۱۸ تير ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۱۱۷۹

اشتباه فاحش فردوسي پور

عادل فردوسي پور در حين پخش حركت آهسته ضربه مايكون، با قاطعيت اعلام كرد كه مايكون قصد سانتر توپ برروي دروازه كره را داشت و ضربه اش اتفاقي وارد دروازه كره شمالي شد.
عصر ايران ورزشي - گل مايكون به كره شمالي از آن گل هاي بحث برانگيز فوتبال بود. وقتي كه اين گل به ثمر رسيد، عادل فردوسي پور در حين پخش حركت آهسته ضربه مايكون، با قاطعيت اعلام كرد كه مايكون قصد سانتر توپ برروي دروازه كره را داشت و ضربه اش اتفاقي و بر خلاف قصد اوليه اش وارد دروازه كره شمالي شد.

اين حرف فردوسي پور احتمالاً براي خيلي ها عجيب بود زيرا مايكون ضربه اي با روي پا و اندكي متمايل به بيرون پا به توپ زد. توپ هم با كات بيرون پا وارد دروازه كره شمالي شد.

مايكون اگر مي خواست توپ را به قصد پاس به يار خودي روي دروازه كره ارسال كند، قطعاً نبايد چنين ضربه ي به توپ مي زد. او مي بايست با كات توي پا ضربه خودش را به سمت نقطه پنالتي يا اواسط محوطه شش قدم مي فرستاد.

اما فردوسي پور نه تنها چنين اشتباه فاحشي را در تفسير ضربه مايكون مرتكب شد بلكه در پخش چند باره حركت آهسته ضربه مايكون نيز متوجه خطاي خود نشد و همچنان اصرار داشت كه مايكون قصد پاس دادن به يار خودي را داشته است.

حتي اگر ماكون تصريح نمي كرد كه او به قصد گل آن ضربه را به توپ زده است، تشخيص اينكه او از آن ضربه چنين قصدي داشت، كار دشواري نبود. اما براي خاطر جمع شدن همه بينندگان بازي برزيل – كره شمالي، خوب است كه نظر مايكون را نيز درباره آن ضربه بحث برانگيز بخوانيم: " بر خلاف نظر کارشناسان مي خواستم مستقيم آن توپ را درون دروازه قرار دهم که اين اتفاق افتاد. "
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
به نظر من خالی بسته، من نظرم با فردوسی پور موافقه چون این چیزی که شما گفتید رو قبول دارم ولی همیشه اینطور نمیشه اگر به ساق پای مایکون و کلا حالت پاش نگاه کنید و چرخشی که به کمرش و بالا تنش داد میبینید که قصدش سانتر توپ بوده و از روی تصادف اون جوری شد
mostafa
-
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
خب که چی گیر میدی؟ به مدیران محترم عصر ایران توصیه میکنم فکری به حال قسمت ورزشی خود بکنند این بخش ورزشی در شان عصر ایران نیست.

عصر ایران ورزشی: چرا از انتقاد ناراحت می شوید؟ عادل فردوسی پور به راحتی از همه انتقاد می کند. چرا همه به راحتی از او انتقاد نکنند؟ بدانید که بی تاب شدن در برابر انتقاد از چهره های محبوبمان، یعنی درافتادن به ورطه شخصیت پرستی. شخصیت پرستی هم مصداقی از بت پرستی - بویژه در جهان مدرن - است. در دنیای مدرن، پاره ای از چهره ها ستاره های رسانه ای می شوند و جمعی نیز شیفته آنها. این شیفتگان تاب تحمل انتقاد از محبوبشان را ندارند چرا که ندانسته در وادی ستایش پرستش گونه او سیر می کنند. بر حذر باشید از گرفتار شدن به چنین وضعیتی. لااقل مثل محبوبتان - فردوسی پور - باشید که از انتقاد ابرو در هم نمی کشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
زياد سخت نگير!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
حالا از کجا مطمئنی که تو اشتباه نمیکنی؟؟؟

عصر ايران ورزشي: همه آزادند اظهار نظر كنند. حال در اين ميان چه كسي درست مي گويد؟ الله اعلم بالصواب
saeed
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
با دوستی که بالا نظر داده موافقم.عصر ایران ورزشی بسیار ضعیف و تحلیل های آبکی دارد بر خلاف عصر ایران سیاسی . بحث محبوب بودن فردوسی پور هم نیست ایشان هم یکی مثله بقیه.

عصر ايران ورزشي: از كلي گويي بپرهيزيد و مصاديق تحليل هاي - به زعم خودتان - آبكي را مشخص بفرماييد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
چرا این قدر به عادل گیر میدید؟عادل اگر انتقاد میکنه صلاحیتشو داره اما شما چی؟

عصر ايران ورزشي: عين اين حرف شما را امير قلعه نويي پس از جام ملتهاي 2007 به عادل فردسي پور گفت.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
نویسنده این مطلب فکر کرده اگه به فردوسی پور گیر بده گنده میشههه!!!!
خوبه هیچ عیبی از گزارشه فردوسی پور پیدا نکردین گیر میدین به این چیزا

عصر ايران ورزشي: اين متن بدون اسم نويسنده منتشر شده است. پس نويسنده فاقد انگيزه ادعايي شما بوده است.
bardia
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
همونطور که خودتون نوشتین مایکون گفته "بر خلاف نظر کارشناس ها " نگفته بر خلاف نظر فردوسی پور . یعنی کارشناسای کشورای دیگه هم نظرشون این بوده که می خواسته سانتر کنه ضمن اینکه که خیلی تابلو بود که می خواست سانتر کنه
farshad
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
به نظرم بهتره به مسایل مهمتری بپردازین، به قول علی دایی، "متاسفانه هيچ وقت به اصل ورزش نپرداختيم و فقط به حاشيه‌ها توجه كرديم چون حاشيه‌ها را بيشتر دوست داريم".

عصر ايران ورزشي: به اصل ورزش هم كه بپردازيم انتقاد ستيزان با اصل انتقاد مي ستيزند. به علاوه اصل ورزش در اين جا يعني چه؟ مگر بررسي گل برزيل در برابر كره شمالي مصداقي از اصل ورزش نيست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
اگر به اظهار نظر مایکون دقت کنیم او گفته است که بر خلاف نظر کارشناسان و این خود نشان دهنده آن است که کارشناسان دیگری غیر از فردوسی پور نیز این نظر را داشته اند با وجود این نویسنده مطلب از کجا این طور قاطعانه سخن گفته است؟
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
من موندم شما چرا از خودتون اینقدر مطمئتید ؟ کاملا تابلو بود که می خواست سانتر کنه . اگه به استایل شوت زدنش و نگاهش توجه کنید اونوقت می فهمید که می خواسته سانتر کنه . این دفعه هم مثل او مطلبی که در مورد مزدک میرزایی نوشته بودید فقط نظر شخصی خودتو گفتی . !!!!!

عصر ايران ورزشي: ما هم مانده ايم حرف مايكون را باور كنيم يا حدس شما را؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۸
0
0
لطفا فكري براي عصر ايران ورزشي كنيد . كاملا سليقه اي و غير كارشناسانه رفتار مي كند . نويسنده عزيز انتقاد خوبه اما نوشته هاي شما بيشتر شبيه .... است تا انتقاد .

عصر ایران ورزشی: تمام کسانی که ذهنیت استبدادی دارند و انتقاد را خوش ندارند، می گویند انتقاد خوب است اما ... این اما یعنی انتقاد نکنید چرا که ما به فضای فرهنگی پدرسالارانه خو گرفته ایم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۸
0
0
عصر ایران جان، زیادی موضع سخت گرفتی. پیاده شو با هم بریم داداش.
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۸
0
0
به نظر من اگر مایکون در آن وضعیت قصد داشت که دروازه را باز کند، بسیار کار فوق العاده ای انجام داده است چونکه در حالتی که تعادل خوبی نداشت و کنترل کردن توپ هم سخت بود دروازه را هدف گرفت. به نظر من لقب "گل اتفاقی" برای این صحنه مناسبتر است درحالی که اگر گل را اتفاقی بدانیم از ارزشهای مایکون هیچ کم نمی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۸
0
0
به نظز من مایکون 100% میخواست اون توپ را سانتر کنه. البته فقط این حرف من و فردوسی پور نیست.به جسارت میتونم بگم همه کارشناسان دنیا اینو گفتن.

عصر ایران ورزشی: لطفاً اسم ده نفر از این کارشناسان را، همراه با جملاتشان که موید حرف شما و فردوسی پور است، برای ما بنویسید.
بیشین بینیم باااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۸
0
0
بیشین بینیم باااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
حق با فردوسی پوره مایکون کجا از این گل ها میتونه بزنه. شانسی بود.
ناشناس
Romania
۰۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
چقدر مزخرف واقعا بيكاريد اينم شد خبر
erfaniyan
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
1
http://dad-law.blogfa.com/post-1138.aspx
a
-
۰۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
جناب عصر ايران ورزشي! جاي تعجب است كه يك سايت فعال، خود را تا حد يك شخص تنزل داده و به نوعي دهان به دهان با خوانندگانش شده است. همانهايي كه موجب رونق سايت شده اند. بايد بگويم براي اولين بار است من چنين چيزي ميبينم كه دست اندركاران يك سايت اينقدر وقار خود را از دست بدهند. حالا سايكون يا قصد پاس داشت يا شوت چه فرقي مي كند؟ اين دعواي شما كم كم دارد مثل دعواهاي خياباني (نه جواد خياباني) مي شود.

عصر ايران ورزشي: جواب دادن به سئوالات مطرح شده از سو خوانندگان، عين احترام گذاشتن به مخاطب است. اگر باب ديالوگ را در سايت ببينديم و مشغول تك گويي شويم، از نظر شما پسنديده است؟ شما به مودبانه بودن پاسخها نظر كنيد. مثل اينكه بعضي ها عادت كرده اند كه فاعلان و قائلان پاسخگو نباشند.
payam
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
به نظر من كسي كه از طرف عصر ايران جواب مي ده تازه كاره! جواب دادن با كلماتي از قبيل بت پرستي و استبداد و ... چه ربطي به فوتبال داره آقا. يه چيزايي شنيدي با ورزش و فوتبال اونم از نوع جام جهاني ارتباطش دادي. خبرهاتون بيشتر از اينكه خبري باشه جنجاليه(البته از نظر خودتون)!!! مثل چند سري عكسي كه از طرفداران زن تيم ها مثل عقده اي ها كار كرديد.بابا اينكاره نيستيد.بيشتر از اين تو ذوق بينندگاني كه اجبارا به عصر ايران سر مي رنند، نزنيد.برگريد به همون مطالبي در سطح بت پرستي و استبداد.... ممنون.

عصر ايران ورزشي: مطابق استدلال شما سايمون كوپر، نويسنده كتاب " فوتبال عليه دشمن"، كه در كتاب خود به نسبت فوتبال و سياست پرداخته و يا حميد رضا صدر، كه در حوزه جامعه شناسي فوتبال كار مي كند، نيز چيزكي از اين ور و آن ور شنيده ند و با ورزش و فوتبال ربطش داده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
فردوسي پور حرف نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
چقدر عصر ایران ورزش غیر حر فه ای عمل میکنه
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
اگر سال 86 نیز بعد از بازی اینطور تیتر میزدید اشتباه فاحش همگان, چراکه مارادونا تا 20 سال میگفت با دست نزده, درست میگم؟

عصر ايران ورزشي: نخير، اشتباه مي فرماييد. مارادونا در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي با انگلستان در جام جهاني 1986، صريحاً گفت كه با دست گل زده است ولي آن دست را دست خدا خواند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
گفتید اسم کارشناس بگم. خیلی جاها خوندم که مایکون قصد سانتر داشته ولی متاسفانه توی ارشیو های سایت ها چیزی که خونده بودم رو پیدا نکردم غیر از سایت گل

دقیقه 55: گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل..گل برای برزیل و مایکون.... مایکون از سمت راست نفوذکرده و به نزدیکی خط کرنر رسید. توپی که به نظر می رسید مایکون قصد سانترکردن آن به روی دروازه را دارد؛ به دلیل جایگیری نامناسب دروازه بان کره، وارد دروازه این تیم شد

متن بالا دقیقا متن سایت گل هست که فک کنم یکی از معتبرترین سایت های ورزشی باشه.

عصر ايران ورزشي: ممنون از وقتي كه براي پاسخ دادن به سئوال ما صرف كرديد.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
خدا جان ما هرچی میگیم توجیه کن تا دامن بی نقصت از چرندیات ما آلوده نشه. اشاعه دهنده فرهنگ انتقاد پذیری تويي که از دل مارادونا در سال 86 هم باخبری و میدونی اونکه گفته من نزدم خدا زده منظورش این بوده اون زده ببین به خاطر روحیه نقد پذیریت چند درصد نظرات رو جواب دادی.

عصر ايران ورزشي: چنانكه گفتيم، مارادونا " صريحا " اعلام كرد كه با دست گل زده است. براي اطمينان از صحت اين خبر، مي توانيد به نشريات آن زمان ( كيهان ورزشي، دنياي ورزش، صفحه ورزش روزنامه كيهان و ... ) مراجعه كنيد. موفق باشيد.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
"سالها بعد مارادونا که مدتها اين ادعا را رد می کرد، اعتراف کرد که اين توپ را با دستش زده، اما مدعی شد که اين "دست خدا" بوده که آن ضربه را به گل تبديل کرده است." این توضیح غالب موجود در web برای حرکت مارادوناست, اما لحن شما انتقاد پذیرتر شده ای داننده ی اسرار.

عصر ايران ورزشي: دوست عزيز، توضيح موجود سايت هاي كنوني را رها كنيد و مصاحبه مطبوعاتي همان زمان مارادونا را نگاه كنيد. مارادونا انكار نكرد توپ را با دست زده است بلكه تصريح كرد كه چنين كاري انجام داده است. شما مگر عكس لحظه گل زدن مارادونا را نديده ايد؟ خطاي هند او آن قدر واضح است كه جاي انكار ندارد. لطفاً به دنياي ورزش و كيهان ورزشي تير ماه 1365 نگاهي بيندازيد.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
سری به آرشیو روزنامه سان بزنید ومصاحبه با مارادونا را مطالعه کنید. بعد از 22 سال بطور واضح اعلام کرده از دست خودش استفاده کرده و بخاطر اینکار معذرت هم خواسته. اگرچه شما سالها قبل میدونستی منظورش این بوده, بقیه نمیدونستن که انقدر پرسیدن تا فهمیدن.

عصر ايران ورزشي: آنچه كه مارادونا بعد از 22 سال انجامداد، عذرخواهي از مردمنگلستان بابت گلي بود كه با دست به ثمر رساند. او با اينكه پس از بازي اعلام كرده بود كه با دست گل زده است، اما بابت اين كارش حاضر به عذرخواهي نبود تا اينكه اخيراً بالاخره بابت آن گل از مردم انگلستان عذرخواهي كرد.
داود روغنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
آقا! صلوات بفرستید!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
استاد نمي خواد اطلاعاتت رو به رخ ما بكشي! با مغلطه كار درست نمي شه.همه با اين جور مطالب مشكل دارند ديگه.نه ربطي به شخصيت پرستي داره نه به استبداد! آنچنان هم با اعتماد به نفس روي حرفت پافشاري مي كني كه خود مايكون نمي كنه!!! اينم اولين بار نيست كه در مورد فردوسي پور اطلاعات منفي دادي.در صورتي كه فروش همين فوتبال عليه دشمن كه بهش استناد مي كني مديون فردوسي پوره! حميدرضا صدر هم درسته قسمتي از حرفاش تلفيقي از فوتبال و جامعه شناسيه ولي جوري بيان مي كنه كه اكثريت فوتبال دوستان (البته كتاب خوان) خوششون مياد.نه مثل شما كه يهو از سر ناچاري بحث بت پرستي رو مطرح كردي.... بازم مي گم فكر نكنيد با اينجور مطالب بازديدتون بيشتر ميشه.برعكس همون هايي هم كه هستند كم كم پراكنده مي شن.بازم ممنون كه هم نويسنده جوان فوتبال عليه دشمن رو معرفي كرديد(البته شايد فكر مي كنيد يك سياست مدار كاركشته ورزش دوسته) و هم حميدرضا صدر را كه لااقل سينمايي ها بيست سالي هست مطالب خواندني اش را تو مجله فيلم مي خوانند.اعتماد بنفس زياد خوبه بشرطي كه به كسي آسيب نرسونه.

عصر ايران ورزشي:

1- اينكه بگوييم نظر فردوسي پور درباره شوت مايكون اشتباه بود، به كسي آسيبي نمي رساند. اگر كسي از اين حرف ملايم و دوستانه دچار آسيب روحي مي شود، حكمش همان چيزي است كه پيشتر گفتيم: او شخصيت پرست است و بايد خودش را معالجه كند.

2- عصر ايران ورزشي رويكرد انتقادي به صدر تا ذيل ورزش ايران دارد. از رئيس سازمان تربيت بدني گرفته تا فلان گزارشگر تلويزيون. بديهي است كساني كه انتقاد را خوش ندارند، مي توانند مطالب تاييد آميز مدنظرشان را در سايت هايي ديگر پيدا كنند.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
1- دیدن من دردی رو دوا نمیکنه , مارادونا بعد بازی نپذیرفت که با دست گل زده, میتونی از پدرت هم بپرسی.
2- مقاله ی روزنامه سان رو با حوصله بخون متوجه میشی اول قبول کرده با دست زده بعد معذرت خواسته که قبلا هم اشاره کردم.
3-چرا ناراحت شدی از اینکه گفتم نقد پذیر شدی؟فکر کردی دارم فریبت میدم؟ نه دارم تشویقت میکنم. خب نشدی و فقط شعار میدی.

عصر ایران ورزشی: به زودی آن جمله مارادونا پس از بازی با انگلستان در جام جهانی 1986 را منتشر می کنیم تا این بحث خاتمه یابد. ممنون از اظهار نظرهایتان.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
انتقاد پذیرترین, ای داننده ی اسرار قرارمون 22 سال دیگه وقتی که مایکون هم اعتراف کرد می خواسته سانتر کنه. فقط قول بده اگه اینو گفت بهش امان بدی و نری بزنی تو گوشش. آمار جواب به نظراتت خیلی رفته بالا ها معلومه تعصب چشماتو بسته.

عصر ایران ورزشی: پاسخ ما به نظرات خوانندگان، از باب باز شدن باب دیالو گ بین عصر ایران ورزشی و خوانندگان آن است. اینکه با منتقد نوشته هایمان گفتگو کنیم بهتر است یا اینکه هیچ اعتنایی به نظر او نکنیم و اصلاً او را قابل گفتگو ندانیم؟
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
بند دوم جوابتون ما رو یاد حرف خیابانی انداخت که میگفت گزارش منو دوست ندارید نگاه نکنید( همون آقایی که بهش میگید خود شیفته) شما هم اگه طاقت نظر مخالف ندارید قسمت نظرات را غیر فعال کنید. نه اینکه برای دیگران تکلیف تعیین کنید.

عصر ایران ورزشی:

1- آن جمله حاوی یک پیشنهاد بود برای کسانی که صرفاً در پی تایید چهره های محبوبشان از سوی روزنامه نگاران هستند. حجم انتقاد در این سایت بالا است و بعضی از افراد نیز، بی آنکه این جمله حاوی ارزشداوری باشد، شخصیتشان به گونه ای است که از گفتارهای انتقادی چندان خوششان نمی آید. طبیعی است که آنها از خواندن مطالب عصر ایران ورزشی لذت چندانی نبرند.

2- اگر طاقت نظرات مخالف را نداشتیم، صد در صد نظرات ذا متشر نمی کردیم. نظرات مربوط به این یادداشت، تقریباً به طور صد در صدی منتشر شده اند. در عدم انتشار اظهار نظرها، فقط دو ملاحظه داریم: عبور از خط قرمزهای فراروی نشریات و افشای مسائل زندگی خصوصی افراد. عبارات توهین آمیز نیز با سانسور ( ... ) منتشر می شوند. موفق باشید.
مازي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
چه آدماي بيكاري هستيد كه جواب همه را مي دهيد .اما تحليل هايتان هم واقعا" آبكي است .
payam
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
دوست عزيز: اين گفتار!‌ انتقادي نيست.صرفا يك قضاوت است.آنهم در مورد چيزي كه هيچ كس در مورد آن مطمئن نيست! بكار بردن كلمه " فاحش" خود بيانگر تاكيد جنابعالي بر تخريب فردي است كه نه تنها من شخصيت پرست!!! بلكه لااقل 95 درصد مردم، چه فوتبالي و چه غير فوتبالي، براي او احترام قائل است.چرا؟ چون براي علاقه و كار خود ارزش قائل است و يك حرفه اي به تمام معناست گرچه در بعضي از موارد زياده روي هايي هم دارد كه خود من يكي از منتقدان اين زياده روي ها بيجاي ايشان هستم مثل جمله اي كه در مورد دونگا ابتداي بازي با كره شمالي گفت و آنرا بي دليل به حرف هاي افشين قطبي ربط داد كه نه تنها اينجا جاي مطرح كردنش نبود بلكه در همان برنامه نود هم اين بخش از حرف هاي او طرفدار چنداني ندارد...
من نمي دانم جنابعالي چند ساله هستيد و چقدر تجربه كار خبري داريد و حاضرم در هر زمينه ورزشي بيشتر از اين ها با هم صحبت كنيم بشرط آنكه حرفه اي باشيد و حرفه اي عمل كنيد....
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
آقاي نويسنده ورزشي سايت عصر ايران. همه خوانندگان سايت دارن ميگن كه تحليل هات مغرضانه و آبكيه. خودت نگاه كن توي 8 تا تحليلي كه گذاشتي‏‏‏‏‎ ،نصفش به قول خودت مربوط به سوتي هاي فردوسي پور و ميرزاييه. قبول كن كه داري اشتباه ميكني.

عصر ايران ورزشي: شما مطلق گراييد دوست عزيز و گر نه نظر چندنفر را نظر همه نمي دانستي و از نشستن گرد انتقاد بر دامن عادل فردوسي پور برآشفته نمي شدي. چند نفر را " همه " مي بينيد و فردوسي پور را بري از انتقاد.
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
حالا چه زخمي از عادل خوردي كه داري اينقدر ازش انتقاد مي كني؟

عصر ايرانورزشي: عادل فردوسي پور املاك آباء و اجدادي نويسنده اين نوشته را به زور غصب كرده است. اين متن هم نه از سر نكته سنجي كه فقط براي عقده گشايي نسبت به غاصب اموال پدري نويسنده نگاشته شده است! سئوال روانكاوانه شما ناچار شد كه به حقيقت نهفته در پس نقدهايمان بر عادل فردوسي پور اعتراف كنيم!
ناشناس
Germany
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
عصر ایران ورزشی آخ که چقدر خاله زنکی
ناشناس
Germany
۱۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
شما اگه فوتبال بازی کرده بودین واستون خیلی واضح بود که مایکون قصد ارسال داشت نه ضربه مستقیم

عصر ايران ورزشي: اين حرف شما را خيلي ها به عادل فردوسي پور هم مي گويند. مگر فردوسي پور فوتباليست بوده است؟ مايكون كه خودش يكي از بهترين فوتباليست هاي دنيا است و زننده آن ضربه بود، گفته است كه به قصد گل زدن به توپ ضربه زده است. آيا بايد از سر شيفتگي نسبت به فردوسي پور، مايكون را دروغگو بخوانيم؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
من خودم به طور آماتور فوتبال بازی میکنم. به نظر من حق با فردوسي پوره. شانسی زد.
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
به اين جوابت به يكي از كامنتها توجه كن:
(عصر ايران ورزشي: شما مطلق گراييد دوست عزيز و گر نه نظر چندنفر را نظر همه نمي دانستي)
آخه آدم باسواد، توي متن پيام اون بنده خدا نوشته ^همه خوانندگان سايت^ نه همه مردم! خودت بشين بشمر ببين چند درصد كساني كه برات كامنت گذاشتن با حرفت مخالفن عقده اي!!!!
ناشناس
Germany
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
0
0
آقای عصر ایران هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه تابلوس که مایکون نمیگه شانسی زدم

عصر ايران ورزشي: برخلاف نظر شما، در جام جهاني 1994، گويكوچه آ قصد سانتر توپ بر روي دروازه آلمان را داشت ولي ضربه اش به طور اتفاقي منجر به گل شد. گويكوچه آ پس از بازي خيلي راحت اقرار كرد كه مي خواسته توپ را براي مهاجمان تيمش سانتر كند ولي توپ تصادفاً وارد دروازه آلمان شد. نتيجه اينكه بعضي از بقال ها به ترش بودن ماست خود اعتراف مي كنند. مشكل دوستاني كه مايكون را دروغگو مي دانند، احتمالاً اين است كه خودشان را به جاي مايكون مي گذارند و مي گويند اگر من در چنين شرايطي قرار مي گرفتم، حقيقت را كتمان مي كردم، پس حتماً مايكون هم دروغ مي گويد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
0
0
علیرغم اینکه با نظر شما موافق هستم و معتقدم مایکون به قصد گل به توپ ضربه زد، شما نیز به حیثیت سایت ضربه میزنید. اولا عمل شما مجادله با خوانندگان است تا دیالوگ و البته این در تایید همه نظرات خوانندگان نیست. دوما علیرغم علاقه بنده به آقای فردوسی پور شان یک سایت خبری تحلیلی بالاتر از "گیر" دادن به یک عقیده نه چندان حیاتی و اساسی است. درباره پاسخگو بودن نیز ضمن احترام به شما و تشکر، با مرور پاسخ های خود درمی یابید که پاسخ های شما برای "رو کم کنی" خوانندگان بوده است. ضمنا این انتقاد آقای دایی مبنی بر غلبه حاشیه بر متن انتقادی منطقی و بر حق است که ازشما می خواهم در راستای اصلاح آن گام برداریم و نه تقویتش. در پایان با دیدن نظرات حاضر که می تواند برآیندی از جذابیت خبر باشد خود نیک در می یابید که سطح کیفی این خبر در چه سطحی است، مگر اینکه به درک و شعور خوانندگان خود تشکیک کنید (که صد البته ایمان دارم که چنین نیست).
آرزوی موفقیت دارم.
یک مشتری پر و پا قرص قدیمی

عصر ايران ورزشي: ممنون از اظهار نظر دوستانه و مودبانه تان. چند نكته كوتاه: اولاً چرا ذكر يك نكته كوچك درباره گزارش عادل فردوسي پور را مصداق " گير دادن" مي دانيد؟ ثانياً دايي خود يكي از بزرگترين حاشيه سازان فوتبال ايران در 13 سال اخير بوده است. ثالثاً پاسخ ها حقيقتاً براي رو كم كني نبوده است. مثلاً يكي از خوانندگان مدعي بود كه مارادونا پس از 22 سال اعتراف كرد كه با دست به انگلستان گل زده است. اگر بنا بر رو كم كني بود، حرفهاي مارادونا پس از بازي با انگلستان در جام جهاني 86 را بلافاصله در ذيل نظر او منتشر مي كرديم اما اين كار را موكول به آينده كرديم. با آرزوي موفقيت براي شما.
ناشناس
Germany
۱۵:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
البته اعتراف کردن شجاعتی میخواد که شاید مایکون نداشته

عصر ایران ورزشی: اصل بر این است که انسان ها را راستگو بدانیم مگر اینکه خلافش ثابت شود.