ها ، زايشگاهها و....را هم با همين ترتيبات غير اصولي جداسازي خواهند كرد
جهت اطلاع علماي ارجمند مي گويم اكنون نه تنها به نيازهاي نسل جوان ترتيب اثري داده نشده بلكه بدون توجه به شرائط اجتماعي جامعه آنها را ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
141
231
سکه 750
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
159
311
بعد مدتها یه کنسرت درست و حسابی میخاست اجرا بشه که اینم نتیجش.به عنوان یکی از اهالی نور میگم واقعا شورشو در اوردن
بنده خدا
Germany
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
159
303
اقا مهدی جان:
اگر تعداد نمایندگان اصولگرا در مجلس نشاندهنده گرایش سیاسی اکثریت مردم است پس مجلس ششم که اکثریت مطلق اصلاح طلب بودند چه معنی دارد
احتمالا شما نیز دارای منطق گروه فشار هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
197
339
تا انجایی که یادم میاد ما به جمهوری اسلامی رای دادین نه طالبان
اميرحسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
180
202
من به نظرم بايد به هرحال يك جوري ثابت كنيم كه جهان سومي هستيم و اسلام را چپكي فهميديم.اگر اين طور باشد كه اين دوستان مي گويند پس چرا دانشگاه آزاد "اسلامي" داراي كلاسهاي درس مختلط است؟؟؟!!!!!!!
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
161
322
همین کارها رو میکنن که باعث فراری شدن جوانان از اسلام و ایران میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
158
394
وقتي كروات زدن هم جرم شده و هر كس سليقه خودش را به نحوه زندگي مردم تحميل ميكنه، مطمئنا كار از خنديدن گذشته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
110
260
ازماست که برماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
206
385
این جور که پیش میریم 2 سال بعد ازدواجم خلاف شرع میشه!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
احتمالا شده چون چند وقت پیش من و زنم رو گرفتن با هم !!!
Amir
Finland
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
159
396
تنها گرینه قابل پسند که می توان برای ایران بکار برد ( کشور بی قانون) واقعاأ اشک در چشمانم جاری می شود که مردم عزیز ما در مشکلات بسر می برند اما حکومت (قانون شکنان) درگیر چه مسائل پیش پا افتاد ه ای هستند.آیا اگر قضیه برعکس بود بازهم به همین شکل برخورد می شد؟ یا اینکه همگی اعدام می شدند. تورا به خدا منطقی فکر کنید و کسی را به زور وارد بهشت نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
159
477
در دانشگاهي كه من تدريس مي كنم يك راه پله و آسانسور مخصوص خانم ها و يك راه پله و آسانسور مخصوص آقايان قرار داده اند. بعضي وقت ها با خودم فكر مي كردم به عنوان اشرف مخلوقات و در يك محيط علمي دو انسان زن و مرد آيا نمي توانند از يك راه پله از كنار هم عبور كنند؟ و چون پاسخي نمي يابم و پاسخي هم براي دانشجويانم ندارم به آنها توصيه مي كنم از ما كه گذشت ولي شما اگر مي توانيد از اين مملكت برويد...
پاسخ ها
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
کدوم دانشگاهی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
نه والله ما که دانشگاه همون این طور نیست هم خانوم آقا از یه آسانسور استفاده میکنن دیگه پیاز داغشو الکی زیاد نکنین اگه این طوری خوب انتقالی بگیر بیا دانشگاه ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
دانشگاه قم اینجوریه
زاهد ظاهر پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
126
452
امام علی علیه السلام : نادان را همیشه در حال افراط یا تفریط می بینى.
نهج البلاغة: الحکمة70.
امام علی(علیه السلام) می فرمایند:
دوزخ سرانجام افراط كنندگان (و از حدّ گذرندگان) است.
غررالحکم .
خداوند شفایشان دهد
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
قربون امام برم. اینقدر دلم گرفته که نگو فقط بعد از شنیدن این جملات یه خورده آروم شدم
خدایا به حق مولا ما رو از دست این خوارج آزاد کن.آمین
لبریز
Germany
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
148
291
اتفاقا دو سال قبل گروه موسیقی سنتی خود ما که دارای مجوز ارشاد بود یک روز قبل از اجرا لغو شد
به هر ارگان مربوط که رفتیم گفتند مردم مخالفت کرده اند اما از مردم(حتی قشر مذهبی )که سئوال میکردیم هیچ مخالفتی نداشتند و حتی از کنسرت بی اطلاع بودند
خلاصه هیچ ارگانی جواب منطقی نداشت و هیچکدام جرات صحبت کردن با ما را نداشتند چون زبان منطق در سرشان نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
141
719
کنسرت اشکال قانونی دارد اما مصرف مواد مخدر در ملا عام و در پارکها آزاد است همراه خانواده در کنسرت حاضر شدن ممنوع اما تن فروشی در کنار اتوبان و خیابان آزاد اینجا کشور متضادهاست برادر مسئول هیچ خبر داری دختر و پسر خودت چکار میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
کلاً دیدگاه اینه مردم نباید شاد باشند .وسلام
ناشناس
| Spain |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
"هیچ خبر داری دختر وپسر خودت چه کار میکنند برادر جان". like
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
این دختر و پسر خودتو گل گفتی. من تعدادی از فرزندای آدمای مثلا این تریپی رو میشناسم. اونا هم جنس ما هستن ولی پدراشون مامورن و معذور!!
مهرداد 17 ساله از بوموسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
165
572
اینا همش از بی لیاقتی مردم ایران است وقتی در کرمانشاه در را می بندند باید در را بشکنید چون قانون با شماست
آرش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
162
399
در این وضعیت که کشور دچار تحریم ها شده و دست به گریبان التهاب های بین المللی است و مردم هم با گرانی ها و مشکلات متعدد اقتصادی دست و پنجه نرم میکنند، متاسفانه نیروی انتظامی به هیچ عنوان مدیریت خوبی ندارد و این را به وضوح میتوان دید. چرا که اینگونه کارها از قبیل برخوردهای خشن و گاها زننده ی گشتهای ارشاد با مردم از لحاظ امنیتی نمونه ی بارز تشنج آفرینی است. و این کار خلاف امنیت ملی است و عاقبت خوبی نخواهد داشت. این مطلب را هر کسی که کمی از مسائل امنیتی باخبر باشد به خوبی میداند. اما متاسفانه انگار فرماندهان ارشد نیروی انتظامی نمیدانند.

پ.ن: آقای محمدی آفرین واقعا خوب نوشتید ولی نمیدانم این چند وقت چرا کم مینویسید.
علی
Netherlands
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
111
308
حرف دل مردم رو نوشتی ولی کو گوش شنوا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
166
284
اگر جلوی کنسرت و تفریحات گرفته بشه جوان ها پول مملکت می برنند تو دبی ترکیه تایلند..... خرج می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
216
279
افسوس از جواني ما كه در بين اين دشمن پنداران و خود ملت بينان حرام شد و سوخت ، افسوس
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
156
324
به نظر من باید مقابله به مثل کرد یعنی جون های فرهنگی که کم هم نیستنند بصورت خودجوش واقعی جمع بشند وحالا که دولت ونیروی انتظامی جلوی انها رو نمیگیره خوشون جلوی تیم گروه فشار دربیاند وحقشونو بزارن کف دستشون ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
57
204
برادرا، خواهرا کوتاه بیاین مرغ کیلو 7 تومنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
همه قیمتها تصاعدی در حال بالا رفتن است. این درست. ولی این دلیل نمیشود که ما چشممان را بر روی سایر فجایعی که در این کشور نفرین شده در حال وقوع است ببندیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
كوفت بخوري بحث عوض نكن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
106
180
خلایق هر چی لایق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
121
326
روزی در جلسه شورای اداری استانداری در... یک... با عصبانیت گفت: هرکس بخواهد در این شهر کنسرت بگذارد کنسروش میکنیم. و من همانجا فهمیدم که دیگر کار از کار گذشته و فقط باید به فکر فرار از این مملکت بود چرا که به پشتوانه دین و نفت قدرت این افراد تمامیت خواه روز بروز بیشتر و عرصه بر جوانان و خانواده های ما تنگ تر میشود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
پیش از اینکه به ظالم بگی ظلم نکن باید به اون مظلوم بگی ظلم نپذیر...
کسری بدیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
158
181
متاسفانه،افراط گرایی وخشونت درخون ماریشه دوانیده است وهمانگونه که ماهی به اب زنده است مانیزباواپسگرایی،خشونت وافراط گری زنده ایم وظرفیت کوچکترین ازادی رانداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
106
164
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...!!!
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
245
473
دوستان این جمله براتون آشنا نیست:
یعنی واقعا مشکل مملکت ما اینه؟
جناب رییس جمهور چند هزار بار این فیلم رو بذاریم که بببینی آره .مشکل مملکت ما از نظر جنابعالی و دوستانتون اینه.بی خیال سفره خالی مردم و انزوای جهانی ایران. آقا مهدی برو کشکت رو بساب برادر گروه فشاری نونت از این راه در می آد .تو دفاع نکنی کی دفاع کنه آقای کبک؟
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
163
291
بابا کجاييد ببينيد دانشگاه اميرکبير ترم قبل کلاس دختر و پسر را جدا کردند . شنيديم اين ترم ميخوان زوج ها آقايون و فردها خانم ها وارد دانشگاه بشند اي خاک تو سر اساتيد و دانشجويان اميرکبير، دانشگاه اميرکبير به خدا شير نر يلي بود الان شده ماده شغال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
141
117
وضع اقتصاد خوب باشه اینا همش کشکه فوقش میریم خارج کشور دلار شد هیچکسی هم هیچی نمیگه 20030
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
156
286
من قبلا چند بار ازتون بخاطر مطالبتون تشکر کردم و این بار هم ازتون تشکر می کنم که به یکی از مسایل چالشی بسیار بزرگ این مملکت توجه کردید. هرچند من زیاد اهل کنسرت و سینما نیستم اما وضع موجود و ادامه اون از نظر من و همسرم واقعا خجالت آوره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
112
317
باید به حال این مملکت خون گریست...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
172
209
از مطلب خبری وزیبای شما کمال تشکر را دارم واقعاً رسانه های ما نیاز مند حقیقت وشجاعت هستند که در نوشته شما موجود بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
198
322
قاي سندرم خود ملت بيني بهت توصيه ميكنم يه سري تو تهران شيراز اهواز تبريز مشهد كرج اصفهان و ... بزن. وضع پوشش اكثريت مردم رو نيگاه كن بعد به بگو نظرشون چيه. يه سر به پشتبوم ها بزن ببين چند تا خونه ماهواره دارن چند تا ندارن. بعد حالا نمايندگام مجلس رو قياس كن ببين واقعا عصاره اين ملت هستند يا نيستند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
683
258
پس اون موقع که کاندید مورد نظرتون رای نیاورد و مردم رو به آشوب دعوت کرد و امثال شماها و سایتهاتون ساکت موندید
به نظرتون اون موقع دنیا به ما نخندید؟
اتفاقا اون موقع خیلی بیشتر خندید خیلی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
6
136
عصر ایران ، من چند بار نظر دادم ولی ثبت نشد چجوریاست مگه نظرها هم ممیزی میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
5
161
ما فقط به یک چیز امیدوارم و آن اینکه درجهان آخرت مردم با اینها یکجا نیستند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
493
188
اتفاقا کار خوبی می کنن انرا که حساب پاک هست از محاسبه چه باک است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
ایولل
علی
Germany
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
220
334
چرا نیروی انتظامی با این اقایونه فشار برخوردی نمیکیه؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه زورش نمیرسه اگر اینجوریه بدا به حاله ما...
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
151
349
دریغ است ایران که ویران شود، کنام پلنگان و شیران شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
214
446
واقعا داره همونی میشه که تو سال 84 مگفتن اگه احمدی نژاد بیاد، پیاده روهارو پرده میکشن
ای نفرین بر ذهن فاسد و خراب
غلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
268
418
گرانی مرغ.گرانی شیر.گرانی مسکن
گرانی تنفس ..... همه اش از این کنسرت های مختلط است.باید مثل عزاداری ها چدا باشد.
Arash
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
51
92
در نظرات خواندم که یکی از اکثریت مردم که موافق این برخورد هستن سخن گفته بود و دیگر از قرآن، که این نوع برخورد و حرکات شرم آور را توجیه کنند
در جواب این آقایون باید عرض کنم که شما نه نماینده مردم هستین و نه مجری عمل به قرآن، که اگر بودین باید به گفته های قرآن توجه میکردین که به صراحت در آن بیان شده که اگر همسایه شما کرسنه باشد وای بر شما، اگر جایی ظلمی بود وای شما نباید ساکت باشید و باید در مقابل آن ایستادگی نمایید، مگر اینکه شما قرآن را نیز بنا به نیاز و سلیقه خود تفسیر و تعبیر کنید
ناشناس
Australia
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
56
17
ممنون بخاطر این مطلب!!
yar
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
167
59
سلام عصر ایران
من حداقل هر روز یک بار خبرهای شما را می خوانم و جزو افرادی هستم که به تمامی شبکه های خبری سر می زنم و انصافا عصر ایران را تو بی جانبی سیاسی می بینم
ولی....................................
وقتی قرار است خبری را بیان کنند باید نویسنده خبر احساسات خود را کنار بگدارد این نوشته نشان می دهد تحلیلگر مورد نظر به شدت خواهان انجام چنین برنامه های بوده و طوری قلم زده که خواننده را با احساسات میهن پرستی و پیشرفت و آزادی تحریک کند و آنگاه عدم برگزاری کنسرت یا تفکیک جنسیتی را مخالف همه اینها بداند.
گفتن کلمه مردم در یک نوشته باید بر اساس منطق باشد
آیا واقعا مردم ما به دنبال کنسرت موسیقی هستند عزیز من شما یک نگاه به اطرافتان بیندازید چند نفر از این مردم به این کنسرت ها می روند توجه داشته باشید همان تهران 10 میلیونی چند نفر به دنبال کنسرت هستند. باور کنید که شما هم اگر به دید واقع بینانه به موضوع نگاه می کردید بهتر بود.
یکبار فقط یکبار هم که شده بیاید فواید برگزاری اینگونه کنسرت ها ر ا برای مردم بیان کنید.
(می دانم شما بحثتنان سر خوب یا بد بودن نبود و سر نحوه برگزاری است.)
و در آخر به نویسنده مطلب می گویم
اگر می دانستی در پشت برگزاری این کنسرت ها چه اهدافی نهفته است باور کن خودت هم مانع آن می شدی
تا حالا از خودت پرسیدی چی شد که یک دفعه این همه مجوز صادر شد
چی شد که می خوان تو هر شهری یک کنسرت برگزار کنند
این ها همش بهانه تا سر یه عده جوان را گرم کنند تا ...
شما هم بشینید تو اینگونه برنامه ها و به قول مارکوزه خستگی کار در معدن را در کنی و یادت بره قرار بود که ....
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
53
86
ما اصل را رها کرده ایم وبه جزئیات چسبیده ایم که هیچ دردی رادوا نمی کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
4
29
عصر فوق العاده ای دمت گرم صداقتت منو کشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
51
132
مردم ما چی میخوان مثل همه مردم دنیا راحت باشن شادی داشته باشن راحت بخندن بتونن راحت بیان بیرون . واله اکه هر چقدر این کارها رو بکنیم به مردم امر و نهی کنیم نتیجه اش این میشه که می بینیم . تور را بخدا عقل ها رو بکار بندازیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
105
167
شماهایی که ادعای مسلمانی و اسلام میکنید، چرا دارید صورت مسئله رو پاک می کنید؟
اگر واقعا دلتون به حال اسلام و خطر بی حجابی میسوزهف تشریف ببرید جلوی اونایی رو بگیری که خون ملت رو تو شیشه کردن و به نام اسلام و مسلمانی حق ملت رو مثل آب خوردن بالا میکشند و کسی به کسی نیست....
شما چطور مسلمانی هستید که نمیدونید فقر اگر از یک در وارد شود از در دیگر ایمان میرود!
آیا غیر از اینست که شما به نام اسلام این فقر و بی عدالتی را همه گیر کردید؟
به فکر این همه جوان بیکار باشید، حجاب اونا پیش کش!!!!!
جوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
52
137
آقایان مسوول! این را بفهمید که مردم ، عاقل و بالغ و صاحب قدرت تشخیص هستند و نیازی نیست آنها را صغیرانی بدانید که اگر در کنار جنس مخالف قرار بگیرند عنان اختیار از کف می دهند و بدمستی می کنند !!!!!!!!!!!!!!!

دیگه از حد گذروندند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به کجا داریم می رسیم به کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
53
127
برادر مهدی جان قربونت برم انقدر طرز فکرتون در حد قرون وسطی است که به همه شک دارین والا این فکر برای 50 سال پیش غرب برو طرز فکرتو درست کن خدا شفات بده !!!!!!!!!!!!
ای ..... وا.....یییییییییییییییییییی
باقر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
61
15
خوش به حال ما تو رشت كنسرت آزاده
البته بچه ها بيشتر بو مي اند
اغلبم با كل خانواده مي اييم كه يه وقت گير دادن با فك فاميل بريزيم رو سر هرچي مخالف موسيقي اصيل ايراني
...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
62
13
بابا توي اين گروني و بدبختي كي پول داره يا اصلا حوصله داره بره كنسرت؟! صبح تا شب بايد بدويم براي يك لقمه نون..
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
73
110
اگر معيار خداوند است كه در طواف كعبه مرد و زن در كنار يكديگرند....قابل توجه از خدا نعوذبالله خداترها
محمد
United States of America
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
70
88
من هم با شما موافقم. سخت گیری و این کارها دیگه اعصاب مردمو خورد کرده ولی باید قبول کرد ظرفیت ازادی رو ندارن بعضیا. تا وقتی جنبه و فرهنگ ازادی رو نداشته باشیم وضع اینجوریه. و همچنان ترو خشک با هم میسوزند!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
34
6
اول ممنون از مطلبتون و از قلمتون در گفتن همچین موضوع مهمی .
دوم اینکه دلیل این جور مسائل هر چه که هست ....... گفتنش مجاز نیست وغیره ..........
دروغ میگم ......؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
55
126
واقعا کشورروبه بی تمدنی میره
مژده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
53
149
اگر در ایران قحطی یا ممنوعیت اکسیژن هم بشود مردم ما به سرعت به موجودات بی هوازی تبدیل می شوند و خیلی خونسرد و بی دغدغه به زندگی خود ادامه می دهند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
54
312
ما خیلی وقته سوژه خنده دنیا شدیم،
فقط بلدیم دم از تمدن 2500ساله بزنیم...
اصلا چه معنی داره بریم کنسرت و شادی کنیم؟!!! تا گریه و ماتم هست کنسرت و موسیقی چرا؟!!!
آره دوستان گریه کنید تا سبک شید ... یه وقت اگه شاد باشید خدا قهرش میگیره...
فريبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
97
249
اتفاقاً ما تو خونه يه پرده بزرگ وسط اتاق كشيديم. يه طرف من و دخترم ميشنيم و طرف ديگر شوهر و پسرم. يعني چي كه زن و مرد با هم بشينن. اصلاً چه معني داره كه زن و مرد با هم بشينن و فيلم و كنسرت ببينن؟ نميگين ممكنه اتفاقات بد بد ييفته؟!!!!!
عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
109
198
با عرض سلام
اقای نویسنده حرفهایت کاملا حسابه...
متاسفم واسه کسانی که فک میکنن اکثر جامعه موافقن
ای کاش اینطور نبود
ای کاش جوانان تفریحی میداشتن
ای کاش میتونستیم فریاد بزنیم
ناظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
458
240
چشم میگیم از این به بعد همه دختر پسرها دست در گردن هم وارد جلسات عمومی بشوند تا دنیا( به قول شما) خوشحال شود و شما (عصر ایران) ی ها خوشحال تر .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
55
299
چرا مجلس و دولت و ... مختطلته؟باید اونجا هم تفکیک جنسیتی بشه.ممکنه تو مجلس هم ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
36
129
توی دانشگاه یه دوستی داشتیم که یه شب مریض شد بردیمش دکتر. درد شدیدی در ناحیه شکم پیدا کرد وقتی رفتیم بیمارستان سینا و معاینه اش کردن دکتر بهش گفت که موهای زائد بدنت رو بزن... عفونت داری. گفت آخه دکتر احساساتی می شم و نمیتونم خودم رو کنترل کنم.
ساخت سومین استودیوی تولید مجازی جهان برای سریال موسی (ع) دبیرکل جنبش عهدالله عراق: جهاد تبیین مهم‌تر از جهاد نظامی است؛ سید حسن نصرالله الگوی ما در این زمینه است فاجعه در کاشمر؛ مرگ دلخراش دختر ۱۱ ساله در آغوش خانواده جدید اعلام نامزدهای جوایز فیلم اروپا ؛ پیشتازی فیلم‌های آلمودوار و ژاک اودیار تهران آماده بارش باران و برف شود؛ کاهش محسوس دما در راه است اژه‌ای: مبارزه با فساد و استفاده از ظرفیت‌های مردمی اولویت قوه قضاییه است عرضه بی‌رویه گازوئیل آبادان در بورس؛ آیا مدیریت منابع انرژی با مشکل مواجه شده است؟ کلنگ‌زنی 110 واحد مسکونی در جزیره بوموسی با حضور نمایندگان مجلس حزب‌الله در حملات موشکی سه نقطه نظامی اسرائیل را هدف قرار داد هواداران ترامپ شروع به خرید سلاح کردند معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه: صهیونیست‌ها منتظر پاسخ قاطع ایران باشند پخش فصل جدید «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار بازداشت خبرنگار رادیو فردا / سخنگوی قوه قضاییه چه گفت؟ ابزار قیمت ناترازی های آب و برق را به تعادل خواهد رساند بازار گرم انتشار موزیک ویدئو در پاییز ؛ محسن چاوشی ، رضا صادقی ، بابک جهانبخش و ...