۰۹ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۴۸۲۶
تعداد نظرات: ۲۴۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۷-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۴۸۲۶
انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۷-۰۴-۱۳۸۹

رحیم پور ازغدی به زنانی که نمی خواهند باردار شوند: مرده شور هیکلتان را ببرد! + توضیحات تهیه کننده

آیا اگر زنی به زیبایی و تناسب اندام خود اهمیت دهد ، باید متهم شود که می خواهد در خیابان ها برای مردان جلوه گری کند؟!
عصر ایران - حسن رحیم پور ازغدی ، استاد معروف دانشگاه در اظهاراتی که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد با اشاره به موضوع ازدیاد جمعیت و زاد و ولد در جامعه گفت: " هم اکنون برخی خانم ها می گویند بچه دار نمی شویم برای اینکه هیکلمون به هم می خوره . ای مرده شور ببره هیکلت رو . مگه هیکلت رو می خوای ببری آخرت ؟ تو این هیکل رو می خوای چه کار ؟ غیر از اینه که می خوای ببری تو قبر یا اینکه می خوای هیکلت رو ببری تو خیابون نشون بدی. استفاده هیکلت برای شوهرته و البته شوهرت برای توئه و برای بچه آوردن."*
 
رحیم پور ازغدی علاوه براستادی دانشگاه، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هست که صداوسیما مدتی است به صورت گسترده سخنرانی های مختلف وی را به طور کامل پخش می کند.
 
رحیم پور ازغدی در ادامه سخنانش گفت: من نمی گویم که خانواده ها زیاد بچه بیاورند یا کم. ولی بعضی خانواده ها 20 تا هم بچه بیاورند کم است بعضی دیگر دو تا هم زیاده. من خودم خانواده افغانی فقیری رو می شناسم که در یک اتاق زندگی می کنند و بچه های زیادی هم دارند. هر کدام رو نگاه می کنم بهتر از دیگری. همه نخبه و اعجوبه. آیا می توان به این خانواده بگویی که بچه زیاد نیار؟ من این سیاست رو که به طور کلی به همه بگوییم بچه زیاد نیاورید مخالفم.
 
وی همچنین در سخنرانی اش خطاب به خانم ها اضافه می کند: شما نباید از مسولیتت کنار بروی برای تربیت بچه. بعضی ها می گویند ما حوصله نداریم شب بیدار بشیم و به بچه رسیدگی کنیم ولی این وظیفه شماست. این که دلیل نمیشه که خانم ها به خاطر سختی بچه نگه داشتن و خراب شدن هیکلشون بچه دار نشن. در غرب دولت ها می گویند که آقا ما سوبسید می دهیم که شما بچه بیاورید و برای هزینه هاش ولی آنجا می گویند که نه ، نمی صرفه برامون.

البته عصرایران ، نظرات ایشان را به عنوان "یک نظر" محترم می داند اما آیا جناب استاد متوجه نیست که بچه دار شدن یا نشدن ، یک تصمیم شخصی است و اگر خانمی نخواهد باردار شود ، ایشان چه حقی برای خودش قائل است که با الفاظ زشتی مانند "مرده شور هیکلت را ببرد" اهانت نماید و بدتر از آن ،رسانه ملی هم این سخنان را به جمع خانواده ها ببرد!

 آیا اگر زنی به زیبایی و تناسب اندام خود اهمیت دهد ، باید متهم شود که می خواهد در خیابان ها برای مردان جلوه گری کند؟!

این چه نگاه سخیفی است که برخی مردان به جنس زن دارند و شأن و شخصیت زن را در حد تولید مثل و وسیله ای برای تمتعات جنسی تقلیل می دهند؟
 ای کاش این افراد ، با صدای بلند بگویند که گفته هایشان صرفاً نظرات شخصی است تا بهای چنین نگاه های عجیب و غریبی را "دین" نپردازد.

 *جملات رحیم پور نقل به مضمون


 مرده شور "سايت عصر ايران" را ببرد

در همین حال ، فردی که خود را "حبيب رحيم پور ازغدي" معرفی کرده است ، با ارسال متن زیر به این خبر واکنش نشان داد. گفتنی است این متن در چند سایت نیز منتشر شده است.

مرده شور "سايت عصر ايران" را ببرد
شكايت تهيه كننده سخنراني استاد رحيم‌پور ازغدي با عنوان "از خانواده مسلمان تا خانواده اسلامي (2)" از سايت عصر ايران

بسمه تعالي

سايت ضد ارزشي "عصر ايران" مجددا با جعل خبر و تحريف سخنان استاد حسن رحيم‌پور ازغدي نشان داد كه نه به دنبال اطلاع‌رساني فرهنگي بلكه در پي جوسازي، تشويش اذهان و دروغ‌پردازي است.

عين متن سخنان استاد رحيم‌پور كه ساعت 23:45 چهارشنبه 16 تيرماه 89 از شبكه اول سيما با عنوان "از خانواده مسلمان تا خانواده اسلامي- قسمت دوم" پخش شد در سايت اينترنتي ايران سيما (آرشيو برنامه‌هاي صدا و سيما) به نشاني Iransima.ir در اختيار عموم هموطنان مي‌باشد.

سايت "عصر ايران" به دور از اخلاق رسانه‌اي و با اين توضيح كه نقل به مضمون!! مي‌كند با عنوان "مرده شور هيكلتان را ببرد"، خبري تحريف شده را با جعل و تقطيع جملات و سپس زمينه‌سازي براي اهانت و فحاشي در قالب كامنت و اظهار نظر مخاطبان!!، خيانت رسانه‌اي كرده و اين جمله را خطاب به همه زناني كه نمي‌خواهند باردار شوند، به استاد نسبت داد.

حال آن كه در اين سخنراني، ايشان به دو طرف افراط و تفريط در باب كنترل يا عدم كنترل جمعيت پرداخته و سپس با لحني طنز به پرونده طلاق‌هايي خاص در دادگستري اشاره كرده‌بود كه كسي پس از ده سال ازدواج، صرفا با استدلال حفظ ريخت بدنش براي ميهماني‌ها و بدون هيچ عذري از تولد اولين فرزند هم سرباز زده و كار را به طلاق كشيده‌بود.

سايت مذكور به دروغ وانمود كرد كه سخنران در دفاع از كثرت اولاد،‌ براي همه زنان، آن هم به زباني توهين‌آميز تعيين تكليف كرده‌است!!

متاسفانه سايت‌هاي متعدد ديگر اعم از داخلي و خارجي، قانوني و غيرقانوني نيز همين نقل به مضمون!! خائنانه‌ي "عصر ايران" را مورد استناد قرار داده و عينا نقل كرده و سپس مقالاتي نيز در پاسخ و نقد نوشته‌اند!!

مايه تاسف است كه برخي رسانه‌ها به جاي نقل امانتدارانه و صحيح سخنان و سپس نقد منطقي و اخلاقي احتمالي آن، به دروغ‌پردازي و اهانت روي مي‌آورند. شايد بخش عمده‌اي از اخباري كه در سال‌هاي اخير از سخنراني‌هاي استاد رحيم‌پور و ديگراني در خبرگزاري‌ها و سايت‌ها منتشر مي‌شود آميخته با تحريف و تغييرهاي عمدي و غير عمدي است و امانتدارانه، عين متن سخنان نقل نمي‌شود و برداشت خبرنگار و يا جعل و تقطيع و تحريف‌هاي عمدي صورت مي‌گيرد.

لازم به ذكر است در صورت عدم جبران و نيز عدم عذرخواهي رسمي "سايت عصر ايران" به زودي شكايت حقوقي از اين سايت صورت خواهد گرفت.


ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۴۱
در انتظار بررسی: ۴۴۲
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
34
48
وای بر شما و امثال شما كه جمعيت زنان مملكت را تنها محدود به عده اي مرفه بي درد كرده ايد و از كنار انبوه بانوان زحمت كش اين جامعه به اين راحتي عبور مي كنيد و با طرح چنين مسائلي سعي در بردن آبروي زنان غيرت مند اين آب و خاك داريد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
357
103
دمت گرم عصر ايران تازه ايشون مثلا استاد اخلاق هست ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
234
111
ما تو هیچ آیه ای از خداوند ندیدیم که بفرمایند بچه آوردن واجبه و هر کس بچه نیاره گناهکار
پرويز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
383
196
آقاي رحيم‌پور، واقعا براي شما و ديدگاهتون متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
243
335
عصر ایران ! به نظرم رحیم پور آدم منطقیه و تو نباید اینجور راجع بهش حرف بزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
261
176
مطمئنید ایشون استاد دانشگاهند ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
saeed
Germany
۱۶:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
280
90
من این اواخر چند جلسه سخنان ایشون رو تو تلویزیون دیدم ... از کلمات خیلی بدی تو صحبت هاش استفاده میکنن و همیشه هم یه طرفه به قاضی میرن به نظر من جو کاذب روشنفکر بودنشون خیلی گرفتتشون ...
واقعا متاسفم که اینجور آدمی رو اجازه میدن بره تو دانشگاه ها و یا بدتر از این تو صدا سیما سخنانشو پخش کنن ....
نمیگیم صحبت نکنه یا نظرشو نگه بره برا خودش وبسایت بزنه هرکی میخواد و یا دو ست داره بره عقایدشو گوش بده.
عصرایران تورو خدا یه بارم نظر مارو تایید کن داغش تو دلمون موندددد.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
248
385
رحیم پور یکی از منظقی ترین متفکران ما هست.

به جای نقد صدها ساعت سخنرانی او به تخریب رو آوردین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
273
127
اين حرف فقط از كسي گفته ميشه كه زياد مي دونه ولي كم مي فهمه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
189
44
اینم مثل سیاستمدا رانه ما که یهو جوگیر میشن چیزی میگن ولی بد توش گیر میکنن هست شما زیاد جدی نگیرید
عرفه مملکته ماست امروزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
201
42
پخش برنامه فوق يك اشتباه بود اي كاش اين قبيل تندروي ها از سيما پخش نشود.
اریوبرزن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
60
227
جوابیه عصر ایران.
1- ایشان منظورشان به خانمهایی بود که در خیابان رژه میروند و نه هر خانم محترمی.دوما یکی از وظایف خانمها مانندمادر من و تو زایش بچه می باشد و گرنه خداوند رحم را نه در زنها که در مردها می گذاشت.ثانیا -شما مارموزانه
داری رای برای چی جمع میکنی.
ناشناس
United States of America
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
200
49
حالا کی ازدواج میکنه بابا هی بچه بچه میکنی. خداروشکر جوونای این مملکت چندوقتیه عاقل شدن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
173
50
خطاب به كسي كه تو بخش نظرات فرمودة"به نظرم رحیم پور آدم منطقیه" بايد عرض كنم بزرگي مرد به سخن اوست نه ذهنيت ما و اين نظر آقاي رحيمي سخيف تر از چيزيه كه بشود به انسان منطقي نسبت داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
163
30
وقتی قرآن کریم با صراحت کامل از برابری منزلت زن و مرد سخن گفته حالا ارزش زن فقط تولید مثل شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا تو بعضی جاها این شخص رو با مرحوم دکتر شریعتی مقایسه میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
180
53
زن را ماشین جوجه کشی میدانند وای بر ما که مثلا این اقا روشنفکر ماست. وای بر ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
150
48
شکمش سیره والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
102
44
من با اینکه به ایشان ارادت دارم. اما گاهی سخنان سبکی می زنند که در جمع خانواده شنیدن آنها باعث خجلت است مثلا آداب نزدیکی و دستورات اسلام در این زمینه که اگرببوسی اینقدر ثواب داره اگه لمس کنی اینقدر و اگر ... کنی دیگه ثوابش قابل احصاء نیست. من شخصا این صحبتها را همراه خانواده می شنیدم طوری بود که بچه ها از خجالت به اتاقشان پناه بردند.!
hassa rezadoost
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
46
155
احسنت به رحیم پور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
148
45
با سلام، اولا که از عصر ایران بابت این روشنگری و توجه بجا در امر به معروف و نهی از منکر تشکر میکنم، اما در جواب دوستانی که گفتن آقای رحیم پور ازغدی بسیار منطقی هستند باید گفت لطفا بقیه ی سخنرانی های ایشان را گوش کنید!!! ایشان اولا که در گفتار خود همواره جهان و مردمش را، و حتی داخل کشور به دو بخش تقسیم می کند که یکی خیر و دیگری شر است، همیشه خود و همفکرانش خیر مطلقند، ایشان دایم تخم کینه و نفرت علیه بخش دیگر می پاشد و در واقع خود و همفکرانشان را صاحبان آخرالزمان جا می زند، در واقع صدا و سیما از روی تصادف و به تازگی نیست که تریبون امثال ایشان شده، بلکه سالهاست که نه تنها صدا وسیما بلکه تمام رسانه ها و تریبونهایی که توسط بیت المال اداره می شود همین وضع را دارند، وضعیت امروز جامعه و اداره ی مملکت هم دقیقا برآیند همین زمینه چینیها و برنامه ریزیهاست، فقط باید از روزی بترسیم که آقایان که با الطاف مخصوص همه جا هستند و همه کاره ی نظام و امت شدند برای بچه دار شدن و نشدن هم دستور صادر کنند! اگر اصولگرایان واقعی باز هم خود را به ندیدن بزنند یا خوش باورانه به نظاره بنشینند به زودی دیر می شود. امید که تا دیر نشده ائلافی از خیرخواهان و عاقلان همه ی گروهها عقلانیت و آرامش و امنیت و مدیریت شایسته ی این مردم که امام فرمود از امت صدر اسلام بهترند بر کشور حکمفرما شود.
محمد شكركزار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
84
29
آقاي استاد - تشكر از اينهمه دغده فرهنگي كه براي جامعه داريد اولا: شما كه در مقام مثلا استاد هستيد اين چه لفظ كلامي است كه براي خانمهاي محترمه جامعه بكار ميبريد ثانيا: شما خودتان داراي چند فرزند هستيد ثالثا حقوق و مسكن و ماموريت و سخنراني هايي كه در مقام يك استاد از مزاياي آن بهره منديد به كنار ، لطف فرماييد از پشت ميز سخنراني تان پايين بياييد و در كوچه و بازار اين كشور قدم بگ
ذاريد ببينيد مردم كيانند ، درآمدشان چقدر است منزل دارند محيط آموزشي شان كجاست آيا ميتوانند از عهده دخ و خرج ماهيانه شان برآيند مسافرت پيش كش تان باشد مثل اينكه شما در اين كشور زندگي نمي كنيد و به امور واقف نيستيد جناب استاد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
116
26
تعجب من از تعجب شماست نه ازپور غدی!ازکوزه همان برون تراود که دراوست.
محمد
-
۱۷:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
26
81
از خدا جوییم توفیق ادب

بی ادب محروم ماند از لطف رب

بی ادب تنها نه خود را داشت بد

بلکه آتش در همه آفاق زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
13
113
خوب نیست پیش و پس یک صحبت را زذ و به یک متن اکتفا کرد!! در اینجا شما از انصاف به دور هستید!!
یک دوست
Italy
۱۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
16
109
عصر ایران خراب کردی.شما اول برو سخنرانی ایشون رو تو دانشگاههای خارج در باره شان و منزلت شخصیت زن از دیدگاه اسلام رو گوش کن بعد بیا اینجا اینجوری به این وضع بد یه متفکر اسلامی رو خراب کن،اونم پشت پرده ارادت و این حرفا.
باقر معدولیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
10
18
اگر مردم امید به زندگی و آتیه روشن داشته باشند و بدانند زندگی فرزندانشان در آینده مرگ تدریجی نیست تمایل به داشتن فرزند پیدا خواهند کرد و نیازی به سفارش آقای ازغندی نیست. بیائید در عمل آینده زیبایی را برای نسل جدید بسازیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
47
19
واقعاً برای ایشان متاسفم
محمد
Netherlands
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
46
21
برای صداوسیما وضرغامی متاسفم.واقعا این آقا شورشو درآورده.ژیش خودش فکر می کنه خیلی آدم فهمیده اییه
ناشناس
Greece
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
33
15
من نمی دانم چه اصراری است در جامعه ما که برای گرفتن ژست روشنفرکمآبانه می گوئیم هر نظری محترم است.خیر .برخی نظرات کاملا بی جا و توهین می باشد که حتی مطرح کننده آن می بایست پاسخگو نظرش باشد. ایشان علیرغم ارادتی که به ایشان داشتم دچار نخوت و تکبری شده که هواهای نفسانی خود را در قالب نظر دین و ایمان به خورد دیگران می دهد.
a
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
22
7
تریبون آزاد است و مجاتی سنگ مفت وگنجشک مفت
jaber
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
42
17
واقعا از نقد زیبای شما(عصر ایران) تشکر میکنم.در ضمن آقای رحیم پور شما هیچ اطلاع از بهداشت در خانواده ندارید......
حامد
Japan
۱۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
37
6
واقعا خجالت آوره حرف هايي كه اين آقا زده . اما خب در مجموع سخنراني هاي مذهبيش خوبه .البته ميخواد بعضي وقت ها جهت هايي به حرف هاش بده كه با اون ها موافق نيستم
ناشناس
United States of America
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
30
14
هیچ وظیفه ای برای خانم ها مبنی بر بچه داری وجود نداره! این یه تصمیم شخصیه. شماها هم تفکراتتون مثل کسانی است که جلوگیری از بچه دار شدن رو حرام میدونید.
کی میخواهید به زنان به عنوان یک انسان و نه به عنوان ماشین جوجه کشی نگاه کنید؟؟
محمد حسین
United States of America
۱۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
20
37
جایگاه ایشون در نظر ما حزب اللهی ها بالاتر از اینه که بتونید با این لجن پراکنی خرابش کنید ، دیگه عمرا پامو تو این سایت نذارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
41
17
این طرز فکر آقای رحیم پور ازغدی؛ تفاوتی با مردهای عرب جاهلیت نداره! واقعاً متاسفـــــــــــــم
ازيتا
United States of America
۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
28
14
زسانه ملي : هر روز بهتر از ديروز.... واقعا" خودشون ميفهمن دارن چه كار ميكنن و چه جوري شعور ايراني رو به سخره گرفتن ...براي خودم به عنوان يك زن ايراني...... متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
15
38
تحلیل شما که خیلی مسخره است. اتفاقاً حرف ایشان خیلی هم درست است. واقعاً جای شرم است که زنی که به خاطر تناسب اندامش نخواهد بچه دار شود. در ضمن ایشان نگفته است که زنان به فکر تناسب اندام نباشند. لطفاً تحربف نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
11
22
حرف ایشون صحیح نبوده ولی نوع تحلیل شمام به نظر مغرضانه میومد. اقای رحیم پور آدم با سواد و متشخصیه.
ناشناس
Iraq
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
8
35
دقیقا این کار شما مثل این میمونه که یه کودک سه ساله از کل صحبت های یک فیلسوف، یه جمله ی سه کلمه ای رو تکرار کنه.

این حرف دینه . شما درکتون انقدر پایینه که دارید، فردی رو تخریب میکنید، که سالهاست داره، برای احیای تفکرات شهیدان مطهری و بهشتی زحمت میکشه. کسی که پوسته ی دین رو شکافته و داره، کنه دین رو به مردم معرفی میکنه.

واقعا احمقید.
مخاطب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
4
28
سلام
منطقي بود كه براي نقد سخنان رحيم پور ازغدي سخنان وي را به صورت كامل منتشر كنيد تا افراد با خواندن اين چند خط در مورد وي و ديدگاهش قضاوت درست كنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
13
10
آقای رحیم پور عزیز سلام علیکم. حالا بر فرض که فرمایش شما درست باشه، بر فرض که یک خانم نباید به خاطر هیکلش به دنیا آوردن بچه رو فراموش کنه. آیا باید با این لحن صحبت کرد؟ آبا شما و تمام کسانی که اینطوری صحبت می کنید تا حالا شده یک خانم رو با تمام وظایفش به گونه ای آشنا کنید که با اشتیاق حرف شما رو بپذیره و به اون عمل کنه. شما می دونید که این نحوه برخورد شما اکراه از شما و از دین رو به دنبال داره؟ به امید روزی که دینی خدا ساخته و دقیقا منطبق بر قرآن به مردم عرضه بشه و شما ببینی که مردم چگونه با اشتیاق و عشق دینداری می کنن. انشاء الله .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
9
44
میشه گفت آقای رحیم پور یکی از نظریه پردازان ایران هستند اگر شما فقط همین سخنرانی را دیدید من بیشتر از شما دیدم ایشون از متفکران ایران هست و تخریب ایشون توسط شما اصلاح طلب ها مشکو میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
12
22
زن اگر خود خواسته مادر نشه به بزرگترین فرصت و موهبت خداوند پشت پا زده و این کفر نعمت از دیدگاه انسان عاقل خداجو اگر مورد مذمت قرار نگیره باید در ایمان او شک کرد.
در مورد سایت شما هم باید بگویم افکار و عقاید سکولاریستی و اومانیستی زیادی دارید که هر از چند گاهی سر باز می کنه و همه جا رو لجن مال می کنه (مردی این رو هم منتشر کن)
ناشناس
-
۱۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
14
26
خوشبختانه تو شرایط کنونی اصلا ازدواج و تشکیل خانواده هم واسه اکثر جوانا امکانپذیر نیست، چه برسه به بچه دار شدن. آقایون بهتر چشم و گوش بسته نظر ندن...
ناشناس
-
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
17
19
شما عصر ایرانیها از سربازان جنگ نرم دشمن هستید . فکر نکنید نمیدانیم ! به موقع زمان حسابرسیتان خواهد رسید!!
افسوس و خنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
10
8
اول از همه از يك استاد اخلاق اين نحوه صحبت بسيار زشت است ، دوم اين نظرات در مورد بچهدار شدن بسيار شخصي است و هر كس هزاران ايده و دليل براي باردار نشدن دارد ، سوم ايان و بنده نبايد در مورد جنس مخالفمان اظهار تكليف كنيم چون اصلا جاي آنها نيستيم كه هيچ جاي جنس خودمان هم نبايد اظهار تكليف كنيم (مخصوصا يك استاد اخلاق بهتر مي داند كه چارچوب شناسي چيست و انسانها در چارچوب خود بزرگ مي شوند و تصميم گيري مي كنند) ،و در آخر هم اي كاش هر كس جايگاه خود را مي شناخت و مي دانست كه كي و كجا و چگونه سخن بگويد گويي برخي اين زحمت راه خود راه نمي دهند ، اميدوارم كه سايتشما اين متن را قبول كند چون من عموما نمي خواهم مخالف كسي حرف بزنم مگر فرد مقابل دارد در رشته اي كه خود تخصص دارد خلاف گويي مي كند. ممنون
ناشناس
Germany
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
5
2
hich moshkeli nadarim gir dadand be zana va bache dar shodan
a
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
11
10
اولا هرانسانی مالک سرنوشت خودش هست و این اولیه ترین حق هر انسانی ست. ثانیا زاییدن وظیفه زن نیست بلکه یکی از امکانات فیزیولوژیک اونه که در استفاده کردن یا نکردن از اون کاملا مختاره. ثالثا استفاده از همچین ادبیاتی در یک رسانه عمومی مطلقا مردود و ناپسنده. خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه با وجود چنین نظریه پردازانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
17
11
اینم روشن فکر مملکت! واقعا جای تاسف داره
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
39
23
چون من يك خانم هستم مي دونم كه اينجا هم تبعيض مي شود و نظر من را درج نمي كنيد.چرا انقدر به فردي كه صادقانه نظرش را بيان مي كند انتقاد مي كنيد.من از ايشان ممنونم كه گوشه اي از نگاه متفكرين و تئوريسين هاي جامعه ما را با صداقت بيان كردند.بگذاريد همه بفهمند كه پشت شعارهاي زيباي تكريم زن و رعايت حقوق زنان در واقعيت چه افكاري نهان است.و گله هم نكنيم كه چرا انقدر جوانان از دين روگردان شده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
14
11
در جواب شما به ظاهر استاد گرامی عرض کنم که در جواب تفکر جنابعالی که فرمودین این هیکل سرانجام به قبر خواهد رفت عرض کنم که اولا سلامتی یک انسان در گرو داشتن یک هیکل خوب میباشد ثانیا پس ما چون روزی خواهیم مرد نباید بسیاری از اختراعات اکتشافات و هزاران هزار کار دیگر را انجام دهیم چون بالاخره روزی تاریخ مصرف همه خواهد گذشت و چیزی از ما نخواهد ماند.این تفکرات شما چیزی جز بی انگیزگی برای جامعه نخواهد داشت امروز و حتی دیروز جامعه ما یک جامعه متمدن و دارای فرهنگ میباشد.ما را با اعراب بادیه نشین یکی مکنید.
ناشناس
-
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
12
7
رسانه ملی متاسفانه در پخش سخنرانی افراد همسو هیچ نظارت و فیلتری ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
19
19
من از این زنان مرده شور برده زیاد دیدم

هر کدامشان در تن نمایی استادند و دست شیطان را از پشت گره زده اند حقیقت آن است که این زنان سربازان شیطان هستند، اگر قانون اسلام بر این جامعه حاکم بود بر این زنان عشوه گر حد واجب بود

بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
12
12
این اقا بسیار .... است نمی دانم اقای ضرغامی چه اصراری دارد که سخنرانی های ... و بی ادبانه این اقا ... را پخش کند من دیشب واقعا" خجالت کشیدم زیرا دختر وپسرانم نشسته بودم واز شدت خجالت کانال را عوض کردم .....
حمید رحیمی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
18
22
واقعا برای خبرگزاری عصر ایران و نویسنده های منور الفکر نماش متاسف ام
برای اونایبی که ارزش تولید مثل در اسلام رو انکار می کنند توصیه می کنم کتاب کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکر اسلام و مسلمین اثر علامه طهرانی رو که تو اینترنت هم برای دانلود است بخونم
اون آقایی که از برابری ! کامل زن و مرد تو قرآن گفت بهتره الرجال قوامون علی النساء(34 نساء) بخونه و مد نظر قرار بده (ترجیحا با متن تفسیر المیزان)

در ضمن خطاب به نویسنده ی عصر ایران اینکه شما می گید بچه دار شدن یا نشدن یک امر شخصیه اصلا با مبانی حقوق اسلامی در یک راستا نیست بلکه تولید مثل واجب کفائیه نه یک امر شخصی که بر رضایت زن و شوهر باشه
در ضمن در اسلام علاوه بر جاذبه دافعه هم وجود داره و استفاده از چنین الفاظی لازمه ی دافعه است اگه می خواهید الفاظی حتی از این بدتر رو ببینید بهتره یه سر به نهج البلاغه حضرت علی بزنید
والسلام
ناشناس
Singapore
۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
7
16
از سایت وزین عصر ایران انتظار می رفت تیتری به این صورت تحریک کننده انتخاب نکنند. استاد خطاب به بانوانی که صرف زیبایی اندامشون از امر مقدس بارداری و حمل جنین خودداری می کنند اون صحبت مطرح کرده. گرچه نوع عبارت شایسته کلام ایشون نیست علی ای حال پیام سخن و اصل کلام مورد تایید است. استاد رحیم پور بیان مدلل و منطقی دارند. نیکوتر بود که سایت شما از میان همه نطقهای پرمغز ایشون تنها این یک مورد رو دستچین و بزرگ نمی کرد. اگر صرف تذکار بود که مشکلی نیست لکن بیش از اون بی انصافی و افراط است. ایدکم الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
17
23
آقای ازغدی گفت اگر(توجه کنید اگر!)خانمی به خاطر اینکه ریختش خراب نشه (به خاطر اینکه ریختش خراب نشه!)بچه دار نمیشه(یعنی انقدر تیتیش مامانی و تن پروره که فقط فکر خوشی خودش و ریختشه!) مردشور اون ریختشو ببره.حقا زد تو خال دمش گرم. این طور افراد فحش هم کمشونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
9
8
همه ی این نظرات بخاطر رسیدن به برتری عددی مسلمانان بر غیرمسلمانان است. کیفیت مسلمانی در این اذهان جایگاهی ندارد، فقط کمیت مهم است. البته غافلند که همین مسلمانان اندک را هم دیگر نمی توانند مسلمان نگهدارند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
14
16
اگر خانمی نخواهد باردار شود ، ایشان چه حقی برای خودش قائل است که با الفاظ زشتی مانند "مرده شور هیکلت را ببرد" اهانت نماید و بدتر از آن ،رسانه ملی هم این سخنان را به جمع خانواده ها ببرد!

نه عزیز.اگر زنی فقط به زیبایی و تناسب اندام خود اهمیت دهد ،و به خاطر این بچه دار نشود باید بداند به مبارکی و سلامتی همین تن سالم و زیبا را به زیبایی به گور خواهد برد!(چرا باید بلا استفاده ببرید زیر گل؟!) فرزند محصول انسان است.(البته نبایدفقط تولید شود باید کیفیت هم داشته باشد.) می دونید اگه اکثر مردم به این فکر مصموم بچه دار نشدن دچار شوند نصیب آینده کشور ما همین بحران جمعیت فعلی اروپاست؟اگر شخصی نخواد بچه دار بشه مشکلی نیست اما نباید این فکر بین همه مردم رسوخ کنه. که البته نتیجه این روند فکری همین خواهد شد.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
14
7
از بعضی ها تعجب میکنم که از حرف منطقی عصر ایران ناراحت شدند. این خواننده ها باید بدونند که انسان بزرگ همیشه باید بزرگ باشه. کردار و گفتار آدم ها نشون میده که از نظر فکری و شخصیتی در چه جایگاهی قرار دارند و آیا صلاحیت دارند که به ما بگن چه باید بکنیم و چه باید نکنیم؟
همت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
10
13
با سلام
نویسنده محترم لطفاً کمی دقت کنی بعد عرض وجود کنی بد نیست . کسی که این سخنان را می گوید از دید اسلامی حرف می زند جنابعالی از کدام منظر این بحث ها را آورده ای . ضمناً داشتن هیکل خوب برای خانم ها بد نیست که خوب است البته برای شوهرش . خداوکیلی در این دوهر زمونه کدام خانمی را سراغ دارید که به هیکلش توجه دارد و این کار ار صرفا برای شوهرش انجام می دهد اگر پیدا کردید انصافا این زن حوریه است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
6
15
خجالت بکشید! از این گزینشی خبر دادن چه سودی عاید شما می‌شود؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
13
6
جالبه این آدم دیدگاهاش از سیما رسانه ملی هم پخش میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
5
9
ای بابا این 7 میلیارد آدم روی زمین را زنها بدنیا آوردند و نگران هیچ چیز هم نبودند و خیلی از زنها هم خدا شکر کرده اند که توانستند مادر بشوند . حالا بعضی از زنها نمی خواهند بچه بیاورند کجاش ایراد داره؟
ناشناس
Iraq
۲۳:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
22
8
این نظرات دوستان ارزشی در نحوه دفاع از ایشون(ازغدی) هم دست کمی از نظرات خود ایشان در مورد زنان ندارد !
مسیحا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
12
12
عصر ایران در مورد این مسایل هم سیاسی برخورد میکنی؟
متاسفم برات
حرف ایشون درسته
وقتی خانمی بچه ای میاره و برای اینکه هیکلش به هم نخوره حاظر نیست به بچه اش پاره ی تنش شیر بده این زن رو میشه اسمش رو گذاشت مادر یا انسان؟
مردشور لاین فرهنگ و سیستم غربی رو ببرن که حتی مادر داشتن رو هم داره از بچه های پاک و معصوم می دزده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
20
6
عصرایران=منافقین -فتنه گران-سکولارها
masiha
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
7
14
آقای عصر ایران از کی تا به حال دین شناس شدن!؟ کاش حداقل به متن قرآن یه نگاهی می انداختی آقای روشن فکر قلابی! شما که حالیت نیست بهتره که وقتی یه بزرگ تر یه چیز می گه بگی چشم و....!
هر چند می دونم سانسور می کنی آقای روشن فکر قلابی! ولی همین که خودت بخونی و بسوزی خوشحال می شم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
7
17
من تقريبا تمام صحبتهاى ايشان در آن جلسه را شنيدم. اول اينكه درست نيست سر و ته حرفهاى كسى را بزنى تا منظور خودت را القا كنى. دوم ايشان سعى كردند نظرشان را مستند به آيات قران و روايات معصومان نمايند و لازم است در جواب او، مبانى استدلالشان را مورد هدف قرار دهيد نه شخصيتشان را و سوم رعايت ادب بر شما نويسنده محترم نيز لازم عقلى و شرعى و عرفيست. و در انتها! ما كه ما آقاى ازغندى را هم از جهت صوتى و هم تصويرى و هم شخصيتى و موقعيت اجتماعى ميشناسيم اما جنابعالى را اصلا. لطفا عكس و رزومه خودتان را در سايت درج نماييد تا خواننده مطالب شما بداند اين سخنان از ذهن يك انسان عالم و دانشمند برآمده كه به موضوع بحث و زواياى آن وقوف كامل دارد و يا تراوش ذهنى يك فرد ساده و عامى مثل من است كه صرفا سخنان آقاى ازغندى به مذاقش خوش نيامده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
13
13
من برای جامعه ای که مردم حق ندارند واسه بچه دار شدنشون تصمیم بگیرن متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
5
13
نویسنده عزیز لطفا سخنرانی را تا اخر گوش بده و بعد نظر بده.ایشان فرمودند:پروندههای زیادی در دادگاهها هست برای طلاق ، انهم به خاطر یک بچه ؛که خانم به خاطر اینکه اندامش خراب نشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
6
9
کسی نیست به این برادر ما بگه بنده خدا الان کسی نمیتونه ازدواج کنه تو نگران اینی که کم بچه دار میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
این ره که تو میروی به ترکستان است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
9
9
برای سایت عصر ایران هم متاسفم بدون توجه به تعالیم دینی راجع به بچه دار شدن و اهمیت تربیت فرزند موجب تهاجم عده ای بی منطق به یک استاد دانشگاه و صدا وسیما را فراهم می کند و نظرات سخیف بعضی را منعکس می کند حق پایدار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
6
7
تا حدود ی حق با استاد است چوت بسیاری از مادران برای همین مسئله از بچه دار شدن سر باز می زنند و این در حالی است که پرورش فرزند باید به خوبی صورت گیرد وان هم در دامان مادر و با صبر و حوصله باشد. در صورت عدم تربیت صحیح از طرف مادر و با کمک پدر این مسئله در طولانی مدت باعث عقب افتادگی نسل ایرانی و جامعه ایرانی می شود چرا که تربیت خوب است که باعث شکفتن استعداد ها می شود.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
7
10
اي كاش عمق حرفاشو ميفهميدي اي عصر ايران خيلي سطحي نگري كردي از تو بعيده واقعا كه تحريف سخن تا اين حد
اميد نيك منش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
6
8
خدا را شكر كه شما عصر ايران هستيد اگر صبح ايران بوديد كه واويلا بود.اولا" كه شما نقل به مضمون كرده ايد. ثانيا"شما چرا صدها ساعت سخنان ديگر ايشان را در سايت خود نياورده ايد.ثالثا" اميدوارم هر چه زودتر به كيفر اين بي صداقتي عصرتان شب شود
ناشناس
Switzerland
۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
12
7
این حرف شما مایه تاسف است جناب ازغدی ,از شما بیش از این ها انتظار است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
10
10
از کوزه همان برون تراود که در اوست از رحیم پور بیش از این انتظار نداشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
6
12
عصر ایران چرند میگی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
6
3
بچه تربیت میخواد یا نمیخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
شما به یه بچه بهتر میتونی توجه بکنی یا به چند صد تا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!استاد شما الگو هستی در جامعه به واسطه شان و تحصیلاتت ..احتیاط کن لطفا
safa
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
6
9
واقعا بهتر نیست اول حرف را بفهمیم سپس نقد کنیم ؟ نویسنده خبر این سایت محترم بهتر است ابتدا رسالت خود به عنوان یک خبر نگار را پاس دارند سپس به نقد دیگران بپردازند . رحیم پور ازغدز شخصیتی است تأثیر گذار که حتی در عرصه های مختلف بین الملل دارای آبرو و کرسی مطمئن نظریه پردازی دینی است و با یکی دو نظر امثال من نه از اعتبارش کاسته می شود و نه به آن افزوده می گردد ولی این مربع آزاد عرصه ای بر خود نمایی ماست که چه در چنته داریم بیاییم اول از خود آغاز کنیم . و به جای کوبیدن شخصیت های تدثیر گذارمان به نقد افکار بپردازیم . از خدا خواهیم توفیق ادب بی ادب محروم ماند از لطف رب و مصداق بارز ادب ، ادب به صاحبان دانش و فرهیختگی است . چرا که ناشکری این نعمت باعث از دست دادن آنست . با تشکر
حسین
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
9
9
بندگان خدا همتون از نظر فکری استحاله شدید و مطمئن باشید که یهود داره میخنده که خانواده های خودشون 6-7 تا بچه دارند و به اسم کنترل جمعیت کاری کردند که اروپا و امریکا رشد جمعیتشون نزدیک صفر و بعضی جاها منفی و ما ایرانی ها هم رسیدیم به میانگین کمتر از دو بچه در هر خانوار. 50 سال دیگه چی میشه این یهود میشه جزء بیشترین جمعیت های دنیا و ...
بله استاد از یه چنین روزی میترسه که این مفهوم رو بیان میکنه البته لفظ بدی بوده و شما هم غرض و مرض شخصی خودت رو قاطی کردی... نگو نکردی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
11
5
عصرایران بی شعور بهتره حرف مخالفاتو سانسور نکنی. چون متن قبلی منو نذاشتین فقط بخاطر مخالفت با تفکر شما!!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
7
8
اگه می تونید با دلیل و استدلال صحبت های رحیم پور رو نقد کنید. در غیر اینصورت بهتره ساکت باشید. این شماها هستید که زن رو تبدیل به یه موجود برا رفع نیازهای جنسی کردید نه رحیم پورها! بهتره یه نگاهی به جامعه بندازید ببینید خانم های طرفدار شماها چه جوری دارن زندگی می کنن!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
4
9
اون دوستانی که عصر ایران رو متهم می کنند به توهین به یک روشن-فکر بهتره یه سری به شبکه های اجتماعی بزنند ببینند چجوری داره دین به تمسخر گرفته میشه و واقعا باید از عصر ایران ممنون بود که داره دین رو از چنین اندیشه هایی پاکیزه می دونه.
به قول مولانای ما :
این چه ژاژ است و چه کفر است و فشار
پنبه ای اندر دهان خود فشار
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
10
8
نظرات استاد رحيم پور ازغدي در مورد نقش زنان در جامعه بسيار عالي و مترقي است. شما با اشاره به برخي از جملات ايشان در يك برنامه تلويزيوني داريد او را مي كوبيد. امثال ايشان در حوزه و دانشگاه معدودند. شما بهتر است به جاي جنگ رواني بر عليه ايشان همه نظرات او را كه از صداوسيما هم پخش شده بررسي كرده و سپس اظهار نظر كنيد آنهم نه اينطور ناشيانه.
سلمان
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
15
4
خیلی جالب است هر اراجیفی می خواهید می نویسید، تحلیل و تفسیر هم می کنید بعد می زنید؛ نقل به مضمون؟!
این دیگه چه صیغه ای است؟ این که نشد خبر رسانی خبرنگار داشته شامش را می خورده درباره قیمت دلار با اهل و عیال حرف می زده آن وقت هر چی این بین شنیده را به جای حرف یک نفر قالب می کند؟
بعد هم این همه کامنت را درج می کنید که همه در تایید نظر خودتان است.
عالیجنابان مدافع حقوق زن! با اروتیک ترین دید ها زن را بزک کردید و از توی خانه اوردید میز مجاور در محل کار بعد هم می گویید حق زن؟ بابا گند این زورو بازی ها در آمده! جمع کنید این حرف ها را! دقیقا هر کی بیشتر ادعا دارد کمتر عمل می کند نمونه اش همین خانم عبادی که تا خصوصی ترین مسایل را دخالت می کند بعد خودش با ماهیتابه دنبال شوهرش می کند! حالا اگر به نظر افراد احترام می گذارید این نظر را هم بگذارید!
mohammad
Germany
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
2
4
بابا جان چرا بحث می‌کنید ،هر کسی‌ که نظر ایشون رو قبول داره خوب بره همون کار رو بکنه و لذت دنیا رو ببره. فقط لطفا آقایونی که مجرد هستند و هنوز تشکیل خانواده ندادند بدون تجربه سنگ ایشون رو به سینه نزنند .من که با داشتن دو تا بچه پدرم دراومده و فقط شبها بعد از اینکه از کار دوم خونه میام میبینمشون ,اونهم مدتی‌ اندک
ناشناس
Germany
۱۷:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
7
4
ایشون عضو شورای عالی فرهنگی هستند که به دستور امام برای اسلامی کردن دانشگاهها ایجاد شده است
یکی از جملات ایشون: دانشگاهها با پول بیت المال دانشجوی سکولار به جامعه تحویل می دهند.
حالا که دانشجویان این کشور شدند سکولار و استادش رحیم پور است که با پول بیت المال برای اسلامی کردن دانشگاهها اینجوری سخنرانی می کنه
ایشان و همفکرانش که تمام برنامه هایش باعث فراری شدن دانشجویان از اسلام شده ، ظاهرا کارشان اسلامی کردن دانشگاه هاست.
البته خودش میگه که دانشجویان سکولار هستند که کاش عصر ایران اینو یه کم بازتر می کرد
خواهشا چاپ کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
8
6
برام جالبه که یه مشت خبرنگار عصر ایران سخنان یک استاد بزرگ مثل ایشون رو نقد میکنه من کاری به درست و غلط سخنان ایشو ندام ضمن اینه ایون نظر خودشو گفته اما نقد سخنان ایشون از استادی درسطح خود ایشون بر میاد نه شما (دیوارها هم بشنوند بد نیست)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
8
5
مثل این که عصر ایران ماموریت تخریب جناب ازغدی رو دارند خجالت هم خوب چیزیه امتون رو گذاشتید رسانه ی بی طرف
ناشناس
Romania
۱۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
15
5
دمت گرم استاد . من هم باهات موافقم. مرده شور.....
ب
United States of America
۱۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
4
10
ادب مرد به ز دولت اوست.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
5
5
یک بار من به اتفاق خانمم به طور تصادفی به سخنان استاد! گوش می کردیم. سخنرانی در جمع شورای اداری شهر تهران بود که از تلویزیون پخش می شد. در بین سخنانش از کلمه ی سخیف "این گشادبازیها ..." استفاده کرد که واقعا من به جای وی شرمنده شدم. وای به حال مظلومیت تلویزیون ایران!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
4
2
(بسمه تعالي)
با توصيه دوستان به حفظ وحدت وآرامش!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
اولاً در مبحث ازدواج صريحاً روايات بسياري مبني بر عدم ازدواج با خانم هايي كه قابليت باردار شدن ندارند ، موجود است .
ثانياً ، در روايتي در مبحث ازدواج اززنان به كشتزار تعبير شده است ولزوم دقت براي انتخاب كشتزار توسط آقايان مورد تاكيد است.
ثالثاً ، پيامبر گرامي اسلام (ص) فرمودند :در قيامت به جنيني كه نتوانسته سالم به دنيا بيايد و فوت كرده مباهات مي كنم. (نقل به مضمون)
رابعاً ، ...........
خامساً ، بااندكي مطالعه دركتب ديني وعدم اظهارنظرهاي سليقه اي وشخصي مي توان به حقيقت پي برد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
1
3
خوب ادمی به جای فقط حرف زدن یه کمی هم فکر بکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
5
3
بنده آقاي ازغدي را فرد زحمت كش و دلسوزي ميدانم اما اينكه صدا و سيما هر هفته چند بار سخنراني هاي ايشان را پخش ميكند كه مطالب بسياري از اين سخنرانيها نيز تكراري است (با مضمون كلي دفاع از دين و حمله به نظريات دانشمندان غربي) به ضرر خود آقاي ازغدي و حرفهاي مثبت ايشان است. مگر يك محقق هر هفته چقدر ميتواند حرف جديد و عميق بزند؟ بهتر است خود آقاي ازغدي نيز در اينهمه شركت در سخنرانيها كمي تامل كنند. بسياري از حرفهاي ايشان ديگر تكراري شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
2
5
عصر ايران احمدي نژادي
لطفاً نظرهاي همه را بگذار
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
4
9
باز رحيم پور خوبشونه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
13
5
خوب شما دارید اشتباه میکنید ایشون گفتند هیکلت را که میگی خراب میشه این هیکلت رو برای دیگرا نزار که ببیند وبه گناه بیفتند این وضع حجاب هست میگه بجای پرسه زدن در خیابان ها به شوهرتان برسید این هیکل رو که برای نامحرم نگزاشتند که هفت قلم ارایش میکنی و میری توی خیابون ها در ضمن مدیر سایت میدونم این حرف های من رو نمیزاری توی سایت ولی بدون وقت یار کشیدن تموم شده شما یارتون رو توی فتنه کشیدید و تمام زورتان را زدید این ها همش کشکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
6
5
تخریب این استاد ارجمند رو از شما انتظار نداشتم. شد یک از سخنرانی های کاملش رو بذارید ؟ حالا اومدین یک قسمت از صحبتاش رو قیچی کردین گذاشتین که بگین غیر منطقیه؟!! خوب همشو بذارین و به جای اینجوری تحلیل کردن ، قضاوت رو به عهده خود خواننده بذارین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
4
4
متوسط بچه در خانواده های یهودی به سه فرزند همه نمیرسه و جمعیت یهودی های دنیا از 17 میلیون نفر هم کمتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
7
10
ایشون در مورد خانم هایی صحبت کردن که برای
تناسب اندامشون!!صرفا حتی با شوهراشون بر سر بچه دار شدن اختلاف دارن...
شما هم گزینشی و خیلی بد در مورد این استاد بزرگوار صحبت کردین....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
5
6
درود بر شما.
مهدی شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
2
8
من این خبر را مصداق نقد غیر منصفانه می بینم.
تا به حال این خبرگزاری چند خبر از آقای رحیم پور کار کرده است که حال به خود اجازه ی یک انتقاد تمام عیار بدون نشان دادن نکات مثبت را می دهد.
کما اینکه حتی اگر لحن ناصحیح باشد، مطلب ایشان شناخت جامع و کامل ایدئولوژیک ایشان را می رساند.
جا دارد عوامل محترم خبرگزاری به دور از سیاست بازی ها به نقد منصفانه تری روی آورند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
3
5
سخنان ایشان در مورد استثنائات درست است (مثلا برای هیکل)
اما مسولین توان مهیا کردن شرایط زندگی برای مردم ندارند یهو یادشون میاد جمعیت ایران دراه پیر میشه!!!!

30سال نشستن حرف زدن تهاجم فرهنگی ولی کار فرهنگی نکردن حالا یادشون اومده 1 ماه مردم رو مسلمون کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در ایران اینجوری نیست که اگر حزبی هدفی داشته بشینند فکر کنند و فقط سخنگویی حزب مواضع را اعلام کند
اینجا هرکی هرکیه فقط می خوان خودشون رو مطرح کنند که فلان نظر را دارند
ناشناس
-
۱۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
11
66

من دربست چاکر رحیم پورو دیدگاهاشم به اندازه ای که از صحبتاش حال می کنم با صحبتای هیچ سخنوری حال نمی کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
8
72
حالا ببين شما چه عقده اي از رحيم پور داشتين كه اينطوري نوشتيد!!!
مسعود-ه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
4
5
وزیر بازرگانی اعلام نموده است با بر داشتن یارانه ها قیمت آرد ونان ده برابر شود .بدین ترتیب یک خانواده هفت نفری با نان دانه ای چهار صد تومان روزانه هشت هزار تومان فقط باید پول نان بدهد.تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
19
9
به این گونه افراد نباید اجازه صحبت در رسانه ملی داده شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
18
21
عصر ایران شما در حدی نیستید که بخواهید در مرود آقای رحیم پور صحبت کنید.. چقدر هم که دلتان پر بود!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
14
25
من با نظر آقای دکتر رحیم پور ازغدی موافقم گرچه فکر می کنم بهتر بود از کلمات بهتری استفاده می کردند. فکر می کنم نویسنده این مطالب ناخواسته با هوچی گری راه تخریب شخصیت ایشون رو در پیش گرفته
منتظر آنلاين
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
14
68
چهار حالت بيشتر ندارد:
1. يا اين خبر يك ترفند ژورناليستی بود و خودتان هم آن را باور نداشتيد!
2. يا موقع تصميم گيری در مورد نوشتن اين خبر واقعاً هوشتان و حواستان از حدّ معمول پايين‌تر يوده كه آن را نفهميده‌ايد!
3. يا اين كه اين خبر را با يك غرض خاص نگاشته‌ايد.
4. يا جمع دو مورد از موارد بالا.
ejwistful.blogfa.com
حق گو
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
14
65
مشخص است كه شما بدجوري در مورد جناب آقاي ازغدي عقده داريد . البته در قسمت ورزشي شما هم آدم عقده اي زياد است البته اينجور كه پيداست اكثر دست اندركاران عصر ايران عقده اي هستند . فكر نمي كنم با مراجعه به روانكاو مشكلتان حل شود فكر ديگري كنيد .
dgh
United States of America
۱۴:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
28
14
استاد دانشگاه که این باشه ...
حسین از بوشهر
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
8
13
همه اصلاح طلبها نسبت به همه چیز اینجوری فکر می کنند عصر ایران تو هم اینجوری فکر کن
ناشناس
Germany
۱۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
7
16
نه اين طور هم كه شما مي گوييد نيست . بنده خدا قصدش توهين به خانم ها نبوده بلكه فقط مثال زده و در حرفهايش خواسته مزه پراكني كند .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
12
19
با سلام
من بارها درمورد موضوعاته مختلف در عصر ايران نظر دادم،درمورد ترور دكترمحمدي،داروي ايدز،احمدي نژاد،مطهري،بي حجابي،دهنمكي......اما باور كنيد فقط يك با نظر منو قبول فرمودند!!!خيالي نيست....
اگه يك نفر،فقط 1نفر، تيتر تحليل عصرايران رودرصحبتهاي دكتررحيم پور پيدا كنه من 1كارت شارژ 10000 توماني براش هديه ميگيرم،فقط قصد تخريب دارين،اگه يه نفر هم پيدا بشه كه بتونه با منطق(حتي غيره دينى!!ترجيحا عقلي!!!)بگه كجاي حرفهاي دكتررحيم پور اشتباه است،من تا آخرعمرم نوكريشوميكنم!!البته ماهمگي با تمامه داشته هاونداشته هامون(چه موافق وچه مخالف)+تمامه فيلسوفان عصر ايران!در حدي نيستيم كه درمورد دكتررحيم پورنظربديم،خلاص..!
m_1000w@yahoo.com
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
36
58
مدیر محترم عصر ایران نقد شما واقعا نسنجیده است .زن صد در صد برای زایش آفریده شده مگه دست خودشونه که بخواهند بچه دار نشوند مگر اینکه معذوریت داشته باشند که آن هم قابل پذیرشه اگر قرار بود خانمها به اختیار خودشان باشد خدا اندام بچه دار شدن انها را به دو گونه می آفرید که اگر خواستند بچه دار نشوند از دیگری استفاده کنند.خدا اندام آنها را یکجور آفریده و فقط هم برای زادو ولد حالا اگر از تعداد زایمان کنترل داشته باشند قابل قبول است .با برنامه ریزی ومراقبت میتوانند اندام مناسب برای شوهرانشان داشته باشند نه برای عرضه در خیابان.منور آقای ازغدی هم قطعا زنانی هستند که آرایش آنچنانی واندام آنچنانی درست می کنند برای عرضه در خیابان و باید هم گفت مرده شور هیکلتون رو ببره با اون آرایشهای سخیف .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
39
138
دوست دارم بفهمم شما کجا از صحبتهای دکتر سوخته بودید که دنبال یک فرصت بودید که اینجوری ایشان را تخریب کنید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
4
0
پیامبر اکرم (ص) در پی عیب جویی کسی بر نمی آمد
آیفون 17 ایر؛ محصول جدید اپل شبیه آیفون 5سی می شود؟! (عکس) واکنش علی ربیعی به اعلام ممنوعیت برنامه‌های فردوسی پور و سروش صحت: عده‌ای تاب دیدن حال خوب مردم را ندارند گزارش آژانس درمورد نصب هزاران سانتریفیوژ جدید در ایران ساترای صدا‌و‌سیما با کدام قانون صدای فردوسی‌پور در فضای مجازی را هم بُریده؟ اتحادیه اروپا : همه اعضا موظف به اجرای حکم دستگیری نتانیاهو هستند علی قنبری اقتصاددان : مبادلات بانکی ایران و روسیه تحولی ایجاد نمی‌کند/ امیدمان اکنون به مذاکرات با اروپا است عضو خبرگان رهبری : دشمن برای تخریب قم و جلوه دادن فضای خشونت، تحجر و عقب ماندگی حوزه و روحانیت برنامه دارد معاون ترامپ برای 25 میلیون مهاجر غیر قانونی در آمریکا چه خوابی دیده؟/ سخت‌گیری در شغل تا خودشان بروند اخبار غیر رسمی از زمان رفع فیلترینگ لباس سفیر زن فلسطین در بلژیک (عکس) تصادف کامیون با ۶ خودرو در بزرگراه امام علی تهران (+عکس) سدهای گلستان به خشکی رسید مرکز تحقیقات مسکن : ایران از نظر تعدد پهنه‌های فرونشست در سکونتگاه‌های شهری و روستایی ، رتبه اول جهانی را دارد روسیه: بیش از ۴۰۰ تروریست «جبهه‌النصره» در حلب سوریه را به هلاکت رساندیم وزیر بهداشت : ارز ترجیحی دارو در سال آینده حذف می شود