۰۳ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۲۳۴۸
تعداد نظرات: ۱۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۲۳۴۸
انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۳

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟

اینک کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت های وارده برای دریافت غرامت هسند. فقط در یک قلم،‌ خسارت تخریب یک تابلوی نقاشی تاریخی 5.5 میلیارد تومان بر آورد شده است،‌حال بماند سایر آثار تاریخی و سفال ها و میز و صندلی ها و خودروها و در و پنجره ها و اموال دیگری که حمله کنندگان، تخریب کرده اند یا از سفارت بیرون برده اند.
عصرایران ؛‌ جعفر محمدی - مذاکرات ایران و انگلیس برای از سر گیری روابط دیپلماتیک،‌به مرحله بررسی خسارت های حمله به سفارت انگلیس در تهران رسیده است.

در پاییز 1390 ، عده ای با ادعای ارزشگرایی ولی در واقع با اوباش گری ، در اقدامی غیرقانونی و مجرمانه به سفارت انگلیس حمله کردند،‌شیشه ها را شکستند، خودروها را آتش زدند،‌ اموال سفارت از میز و صندلی گرفته تا عکس ها و تابلوها را تخریب کردند و نهایتاً‌ برخی از اموال را از سفارت خارج کردند.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟

بعد از آن ،‌ روابط ایران و انگلیس قطع شد، به همین سادگی و به دلیل حمله عده ای که به خودسر معروف اند ولی در واقع ،‌خود سر نیستند.

اینک کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت های وارده برای دریافت غرامت هسند. فقط در یک قلم،‌ خسارت تخریب یک تابلوی نقاشی تاریخی 5.5 میلیارد تومان بر آورد شده است،‌حال بماند سایر آثار تاریخی و سفال ها و میز و صندلی ها و خودروها و در و پنجره ها و  اموال دیگری که حمله کنندگان، تخریب کرده اند یا از سفارت بیرون برده اند.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟

نکته مهم اینجاست که طبق مقررات بین المللی ،‌ایران "موظف است"‌ تمام خسارت های وارده را جبران کند و تا آخرین پوند به انگلیسی ها غرامت بدهد. این یک اصل مسلم در تمام دنیاست  ربطی به ایران و انگلیس هم ندارد.

اما چه کسی باید خسارت بدهد؟ دولت انگلیس،‌ طبیعتاً‌ از دولت ایران خسارت خواهد گرفت زیرا طبق مقررات ،‌ این دولت های میزبان هستند که باید امنیت سفارتخانه های خارجی را به طور صد در صدی تأمین کنند.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟

اما در این سو ، عقل ،‌ عدالت و قانون حکم می کند که وزارت امور خارجه علیه تمام آمران وعاملان آن حمله مجرمانه به یک سفارت خارجی اعلام شکایت کند تا غرامت سنگینی که از بابت حمله آنها از کیسه بیت المال می رود،‌ از آنان اخذ شود.

صورت مسأله کاملاً‌مشخص است:‌ یک عده قانون شکن در روز روشن به یک سفارتخانه خارجی حمله کرده و اموال را تخریب و غارت کرده اند. خودشان هم کاملاً شناسایی شده اند و دقیقاً‌ مشخص است که چه کسانی این کار را کرده اند.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟

بنابراین ،‌همان ها که آن روز حیثیت ایران را در جهان خدشه دار کردند و تحمیل میلیاردها تومان غرامت را بر مردم ایران باعث شدند،‌ باید دست به جیب شوند و جبران خسارت کنند. چگونه است که یک شهروند ساده اگر خسارتی به یک شخص دیگر وارد کند باید خسارت بدهد و اگر نتوانست زندانی می شود ولی این افراد نه؟!


اگر دولت بخواهد از کنار این قضیه بگذرد ، مانند این می ماند که فردی خانه دیگری را آتش بزند و حکومت به جای محاکمه فردی که آتش زده ، خودش رأساً هزینه بازسازی خانه آن شخص را بدهد! قضیه در این حد مضحک و البته آزار دهنده است.

چه کسی خسارت میلیاردی حمله به سفارت انگلیس را خواهد داد:‌ مردم ایران یا مجرمان مهاجم؟

مردم ایران که از بابت تیره شدن روابط بین المللی ایران ،‌ تاوان فراوان داده اند ،‌چه گناهی کرده اند که باید غرامت وحشی گری یک عده قانون شکن شناخته شده را بدهند و آنها هم راست راست بگردند و به ریش ملت بخندند؟!

قطعاً مردم ایران راضی نیستند با این همه مشکلات اقتصادی ، از جیب شان تاوان ماجراجویی های غیر قانونی یک عده معدود پرداخته شود.
وزارت خارجه و قوه قضاییه مسوولان مستقیم اجرای عدالت در این باره هستند.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۳۲۲
غیر قابل انتشار: ۸۲۳
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
91
3251
تمام این افراد قابل شناسایی هستند حتما باید جریمه بشن چرا من بدبخت باید تاوان خودسری و تندروی این افراد رو بدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
عصرایران اسمتو عوض کن بذار عصر وطن فروش ها!!!!
چند نفر نظر وطن فروش غرب زده هم نظر خودت .... زدند !!!؟
متوحش امثال شمایید که تحمل هموطن ضد این پیر استعماری را نمی توانید بدانید همین هایی که در اسنادشان برای زندگی درکنار این مردم انقلابی حق توحش می گرفتند.... بجای اینکه عکس دانشجویان باغیرت و وطن پرست خود را که از اعمال کثیف استعمارگر پیر عصبانی هستند را تابلوی گدایی خودت بکنی عکس وطن فروشانی را که در دامان غربی ها به مردم خودشان خیانت می کنند را نشانه برو... هر چند قالب اخباری که می گذاری نشان از نوکری همین سیاست انگلیسی ها را دارد که بین مردم مان تفرقه بیاندازی تا سایتت را پر تماشا کنی... ولی کور خوندی...
میدونم که جرئت نداری بذاری؟ داری!
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
مردونه کجای این منفی داشت
ناشناس
| Switzerland |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
عزیز شناختن بازیگران خوشحالی (هپی) نسبت به این افراد مهمتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
بهشون جایزه ندن دریافت خسارت پیش کش !!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
ایرانی بی غیرت
چند ساله این استعمار پیر داره با انواع راه ها به ایران خسارت میزنه
چمد هزار هزار میلیارد از پول های ایران دست این اجنبی هاست
عقده ای ....
اگه این جوره..اینا حداقل زدند به لانه دشمن
اونایی که تو فتنه 88 نه تنها یه ستختمون بلکه یه شهذ یه بهتر بگم یه کشور رو به اتش کشیدن در اولویت محاکمه و دریافت خسارت اند
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
یارانه شون قطع کنید
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
مرگ بر انگلیس
آیت کاظمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
ناشناس عزیز آنها هر خلافی کردند مجوزی برای قانون شگنی نمیشود قانونی که زیر نظر ولی فقیه تنظیم وتدوین میشود وبمنزله حکم شرعی است نکند مسلمان مجاز است هرکار دلش خواست بکند وخارج از محکمه وادله قانونی هربلایی خواست سر مجرم بیاورد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
متوحش خواندن افرادی که عصبانی از دخالت های بی جای استعمارگر انگلیس که در همه جای دنیا جنایت کرده بی انصافی است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
خطاب به ناشناس اول :
خوشبختانه عصرایران نظر شما را منتشر کرد که همه ما ها بار دیگر بدونیم دلیل این همه عقب افتادگی و بیچارگی این ملت وجود تفکرهایی مثل شماست که متاسفانه خاری در گلو و استخون لای زخم این مردم هستید
شما همین نظری که زیرش کامنت کردی را ببین چند تا نظر مثبت گرفته و چند منفی !! و متوجه خواهید شد که عقاید متحجرانه شما چقدر در جامعه طرفدار داره اما این اقلیت شما به هر حال بر خر مراد سوارید
اميد
| Netherlands |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
ناشناسي كه به عصر ايران اعتراض كردي
چرا جرات نداري كامنت خودت رو جداگانه بزاري تا مردم حسابي بهت منفي بدن، بنظرم خودت جز اون دلالاني بودي كه اون روز به سفارت انگليس حمله كردند.
وطن فروش تويي و لا غير
جدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
یه عده آتیش بیار معرکه میشن مثه همیشه...
بروید دستهای پشت پرده رو بگیرید که با ذهن مردم کوتاه فکر بازی میکنن و اونا رو می اندازن جلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
آقا/خانم ناشناس 21:59 هر کاری قواعدی دارد.. ما اگر از عملکرد سفارت انگلیس شاکی بودیم بایستی موضوع اخراج عوامل اون سفارتخونه رو از وزارت امور خارجه مون پیگیری میکردیم..با حمله به سفارت خونه و تخریب اموال اون، فقط ثابت کردیم لازم بوده کارمندای سفارتخونه حق توحش بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
ناشناس 21:59 جواب آن مادری که بچه‌اش بر اثر این کار شما از بی دارویی از دنیا رفت را می‌دهید؟ این دنیا هارت و پورت میکنی فکر میکنی جوابگو نیستی روز جزا را چه میخواهی بکنی؟
کوروش ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
آقای ناشناس 21:15 سوم تیر، امثال شما آبروی ایران را در عرصه های بین المللی بردن! چرا شماها تموم نمی شید؟ کی تصمیم دارید منقرض شید به امید خدا که مردم از دست شماها نفس بکشن؟ متوحش تویی نه عصر ایران که نظر مردم ایران رو منعکس می کنه. تو که حتی اسم خودت رو هم نمی تونی بنویسی لطفا عرصه رو برای آدمایی که می فهمن دارن چی کار می کنن خالی کن. شماها فقط تخریب گرید!!!
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
42
2493
اینا که کلی عکس ازشون هست خودشونم افتخار می کنن به این موضوع نیروی محترم انتظامی چرا در عرض 6 ساعت شناسایی و دستگیرشون نمی کنه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مهدی
| United States of America |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
چرا دستگیرشون کنه؟ مگه کاری کردن؟ چند میلیارد به سفارت ضرر زدن که از جیب بیت المال جبران میشه. نیروی انتظامی کارای واجب تر داره. گرفتن کلیپ سازا، بی حجابا جمع آوری ماهواره از هزاران پشت بام.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
دمتون گرم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
34
1788
قطعاً مردم ایران راضی نیستند با این همه مشکلات اقتصادی ، از جیب شان تاوان ماجراجویی های غیر قانونی یک عده معدود پرداخته شود.
وزارت خارجه و قوه قضاییه مسوولان مستقیم اجرای عدالت در این باره هستند.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
عزیز من موضوع ماجراجویی نیست. همه خط داده شده اند و متاسفانه همین خط دهندگان از توبره بیت المال مستفیذ هستند.
ناشناس
Germany
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
32
1644
درود. باید با این فتنه گران برخورد شود. نمی شود که قانون برای یک عده خاص باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
28
1310
کاملا درسته بایدحمله کنندگان وحامیانشان تاوان دهند. ازنظرقانون وشرع اونا مسئولند ودیگر وقتش رسیده که هرفردوگروه تاوان کاراشو بده وازاسم مردم واسلام و.....سوداستفاده نکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
33
1668
جالبتر از همه پخش مستقيم اين وحشيگري از تلويزيون ايران بود.
پاسخ ها
تئو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
عملکرد صدا و سیما هم باید تو این مورد بررسی بشه و اگر جنبه تشویقی و تبلیغاتی تاییدی داشته باشه... باید اونهم مورد اتهام و دادگاهی بشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
صداوسیما به مردم پاسخ بده البته اگر جوابی داره؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
26
920
گل گفتی!
ولی برای دفعه اول فقط بگن چه کسانی با چه سازماندهی و دستوری اینکار رو کردن کفایت می کنه، خسارت پیش کششون...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
1728
88
از مادر زائیده نشده کسی بخواهد خسارت بگیرد خصوصا ازدلسوزان این مملکت دولت خودش باید خسارت بدهد اصلا دولت داریم برای همین کارها
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
ای ناقلا!!!!!!!! شیطونیاااااااااااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
اصلا هر کی هرکار می خواد بکنه دولت به جاش خسارت میده. اینجوری خوبه؟!!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
آقا یکیشون اینجاس! بیاین بگیرنش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
جونم ادبیات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
دولت هم از جیب من و شما میده دیگه. فکر کردید قراره از کجا بیاد؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
عزیز من. این دولت، دولت تو نیست. دولت تو رفته است.
ضمنا بگو ببینیم کدوم یک از عکس ها هستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
این که شد قانون جنگل که هر کی هر چه دلش بخواد انجام بده، و دولت هم بخواد حمایت کنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
طرف داره شوخی میکنه.متوجه نشدید؟
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
تو فقط منفی بگیر و دیگه هیچی نگو . از این به بعد هم بر توی کیهان نظر بده تا خریدار داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
48
861
اگه جرات دارین محاکمه شون کنن
ناشناس
Germany
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
17
817
آقا ما رو گرفتین؟اینا کی خسارت دادن که حالا بدن؟
محمد
United States of America
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
18
743
این افراد غیر قابل مجازات مجازات اند! متاسفانه!
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
15
764
همون افراد به ظاهر خود جوش كه در فيلم ها و عكسهاي گرفته شده با افتخار عكس يادگاري گرفتند بايد حالا پاسخ گو باشند !!!!!
zafar
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
17
636
به ما چه همتون میدونید که از کیا دستور گرفتن برید از اونا بگیرید؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
16
773
من ایرانی هستم و با این همه مشکلات اقتصادی به هیچ وجه راضی نیستم تاوان ماجراجویی های غیر قانونی عده ای هوچی گر را بدهم
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
2
42
اقایون خودسر
علي رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
3
53
اقاي محمدي قربان قلمت زيبا و زيبا گفتيد مرد شريف
داداشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
3
50
عصرایران دمت گرم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
4
67
عصر ایران چه خبرته! یه جوری حرف از بازداشت و زندان میزنی کسی ندونه فکر میکنه زبونم لال رقصیدن فیلمشو گذاشتن تو اینترنت!
کاری نکردن که بنده های خدا.. یه تخریب اموال و تخریب وجهه ملی ساده در عرصه بین المللی بوده...
sms
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
8
46
عصر ایران عزیز با نظرت کاملا موافقم. حرف منطقی جواب نداره. من هم موافقم که باید تمام خسارت از مسببین این حادثه گرفته شود. اما شما که اینقدر دلسوز بیت المال و قانون گریزی عده ای هستی (که حق هم با شماست) چرا تا کنون پیگیر خسارتهایی که در سال 88 (مالی و جانی) به ملت آن هم بخاطر قانون گریزی عده ای مشخص تحمیل شد نبوده ای.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
1
36
آقای محمدی درود بر تو و اون شجاعتت.من نظرم اینه که برای اینکه حرکتی کرده باشیم و مسئولین رو به تکاپو بندازیم یک نظر سنجی برای این موضوع تو سایتت بذاری.ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
2
29
يه طوري حرف زدي كه دلواپس شدم ! ! !
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
91
10
سلام
این جوانان چه جرمی داشتن جز استکبار ستیزی؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
4
38
مسئولين محترم ؛ مديون هستيد اگه ار بيت المال پرداخت كنيد!
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
2
40
اقایون چرا در این قضیه دلواپس نیستند.
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
1
24
عصرایران لطفا خودت تا جایی که میتونی پیگیری کن این قضیه رو. ما که دستمون به جایی بند نیست
ادم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
408
32
پول زیاده بدین بابا . نوش جونشون ... چرا نخورند ؟ اخه این انگلیسی های ننه مرده گناه دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
12
340
مردم ایران که از بابت تیره شدن روابط بین المللی ایران ،‌ تاوان فراوان داده اند ،‌چه گناهی کرده اند که باید غرامت وحشی گری یک عده قانون شکن شناخته شده را بدهند و آنها هم راست راست بگردند و به ریش ملت بخندند؟!

قطعاً مردم ایران راضی نیستند با این همه مشکلات اقتصادی ، از جیب شان تاوان ماجراجویی های غیر قانونی یک عده معدود پرداخته شود.
وزارت خارجه و قوه قضاییه مسوولان مستقیم اجرای عدالت در این باره هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
1
12
آمرين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
52
10
حال نویسنده محترم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
تو بهتری
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
10
320
اینایی که با افتخار عکس یادگاری گرفتند و خرابکاری کردند مردانه بیان و با افتخار خسارات هم بپردازند تا ببینیم چند مرده حلاجند ؟ !!!! ....
حمزه
United States of America
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
12
395
با سلام - لطفا از آقای احمدی نژاد بپرسید خس و خاشاک کیست ؟ اوباش کیست ؟ تیره کننده روابط با غرب کیست ؟ عوامل تورم کیست ؟ دزدان بیت المال کیست ؟.... بگم ...
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
9
230
مملكتي كه قانون داشته باشد وحشيگري عين زهر ميباشد و با وحشيگري حق وحقوق ملت به تاراج ميرود و با اين پديده شوم به شدت بايد مبارزه نمود و مسببين را به سزاي اعمال خود رساند اينان ابروي اين مملكت را به باد ميدهند
حمید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
6
262
ناشناس12.48 دقیقه از مادر هم زاییده شده تو ندیدی زمستان میره رو سیاهیش به ذعال میمونه
من به عنوان یک ایرانی راضی نیستم هزینه اوباشگری از بیت المال پرداخت بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
6
224
تمام این افراد شناخته شده هستند و خودشان باید تاوان ضرر و زیانهایی که وارد کردهاند را بپردازند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
7
271
حالا به نظر شما به اینا چی باید بگیم :فتنه گر،فریب خورده ،ساده لوح ،احمق ،خودسر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
بگو دلواپس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
4
160
چه انتظاراتی دارید شماها؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
12
205
از انهايي كه اين مردم عامي راشير ميكنند وميفرستند جلو بايد پرسيد چرا اين كار را كردند معمولا وقتي كسي قصور و اشتباهي ميكند بايد خسارت بدهد ولي اينها فكر نيكنند اشتباهي مرتكب شدن. پس خسارتي نميدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
فکر نمی کنم اینا مردم عادی باشن.
بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
9
1
سلام شب بخیر عصر ایران
سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
7
6
چه آدمهای شجاعی!!!!
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
2
35
جالب اینجاست که بیشتر خط دهندگانشون اقامت انگلیس و امریکا و کانادا رو دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
2
27
اگر به قول مدعیان آن زمان اینها دانشجو بودند می دانستند که سفارت انگیس به منزله خاک آن کشور است زیرا در دروس قبل از دیپلم می خوانند پس ورود به آن به منزله تجاوز به خانه و کاشانه کشور دیگر است و باید این عده شناسایی و کل خسارت را بپردازند و مردم دیگر تعهدی در این مورد ندارند اگر پول لازم را ندارند به اردوی کار اجباری و بدون حقوق فرستاده شوند و اقساطی پرداخت شود که در این حالت باید همراه سود پول پرداخت صورت گیرد این اقدام تنبیهی است که افراد اول فکر کنند بعد عمل کنند نه آنکه نه ابتدا و نه انتها فکر نکنند
رجب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
2
19
یعنی پول یارنه ها رو که از ما گرفتن قراره بدن انگلیسی ها؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
3
22
می شه از دلواپسان گرفت.
ملت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
40
10
آره باید خسارت کارهای غیر قانونیشون رو بدن. همه باید خسارت کارهای غیر قانونی شون رو بدن. مثلا همین ها که شما گفتید. یا مثلا کسایی که در سال 88 چون رای نیاوردن یکی دو سال کشور و مردم رو از کار و زندگی انداختن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
73
9
اموال کافر حربی حلال است


مگه پیامبر مسجد ضرار رو خراب نکرد؟؟مسجدی که خانه خدا بود؟؟؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
میدونی سفارت به چه گویند؟
به خدا اگه بدونی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
2
14
دورود بر عدالت و قانون
دلاور
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
6
80
از دلواپسان بگبرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
188
13
کارشون درست نبوده اما انگار به عصر ایران بیشتر از انگلیسی ها بر خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
اي كلك كسي كه همچين كامنتي ميده خودشم اونجا بوده
کمال
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
5
97
این خسارتهایی که ازش صحبت کردین توی این گزارش ،یک هزارم خسارتهایی که از نظر اعتبار و به زحمت انداختن مردم به دلیل بسته بودن سفارت در ایران و ایجاد رعب و وحشت از مردم ایران در دنیا پیش آماده هم نیست.
جهت اجرای عدالت باید این افراد و حامیان اصلیشان برای تمام این موارد بازخواست شوند،نه فقط خسارت مادی!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
7
73
این افراد شاید برخی فریب خورده باشند، اما درمجموع حرکت خط-دهی شده بوده است. غرامت اصلی بابت آبروی ملت است که مکدر شده که هیچگاه این بی آبرویان نمی توانند آن را پس دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
6
82
خدا این افراد را لعنت کند. من که سهم خودم از این پول بیت المال را حلال نمیکنم. خدا لعنت کند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
6
69
با خسارتی که اینا زدن میشد قرارداد کیروش رو تمدید کرد!
خدا ازشون نگذره!یه عده متوحش...البته سر خودی ها هم از این بلا ها آوردن.چه انتظاری ازشون میشه داشت؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
5
73
باید تا قرون آخرش از تک تکشون بگیرن، حتما عکس و فیلم ازشون هست . و حتما دوربین های مدار بسته ی سفارت فیلمشون رو انداخته، باید هزینه ی تخریب اموال سفارت رو خودشون بدن ، نه از حق ماها، من که اصلا راضی نیستم اونا خرابکاری کنن از جیب بیت المال خرابکاری هاشون اصلاح بشه
ناشناس5
Germany
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
5
90
شاید بشه اینا رو باشلاق برد بهشت!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
3
21
باید خسارتو افرادی بدن که با صحبتاشون از این گونه اتفاقات حمایت میکنن و باعث تحریک افکار عمومی میشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
4
41
اگر جناح مخلف بودند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
128
9
کاش کلمه متوحش رو به کار نمی بردید
به نظر میاد در شان خود شما نباشه
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
214
23
عصر غرب زده خسارت بچه های شیمیایی ایران تو 8 سال رو که همنی انگلیسیها مستقیم داد به عراقیها شما گرفتین خسارت ویرانی 8 سال رو که همین انگلیسیها همه جانبه پشتیبانی کردن شما گرفتین خسارت کودتای 28 مرداد رو که با کودتای همین انگلیسیها رضا قلدر احمق رو اوردن رو کار شما گرفتین ؟ که اینطوری برای 4 تا تابلو خودتون رو جر میدین . دورتون تموم شده نوبت دادگاهی شما غرب زدها فرا رسیده . تکتکتون رو ادب خواهیم کرد . خدا با صابران هستش .
پاسخ ها
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
من طرفداری از کشور خاصی نمی کنم ولی مگه همین عراق 8 سال همه این بلاهایی که فرمودین سر جوانان عزیز ما در نیاورد . چطور الان عراق شده کشور برادر و انگلیس شده ....
ناشناس
-
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
7
69
من اگه برای بازگشت آبروی ایران و ایرانی در جهان خسارت بدم مساله ای نیست چون این وطن من هستش و تمام این مردم هم وطنان من اما از دوستان سوال کنم چطور می خوایم بنای ی که شاید برای درست کردنش خیلی از دانشگاهیان و البته حوزویون تلاش کرده اند تا ایرانی با چهره آریایی و بزرگ رو در جهان به نمایش بگذارند و اون بنا به خاطر تندروی با جهالت برخی از افراد خراب می شه رو احیا کنیم به نظرتون چقدر باید بدیم تا چهره واقعی ایران وایرانی رو برگردونیم !!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
5
78
اگر قرار باشد از حق بنده این خسارت پرداخت شود راضی نیستم واین آقایون به اصطلاح ارزشی باید در آخرت پاسخ گو باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
12
106
متوحش رو خوب اومدی ولی واقعا این کلمه هم حق مطلب رو بیان نمیکنه
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
8
119
اینا چون هپی نیستن نیروانتظامی نمیتونه دستگیرشون کنه.
خدا از سر تقصیراتشون نگذره
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
دمت گرم خوب گفتی
saedjoon
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
5
121
یجوری عکس گرفتند انگار تو خاک انگلیس سفارتشون را تسخیر کردند .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
2
21
مهاجمان باید ابتدا محاکمه شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
5
28
خودشون و سر دسته هاشون باید مجازات بشن فقط خسارت مالی که نیست آبروی مارو تو دنیا بردن
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
64
9
مگه عاملان فتنه 88خسارت ميلاردي به بيت المال دادن كه اينابدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
5
23
آبروی ایران رفت واین هدف آمریکا و غرب بود که توسط این اشخاص دلواپس انجام شد
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
5
32
فقط تاسف. حتی دیدن چهره هاشون هم اعصاب ادمو به هم میریزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
38
5
هر کاری کردن کردن لفظ متوحشو به کار نبر داداش یا آبجی بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
3
27
باید با اون آهنگه هپی برقصند تا ساعته بگیرنشون
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
42
7
انگلستان خیلی بیشتر از این خسارت ها به ما بدهکاره.....
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
4
26
شجاعت و صراحت عصر ایران در مطرح کردن این گونه مباحث قابل تقدیر و تحسین است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
3
21
اونایی که خسارت زدند و اونایی که همراهی کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
3
26
آیا این ها نیز در 6 ساعت دستگیر می شوند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
3
22
عده ای که به خودسر معروف اند ولی در واقع ،‌خود سر نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
18
20
دولت ایران نیز باید خسارت وارده در دهه 90 به سفارت ایران در لندن را که دو شهید هم دادیم و با راهنمایی و هدایت پنهان انگلیس انجام پذیرفت اقامه دعوا نماید و خسارت بگیرد
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
44
19
آقاي محترم نويسنده مگر انگلستان خسارت گروگانگيري در سفارت ايران ( شهر لندن ) را به ما داده ؟
ناشناس
Japan
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
4
23
قیافه هاشون از همه چیز خبر میده!!
hamed
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
4
25
چهره حضرات تو عکسها مشخصه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
4
32
خارهای تعصب در صحرای جهالت رشد میکنه .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
43
13
راننده سفارت گفته بود زمانی که برادران وارد سفارت شدند و سفارت را گرفتند انگلیسی ها خیلی ناراحت بودند گفته بودند چرا انقدر دیر کردین شما دو ساعت قبل باید می اومدین سفارت را اشغال می کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این یعنی چه؟ تماماً نقشه و برنامه است پشت پرده یک چیزه دیگست دوستان جوگیر نشد نه موافقاً و نه مخالفا
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
5
22
خوب ميشه يه بخشي از اين 5/5 مليارد رو با عدم تمديد قرار داد كارلوس كيروش جبران كرد و حالا دل مردم شاد هم نشد ،مهم نيست مهم اينه كه دل دلواپسان از دلواپسي در بياد
اعظم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
11
50
روزی که خبر حمله به سفارت انگلیس را با آب و تاب و ذوق زدگی فراوان! از خبر 20 و 30 شنیدم از ایرانی بودن خودم خجالت کشیدم
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
94
21
با سلام

لطفاً اسم وب سایتون بزارید عصر انگلیش تا خیال همه راحت شود دیگه ؟ چرا در جریان انتخابات 88 خیانتکارا چند ماه اموال مردم را پایمال کردند و بعضی بی گناهان را برای صحنه سازی کشتند اون موقع سکوت کردید ؟واقعاً چرا؟ شماها اینقدر با اسلام درافتادید؟شماها کجا می روید ؟لااقا مرد باشید و مردانه از مال مردم دفاع کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
آقا مجتبی عزیز من مگر کارمندان سفارت انگلستان که کاملا غیر مسلح و تحت حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران (که اتفاقا اون موقع دولت مورد حمایت امثال شما هم بود و نه تنها از کارمندان انگلیسی حمایت میکرد بلکه کت و شلوار تن ملوانان متجاوز انگلیسی میکرد و به دیدار رییس جمهور هم میبردشون!) مشغول انجام وظایف محوله بودند در کدام دادگاه جنایتکار تشخیص داده شدند و پس از آن کدام قانون و دادگاه جنابعالی را مامور تنبیه و قصاص این جنایتکاران کرده بود؟ برادر عزیز خوددار باشید و به دنیا نشان دهید که ما مردمی متمدن و اهل گفتگو هستیم.
meka
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
45
26
خسارات حمله به سفارت ما در انگلیس و کشته شدن یکی از اعضای سفارت(مرحوم صمد زاده) را گرفتیم یا بخشیدیم؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
6
45
تاریخو بخونین ببینین شوروی(روسیه)چکار کرد با ایران و انگلیس چه کرد.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
101
38
هشت ماه کشور رو به آشوب کشوندید, حرفی از خسارت نزدید؟؟؟ واقعا که رو رو برم
توصیه های علی لاریجانی به آمریکا درباره موضوع هسته‌ای ایران انتصاب نخستین فرماندار زن در استان فارس زیباکلام : چیزی به اسم « وفاق ملی » وجود ندارد واکنش ایران به ضرب و شتم و بازداشت دو دانشجوی ایرانی از سوی پلیس روسیه شرکت ترامپ سرویس پرداخت ارز دیجیتال راه اندازی می‌کند تیم ملی فوتبال ۷نفره ایران قهرمان جام جهانی شد تاکید ایران بر اجرای فوری و کامل حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت جزئیاتی از توافق احتمالی لبنان و اسرائیل به روایت نیویورک تایمز افزایش آمار شهدای لبنان در حملات اسرائیل به ۳۶۴۵ نفر عذرخواهی حسین شریعتمداری از رهبر انقلاب واکنش پدرام پاک آئین به توهین فرماندار انزلی به خبرنگاران نمای شگفت‌انگیز از خورشید از چهار دید مختلف (+عکس) روسیه : قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام ، هدیه بایدن به ترامپ است زنجان / ۱۰ مصدوم در تصادف دو پراید پوتین : تصمیم گرفتیم تولید انبوه موشک‌های بالستیک مافوق صوت را آغاز کنیم / هیچ سامانه ای در جهان قادر به رهگیری این موشک نیست