۰۶ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۲-۱۰-۱۳۸۷
کد ۶۰۱۰۰
انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۲-۱۰-۱۳۸۷

آقای ضرغامی! نظرتان درباره زیر ابرو برداشتن مردان چیست؟!

خوب به یاد دارم که سالها پیش در شهرمان،به اسم امر به معروف و نهی از منکر(!)جلوی جوان ها را می گرفتند و با تیغ موکت بری،شلوارهای "لی" آنان را پاره می کردند تا به راه راست هدایت شوند،شلوار پارچه ای بپوشند و رستگار شوند!
عصرایران- سرو وضع آدمها، تا وقتی که عرف جامعه را خدشه دار نکند، امری است کاملا شخصی و هیچ شخصی، حتی حکومت حق مداخله در آن را ندارد.

این، نکته ای است که سالها درباره آن، شاهد افراط های متعددی بوده ایم و من، خوب به یاد دارم که سالها پیش در شهرمان، به اسم امر به معروف و نهی از منکر(!) جلوی جوان ها را در خیابان می گرفتند و با تیغ موکت بری، شلوارهای "لی" آنان را پاره می کردند تا به راه راست هدایت شوند، شلوار پارچه ای بپوشند و رستگار شوند! یا با ماشین اصلاح، وسط سر جوانان، چهارراه می انداختند، به جرم (!) اینکه بدجوری موهایشان را آراسته بودند.

مخلص کلام آنکه حوزه خصوصی افراد، حریمی است که هیچ کس حق ورود به آن را ندارد مگر آنکه کسی بخواهد از این حریم خصوصی، به حریم جامعه تجاوز کند که البته تشخیص این تجاور هم، عرف است و قانون و نه سلایق شخصی افراد و حتی مسوولان.

اما نحوه پوشش و آرایش افراد، هنگامی که در جایگاه های رسمی و عمومی قرار می گیرند، دیگر یک مساله شخصی نیست. مثلا یک رییس جمهور یا یک وزیر نمی تواند در مجامع عمومی، هر طوری که خواست لباس بپوشد یا چهره و موهایش را بیاراید بلکه باید شأن جایگاهی که در آن است را رعایت کند. این مساله درباره چهره های تلویزیونی از جمله مجریان آن هم مصداق دارد و یک مجری نمی تواند بگوید نحوه لباس پوشیدن و آرایش من، یک امر خصوصی است و به کسی ربطی ندارد!

این نکته بسیار ساده، اما گویا در رسانه ملی به درستی فهمیده نشده است و برخی از آقایان مجری، با چنان سرو وضعی مقابل دوربین های تلویزیونی حاضر می شوند و ساعت ها به اجرای برنامه می پردازند که گویا به پارتی دعوت شده اند!

برداشتن زیر ابرو و یا مش کردن موهای سر، در جامعه امروز ایران، بین مردان ایرانی، نه تنها امری متعارف و پسندیده محسوب نمی شود بلکه اکثر مردم، مردانی چنین را مذمت می کنند و در هنگام پخش چهره های این افراد در رسانه ملی، نکوهش "آرایش زنانه این مردان" به سوژه ای برای بحث های خانوادگی تبدیل می شود.

بی گمان، اگر این افراد در حوزه زندگی فردی شان چنین چهره هایی برای خود درست می کردند، کسی حق انتقاد از آنها را نداشت ولی حرمت عرف جامعه و رسانه ملی که متعلق به همه مردم است، ایجاب می کند که "شومن"های تلویزیون، در عین شیک پوشی، از حد متعارف خارج نشوند و بعضی از این آقایان، زیر ابرو برداشتن و مش کردن زنانه موهایشان را به پس از برنامه های تلویزیونی شان موکول کنند .
... راستی نظر آقای ضرغامی چیست؟!
'

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
11
2
خيلي ممنون از مقاله خوب و روشنگرتان، باور كنيد بعضي از اين برنامه هاي تلويزيوني را نميتوان براي يك لحظه هم ديد بس كه بعضي از اين مجري‌ها كه اكثرا هم جديد هستند ادا و اطوار دارند و آرايش و بزك ميكنند. اميدوارم مسئولين صدا و سيما اين مقاله را بخوانند و اقدام مثبت انجام دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
11
2
واقعا تاسف بار است ؟ چي فكر مي كرديم چي شد ؟!!!!!
ناشناس
Germany
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
3
داشتن چهره هایی ناراسته نیز مانند رنجش بینندگان میشود در رسانه ی عمومی این چهره ها نیز باید کم تر نشان داده شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
3
خوب است جناب اقاي ضرغامي به اين نكته توجه نمايند كه با پخش بعضي از برنامه هاي سخيف و كم ارزش از جمله برنامه هاي به اصطلاح شاد با حركات و چهرهاي فيزيكي نامناسب جهت جلب مخاطب بيشتر در سيما باعث ميشود ضمن دامن زدن به ايجاد ناهنجاريها در بين جوانان . جايگاه ارزشي اخلاق نيز به سمت قهقرايي سوق پيدا كند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
واقعا جای طرح چنین مسایلی در رسانه ها خالی است. هر چند که صدا و سیما معمولا چنین افرادی را مدتی محدود می کند ولی چون قحط رجال است دوباره مجبور به استفاده از آنان می شود!!! و بجای یافتن استعدادهای جوان دیگر و متعهد بدنبال ستاره کردن عده ای است که هر چند تخصص کافی دارند ولی به نظر می رسد به برخی اصول و اقتضائات جامعه پایبند نیستند. باز هم ممنون از دقت نظر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
با تشکر از مقاله خوب شما مسئولان فرهنگی کشور بهتر است در کنار مبارزه با شبکه های ماهواره ایی با برخی از تهاجم های فرهنگی داخل سیما نیز مبارزه کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
2
اين موضوع آنقدر هم مهم نيست كه كل زحمات آقاي ضرغامي را زير سئول برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
2
بايد پذيرفت كه فرهنگ جامعه مان در حال تغيير است. فرهنگي كه اعتقادات، روابط في ما بين و سياستمان نيز از آن متاثر خواهد شد. اين تغيير را نمي توان با هيچ سدي جلوگيري كرد. نه تعطيلي روزنامه ها، نه گشت هاي ارشاد و نه هر قدرت ديگر.....
بايد پذيرفت كه سختگيري هاي گذشته باعث نتايج امروز شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
خود صداو سيماي محترم خصوصا و ساير رسانه هاي بصري عموما مروج مخلصانه مسائل ضد فرهنگي وغربي هستند اونوقت بچه هاييكه خيلي مسايل را از اينها ياد گرفته اند قرباني مي شوند.
ناشناس
-
۱۰:۲۸ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
به نام خدا
درصداوسیماوفیلمهای سینمایی این موضوع عرف شده است .دیگرنیازی به خرید ماهواره وگرفتن مدلهااز آن نیست .بعضی ازمجریان عزیز صداوسیماآنقدربه روز هستندکه میشودازآنهاالگو گرفت .نمونه بارزآن آقای ... بودکه مدتی نبودندوپس ازمدت هادوباره درروزعیدمبارک غدیر درشبکه اول سیما برنامه اجرانمودند.بنابراین نوشتن این مقالات ونوشته هاهیچگونه تغیری درروندفعلی ایجادنخواهدکرد مگراینکه............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
میگویند آنچه جایی نرسد فریاد است ولی باید فریاد را به گوش مسئولین ناشنوا رساند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
0
با سلام
هنوز هم بعد از گذشت 30سال از انقلاب در مدارس شاهد يزد پوشيدن شلوار لي و پيراهن استين كوتاه ممنوع است به چه كسي بايد گفت اينور بام زمستان اينور بام تابستان
ناشناس
Malaysia
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
2
آقا ما همینجوری هم خیلی محدودیم، چرا آخه بیخودی سخت ترش می کنیم؟ ما جاهای خیلی جدی تری گیر هستیم.
شما اگه اذیت می شی لطفا نگاه نکن.
ممنون از اینکه تحمل می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
2
به شما ربطی ندارد.وارد حریم خصوصی افراد نشوید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
باسلام
دست شما درد نکنه مدتها پیش یکی از این آقایان مجری که زیر ابرو بر میداشت و بعد هم بخاطر مسائلی بجز زیر ابرو برداشتن ممنوع التصویر شد تحمل دیدنش انقدر مشکل بود که حاضر نمیشدم برای چند ثانیه ایشان وبرنامه ایشان را ببینم راستی خود آقای ضرغامی حاضر بودند ببینند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
من خود يك فرهنگي هستم و در شهرمقدس قم زندگي مي كنم بارها و بارها با دانش آموزاني در دبيرستان روبرو مي شوم كه زير ابرو برداشته اند و اكثرا اذعان مي كنند به تقليد از همين مجريان و بازيگران تلويزيون به اين كار اقدام مي كنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
واقعا" ما داريم كجا مي رويم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
0
من نظر دیگه ایی دارم و یه مقدار میخوام کار صدا و سیما رو تائید کنم و یه مقدار هم این مطلب رو ... در این که صدا و سیما یه مقدار ... تاکید میکنم ، یه مقدار ، فضا رو باز کرده و اجازه نمایش مواردی را داده که سالها نمایش آن موارد مشکل ساز میشد و فکر کنم وجود اون موارد در جامعه ، همه گیر بود ، مثل پوشیدن پیراهن آستین کوتاه ... در زمان مدیریت های قبل پوشیدن پیراهن آستین کوتاه در برنامه های صدا و سیما ممنوع بود ، در حالی که تمام جامعه به وقت گرما از این موهبت بهره مند بودند و از این موارد بسیار است که صدا و سیما با دیدی منطقی قفل این درها را باز کرد که به نظر من برای این قفل های بی دلیل زنگ زده ، این کلید ها را پیدا کردن ، مقداری جسارت لازم داشت ، که داشتند ...
اما قیافه های عجیب و غریب مجریان و بازیگران ...!
من فکر میکنم گروه های نظارتی در سیما به همان اندازه سابق مانده اند و حجم تولیدات چند برابر سابق شده و این خود دلیلی بر نظارت نا دقیق به این امور است ... حس میکنم که چون حجم تولید در فاصله زمانی کوتاهی بالا رفته ، به مرور سیستم به اصلاح خود اقدام خواهد کرد و این موارد کاهش خواهد یافت ... اما ! ... امیدوارم با انتقاداتی این چنین ، سیستم نظارتی سیما فکر نکند که خیلی عقب افتاده و به جبران بر آید و باز هم جلوی دیده شدن بدیهیاتی را که در جامعه به کرات دیده می شود را بگیرد که از قافله عقب نماید و بخواهد جواب منتقدان را اینگونه بدهد ...
به یاد دارم در زمانی که سیما سیستم نظارتی بی منطقی هم داشت و نشان دادن خیلی از موارد را لازم نمیدانست ، باز هم منتقدانی از این سازمان انتقاد می کردند ... اصولا در جامعه ما منتقد زیاد است و مرد عمل اندک ... اندک مردان عمل هم زیر بار انتقادهای بی شمار کمرشان می شکند و یا از بین می روند و یا خود به منتقدانی دیگر تبدیل می شوند ...
ضمنا ، بنده نه از اقوام مدیریت فعلی سیما هستم و نه از منتقدان مدیریت قبلی ... بنده طالب اعتدالم به هر نحوی ...
یا حق ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
بيشتر مجريان زيز ابروهايشان را برداشته اند و ما نميتوانيم به فرزندان خود تذكر بدهيم. جاي تاسف است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
واقعا" از خواندن مقاله خيلي خوشحال شدم بنده شخصا"بارها به صدا و سيما زنگ زده ام و تقاضا كردم در انتخاب رنگ لباس (مثلا"رنگ پيراهن قرمز و يا زرد)دقت فرمايند و يا چهره هنرپيشه كه زير ابرو برداشته -اصولا"اين رفتار ها روي جوانان بسيار بدآموزي دارد مثلا"شما با اين رفتار و نشان دادن جهره هاي مردان بعضا"بزك كرده چه جيزي را مي خواهيد ثابت كنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
2
خدا را شکر تمام مشکلات مملکت گل و بلبل حل شده بود و فقط همین مشکل باقی مانده بود که آن هم با این مقاله حل می شود ان شاالله !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
4
از نقدهای های مودبانه و منصفانه عصر ایران سپاسگزارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
واقعا درست گفتید! تلویزیون به عنوان یک رسانه ملی اولین قدم را برای شکستن قبح آرایش مردان برداشت!
دیگر دیدن مردانی با زیر ابروی برداشته وموهای رنگ شده در تلویزیون، امری عادی شده است.
گاهی برای بعضی از نقش ها لازم است بازیگر رنگ موهایش را تغییر دهد ولی برای بازی در نقش یک جوان معمولی ایرانی چه لزومی به رنگ کردن مو است؟
در یکی از سریال ها رنگ موی همه پسرها را قهوه ای روشن کرده بودند ودر بین آنها نقش مذهبی هم بود.
در مورد مجری هم؛ گریمور وظیفه دارد تا فقط لک ها وچاله های صورت را بپوشانند ولی گاهی پشت چشم مجریان مرد را سایه روشن وحتی سفید و نقره ای می زنند واین مسئله بخصوص برای مجریان مردی که مردان سنگین وباوقاری هستند وبرنامه های جدی یا مذهبی اجرا میکنند؛ نمود زشتی دارد.و حالا هم که جناب سلحشور پیش قدم شدند ودر سریال یوسف(ع) بازیگر کودک را هم آرایش کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
خلق راتقليدشان بربادداد
اي دوصدلعنت براين تقليدباد
نظراقاي ضرغامي ومسئولين صداوسيما مشخص ميباشد چون اگرمخالف اين بزك هاي زنانه بودنداينگونه عروسكهارا استخدام نمي كردند؟
ناشناس
Japan
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
اگر قوانين داخلي سيما اشكال دارد ربطي به مجري برنامه نخواهد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
man sai mikonam na khodam na khanevade serialhaie irani ro tamasha nakonim,fekr mikonam behtar bashe!!!!
ناشناس
-
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
0
آفزین پس هنوز تو اایران غیرت هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
همانطور که الآن نویسنده مقاله نحوه برخورد با پوشش و به طور کلی سر و وضع جوانان یک دهه قبل را به نقد کشیدند، تردید دارم که در دهه آینده تفکر امروزی ایشان که از مقاله فوق بر میآید، مورد انتقاد آیندگان قرار نگیرد. همان برخوردهایی که در رابطه با کاستهای ترانه، ویدئو و ماهواره (رسیور) داشتیم، به کجا ختم شد؟!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
7
0
به خدا از اين مسخره بازيها دست برداريد ي مقاله بنويسيد كه چه جوري مردم از اين وضع اسفناك خارج شوند يك مقاله هم بزنيد از وضع خوب ما جوان تا كشورهاي ديگه به حال ما جوانان غصه بخورن چرا انها اينجوري نيستن
ناشناس
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
صدا و سيما فعلا" تو كف لنگه كفش پرتاب شده به طرف بوشه...!!! واسه كاراي ديگه وخ نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
0
آرایش زنانه مردان یکی از نشانه های ظهور امام زمان (عج) است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
21
به نظر بنده هيچ اشكالي در اين كار نيست . از سايت شما اين حرفها بعيده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
اقاي ضرغامي جرات دخالت در كار برنامه سازان باندي را ندارد تازه به اسم طرح ساماندهي فقط از ورود نيروي بدون پارتي و كاري را گرفتند و فقط همان افراد داراي مشكل گزينشي كه چند سال امكان استخدام انها فراهم نمي شد و همچنين داراي پارتي را جذب مي كنند كه نتيجه جولان دادن امثال.... ها هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
8
0
بابا کو غیرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
4
5
بهترین راه اینه که اصلا تلویزیون نگاه نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
5
1
من با زیر ابرو برداشتن مرد موافق نیستم ولی با این جمله شما نیز که نوشته اید "برخی از آقایان مجری، با چنان سرو وضعی مقابل دوربین های تلویزیونی حاضر می شوند و ساعت ها به اجرای برنامه می پردازند که گویا به پارتی دعوت شده اند" مخالفم. یک مجری باید شیک باشد و مثل این باشد که به مهمانی دعوت شده، مهمانی خانه مردم. چرا از شیک پوشی و زیبایی تنفر دارید؟!!
عصرایران: انتهای مطلب را مطالعه فرمایید که تصریح شده است که مجریان باید شیک پوش باشند و این شیک پوشی ، دقیقاً احترام به مخاطب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
3
آقايان چرا تند روي ميکنيد؟
خب شايد مرد نيستند شما از کجا ميدانيد؟
ناشناس
Netherlands
۱۳:۲۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
6
البته آرایش و پیرایش کار شخصی است و به کسی مربوط نیست . اینقدر احمق نباشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
راس میگن دیگه.از بس کثیف وژنده زندگی کردیم واحساس افسردگی در جامعه وجود داره بایدم اینطوری فکر کنیم.در جامعه ای که گریه کردن رو به خندیدن ترجیح میده وژنده پوشی ترویج میشه و حتی رئیس جمهورش بجای شیک پوشی کاپشن میپوشه،اون جامعه بمیره بهتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
1
0
اين نشان از رويكرد علمي آقايان در جذب مخاطب دارد ولي اي كاش در همه عرصه ها علمي بوديم تا ديگر شاهد ناهنجاري هاي اينچنيني نبوديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
با سلام.
از نویسنده محترم مقاله بسیار متشکرم. واقعا مسئله بغرنجیه و امیدورام مسئولین صد ا و سیما در جهت رفع آن اقدامی بکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
مراچشميست خون افشان زدست ان كمان ابرو جهان بس فتنه خواهدديد از ان چشم واز ان ابرو دگر حورو پري راكس نگويد باچنين حسني كه اين رااين چنين چشمست وانرا انچنان ابرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
آقا شما گير داديد به مردا!بعضي از مجري هاي خانم هم كه مثلا چادر سر ميكنند آنقدر توي برنامه هاشان پشت ابرو نازك ميكنند و ناز ميآيند كه هيچ كي ندونه فكر مي كنه از اينا خوشكلتر نيست .نمونه هاش هم زيادن. ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
4
0
با سلام به نويسنده اين مقاله ،دستتان درد نكند . گويندگي ومجريگري آتهم در رسانه ملي تصويري واسلامي با آن شكل وشمايل ،خلاف شان ملت ايران والگو برداري آن ازطرف بينندگان خواهد شد ، كه متاسفانه شده است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
نویسنده محترم مقتضیات زمان و معنای همگرایی را مطالعه نفرمودند شما با این سخنها طناب دست وپای تلویزیون را محکمتر می کنید . نگاهی به آمار میزان استفاده از ماهواره و ... بنمایید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
چه عجب شما نظر ما را هم منعکس کرديد.
آن آقايي که فرموده اند آرايش و پيرايش کار شخصي است مثل اينکه اين مقاله را درست نخوانده اند
بله شخصي است اما وقتي از تريبوني مانند صدا و سيما قرار است پخش شود ديگر شخصي نيست.
ناشناس
Canada
۱۵:۲۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
bayad salighehhaye mokhtalef zire chatre amniyate nezam jaye khod ra hefz konad .va masolin ham ba didgahe 360 darajeh ba in masaleh barkhord konand . va barkhorde ba an na ba tafrit va na ba efrat bashad
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
12
0
به پارتی دعوت نشده اند بلکه پارتی دارند و چون پارتی دارند اگر زیر ابرو هم بردارند کسی نمی تواند به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
مطمئنا با توجه به نظر مسئولین امر این افراد انتخاب می گردند و به این وسیله آزادی ازین نوع را به نمایش می گذارند مردم ما عاقل تر از این حرفها هستند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
12
اين مطالب به آقاي صرغامي مربوط نيست ضمنآ زير ابرو برداشتن كار زشتي نيست كه عصر ايران اينقدر گردو خاك بژا كرده و جواني يعني همين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
اصولا ما ایرانی ها مخالف زیبایی و آراستگی هستیم. حالا همه چی درست شد فقط مونده ابرو برداشتن هنرپیشه ها و مجری ها درست بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
4
رسانه ملي فقط در فكر تبليغ دولت نهم است كه مسائل اين چناني از يادشان رفته است
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
16
0
بنام خدا
با تشكر از مقاله خوبتان من فقط يه جمله به اين دوستان مخالف عرض كنم آيا واقعا اينقدر فرهنگ ما ايراني ها ضعيف است كه يك مجري تلوزيون در جمهوري اسلامي ايران بخواهد از رسانه هاي غربي الگو برداري نمايد . البته نا گفته نماند اگر كمي دقت شود به وضوح معلوم مي شود كه اوضاع مجري هاي خانم هم خيلي تعريفي نيست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
0
آنچه در كانالهاي ماهواره اي عموما" ديده ميشود و ما آنرا مبتذل مينامييم چيز خارق العاده آن جوامع و خلاف عرف آنها نيست .رسانه هاي گروهي و فرهنگ اجتماعي فرقي باهم ندارند لكن در كشور ما اينگونه رفتارها و بويژه براي آنانيكه در رسانه ها حضور تصويري دارند ، چون تقليد از مظاهر غربي بوده وهمخواني با عرف جامعه ندارد بايد از طرف همين رسانه ها مراعات شود .
بسيار احمقانه و چندش آور است كه با ظاهر تهاجم فرهنگي زده به مبارزه با اين پديده رفت؟
من چندشم ميگيرد وقتي ميبينم چنين آدمهايي كه دغدغه اصليشان موهاي زير ابروست صحبت از قران و ائمه وعرفان و غيره ميكنند.اينان حتي نبايد اشعار عرفاني را در رسانه هاي بخوانند.
البته در مورد برخي از خانمها هم كه صد قلم آرايش كرده و در جلوي دوربين از حماسه عاشورا ميگويند نيز صدق ميكند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
0
1
نمی دونم چرا بعضی افراد عرف رو اون چیزی تعبیر می کنند که دوست دارند، به قول خودتون بیشتر جوان ها این کار را می کنن نه خلاف شرع هست و چون اکثریت جوانان این کار را می کنند نه خلاف عرف. پس دوست عزیز شما تحمیل عقاید نکنید.
کشتاری که پهپاد‌های اوکراینی به راه انداخته اند (فیلم) سارقان دریچه‌های فاضلاب دستگیر شدند چهره اصلاح طلب عزادار شد/ پیام تسلیت سیدحسن خمینی به شهردار سابق تهران طرح اسرائیل و امارات برای مقابله با انصارالله یمن سوالات تایید صلاحیت کننده سرنخ های فروش قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۶ دی‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش دسته‌جمعی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا اصلاح ضرایب و منابع کنکور ۱۴۰۴ خاطره قرائتی از زمان شاه: یک حدیث می‌خواستیم بخوانیم، قرائتی و سرباز و الاغ باهم قاطی شدیم (فیلم) دلیل منتفی شدن تغییر نام یک خیابان در تهران به «یحیی سنوار» قتل مدیر موقوفه در مشهد/ جانی که معامله شده بود (+عکس) انتقادات از ادرار یک سلطنت طلب بر قبر ساعدی چه مشکلی دارد که همه دربارۀ همه‌چیز نظر بدهند؟ دیدنی های امروز؛ از سقوط هواپیما در قزاقستان تا تعطیلات کریسمس نماینده روسیه: توافق جامع با ایران احتمالاً اواسط ژانویه امضا می‌شود پزشکیان: برای چی چراغ‌های همین سالن را روشن کردند؟ نور آفتاب که هست (فیلم)