۰۲ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۵۳۳۴
تعداد نظرات: ۱۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۵۳۳۴
انتشار: ۰۹:۵۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۱
بی توجهی به توصیه های رهبری در باب قانوگرایی

شاهکار جدید گروه فشار در بوشهر: ارشاد در خواب، ناجا غایب!

آقایان! همان خدایی که شما دم از آن می زنید ، خدای همان کسانی هم هست که این گونه علیه شان می تازید و آن بیچارگان هم در موضع ضعف ، حتی توان دفاع از خود را هم ندارند. "اتقوالله" تا حالا شنیده اید؟ شنیده اید!
عصرایران - ابتدا خبر زیر را به نقل از یک رسانه مدعی اصولگرایی بخوانید: "در پی اعتراض به مجوز دادن مسئولین جهت اجرای کنسرت های پاپ, گیتار و ... امت حزب الله و ولایتمدار بوشهر پنجشنبه مورخه بوشهر91/2/28 ساعت 17:30در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی تجمع کرده و خواستار لغو کنسرت گیتار شدند که بحمدالله این اعتراض موثر واقع گردید و این کنسرت همچون کنسرت پاپ تعطیل شد.در این تجمع امت حزب الله و ولایتمدار بوشهر با صدور بیانیه ای خواستار بیدار شدن مسئولین استان از خواب شدند."

در این بیانیه آمده است:

" و مِن الناس مَن یشتری لهو الحدیث لیضل عن سبیل الله بغیر علم و یتخذها هزواً اولئک لهم عذابٌ مهینٌ 
و از برخی از مردمان فاسد فتنه انگیز، کسانی هستند که گفتار و سخنان لهو و باطل را به هر وسیله تهیه می کنند تا خلق را به جهالت از راه خدا گمراه سازند و قرآن را به تمسخر و استهزاء می گیرند و آنها هستند که درای عذاب خوار کننده هستند

پس از گذشت حدود سی سال از انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس آن که از آنها پایه ریزی تمدن و فرهنگ اصیل اسلامی و اتصال حکومت به حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) است، اکنون باید از خود بپرسیم که تا چه حد به این آرمان ها نزدیک شده ایم ؟؟
در پاسخ باید گفت، که جای بسی حسرت است، برای ما و برخی از مسئولین که ادعای فرهنگ و ارشاد دارند، که بنابر فرمایشات امام خامنه ایی (مدظله العالی)، رهبر انقلاب و سکان دار نظام اسلامی، پس از گذشت سالهای متمادی از بهار انقلاب، هنوز به فرهنگ اصیل اسلامی نرسیده ایم .

و این حسرت زمانی فزونی می یابد که مردم ولایتمدار بوشهر باید مرتباً شاهد کم کاری های مسئولین ذیربط در حوزه فرهنگ اسلامی باشند، در حالی که بارها ایشان را مورد تذکر قرار داده اند . جواز برگزاری « کنسرت راک » سال 90 یکی از آن کوتاهی های برخی مسئولین بود که با تذکر و تجمع مردم ولایتمدار بوشهر، به تعطیلی انجامید ."

در ادامه این بیانیه ، برگزاری کنسرت به عنوان «حرکت قبیح گروهی را که گفتار و سخنان باطل را به هر وسیله ای تهیه می کنند تا خلق را به جهالت، از راه خدار گمراه سازند» محکوم شده و آمده است:" از مسئولین ذیربط می خواهیم که سریعاً نسبت به ابطال مجوز برگزاری اینگونه مراسمات که دل امت شهیدپرور و ولایتمدار استان بوشهر را جریحه دار می کند، اقدام عاجلانه نمایند.لازم به ذکر است در صورت تعلل مسئولین مذکور نسبت به این امر، با پاسخ دندان شکن امت حزب الله و ولایتمدار بوشهر مواجهه خواهند شد . مسامحه کاران باید بدانند، زین پس ما، مانع هر گونه حرکتی که خلاف آرمان های مقدس انقلاب باشد، هستیم و در ازبین بردن این موانع بر سر اصول انقلابی خود محکم ایستاده و از کمترین فشار علیه این موانع، دریغ نمی کنیم. "

* * *
این اولین بار نیست که یک برنامه هنری دارای مجوز قانونی ، با تجمع یک عده محدود و انگشت شمار که خود را نماینده دینداران می دانند ، لغو می شود تا جوانانی که "تفریح سالم" برایشان یک آرزوی کمیاب است ، بیش از پیش سرخورده شوند.

متن بیانیه را بخوانید: چنان نوشته اند که گویا جلوی حمله نازی ها را گرفته اند یا یک بی حیایی آشکار که قرار بود ایمان مردمان بر باد دهد را مانع شده اند!
این در حالی است که یک گروه موسیقی ، بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ، مراحل کسب سختگیرانه کسب مجوز برای برگزاری یک کنسرت را اخذ کرده و در فرایندی قانونی ، می خواسته نه در زیر زمین و فلان باغ مخفی از انظار ، که در یک سالن عمومی و در حضور ناظرا و مأموران برای مردم کنسرت برگزار کند؛ همین!

حال افرادی که یک روز در کرمانشاه ، مانع از برگزاری کنسرت سیدحسام الدین سراج می شوند و روز دیگر ،به سینمایی در رشت هجوم می برند تا فیلم در حال اکران را پایین بیاورند ، این بار در بوشهر جلوی سالن محل اجرای این برنامه قانونی ، تجمعی غیرقانونی می کنند و چون زورشان زیاد است ، موفق می شوند تمام فرایندهای قانونی را زیر پا بگذارند و کنسرت مجوز دار را لغو کنند و سپس این فتح الفتوح را در بوق و کرنا کنند که ایها الناس ببینید که چه شاهکاری کردیم!

جالب این که این افراد ، در همه بیانیه ها و اقداماتشان ، فوراً و به صورت "پیش فرض" ، پشت سر رهبری پنهان می شوند و از این جایگاه رفیع مایه می گذارند: امت ولایتمدار ، مردم ولایی و ...!
کجا رهبر انقلاب نسبت به هنر چنین دیدگاه تنگ نظرانه ای دارند؟ ای کاش مدعیان ، نظرات ایشان در خصوص موسیقی و حتی موسیقی غربی را لااقل بک بار می خواندند و سپس برای مقاصدشان از نام ایشان بهره برداری می کردند.(اینجا را ببینید: هنر از ديدگاه مقام معظم رهبري، چاپ و نشر: دفتر نشر و فرهنگ اسلامي، چاپ ششم، 1377 )
مگر نه این است که رهبر انقلاب ، تنها موسیقی "لهوی" را حرام دانسته و تشخيص مصاديق را هم موکول به نظر خود "مکلّف" و "عُرف" دانسته اند و تصریح داشته اند" نهى ديگران از باب نهى از منکر منوط به اين است که احراز نماييد که آنان هم آهنگ هاى مزبور را از نوع موسيقى حرام می دانند." (لینک منبع)

آیا عرف جامعه فقط همین افراد اندک شمارند (تصویر منتشره را ببینید) که مرجع تشخیص باشند یا در باب نهی از منکر ، طبق فتوای فوق الذکر ، احراز نموده اند کسانی که می خواسته اند در آن کنسرت شرکت کنند ، آن را موسیقی حرام می دانسته اند؟!

تجمع کنندگان در بوشهر

کسانی که راست می روند و چپ می آیند و در عبورشان از قانون ، از رهبری مایه می گذارند ، مگر بارها و بارها توصیه های مکرر ایشان به لزوم قانونمندی را نشنیده اند و نخوانده اند؟
این سخن رهبری را بخوانید: "در هر قضيه‌اى، در هر حادثه‌اى ممكن است يك عده‌اى قبول نداشته باشند، معترض باشند. چگونه بايد اعتراض را نشان داد؟ قانون، راه معين كرده است. چرا قانون‌شكنى كنند؟ چرا براى مردم هزينه درست كنند؟ چرا كشور را دشمن‌شاد كنند؟ چرا برنامه‌هائى را كه عفونت تصميم‌گيرى‌ها و ترفندهاى دشمن از آن بلند و آشكار است، اجرا كنند؟ قانون، راه معين كرده است." (لینک منبع)
این سخنی کاملاً منطقی است و همان گونه که درباره انتخابات صادق است - که در همین باره هم بیان شده - درباره "هر قضیه و هر حادثه ای" بنا به همین سخنان صدق می کند.
آیا راهی که قانون برای ابراز مخالفت با یک کنسرت مشخص کرده این است که یک عده سرخود بروند و جلوی در تالار را بگیرند و در آنجا شعار دهند و نماز جماعت بگزارند و برنامه قانونی را به هم بریزند؟!

بوشهر

مدعیان ولاتمداری این را هم به نقل از رهبر معظم انقلاب بخوانند: " هيچ چيزى از قانون بالاتر و عزيزتر نيست. در دنيا معروف است، ميگويند قانون بد هم از بى‌قانونى بهتر است. بعيد نيست آدم اين را قبول داشته باشد؛ چون بى‌قانونى، هرج و مرج است؛ قانون بد لااقل يك ضابطه‌اى است؛ خب، انسان اصلاحش ميكند. خوشبختانه قوانين انتخاباتى ما قوانين خوبى است؛ ممكن است بعدها كاملتر و بهتر هم بشود." (لینک منبع)

کسانی که مدام خود را ارزشی می خوانند و قانون را به هیچ می انگارند ، این کلمات رهبر انقلاب را بخوانند: " بى‌قانونى ارزش نيست، بر طبق مقررات عمل كردن ارزش است" (لینک منبع) و صدها جمله و توصیه دیگر را مرور کنند تا لااقل در نزد خود کلاهشان را قاضی کرده باشند که چقدر عمل و ادعایشان یا هم می خواند؟ (رجوع شود به این لینک در سایت رهبری)

البته این افراد حق دارند نسبت به آنچه اعتراض دارند ، آزادی بیان داشته باشند و تجمع قانونی برگزار کنند و از این باب ، حرجی بر آنان نیست. انتقاد اصلی به مسوولان است که با کوچکترین اخم اینان ، پشت شان به لرزه می افتد و به بهای قانون شکنی و نادیده گرفتن حق مردم هم که شده ، عاجزانه و ذلیلانه عقب می نشینند.
اگر دو بار با این افراد برخورد شود که شما در کجای قانون جمهوری اسلامی هستید که چنین امر و نهی می کنید و "شما غلط می کنید که قانون را قبول ندارید" (وام گرفته از تعابیر امام راحل"ره") بار سوم شاهد چنین حرکت های فراقانونی در کشور نخواهیم بود.

واقعاً فهمیدن این نکته که "همین کارها ، جوانان را از دین و انقلاب دور می کند" این قدر سخت است که آقایان بعد از این همه آزمون و خطا ، هنوز بر پیمودن هزار باره "خطاراهه" ها اصرار می کنند؟

با این همه "فقر امکانات" به ویژه در شهرستان ها ، وقتی که بعد از مدت ها ، یک کنسرت نصفه و نیمه برگزار می شود و آقایان اجازه نمی دهند جوانان ساعتی در آن کنسرت شرکت کنند ، انتظار دارند چگونه نیازهای جوانان برطرف شود؟
همین کارها را می کنند که وقتی اعلام می شود فلان خواننده دست چندم در فلان کشور همسایه کنسرت دارد ، تمام تورهای منتهی به آن کشور فوراً پر می شود و کرور کرور جمعیت و ارز از کشور خارج می شود و آن وقت همین آقایان ، باز معترض می شوند که مسوولان اگر کار فرهنگی می کردند کارمان به اینجا نمی رسید!
آیا آقایان اندیشیده اند با این کارها ، چقدر از هنرمندانی که می توانستند منشأ خیر و هنر در داخل باشند را به آغوش "آن ور آبی ها" رانده اند و یا "زیرزمینی" کرده اند؟

باور کنید که ما نیز دغدغه دین و فرهنگ مان را داریم ولی راهش این نیست که بر چهار جوان هنرمند ، به جرم (!) این که می خواسته اند دور هم جمع شوند در حضور مأموران قانون ، گیتاری بزنند و بشنوند و بعد به خانه هایشان برگردند ، صدا کلفت کنیم و مفسد بخوانیمشان و اگر قسمت بود ، مشت و لگدی هم نثارشان کنیم!

بیانیه را ببینید، کلی بد و بیراه به خلق الله گفته اند و اتهام زده اند: "از فاسد و فتنه انگیز و تمسخر کننده قرآن تا گویندگان باطل و گمراه کنندگان خلق!"  به راستی ، آیا این اتهاماتی که علیه برادران دینی خود - که ای بسا ممکن بعضی شان است نزد خدا مقرب تر هم باشند -  مطرح کرده اند ، می تواننددر محکمه عدل الهی - که  "مایلفظ من قول الا لدیه رقیب عتید"(سوره مبارکه "ق"آیه18) و "ان بعض الظن اثم"(سوره مبارکه حجرات،آیه 12) از قواعدش است- ثابت کنند؟ و بعد از اثبات ، بی سوختن در آتش عذاب الهی راهی "جنه المأوی" شوند؟

تقویآقایان! همان خدایی که شما دم از آن می زنید ، خدای همان کسانی هم هست که این گونه علیه شان می تازید و آن بیچارگان هم در موضع ضعف ، حتی توان دفاع از خود را هم ندارند. "اتقوالله" تا حالا شنیده اید؟ شنیده اید!

مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی(غایب بزرگ این صحنه ها) هم اگر می خواهند همچنان در برابر گروه های کوچک فشار کوتاه بیایند ، لااقل تفویض بخشی از وظایف خود به این افراد را رسماً و علناً و صراحتاً اعلام کنند تا از این به بعد ، تکلیف مردم مشخص شود و الا نمی شود که فیلمسازی از مرحله فیلمنامه تا اکران ، واو به واو با قوانین جمهوری اسلامی حرکت کند و نهایتاً به پست گروه های فراقانونی بخورد و همه سرمایه های مادی و معنوی اش دود شود و به هوا رود و همین طور هنرمندان دیگر.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۲۶
در انتظار بررسی: ۴۹۵
غیر قابل انتشار: ۱۲۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
200
4327
اعصاب ملت رو خرد کردن بخدا.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اینا خود ملت ان! شک نکن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اخیرا در شهرستان کوار از توابع استان فارس هم همچین اتفاقی افتاد...شرممان باد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
تعصب بدترين چيزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آق مهدی یه نگاه به نظرات مثبت و منفی بندازی توهم خودتم برطرف میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
از قدیم گفتن: خلایق هر چه لایق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
قیامت معلوم میشه کیا انصار حزب الله بودند یا فقط حرف اسلام رو می زدند
علیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
95
1904
شهرستان جهرم 7 سال است هیچ کنسرتی برگزار نشده....حرفمون رو باید به کی بگیم؟آخرین مجوز کنسرت هم هفته قبل لغو شد با وجود اینکه بیلبوردهای تبلیغاتی همه شهر پر کرده بودند
XIII
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
111
1802
فقط میشه گفت متاسفم..............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
96
2941
عجيبه پس چرا اين افراد در برابر دزدان بيت المال كه متاسفانه در درون دولت هم زياد شده اند سكوت كرده و كاري نمي كنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اون قضيه فرق فوكوله اگر اين مختلسين گرامي اصلاح طلب بودند ارزش داشت كه وقت بگذارند ولي وقتي خوديه ...
Alireza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
به نظرت دزد بیت المال کیا هستند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
عکس ها جالبن : کلشون همین چند نفرن و کلی هم ادعا دارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iraq |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آخ گفتی
یک جوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
139
2626
یه چیزی داریم میشیم تو مایه های طالبان
ما هنوز با خودمون تعارف داریم
از یه طرف وزیر کشور میگه تجمع بایدمجوز داشته باشه
از یه طرف این افراد بدون مجوز تجمع میکنن و سالم هم برمیگردن خونه !
همه اینها در تناقض هستند و من واقعا نمیفهمم ..
و واقعا پدران ما برای چی انقلاب
کردند ؟
یا نیروی انتظامی این همه هزینه و نیرو ...
خواهشا فقط این ها رو چاپ کنید و جواب سوال های من رو بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
100
1717
مسئولين محترم نيروي انتظامي مشغول جمع آوري ابتذالها (!) از سطح ميادين شهر هستند...
مسئولين محترم وزارت ارشاد هم مشغول جمع آوري فيلم هاي مبتذل هستند...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ممنون خیالم راحت شد تا الان فکر میکردم خوابن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
639
249
اي ول
امیر مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
142
1610
شیر مادرت حلالت نویسنده!!
به خدا تمام آنچه که گفتی، درد دل این مردم است که راه به هیچ جایی نمیبرد، و حتی قدرت بیانش نیز نیست... در راهتان ثابت قدم باشید که دعای خیر ملتی با شماست.
پاسخ ها
رسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
این راست میگه مشهدبا از اول انقلاب تا حالا نمی دونن کنسرت و موزیک تو سالن چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
62
1349
خدایا اینا کی دست از سر شهداء و اسمشون برمیدارن؟تا کی از اسم شهداء به نفع خودشون سوءاستفاده میکنن.به خدا قسم شما باید جواب شهداءرو اون دنیا بدین که برای آسایش همه مردم ایران رفتن فارغ از هر گرایش سیاسی و تفکر دینی.وای بر شما که با اعمالتون به نام دین بدترین ضربه هارو به ولایت و دین میزنید.برادر من زمانی که رفت جبهه و شهید شد تو وصیت نامه اش نوشت طلبکار مردم و نظام نباشید ما به وظیفمون عمل کردیم.به خدا ما از شما به اصطلاح دین مدارها نمیگذریم.مدیون ما و خون شهداء هستین.بترسین از روزی که باعث بدبینی فقط یک نفر به دین بشین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
66
1138
بعيده بدون حمايت برخي صاحبان قدرت اين طور بدون واهمه جولان دادن امكان پذير باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مسئله اینه ، جمع کردن 4 نفر دور هم ، سر دسته میخواد ، چه برسه برای اعتراض.
و چه کسی بهتر از اوندسته افرادی که نسبت به جایگاه مسئولین (که شاید روزی باید خودشان جای آنها بودند ) حسادت دارند و بفکر زیر سوال بردن مسئولیتها هستند باشد...
چه راهی بهتر از احساسات درونی مردم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
احسنت به نکته خوبی اشاره کردی...البته فکر کنم برای اینکه نظرت قابل چاپ باشه در بیان این نکته یکمم احتیاط کرده باشی... ولی وای از روزی که پرده ها کنار زده بشه!...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
11
776
اینها ظاهرا با خودشون هم رودربایستی دارند .از یک طرف مجوز می دهند ، از طرف دیگه چند نفر رو می فرستند که به دادن این مجوز اعتراض کنند . مملکت عجیبا غریبایی داریم به خدا !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
تا حالا اسم شهر هرت به گوشت خورده؟؟؟
نخورده؟؟؟ یکم دور ورت رو نگاه کن داری توش زندگی میکنی.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
14
603
اينها همه يه كنار . پنجشنبه ي گذشته براي اولين بار در طول اين سي و چند سال قرار بود كنسرت برگزار بشه مردم كلي پول بليط دادند و برنامه ريزي كردن كه به حمد و توفيق اين بچه مسلمانان لغو شد ....بابا به خدا زشته زشته ...نكنيد....
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
19
627
آفرین آفرین. واقعا فقط یک بار فقط یک بار جلوی این گروه بایستند شاید شاید ادم شوند. افرین به شهامتت عصر ایران که درد دل ما را به عنوان یک جوان زدی البته از ما که گذشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
75
656
فقط بفرماييد قانون چيست و براي چه كسي است، قانونگذار كيست و مجريان قانون چه كساني هستند و آيا قانون با سر و صدا و... متغيير است؟و آخر دست بفرماييد بالاخره قانون و اجراي آن خوب است يانه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ببخشيد منفي اشتباهي دادم. مي خواستم مثبت بدم. كاملا حق با شماست.
ناشناس
Canada
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
24
410
خوش رقصي هم بخدا حدي داره
ناشناس
Germany
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
26
865
‫به همین دلیل کنسرت ها زیر زمینی میشوند و نتیجه اش توهین به مقدسات همین این افراد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
زدی وسط سیبل ... ای ولللل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
9
619
گروه فشار در شهر مقدس مشهد سالهاست که حسرت یک کنسرت ساده حتی از خوانندگان موسیقی سنتی را بر دل مردم گذاشته اند نمی دانم که با چه استدلالی موسقیی که از رادیو تلویزیون جمهوری اسلامی به مناسبتهای مختلف با خوانندگان مجاز پخش می شود مردم حق ندارند از نزدیک شاهد اجرای ان باشنداگر اینها فعل حرام انجام می دهند پس چرا بالکل جلو فعالیتشان گرفته نمی شود و اگر حرام نیست پس چرا به تعداد معدودی اجازه دخالت می دهند و پشت سرشان می ایستندتا سلیقه و نظر خودشان را بر کل جامعه تحمیل کنند؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
52
770
نیروی انتظامی(غایب بزرگ این صحنه ها) ...
این تیکه رو خوب اومدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اگه یکی به این موجودات فضائی بگوید بالای چشمتان ابروست فوری سروکله نیروی انتظامی پیدا میشه
ناشناس
France
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
9
344
برادر من با این چیزا نمی شه جلوی اینارو گرفت
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
7
565
والا ما هم دارییم همینو میگیم...
مگه ما چه تفریح و سرگرمی داریم بجز نشستن کمج خونه و یا پشت کامپیوتر....
ما جوونیم انرژی داریم باید چیکار کنیم...
؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
میتونی بری زیارت عاشورا بخونی یا مثلا بری نماز جمعه داد بزنی مرگ بر آمریکا فقط میتونی از راههایی انرژیتو خالی کنی که برادران حزبالله مجاز میدونن...کلا ملت ما کی میخان بفهمن که کنسرت منسرت از این دیار رخت بر بسته است .نقطه
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
41
516
واقعا بعضی وقت ها بغض ادم رو میگیره که شهدای ما که جز اسمشون تو کوچه خیاباون و میدون چیزی ازشون نذاشتند بمونه و غریبانه و بدون منت رفتند اینگونه سو استفاده میشه.
شرم کنید شما ها نباید اسم پاک شهدا رو هم بیارید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
460
ای بابا این افراد که اینگونه از رهبر و شهدا مایه میگذارند کی شده جلوی یک دادگاه مفاسد اقتصادی جمع شده ان وخواستار مجازات و عوامل اصلی انها شدن شاید برای انها بایر از بزرگان خود مجوز بگیرند که انها مجوز صادر نمیکنند و فقط زورشان به جوانان میرسد و انها کسانی هستند که همیشه مهر مجوز اجتماعشان خشک نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
812
اگه این امت حزبالله در برابر مجلس جمع میشدن و میگفتن که چرا با اختلاس کننده ها برخورد نمیکنین اسمشون میشد ....!!!
اگه میرفتن جلوی نیروی انتظامی و میگفتن که از دست معتادها ما حتی جرات گذر از پارک نداریم اسمشون میشد ...!!!
پر کردن جای خالیها ساده است.
ولی به دست آوردن آبروی رفته کسانی که مسئول این کارها هستن خیلی سخته.
دلم برا بابام میسوزه که وقتی اینارو میشنوه میگه "یعنی ماها جونمونو برا چنین کارایی تو جبهه ها فدا کردیم؟"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
7
449
باسلام
حالا بری آمار بعضی از همین آقایون به اصطلاح مسلمون در بیاری پروندشون خیلی سنگیتر از خیلیها هست. اخه یکی نیست بهشون بگه بابا مگه تو خدای که اینقدر به خودت اجازه میدی تو هر کاری دخالت کنی
مید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
8
489
در میخانه ببستند خدایا مپسند- در تزویر و ریا بگشایند.
امید حکومت قانون
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
15
1027
وقتی آقای احمد خاتمی تو خطبه های نماز جمعه میگه اگر فلان کس فلان کار رو انجام بده سر و کارش با مردمه!دیگه چه انتظاری دارین...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
تو دنیا رسمه که میگن سر و کارش با قانونه
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
11
304
اگه راست میگن و امت ولایی و .... هستند بروند اون مجلس عزا رو بهم بزنم که مشاور رئیس جمهور یک مملکت رو شبیه به ..... میکنند
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
2657
148
سلام.بارها من نظراتي را ارسال كردم ولي چون به مذاق شما خوش نيامده درج نگرديده است.
به نظر مي رسد شما هرجا با ايده خودتان موافق باشد جاي مقاله نوشتن و دفاع دارد.
آيا برگزاري يك كنسرت اينقدر مهم است كه علم "واظلما" بالا كنيم.
هرگز رفتار خشونت آميز مورد تاييد نيست اما با آنچه دين به ما ياد داده يقين داريم اينگونه برنامه ها جز ابتذال و جمع شدن گروهي دختر و پسر و اشاعه فساد حاصلي ندارد.
آقاي عصر ايران تا بحال چند مقاله در مورد آسيب شناسي خالي بودن مساجد نوشتيد.هرگاه بانوان را ورزشگاه راه ندهند،هرگاه جلو فيليمي را كه مبتذل است بگيرند صداي شما در ميايد.براي اينكه گاهي هم گول زننده رفتار كنيد چيزهايي هم از علما و مرجع نقل مي كنيد.
خلاصه كلام ،معيار قرآن و كلام اهلبيت است و در اين دو منبع اصلي مواردي همچون كنسرت و هر چه مستقيم يا غير مستقيم عامل ابتذال باشد هيچ جايي ندارد.كاش اينقدر كه براي آنچه از اين قبيل دل مي سوزانيد براي اصول دل مي سوزانديد و يقه چاك مي كرديد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مجید جون خوبی؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
شما نماینده قانون اید؟ یا احیانا مرجع تشخیص ابتذال از غیر ابتذال یا نعوذبالله رسول خدا رو زمین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه هم باشید پس چرا وقت دزدی‌های علنی و به غارت بردن مال و آبروی کشور ساکت نشستید؟؟؟
ناشناس
| Denmark |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
faghat zabooneto beband.az in manfiha khejalat bekesh.
تيز بين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مجيد آقا بنده هم با شما موافقم معيار قران و كلام اهل بيت و در غياب امام زمان ولي فقيه و علما و مجتهدين است كه هيچكدام رفتار شما را تاييد نمي كنند. حداقل به همان چيزي كه اعتقاد داريد عمل كنيد و براي نمونه يك مورد هم شده از مستنداتتون براي تاييد رفتارتون مثالي بياوريد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
فعلاً‌كه امثال شما دارن بي خود بي جهت يقه چاك مي كنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مشکل مجید عزیز اینه که موسیقی را مساوی ابتذال و تجمع دختر و پسر را منشا فساد میدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
فكر مي كني براي چه مساجد خالي است؟ كسي جلوي در ايستاده و ملت را راه نمي ده. همين رفتار هاي ضد فرهنگي و بسياري از رفتارهاي ضد ديني ديگر كه به اسم دين انجام مي شود باعث شده سيماي دين براي خيلي ها چهره ي اسلام طالباني شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آخه روانی نگاه کن همین صفحه رو.شما دارید مسلمونا رو کافر می کنید کافرا رو ....یه مشت احمقید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
قبل از خوندن بهت منفي را دادم
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ملاک قرآن اهل بیت و ولایته عزیز دلم
تمام نکات متنم از سخنان ولایته
در ضمن تو کی هستی که همچین کاری می کنی فقیه هستی عزیزم
نسل شما خیلی چیزی ازش نمونده کاش می تونستید بفهمید که دارید راه رو عوضی میرید
دیگه برگشتی هم نداره راهتون
عصری جون بچاپ لطفا
محمد
| India |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
می گم راستی مجید جون دلبندم اون سه هزار میلیارد تومن چی شد
Ali.MT
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
کامیون بیارم منفی هاتو جمع کنی؟؟؟

عزیز دلم ببین چند نفر با شما موافق هستند .. بعد بشین برای خودت آسیب شناسی کن
ناشناس
| Australia |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
به تعداد منفي ها نگاه كن و دهن مبارك رو ببند... اين نشون ميده مردم مثل تو فكر نمي كنن... پس خودت و اين 3 تا راي مثبتي كه گرفتي رو "مردم" فرض نكن...
لیلی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آقا مجید واقعا هرچقدر فکر کردم ببینم بین افکار و صحبت های شما و گروه طالبان چه فرقی هست به جایی نرسیدم!!!خدایا به خودت پناه میبرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آقای عزیز اگه به آزادی بیان اعتقاد داری منفی هاتو ببین و احترام بزار به مردم.باور کنین چیز زیادی نمی خوایم فقط کمی شادی
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مجید جان می خوای بگیم اینایی که مجوز کنسرت از وزارت ارشاد دارن جهت خشنودی اسلام و مسلمین بیان از شما هم مجوز بگیرن؟
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
برگزاری کنسرت و سایر تفریح های همگانی آنقدر مهم است که نبودنشان موجب گسترش اعتیاد ، افسردگی و پرخاشگری در جامعه شده است.خالی بودن مساجد به دلیل رفتارهای نامناسب بعضی مدعیان دینمداری است که پرداختن به آن چندان بی دردسر نخواهد بود.اصلا بیایید سینما،تئاتر،موسیقی و امثالهم را کلاتعطیل کنید چون عامل ابتذال هستند!!
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
يه نگاه به منفي هات بكني بد نيستا.من و خيلي هاي ديگه ديدگاهي كاملا متفاوت با شما داريم اما آيا بايد شما رو سركوب كنيم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
"اما با آنچه دين به ما ياد داده يقين داريم اينگونه برنامه ها جز ابتذال و جمع شدن گروهي دختر و پسر و اشاعه فساد حاصلي ندارد"
مسئله اینجاست ، منطق شما درون نگریست ، نه جامعه نگری.در صورتیکه این سوال رو از هر اعلمی و از هر مرجعی بپرسید ، پاسخی که میدهند اینطور نیست و در نهایت باز هم میگویند اگر عین "غنا" باشد حرام است و الا از اعلم بعدی بپرسید.همه مردم مثل شما نیستند مجید جان.
"آقاي عصر ايران تا بحال چند مقاله در مورد آسيب شناسي خالي بودن مساجد نوشتيد"
من نماینده عصر ایران نیستم ، ولی بعنوان یک مخاطب ساده که چند سالیست پیگیر عصر ایران هستم خدمت شما عرض میکنم ، عصر ایران رسالت خود را چه بسا بیشتر از مراجع خبری گروه فشاری شما ، انجام داده است ، چرا که بیش از عصر ایران ، هیچکس راجع به آسیب شناسیهای اجتماعی صحبت نکرده ، مسئله این است ، شما دنبال تیتر میروید و محتوا را بی خیال میشوید ! مثل تجمعات شما در محلهای مختلف بدلیل مخالفت با یک تیتر نه با یک محتوا.
این ابتذالی که شما از آن صحبت میکنید ، ممکن است در صف یک نانوایی ، یا یک بیمارستان ، و یا حتی در صف اتوبوسی و ایستگاه اتوبوس یا مترویی هم رخ دهد ، چه بسا بد تر ، مهم این است که همیشه معیارهایتان هم تیتریست و گوشه ای از احادیث و روایات ائمه اطهار را میگیرید و محتوایش را بیخیال میشوید.
مسئله این است ، حتی برای شما هم محتوا تشریح نشده است.
اشاره میکنم در نهایت به یک واقعیت ، که در دین ما ، در گوشه گوشه احادیث و روایات ما که مسلمانیمان هم تیترمان شده و از محتوایمان خبری نیست ، آمده است که همیشه متعادل باشید نه افراطی و نه تفریطی.
شما فرهنگ سازی نکرده ، مشت گره میکنید برای چه؟
موفق باشید مجید جان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اگر مقاله رو درست میخوندی می فهمیدی که موضوع اینه که اگه برنامه مبتذلی هم داره اجرا میشه برای متوقف کردنش باید قانونی عمل کرد اما فکر کنم دوست ندارید اینطوری باشه چون دستتون بسته میشه
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
آقا مجيد خالي شدن مساجد نياز به آسيب شناسي نداره فقط كافيه برگرديد وعملكرد گذشته امثال خودتون رو بدون حب وبغض نگاه كنيد تا متوجه بشيد با دين وايمان مردم چكار كرديد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
برادر مجید، بحث فقط بحث یک کنسرت نیست. بحث اجرای قانون و قانونمداری است و اینکه اگر فلان کار طبق قانون انجام شده چرا بعضی خودسرانه(به ظاهر) باید دخالت کنند. و اگر قانونی نیست چرا نیروی انتظامی رسما جلوی آن را نمیگیرد. دخالت خودسرانه این افراد باعث تنفر مردم از دین میشود...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
احسنت
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اشکال کار این جاست که هنوز تصمیم نداری حرف مردم رو بشنوی.با این همه سخن باز هم با اعتماد به تفس کامل داری نظر خودت را معیار میگی. مگه آقا را قبول نداری ایشون بهتر معیار رو می دونن یا شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
126
312
دارن آبروی چمران و باکری ها رو می برند...
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
چمران و باكري الان فقط اسمه بزرگراست ، اينا فقط زماني ياده شهدا ميوفتن كه بخوان از اسمشون سو استفاده كنن!
سهيل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
50
295
ما دردمونو به كي بگيم بهتره بريم همون آب بازي !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
گل گفتي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
نه!!نرو!خطرناکه سهیل!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
4
678
اينها طالبان از نوع ايرانيش هستن. اگه جلوي اينها رو نگيرن فردا عاقبت ما هم مثل افغانستان ميشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
فردا چیه جانم! همین الانشم افغانستان شماره 2 هستیم. خواب بودی ، خیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
194
من ساکن بوشهر و یکی از دوستانم در اجرای کنسرت بوده که جلوی کارشان را گرفته اند
boy
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
69
483
من خودم یک بسیجی ام. و با بیانات رهبر معظم انقلاب تا حد و اندازه خود آشنایی دارم. با این قماش افراد به اصطلاح حزب الله !! هم آشنایی خوبی دارم.
اکثر این افراد شخصیت های بیسواد(البته از نظر فرهنگ و رفتار اجتماعی) و ظاهر بین هستند.
من خودم امتحان کرده ام اگر دو کلمه از شکیات نماز از اکثر آنها بپرسید نمی دانند چه جواب بدهند.ولی تا می توانند ادعای ولایت و ولایتمداری دارند. همین ها هستند که با حرکات بعضا بی مورد و افراطیشان کلیت نظام را زیر سوال می برند.
خدا هدایتشان کند.
پاسخ ها
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
کاملن درست می گید شما / من پیشنهاد می کنم از این به بعد در کنسرتهای موسقی ده دقیقه هم با موزیک شکیات نماز تدریس بشه تا مشکل این عزیزان هم برطرف بشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
7
205
وای به وقتی که بگندد نمک
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
149
والا ما هم دارییم همینو میگیم...
مگه ما چه تفریح و سرگرمی داریم بجز نشستن کمج خونه و یا پشت کامپیوتر....
ما جوونیم انرژی داریم باید چیکار کنیم...
؟؟؟
سامان
United States of America
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
11
366
باز بگین چرا جوونا کرور کرور دارن فرار می کنن و غیرت ندارن وایسن تو مملکت خودشون. بفرمایین تحویل بگیرین. یکیش خود ماها که ول کردیم همه چیو! بابا دیگه خستمون کرده بودین با این کاراتون!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ساعت چنده اونجا؟ نشستی اخبار عصرایران میخونی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ناشناس جونم وقتی با vpn کار کنی پرچم کشورای دیگه رو میزنه.فکر کردی با سایت پیوندها قرارداد داریم ما
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
فرار مغز به خارج و فرار عقل در داخل
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
34
164
خدایا به آبروی امام زمان عج الله تعالی، امام امت (ره) و شهدا،این برادران ما را به راه راست هدایت کن.نذار باز هزینه ای روی دست نظام بذارن و بهانه ای تازه دست دشمن بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خودشون باید بخوان هدایت بشن
با خدا چیکار داری
mehdi
Turkey
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
6
292
چرخ روزگار پس کی‌ تو ایران می‌خوای بچرخی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
لایییییییک
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
28
268
اين مملكت درست بشو نيست گويا
ناشناس
Switzerland
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
292
یاد فیلم کمیسر ملدوان میوفتم با ان گارد آهنینی که
همه جا خود سر عمل میکرد
این گروهها حتمن از یک منبع قدرت حمایت میشوند
و گرنه تاحالا صد بار ریشه کن شده بودند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
200
برو ای زاهد خود بین که ز چشم من و تو/راز این پرده نهان است و نهان خواهد بود
بوشهري
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
7
466
آقا من موندم اصولاً چرا ما زنده ايم....!!!
پاسخ ها
نااميدم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
تا سال ديگه بايد واسه نفس كشيدن هم بايد از اين افراد اجازه گرفت طالبان ايجور نيودن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
193
خوارج در زمان علی ﴿ع﴾ همینطور بودند و خودشان را مسلمان تر از دیگران میدانستند.و همه جا پرای توچیه کار غلطشان از قران استفاده میکرند و به نفع خودشان تفسییر میکردند و مزاحم مردم میشدند.وکسی را بجز خودشان را قبول نداشتند.
ناشناس
China
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
7
189
خوب چرا کسانی که مخالف این گروه اندک هستند مقابله به مثل نمیکنند؟
ناشناس
Japan
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
3
127
ممنون از این مقاله . من اصفهان زندگی میکنم . صبح ها که با تاکسی میام محل کارم توی رادیو میگه : اینجا اصفهان پایتخت فرهنگ ایران اسلامی. شما میدونین تو این پایتخت فرهنگ چند ساله یه تئاتر درست حسابی برگزار نشده ؟ شاید سالی یه بار یه کنسرت برگزار میشه. چهار پنج تا سینمای قراضه هم داره .
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
3
231
توجه شود تمام این مواردی که اتفاق می افتد در جهت ایجاد اشتغال دولت محترم بوده به این معنی که یک عده میروند سر کار تمرین میکنند مجوز میگیرند کار میکنند و از پول جیب تهیه کننده بدبخت حقوق میگیرند . تبلیغات میکنند چاپخانه ها برای ایشان تبلیغات میکنند . کرایه سالن که عموما دولتی هستند را پرداخت میکنند. و در اخر هم یک عده کم یا نمیدونم زیاد هم میرند. اونها هم نون بخورند مگه کسی بخیل است............؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
164
16
چاره کار شکایت به قوه قضائیه از دست عاملان اصلی است و پیگیری آن
بهرام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
3
145
مملکت که قانون نداشته باشه همینه دیگه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
3
123
اسرار ازل را نه تو داني و نه من
وين حرف معما نه تو خواني و نه من
هست در پس پرده گفتگوي من و تو
چون پرده برافتد نه تو ماني و نه من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
646
16
از کی راهروان راه شهداء و بیدار دلان راه اسلام، شدند گروه فشار؟؟!!
برید گم شید با این سایت مزخرفتون
man
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
70
به قول بهار

آی از دست عوام
abbass
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
9
108
واقعا جای تأسف داره برای هرچیزی مقابل قانون و مجاری قانونی قد علم میکنیم و با هیاهو و داد و فریاد و بیانیه خواسته مان را میگوییم. آیا بهتر نیست به جای گسترش اینگونه رفتارها سر تعظیم بر قانون فرود بیاریم و حداقل به حرف خودمان در نحوه اعتراض به انتخابات 88 احترام بگذاریم؛ یادتان نیست میگفتیم اگر تخلفی هم صورت گرفته باید از مجاری قانونی پیگیری شود. مگر رهبر عزیزمان در آن ایام نفرمود؟ من فکر میکنم اگر اینگونه پیش برویم باید قانون را کنار بگذاریم بهتر است...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
586
59
هدفتون از این مطالب و اندک جلوه دادن کسانی که عمر و جان و مالشون رو در راه اسلام خرج می کنند، چیه؟
یه کم عقل رو در مصاف دین سرمایه کارتون قرار بدید و مغالطه نکنید که این ملت احمق نیستند و از این استدلالات غلط شما فقط شیشه خورده دارا خوشحال می شن.
"سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن" این یکی از شعارهای ریشه ای ماست و در وصیت نامه امام خمینی نیز آمده که اگر مسئولین به وظیفه خودشون عمل نکردند شما سنت الهی (امر به معروف و نهی از منکر) رو اجرا بکنید و مسلماً کلام مقام معظم رهبری این نیست که همه سکوت کنند و وایسن ببینن مسئولین چه تصمیمی میگیرن!
پس لطفاً عصر ایرانی ها شلوغ نکنید!!!
ناشناس
Germany
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
4
46
تعهد به اجرای قانون یعنی تعهد به اجرای عهد و پیمان و این لازمه اش تسلط بر هوای نفس است که کار هر کسی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
428
123
بچه های انصار صاحب مملکتن ! هر کاری کنن حقه
Ali.MT
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
81
واقعا لایک داری عصر ایران

فکر کنم آقای محمدی نوشته باشه ولی هرکسی نوشت خیلی عالی بووووود

مشکلات و معضلات ما که کمتر بهش پرداخته میشه ولی آثار خیلی سنگینی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
4
136
ياد رمان تاريخي "قلعه حيوانات" افتادم : همه حيوانات با هم برابرند ولي بعضي حيوانات برابرترند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
4
205
به جای اینکه مجوز کنسرت رو لغو کنید برید مفسدان اقتصادی رو بگیرید. این بیچاره ها چون دستشون و پشتشون به هیچ کجا گرم نیست به راحتی مورد هجوم شما قرار می گیرند. کی گفته همش باید گریه زاری کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
7
133
ما هنوز در قرون وسطی زندگی میکنیم
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
4
93
سعدی
چنان از خمرو زمر و نای و ناقوس
نمی ترسم که از زهد ریایی
داوری نما
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
67
146
ایشالله هر چه زودتر مهدی موعود بیاد و زمانی که شمشیر بر گردن شما می زنن همگان بفهمن که شما افراط کردید و در زمین به نام خدا و به نام اسلام بر مردمان ظلم فراوان کردید .
بينام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
6
76
كنسرت چي هست ؟ كنسرت همون كنسروه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
92
اين جماعت هميشه خودشونو نخود هر آشي ميکنن. يکي ام نيست بهشون بگه ناراحتيت کنسرت نرديد به خدا کسي دنبال شما نمياد
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
57
131
تو این مملکت قانون حلقه مفقودست دوستان.خلایق هرچه لایق
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
58
331
من فرزند شهید هستم ولی به خداوندی خدا به اندازه سر سوزنی به اینهایی که تحت نام شهدا به عربده کشی می پردازند ارزش قائل نیستم.اینها چه کاره این مملکت هستند که خود را وکیل خانواده شهدا میدانند. من و تمام خانواده های شهدا برای خود عار میدانیم که اینها نمایندگی ما را بکنند.یک روز مراسم بیت امام را به هم میزنند و یک روز وحشیانه به در خانه سرداری از سپاه که به اندازه هیکل همه اینها در جبهه بوده حمله می برند و باعث ترس و حشت افراد خانه می شوند.من میخواهم به این عده اندک ولی دارای تمام امکانات بگویم اگر واقعا" میخواهید نماینده شهدا باشید برید و اختلاس 3000000000 میلیاردی را پی گیری کنید تا امام زمان از شما راضی باشدنه اینکه بر هم زننده مراسمات دارای مجوز و قانونی باشید.چرا کاری میکنید که اندک کسانی هم که مانده اند را از اسلام و انقلاب منزجر کنید.خدایا این گروه اندک آشوبگر را اگر قابل اصلاح است اصلاحشان کن و در غیر این صورت شرشان را از سر ملت و انقلاب کم کن آمین
ناشناس
Armenia
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
59
134
اگه جلوشونو نگیرن مملکت به تباهی می رسونن
نيما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
8
42
بزودي مسئله فيسله پيدا خواهد كرد
بوشهري
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
520
114
تساهل بس است.اينها جوانان مومني بودند كه با حركت اسلامي خود ضعف مديريت ارشاد استان بوشهر را پوشاندند...كار انها در خور تحسين بود و انشاالله اين دردمندان واقعي اسلام وانقلاب منصور باشند.
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
34
105
اینا اگه جرات داشتند میومدند تو استادیوم ده هزار نفری بوشهر و به عمل کثیف بازیکنی که جلو همه قضای حاجت کرد اعتراض میکردن . زورشون به چند تا دختر و پسر هنردوست بینوا میرسه . تو بوشهر اینا رو میشناسن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
729
65
چشمتون در بیاد که نمی تونید دفاع از ارزش ها را ببینید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
8
88
به این میگن حداکثر دافعه نه جاذبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
227
خسارت این کنسرت به نظام بیشتره یا اختلاسهای هزاران میلیاردی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
56
181
شهر هرت که میگن مصداق همین اوضاع است...!!!
ناشناس
Netherlands
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
147
اي كاش گروه يا حزبي هم براي دستگيري اختلاس گران ؛ وارد كنندگان مواد مخدر؛ كارشكنان در امور رسيدگي به مشكلات مردم در سازمان ها و ادارات ؛ رشوه بگيرها و.....؛تاسيس و حمايت مي شد!!!
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
224
پس وزارت ارشاد چه كارست نيروي انتضامي كه اگر يك نفر چكمه اش روي شلوار باشه نشانه تبرج ميدونه سگ يك نفر داخل ماشين باشه بايد 1 هفته بره پاركينگ و جريمه بده اما 100 نفر خلاف قانون و بدون هيچ مجوز كنسرت را تعطيل كنند هيچ كدام پيداشون نميشه واقعا توقع داريد به اين زوديها اين مملكت اصلاح بشه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
197
ضرب المثله تکراریه اما به جا!
اب که از سر بالا بره
غورباغه....
شهاب
Germany
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
7
215
روی سخن با دوستی که گفت در مشهد بعد انقلاب مردم کنسرتی ندیدن:
بله کاملا درسته من سال گذشته اونجا دانشجو بودم که یه گروه از دانشجوها یه کنسرت گذاشتند بعد دوستان ... پرچم به دست اومدن و جلو تالار دانشگاه نماز جماعت خوندن بعد از اونم حراست کنسرتو تعطیل کرد.
یادمه رهبر ارکستر اون با گریه شد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
6
243
به امید قانونمند شدن همه چیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
8
541
بعد ميگن چرا ميرين تركيه و دبي ؟ اين هم دليلش
رضا ناجی بازیگر: این روزها سبزی پاک می‌کنم و با چهار جایزه جهانی بیکارم  هشدار جدی به پرسپولیس؛ یک تصمیم اشتباه، سرنوشت استقلال را تکرار می‌کند قطر کشورهای اروپایی را به قطع گاز تهدید کرد آغاز فروش هفت محصول ایران‌خودرو (+جزئیات) طلسم مس رفسنجان و نیمکت پرسپولیس؛ نامی که رمز تغییر شد! تصمیم جنجالی اتحادیه جهانی کشتی؛ جام‌های جهانی ۲۰۲۵ لغو شد بازداشت همسر مالک شرکت موبایل موسوی آمل/ ثبت ۵ ‌هزار شکایت هنگام آلودگی هوا کودکان از چه نوع ماسکی استفاده کنند؟ راهکارها و نکات کلیدی برای موفقیت در مذاکره حکایت ارتباط پیدا شدن نفت و دموکراسی آمریکایی! (فیلم) رهبر انقلاب: اگر روزی بخواهیم اقدامی کنیم نیازی به نیروهای نیابتی نداریم (فیلم) اولین فرماندار زن مازندران منصوب شد بهزیستی: تا پایان سال به تمام زوج‌ های پشت‌ نوبت دریافت جهیزیه، جهیزیه اعطا می‌شود رضا پهلوی: من یک فرد آزاد هستم و نمی‌خواهم در راه مبارزه برای آزادی ایران، آزادی خودم را از دست بدهم که "معامله" منصفانه‌ای نیست! (فیلم) جولانی کت و شلوار پوشید و کراوات زد/ دیدار با وزیر خارجه ترکیه در کاخ بشار اسد (+عکس)